חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

אפשר תמונה?

אפשר תמונה?


קטגוריה: כללי


אני סתם התיישבתי לכתוב, לשפוך קצת את הלב, בתקווה שזה ייצא ראוי...

אני בחורה שנראית טוב, יפה ורזה.
אולי זה משתקף עכשיו אבל אני גם מצחיקה, חמודה וכיפית.
אני גם לא ילדה מטומטמת ויש שיגידו אינטילגנטית.
למרות שזה נשמע ככה אני לא מתנשאת, סנובית או כיוצא בזה.
ואני גם ממש לא מושלמת, יש לי את החסרונות שלי...

אז למה אני פה? הרי אני יכולה להכיר בחורים בכל מקום?
כשהייתי צעירה יותר, הייתי ברווזון מכוער. לא הייתי בולטת בשום דרך. בנים לא הסתכלו אליי ובכיתת הבנות שבה למדתי לא הייתי הכי "מקובלת" (למרות שגם לא הכי דחויה..) הייתי פשוט נייר שקוף.
חלון שמסתכלים דרכו.
בהמשך הדרך, כשהגעתי לתיכון משהו בי השתנה, ייפיתי, נפתחתי, וההצעות התחילו לזרום.
אבל אני נטרתי טינה לכל אלו שהתעלמו ממני, ותמיד זכרתי מאיפה הגעתי, איך החיים שלי נראו פעם, לכן אף פעם לא התנהגתי בסנוביות לאחרים (לפחות לא בכוונה) ותמיד השתדלתי לא לפסול לפי מראה ולתת הזדמנויות חוזרות לאנשים.

נראה לי שבגלל זה נכנסתי לאתר (חוץ מזה שמצחיק לי פה :-), זו הדרך הטובה ביותר להכיר מבחינתי.
אני לא נשפטת בשניה הראשונה, מי שרוצה להתחיל איתי קשר לא מושפע ממראה חיצוני או מהשפעות חיצוניות אחרות כל שהן אלא פשוט ממני, מהשיחה איתי, ואם הוא נהנה ממה ואני נהנת ממנה, עוברים לטלפונים ואולי גם נפגשים בהמשך.

אז למה? למה הדבר הראשון שאנשים מבקשים זו תמונה?
אני לא מעוניינת להביא תמונה. אני אפספס ככה את כל הפואנטה שבגללה נכנסתי לאתר מלחתחילה!

כתבתי בכרטיס שלי שאני נראית טוב. אני לא שיקרתי בשום פרט. אולי אני תמימה, אבל אני נוטה להאמין שגם אחרים לא משקרים, למה זה יעזור?
הרי אם תכתוב על עצמך שאתה "רזה", ברגע שניפגש אני אווכח שלא (ואז סתם תצא שקרן...)
הרי אם יש לך עיניים חומות, וכתבת שיש לך עיניים כחולות ולמשהיא באמת יהיה אכפת מהפרט השולי הזה, כנראה שהיא אפילו לא שווה את המאמץ שלך!
לפני חודש בערך, התכתבתי עם הבחור שבאמת הכי נהנתי להתכתב איתו עד עכשיו.
ואז הוא ביקש תמונה. ולי הרי יש את העקרונות שלי. אז לא נתתי לו והוא התעצבן קצת והסביר לי בעדינות שהוא בצבא ואין לו זמן לבזבז על פגישות מיותרות.
אם באמת היית פשוט מנתק איתי את הקשר אם לא מצאתי חן בעינייך בתמונה בדיוק כמו שעשית כשלא קיבלת תמונה- ברוך שפטרנו!
אולי אני פיספסתי, אבל בטוח שגם אתה פיספסת ואני בטוחה שאם תמשיך ככה תפספס עוד הרבה פעמים. לא חבל?! בגלל תמונה...

בואו נסכים ונקווה שנכתוב את האמת. נסכים שאין טעם לשקר. נסכים שלפעמים כדי גם לקחת "סיכונים" ו"לבזבז" בסה"כ שעה או שתיים מהחיים.
הרי אין יותר מידי מה להפסיד.
האפשרות היחידה להפסיד היא רק אם נעשה את ההפך...
15/02/2006
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • שרון30/04/2006 בשעה 01:41
    29

    צודקת....
    לכל הבלפנים היא צודקת....:-)

    הוסף תגובה
  • פרשדונית07/04/2006 בשעה 15:23
    28

    מומלץ..
    מותק,
    אני כ"כ מסכימה איתך שאין אפילו מילים,
    לפעמים אנשים, וגם אני בין החוטאים לכך, מתמקשים בדברים השוליים כמו אצבעות קצרות, אוזני שדון ,שיניים ואני בטוחה שאת מעלה בדעתך עוד כמה...
    בכל מקרה העלית נק` חשובה למחשבה....

    הוסף תגובה
  • יוסי29/03/2006 בשעה 20:48
    27

    יוסי
    אשמח אם תיצרי קשר..

    הוסף תגובה
  • שיר29/03/2006 בשעה 12:46
    26

    מאתלטי לשמנמן...
    מתוקנת,
    כולנו פה ילדים גדולים, וככאלה עלינו לדעת שיופי ומשיכה חיצונית זה חלק מהעניין.
    וכמו שרבים אחרים כבר השיבו לך מראה חיצוני זה ערך יחסי מה שבעייניך יפב ייתכן ואינו יפה בעיני האחר, אני על בשרי למדתי שההגדרה מבנה גוף "אתלטי" יכולה להיות במציאות ממוצע ואף שמנמן... ואז הרבה יותר קשה להסביר למה זה לא נראה לך יסתדר...

    הוסף תגובה
  • ג`ק29/03/2006 בשעה 11:59
    25

    תמיכה נלהבת לדברים
    א - לדעתי את צודקת במאה אחוז. אין שום סיבה לבקש תמונה לפני שמכירים, גם בגלל שאדם נראה שונה לחלוטין במציאות, וגם בגלל שעם כימיה טובה האדם בדרך כלל נראה יותר טוב וכן להיפך (גם ממלכות יופי אפשר להיגעל אם יש להן אישיות דוחה - מנסיון אישי). לשפוט ע"פ תמונה זה באמת לא צעד נבון.

    ב - לא יודע למה, אבל סגנון הכתיבה שלך נעם לי. אשמח להכיר אותך. מס` 12672

    הוסף תגובה
  • אלון29/03/2006 בשעה 03:46
    24

    שימי לב העלמה שכתבה
    בס"ד
    שימי לב שכל אלו שלא תמכו בך הן דווקא הבנות...
    והמון בחורים צודקת , בטח צודקת, בוודאי צודקת, למה? יש לי השערות משלי, תמונה זה דבר חשוב מאחר וקשר חייב שתהיה בו גם משיכה פיזית תרצי או לא תרצי ולא בכדי אמרו חכמים "אל לאדם לקדש אשה עד שיראנה" העקרונות שלך די אמיתיים וכו` אבל את לא יכולה לצפות מכולם לחשוב כמוך ולגבי הפספוס... תהיי בטוחה שלא את פספסת ולא הוא פספס כשיגיע הזיווג שלך הוא ירצה להפגש אתך ותפגשו והכל יהיה בסדר גם בלי תמונה (וזה בתנאי שלא עשית איזו עבירה שבגללה מגיע לך לאבד את הזיווג ובעצם את "דוחה אותו בידיים" ע"י זה שאת מסרבת בתוקף לשלוח תמונה

    הוסף תגובה
  • שירלי28/03/2006 בשעה 23:51
    23

    חמודה כנסי..
    אין לי מושג איך להסביר את ההתנהגות הילדותית שלך... טבעי שאנשים שמתכתבים ורוצים לעבור לטל` לפגישה... רוצים לראות עם מי הם מדברים... לאנשים באמת זמן כסף ואנרגיות מיותרות על בן אדם שלא מתאים להם מסיבות כאלה ואחרות. ושאלה נוספת אם את כל כך נראת טוב אז מדוע את מסרבת?? אני חושבת שאת העקרונות תשאירי בצד, רק זה יעזור לך להמשך הדרך, בהצלחה!

    הוסף תגובה
  • משה28/03/2006 בשעה 22:34
    22

    מ
    ערב טוב לך! לדידי את די צודקת ומאחל לך המון הצלחה:D

    הוסף תגובה
  • שי28/03/2006 בשעה 21:46
    21

    על כך נאמר "תמונה אחת שווה אלף מילים" !
    מי שקורא כרטיס של מישהוא ללא תמונתו בדיוק כמו אדם שהולך לקולנוע רק שומע את הסרט ולא רואה כלום .
    כולה תמונה ,מה הפחד? שיהיו מכרים שיזהו? או שמא העדר יופי? יופי היחודי לך תציגי אותו, יותר טוב ,כך ימשך אליו אולי במקרה אותו גבר שנמשך ליופי הספציפי הזה ולכי תדעי לאן זה יוביל אתכם,וכשאין תמונה אז הוא קרא עוד כרטיס ועובר הלאה, כי רוב הכרטיסים מכילים את אותם מילים יבשות הלקוחות מלקסיקון אחד פחות או יותר והם לרוב חוזרות על עצמם, אבל התמונה ששם היא היחודית פה שאין אותה בשום לקסיקון והיא הגורם לחשק הראשוני לדייט.

    הוסף תגובה
  • יניב28/03/2006 בשעה 21:20
    20

    הדעה שלך ממש נדירה
    הרוב המוחלט של הנשים באתר בכלל לא מתייחסות למי שאין לו תמונה. הן לא מגיבות לפניות בלי תמונה.

    הוסף תגובה
  • פרפרים בבטן28/03/2006 בשעה 17:39
    19

    לא מסכים
    כמו שכתבו רבים וטובים ממני.
    הרי מראה חיצוני הוא חלק מהעסק. נראה מהצד, שאת כותבת את זה כי את רוצה שתינתן לך ההזדמנות לצאת עם אנשים שלא היו יוצאים איתך מבחינה חיצונית, תוך תקווה שאולי הם יורשמו מהאופי שלך.
    לזה קוראים בעברית רמאות. תני לאדם שיוצא איתך להחליט מה חשוב לו יותר.
    ולשאלתך, בדר"כ המכוערות או המכוערים הם אלו שלא שולחים תמונה. נכון שיש יוצאים מן הכלל, אולם אז האחוזים הם נמוכים ממש. ולמה בכלל לקחת סיכון, כאשר האחוזים נמוכים?
    בקיצור, שליחת התמונה מהווה מדד לרצינותו של השולח. ושלא יספרו לכם דברים אחרים

    הוסף תגובה
  • מתניה28/03/2006 בשעה 13:09
    18

    צודקת
    צודקת במאת האחוזים הבעיה היא שיש גם בנות שמבקשים תמונה מהבנים ובלי זה הם לא מוכנות להמשיך

    הוסף תגובה
  • מינה28/03/2006 בשעה 11:46
    17

    לא צודקת בכלל !!!
    זה בזבוז של כוחות נפשיים עצומים,
    זו שחיקה של האמונה שמשהו בכלל יצא מהדייטים חסרי התכלית האלה.

    ולכן, תמונה היא פרט חשוב מאוד, לא הכי חשוב ולא הפרט החשוב היחיד, אבל בהחלט חוסך עוגמת נפש וצער ואכזבה שאפשר ורצוי למנוע.

    הוסף תגובה
  • אחת שכן שמה תמונה28/03/2006 בשעה 11:32
    16

    ושוב עניין התמונה ......
    אני חושבת שהסיבה היחידה שכל כך הרבה דשים בעניין התמונה ובעיקר הדבר מגיע מאלה שלא שמים תמונה זה רק בגלל שהם מבינים שהם באמת מפסידים מזה!!! כי אין כמעט אנשים שפונים אליהם כי מה לעשות אנשים רוצים לדעת מול מי הם עומדים עם כל הבעייתיות של אמת/שקר באינטרנט. אני לא אומרת שאני מלכת היופי אבל כן שמתי תמונה שלי. ואני גם לא אומרת שאלה שלא שמים תמונה נראים לא טוב, אלא מי שטוב לו ומתאים לו שיפנה אלי, מה הקטע לחכות עד הפגישה ולגלות שלא מוצא חן בעיני. ויש לציין שצפו בכרטיסי למעלה מ1000 אנשים. מה רע? חלקם פנו אלי כי מצא חן בעיניהם מה שכתבתי על עצמי וחלקם לא. לכולם היתה האופציה לראות מי עומד מולם ולהחליט. אני בטוחה במיליון אחוז שאם לא הייתי שמה תמונה כמעט ולא היו פונים אלי. מי שלא שם תמונה ויהיה זה מאיזה אידיאולוגיה שיבחר יכול להיות שהוא נפש עדינה וטהורה אבל אני חושבת שהוא מפחית את הסיכוי שאנשים יפנו אליו או יסתכלו בכרטיס שלו כדי להבין באמת את האופי שלו, שזאת בעצם המטרה של כל אתרי השידוכים למיניהם, לא? ויש כאלה שלא רוצים שיזהו אותם:" כאילו מה אני צריך שכל העולם ידע מי אני ומה אני כותב על עצמי?" ואני עונה להם: כן!! הרי אתם מחפשים שידוך, לא? ומי שנמצא פה בד"כ גם מחפש שידוך, אז יאללה צאו מזה. ולסיום סיפורים קצרים מנסיוני..פעם אחת, הגעתי לאיזה משרד ואיזה מישהו שאני יודעת שהוא נשוי, אמר לי , אני חושב שראיתי אותך באיזה אתר באינטרנט? נכון? אז אמרתי לו , לא יודעת.... ועניתי כך רק אבל רק בגלל שהוא נשוי, לעומת זאת יצא לי להיות ערב אחד בקניות לקראת שבת ופתאום איזה בחור נחמד פונה אלי ואומר לי: את ____ מהאתר של השידוכים? אמרתי לו שכן, מי אתה? והוא אמר שהוא התלבט אם לפנות אלי וכו.. ויצא לנו לדבר איזה 20 דקות שם בין המדפים של השתיה בסופר, והיה נחמד סה"כ. והוא אפילו אמר שאני נראית יותר טוב במציאות... אז יאללה חברה החיים עוברים קחו סיכון כאילו מהכבר יכול לקרות אם תשימו תמונה?

    הוסף תגובה
  • אבי28/03/2006 בשעה 09:04
    15

    מי משבח את הכלה אם לו האמא
    איך שלו תראה הכלה תמיד האמא
    תגיד שהיא הכלה הכי יפה(גם אם היא
    מכוערת)ולכן זה שאומרים שהם נראים טוב
    זה לא אומר כלום.:-)

    הוסף תגובה
  • אריאל28/03/2006 בשעה 01:14
    14

    לא מסכים בכלל
    יכול ליהיות שאת לא משקרת ואומרת את האמת,אבל הרבה בנות אחרות וכנראה גם בנים רושמים על עצמם שהם נראים טוב מאוד כשבסופו של דבר הם היחידים שחושבים ככה על עצמם!
    ויצא לי פעם לשאול בחורה למה היא רושמת על עצמה שהיא נראית טוב מאוד ,כשלכל הדעות היא לא נראית ככה והיא ענתה לי ,כי אז אף אחד לא היה פונה אליי!!! אז דרשני...

    אני מסכים איתך ואם האידיאל שלך ,אבל בעידן האינטרנט הוא לא מציאותי כל כך וסתם ערב שלם יכול להתבזבז, אז פעם פעמיים ...10 מילא
    אבל יש הרבה אנשים שכבר מזמן עברו את זה ואת לא מצפה שימשיכו כל פעם להתאכזב ולהגיע לפגישה ולגלות שכל מה שאמרו להם לא קרוב למציאות!!!

    לכן אני בעד שליחת תמונה,לאו דווקא ישר על ההתחלה אבל עדיין להתרשמות כללית וכמובן שלא צריך להסתמך רק על התמונה כי הרבה פעמים אנשים לא יוצאים פוטוגניים וההפך!

    הוסף תגובה
  • אני27/03/2006 בשעה 23:45
    13

    בעייתי וחלקי
    בס"ד
    קודם כל להבהרה-אני עוד לא סגורה האם אני בעד או נגד תמונה.
    מה שכן, את אומרת, בוא ותסתמך על הפרטים שכתבתי על עצמי-"כתבתי בכרטיס שלי שאני נראית טוב", אז את בעצם אומרת שהפרטים כן חשובים. ואת,לדוג`[לא יודעת אם זה נכון או לא], לא היית יוצאת עם מישהו שמן. אז מה ההבדל אם הוא כתב שהוא שמן או שראית בתמונה שהוא שמן?
    כלומר,את מודה,וזה לגיטימי בהחלט,שיש למראה החיצוני משמעות. אז מה זה משנה אם הסינון בא לידי ביטוי ע"י תמונה או ע"י פרטים כתובים?
    ואם בכל זאת את אומרת-לא זאת הייתה כוונתי, ומבחינתי אין שום משמעות למראה- יקירתי, זו אמירה בעייתית. אני לא אומרת שהיית שוללת מישהו על צבע עיניים, אבל האם לא קיימת אפשרות של אדם שמראה, לא נעים לומר, ידחה אותך? האם היית ממשיכה לצאת עם אדם כזה גם אם כל השאר היה טוב?שוב, אני לא מדברת על מחפשי מלכי/ות היופי,אלא על חוסר התאמה גדול. וזה קורה.אז אולי באמת עדיף לחסוך עוגמת נפש ולחתוך בתמונה?
    ושוב, אני עצמי לא בטוחה שאני בעד תמונה, מכיוון שלצערי, באמת יותר ויותר אנשים משתמשים בזה לסינון יתר וחיפוש של מושלמות, ומסננים גם אנשים שאם היו מכירים להם במקום אחר הם היו יוצאים איתם בכיף, רק מה, באינטרנט יש נטייה לסינון כפול ומכופל-ולשווא.

    הוסף תגובה
  • אני27/03/2006 בשעה 23:44
    12

    בעייתי-חלקי
    בס"ד
    קודם כל להבהרה-אני עוד לא סגורה האם אני בעד או נגד תמונה.
    מה שכן, את אומרת, בוא ותסתמך על הפרטים שכתבתי על עצמי-"כתבתי בכרטיס שלי שאני נראית טוב", אז את בעצם אומרת שהפרטים כן חשובים. ואת,לדוג`[לא יודעת אם זה נכון או לא], לא היית יוצאת עם מישהו שמן. אז מה ההבדל אם הוא כתב שהוא שמן או שראית בתמונה שהוא שמן?
    כלומר,את מודה,וזה לגיטימי בהחלט,שיש למראה החיצוני משמעות. אז מה זה משנה אם הסינון בא לידי ביטוי ע"י תמונה או ע"י פרטים כתובים?
    ואם בכל זאת את אומרת-לא זאת הייתה כוונתי, ומבחינתי אין שום משמעות למראה- יקירתי, זו אמירה בעייתית. אני לא אומרת שהיית שוללת מישהו על צבע עיניים, אבל האם לא קיימת אפשרות של אדם שמראה, לא נעים לומר, ידחה אותך? האם היית ממשיכה לצאת עם אדם כזה גם אם כל השאר היה טוב?שוב, אני לא מדברת על מחפשי מלכי/ות היופי,אלא על חוסר התאמה גדול. וזה קורה.אז אולי באמת עדיף לחסוך עוגמת נפש ולחתוך בתמונה?
    ושוב, אני עצמי לא בטוחה שאני בעד תמונה, מכיוון שלצערי, באמת יותר ויותר אנשים משתמשים בזה לסינון יתר וחיפוש של מושלמות, ומסננים גם אנשים שאם היו מכירים להם במקום אחר הם היו יוצאים איתם בכיף, רק מה, באינטרנט יש נטייה לסינון כפול ומכופל-ולשווא.

    הוסף תגובה
  • שני27/03/2006 בשעה 23:14
    11

    אני לא מסכימה..!
    אני תמיד תמיד מבקשת דבר ראשון תמונה כי אם הוא לא הסגנון שלי בכלל חבל לבזבז זמן ואנרגיה מתאים לי מבחינה חיצונית? אז ממשיכים הלאה בשיחות אם לא מתאים אז מפסיקים ישר על התתחלה בלי שאף אחד נפגע.
    ותתפלאי אבל יש כאלה שרושמים שהם נראים טוב מאוד ולטעמי הם לא. אז כדאי וחובה תמונה!

    הוסף תגובה
  • ישראלי27/03/2006 בשעה 20:39
    10

    למה הדבר הראשון שאנשים מבקשים זו תמונה?
    אדם מבקש תמונה.?סבבה.אדם מסרב לתת .סבבה.מה את עושה מזה סרט?
    הפסדים רווחים יאלללה בלי הצהרות ...
    חוץ מזה יכול להיות שאת מלכת היופי של סודאן כשהוא בעצם מפולין .אז מה היה קורה?הבחור/ה היה בא רואה את המצב בשטח מתקטק את הפגישה יאלללה שלום וזהו .בעדינות באלגנטיות ובזריזות ."זה לא התמונה זה הזוית צילום והמייקאפ הלייזר והסילקון שמשתתפים בפרסומת לתמונה .יש לך טעות חמורה אם את חושבת שהתמונה קובעת ! התמונה היא כלי נוסף לבדוק שהמוצר טבעי...ושהתמונה לא עברה פוטושופ .וחז"ל אמרו על תסתכל על הקנקן ...אבל קודם צריך לראות אותו ...!!! ורק אחרי זה לא לתת לקנקן לבלבל את המיץ תפוזים שבתוכו של הגבר .יאללה אני מקווה שהעלתי חיוך על
    תמונתך הענוגה .ומילה אחרונה . מה כל כך קשה לדבר בטלפון? שלום וכו וכו למי את דומה ? את מי את מזכיר/ה ? בין 1-10 איזה ציון את נותנ/ת לעצמך . את/ה רזה כמו שאת/ה יפה ? זה לא שאני ממליץ אבל כשהבחור/ה עושה סרטים אפשר לברר בדיבורים .ואולי יש פה קונספירציה ואת הבחור/ה מהכתבה של פרפרים בבטן והתמונה שלך מתחלקת לשני חלקים....אנא עראף יאלללה שלום הגרויסע מציאה שויין

    הוסף תגובה
  • נאור27/03/2006 בשעה 20:13
    9

    לא ממש מסכים איתך ,
    הדברים שכתבת ברגישות, נכונים מאוד מבחינה תיאורטית אך מציאותית הם שונים בתכלית ....
    מעולם לא ביקשתי בעברי תמונה מהבחורה אליה אני פונה , הייתי נוסע שעות לדייט ( אני חיפאי והייתי מגיע אף לבירה ) ובסופו של דבר מגלה כי הנתונים שנכתבו - רחוקים מהמציאות כמרחק מזרח ומערב ....
    כיום , לא זנחתי את מינהגי זה - אך כעת אפנה בדר"כ לבחורות בעלות תמונה . למראה חיצוני ישנו חלק בתהליך ההיכרות , איננו מלאכים - מדוע לא להקל על שלב בחיים שלכולנו אינו קל גם ככה ?
    אני בעד ....
    בהצלחה בכל אופן
    מאיר

    הוסף תגובה
  • יעל27/03/2006 בשעה 19:19
    8

    בלי לפגוע
    אני לא מסכימה איתך , לדעתי את מתנהגת כמו ילדה קטנה.לי יצא הרבה פעמים שגברים כתבו שהם נראים טוב מאוד ,והם אפילו לא מתקרבים לזה,יכול להיות שהם לא משקרים כי זה עניין של טעם.בכול אופן בהצלחה

    הוסף תגובה
  • אורן27/03/2006 בשעה 18:20
    7

    לא מסכים בכלל
    חייבים תמונה !!
    מה יש להסתיר??? כאלו מה לדחוק את הקץ?
    סתם בזבוז זמן לא לראות תמונה ..איך שאדם נראה זה חלק מההכירות ומי שלא רוצה להראות את עצמו זה אומר דרשני..

    הוסף תגובה
  • איתן27/03/2006 בשעה 14:38
    6

    צודקת 100%!!

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת27/03/2006 בשעה 13:36
    5

    את טועה במשהו יתכן בזבוז מירבי...!
    זה כן עלול להוות בזבוז זמן כסף טרחה וחוליי אם בסוף לא יצא כלום! (אם לטענתך זה, שעתיים?) יש אנשים שכותבים שהם נראים טוב כי הם חושבים שהם נראים טוב..(וזאת דוגמא שאינה שקר אלא מה שהם חושבים על עצמם) בכל אופן החיצוני משפיע על הפנימי גם כן!!
    ולמרות שאת טוענת שאינך שופטת על פי תמונה יתכן ותשני את דעתך כשתראי אותה..

    הוסף תגובה
  • גיא27/03/2006 בשעה 12:40
    4

    מסכים בכל מילה
    מסכים איתך בכל מילה גם אני ניראה טוב , אבל חושב שתמונה לא משקפת ועדיף להיפגש ולראות כי יש דברים שרואים במציאות יותר טוב מתמונה , אז לכל אלה שמבקשים /ת תמונה אני יכול להבין אותם כי גם לי מאוד חשוב מראה חיצוני , אבל הם מפספסים חינניות ועוד פרטים שבתמונה אי אפשר לראות

    הוסף תגובה
  • אנונימי27/03/2006 בשעה 11:57
    3

    צער מיותר
    בס"ד
    שלום לך , אני רוצה לשתף אותך במצבים שקרו לי
    גם אני חשבתי כמוך שאסור לשפוט לפי תמונה ומה שחשוב זה הפנימיות של האדם , ושקר החן והבל היופי, אבל הגעתי למסקנה שבדרך הזאת הרבה אנשים נפגעים , וזאת מכיוון שברגע שאתה מגיע לשידוך המיוחל ואתה רואה מולך אשה שאין לך כימיה איתה אז את נמצא במצב ממש ממש לא נעים את צריך להסביר לה שזה לא יתאים וכאן הפגיעה הרבה יותר אישית ומתישה גם אותי וגם אותה.
    הרבה פעמים נאלצתי לומר בפגישה הראשונה שזה לא מתאים וזה לוקח המון כוחות נפשיים , והרבה נשים נפגעו מכך למרות שהן לא הראו זאת , לכן אסכם ואמר שעדיף שהתמוה תישלח ליפני ואם זה מתאים אז הם הרוויחו ואם אין כימיה בתמונה אז הרבה צער נחסך משני הצדדים , מקווה שעזרתי ושיהיה לך בהצלחה

    הוסף תגובה
  • שלומית27/03/2006 בשעה 09:54
    2

    :-)
    הכתיבה הקולחת והאמת הצנועה העולה מכל שורה ושורה הם אלה ששבו את ליבי.
    אבל מה שהעלת כאן, זו הבעיה של האינטרנט. את יכולה לכתוב את האמת ואת עושה זאת ותמיד תמיד מפחדת שהצד שממול משקר ובגדול...

    הוסף תגובה
  • אורית27/03/2006 בשעה 09:40
    1

    צודקת
    מסכימה איתך!
    יש רושם כאן באתר שמי שלא מביאה תמונה היא מכוערת או יש בה משהו מוזר וזה בטח לא זה...
    אני חושבת שבעניין הזה דרושה פתיחות מסויימת ואמונה כאן אחד בשני שנאמרים דברי אמת.הרי לא סתם יש כאן הגדרת מראה בפרטי פרטים ומי שמשקר... בעיה שלו!

    הוסף תגובה