חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

הדרך לחופה -ד"וח סיכום

הדרך לחופה -ד"וח סיכום


קטגוריה: כללי


זה הזמן לסכם שהות של כשנה באתר. אז מה היה לנו?
דייט עם בחור שרצה כל הזמן לעשות ספורט.
2 דייטים עם בחורים שנזכרו אחרי חודש שהם מתגעגעים לחברה שלהם (לא צריך לחשוב על זה לפני?)
דייט עם בחור שכעס על כך שאני לא מוכנה לשכב איתו בפגישה הראשונה (זה בחור דתי?)
דייט עם בחור שנהנה מאוד בפגישה והיה איתי 6 שעות במסעדה ולא הבין למה הוא לא רוצה להמשיך
אינספור דייטים משמימים.
ואני רוצה לומר שהמסקנה שלי היא שההיכרויות באינטרנט הן כמו שוק בשר.לא נותנים זמן לפתח קשר.יוצרים קשר עם מספר בחורות במקביל ,יוצאים עם בחורה ומחפשים במקביל עוד בחורות.
ואני רוצה לדעת רק דבר אחד :למה ?????????????????????????
17/12/2005
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • כותבת המאמר07/01/2006 בשעה 20:22
    51

    תגובה לסמדר
    ברצוני להתייחס לתשובתך:
    1)מדובר כאן בדיני נפשות.
    לא יתכן שגבר( רגיש או לא רגיש) יצא עם בחורה
    אחת ובמקביל יחפש עוד מציאות באתר.(זאת בטח לא רגישות).ודרך אגב ,זה מתייחס גם לבחורות .קצת כבוד לבני אדם.
    2)אדם שיוצא לדייט או מפתח קשר אם הוא לא בטוח שהוא רוצה. זה נראה לי מוזר ששלושה בחורים שיצאתי איתם דרך האיניטרנט החליטו אחרי כמה זמן שהם מתגעגעים לחברה הקודמת שלהם והם לא פנויים ריגשית. (האם זה תנאי קבלה לאתר?)
    3)ומה שבטו הוא שבחורים דתיים לא צריכים לשלוח ידיים בפגישה ראשונה .(ועוד לכעוס על כך שהבחורה מתנגדת)

    הוסף תגובה
  • אורן06/01/2006 בשעה 02:44
    50

    תגובה לחיים
    האמת אני קצת תוהה בקשר לתשלום כאן למה אתם כול כך עסוקים בזה נראה לי מוזר...גם המסקנה שצריך בכלל לשלם עבור השינויים שאתם רוצים שיתבצעו ..כי אני האמת לא מכיר הרבה אנשים שממהרים לשלם .
    וגם המשפט בשביל בחורה טובה אני מוכן להשקיע כסף נראה לי מאוד תמוה בהקשר למאמר ולא אמיתי.

    הוסף תגובה
  • גלית06/01/2006 בשעה 00:21
    49

    תגובה לחיים
    "צר לי", חיים שאינני יכולה להעריך אותך יותר מדי על יושרך וכנותך, כיוון שזהו המצב הנורמאלי לו הייתי מצפה מאדם. מתוקף היותו אדם.
    וכל מי שסובר אחרת, חבל....
    גם ככה יש סיבות שונות שיכולות להוביל לגרושין, גם מבלעדי חוסר הגינות וכבוד מינימאלי כלפי הזולת!!!
    וכעת, ללא ציניות - חיים, יישר כוח על קידוש ה` שעשית.
    ריגשת אותי!

    הוסף תגובה
  • סמדר05/01/2006 בשעה 22:59
    48

    תשובות לשאלות שהועלו בכתבה
    "לא צריך לחשוב על זה לפני?"- צריך, אבל בעניינים שברגש לא חושבים. לפעמים מבינים דברים מאוחר מדי. הם בסך הכל בחורים שניכוו וניסו להמשיך הלאה.

    "זה בחור דתי?"- זה סתם אידיוט, דתי או לא.

    "למה?"- מפני שלפעמים מרגישים מאוד בודדים, הכמיהה לאהבה גוברת, ועושים דברים מטופשים.

    הוסף תגובה
  • חיים05/01/2006 בשעה 22:25
    47

    לאורן...
    ערב טוב...
    קודם כל בבקשה "קח אוויר ותירגע"
    אל תדאג, אף אחד לא רוצה לקחת את כספך... כך שאתה יכול להישאר רגוע...

    ראשית, אני עומד מאחרי כל מה שאמרתי,
    אני לא סתם שיבחתי את מנהלי האתר ואמרתי שהם עושים זאת לשם שמים.
    וזאת משום שמי שעושה דבר לשם שמים לא יקח תשלום על זה.
    וזה הדבר שגדלתי וחונכתי עליו בבית
    (אני לא יקח כסף עבור מצווה גם אם אני יהיה לחוץ מאוד בכסף)

    אלא מה? יש כאן בעיה עם חלק מהאנשים שלא יודעים איך להתנהג והפכו את המקום "לשוק בשר".

    אני אישית יש לי נסיון חיים "כך שקטן עליי אם מישהי לא תתייחס אליי יפה"
    ולידיעתך,כמו שאני יודע לכבד אנשים אז אני גם יודע לענות לאלו שמתנהגים גרוע.
    ותתפלא, אני לא מתוסכל מכאן.

    אולם כל כמה ימים אני שומע על לא מעט שנפגעים/ות מהחברים/ות כאן.
    ולכן כשראיתי את הכתבה הזאת החלטתי להרים את הכפפה ולבקש ממנהלי האתר שיטפלו בפירצה שנוצרה כאן, ושבגללה מנצלים זאת חלק מהחברים/ות לפגוע באחרים.

    קובי טען ובצדק, שמנהלי האתר וודאי שאין זה עיסוקם הבלעדי והעיקרי, ובכדי לקבל אתר שבו ימנעו פירצות אלו זה ייתכן ויעלה כסף. (ולכן לדעתו התיקון הדרוש לא ריאלי)
    ולכן אמרתי שאם ההבדל בין לקבל אנשים הגונים באתר לבין המצב הקיים הוא הכסף,
    אז אני הראשון שמוכן לשלם...
    אני דיברתי בשם עצמי וודאי שלא בשמך.
    ולכן אינני מבין מדוע אתה חושב שאני מדבר במקום אחרים...

    2) לא אמרתי שאני יותר טוב מאחרים.
    כולנו יהודים וכולנו שווים.(חבל שאתה ממציא דברים) אולם, מי שלא יודע איך להתנהג בכבוד כלפי אחרים ורוקד על כמה חתונות בו זמנית, הוא באמת פחות טוב.

    3) שמתי לב שאתה מתנגד לכל שינוי למרות שאתה יודע שלא מעט כאן נפגעו. ואם נצרף לזה את זה שאת העדת ש"רקדת" ואף "רוקד".
    אני מבין מדוע...


    דרך אגב, שמעתי שיש שיטה כזאת שנפגשים כל יום עם כמה בו זמנית,
    אולי תעברו אתה והדומים לך לשם, ושם תוכלו לרקוד בריש גלי...


    ולידיעתך, ב"ה יש לי הצעות גם חוץ מכאן,
    כך שאני ב"ה לא צריך שדכנית...

    הוסף תגובה
  • נירה05/01/2006 בשעה 15:44
    46

    לאילן וחיים
    אפשר לומר שאתם בחורים לעניין שמכבדים את הכיפה שאתם חובשים.שיירבו כמותכם!!. ושכל השאר יתביישו להם ויתחפפו מהאתר.

    הוסף תגובה
  • אורן05/01/2006 בשעה 11:34
    45

    לאילן
    אתה לא מבין דבר אחד שיש גם אנשים איכותיים שלא יהיו מוכנים לשלם לאתר. ואני גם לא מוכן לשלם בשום פנים ואופן כי אני לא חושב שזה יעזור לי במציאת בת זוג מהסיבה הפשוטה כי יכול להיות שהבחורה שתפנה אליך או אתה אליה תהיה רצינית ותתיחס בכבוד כמו שאתה אומר אבל לא תתאימו אז מה זה כזה משנה?
    ויש אנשים שנירתעים מאוד מלשלם מכיוון שזה מצידם מראה על לחוץ לחתונה ומוריד מהערך העצמי שלהם שהם צרכים לשלם בשביל להכיר..
    אני חושב שזה יהיה תחילת סופו של האתר והוא ירד מהפופולריות שלו לחלוטין. אני מכיר חבר ששילם לאתר אחר ועד היום הוא לא נשוי כך שכסף כאן לא יפתור בעיה . תמיד יש אנשים בעייתיים. גם אני נפגעתי בהתחלה אבל הבנתי שיש אנשים טובים ורעים וזה מה שיש .תשלום יגרום לי לעזוב את האתר לצמיתות.
    כול טוב

    הוסף תגובה
  • קובי05/01/2006 בשעה 01:56
    44

    לאילן
    בס"ד
    לפי ההבהרות שלך, אני חוזר בי, ואני מסכים שיש בזה הגיון, אך אני עדיין בספק רב אם הם יתקבלו מהסיבות שציינתי.
    לדעתי המחשבות לשינוי האתר נובעות מתסכול של אנשים שנתקלים לרוב בחוסר התייחסות מצד הנמען ואני נמנה על אלו,
    הפתרון שלי:
    טוב עשו מתכנתי האתר שאשפרו לראות אם הנמען צפה בהודעה, את תאריך הצפיה ושעתה, וכן אם מחק את ההודעה.
    אם אתה רואה שהחברה צפתה בהודעה ולא ענתה, לא צריך להיות מתוסכל מזה, פשוט עוברים לאופציה הבאה עד שמישהי כן תענה.(ולא צריך לחכות לצפיה יותר מיום לאחר הפניה)
    זה מעיד חוסר רצינות מבחינתה ברמה מסויימת.
    אם בנוסף לחוסר תגובתה היא גם מחקה את ההודעה, זה כבר מעיד על פגם באישיותה, ובטח לא תצטער על זה שלא יצרת איתה קשר.
    אם נשנה את תפיסתנו והסתכלותינו לנושא תוך כדי ניצול האפשרות לראות את מצב ההודעה שנשלחה, נוכל לוותר על השינוי באתר שספק גדול אם יתבצע, ולהפיק את המירב ממתכונתו הנוכחית.

    הוסף תגובה
  • אילן,באר-שבע05/01/2006 בשעה 00:54
    43

    ל-42 ,אורן
    שדכנית זה לא ערובה להצלחה במציאת הזיווג,
    מנסיוני-זהו מתכון בדוק לדיסאינפורמציה שבסופה אתה תמיד יוצא מתוסכל.

    אני דווקא מסתכל על עניין התשלום ככלי סלקטיבי
    לסינון (מלבד תחזוקת האתר).

    רק כשמדברים על כסף-אתה מזכיר שם שמיים?
    ומה כאשר רוצים לחסוך פגיעה,תסכולים,חוסר מוסריות מיותרים? זה נחשב פחות לשם שמיים?

    אתה טועה,זה שיש אנשים המנצלים לרעה-זה ועוד איך עניין שלי כי אני מצווה להוכיח אותם.
    (``הוכח תוכיח את עמיתך...``).

    השיפורים שהצעתי הם קוסמטיים (מבחינת הביצוע בתוכנה) ולדעתי לא יתבעו מחיר גבוה.

    מצטיירת אצלי התמונה שאתה ודומיך רוצים להשאיר את האתר כמו שהוא,כי זה משרת
    אינטרס אישי שלכם-אני מציע לכם לקרוא את הכתבה שוב ושוב ולהפנים (למען השם) שהדברים לא יכולים להמשיך כפי שהם עכשיו.

    אותי מאוד מפליא איך אתה לא ממורמר מהאתר!
    כנראה ששהייה ממושכת באתר הקהתה אצלך את החושים ואת כושר ההבחנה בין טוב לרע.

    יש לך הצעה יותר טובה? לא.
    כשתהיה לך אלטרנטיבה יותר טובה-תדבר,
    המצב כרגע דורש פתרון ולזה אני פועל.

    הוסף תגובה
  • אורן04/01/2006 בשעה 18:39
    42

    לחיים אם אתה רוצה לשלם לך לשדכנית!!
    אני חושב שרוב האנשים כאן לא מעונינים לשלם
    זה חלק כאן מהעניין שזה אמור להיות לשם שמים
    נכון שיש אנשים שמנצלים לרעה אבל זה כבר לא עניין שלך!! אתה לא ריבונו של עולם!
    לצערי אתה ממורמר מאוד מהאתר.. לא הכול שחור יש לך טעות!!
    דבר בשם עצמך ..אני לא מוכן לשלם וגם לא ישלם.ואני לא חושב שאני פחות איכותי ממך .
    אתה גם לא רואה ללב האנשים בשביל לומר על אדם פלוני אם הוא רע או טוב או לא ראוי
    אם לא מתאים לך אני לא מבין מה אתה עושה כאן .אני חושב שכדאי לך לקחת שדכן או שדכנית
    תשלם להם ותהיה מרוצה .בגלל שכמה בנות פגעו בך.. אתה מציע הצעות שלטעמי גרועות מאוד כמו לשלם או להביל את השליחה לבת אחת..לא מסכים ולא חושב שזה טוב .

    הוסף תגובה
  • אילן,באר-שבע04/01/2006 בשעה 14:10
    41

    לקובי
    אני הצעתי הצעה שבאה בסה``כ לעזור לכולם.
    היות שחיים כבר ענה לרוב הטענות שהעלית,אצמצם את תגובתי.
    ראשית,לי אין בעייה שהאתר יהיה בתשלום,אדרבה כל האתרים המקבילים הם בתשלום.(בתנאי שהכל פה יתנהל כשורה).
    הסעיפים שהעליתי הם כלליים-לא נכנסתי לרמת
    ביצוע ספציפי של כל סעיף וסעיף בהצעתי ולכן הדוגמאות שתארת לא רלוונטיות בשלב זה.
    אם ההצעה תתקבל,אכנס לרמה הביצועית.
    לגבי הדוגמא שהעלית-חבר שפנה ולא קיבל מענה,אין שום סיבה בעולם שהוא ישאר תקוע,
    (חיים היטיב לתאר זאת),אפשר לדאוג למנייה של 24 שעות מרגע הפנייה (יותר או פחות,נתון לשיקולכם) ואם עד אז אין מענה,``נשחרר`` את הפונה אבל ``נתקע`` את הנמען/ת.
    אתה צודק לגבי האם זה בראש מעייניהם של מנהלי האתר-אז או.קי. שיחליטו מה שירצו,אני אחיה טוב עם כל החלטה שתתקבל,לפחות ניסינו
    לגרום לשיפור מסויים.
    לגבי עניין התמונה-כתבתי ``נתון לשיקולכם``
    (של מנהלי האתר וחברי/ות האתר).

    לגבי הקמה של אתר חדש-רעיון נחמד,אך כרגע לא רלוונטי מבחינת הזמן העומד לרשותי.
    לשפר אתר קיים-לדעתי הגיוני יותר,מהיר יותר,אך שוב זה עניין של סדרי עדיפויות של המושכים בחוטים.
    חשוב לזכור שאין פתרון אידאלי (וגם הצעתי אינה אידאלית) מפסידים בצד אחד-מרוויחים בצד השני.
    אתה צודק,באמת אין אפשרות לשנות בני אדם-כל אדם נדרש לעבוד על מידותיו וחלק עיקרי בעבודת המידות הוא להפנים שמה שקורה כרגע באתר זה שוק בשר.
    המטרה שלי היא להשאיר באתר חברים/ות
    ישרים/ות והגונים/ות שאיתם/ן נרצה לקשור את גורלנו בסופו של דבר.
    חומר למחשבה :
    מה יקרה כאשר באתר כבר לא יישארו חברים/ות
    הגונים/ות - הוגנים/ות ?

    הוסף תגובה
  • חיים04/01/2006 בשעה 00:23
    40

    לקובי
    קראתי את תגובותיך אליי ולאילן מבאר שבע.

    אני אישית לא מכיר את אילן מבאר שבע,
    אבל אני יודע שהסיבה שהוא העלה כאן את הרעיון, (וכמובן בזכותה של הכותבת היקרה שהעלתה כאן באומץ את הנושא כולו)

    שצריך לערוך שינוי בכל מה שהולך כאן זה גם ובעיקר מאותה סיבה שגם אתה נתקל בה
    (בין היתר,התופעה שלא עונים לפניות)

    אנחנו בטוחים שזה נובע בעיקר מ"המבחר" הקיים כאן שמעביר חלק מהחברים/ות כאן על דעתם,
    ומהמצב שבו הפכו רוב חברי/ות האתר "לעדר" אחרי הרדידות וחוסר הדרך ארץ של חלק מהחברים/ות כאן...

    אני בטוח שאם הצעתו של אילן תתקבל, (ואפילו חלקית)
    זה יחסוך ממך את המצב שבו 95% מפניותיך אינם זוכות להתייחסות כלל. (לפחות תזכה למענה של "כן" או "לא")
    דבר שלטענתך גורם לך לפנות לכמה בו זמנית.
    (אני דן אותך לכף זכות, מאחר והצהרת שאתה לא מתכתב ולא יוצא עם כמה בו זמנית).

    (הרי אתה יודע שזה לא מוסרי לפנות לכמה בו זמנית, ואתה נאלץ לעשות זאת רק בגלל הסדום ועמורה שהולך כאן.
    אז אנחנו רוצים לחסוך ממך אילוץ זה).


    דבר שני, לא הבנת את הצעתו של אילן.

    1)הוא התכוין שמי שלא עונה לפניות לא יוכל להמשיך לפנות הלאה. (ולא כמו שתיארת)...
    2)גם אם מישהו "לחוץ לקשר" הוא צריך לחכות אחרי שהוא פונה לפחות עד שהחברה תראה את פנייתו, או לחכות יום אחד (הקרוב מבניהם)...
    במקרה "הכי גרוע" לחכות יום אחד זה לא סוף העולם... (זה הגינות מינימאלית)
    3)בקשר לתמונה, אני אישית ידוע כאן כמתנגד לתמונה ואפילו אם הבחורה תוותר בשל כך.
    (בעז"ה אני יאמר מדוע בכתבה שאכתוב עוד מעט)
    אילן אמר שזה נתון לשיקול דעתם של מנהלי האתר ושל חברי/ות האתר (לפי הרוב).

    בקשר לאנשים...
    אם אלו האנשים שנמצאים כאן (שלדעתך אין להם תקנה)
    אז אני מוותר על המקום הזה. (בזמן הקרוב אנחנו נדע אם כן)
    ואתה יודע מדוע?
    1)כי אני מחפש אשה טובה ולא מופקרת...
    2) גם הבנות הטובות מחפשות בחור ישר ונאמן ולא זנאי...
    3) אני מאמין שגם אתה לא רוצה אחת ש"רוקדת"
    על כמה חתונות בו זמנית...
    (מצטער על הבוטות,אבל הגיע הזמן לומר את האמת כמו שהיא)...

    ולסיום,
    אם בשביל לקבל אתר שבו החברים והחברות הגונים, צריך לשלם, אז אני הראשון שמוכן לשלם...
    1)מ 40-50 ש"ח לחודש,אני לא יהיה עני.
    2)בחורה טובה שווה יותר מכסף.

    אני מאחל לך המון בהצלחה...

    הוסף תגובה
  • משה03/01/2006 בשעה 18:44
    39

    גם אני חושב כמוך
    אני אף פעם לא יוצה עים יותר מאחת .
    א זה גורם לבילבול
    ב זה לא פייר כלפי הבת-זוג
    בע"ה תימצאי את הזיווג שלך בקרוב
    משה מ"ס חבר 9290

    הוסף תגובה
  • קובי03/01/2006 בשעה 12:05
    38

    תגובה לאילן,באר שבע
    ההצעות שלך לא יתקבלו, אני חותם לך,
    כי הם פשוט לא הגיוניות, לא מעשיות ולא יעילות.
    הם לא הגיוניות כי: מה יעשה חבר שפנה ולא קבל מענה? הוא ישאר תקוע עם פניתו?! וזה לא חשוב כמה זמן עבר, לדוגמא: אם הבנאדם לחוץ וחייב קשר, נפל על אחת שנכנסת כל שבועיים לאתר, לא הגיוני להשאיר את הבנאדם תקוע!
    וכד`.
    לא מעשיות כי: אתה מצפה ממנהלי האתר שמן הסתם זה לא עיסוקם העיקרי להתייחס לכל הצעה שמתקבלת ולישמה(גם אם היא הגיונית) אתה יודע כמה עבודה והשקעה צריך?!
    להזכירך האתר פועל בחינם לשירות הציבור הדתי והמסורתי
    (בטח אתה תממן את ההשקעה...)
    שלא לדבר על חיוב העלאת תמונה, כל העולם צריך לראות את תמונתי, זה נראה לך הגיוני??

    יש לי בשבילך הצעה כנה: שינוי במובנים שציינת לא יקרה, לכן הבחירה לעזוב את האתר כעת, נתונה בידך.
    והצעתי לך ולשכמותך ליזום הקמה של אתר הכרויות חדש שממלא אחר כל התנאים שאתה מעלה, אבל שאתה תיזום ותקים ולא תפיל את זה על אתר קיים.

    דעתי בקשר לזה:
    אני מסכים עם הרבה מהטעונים שחיים העלה, דעתי היא: את האתר אשפר לשנות, אך את האנשים אי אפשר! ולכן אולי כדאי שהאתר ישאר על מתכונתו הנוכחית, כך שאם פנית למישהי והיא צפתה בהודעה ואפילו לא טרחה להתייחס(שלא לדבר על אלו שמוחקות מיד...) אתה תדע לא לפנות אליה ולא להתייחס אליה, וברגע שאתה רואה שהיא צפתה בהודעה ולא ענתה, אתה יכול בלב שקט לפנות למישהי אחרת וכן הלאה.
    וכן בכל מקרה אפשרי שבו אתה מגלה חוסר רצינות מצד הבחורה.

    הוסף תגובה
  • קובי03/01/2006 בשעה 12:00
    37

    תגובה לחיים
    בס"ד
    אני מסכים עם כל מה שכתבת, ובכל זאת מפני הסיבות שכתבת אני לא חושש לפנות לכמה בו זמנית, כי הסטטיסטיקה שלי מורה על כך ש95% מהפניות שלי לא מקבלות מענה(ואני לא מגזים!), לכן אני לא רואה בזה שום בעיה מוסרית, ואני חושב שאני די מוסרי כי אם אני בקשר עם מישהי ומקבל פניה אני משתמש בדיוק באותו נוסח שאתה משתמש בו. ואם במקרה שני פניות שלי יענו(מה שלא קרה אף פעם, והסיכוי שיקרה הוא כמו הסיכוי לזכות בהגרלת הלוטו)
    אני אמשיך להתכתב עם הראשונה שענתה לי, ואומר לשניה בכנות שאני מתנצל וזה לא אקטואלי, אבל כמו שאמרתי זה רק
    תאורטי, וזה לא יקרה!

    הוסף תגובה
  • חיים03/01/2006 בשעה 11:37
    36

    לאילן
    בקשר ל 2 הדברים שהעלית כעת, אין מה לעשות וזו לצערי תופעה שישנה לא רק באתרים באינטרנט.
    (שמעתי על שדכנים שקרנים שעושים זאת בלי להניד עפעף, כמובן שלא כל השדכנים).

    אך לפחות ל2 התופעות הללו יש פיתרון.
    הרי גרוש או גרושה לא יוכלו להתחתן בלי שהצד השני ידע על זה (לפי הרבנות או שבסוף מישהו מהקרובים יפלוט מילה)
    וכן לעניין הגיל, אפשר לפי תעודת זהות
    וישנם עוד כמה צורות לברר זאת. (כגון היכן למד ואם מכירים מי שהיה איתו בכיתה כך שהוא חייב להיות בערך אותו גיל של הלומדים איתו בכיתה או באיזה שנים שירת בצבא)
    וישנם עוד כמה אפשרויות לבדוק זאת אך לא אומר אותם כאן, וזאת שלא לתת פתח לאותם רמאים ושקרניות לחשוב על תגובות נגד לדברים אלו...

    ואז למרות שלא תמיד יודעים זאת על ההתחלה
    ברגע שיוודע הדבר אז כל אחד יעשה את שלו.
    ואני מאמין שמי שהם הגונים/ות ויש להם שכל ישר וטוב, באותו רגע שיוודע להם ששיקרו להם הם יפסלו את "בן/בת הזוג" הרמאי/ת...


    מה שחשוב לי זה שינסו לתקן את הקילקולים שיש רק כאן או במיוחד כאן,
    והם...
    1) תופעת הרוקדים על 200 חתונות בו זמנית.
    2) אי ענייה לפניות.
    3) וחוסר כבוד מינימאלי שיש כאן בין חברי/ות האתר.

    הבעיה היא כך,
    הרי אם אתה תכיר לאיזה בחור מישהי אז אפילו רוב הרעים/ות שכאן יתנהגו יפה לבחור/ה גם אם אינם רוצים אותה.
    אם לא מנימוס אז לפחות מחשש שהם יצאו אצלך רעים בסיפור ואז לא תרצה להכיר להם אף אחת יותר... או שתחשוב עליהם לא טוב...

    אבל פה מכיוון שאף אחד לא מכיר אותם, ולדעתם אין להם מה להפסיד אז הם מרשים לעצמם להתנהג איך שהם רוצים. ותופעה זו צריך למגר מכאן...
    למען ידעו חברי וחברות האתר שאם הם לא ינהגו בהגינות מסויימת, קלונם יוצג כאן ברבים.

    שוב תודה על רצונך לעזור במיגור התופעה
    ושיהיה לך המון בהצלחה...

    הוסף תגובה
  • אילן,באר-שבע02/01/2006 בשעה 23:54
    35

    לחיים
    עפ``י בקשתך,שלחתי לך כאן את עיקרי הצעתי
    בדיוק כפי שפורסם כאן באחת התגובות שלי.
    משום מה זה עדיין לא פורסם כאן-כנראה מנהלי האתר מעוניינים לבדוק זאת או שהם הסיקו שזה נושא אופי שלילי או whatever .(נו זה הרי מכיל תופעות שליליות שקיימות באתר).

    נתקלתי ב- 2 בעיות נוספות אך אין שליטה עליהן:

    1) ישנם חברים שרושמים גיל פיקטיבי בכרטיס
    שלהם-אני מכנה אותם ``גולשים בזמן`` כי רק
    הם מסוגלים לחזור אחורה בזמן. :-(

    2) ישנם חברים שרושמים מצב משפחתי פיקטיבי
    בכרטיס שלהם (רווק/ה במקום גרוש/ה או
    גרוש/ה ללא במקום גרוש/ה +).

    כפי שאתה יכול לראות לא לכל דבר יש פתרון.
    אגב,אני מסכים עם כל מה שכתבת ובמיוחד עם
    העובדה שהכל צריך להיות לשם שמיים,אחרת אין ברכה ואין הצלחה.
    בכל אופן שיהיה בהצלחה ובשורות טובות.

    הוסף תגובה
  • יהודה02/01/2006 בשעה 20:49
    34

    מסכים עם כל מילה שלך
    אבל אני גם ההיתי רוצה תשובה לשלי שאני אחד שמחפש אבל לא מוצא נכון שלא צריך להשכיב בחורה על הפגישה הראשונה אבל לפחות ,להתחבק ולנשק להביט בעיניים ולומר זאת האחת שאני מחפש בה" ומקוה למצוא אותה ולצאת מפה כמה שיותר מהר |רקפת|

    הוסף תגובה
  • אריאל02/01/2006 בשעה 17:37
    33

    לאילן !
    מתוך כשנה וחצי שאני באתר בערך 8 חודשים הכרטיס שלי היה מוקפא, כי כן מצאתי מישהי נורמלית שבמקרה היתה רשומה פה בדיוק לאיזה שבועיים!

    לגביי הפירגון ,על מה אתה רוצה שאני אפרגן לך?
    אני מסכים שמה שהולך פה לא בסדר,אבל לא מסכים לכל מה שאמרת שם ומה שאתה רוצה להציע(לא שזה ישנה משהו כי בטוח לא יקשיבו להצעה הזאת ולא שלי זה בכלל מפריע כי אני אישית לא יוצא יותר עם בנות מהאתרים האלו!!! בעקבות כל הדברים שאמרו כאן)
    כל מה שאני עושה פה באתר זה לקרוא עדיין את המאמרים שלכם!

    ולגביי הכרטיס שלי לא שיניתי אותו אף פעם ולא ראיתי יותר מידי צורך לרשום שם יותר ממה שרשום! ובטח לא רשימת כזאת כמו שהכנת שם,כי אף בחורה לא תעמוד בכאלה דרישות!

    שיהיה לך בהצלחה!

    הוסף תגובה
  • חיים02/01/2006 בשעה 17:32
    32

    לאילן
    אני מסכים עם ההצעה שלך.

    אני חושב שדבר כזה יכול למגר את תופעת הסדום ועמורה שהולך כאן.
    (עוד שבועיים בעז"ה אני יכתוב כאן כתבה חריפה בנושא, ושם אני יסביר מדוע כאן זה סדום ועמורה).

    1)כל אלו שמתנגדים לאפשרות שאחרים יראו לכמה הם פנו בשעתיים שלש האחרונות,
    הם מפחדים שכאן נגלה את "סירחונם" ברבים.

    (כי הרי כל אדם הגון ובר דעת שנמצא כאן במטרה רצינית להכיר מישהי טובה ורצינית לנישואין, רוצה מישהי שלא פונה ל 20 תוך שעתיים). (כמובן גם להיפך,הבנות הטובות וההגונות)

    ואם תהיה כאן בקרה כזאת, הם יודעים שהם ישארו רק עם אלו שנוהגות כמוהם...
    (אלו שברגע שאתה מוריד אותם בבית בסיום הדייט, לאחר 2 דקות הן עולות לרכב של מישהו אחר וממשיכות איתו לבילוי בבית קפה אחר).
    (וגם להיפך, הבחורים).

    2) אלו שלא "רוקדים/ות" על כמה חתונות בו זמנית,
    צריכים לשמוח על שאתה עוזר להם להינצל מכל הרעים/ות והרדודים/ות שכאן...

    במידה והצעתך לא תתקבל,או לא יהיה כל שינוי למיגור התופעה, ידע כל מי שנכנס לכאן כי מקום זה נהפך לסדום ועמורה...
    וזה על אחריותו בלבד... ושלא ישאל אח"כ למה?

    3)אומר לך מדוע באותו רגע אני יצא מכאן.
    אני הסכמתי להיכנס לכאן כי אני יוצא מנקודת הנחה שמנהלי האתר ראויים לשבח על כך שהם מאפשרים ועוזרים לבחורים ולבחורות להקים בית נאמן בישראל.
    וגם זה שהם עושים זאת ללא תשלום זה מעיד שהם עושים זאת לשם שמים ב 100%.
    ודבר שעושים אותו לשם שמים יש בו הצלחה.

    מי שעושה דבר לשם שמים לא ירצה שתצא תקלה תחת ידו, והוא יעשה הכל למנוע זאת.

    בשבילי מספיק שאחוז אחד מכאן נפגעו מאנשים שאינם הגונים שמסתובבים בתוכנו.
    (אילו הייתי מנהל האתר הייתי אפילו סוגר אותו, עד לתיקון הנעשה, ומניעת הישנותם של העוולות שנעשו)...

    אילו לא יהיה שינוי במצב הקיים, אבין כי זה לא נעשה לשם שמים.
    ודבר שלא נעשה לשם שמים אין בו הצלחה...
    ולכן אברח מפה באותו הרגע כל עוד נפשי בי...

    המשך יום טוב ובהצלחה...

    הוסף תגובה
  • אורן02/01/2006 בשעה 13:28
    31

    עזבו -מקרה אבוד!! רק חפשו מישהו/י נרמלי/ת
    מה יעזור לדבר על זה ?
    חיים לא ישנה את העולם ואני מבין טוב מאוד את התסכול שהוא עובר ולצערי, הרבה בנות חמודות (בהחלט!!) לא באופציות שלי כי הראיה שלהן על מע` יחסים אינה דומה לשלי (ושל חיים) - זה קשה אבל רק לטובה. אז צא מזה ותבין שזה בעצם רק טוב שאתה מבין מה עובר לה בראש ושזה לא מתאים לך. בהצלחה

    הוסף תגובה
  • אילן,באר-שבע02/01/2006 בשעה 13:03
    30

    ל-29 ,אריאל
    ראשית תשאיר בשבילי להחליט מה לרשום בכרטיס האישי שלי! ויש לי עוד דרישות (אולי יעודכן בהמשך,בלי נדר).
    להזכירך אני חוזר בתשובה כך שאינני רואה סרטים-לכן אינני חי בהם.
    עכשיו אתייחס לעצם הביקורת שלך (למרות שאני לא מרגיש חייב):
    כל אחד רשאי לכתוב מה הוא מחפש וזה מה שעשיתי,אעפ``י שהמציאות מכתיבה אחרת,זה לגיטימי.
    לפי מס` החבר שלך אתה נמצא באתר הזה כשנה וחצי,נכון? כמה פעמים שינית את הנוסח בכרטיס שלך,עד שהגעת לנוסח הנוכחי?
    חבל שלא השכלת בפרק הזמן שבו אתה באתר ליזום איזשהו שינוי לאור כל מה שהולך כאן.
    או שכנראה גם אתה מהחבר`ה ה``רוקדים``.
    לגבי ההצעה שלי לא הרחקתי לכת כמו שאתה חושב,אבל כשאתה נמצא באתר כל כך הרבה זמן
    כנראה שהחושים מתקהים...
    אתה גם מפרגן לפעמים? לא נראה לי!

    הוסף תגובה
  • אריאל02/01/2006 בשעה 00:53
    29

    תגובה לאילן!
    אתה חי בסרטים!
    מה זאת הרשימת מכולת הזאת שהכנת בכרטיס שלך? טוב שאין לך עוד קצת דרישות...
    אולי תציע גם למנהלי האתר שכל אחד יתן גם ת.ז, משקל, ואיזו פיג`מה הוא לובש?
    הרבה מסכימים שמה שהולך פה לא צריך ליהיות ככה!
    אבל מפה ועד לאן שהגעת יש הבדל עצום!

    הוסף תגובה
  • כותבת המאמר01/01/2006 בשעה 22:13
    28

    תגובה לכותבים
    ראשית ,ברצוני להודות לכותבים הרבים.
    עצם ההענות הרבה לדיון בשאלה מעיד על מימדי התופעה.
    ברצוני לומר כי הכונה לתרבות וליחס של כבוד היתה מיועדת לבנות ולבנים כאחד.מדובר כאן ביחסי אנוש בסיסיים.רב הבנות והבנים באתר זה שבעו מדייטים (מוצלחים יותר ומוצלחים פחות).אני חושבת שצריך לתת לצד השני את הכבוד המינימלי.לא לנסות לפתח קשר עם מספר בנות במקביל ולא להתחיל לצאת עם בחורה ומאידך להמשיך להכנס לאתר כדי לבדוק את "הסחורה".!
    כמו -כן בנים כדאי מאד שתשמרו את הידיים שלכם בכיסים לפחות בפגישה הראשונה (אתם בכל זאת באתר דתי.)זה ממש לא מכובד שאתם מנסים לגעת בבחורהבפגישה הראשונה (לעיתים בניגוד לרצונה ) ואחר כך אתם נעלמים.
    אשמח לשמוע את המשך התגובות שלכם ומי יתן שישלח האל את הזיווג המתאים לכל אחד ואחת.
    שרית

    הוסף תגובה
  • עדי01/01/2006 בשעה 21:30
    27

    יש דברים נכונים ויש לא כל כך
    אכן זה הפך לשוק בשר, אבל איזה מן בחור דתי רצה לשכב איתך בפגישה הראשונה, תבררי לפני שאת יוצאת עם כל אחד.
    בהחלט יש בחורים שמנצלים כאן את המצב ויוצאים עם כמה במקביל אבל גם צריך לדון אנשים לכף זכות ובהחלט ישנם גם בחורים טובים באתר והגונים.
    בקיצור, תאמיני לי לא נחנך אף אחד וחבל על האנרגיות אני מאחלת לך באופן אישי שתמצאי את שלך מהר מאוד ולא תזדקקי לאתר! בהצלחה!

    הוסף תגובה
  • אילן,באר-שבע01/01/2006 בשעה 17:27
    26

    ל-20 האנונימית
    את טועה לגמרי,אני לא ציני בכלל ואל תסיקי מסקנות נמהרות.
    הסירי דאגה מליבך-את תוכלי להמשיך ``לרקוד על 20 חתונות`` ,אלא שהפעם עפ``י ההצעה שאני אציע למנהלי האתר כל הקלפים יהיו על השולחן :
    1. אם פנית ל-20 בחורים,הדבר יופיע בממשק
    התוכנה (כמובן ללא זהות הנמענים) כך שאם
    ישנו בחור שבכוונתו לפנות אלייך,זכותו
    הלגיטימית לדעת שאת מה``רוקדות``.
    האמיני לי שאף בחור שמכבד את עצמו לא
    יפנה אלייך במצב המתואר לעיל.
    2. מה השגנו בממשק המשופר?
    אם פלונית פנתה לפלוני ופלוני בינתיים ``רוקד``,
    אז לא מן הנמנע שהוא לא ישיב לפנייתה (כי
    מה לעשות שהוא פנה בינתיים ל-30 ).
    כך מול עינינו נוצרת הסיטואציה (הכל כך
    מוכרת) של פניה שלא זוכה לתגובה (או כפי
    שאני מכנה zero state response ).
    על מנת לסגור קצוות,מגיע סעיף 3 :
    3. פלוני פנה לפלונית, אבל מה לעשות (שניהם
    בעלי תמונה גלויה באתר) הוא לא מוצא חן
    בעיניה (נו טוב,קורה) והיא כבר התרגלה
    למצב זה ואפילו יש לה פתרון יצירתי (נו אתם
    מנחשים?),צדקתם,היא פשוט לא עונה לו
    לעולמים.
    לכן בממשק התוכנה החדש אנחנו נדאג שהיא
    לא תוכל לפנות למישהו אחר,לפחות עד אשר
    היא תשיב לפלוני תגובה הולמת (לפחות מתוך
    נימוס).
    4. לא תתאפשר הרשמה לאתר ללא תמונה.
    לא תהיה איפה ואיפה,או שכולם עם תמונה או
    שכולם בלי,נתון לשיקולכם.

    אלה עיקרי הצעתי למנהלי האתר.
    גם אני מהבחורים שרוצים לראות הגינות באתר
    ולא פונים ליותר מבחורה אחת בו זמנית.
    שוב,אם דברים לא יזוזו בכיוון של שיפור אני אתחפף מהאתר בהקדם.(בלי נדר).
    עבדכם,אילן.
    מס` חבר 14840 .

    הוסף תגובה
  • אריאל01/01/2006 בשעה 16:41
    25

    תגובה לגיא
    הסיכוי שתמצא מישהי שכל כך תמצא חן בעיניך על ההתחלה ככה שתירצה להשקיע רק בה ולא תחפש הלאה הוא מאוד קטן ומכיוון שיש כל כך הרבה אפשרויות להכיר עוד בנות אז אנשים רק מחפשים ומחפשים עוד ועוד משהו יותר טוב ממה שכרגע יש להם מול העיניים.
    ואפילו אם נגיד שכן מצאת מישהי שהיא כל כך מוצאת חן בעיניך ורק בה אתה משקיע עכשיו,מי אמר שעוד שבוע שבועיים היא כבר לא כל כך תיראה לך משהו מיוחד ושוב תחפש משהו יותר טוב???
    בקיצור אני חושב שאין שום רע בלפנות לכמה בנות ביחד,בייחוד שרובן לא טורחות לענות בכלל להודעה וברגע שאתה מוצא מישהי שאתה חושב שמתאימה וזה מתקדם הלאה אז פשוט אומרים לאחרות במידה וכן חזרו שזה כרגע לא אקטואלי,וברור שאין מה לצאת במקביל עם בנות כי אין לזה טעם בכלל,אתה בכלל לא מנסה להכיר את הבחורה באמת אם אתה רק משווה כל הזמן ויוצא במקביל!

    הוסף תגובה
  • אינשטיין01/01/2006 בשעה 16:20
    24

    כל הכבוד לך אחי
    אני גם חושב כמוך אחי היקר.
    תבין בבקשה שיש כאן בנים ובנות גם טובים וגם מגעילים,בדיוק כמו בכל מקום.

    תאמין לי שלא צריך להתייאש.
    פגשתי כבר כמה בחורות מצוינות.

    נקווה שכולנו נחזור בתשובה ונילמד
    להתנהג בכבוד ובדרך ארץ.

    כתבה פיצוץ אחי.

    הוסף תגובה
  • גיא01/01/2006 בשעה 10:33
    23

    איזה שטויות
    תראי קודם כל הטענה שלך לא ממש קשורה לאינטרנט כי אני זוכר את עצמי לפני האינטרנט שהיו מציעים לי כמה הצעות במקביל אז גם הייתי מנסה , אבל אם מישהי היתה ניראת לי אז הייתי נעצר בה ומשקיע רק בה , ואת זה התכוונתי לומר לך שמי שירצה אותך וזה שתמצאי חן בעיניו בלי שום ספקות אז אני מניח שהוא ישקיע בך ולא יזום עוד הצעות , כי בסך הכל רוב החברים כאן רוצים להתחתן , אז תדעי לך שברגע שגבר יוזם עוד הצעות במקביל סימן שהוא לא בטוח איתך וזה לא מושלם מבחינתו .

    הוסף תגובה
  • חיים01/01/2006 בשעה 00:18
    22

    לתגובה 20
    בבקשה תשימי לב למה שכתבתי...

    "שכרגע זה לא אקטואלי, ואם זה יהיה אקטואלי אני יפנה אליה ראשונה ויראה (מלשון לבדוק)
    אם זה עדיין אקטואלי מבחינתה" (פנייתה אליי).

    שימי לב לדגש "מבחינתה"...

    ז"א שאני מבחינתי אתן עדיפות לפנייתה על פני מישהי אחרת, אם היא עדיין תהיה פנויה ותהייה מעוניינת להכיר אותי.

    חבל שאת מעוותת את דבריי...

    עובדה שכל הבנות שהיה כך איתם, חזרו אליי עם תשובה של "תודה רבה על הכנות והיושר".
    (אני מוכן להראות לך את התגובות שלהם אליי).

    ולאחמ"כ שפניתי אליהם, הם הסכימו בשמחה להיפגש איתי... (אם הייתי מתנשא או פוגע בהם הן וודאי לא היו מוכנות לשמוע עליי).


    אם את רוצה לפנות ולשוחח עם 200 בו זמנית זו זכותך, (למרות שזה נראה זול בעיניי)
    אך הייתי שמח אם במקום להסתתר בתור אנונימית היית רושמת את שמך ואת כרטיסך כאן
    (כמו שאני עשיתי)
    וזאת ע"מ שאני והמעטים כאן, שעדיין מחפשים מישהי רצינית,לא נפנה אלייך.
    כי אנחנו לא מחפשים מישהי שמשוחחת בו זמנית עם כל ארץ ישראל...

    ועם כל הכבוד לך, אני לא מאמין לך שלא יצאת עם 2 בו זמנית...

    הניסיון חיים שיש לי הוא הרבה יותר מהניסיון חיים שיש לאנשים בני 30 וקצת יותר...
    (אני בגיל 27). את הניסין חיים שלי רכשתי כי לא התביישתי לשאול גדולים ממני וללמוד מהטעויות שלהם כדי לחסוך מעצמי את הטעויות שהם עשו...
    כיום, אנשים גדולים ממני בגיל מתיעצים איתי על כל מיני נושאים (כולל הכרויות) וב"ה כל מי ששמע לי עד היום לא נכשל...
    כי אני אומר להם את התשובות שהייתי נותן לעצמי...

    אז כנראה שאת חושבת שמי שעדיין יש לו דרך ארץ הוא תמים...
    ועדיף שלא אומר כאן מה אני חושב על אלו שפונים ומתכתבים ויוצאים בו זמנית עם כמה...
    (כי אז בטוח שלא יפרסמו את תגובתי).

    לסיום, אם פעם בטעות אפנה אלייך, אשמח אם תאמרי לי שזה לא אקטואלי... דבר שיחסוך לך עוגמת נפש רבה.
    כי אני מכבד כל אדם, אבל אם אני מגלה שהוא או היא אינם הוגנים,
    אני עונה להם בצורה שלא ישכחו אותי כל חייהם...

    הוסף תגובה
  • גליה31/12/2005 בשעה 23:11
    21

    תגובה לחיים.
    חיים שלום!
    אני מצטרפת לדעתם של כל אלו שהגיבו לפני, ותוך כדי סיכון מחושב להישמע כחלק מעדר, אני חייבת לומר לך שאולי אתה נצר למשפחת מלוכה- אלו שהינם כנים ואמיתיים, בליבם ופיהם כאחד. אני כאן מתוך כוונה אמיתית (ואני בטוחה כי כולם כאן חשים כמוני, ללא יוצא מן הכלל) להכיר את האדם איתו אני אקים בית בישראל. אני באה מתוך כוונות כאלה נקיות, כ"כ בוטחות, שאני אפגוש בשיחה אקראית את האיש שאיתו אני אמורה להביא ילדים לעולם, לסמוך עליו עם גופי ונפשי ולהתחייב אליו ל-60 שנה הקרובות בע"ה. אני לא תמימה, הייתי בקשרים לפני שחזרתי בתשובה, אני מכירה גברים ומערכות יחסים, נטלתי חלק פעיל במשחקים של בנים- בנות ושיחקתי את המשחק היטב. ואז חזרתי בתשובה. מראש שמטתי כמה חומות ומסיכות שמועילות רק לעולם החילוני הרצוף משחקים ו"פוזות", ובשמחה אמיתית התמסרתי לעולם שבו משתדלים לא לדבר לשון הרע. משתדלים להתמקד ברוח ולא בגוף, ויש ערכים בסיסיים של בין אדם לחברו שמקפידים עליהם. לכן משהו מאותת לי שכאן זה אמור להיות אחרת. כאן הבנים ניחנים במידה מסויימת של אמת וכנות. הם יהיו יותר רגישים, יותר נחמדים ובעלי מוסר מסויים... לכן היום אני יודעת שאני אתחתן רק עם בן תורה לפחות במידה מסויימת, זה רצוני האמיתי- ולכן כ"כ התאכזבתי מהכתבה ששוברת את הענף עליו ישבתי. איך יכול להיות שישנם בחורים דתיים שיכולים להתנהג בכזאת אופרטוניסטיות חסרת התחשבות? הרי לא יכול להיות שהאנשים עליהם אני חושבת מחשבות כאלה טובות יהיו לא אמיתיים ויפגינו חוסר נאמנות מלכתחילה??? מה עם חינוך דתי, הוא לא נשאר אחרי סיום הלימודים?.. איזו אכזבה....
    ואז אתה הגעת!! רשמת את דבריך הכל כך מאלפים, כ"כ מוסריים, פשוט בדיוק על זה מושתת האמון שלי- שיש עוד בחורים כמוך!!! ישר כוח! אם יש עוד בחורים שחושבים כמוך, אז אני אמצא את החתן שלי והוא יהיה אדם הגון וטוב!!! (ואם הוא יראה טוב ויהיה חכם, זה גם לא נורא...) אנא ממך, אל תתרופף, תמשיך לחשוב באופן הבריא שאתה חושב, ואל תקשיב לכל אלו שאומרים לך שאתה תמים- אתה לא!! אתה הגון ונכון ומהראש שלך מרכיבים נישואין בריאים!!!

    תודה לך!
    מס ` חבר 15548

    הוסף תגובה
  • אנונימית31/12/2005 בשעה 22:51
    20

    הודעה חדשה!
    שלום לחיים היקר!
    אתה באמת נראה בחור הגון, כן ותמים לכל הדעות וזה חמוד ומקסים.
    הכל נכון וצודק- אבל, לגבי פנייה לכמה בחורות או בחורים במקביל זה נראה לי לגיטימי, גם לשוחח עם מספר בחורים או בחורות במקביל זה לגיטימי אבל לא לקבוע עם יותר מבחור או בחורה אחת במקביל.מנסיון מתוך מספר שיחות טלפון במקביל בקושי אפשר למצוא אחד שיכול למצוא חן בעינך.בעיני לא לגיטימי וגם לא נראה לי אפשרי מבחינה נפשית לצאת עם כמה אנשים במקביל וזה משהו שאני לא עושה ולא עשיתי מעולם.
    זה מאד טיפשי לפנות למנהלי האתר ולדרוש מהם לא לאפשר לפנות לכמה אנשים במקביל- נראה לי שהבחור/ה שכתב אז זה היה ציני לחלוטין.
    וכשאתה כותב לבחורה מסויימת תודה על פנייתך כרגע אני עסוק וכשלאתפנה את הראשונה שאפנה אליה- זאת גם דרך שמעוררת מחלוקת...
    זה נראית תשובה מתנשאת ואותי אישית אף מעצבנת. ולפעמים עדיף לא לענות תשובה ובמקום זאת לחכות ואם באמת תתפנה אתה יכול לפנות אל הבחורה שפנתה אליך באם היא פנויה היא תיצור איתך קשר- גם רעיון נחמד לא?!

    הוסף תגובה
  • ישראל31/12/2005 בשעה 19:30
    19

    חיים כל הכבוד!!
    אתה צודק!!! כל מילה מיותרת!!!

    הוסף תגובה
  • אורן31/12/2005 בשעה 19:28
    18

    לחיים
    אתה לא מבין מה אני מדבר
    אני לא משקר לאף לאחת!!!!
    וגם לא יוצא במקביל ..אבל קרה לי פעם שזה קרה וזה לא נורא ואם זה חשוב למישהי היא צריכה לשאול אותי ואין סיבה שאני ישקר.אתה צריך להבין שכול עוד שאתה לא מתחתן אתה לא חייב לאף אחת דין וחשבון בענייני דייטים .רק ברור שאתה צריך להיות כנה ולכבד כול אדם באשר הוא אדם.
    וגם אם יצאת עם מישהי פעם אחת זה לא אומר כלום על הקשר שלכם עדיין.אני מקווה שתבין אותי
    אתה כנראה קצת חדש בעולם הזה גם אני חשבתי כמוך ..אבל העולם לא תמיד נוהג ככה
    אולי תבין ואולי לא בכול מקרה אני דווקא כן מאחל לך הצלחה ובניגוד אליך שדורש נאה ולא מקיים על" ואהבת לרעך כמוך"
    כול טוב





    הוסף תגובה
  • חיים31/12/2005 בשעה 19:10
    17

    לאילן... (תגובה 16)
    אני מכיר כבר 4 בנות טובות וישרות שהכרתי דרך כאן,(מתוך כ 30)שלא נוהגות כמו השוק בשר שהולך כאן...
    וכבר נמאס להם מכל מה שהם עברו פה באתרים והם פשוט יצאו מאוכזבות מכאן ולא רוצות לשמוע בכלל על כאן.
    הם אמרו לי במילים הללו "חוץ ממך נתקלנו כאן בחיות טרף". (ששולחים ידיים או שנעלמים בלי לומר מילה, או שואלים מה מידת החצאית שלך? מה רוחב המותניים שלך?
    וזה עוד כלום יחסית למה ששמעתי).
    והם גם אומרות לי אפילו איזה כרטיס זה.

    אני שוקל לכתוב כאן כתבה חריפה בנושא (בעז"ה לאחר שאסיים את מבחני הרשות לניירות ערך)
    כתבה שתוציא אחת ולתמיד את כל הביזיון שנעשה כאן...

    אני מקווה שמנהלי האתר (שלפי דעתי הקימו אותו ע"מ לעזור לאנשים להקים בתים בישראל שזו המצווה הראשונה בתורה).
    יתעשתו מהר ויבינו שאין ברירה וצריך אחת ולתמיד "לבער את הרע מקרבנו".

    היום כבר עדיף אתר חילוני, שם לפחות אומרים את האמת,שהם מחפשים סטוץ.
    ואז אתה לפחות יודע מי רציני/ת ומי לא.
    לעומת האתרים הדתיים, שבהם נוצר מצב שבו חלק לא מבוטל מהחברים/ות "עושים מעשה זימרי ומבקשים שכר כפינחס".

    אודה לך אם תודיעני בעתיד על ההצעה שאותה אתה מתכויין להציע למנהלי האתר באם היא התקבלה או לא (לאחר שתציע זאת),
    כך ובמידה ואדע שאין כוונה לשנות את המצב כאן, אני יהיה זה שאצא מכאן באותו רגע ואוציא מכאן את כל מי שאוכל...

    שבוע טוב ובהצלחה... חיים (מס` כרטיס 12562).

    הוסף תגובה
  • אילן,באר שבע30/12/2005 בשעה 15:30
    16

    חיים,אתה צודק ב-100 אחוז!
    אני מתכוון לשלוח למנהלי האתר (בלי נדר) הצעה לשינוי כל הממשק של התוכנה באתר,בצורה כזו שלא תאפשר פניה ליותר מחבר/ה אחד/ת בו זמנית וגם לסגור את כל הפרצות האחרות (פירוט אולי בהמשך בלי נדר)
    שמהוות פתח לכל הקילקולים שציינת חיים.
    מי מבין חברי/ות האתר שזה לא ימצא חן בעיניו
    יוכל להתחפף.
    אם הצעתי תידחה ולא יימצא פתרון הולם,אני הראשון שמתחפף מהאתר הזה (בלי נדר).
    שבת שלום.

    הוסף תגובה
  • חיים30/12/2005 בשעה 14:49
    15

    לאריאל
    אני מסכים עם התגובה שלך ב .100%

    אני לא פוסל שאולי זה יבוא מכאן, למרות שלדעתי האפשרות שזה יבוא מכאן שואפת ל 0
    לי לקח חודשיים להסכים להיכנס ולהכיר דרך האתרים. (מיום שהציעו לי דרך זאת).
    ואני חושב שהכל משמים... (אולי אני צריך להכיר את "אלו שבדרך" או אולי זה ייצא דרך מישהי מפה).
    אני לא יודע חשבונות שמים.

    ועם זאת, אני מנסה גם בדרכים אחרות להכיר ואין ספק לאחר כל מה שהולך כאן, שאני יתן עדיפות לבחורה שלא הכרתי דרך האינטרנט, על פני בחורה דרך האינטרנט...

    דרך אגב, אם לאדם יש כוונה רצינית (הוא מחפש בחורה למטרת רצינית ולא לסתם משחקים) אין לו מה להתבייש ולא אי נעימות, כי גם בחורה טובה רוצה להכיר בחור רציני...

    אם אני רואה בחורה טובה וצנועהת אני אגש אליה ואשוחח איתה,אם הסיטואציה תאפשר זאת.

    שיהיה לך בהצלחה ושתמצא בקרוב את הבחורה שהכי תתאים עבורך, כשהיא חפה מכל הדברים הרעים שהולכים כאן באינטרנט...

    שבת שלום וחג שמח... חיים

    הוסף תגובה
  • חיים30/12/2005 בשעה 14:31
    14

    לאורן...
    אני לא יודע עם כמה בנות יצאת או היכרת במשך חייך, אבל אני בטוח לא יצאתי עם פחות ממה שאתה יצאת ואפילו יותר..

    קרה לי 5 פעמים במשך כ 5 חודשים שאני כאן שאמרתי "שכרגע זה לא אקטואלי ואם זה יהיה אקטואלי אני יפנה אליה ראשונה ויראה אם זה עדיין אקטואלי מבחינתה".
    (דרך אגב, אתמול היתה הפעם החמישית).

    אז לידיעתך, כל התשובות שקיבלתי היו הערכה ותודה על הכנות, מאחר ואני נוהג בצורה שונה והוגנת מרוב האנשים כאן באתר.

    ושחזרתי אליהם לאחר כמה ימים הן בעצמם אמרו לי שאם הן היו מקבלות פניה באותו יום שחזרתי אליהם, הם היו נותנים לי עדיפות על פני זה שפנה אליהם באותו יום.
    ואתה יודע מדוע?
    "כי הם יצאו עם הרבה מהאתרים ורובם היו שקרנים. ובזה שאני לא הסתכלתי על האינטרס שלי, אלא אמרתי את האמת בכל מצב,
    (גם במחיר של "להפסיד" בחורה טובה בשביל דייט שאולי לא יצא ממנו כלום)
    זה מעיד על יושר דבר שלצערנו יש מעט מאוד כאן"... (אלו היו דבריהם)

    בקשר לתורה,
    מה עם "מדבר שקר תרחק", " מה עם פיו וליבו שווים", "לא תונו איש את עמיתו". "ואהבת לרעך כמוך" "מה ששנוי עליך אל תעשה לחבריך".
    מה עם מצוות שבין אדם לחבירו?.

    לידיעתך, עיכוב במציאת זיווג נגרם בגלל כישלון בדברים של בין אדם לחבירו...


    כמה חבל שישנם אנשים כמוך שמתנהגים בצורה שאינה הוגנת ועוד "מתגאים בזה"
    (אני לא רושם זאת לפגוע, אלא מצער)
    כי אתם אלו שהופכים את המקום הזה למקום שאינו אמין ומורידים אותו לאשפתות. (זה עוד בלשון עדינה)...

    מקווה שאולי תחשוב מעט על הדברים שכתבתי, ואולי תשתנה לטובה בעקבות זאת...
    ואז אוכל לאחל לך מכל הלב "המון בהצלחה".
    (מצטער, אבל אני לא יכול לאחל בהצלחה למי "שרוקד על כמה חתונות בו זמנית").

    הוסף תגובה
  • אורן30/12/2005 בשעה 14:01
    13

    תגובה נוספת לחיים
    אני דווקא כן מכיר אנשים שהתחתנו דרך האינט`
    וחיים ב אושר ועושר. זה לא קשור לאינט` זה שמתנהגים לא יפה זה קשור לאותו אדם ספציפי
    הוא יכול לעשות לך אותו הדבר במציאות..פשוט כאן יותר קל לעשות את זה, וזה אומר משהו על האדם, אבל כול מקרה לגופו לך תדע למה..
    ודרך אגב מה הקשר לשקרים ולאינט`? אי אפשר לשקר לך בפנים ולספר לך סיפורים בטלפון?
    הכול תלוי באדם הספציפי.. אני מסכים איתך שאנשים לא תמיד מתייחסים ברצינות לאינט`
    וזה חבל כי אנשים באינט` זה אותם האנשים במציאות רק שיצרת קשר דרך מחשב ולא פנים בפנים ודרך אגב זה מגדיל את הסיכוי שלך לצאת יותר לדייטים ולהכיר יותר אנשים חבל שאתה מסתכל רק על הצד השלילי
    בהצלחה ותזכור "שאין יאוש בעולם כלל"
    שבת שלום




    הוסף תגובה
  • אריאל30/12/2005 בשעה 01:24
    12

    תגובה לחיים!
    כבר אמרתי לך שאתה יכול לפתוח ספר..:)
    חבל מאוד שיש בחורות כאלה ואני מתאר לעצמי שגם בנים כאלה יש וזה גם חבל מאוד!
    אני אישית דיי התיאשתי מהאתרים האלו,מאותן סיבות שציינו מעלי.בתכלס אני דיי בהפסקה מדייטים ואם אני אצא עם מישהי מאחד האתרים האלה היא צריכה מאוד להרשים אותי כדי שאני אצא איתה,דיי נמאס עלי כל הקטע הזה!
    לכן החלטתי שעם כל הביישנות ואי נעימות וכו` לא חסר איך להכיר בנות מחוץ לאתרים האלו!

    הוסף תגובה
  • חיים30/12/2005 בשעה 00:07
    11

    התגובה מיועדת לכל חברי וחברות האתר...
    אני אישית לא מכיר אנשים שהתחתנו והכירו דרך האינטרנט.
    אך אם מישהו/י כאן מכירים, הייתי שמח אם הם יבררו אצלהם אם הם גם נהגו בצורה מחפירה כמו שלא מעט כאן נוהגים/ות.

    ועוד שאלה, כמה מהם נשארו נשואים עד היום?
    (אלו שנשואים מעל שנה)

    לפני שנכנסתי לאתרים באינטרנט התפלאתי למה כל כך הרבה זוגות מתגרשים, אבל אחרי שנכנסתי לכאן אני לא מתפלא בכלל על כך.
    פה רואים במוחש, איך אנשים לא יודעים מהם חיי נישואין ומה משמעותם...

    אלו שפונים בו זמנית,או מתכתבים או יוצאים עם 2 בו זמנית. (ואלו חלק מהחברים/ות כאן ולא כולם)הם לא ישתנו תוך יום אחד, חלקם אנשים שהם כבר "מכורים" לאתרים באינטרנט.
    ואני לא יתפלא אם הם גם לא יהיו נאמנים בחיי הנישואים.
    אני יודע שאני אומר מילים קשות, אבל מי שלא אכפת לו/ה לתמרן בין 2. זה כבר ישתרש בו/ה עד שהם יראו את זה כדבר מובן מאליו (ויש כאן כמה כאלו משני המינים).

    מסופר על אחד החכמים בתלמוד, שאשתו הייתה מכינה לו לאכול ההיפך ממה שהוא ביקש לאכול.
    אם הוא ביקש עדשים היא הכינה אורז, ולהיפך. יום אחד הוא אמר לילד שלו "תאמר לאמא שתכין לי עדשים בבקשה". הוא חזר הביתה והוא רואה שהיא הכינה לו עדשים לאכול (כמו שביקש).

    הוא שאל את הילד שלו, מה קרה לאמא שהיא השתנתה פתאום?
    ענה לו הילד, "אבא עבדתי על אמא ואמרתי לה שאתה רוצה אורז ולכן היא הכינה לך עדשים"
    אמר לו האבא, "בני אני גם יכולתי לומר לה כל יום דבר שונה ממה שאני רוצה לאכול,וכך הייתי מקבל בדיוק את מה שאני רוצה לאכול"
    אבל אתה יודע למה אני לא עושה זאת? כי דוד המלך כותב בתהילים "לימדו לשונם דבר שקר"
    ז"א שמי שמשקר כמה פעמים הלשון שלו מתרגלת לשקר ואז הוא תמיד ישקר...
    ולכן תיזהר יותר שלא לשקר ואפילו לטובתי...

    פשוט מדהים לראות אנשים שחונכו בישיבות תיכוניות/הסדר או באולפנות, ששוכחים/זורקים תוך מס` ימים כאן, את כל הערכים שהקנו להם במשך שנים.


    לסיום, חבל שאתר שהוקם ע"י מנהל האתר במטרה לעזור לאנשים להקים בתים בישראל, הפך לגונג`ל... (בגלל חלק מהחברים/ות כאן).
    נקווה שאנשים כאן יקחו את המקום יותר ברצינות.

    שיהיה לכולם בהצלחה...

    הוסף תגובה
  • אורן29/12/2005 בשעה 23:40
    10

    לחיים אני לא מסכים איתך אתה עדיין תמים..
    כשתצא הרבה תבין על מה מדובר
    אל תשווה לבשר ולשוק זה שטויות וקלישאות
    אם תאמר לבחורה לא אקטואלי בנתיים היא תיפגע
    ותחשוב שהיא סוג ב` מספר שתיים ולא 1 ברשימת ההעדפות שלך מה שאומר שהסיכויים קלושים שהיא תחזור אליך אם בכלל ככה זה..
    ומה לעשות שצריך לחפש את מה שמתאים לך הרי אף אחת לא תרחם עליך ותתחתן איתך מיראת שמיים נכון? כול אחד מחפש את מה שמתאים לו!! וגם אתה אני מאמין לא תתחתן עם מישהי מתוך רחמים.לכן בגלל זה שיש כמה פניות עדיף להתמודד עם כמה שלא תישאר קרח מכאן ומכאן כי יכול להיות שתפסיד משהו טוב
    לכן כדאי שתתעורר כאן זה "עלמה דשיקרא" מה לעשות צריך להשתדל לשנות אבל לא להיות תמים עם אנשים.עם ה` תהיה תמים :)
    בהצלחה

    הוסף תגובה
  • אורן29/12/2005 בשעה 23:19
    9

    בוא אני ינסה להסביר מנסיון של יותר משנה
    יוצאים במקביל כי פשוט מי ערב לכך שהבחורה שאני יוצא איתה היום תרצה אותי מחר? או שאני לא ירצה אותה.. הכול משתנה בשניות זה עולם קצת אכזרי ולא רק באינטרנט דרך אגב..
    וגם יכול להיות שאם תשאלי תשאלות הנכונות כמה שיותר מהר וישיר ועדיף אפילו לפני הפגישה
    תקבלי תשובות כנות שיעזרו לך להחליט שתצאי עם האנשים הנכונים ולא עם מי שלא מתאים גם תמונה תעזור יותר .וגם הכי חשוב שתדעי באמת מה את רוצה ותדאגי שמה שאמרת יבינו בצורה נכונה כמו שאת חשבת ולא יבינו אחרת.
    בהצלחה

    הוסף תגובה
  • אני29/12/2005 בשעה 23:15
    8

    וככה עד זקנה ושיבה
    זו הסיבה שיש כ"כ הרבה רווקים מבוגרים.
    בוקר אחד הם מתעוררים ומגלים שהם כבר לא בני 20 אלא בני 40 ואז ב"שוק הבשר" ההצעות מתמעטות ,או אז הם בדרך כלל מתפשרים ובגדול !!!!

    הוסף תגובה
  • חיים29/12/2005 בשעה 22:33
    7

    המשך תגובה קודמת...
    אמרתי לה, יצאת עם הראשון והוא מצא חן בעינייך בפגישה. האם תיפגשי עם השני למחרת כמו שקבעת?
    ענתה לי, "כן" כי אולי הוא יותר טוב.
    אמרתי לה, אין אדם מושלם, תמיד יהיה מצב שזה טוב בדבר הזה והשני טוב יותר בדבר אחר.
    ואם את כבר חושבת שאולי הוא יותר מושלם
    אז אין ספק שאת תעשי השוואות ביניהם בפגישה.
    וכך לא מחפשים בן/בת זוג לחיים.

    ענתה לי,אז אני יבטל את השני.
    אמרתי לה, זה לא יפה שאת לא נוהגת בהגינות כלפי השני.
    ענתה לי, אין לי מה להתבייש כי הוא לא מכיר אותי.
    אמרתי לה, נכון שאם חברה שלך הייתה מכירה לך מישהו אז לא היית מתנהגת בצורה מגעילה כמו באינטרנט?
    אז לידיעתך,בן אדם לא נצמדד בגלוי והיכן שמכירים אותו, אלא במקום שלא מכירים אותו והוא מתנהג כמו במקום שמכירים אותו...

    המשכתי ואמרתי לה, היום יום שלישי בלילה, ואמרת שאת עסוקה עד מוצ"ש הקרוב. אז למרות שאני לא עשיתי/ עושה /יעשה זאת.
    אבל מה היית מרגישה, אם אני עוד מעט יפנה למישהי אחרת והיא תחזור אליי מחר. ומכיוון שאני נוהג לקיים פגישה ראשונה תוך יום יומיים מרגע השיחה בטלפון אז אני יצא איתה ביום חמישי בלילה. ואז יכול להיות שאני ביום שישי יאמר לך בטלפון שכבר מצאתי מישהי וצריך לבטל את פגישתנו.
    ענתה לי, אם אתה תחליט שהיא בשבילך אז אין לי בעיה עם זה.

    אמרתי לה, ולא יפריע לך שלא נתתי הזדמנות להכיר אותך?
    היא חשבה ואז אמרה לי, האמת זה מאוד פוגע אם אחרי השיחה שלנו אתה תתכתב עם מישהי אחרת או תצא עם מישהי אחרת יום אחרי שיצאנו ולא אמרנו אם ממשיכים או לא.

    אמרתי לה, "בוקר טוב אליהו" זה מה שחיכיתי לשמוע...
    אז למה את יכולה לעשות זאת ואם אחרים יעשו לך זה פוגע? מה אחרים אין להם רגשות?
    ענתה לי, האמת לא חשבתי על זה...

    אז כותבת יקרה, את מבינה מה הולך כאן?

    אנשים חושבים שבגלל שלא מכירים אותם כאן הם יכולים לעשות מה שהם רוצים...
    לא לענות לפניות, אחרי קבלת התמונה להיעלם לבחור/ה, לקבוע ולא להגיע ואפילו אם הבחור/ה נסע/ה שעה/שעתיים בכדי להגיע לפגישה.
    לצאת עם כמה בו זמנית, לפנות לכמה בו זמנית.
    לומר לבחורה שהיא "לא רצינית" בגלל שהיא לא מסכימה שהוא "ישלח ידיים" ( שצריך לקצץ לו אותם).
    או להוליך שולל בחורה ואת משפחתה במשך 10 חודשים. ("מתגעגע")
    למה רק אני רשמתי תגובה קשה על זה וחבל שלא פירסמו זאת, כל השאר הגיבו "בשירי הלל ושבח

    הוסף תגובה
  • חיים29/12/2005 בשעה 21:21
    6

    אסביר לך למה... ואז תביני "שכאן שוק בשר" זה מחמאה
    קודם כל זה לא רק חלק מהבנים כאן, גם חלק מהבנות כאן נוהגות כך.
    לא באתי כאן "להתחיל בהאשמות" מי יותר מי פחות אלא להסביר לך מדוע לדעתי זה קורה.

    אני יספר לך על שיחה שהייתה לי עם אחת הבנות באתרים הדתיים. (שימי לב למהלך השיחה ותביני מדוע חלק עושים זאת).

    פנתה אליי מישהי ולאחמ"כ שוחחתי איתה בטלפון. במהלך השיחה לא זוכר איך זה יצא אבל אמרתי לה שאני לא פונה ולא מתכתב עם 2 בו זמנית וכ"ש שלא יוצא עם 2 בו זמנית.
    כמו"כ חשוב מאוד לענות לפניות אם "כן" או "לא" ולדעתי זה אומר משהו על הבחור/ה.

    (במשך כ 5 חודשים שאני כאן יצא לי 5 פעמים שלאחר שפניתי למישהי, מישהי אחרת פנתה אליי. עניתי לזאת שפנתה "תודה רבה אך כעת זה לא אקטואלי במידה וזה יהיה אקטואלי אחזור אלייך ראשונה ושיהיה לך המון בהצלחה").

    הבחורה אומרת לי, שמבחינתה אין לה בעיה לפנות ל 2 בו זמנית.
    החלטתי, שבמקום שאני יסביר לה מדוע לא טוב לפנות ולהתכתב עם שניים בו זמנית, עדיף שאני יתן לה לענות את התשובה. כשהיא תענה לעצמה היא תבין לבד שזה לא טוב.

    אמרתי לה, בואי נאמר שמצאת בהתאמות 2 בחורים שלפי הכרטיס (שהוא בע"מ) יכולים להתאים לך מה תעשי?
    ענתה לי, אני יפנה לשניהם.
    אמרתי לה, איך ? אחד אחרי השני בלי לחכות לתשובה אפילו שעתיים שלוש?
    ענתה לי, "כן". שאלתי מדוע?
    היא ענתה, כי בד"כ כאן באינטרנט מתוך 2 או 3 פניות רק אחד חוזר עם תשובה, ולפי מה שהיא יודעת במשך שנה שהיא כאן "שכולם עושים זאת"

    אמרתי לה, זה "שכולם" לא בסדר זה לא אומר שגם את צריכה לנהוג כך.
    אבל מה יקרה אם שניהם ביום למחרת יחזרו אלייך? הרי לא תוכלי לומר להם שלא יכולת לחכות חצי יום לתשובה.
    ענתה לי, אז אני יתכתב עם שניהם ומכיוון שהם יבקשו תמונה אז נפיל אחד מהם על התמונה.

    אמרתי, למרות שזה אולי חצי אחוז אבל מה יקרה אם שניהם ימצאו חן בעינייך גם בתמונה וגם בשיחה בטלפון?
    ענתה לי, אז אני ייצא עם שניהם ולפי ההלכה פגישה אחת זה מותר.
    אמרתי לה, לא שאלתי הלכה, את ההלכה אני יודע לא פחות טוב ממך. אני שואל איך את יכולה מבחינה שכלית לצאת עם 2 בו זמנית.
    אנשים שמחפשים בן/בת זוג לחיים מתנהגים כמו שבאים לסופר לקנות מוצרים?
    "בא ניקח את שניהם, אז עוד 50 ש"ח לא נהיה עניים מזה"...

    המשך בתגובה הבאה...

    הוסף תגובה
  • עמיחי29/12/2005 בשעה 20:02
    5

    את טועה לדעתי
    לא מסכים איתך. אמנם אני מדבר מהצד של הבנים ,אבל שמעתי על לא מעט אנשים רציניים שהכירו דרך האתר או אתרים אחרים ,נכנסים לאתר לא מעט אנשים שהם פחות או יותר מדגם מייצג , גם בדייטים לא דרך האתר נתקלים במקרים מוזרים ומעצבנים ,אם לא היה ככה כבר היינו נשואים בלי האתר. לכן הכל בפרופרציה. בסוף נופלים על מישהו נחמד ואז רק נהלל ונשבח את האתר.
    בהצלחה!

    הוסף תגובה
  • שירית29/12/2005 בשעה 18:44
    4

    את ממש צודקת!!!
    ולי קרה משהו מחליא:הכרתי מישהו דרך האתר
    שיחה אחת והוא רצה להיפגש ,הסכמתי, קבענו יום מסוים והוא אמר שיתן לי תשובה סופית באותו יום חיכתי לתשובה ובנתיים ביטלתי תוכניות שהיו לי נורא חשובות,שלחתי לו מידי פעם הודעות אך הוא עדיין לא סגור על עצמו ..בערב הוא מתקשר אומר לי להיות עוד שעה מוכנה כי הוא בא..ואני כמובן מתארגנת בשיא המהירות כדי שחצי שעה לפני הוא שולח לי הודעה(אפילו לא טרח להתקשר) ובישר לי שהוא לא יגיע "כי לא מסתדר לו" לא כעסתי ודנתי לכף זכות אבל מאז נעלמו עקבותיו לא טרחתי גם אני להתקשר כי סליחה יש לי מינמום של כבוד עצמי עשיתי את המקסימום מצידי יחסית למישהי שהבריזו לה שלחתי לו הודעות אם הכל טוב איתו או שקרה משהו אבל הוא מצידו לא התייחס...הוא עשה רושם טוב חבל שטעיתי..אבל נו בטח יש מלא בחורות באתר כנראה שיש הצעה יותר"מפתה"....בקיצור לא נראה לי שמהאתר הזה תבוא הישועה...

    הוסף תגובה
  • נאור29/12/2005 בשעה 18:21
    3

    לא נותר לי אלא לתמוך בדעתכן ....
    לאחר פרק זמן של יותר משנה וחצי אני מוצא עצמי בדיוק באותה הסיטואציה בה הייתי לכשנרשמתי לאתרים הנ"ל ....
    בחורות שאתה משוחח איתן והן מיד בתום השיחה עימך פונות לבחורים אחרים במקביל ( מה כל כך קשה להמתין יומיים שלושה , להפגש עם הבחור ואז להחליט האם ממשיכים עימו או פונים לבא בתור ? ) ....
    פיספוס נוראי , אך זו הדרך הכמעט יחידה ....
    נאור

    הוסף תגובה
  • עדי29/12/2005 בשעה 16:52
    2

    לא להכליל
    אני לא חושב שיש מקום להכללה גסה של כל הבחורים פה
    אני לא רוצה להעיד על עצמי או משהו כזה אבל אני בטוח שיש פה בחורים טובים מאוד וגם בחורות טובות
    ולפעמים צריך גם להסתכל על עצמך ולראות שמה שאתה פוסל אצל האחר נמצא לרוב (אם לא תמיד) גם אצלך
    עין טובה לא תזיק ואפילו תועיל
    בהצלחה

    הוסף תגובה
  • מאוכזבת כמוך28/12/2005 בשעה 23:52
    1

    מזדהה עם כל מילה שלך!!!
    אין בפי מילים לתאר לך כמה אני מזדהה איתך.
    אני נמצאת פה יותר משנה, וגם באתרים אחרים, וזה כ"כ נכון, מרוב ההיצע, הבחורים כבר לא יודעים מה הם רוצים, כבר בטלפון יש ששואלים אם אני שומרת נגיעה ואם התנשקתי עם בחור בעברי.
    זה מה שבחור "דתי" מחפש? לאן הגענו?
    כל אלה שמתייחסים פה לבחורות כמו לשוק בשר, בסוף ייגמרו ההצעות והם יישארו לבד, כי הם מפספסים בדרך בחורות טובות.
    אני כבר לא יודעת מאין תבוא הישועה, אבל לא נראה לי שמפה לפי מה שקורה כאן באינטרנט.
    נותר לי רק לאחל בהצלחה לך, הכותבת, ולכל המיואשות פה.-(

    הוסף תגובה