חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

כיצד נרשמים?
בעמוד הראשי ישנו תפריט בצד ימין – יש ללחוץ על הרשמה ובדף שיתקבל יש למלא את הפרטים הנדרשים.
עם סיום ההרשמה תשלח לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם הודעת אישור.

כמה זה עולה?
ישנם מספר 'מסלולים. לכל מסלול תעריך משלו.
כרגע גם ישנו מבצע לתקופה מוגבלת המעניק תוספת תקופה חינם במתנה.
כל הפרטים בעמוד המכירה.


למה זה טוב? יש כבר הרבה אתרים כאלה
ממש לא!
אנו בחרנו להתמקד דווקא במגזר המסורתי והדתי .
מבנה החיפוש, ההרשמה והשאלות מקיפים את הנושאים החשובים שמצאנו לנכון.
אנו פתוחים לכל שאלה, הוספה או שינוי.
האתר פתוח לשינויים ע"י המשתמשים כל שצריך לעשות הוא לשלוח אלינו דואר בנושא
הבקשה תישקל ובמידה ותימצא מתאימה – תוכנס .

שכחתי את שם המשתמש או סיסמא, מה עושים?
מתחת לחלון הכניסה ישנו כפתור "שכחת סיסמא" לוחצים עליו , ממלאים פרטים לזיהוי
ומערכת הדואר האוטומטית תשלח את הסיסמא ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם.
אם מסיבה כלשהי לא קיבלתם את הפרטים פנו אלינו בטופס המצורף.
תשומת ליבכם: הפרטים חייבים להיות תואמים לטופס ההרשמה!

נרשמתי וטרם קיבלתי הודעת אישור לתייבת המייל, מה עושים?
מקישים שם וסיסמא וניכנסים לאתר.מיד לאחר חלון הכניסה תתקבל הודעה כי ייתכן וכתובת המייל שלך אינה נכונהאנא בדוק ותקן, לאחר התיקון תשלח אוטומטית הודעת אישור.במידה וטרם נתקבלה הודעת אישור והינך משוכנע/ת כי כתובת המייל שלך נכונה,אנא שילחו אלינו הודעת דוארוציינו כי טרם נתקבל אישור הרשמה.
האם ניתן לשנות פרטים לאחר ההרשמה?
בהחלט ,ולא רק לאחר ההרשמה , ניתן לשנות כל עוד לא מחקתם את הכרטיס שלכם ממערכת האתר.
על מנת לשנות פרטים יש להכנס לאתר, להקיש שם משתמש וסיסמא וללחוץ על "ניהול חברות" ואז "שינוי פרטים".
ניתן לשנות את כל הפרטים למעט מינכם ושם המשתמש.

כיצד מתבצע החיפוש ומה מסמנים בטופס?
בטופס החיפוש ישנן שאלות המתארות תכונות אותם אתם מחפשים בבני/נות הזוג.
יש לסמן בV את השדות הרצויים לכם, ניתן לסמן יותר משדה אחד.
תשומת לבכם :אם לא תמלאו אף שדה – יחשב הערך כ"לא משנה" משמע כל האפשרויות פתוחות.
לדוגמא:
אם לא תסמנו סעיפים בשדה "עיר המגורים", תוצאת החיפוש תתקבל עם מירב האפשרויות.

כיצד רואים את כרטיס הביקור של חבר שנראה מתאים?
בעמוד התוצאות יש להעביר את העכבר על שם המועמד וללחוץ על שמו.

כיצד יוצרים קשר עם מועמד שנראה מתאים?
בעמוד התוצאות יש להעביר את העכבר על שם המועמד וללחוץ על שמו.
בתחתית החלון בו מוצג "כרטיס הביקור" ישנה תיבת התקשרות באמצעותה ניתן ליצור קשר.
תשומת לבך: על מנת ליצור קשר עם חבר אחר באתר עליך לבצע חיפוש במסגרת "עמוד החיפוש".

כיצד אוכל לנהל מעקב אחר הפניות אל האנשים אליהם פניתי?
ב"תיבת הפניות שלי", ניתן לראות אם החבר/ה אליהם פניתם צפה/תה בכרטיס שלכם, מתי בדיוק ואם השיב/ה בחיוב או בשלילה.
באם חבר צפה בפנייתכם תופיעה שורה בצבע כחול המציינת את תאריך הצפיה
באם החבר מחק את הפניה, תופיע שורה בצבע אדום המציינת את תאריך מחיקת פנייתכם.

אני מעוניין להעלות תמונה לאתר אך אינני מעוניין שכולם יצפו בה, מה עושים?
בחלון "עמוד ראשי" או "שינוי פרטים" יש ללחוץ על הוספת תמונה.
בשלב הבא יש לבחור את האפשרות "תמונה פרטית" - אפשרות נותנת לכם את האפשרות לבחור בדיוקלמי להראות את התמונה.

כיצד ניתן להעלות תמונה לאתר אם אין בידי תמונה סרוקה?
אין כל בעיה, באפשרותך לשלוח אלינו תמונה לדואר אלקטרוני:
[email protected]
כמו כן, הינך יכול לשלוח תמונה לכתובת הבאה:קומפומדיה - פתרונות אינטרנט
חוני המעגל 69 ,אלעד
מיקוד 48900
יש לציין את מספר הלקוח , שמך וכתובת האי מייל שלך כפי שמופיע אצלינו באתר
וכן את סטטוס התמונה - האם ברצונך שהתמונה תופיעה כציבורית/פרטית.
אם ברצונך לקבל חזרה את התמונה עליך לצרף בנוסף מעטפה מבויילת הכוללת פרטי חזרה מלאים.

יש לי "תמונה פרטית" ואני מעוניין להציג אותה לחבר מסויים, כיצד עושים זאת?
בחלון "שליחת הודעה" , יש לסמן את האפשרות "שליחת תמונה".

כיצד ניתן לראות מי צפה בכרטיס שלי?
בעמוד הראשי יש ללחוץ על האפשרות "מי צפה בכרטיס שלי" אשר מופיע למעלה בסרגל התפריטים

מדוע בעמוד הראשי מופיע מספר צפיות גבוה יותר מאשר בכרטסת הצפיות שלי?
יכולות להיות לכך 2 סיבות:
1. בעמוד הבית יש אפשרות של "חיפוש מהיר" - אפשרות זו נועדה לאנשיםשאינם חברי האתר להתרשם.כל צפיה בכרטיס נרשמת.
2. אפשרות הצפיה בכרטיס "מי צפה" מתאפשרת מתאריך 11/4/04 - לפני תאריך זה, לא ניתןלבצע צפיות.

אני מעוניין לצפות בכרטיסים של חברים, אך אינני מעונין שהם ידעו על כך האם זה אפשרי?
בהחלט! עליך להכנס לאפשרות "ניהול חברות"-> "ניהול הצגת כרטיס"
ולבחור באפשרות "צפייה אנונימית", מובן שתמיד ניתן לחזור לסטאטוס של צפיה רגילה

ברצוני להקפיא את חברותי האתר, כיצד עושים זאת?
הקפאת חברות מאפשרת לשמור את הכרטיס באתר, כמו כן יישמרו התכתבות בינך לבין החברים
איתם התקשרת. הקפאת החברות תמנע צפיה ופניה אליך

כיצד מוחקים את החברות מן המערכת?
כדי לבטל את חברותכם יש להכנס ל"כרטיס שלי" וללחוץ על ביטול חברות.

יש לכם עוד שאלות?
שילחו אלינו דוארואנו נשלח אליכם תשובה בהקדם.