חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

דרך ארץ קדמה לתורה

דרך ארץ קדמה לתורה


קטגוריה: כללי


שלום לכולם.רציתי לשתף אתכם בתופעה שלילית שנמצאת באתר(ולא רק באתר הזה).אני מדברת על כך,שאנשים מרגישים שאם הם מאחורי מסך מחשב,מותר להם לעשות הכל.הרי אף אחד לא מכיר אותם.למי שעדיין לא הבין ,אני מדברת על כך,שאנשים באתר יוזמים ופונים לחברים אחרים באתר.מאותו הרגע שההודעה נשלחה עד שמתקבלת תשובה(במקרה הטוב)יכולים לעבור ימים,שבועות,ואף יותר מכך...וזה לא שהם לא נכנסו לאתר.הם נכנסו לאתר ופשוט התעלמו מההודעה.אלא שכאן אפשר לחלק את האנשים לכמה סוגים:
הסוג הראשון,הם אלו שקראו את ההודעה,ובחרו להתעלם ולא להשיב כלל.לעומתם יש כאלו שהגדילו וכלל לא קראו את ההודעה,אלא ישר מחקו אותה(וזאת אפשר לדעת בעזרת השירות הנפלא באתר המאפשר לראות האם ההודעה נקראה/נמחקה).הסוג השלישי הם אלו שהשיבו בחיוב לפנייה והראו רצון להכיר,אלא שבין הרצון להכיר לבין מציאות המרחק הוא גדול.מאותה ההודעה לא תשמעו מהם יותר.כמובן שישנם האנשים המעטים,שבאמת משיבים לכל הודעה גם אם היא לא רלוונטית מבחינתם.אותם אני מעריכה גם אם לא נוצר ביננו קשר.אני חושבת שזה אומר משהו על האדם.
אני בטוחה שזה קרה כמעט לכולם באתר מתישהוא.אני רוצה לציין שאני לא מדברת רק אל הגברים באתר,אלא גם אל הנשים.גם אתן חברות יקרות צריכות להתייחס בכבוד וברגישות לכל פנייה שאתן מקבלות.גם אם נראה לכן שזה לא רלוונטי אפשר לומר את זה.
לסיום,אני מקווה שכל חברי האתר בנים ובנות כאחד,ישתפרו בנקודה הזו וכך יהיה לכולנו יותר נעים לגלוש באתר ולדעת שיש כאן אנשים רציניים ורגישים.אשמח לשמוע את דעתכם.
הצלחה לכולם!|לב|
17/01/2006
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • טליה23/02/2006 בשעה 22:16
    26

    תופעה נוספת
    את התופעה שבן יכול לשלוח לי הודעה שאני אישיות ועולם שונה מחברתי, מה זה צריך להיות? מה אני חפץ????? יש פה מלא גברים שלא חשוב להם כלום, גיל,אופי,רמת דת, הם נתקלים באובייקט הנקרא בת וזהו זה מספיק , עצוב לי {יש לי חברה בת 29 שאחד רצה להכיר אותה וגם אותי אולם אני בת 21}.......

    הוסף תגובה
  • שיר22/02/2006 בשעה 09:22
    25

    צודקת, מאחת שעדיין מחכה לתשובה
    אני כל כך מזדהה עם מאמרך ומכאן אני אשמח לפנות לכל החברים- תענו זה לא עולה כסף... אני כבר ארבעה ימים פותחת כל יום את האתר בצייפיה לקבל תשובה מבחור מקסים שהראה התעניינות ואפילו שוחחנו בטלפון ופתאום הוא נעלם... לא רק שזה פוגע זה גם סימן שאלה גדול שממלא את כולך וכל הזמן מכביד בשאלות למה? מה קרה? וכו
    באמת שעדיף לשמוע לא מאשר להישאר תלוי...
    אח"כ אומרים שלא יוצא כולם... תשדלו ויצא...

    הוסף תגובה
  • דקל21/02/2006 בשעה 11:44
    24

    בהחלט נקודה חשובה
    נעמה לי מאוד הכתבה ובהחלט חומר למחשבה

    הוסף תגובה
  • אלמונית חביבה..20/02/2006 בשעה 20:21
    23

    נקודה למחשבה..


    כמה אנשים מהאתר הזה באמת מצאו את אשר חיפשו? וכמה באמת אנשים מהאתר הזה חיים היום כנשואים?

    מעניין ..

    הוסף תגובה
  • מישהי19/02/2006 בשעה 12:32
    22

    יאללה , בקטנה, כל אחד יעשה מה שהוא מרגיש
    בהתחלה עניתי גם לאלו שלא נראו לי ואז קיבלתי נסיונות שכנוע כדי שאסכים ולא מתאים לי להתחיל להחלץ בתירוצים וזה לפעמים רק פוגע יותר.
    אז לפעמים אני כותבת שלא נראה לי וכד` ולפעמים אני לא כותבת כלום.
    אף אחד לא ימות מזה, מקס` יראו שקראתי ולא הגבתי ויבינו את הרמז.
    גם כשלא עונים אני מבינה ולא עושה מזה עניין.
    בקיצור, תרגיעו ושכל אחד יעשה מה שהוא מוצא לנכון.
    שבוע טוב לכולם ובהצלחה!!!

    הוסף תגובה
  • אנונימי17/02/2006 בשעה 01:52
    21

    תגובה לאביגייל. ולכולם...
    נניח והיה מישהו שהיה לו כרטיס שהקסים אותך וממש רצית לפתח קשר, האם היית רוצה שיענה וישיב בשלילה אפילו בניסוח פשוט כמו, מצא חן בעיני הכרטיס שלך( אפילו אם לא מצא... -"גדול השלום" ואני יודע שכך דרכך- האמת, אך האמת היא מה שמביא יותר טוב לעולם, כמו שלא היית אומרת למארחת שלך שהאוכל לא משהו... ועוד דוגמאות) אך נראה לי שלא נתאים... לא היית מעדיפה זאת ע"פ כך שהיית רואה שהודעתך נקראה ונמחקה או סתאם לא נענתה... listen 2 ur hurt .... ובאשר לאלו שלא יודעים לקבל לא,לכם אומר אל תתוכחו איתם פשוט ואם יש צורך חזרו על אותה הודעה שכבר כתבתם בלי לשנות. וגם אם הם אמרו מילה פוגעת , אנו נחטא לאמת ולטוב, אם נתן לכאלו לגרום לנו לעשות פחות טוב לאנשים הראויים לו(כולנו ב"ה) ובאשר להתמודדות עם המילה שאמרו, רק צריך לזכור מי אמר אותה... ואל מי_ לזה שנחמד יותר...
    ולאותם אלו שמתווכחים אומר- לא משכנעים אדם לאהוב אותכם זה לעולם לא ילך...,ודווקא אם תבינו ואפילו תחזירו, "תודה על הפנייה ושהיה בהצלחה בהמשך"- זה ישחרר אותכם מהפגיעונת ואדרבא זה יגרום לכם להיראות אפילו יותר טוב מאיך שכבר ראו אותכם כשקראו את הפרופיל שלכם בהתחלה לפני שחזרו אליכם- שווה.

    הוסף תגובה
  • ברק16/02/2006 בשעה 22:23
    20

    ל 10 ממש נאיבי מצידך !
    אני חושב שאני אדם מאוד מאוד הגון אבל אני פונה גם פונה לכמה במקביל.
    ממש נאיבי מצידך לחכות לתגובות של אנשים.
    אם במקרה פנית לאדם שלא יחזור יותר לאתר אם בגלל שמצא את זיווגו או שיצא לטיול או שנמאס לו - אז מה לחכות לו לנצח ?
    חבל על הזמן. זה טבעו של המדיום הזה שאפשר לראות כמה במקביל ולסנן ולשלוח - ומי שטורח לענות לך אתה ממשיך איתו. וכאן נכנס הקטע ההגון שאתה ממשיך רק עם אחד ותו לא.

    ברק !

    הוסף תגובה
  • מממ16/02/2006 בשעה 17:17
    19

    האתר
    אבל כולם פה שחקנים אז מה זה משנה???.

    הוסף תגובה
  • דניאל13/02/2006 בשעה 17:45
    18

    הכותבת כן צודקת.
    באמת טוב לקבל תשובה שלילית וגם ההסבר למה אני לא מתאים (אולי הדרך שבה הצגתי את עצמי עושה רושם מוטעה) מאשר לא לקבל תשובה כלל.

    הוסף תגובה
  • עמית11/02/2006 בשעה 23:26
    17

    מילים מילים
    צודקת בהחלט. חבל שיש כזה פער בין הפנייה. "רוצה להיות בקשר?" עד ליצירת קשר. בקיצור חברה וחברות תתעוררו לצאת להפגש ולקדם עניינים. זה הזמן, לפחות מבחינתי. ואם מישהי רוצה להתכתב שתציע :"רוצה להתכתב?", אני למשל הייתי מסכים בשמחה.. לא הכול זה דייטים ולמילים יש הרבה מה לומר.
    בקיצור להיות בני אדם קודם כול. מ- אנונימוס, מחנך, סקרן. . ועוד.

    הוסף תגובה
  • נתנאל10/02/2006 בשעה 03:18
    16

    צודקת במליון אחוז!

    הוסף תגובה
  • מור08/02/2006 בשעה 21:50
    15

    לא חייבים לענות
    אני באופן אישי לפעמים לא עונה כאשר לפי שיקול דעתי המוגבל זה לא מתאים
    וגם שלי לא עונים אני מבינה איך גלגלי המוח של האדם המתעלם עובדים: בדיוק כמוני.
    אין לו שום דבר נגדי אני כרגע הצעה יבשה להכרות שלא מתאימה
    לא צריך להפגע חס וחלילה, מי שמתעלם מפנייה לא יותר טוב ממי ששלח אותה
    אינספור פעמים בחיים האמיתיים אנשים נדירים ומקסימים נדחו על ידי אנשים שלא ראויים להם
    ודווקא זה היתרון באתר שאפשר להרגיש יותר נוח, קצת אנונימי לפעמים להיות אתה עצמך
    בהצלחה

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת08/02/2006 בשעה 18:44
    14

    אני כאן מה רצונך שי?

    הוסף תגובה
  • סמדר07/02/2006 בשעה 20:49
    13

    אני חולקת על כך
    בהתחלה, זה מה שעשיתי- עניתי לכל הודעה גם אם התשובה היתה שלילית. נראה לי מאוד לא מנומס סתם להתעלם.

    אולם, אחרי כמה מקרים לא נעימים פשוט הפסקתי לענות. אם אני לא מעוניינת- אני מוחקת את ההודעה. יש פה- כמו בכל מקום, כמובן- מספר לא מבוטל של אנשים בלתי-נעימים. אין לי כל רצון שיכנו אותי בכל מיני כינויים רק בגלל שאמרתי "לא".

    הוסף תגובה
  • שי06/02/2006 בשעה 23:38
    12

    אכן כך
    כותבת יקרה, לפני כמה חודשים כתבתי דברים דומים באתר. גם אז היה ספקטרום תשובות כמו עכשיו, אבל יותר כאלו שכתבו כמו "אביגיל בדרך האמת" (תגובה 11) מאשר תגובות כמו של 4. בכל מקרה, אני חושב שמכובד לענות לכל פניה בחיוב/שלילה הכל לפי העניין, ואף אני מבכר לקבל "לא" ממישהי שפניתי אליה מאשר לקבל התעלמות. ולגבי הסוגיה של "אבל אז נגררים לויכוחים" - שטויות במיץ, אמרת לא פעם אחת - אח"כ את יכולה לרגיש חופשיה למחוק מבלי לקרא את שאר ההודעות של "המשכנע" שמנגד שממאן להרפות.
    שימי לב שאלו שעונים לך "מה הסיפור, כולה אינטרנט, אם זה לא השידוך שלך זה לא חשוב, העיקר להמשיך הלאה" - אלו אנשים שמבלים הרבה שעות בחדרי צ`טים וכד`, עבורם האינטרנט - לרבות אתרים כגון אלו - הפך מזמן לעולם וירטואלי שמכתיב את חוקיו על מציאותם ולא להיפך. אבל כיון שאנחנו אנשי המציאות, והרי אין מצב שנראה מכר/שכן במכולת ולא לפחות נהנהן לשלום, אנחנו גוררים את הנימוסין הטובים שלנו מהעולם האמיתי לאינטרנט ולא להיפך.
    ולסיום: אביגיל בדרך האמת - כשתגיעי תודיעי!:D

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת06/02/2006 בשעה 00:57
    11

    תגובה מספר 3 ו-7- נכון. ל-10- לא נכון ואסביר לך
    מאיפה את יודעת שאנשים לא שולחים במקביל הודעות?דבר שני.. אם מתעלמים או שיש תשובה שלילית אז מה זה בעצם משנה? אז ממילא הזיווג הזה לא יהיה שלך כי אם הוא מתעלם אז הוא מתעלם ואם הוא בתשובה שלילית אז גם לא... ולפתוח הודעה ולראות תגובה שלילית ולא משנה מה היא הסיבה זה עדיין יכול לעשות רע לאנשים במיוחד כמו שכתבת שממתינים לתשובה שלא מגיעה.. אדם יכול להבין לבד אם מתעלמים ממנו.. יכול להבין רמזים ולפעמים לאמר תסיבה עלולה כמו תגובה מספר 3 סתם להביא לויכוח שלא רצית להיכנס אליו ובתגובה 7 אז ביג דיל אין מענה תעברו הלאה וחבל על המאמץ. (ולאמר שמבזבזים זמן בהמתנה לקבלת תשובה זאת גם שאלה מעניינת אם אכן הדבר הזה קיים?)....

    הוסף תגובה
  • ציונה03/02/2006 בשעה 16:26
    10

    עדיפה תשובה שלילית מהתעלמות
    בס"ד

    לדעתי עדיפה תשובה שלילית על התעלמות כיוון שהאנשים ההוגנים לא שולחים הודעות למספר אנשים במקביל ולכן לפעמים סתם מבזבזים זמן בהמתנה לתשובה שבסופו של דבר כלל לא מגיעה. אני מחזקת את ידי האנשים שזוכרים שמהעבר השני יש בן אדם ומתנהגים ביושר ובאנושיות.

    הוסף תגובה
  • קובי03/02/2006 בשעה 00:13
    9

    תופעה מוכרת וראויה לכל גינוי
    לצערי אני נתקל הרבה בתופעה הזו, רוב הפניות שלי(כ80%) זוכות לצפיה ולא למענה, מגדילות לעשות בחורות שיוזמות פניה, כמובן שאני מגיב,
    הן מבקשות שאספר על עצמי, אני משקיע וכותב,ופלא הן נעלמות...
    לדעתי חוסר תגובה(גם אם היא שלילית!) זה חוסר
    דרך ארץ מהדרגה הראשונה, שלא לדבר על מחיקה ללא תגובה....
    כנראה שסוג האנשים שנכנסים לאתר הוא כזה וכנראה שאני לא מחפש במקום הנכון
    אני התייאשתי מזמן מהאתרים האלו.

    הוסף תגובה
  • nat02/02/2006 בשעה 22:12
    8

    צודקת
    ישר כוח על הכתבה
    חשבתי שהבעיה רק המין הנשי, מסתבר שלא

    אני שמח שכללת גם את הנשים בכתבה,אני מתייחס לכל הודעה ועונה לכולם גם כשהפניה ממש לא מתאימה.
    לדעתי תשובה שלילית עדיפה מלהתעלם בכל זאת יש בחורה בצד השני.

    יחד עם זאת יש כאלו שיוצרות קשר, מדברות בטלפון ואומרות שהשבוע הם עמוסות מאוד ואין להם זמן השבוע אבל שבוע הבא הם רוצות להפגש ויצרו קשר . בינתיים הם כל יום נכנסות לאתר מחפשות ולא יוצרות קשר.
    אז אולי עדיף, אפילו לא להתחיל עם טיפוסים כאלו.

    בהצלחה לכולם



    הוסף תגובה
  • יאיר02/02/2006 בשעה 19:07
    7

    לא צריך לקחת ללב
    אנשים מה קרה לכם ?אפשר לחשוב מה קרה ?,רימו אותכם? ,גזלו אותכם.בסך הכל מדובר בעוד אתר ,לא לכולם יש אנרגיות להתחיל לשלוח תגובות שליליות אחרי יום עבודה.
    לא קיבלתם תשובה-תעברו הלאה,חבל על המאמץ.
    להתחיל לנתח מה הסיבה קרא והתעלם,מחק ,לא קרא...את מי זה מענין .
    אם זה היה הזיווג שלכם ,כנראה שהייתם מקבלים תשובה...

    הוסף תגובה
  • אלמונית :-)02/02/2006 בשעה 15:27
    6

    יהודה- העלית פה נקודה נכונה
    באמת הייתי רוצה לקבל פה תגובה מאנשים שקבלו פניות כמו: תודה אבל זה לא רלוונטי".
    מעניין אותי לדעת אם זה עדיף מאשר התעלמות.

    הוסף תגובה
  • יהודה02/02/2006 בשעה 00:09
    5

    שלום
    השאלה היא האם לענות: תודה על הפנייה אבל זה לא רלוונטי זה עדיף מלהתעלם?
    כי כשאני מקבל כזו תשובה אני לא חושב שזה עושה לי הרגשה יותר טובה מאשר התעלמות.

    הוסף תגובה
  • אנונימית01/02/2006 בשעה 18:31
    4

    צודקת במאה אחוז !!!!

    הוסף תגובה
  • תמר01/02/2006 בשעה 13:10
    3

    את צודקת, אבל...
    קרה לי (ולא פעם אחת...) שעניתי יפה ובנימוס. כתבתי שזה לא רלוונטי. לפעמים גם ציינתי את הסיבה. והצד השני פשוט לא קיבל זאת.נעניתי בויכוחים, בנסיונות לשכנע, לחנך אותי מחדש ולהבהיר לי את טעותי המרה. אז...לא תודה! אולי עדיף פשוט לא לענות, מאשר להיכנס למשא ומתן.
    בהצלחה לכולם!

    הוסף תגובה
  • שלמה01/02/2006 בשעה 08:44
    2

    צודקת בהחלט
    את צודקת אני אישית נתקלתי בתופעה , והיו גם כמה מקרים שהערתי לבנות שלא טרחו אפילו להחזיר תשובה , אני חושב שזה לא יפה צריך לענות לכן או ללא , ובקשר לאלו שרוצים להכיר ובסוף נעלמים , לי היה מקרה שבחורה שהתכתבנו נתנה לי בסוף טלפון , ולא התקשרתי אילה כי לא התאים לי לנסוע לחוץ לעיר באותו שבוע וכך זה נמרח ולא ביקשתי סליחה וגם לא הודעתי לה על זה , אני יודע שאני לא ממש בסדר אבל מצד שני , לא דיברנו עדיין בטלפון והקשר שנוצר היה רק באתר , וארתי לעצמי שברגע שיהיה לי חשק לקשר מחוץ לעיר , אני אתקשר אילה ואם היא תסכים אז ניקבע , לסיכום את צודקת צריכים לענות על מכתבים וזה שאנחנו אחרי מחשב אז זה דווקה יותר קל לכתוב אם זה ניראה או לא ולא כמו בטלפון שלא תמיד זה נעים השיחה שאחרי הדיט או לפני .

    הוסף תגובה
  • גלית01/02/2006 בשעה 03:02
    1

    לצעוד בדרך הנכונה
    כותבת יקרה,
    באופן כללי את צודקת, על כל פניה שמתקבלת ודאי שיש להשיב עליה, בין אם התשובה עליה חיובית או שלילית!!

    אך יש מצבים בהם הודעה נקראת, ואין אפשרות לענות עליה על אתר, ולכן היא מתעכבת - ואז קורה שההתעכבות אורכת..... אחרי הכל לא מדובר בהודעה אחת... ולפעמים קורה שהודעה מתפספסת.
    או שאדם שולח הודעה ויש לשקול מעט את הדברים בטרם יכתבו, ואז שוב, אם לא עונים מיד ההודעה משתהה מעבר לזמן הסביר....

    לכן, אחת לכמה זמן אני עוברת על כל ההודעות, ועושה "סדר". עונה למה שהתפספס, מוחקת את מה שכבר לא רלוונטי וכו`.

    אין ספק, שהמקרה שציינת, לגבי אלו שלא רק שלא פותחים אלא מוחקים מיד.... את יודעת מה.... אולי עדיף כך... אולי הם חסכו עגמת נפש לכותב, שאלמלא היתה הודעתו נמחקת, היה עליו להתחכך באישיותם....
    או
    שבכל זאת יש לדון לכף זכות - יתכן שההודעה נמחקה בטעות, עוד בטרם היה סיפק בידו לראות את שם השולח.... גם זה יכול לקרות.

    אפשר עוד לדון כה וכה, איך כדאי לנהוג ומה רצוי...
    אך בל נשכח - אתר זה כמו העולם, בנוי מרבדים רבים של טיפוסים מכל הסוגים. אפשר להוכיח בשער את כל הנכשלים למיניהם...
    אפשר גם לתקן תקנות... השאלה אם זה יעזור...

    ובכן, יישר כח על העלאת הדברים, בתקווה שיפעלו פעולתם. וגם אם לא - העיקר שאנו נהיה בסדר, בסופו של דבר החשבון שלנו יהיה עם אלוקים. לא עם אף אחד אחר!!!

    שיהיה לך ולכולנו דרך ארץ, ונעימות הליכות...

    הוסף תגובה