חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

למה אני תמיד נמשכת לבחורים שליליים???

למה אני תמיד נמשכת לבחורים שליליים???


קטגוריה: כללי


אני מאמינה שזהו סיפור שבערך כל בחורה שניה ביקום.. דתיה לא דתיה ..שתקרא תסיפור הזה ותעשה השוואות עם עצמה...

אז ככה לא מזמן הכרתי איזה אחד פה.. והוא היה חמוד גבוה "סטודנט" - מצחיק ונראה טוב... בקיצור כל המעלות והתכונות שאני מחפשת.

החלטנו להיפגש דיברנו קצת בטלפון לאט לאט אני מגלה ש"סטודנט" זה יג ושדתי זה"רק שומר שבת את המינימום" בלי כיפה על הראש או שום סממן יהודי אחר.. ושלא תבינו לא נכון זה לא שאני דוסית...... ממש לא.. פשוט תמיד את מחפשת מישהו יותר דתי ממך כדי שהוא יסחוב אותך ולא את אותו..

בפגישה הראשונה הוא הרשים אותי איך שהוא דיבר והתנהג.. פגישה שניה ..שלישית.. רביעית.. ממש נוצר בניונו כימיה .. אני הלכתי לעבודה... והתחלתי לסרוג לבחור כיפה... כי "אני לא מסתובבת עם בחור בלי כיפה" לבסוף הבחור אחרי הרבה פצעים באצבעות{מהמסרגה} הסכים להניח אותה על ראשו ... אני אישית הייתי הכי מאושרת בעולם .. מכיון שסיימתי קשר לא מזמן של שנתיים היה לי קשה להיפתח אליו ריגשית והוא ידע את זה .. והוא נתן לי זמן ...ואני הערכתי. כמובן שהזמן עשה את שלו ואני התחלתי להתאהב בבחור... ומיצידי התחלתי להשקיע בקשר הזה .. אם זה ביחס מתנות הפתעות.. כל דבר שיגרום לו לחייך...ושלא תבינו לא נכון לא שיחקתי אותה קשה להשגה...ממש לא.. לא סובלת משחקים..! בקיצור אחרי 3 חודשים של השקעה מצידו.. אני התחלתי להשקיע בו כמו מטורופת לכפר על כל ה3 חודשים שאני לא תרמתי כלום לקשר...כמובן שבפורפורציות... אבל הבחור ראה שאני כבר בידיים שלו..אוטומטית הפסיק להשקיע הפסיק לפנק...היה מצבים שאני הייתי משלמת על יציאות כאילו הפכתי למובן מאליו.... אני שואלת אותכם גברים!!!1
למה כשטוב לכם אתם נותנים בעיטה בפרצוף??? אתם רק מחפשים להשיג??? וזהו מסמניםוי והולכים הביתה??
וזה לא שאני בחורה לא מחוזרת... אני כן ולא שחסר לי משהו...{ואני לא מדברת מתוך גאווה כי אני יודעת שיש עוד הרבה בנות במצב שלי} אז למה?? גברים יקיריי אתם לא יודעים להעריך מה יש לכם בידיים?? אתם צריכים שישחקו איתכם משחקים כל החיים זה מה שעושה לכם את זה... צריך להתנהג לאישה בכבוד לתת לה את ההרגשה הכי טובה בעולם לתת לה הרגשה נוחה לגבי הגוף או הפנים שיער או כל דבר {בנינו בנות לכל אחת יש שריטה לגבי משהו..}
דיי למשחקים זה ילדותי !!!

ועכשיו הבחור אחרי שנפרדתי ממנו .. ועדיין יש לי רגשות מתקשר רק שבא לו .. מדבר איתי קורע לי את הלב כל הגעגועים צפים .. הזכרונות... דייי תפסיק להתעלל בי ..
יום אחד נפגשנו בטעות.. וראיתי אותו הלב שלי צנח והדבר היחיד שרק רציתי זה לחבק אותו.. אבל תפסתי את עצמי ואז דיברנו הכל היה מקסים אחרי שעה הוא אומר לי את חושבת שיש לנו סיכוי אז אני עניתי לו "שאני לא יודעת" ואז אני לקחתי אומץ ושאלתי אותו אם הוא חושב שיש סיכו? והוא עונה לי " תאמת לא!!!" אני רוצה להבין מה???? מה עשיתי שזה מגיע לי ?? מדבר מזכיר נשכחות זכרונות טיולים ביחד הכל... בשביל מה הוא עושה את זה .. לפעמים בא לי לנענע אותו ולצעוק "הלו!!!! אין לך לב??? עבר רק חודש הלב שלי עדיין חם!! זה הבעיה שיש לנו גם בנים גם בנות... אף אחד מאיתנו לא מעריך את הטוב!!!
המון בהצלחה לכולם האתר הזה מצחיק אותי ומעציב אותי בו זמנית...!!
לא משנה רק לחייך... התרופה הכי טובה בעולם!!!
27/02/2006
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • מורן14/07/2006 בשעה 14:25
    19

    נשמה טובה!
    את צודקת..הלב שלי עד היום בבעיות..אבל תביני משהו אחד!
    גברים לא אוהבים שמציקים להם זה מרתיע אותם..כל מה שעלייך לעשות זה לשגת..לא לענות לטל` הודעות וכיוצא בזה..אני בטוחה שאת בחורה יפה ואין שום סיבה שמישהו ידרך עלייך..תאמיני לי..אני מוכנה לדבר איתך על זה כמה שתרצי 304612485

    הוסף תגובה
  • רואי03/04/2006 בשעה 23:55
    18

    מה יהיה שתתחתני?
    קשר חזק ויציב בנוי על לתת משני הצדדים לכל אורך הדרך...לדעתי את לא היית צריכה לצאת איתו כל כך מהר אחרי קשר של שנתיים.
    היית צריכה לפנות מקום בלב למישהו חדש ומפתיע ואחר כך לבנות קשר חדש...
    לא נורא קחי הכל בקלות(גם לי זה קרה דרך אגב)
    תוך חודש וחצי הכל יישכח כאילו לא היה
    ב-ה-צ-ל-ח-ה

    הוסף תגובה
  • יעל03/04/2006 בשעה 19:45
    17

    לנילי מ-16
    לדעתי, אם את שלמה בכול מהלך התנהגות שלך במשך הקשר שהיה לך,אז אל לך לחשוב למה ?ואיך?, כנראה שהבחור לא מיועד לך, אל יאוש יש עוד אנשים טובים, בהצלחה בהמשך.

    הוסף תגובה
  • נילי02/04/2006 בשעה 22:22
    16

    לליאור
    חימם לי את הנשמה לקרוא מה שכתבת. שאתה דווקא מחפש בחורות מהסוג הזה.
    לפני שבוע סיימתי קשר עם מישהו והחלק הכי מבלבל הוא שהוא כן אדם טוב, לא ניסה לסמן עלי וי ולא שום דבר מהסגנון הזה אבל לאחר שהיתה לנו איזה כימיה מדהימה שנבנתה לה עוד. לפתע הכל כאילו לא היה, ואני אפילו לא שאלתי למה מרוב הלם. אולי מישהו מוכן להסביר לי איך זה קורה?
    :-(

    הוסף תגובה
  • כותבת הכתבה02/04/2006 בשעה 17:09
    15

    לליאור
    תן לי קצת פרטים עלייך שאני אדע מי ומה אתה ... אולי?! אם זה יתאים אז למה לא ... תודה .. על התגובה... :)

    הוסף תגובה
  • ליאור02/04/2006 בשעה 15:34
    14

    לכותבת הכתבה
    היי
    אני מסכים עם זה שכל אחדת עבר סיפור שמזכיר את הסיפור שלך. לדעתי ,אופי של בן אדם לא משתנה,אם את "בחורה טובה"-אף קשר לא יקלקל לך את האופי.
    בקיצור,אני ישמח להכיר אותך,כי את שייכת לסוג הבנות שאני מחפש.

    הוסף תגובה
  • יעל02/04/2006 בשעה 02:27
    13

    לתגובה מס` 11
    אביגיל, או מה שלא יהיה שמך, מה שבטוח הוא שהצטדקות בשם "בדרך האמת" -כך את מכנה את עצמך- מאוד לא הולמת אותך. להתעטף באיצטלא דרבנן, ולקרוא לעצמך מישהיא שאומרת את האמת רק כי את מרשה לעצמך להעביר ביקורת כ"כ נוקבת על מישהיא שמצאה לנכון לשפוך את ליבה ורגשותיה בנוסח "כי את דבילית" זה מזעזע בעיני. גם את האמת אומרים בצורה שתתקבל, ולומר למישהי דבילית, גם אם כתבת "סתם" אחרי זה, זה לא יפה בלשון המעטה. יש מישהיא מהצד השני שנעלבת מזה, ואת לא הרווחת כלום. אנחנו באתר שאמור לשקף דרך מחשבה קצת אחרת, ובכללה- צורת התבטאות עם טיפה יותר רגש ופחות "רחוב".
    להבא.

    הוסף תגובה
  • אסף02/04/2006 בשעה 01:42
    12

    יש לך מזל...אני הייתי נשוי לאחת כזו...
    כמה שאני מבין אותך...אבל אם זה מנחם אותך גרושתי לפני אחרי שהתחתנו וויתרתי בשבילה על הכל: עבודה, חברים, חסכונות,מקום מגורים-מה לא-אך אחרי הנישואים הבן אדם השתנה 180 מעלות והיא עוד ניצלה את זה שאין לי עבודה, גר רחוק מההורים, חברים והייתה מתעללת בי נפשית חבל לך על הזמן...רק דבר אחד יש לי לומר לך תבדקי טוב יותר בפעם הבאה.
    אם יש לך שאלות וכו` אשמח לענות לך עליהן.

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת31/03/2006 בשעה 02:18
    11

    --כי את דבילית.. סתם..--
    יש בנים שמחפשים משחקים כמו שיש בנות שמחפשות משחקים..
    ויש בנים שמחפשים מישהי באמת כמו שיש בנות שמחפשים מישבו אמיתי...
    ולפעמים בין כל המשחק הזה נופלים כי עובדים עלינו!!!! אנחנו לא יכולים לדעת כי אם באמצע המשחק/ קשר...

    הוסף תגובה
  • כותבת הכתבה31/03/2006 בשעה 01:37
    10

    לדביר
    יקירי ..אמרתי "גבוה "כי זה מה שאני מחפשת .. בגלל שאני דיי גבוהה המון מעבר לממוצע.. אז אני מאמינה שאתה יכול להבין למה אני מחפשת גבוה...ודבר שני מה רע בבחורה {גם אם היא מטר 60 }לחפש מישהוא גבוה..אולי היא נמשכת לזה יותר .. זה עושה לה טוב להרגיש "קטנה"ליד מי שהיא הולכת...למה להיפגע מזה?? אנחנו מאשימים אותכם למה אתם מעדיפים בנות רזות/ שמנות/ שיער שחור/בהיר/ חלק/ מתולתל...
    נשמתי לכל בן אדם יש העדפות לבן בת הזוג שלו... אז אין מה לכעוס פשוט זה דבר הכי לגיטימי בעולם... מישהיא באה אליך בטענות למה שרשמת בכרטיס הביקור שלךב "מה אני מחפש בבת זוג" ?! כל אחד ומה שהוא אוהב ונמשך ורוצה להתעורר עם "המשהוא " הזה כל בוקר במשך 70 שנה...
    בהצלחה ..

    הוסף תגובה
  • כותבת הכתבה31/03/2006 בשעה 01:16
    9

    ליעל..יקירתי
    לכל אלו שמעבירים ביקורת.. תודה..אבל אתם לא מבינם דבר אחד...אני לא השקעתי כי "פיציתי" על חוסר ההשקעה ...מממש לא.. פשוט ככה אני אני בחורה שאוהבת להשקיע בכל דבר בחיים ..אם אני לוקחת משהוא על עצמי אז אני יעשה את זה על הצד הכי טוב שאפשר... והשקעה?? לא נתתי לו דובים ומתנות והתעלקתי... ממש לא ..פשוט לעומת ה3 חודשים הראשונים נתתי המון מעצמי.. מה שכן אני נגד כפייה דתית... ואני בחיים לא אכריח גבר לשים כיפה רק בשבילי... הוא ביקש שאני אסרוג לו כי ה-ו-א רוצה... ואני סרגתי.. לא התחננתי או משהוא כזה..מה שסבך הכל הוא כן היה דתי ..שבת זה שבת ובא ממשפחה דתית אחיות חרדיות... והכל.. זה לא שגילתי לו את אמריקה.. הוא ידע הכל ..פשוט הלך בלי כיפה... ! והקטע הכי מצחיק... שכשאני לא מתיחסת ולא עונה לטלפונים ... הוא פתאום מתקשר ומראה אותות חיים ... {כמו עכשיו} אז מה הקטע שלו????? מה שבטוח אני לא רוצה אותו.. דווקא היום יצאתי לדייט {עכשיו חזרתי} והיה לנו ממש כיף.... אולי?!

    הוסף תגובה
  • יעל30/03/2006 בשעה 22:18
    8

    כמה תובנות:
    מאחר ואני לא מכירה אותך, לא יהיה לך חשש כי התגובה שלי נובעת באיזה שהוא אופן מהתנשאות או יוהרה, כך שקל יהיה לי להעביר ביקורת. (בונה, חלילה לא הורסת).
    יקירתי, כמה דברים אני רואה שהתנהלו באופן שגוי. ראשית, אם היית בקשר עם בחור ולא מצאת לנכון להשקיע, או להראות רגש בשלושת החודשים הראשונים, סימן שכך הרגשת!!! אין כל צורך בשום סוג של התנצלות או פיצוי לאחר מכן, מאחר והרגשת מרוחקת, לא בקטע, ולכן לא השקעת! לא עשית לאף 1 בכוונה, וגם אם כן חשת צורך לפצות, אין שום הגיון בפיצוי יתר, מאחר וזה רק ידחה מעלייך כל גבר ממוצע. תחשבי על עצמך: את תוכלי להבין טוב יותר גבר שיאמר לך כי הוא לא הרגיש עד עכשיו שום רגש אליך עקב סיבות מסיבות שונות, ועכשיו הוא מרגיש שהוא כן מעוניין להתקרב אליך, מאשר מישהו שמתחיל לקנות לך כל יום מתנה ולעשות לך כל יומיים הפתעה, כפיצוי על יחס קר. יש מקום למתנות בין בני זוג, אבל בגבול הטעם הטוב, וכאן יש לחוש באופן מאוד ברור את הגבול בין מתנות אהבים לבין חנופה. זה נכון גם לגבי גברים וגם לגבי נשים.
    דבר נוסף. אם הוא אומר לך שהוא לא חובש כיפה, לא לסרוג לו כיפה בעצמך!!! אם וכאשר הוא יהיה מוכן, הוא ילך לרכוש עבור עצמו כיפה חדשה, כך תוכלי בבוא העת לסרוג לו גם את אחת! אבל בשום אופן לא כאמצעי של כפיה זוגית/ דתית מסויימת, שתאלץ אותו לחבוש את מעשה ידייך להתפאר, עם כל הערך מוסף שלהם- מיטב הפצעים על הידיים שלך בדרך לסריגת הכיפה שהוא לא חפץ בה כלל, וגם לא התבייש לומר לך....
    זאת ועוד: פעם הבאה, כשמשהו בבחור מאותת לך שהוא לא מתאים לך (רמה רוחנית שונה, מנטלית, או כל עניין אחר), אנא ממך- אל תיכנסי לחדר הזה!! אם ידעת שהוא לא דתי מספיק בשבילך, מה שהוא לא התאמץ להסתיר- עברי הלאה!!! למה להתעקש על מישהו לא מתאים ולבכות על זה אחר כך??
    ואחרון אחרון חביב: הבחור הזה נהנה מהכוח הריגשי שיש לו עלייך, ותו לא. כואב לשמוע, אבל אולי יעזור לך להתפכח ומהר- אין לו רגשות אליך, היית כיבוש קל בעיניו, וכל המשחקים שלו איתך הם רק להרים את האגו הכנראה נפול שלו.
    אז היי שלמה עם עצמך, זה הכי ברור שאין לך מה לעשות עם בחור כזה. את נשמעת בחורה טובה ורגישה, הבחור שלך- טוב לב ורגיש כמוך בוא יבוא.....
    בברכת חג שמח, מהרי לבער החמץ מקרבך....

    כל טוב!!!

    הוסף תגובה
  • כותבת הכתבה30/03/2006 בשעה 22:01
    7

    לאריאל..
    מתוק.. 3 חודשים לא הקעתי.. כי הלב שלי היה אצל מישהו אחר.. והבחור שיצאתי איתו היה מודע לזה.... מה זה השקעה בשבילך... ?? ב3 חודשים הראשונים יצאתי איתו נהנהתי אבל הלב לא היה אצלו .. והוא היה מודע לזה ואני גם ידעתי אותו כל הזמן.. אני ממש לא בחורה של משחקים אני הכי אמיתית שיש ותמיד משתדלת לא לפגוע באחרים אז הייתי כנה איתו .. וואלה אחרי 3 חודשים הבחור גרם לי להתאהב בו.. וברגע שזה קרה .. השקעתי את הנשמה שלי... והקטע הכי מצחיק.. כשנפרדנו אז דיברנו על הכל .. והוא אמר לי "את יותר מידי נותנת מעצמך" ואני הייתי בפה פעור .. ברור שאני אתן מעצמי לבן אדם שאני אוהבת ..לא בי הבעיה אלא בו שלא ידע להעריך... ואני לא רוצה להשתנות ולהתחיל לשחק משחקים ולהיות ביצ`ית ..אבל לאט לאט אני מבינה שאין בריריה...

    הוסף תגובה
  • דביר30/03/2006 בשעה 21:38
    6

    סתם שאלה
    עם כל זה שקראתי את שכתבת
    צדה את עיני רק מילה אחת
    "גבוה"
    תעני לי את ואל תהיי צבועה
    עד מתי הבנות יקטלגו
    את הבנים לפי גובה
    אולי הוא קיטלג אותך ואולי הוא לא
    אבל את עושה את זה לשאר הסובבים אותך
    שאינם לפי "האידיאל הרצוי"
    לילה טוב

    הוסף תגובה
  • קייזר30/03/2006 בשעה 21:19
    5

    אכן התאהבת בו לחלוטין
    ולכן זה קשה לך... בסוף זה יעבור הכי מהר זה יעבור אם תצאי מהר ותשכחי את הכול מאחור..
    אבל ממש לא אהבתי את זה שחיכית 3 חודשים
    בשביל להשקיע? נשמע לי ממש נצלני ואני אישית הייתי מעיף בחורה מהסוג הזה ובטח לא מחכה 3 חודשים.

    הוסף תגובה
  • ליאת30/03/2006 בשעה 17:18
    4

    כל כך מבינה אותך
    זה בדיוק הדבר האחרון שחוויתי...
    ובהחלט חיוכים ולהיות מוקפים חברים זה התרופה הכי טובה..
    המון בהצלחה!!!

    הוסף תגובה
  • אריאל30/03/2006 בשעה 12:02
    3

    תגובה
    3 חודשים ראשונים לא השקעת בקשר כלום???
    אני לא מצדיק את ההתנהגות הבחור, אבל זה רק מראה עד כמה את צבועה! ואם המסקנה שלך מכל הסיפור הוא שאת צריכה לשחק עם גברים ולא לתרום לקשר כלום אז הבעיה עוד יותר גדולה!

    הוסף תגובה
  • שני30/03/2006 בשעה 10:40
    2

    זה פשוט נכון...
    כשנותנים להם ומראים אהבה הם זזים אחורה כשאת לא שמה עליהם הם מתקרצצים עלייך עוד יותר.
    כנראה שבנים אוהבים את האתגר הזה.. ויש גם בנות מסויימות שאוהבות את זה למעשה..
    כנראה שזה משהו באופי של בנאדם..
    ולפעמים כשמסתכלים אחורה אומרים למה, למה נתתי לו ללכת. אז תני לו להסתכל אחורה ועד שהוא יבין את זה אני מקווה בשבילך שתהיי כבר עם מישהו שבאמת רוצה אותך ואוהב אותך ולא משחק משחקי אתגרים.

    הוסף תגובה
  • ג`פטו30/03/2006 בשעה 10:22
    1

    מחשבות
    שלום לכותבת היקרה.
    ואוו!!! הכנסת המון עוצמות לסיפור שלך...
    ולי בערך קרה אותו דבר לפני שנה, בקשר עם בת דווקא. ומטפלת זוגית [תותחית] אמרה לי שבקשר אסור! ממש אסור! להשקיע יותר מהשני, על אף כל האהבה העזה והרצון לתת אסור להשקיע יותר מהשני, כי אז גם ערכך יירד בעיניו והוא יקח אותך כמובן מאליו [כמו שכתבת בעצמך בכתבה]
    ועם כל העצב שבעניין ההתנהגות הפופלרית של הבנים/בנות של hard to get עובדת....
    רק כשמשהו קשה להשגה אנחנו רוצים אותו וחושקים אותו. המון בהצלחה בהמשך ושתמלאי בחזרה את החלל שנוצר...

    הוסף תגובה