חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

הייתם סולחות?

הייתם סולחות?


קטגוריה: כללי


רציתי לשתף אתכם באיזה עניין שקרה לי או יותר נכון שנפלתי בו
לפני כחודש בערך יצאתי עם בחורה מהאתר ומה אני יגיד היה מעולה
הכול הסתדר על הצד הטוב ביותר.
הגעתי בזמן בדיוק שקבענו מה שלא קורה לי
בד"כ ולא רק בדייטים :) .השיחה מצאה חן בעיני , הבחורה מצאה חן בעיני, היה
לי כיף להכיר ולדבר, הבנתי שהולך להיות כאן משהו רציני ככול הנראה ... אבל
לאחר שמיצינו את הבית קפה והחלטנו להמשיך לדבר במקום קצת יותר אינטימי
נכנס יצר הרע לפעולה והצליח לגרום לי לעשות שטות , אפילו קצת טיפשית לפגישה ראשונה,
אולי כנראה שלא הבנתי נכון את פני הדברים ניסיתי לנשק אותה, והיא מצידה סירבה לי באלגנטיות
שכיבדה אותה בעייני עוד יותר מלפני שהכרתי אותה.המשכנו את הערב רגיל ונפרדנו לשלום יפה .
למחרת התקשרתי אליה לדעת את גודל הטעות ואכן כן היא אמרה לי שהיא חשבה על זה ואמרה שזה לא מתאים מה שעשיתי ..ולמרות שהכול היה מתאים לה, היא לא רוצה להמשיך את הקשר רק בגלל זה
ניסיתי לשכנע ולשכנע ולבקש סליחה וזה לא כול כך עזר היא את שלה החליטה ונפרדנו לשלום.
אני שואל כאן איך אתם הייתם פועלות ? אם הבחור מתאים לכם מכול הבחינות אבל נפל בטעות הזאת?
הייתם סולחות לי? מאמינות לי?


24/01/2006
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • א. כותב המאמר08/03/2006 בשעה 22:04
    34

    תגובה נוספת...לשיר31 דנה 30 ובכלל..
    לשיר (תודה בלי קשר על דברי החיזוק) אני יסביר את עצמי, אני שאלתי אם הייתם סולחות במטרה מסוימת לגרום לבחורה לחשוב עוד פעם על מה שעשתה במיוחד לאור העובדה
    שהיתה שם והיא יודעת גם את הפרטים הקטנים .וגם מפני שמעניין אותי לדעת מה חושבים אנשים אחרים על העניין מנקודת מבטם . אני לא חושב שאני היחיד שעשה טעות
    אני הבנתי את פני הדברים באותו רגע כך בגלל שנתנו לי להרגיש כך ולכן אני חושב שמגיעה לי הזדמנות שניה.לדנה כתבת שטויות במיץ עגבניות
    אני אדם שחושב הרבה לפני שאני עושה דברים ולפי דברייך הייתי צריך כבר להרביץ לה בפגישה הבאה.תאוריה מענינת את יודעת אני גם מפשיל את מכנסי באמצע הרחוב כשבא לי ללכת לשירותים(בצחוק כמובן) זה כול כך רדוד ושטחי שאין לי מה לומר..
    ולכול מי שחושב שלא המשכתי הלאה המשכתי הלאה..אל דאגה תודה. שלחתי את הכתבה הזאת לפני חודשיים ורק עכשיו היא התפרסמה. היום אני מסתכל על זה אחרת, זה קצת מצחיק אותי שאני נשמע כזה מבואס בכתבה.
    אבל האמת שאני חושב עד היום שהיא באמת משהו מיוחד והייתי מעוניין לחזור..
    לכן כתבתי .



    הוסף תגובה
  • שיר08/03/2006 בשעה 13:21
    33

    חבל...
    חבר, כנראה אתה ממש לא מוכן לקשר רציני, אתה צריך לברר עם עצמך כמה דברים לפני שתצא עם בחורות דתיות...

    הוסף תגובה
  • יעל07/03/2006 בשעה 22:54
    32

    תגובה
    קודם כל אתחיל בזה שאני לא שופטת אותך אלה כותבת את דעתי בעניין כמו שביקשת, אז אם אני הייתי נוכחת בסיטואציה כזאת אני חושבת שהיתי מתנהגת בדיוק כמו אותה בחורה אבל הסיבה לכך היתה שפשוט היתי מסיקה מסקנה אחת ברורה שאנחנו לא משתיכים לאותה רמה דתית,בלי לפגוע, ואז זה כבר לא בדיוק מתאים מכול הבחינות. דבר שני לא קרה כלום תמשיך הלאה ,בהצלחה:-)

    הוסף תגובה
  • שיר07/03/2006 בשעה 20:58
    31

    חשבון נפש לעצמך
    לכותב הקטע,
    אני מרגישה שקצת קשה לך להודות שעשית טעות ולכן אתה מבקש סליחה... שהרי אם לא עשית טעות למה אתה שואל אותנו אם אנחנו היינו סולחים???
    אל תתגונן ואל תסתתר סביב דקויות ההלכה אל פשוט תיישר מבט בראי אל עצמך ותענה לעצמך למה נישקת אותה? מה גרם לדחף הזה? ממה הוא נבע? ואם זה טעות שעליך לתקן??? ולא לחזור עליה?
    אחרי שתעשה לבד את חשבון הנפש שלך תקרא את התגובות שלנו ותראה אותם באור אחר.


    אומנם אני אותו שיר שכתבה שנשיקה זו לא מיטה אך אני מרגישה שלא הבנת את עומק דברי , כשכתבתי שנשיקה זו לא מיטה ושמירת נגיעה זה קשה --זה לא אומר שצריך להקל ראש בזה ואל תחפש ברמב"ם אם זו מכת מרדות או כרת אל תזכור זה אסור ויש להיזהר במצוות בין אם היא קלה לבין אם היא קשה.

    וליהודה שמיהר להכריז שאתה חילוני, חבל ....
    אני מקווה שהקב"ה ושכותב הקטע יסלחו לך על שיפוטך המהיר והפזיז ביהודי, בנו של הקב"ה.

    הוסף תגובה
  • דנה07/03/2006 בשעה 17:44
    30

    תודה שזה לא בסדר
    אני ממש בשוק איך על הפגישה הראשונה עשית שטות שכזאת, אני לא יודעת אם אתה שומר נגיעה. מתוך הכתבה אני מבינה שלא, אבל תבין זה פשוט פוגע בכבוד הבחורה ולכן היא לא נפגשת איתך.. זה לא מדבר כזה אלא הבעיה היא מהשורש שאין לך בעצם דחיית סיפוקים ועל זה לא מוותרים אולי פעם הבאה תרביץ לה..

    הוסף תגובה
  • א07/03/2006 בשעה 13:35
    29

    גם יעקב אבינו נישק את רחל לפני החתונה
    אם המטרה היא לשם מצווה - וחתונה זה מצווה
    זה נהדר
    ודווקא מכל "המדקדקים" האלו שפוסלים על שטויות כאלו סתם בני זוג מקסימים שכיף להם להיות ביחד ויכולה להיות להם זוגיות נפלאה וחיי אושר , גילה,רינה, דיצה וחדווה ,אהבה אחווה שלום ורעות - בגלל מחשבות מטומטמות כאלו לא מתחתנים ושני הצדדים ממשיכים לחיות לבד ולחפש וידוע מה שהקב"ה אומר על אנשים שלא מתחתנים כשעברו את גיל עשרים...

    הוסף תגובה
  • רחלי07/03/2006 בשעה 02:25
    28

    ...
    זאת פשוט חרמנות
    ואין שום קשר בין זה לבין התפתחות בקשר ביניכם .
    תתחילו לשלוט בעצמכם!

    הוסף תגובה
  • ליהי07/03/2006 בשעה 00:33
    27

    הכל תלוי בנסיבות ומאיזה מקום זה בא
    ראשית כל, ישנו פתגם האומר "במקום שבו בעלי תשובה עומדים, צדיקים גמורים לא נמצאים".
    שנית, הרבה פעמים אנשים שאנו בדינמיקה איתם משקפים לנו את איך שאנו רואים את עצמינו, כלומר יש מצב שמאוד נכנסת לחששות אחרי שקרה מה שקרה, שידרת זאת במחשבות ובטון של קולך והבחורה קלטה זאת ועשתה את בחירתה..

    יש מצבים בהם את הנעשה אין להשיב, לכן מה שאני מייעצת לך הוא ראשית כל להרגיש שכל מה שאתה עושה אתה עושה בלב שלם ויותר נכון גם "סוף מעשה במחשבה תחילה".

    תמיד אם מגיעים למצבים כאלה שלא בטוחים בהם, אך חושבים שאולי הצד השני מעוניין לדעתי דבר טוב שניתן לעשות הוא לשאול את הבחורה שאיתך אם זה בסדר מצידה.
    ישנן בחורות מסורתיות שנשיקה על הלחי אינה מהווה בבחינת טאבו עבורן (זאת בתנאי שהיא לא מהווה `דבר מקדים`)

    חשוב מאוד להיות עם יד על הדופק ולהרגיש האם הבחורה שאיתך מעוניינת במה שאתה מעוניין. הגרוע ביותר הוא שהצד השני לא מעוניין ומרגיש `אי הקשבה` ואי כיבוד למה שהוא רוצה. נראה לי שזה מה שקרה במצב שלך.

    אם מצב כזה חשוב לך, והבחורה החמירה יותר מדי לדעתך, אולי היא לא המתאימה לך, אולי מתאימה לך יותר מישהי "חפיפניקית" ואתה צריך לשאול ולהיות מהימן ונאמן לעצמך.

    על כל מקרה שפע בהצלחה, אור ואהבה.
    |סוזן|

    הוסף תגובה
  • כותב המאמר06/03/2006 בשעה 17:20
    26

    תיקון טעות -התגובה ליהודה מ-21 ולא מ-19

    הוסף תגובה
  • משה06/03/2006 בשעה 16:04
    25

    לתגובה 22 של כותב הכתבה
    תעיין בבית יוסף הלכות תשמיש.

    ואני מצטער, חשבתי שהמטרה שלשמה כתבת את הכתבה היא כדי שאנשים יצדיקו אותך.

    אבל מצד שני, לא ראיתי שום דבר שמעיד בכתבה על "מודה ועוזב ירוחם", אלא "מודה, וכנראה הולך לעשות את זה שוב בהזדמנות אחרת".

    בברכה
    משה

    הוסף תגובה
  • שרית06/03/2006 בשעה 15:04
    24

    יש גרועים ממך
    אתה עוד בסדר.לפחות באמת רצית אותה.
    אני יכולה לספר לך על בחורים מהאתר הזה שיוצאים עם בחורות ,נוגעים בהן ולמחרת ניזכרים שהם בכלל לא רוצים קשר.(כי הם מתגעגעים לחברה הקודמת שלהם).

    הוסף תגובה
  • שלמה06/03/2006 בשעה 08:35
    23

    רושם לא הכי טוב אבל........
    אני ממש מבין אותך , האמת שגם אני פעם הייתי נוהג כך , והמון בנות נענו לי והתנשקו איתי בפגישה הראשונה , אבל האמת אני חייב להודות שזה רושם לא ממש טוב , במיוחד על בחורה דתיה , והאמת אחי ברגע שמישהי מוצאת חן בעיניך , אז אין כמו לחקות קצת ואז זה הכי יפה , אני לא אומר שצריך לחקות עד החתונה כמו שמישהי טענה כאן , וגם לא 10 פגישות כמו שמישהו טען כאן , תבינו אנחנו בדור אחר , אבל אני חושב שצריך לחקות עם זה מספר פגישות ואם זה זורם אז זה כבר יבוא .. בהצלחה.

    הוסף תגובה
  • כותב המאמר (2)06/03/2006 בשעה 01:27
    22

    תגובה למשה (18)ותגובה ליהודה (19 ) ובכלל
    תסלח לי משה אבל אני חושב שאתה לא יודע את ההלכה לדיוקה אמרת שנשיקה ותשמיש זה ה`י נוח לעניין כרת וזה ממש לא נכון!! לפי מיטב זכרוני נשיקה זה מכת מרדות וכרת רק עם הערה וכ` ...תעיין כבר ברמב"ם.וזה לא שאני מזלזל חס ושלום במכת מרדות אבל בבקשה לדייק ואשמח אם תראה לי שאני טועה.
    ליהודה! מי שמך לשר ושופט עלינו? הפוסל במומו פוסל!! . אני שומר מצוות ב"ה, ה` רואה ללבב והאדם לעיניים "וחכמים" היזהרו בדיברכם.
    ועוד כתוב" ומודה ועוזב ירוחם" עצם הכתיבה של המאמר אומרת כאן משהו ואתם כנראה פיספסתם
    את הנקודה."והוי דן את כול הדם לכף זכות "הפכתם לחובה.. אני מקווה שתבינו ואם לא
    אני סולח לכם בכול מקרה.
    חודש שמח לכולנו





    הוסף תגובה
  • יהודה05/03/2006 בשעה 23:56
    21

    זו לא "טעות" ש"נופלים" בה
    זה מעשה שמעיד כאלף עדים על רמתך הדתית.
    זכותך לא להיות דתי, וחבל, אבל בחורה דתית שמכבדת את עצמה לא תהסס בכלל אחרי כזה ארוע. דתי זה דתי וחילוני זה חילוני, וזה אתה.

    הוסף תגובה
  • פרפרים בבטן05/03/2006 בשעה 21:01
    20

    נשיקה קטלנית
    לא כאן המקום לדבר על שמירת נגיעה, ועל כמה קשה או לא לשמור נגיעה אחרי הרבה זמן של קשר.
    אבל, בכל מקרה, ולכל סוגי הרמות הדתיות, נשיקה היא לא דבר של מה בכך.
    רוב האנשים (לדעתי לפחות) לא ירשו לעצמם להתנשק עד אחרי החתונה, ולפחות בטח שלא עד שיהיה קשר רציני ממש של חודשים ארוכים.
    אז לנשק מישהי בפעם הראשונה? נו באמת... זה כמו שמישהי תספר לך "התגבר עלי היצר ולכן נתתי לבחור בעיטה בפנים". נראה לך הגיוני הטיעון הזה, או שהיית מעיף אותה מעל פניך? מה נסגר??? שומו שמיים.
    ולך, ידידי, להבא אל תנסה לנשק מישהי לפני שעוברים הרבה הרבה מים בים. ואם תשאל לדעתי - לא כדאי בכלל לגעת לפני החתונה.
    בהצלחה!

    הוסף תגובה
  • יהודה05/03/2006 בשעה 16:30
    19

    גם לי זה קרה
    ברגע שלך או לך קורה דבר כזה אחרי פגישה ואתה אחד שבאמת ואת באמת ראיתם במו עינכם שזה הולך לקרות זה מצב של גבר שמחכה לנשיקה זאת המון זמן והוא מצא את האחת אבל אם מצידך (בחורה )את רואה את הדברים בכיון הנכון אך את הנשיקה לא בזמן הנכון אל תשפטי אותו על כך כי זהו לא ענין של יצר הרע זהו הסימן והחיבור לקשר נכון אנחנו לא אנשים טיפשים ואת או אתה רואים את התמונה הכל כתוב זהו סימן שבו ה" מעמיד אותך או אותו לניסיון להמשך הקשר או לסיומו ואנא עיזבו אתכם מהיתממות ,הכל כתוב אך ענין הנגיעה הוא דבר קשה ולא מובן אך אם זה יהיה בעלך או אישתך זהו ענין שלכם ולא לפרסומת ושיהיה בהצלחה אמן-]

    הוסף תגובה
  • משה05/03/2006 בשעה 15:23
    18

    לשיר מ-17
    האינסטינקט הראשון של כל אחד שנופל בזה זה למרר כמה זה קשה וכמה זה לא הוגן וכמה שכל אחד נופל בזה.
    תסלחי לי, שטויות. אדם יגיד הכל כדי להצדיק את עצמו.
    אנשים דתיים לפעמים חושבים שנשיקה זה דבר אחד ותשמיש זה דבר אחר, יותר חמור. מצטער, זה לא מדוייק בכלל. התורה לא חילקה "מנשק בחורה על הלחי יקבל XYZ ומשמש איתה מקבל כרת". למעשה, זה אותו הדבר, אז אם מישהו כבר דופק את עצמו מבחינה רוחנית, שלפחות יהנה קצת ולא יחשוב שהוא בסדר "רק" בגלל שהוא נישק.
    כמו שכתבת, נשיקה זה לא מיטה, אבל זה נכון רק מהרמה המוסרית שאנחנו חיים בה, לא בגלל שזו האמת המוחלטת.
    פשוט נוח לנו לחשוב ככה. נוח לנו להתפשר על זה. נוח לנו להעמיד פנים שאנחנו בסדר.

    אני מעיד על עצמי שהייתי בקשר די ארוך ומאוד רציני, ולא נגעתי בבחורה אפילו באצבע הקטנה, ולמי שלא היה בקשר באמת אין מושג כמה זה קשה. אבל חשבתי, מה יהיה אחרי החתונה? מה יהיה אם במקום העבודה פתאום תהיה מישהי שתרצה אותי? שליטה עצמית זה לא משהו שפתאום מופיע אחרי הנישואין, זה דבר נרכש בשנים של התמודדות. איך אני יכול לסמוך על בחורה שלא מסוגלת לשלוט בעצמה? איך בחורה יכולה לסמוך על בחור שלא יכול לשלוט בעצמו?
    אני לא חושב שיש מקום לסלוח פה, ואני לא מצפה להבנה של הבחורה אם אני חס וחלילה אפול בזה.

    בברכה
    משה

    הוסף תגובה
  • שיר05/03/2006 בשעה 09:47
    17

    איפוק אפילו שזה כל כך קשה
    חבר יקר,
    זה קורה... אל תקח את זה כל כך קשה כל מי שהיה במערכת יחסים יודע כמה זה קשה...
    אני חושבת שבגלל שזו פגישה ראשונה אין לזה מקום, נקודה. אתה צריך להכיר מהראש והלב אח"כ מהיצר.. גם אני הייתי חותכת
    עם זאת מאז שיצאתי והייתי בקשר רציני הבנתי ששמירת נגיעה זה קל כשאין משיכה וכשאין אהבה אבל שמירת נגיעה הופכת למשימה לא פשוטה ומספיק פעם אחת "ליפול" בכדי להבין כמה זה קשה... אבל בכל זאת צריך איפוק לזכור מי אנחנו ...
    לכל מתייפיפי הנפש שהזדעזעו כל כך -
    יום אחד תבינו ותיווכחו כמה קשה לשמור על היצר ונשיקה זה לא מיטה! אני לא טוענת שצריך להקל ראש אבל אפשר לסלוח...

    הוסף תגובה
  • מנוסה...04/03/2006 בשעה 21:31
    16

    תגובה שונה...
    אני לא חושבת כמו כולם כאן.
    לפי דעתי זה באמת קצת לא לעיניין בפגישה ראשונה להתנשק..אבל..יש בחורות שכן היו נענות לזה...זה תלוי עד כמה הבחורה מעוניינת בך...
    אם הייתי כ"כ מסונוורת מבחור כבר בפגישה ראשונה - לא הייתי ממהרת להתנשק אבל בוודאי שלא הייתי "נפרדת" ממנו בגלל זה אם סוף סוף הבחור מוצא חן בעיניי...
    לי נראה שפשוט ה"הדלקות" במקרה שלך היתה יותר מצידך ופחות מבחינתה...
    אל תקח ללב...

    הוסף תגובה
  • כותב המאמר03/03/2006 בשעה 15:32
    15

    לכול המגיבים...|סומו|
    אני מודה למי שהבין אותי.. במיוחד (8)אפרת אני חושב שאת הבנת אותי טוב תודה לכולכם.
    ולמי שלא הבין אותי יש משפט שאומר "הוי דן את כול האדם לכף זכות" במיוחד לך אדון (10)אריאל
    שמשחק אותה אופטרופוס הבנות ..כאן לא המקום לספר לך מה שחברים שלי אומרים על מה שבנות עשו להם אז בבקשה אל תהיה לי על תקן פמיניסטית..אתה טועה בכול מה שנוגע אלי אתה בכלל לא מכיר אותי ולא יודע מה אני חושב ועושה וצריך לראות את המכלול אני הייתי שם לא אתה!. אני כתבתי את זה בגלל שחשבתי שלפעמים צריך לסלוח ולא מיד לברוח :).
    שבת שלום|שמש|

    הוסף תגובה
  • דתיה03/03/2006 בשעה 14:20
    14

    אני לא מבינה זה אתר של דתיים?
    סליחה אבל מה זה אמור להביע???
    איזו מן "כתבה" זו, זה אתר של דתיים ואני חושבת שיש כאן אשנים שפשוט צריכים לברר את זהותם הדתית.

    הוסף תגובה
  • אני03/03/2006 בשעה 11:32
    13

    הייתי שם...
    אומנם לא שם יחד איתכם, אבל קרה לי דבר דומה, בפגישה השלישית שלי עם הבחור. הוא מצא חן בעיני, אבל ערך כ"כ גדול שאני מנסה לחזק את עצמי בו - שמירת נגיעה - קשה היה לי לוות, ולו רק כדי שאני לא אפול בניסיון הזה.

    הוסף תגובה
  • מיכל03/03/2006 בשעה 10:37
    12

    טעות פתאלית

    הוסף תגובה
  • עידו03/03/2006 בשעה 09:20
    11

    הבעיה היא לא בעצם המעשה, על זה ניתן לסלוח
    הבעיה היא כזו. שאתה לא שולט בעצמך. ולא מסוגל להתגבר. נראה לי שבדייטים קודמים שלך כשניסית לנשק הבחורה הסכימה. ולכם המשכת. היה צריך שמישהי תזעזע אותך כדי שתחזור לעצמך.

    מה שעובר בראש של הבחור/בחורה בפגישה הראשונה זה לא רלוונטי. מה שאתה מבצע בפועל זה מה שחשוב. ולנסות לנשק בחורה דתיה בדייט הראשון זה נראה בכלל לא במקום.

    הוסף תגובה
  • אריאל03/03/2006 בשעה 01:49
    10

    תגובה
    סוף סוף אני מבין מה שמלא ידידות שלי מספרות לי שקורה להם עם גברים ואני פשוט לא מאמין למשמע אוזניי.
    אני מצדיק את הבחורה ובמקומה הייתי עושה אותו דבר,זאת לא שום נפילה ולא טעות,אתה רגיל לנהוג ככה עם כולן ורק בגלל שהיא כל כך מצאה חן בעיניך זה פתאום כואב לך!
    התנהגות ממש מגעילה ולא מראה על שום רצון אמיתי לפתח קשר ובטח שלא מתאימה למגזר הדתי גם אלו שלא שומרים נגיעה!

    הוסף תגובה
  • טל02/03/2006 בשעה 22:36
    9

    לא אהבתי בכלל מה שקרה כאן ...
    אני חושבת שמה שעשית ממש מגעיל ולא מתאים בכלל. אם הבחורה מצאה חן בעינך אפשר להראות לה את זה בדרך אחרת. במילים יפות או איזו מתנה וכו` אפילו פרח שקטפת יכול היה לעשות את הרושם.
    לדעתי בכלל לא צריך להגיע לנשיקה לפני החתונה.כי זה רק מקלקל.וזה נכון לא רק לדתיים...

    הוסף תגובה
  • אפרת02/03/2006 בשעה 22:24
    8

    היי
    דבר דומה קרה לי אני בחורה מסורתית שומרת מאוד אבל כן הולכת עם מכנסיים הכירו לי בחור שנראה נפלא יצאנו לקפה שוחחנו היה נהדר עד כדי כך ששוחחנו עד השעה 3 לפנות בוקרהכל היה פשוט מקסים למחרת הוא התקשר לעוד פגישה וכמובן שהסכמתי נפגשנו וקרה לי בדיוק מה שקרה לבת זוגתך ותגובתי היית כשלה נורא התאכזבתי כי חשבתי שסוף סוף מצאתי מישהו שלא רק הגוף שלי מעניין אותו[כמו רוב הגברים]וכמובן שניתקתי את הקשר אבל עכשיו כמה חודשים לאחר המקרה אני דיי מצטערת וחושבת שהייתי צריכה להבין ולא לשפוט אותו כל כך מהראני יודעת שאנחנו לא מושלמים ויש מעידות פה ושם אנחנו בסך הכל בני אדם וזה קורה לסיכום הייתי רוצה לומר לך שלדעתי אני הפסדתי ולגביך אני מאחלת לך המשך חיפוש מהנה [ומאופק] אפרת|כלנית|

    הוסף תגובה
  • כרמית02/03/2006 בשעה 22:23
    7

    אם זה היה קורה לי...
    תלוי, אם אותו בחור, נראה טוב בעיני, וישר כשראיתי אותו אמרתי לעצמי זה הבחור... וקורה לי מקרה כזה... אז גם אני הייתי נרתעת... כדי שיידע שאנחנו רק בפגישה ראשונה, ועדיין אנחנו לא מכירים, אבל לו חושבת שהייתי נפרדת איתו ככה בטלפון... אבל זה היה נותן לי נורה אדומה כדי לחשוב... ובשבילך, רצוי שלא תעשה אותה טעות... בהצלחה

    הוסף תגובה
  • שיר02/03/2006 בשעה 22:18
    6

    ???
    חבר יקר,
    אין מצב שהייתי נותנת לך צאנ`ס נוסף!
    פגישה ראשונה וכבר יצר רע כזה?

    הוסף תגובה
  • דוד02/03/2006 בשעה 22:11
    5

    יאללה אחי מה אתה מתרגש תמשיך הלאה

    הוסף תגובה
  • אני02/03/2006 בשעה 16:59
    4

    השתגעת?
    בחיים לא היתי סולחת על כזה דבר!!!
    עם ביציאה ראשונה ניסית לנשק מי מבטיח שבפעם הבאה לא תנסה להכניס למיטה??
    למה שהאמין לך?
    הבחורה צודקת ואתה טיפש גם על המעשה וגם על המחשבה שהיא טועה....

    הוסף תגובה
  • שגב02/03/2006 בשעה 16:58
    3

    צעד ממש לא נכון
    מצדיק אותה. ועליך להבין אותה. תהיה לרגע בצד שלה ותראה... אולי הפעם היא תסלח לך והיא תבליג על כך אבל מי יודע אולי בפעם הבאה תנסה גם מעבר לנשיקה... ומה אז? גם תתנצל... עליך להבין שנשיקה בפגישה ראשונה אינה מפגינה בכלל על רצון להתפתחות של קשר רציני. זה לא מקובל כלל וכלל בפרט לא במגזר הדתי אם הינך משתייך אליו. אז להבא תחשוב טוב טוב לפני שאתה צועד לשלב כזה או אחר בפגישות ראשונות. המון הצלחה

    הוסף תגובה
  • דקלה02/03/2006 בשעה 16:44
    2

    לא מסכימה עם משה
    שלום ידידי, רציתי להגיד לך שכולנו בני אדם וכולנו עשויים למעוד. "לטעות זו חולשה אנושית", פגישה ראשונה זה באמת מוקדם ולא ממש מכובד, על כל אדם לנסות לשלוט ביצרים שלו- זו הגדולה שלנו! אני לא חושבת שאי אפשר לסלוח, כנראה שהיו עוד דברים מעבר וזה היה הקש ששבר את גב הגמל.
    אל תקח את זה קשה, כי כמו שאומרים מכל מלמדיי השכלתי, וגם מהפגישה הזאת למדת משהו, אם תפנים את זה ותשכיל- יצאת מורווח.
    בהצלחה!

    הוסף תגובה
  • משה02/03/2006 בשעה 00:30
    1

    אני אולי לא בת...
    אבל אני יכול לנסות להסתכל על זה מהצד השני.
    בפגישה ראשונה, השני לומד עליך מהמעשים ומהדיבורים שלך, אין לו הרבה אופציות אחרות להכיר אותך, ובדר"כ זו פגישה שתקבע את דרך ההסתכלות הכללית של בן/בת הזוג עלייך לחודש+ הראשון של הקשר. אני מאמין שאם בחורה הייתה מנסה לנשק אותי בפגישה הראשונה, לא הייתי מסתכל על זה כמעידה, אלא כצורת חשיבה ואזהרה של מה שעלול לבוא בעוד כמה פגישות שוב, כשיהיה לי קשה יותר לסרב. אני מאמין שכך היא רואה את העניין, ומקווה שתלמד מכך להבא.

    אם בפגישה (אפילו פגישה עשירית) הבחורה פתאום מנסה לחבק אותי או לנשק אותי, זה יעלה אצלי סימני שאלה חזקים מאוד לגבי המשך הקשר. ואם אני מחבב אותה מאוד, אני אדבר איתה על זה ואנסה להגיע להסכמה שדבר כזה לא יקרה שוב. אבל אחרי פגישה ראשונה, זה בדר"כ יוביל לטלפון שבו אני מסביר למה אנחנו לא מתאימים... :-)

    הוסף תגובה