חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

לו הייתי רוטשילד - לא לבנות בלבד!!!

לו הייתי רוטשילד - לא לבנות בלבד!!!


קטגוריה: כללי


חבר`ה, שלום לכולכם!

רציתי להעלות, ברשותכם, נושא שקצת מקומם אותי בקטע של ה`בליינדייטים`.

אז ככה:

קלטתם משהו/י באתר או החבר של הידידה של הדודה הציעה, או שסתם נדלקתם על משהו

איכשהו, מה שלא יהיה - מדברים, קובעים, נפגשים והכל אחלה (או שרק נראה כך...)

מי שסתם יצא איתה לפארק, מקסימום מרגיש את זה תוך כדי הצצה חטופה במד הדלק,

במקרה שממש השקיע ונסע ממטולה עד אילת כדי לפגוש את אכזבת חייו..

(כן, תתפלאו, יש כאלה!)

אבל מי שכמו כולם - הגיע בסופו של דבר עם הפרטנרית הזמנית שלו לאיזה `קופי שופ`

(במקרה הטוב) או מסעדה (במקרה הפחות טוב... תלוי מי הוביל),

מתחבט לקראת סיום בשאלה הנוקבת `כמה טיפ לשלם` ואילו הבחורה-

חוככת בדעתה מהו משפט הסיום שישמע הכי פחות טיפשי, לאור הסיטואציה

המביכה...

ובכן, אם חשבתם עד עכשיו ש:

הוא אמור להוציא ת`ארנק באלגנטיות

היא אמורה לנוע בכיסאה בחוסר נוחות משווע , ולשכנע אותו לשאת בהוצאות הכבדות

הוא אמור להתעקש

והיא אמורה לוותר ולתת לו את הכבוד לשלוף את כרטיס האשראי שלו-

טעות חמורה בידכם!

וכעת אני פונה לבנות (ולבנות שבינכם...- סתאאאאם!):

תם עידן הדיעה הרווחת שבנות הן עם חסר-כל, בימינו (להזכירכן: המאה ה-21 ),

רובינו עובדות, ב"ה וגם מי שלא - לא חסר קצת כסף ב"ה, כך שגם אם חלילה, תתחלקו

בתשלום:

א. זה יקל עליו מאוד, ותחשבו על זה!

תעשו חשבון כמה דייטים בממוצע יש לדתי ממוצע בחודש ממוצע, תכפילו ב-50 בממוצע

ותקבלו אפילו כמה מאות (בממוצע, כמובן...) וזה עוד לא כולל את הוצאות הנסיעה עד אליך...

רחמנות על הבן-אדם, כמה כבר בייניש/סטודנט מרוויח בסה"כ???

ב. יש בזה גם משהו טוב עבורך. את תלמדי להעריך כל דייט ואולי אפילו תתחילי לחשוב

פעמיים לפני המשפט: `טוב, נפגש... מה כבר אפשר להפסיד?!...`

התשובה: כסף....!


אני כבר די אימצתי לעצמי ת`שיטה ומס` הדייטים שלי אמנם ירד, אך חשוב לי לציין

שמדובר בדייטים הכי איכותיים שהיו לי אי-פעם, עם פוטנציאל גדול (יחסית לשאר...)

משוואה פשוטה מוכיחה ש: זמן=כסף, אז אם אפשר להרוויח 2 ציפורים במכה, למה לא לנסות?

טוב, עד כאן.

אני לא מליינית וגם לא חנפנית או תפרנית. פשוט, יש לי ערך לכסף, ואני יודעת מה זה

להוציא את הנשמה בעבודה שעה שלימה בשביל 22 ש"ח....

כמובן שכל זה לא רלוונטי אם הבחור ממש, אבל ממש מתעקש, או שבמקרה יצאת עם

הבן של ביל גייטס ( אני לא בליגה הזו...)-

אשרייך!!! תהני, הפעם זה מותר...!

ולכל מי שהתעצבן- תחשבו על זה...

שיהיו לכולנו דייטים פוריים ו... טעימים!

שלכם,

עדי.


08/12/2005
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • גולן03/01/2006 בשעה 22:19
    30

    MONEY MONEY MONEY...
    עדידס(שם בדוי...)! את תותחית על!!! אם הייתי קורא את זה לפני ש...הכרטיס היפה שלך לא היה מעז לבצבץ החוצה....שטויות,מצד שני רק הוכחת שאצלך אין דבר כזה ש"אחד בפה ואחד בלב"....|כן||קפה||לא|

    הוסף תגובה
  • חיים 228/12/2005 בשעה 00:12
    29

    תגובה לנועה!
    אז יש כמה יוצאות מן הכלל כמוך וכמו הכותבת!
    רק חבל שאין הרבה כמותכן!!!

    הוסף תגובה
  • יניב27/12/2005 בשעה 19:01
    28

    וואלה נכון שהבנות יתחילו לשלם גם

    הוסף תגובה
  • נועה27/12/2005 בשעה 13:19
    27

    לחיים (תגובה מס` 15) מנועה
    אני אישית כן הבאתי בעבר תרמוסים עם תה ועוגיות מאמא...

    אתה עשית הכללה, כשכתבת שהבנות לא יבאו כלום..

    בכל אופן, המון הצלחה עם התרמוס (-: ...ו הפגשיה!

    הוסף תגובה
  • אריאל26/12/2005 בשעה 00:32
    26

    מסכים עם כל מילה בכתבה!
    מסכים איתך בן המלך!
    והלואי שירבו בנות ישראל שיחשבו כמו הכותבת!
    יישר כוח.

    הוסף תגובה
  • גליה25/12/2005 בשעה 23:42
    25

    ליוסי ומשה
    אני לא מבינה למה אתם קטנוניים, ומגיבים בצורה כזו.
    ממש ילדים. הגיע הזמן שתתבגרו, במיוחד יוסי.
    לא מתבייש ? קצת כבוד מינימלי.

    הוסף תגובה
  • בן המלך25/12/2005 בשעה 17:13
    24

    חיים
    הלוואי שיתרחש נס חנוכה והמוח שלך יאיר סוף סוף.
    מה שכתבתי, ואני עומד עדיין מאחורי זה, הוא שכל דייט הוא השקעה. דווקא בגלל שאני ושכמותי מוציאים כסף ומשקיעים בכל דייט, ואף לפעמים יוצאים פעם שניה בשביל שהבחורה לא תעלב, ראוי לערוך את הסינון מראש.
    גישות מגעילות כמו של ריקי הן די נפוצות לצערנו, ואני לא רוצה להיות הטיפש שיצא איתה ועם חברותיה הדומות לה. אם אתה מעוניין בה ובשכמותה - בהצלחה.
    דווקא אלו שאינם קמצנים הם אלו שמבררים לפני. וד"ל, אולם דומה כי לך יאה דווקא הכורמיזא.
    יישר כוח לכותבת.
    חג שמח לכולם.

    הוסף תגובה
  • אילן25/12/2005 בשעה 14:50
    23

    צודקת
    לכותבת את צודקת במקום שהיום עם כל הקידמה והמודרניזציה הבנות לפחות יציעו לשלם אז זה ממש ההפך הם לא מציעות בכלל , כאילו שזה מובן מאיליו שאנחנו משלמים אני אישית לא עושה מזה ממש עניין , אני גם לא קורה לזה כסף גדול למרות שאני לא עשיר , אבל למען ההגינות הבנות צריכות להבין שהפגישה הראשונה היא פגישה לא מחייבת ואולי לא יהיה המשך , אז לפחות תציעו , וזה נוגע גם לאיסוף מהבית לדעתי אם לבחורה יש רכב אז היא צריכה להגיע עם הרכב למקום המפגש .

    הוסף תגובה
  • משה24/12/2005 בשעה 20:50
    22

    אוי ואבוי...
    פעם, כשהיינו ילדים, היינו אומרים אחד לשני "הלוואי שתשאר נמוך ושמן" או "הלוואי שסנדביץ` הטונה שלך בהפסקת 10 יהיה מקולקל". היום זה נהיה "הלוואי/נראה לי/כנראה שתשאר רווק עד שנת תתקשפו"ה"

    מה יהיה?

    תתבגרו!

    הוסף תגובה
  • חיים23/12/2005 בשעה 15:50
    21

    לתגובה 15
    קטונתי לומר לך איך לכנות את עצמך בתגובותיך, כי אני יודע שישנם עוד אלפים ששמם "חיים".
    וזו זכותך המלאה לכנות את עצמך בכל צורה שהיא.

    אך הייתי שמח אם היית נוהג בהגינות מסוימת, ומוסיף "אות" או "סיפרה" לשמך. כגון: "חיים 1" או חיים "א". וזאת בכדי למנוע מצב שבו יקשרו את תגובותייך אליי.
    אני רושם זאת רק מאחר וזו הפעם השניה שעושים לי זאת.

    שבת שלום...

    הוסף תגובה
  • יוסי23/12/2005 בשעה 15:00
    20

    תגובה לריקי
    זה בסדר זה הדדי!
    גם אני לא הייתי רוצה להיתקל בבחורה כמוך!!!

    ו30 זה לא מופלג??

    הוסף תגובה
  • ריקי22/12/2005 בשעה 23:55
    19

    ליוסי היקר מתגובה 16
    א. על סמך מה קבעת שגילי מופלג??? נראה לי דווקא שגילך הוא זה שמופלג...
    ב. עם תגובות בוטות כמו ששלך, נראה לי דווקא שאתה זה שתישאר רווק נצחי, במיוחד לאור העובדה שאתה קובע עובדות שכביכול אמרתי, כגון: ש"הגבר צריך להתקשר, הגבר צריך לעשות הכל" וכו`... מי דיבר על זה,סה"כ דיברתי לגבי תשלום בפגישה ראשונה ושנייה.
    כדאי שתקרא שוב את דבריי אם לא הבנת אותם בקריאה הראשונה.
    ג. תלמד מהכותב חיים קצת דרך ארץ.
    ד. מקווה שלא אפול בפח עם בחור בעל התבטאויות בוטות כפי שהתבטאת כלפיי.
    ה. בניגוד אליך, אני מאחלת לך הצלחה.
    כן, וזה מהלב!

    הוסף תגובה
  • אורן22/12/2005 בשעה 23:11
    18

    אמת את צודקת!! נגמר העידן הזה מזמן...
    היום רוב הגדול של הבחורות לא תמימות כמו פעם, הפערים בין גברים לנשים הצטמצמו לאפס!
    ויותר מזה לנשים יש יותר זכויות מילגבר במדינה שלנו.חוץ מזה שאשה ניכנסת להיריון שום דבר לא מגביל אותה היום ,לכן אין צורך בכול החוקים הטפשיים שהגברהוא משלם כי הוא גבר..זה כמו לומר את תעשי סונפוג`ה כי את אשה!

    הוסף תגובה
  • חיים22/12/2005 בשעה 22:03
    17

    לאריאל
    לאריאל.
    אני לא טענתי שכל מי שמבקש תמונה הוא קמצן ואפילו רשמתי זאת,
    "זה לא אומר שכל מי שמבקש תמונה הוא קמצן".
    "אבל מי שיוצא רק אם יש תמונה הוא בד"כ רוצה לחסוך לעצמו הוצאות"

    שים לב, אני אמרתי שרק מי שיוצא בתנאי שיש תמונה הוא בד"כ קמצן. (עם דגש על "רק בתנאי שיש תמונה"). ולא על אלו שרק מבקשים תמונה אבל מוכנים לצאת גם אם אין לבחור/ה תמונה.
    ועוד אמרתי בד"כ, כך שיש יוצאים מהכלל.

    ודרך אגב,שנינו יודעים מי כתב את מה שציטטתי. רק חבל שאף אחד לא הגיב על כך אז,
    למעט אני.

    אני מאחל לך בהצלחה במציאת הבת זוג בקרוב...

    הוסף תגובה
  • יוסי22/12/2005 בשעה 20:03
    16

    תגובה לריקי
    מעניין מאוד למה בגילך המופלג את עדיין רווקה???
    מי קבע שנימוסים בסיסיים זה שהגבר ישלם?
    מי קבע שהגבר הוא זה שצריך להתקשר?
    מי קבע שהגבר צריך לעשות הכל?

    תצאי כבר מכל המסורות ומכל מה שסיפרו לך שנהגו לפני שנים!

    אם את לא שמת לב מכל מילה שלך גם אחרי שאמרת שלא התכוונת לכל מה שאמרת בתגובה 4 רואים שכל מה שחשוב לך זה רק שהגבר הגבר והגבר יעשה! (את יכולה לקרוא לזה איך שאת רוצה "נימוסים בסיסיים" וכו`) אבל זה לא משנה את מה שאת אומרת!
    בגישה הזאת תישארי רווקה עוד הרבה זמן!

    הוסף תגובה
  • חיים22/12/2005 בשעה 19:56
    15

    תגובה לנועה
    לא נשאל מי מביא מה ,כי זה ברור שלא תביאו כלום!!!
    זה כל הקטע,שהבנים מתעצבנים שאתן לוקחות את זה כמובן מאליו שהגבר הוא זה שצריך לשלם,
    וצריך לעשות הכל!

    הוסף תגובה
  • איציק22/12/2005 בשעה 19:12
    14

    לכותבת היקרה עדי
    משתלם לצאת איתך:-)
    אם עדיין פנויה אז...
    [email protected]
    מייל+מסנג`ר
    המשך ערב נפלא

    הוסף תגובה
  • עדי22/12/2005 בשעה 18:46
    13

    הערה ממני הכותבת
    חבר`ה, תרגעו!!!
    לא התכוונתי להפוך את הכתבה
    הזו לזירת קרב, רק רציתי להעלות נקודה למחשבה, בעיקר לבנות.
    זה לא נותן שום סיבה להתכסח ולהשתלח אחד
    בשני בצורה חסרת רסן שכזו...
    אני מציעה שכל 1 יכבד את דעת חברו
    ויעשה לעצמו דין וחשבון בלב...
    בהצלחה רבה לכולנו
    ושנהיה בריאים ו..
    עשירים..!
    עדי.

    הוסף תגובה
  • דני22/12/2005 בשעה 13:50
    12

    אני כזה תמים?!
    אני תמיד מציע בפגישה ראשונה לשלם, אך אף פעם לא חשבתי שזה בגלל האגו הגברי שלי!
    פשוט זה האופי שלי וכמו שאני מוכן לתת ולעזור למי שצריך וגם למי שלא. אם יש בנות שיפרשו זאת כאגו אני צריך לחשוב פעמיים לפני שאני מציע...
    וכמו כן אני מצפה שהבחורה גם תציע לשלם על עצמה, ואם היא רואה זאת כמובן מאליו שאני צריך לשלם עליה אני אראה זאת בעין לא יפה וזה ישאיר לי רושם שלילי עליה.
    אם היא מציעה לשלם על עצמה אני אומר לה ש"זה בסדר אני אשלם" אם היא מציעה לשלם טיפ אני מסכים כדי שתרגיש בנוח.

    אני ממליץ לכולם, גם לבחורים וגם לבחורות
    לאמץ את הגישה שלי לנושא.

    הוסף תגובה
  • נועה22/12/2005 בשעה 13:18
    11

    מי אמר שצריך...
    לשבת כל פגישה במסעדה ???
    הצעה שלי, בימים קרירים אלו תביאו תרמוס עם תה חם מהבית וכמה עוגיות של אמא...
    ומניסיון... זה היה ממש מוצלח וכיפי!
    עכשיו בטח תשאלו,
    מי מביא מה ?.... (-:

    הוסף תגובה
  • אריאל22/12/2005 בשעה 01:01
    10

    תגובה לחיים
    חיים,מה יהיה? לא הכל קשור לתמונה!!!
    איך הגעת מיזה שבחור רוצה לראות תמונה לזה שהוא קמצן?? (אז היה מקרה שאחד אמר שהוא לא רוצה לבזבז דלק וכו`) אבל אתה באמת חושב שבגלל זה בחורים מבקשים תמונה? ממש לא בגלל כסף!

    הוסף תגובה
  • ריקי21/12/2005 בשעה 23:54
    9

    לכל המגיבים לתגובה מס` 4
    קודם כל, חיים, אתה נשמע לי בחור רציני שמוכן להשקיע בבחורה והלוואי וכולם היו כמוך.(ואין כאן קשר לקמצנות, אלא להגינות מינימלית).
    לגבי תגובות 5, 7,8:
    מתגובותיכם הנזעמות משתמע שכאילו טענתי שטוב לב נקבע אצלי רק ע"פ התשלום מצד הבחור.
    אז אני רוצה להבהיר, זו ממש לא כוונתי. אלא ברור שטוב לב נקבע גם ע"פ מדדים אחרים, אבל מה לעשות, כן, גם אם זה לא נעים לכם לשמוע (ובתוך תוככם, ברור שאתם יודעים זאת), טוב לב נקבע גם ע"פ ההתנהגויות ה"קטנות" ו"השוליות" האלו, בעברית תקנית זה נקרא "נימוסים בסיסיים", שכנראה בכלל לא בלקסיקון שלכם, וחבל.
    לגבי הטענה שאני צבועה, אתם לא מכירים אותי בכלל, אולי ההיפך הוא הנכון? עובדה שאני כן מציעה לשלם, וכן, אני עושה זאת מכל הלב ולא מתוך צביעות. אני חושבת שאתם שכותבים "אף אחד לא חייב לכן כלום"(כמו תגובה 9, משה), מראה בדיוק את היחס המזלזל שלכם לבחורות, וחבל שכך, כי זה לא רק שייך לכסף, זה שייך לגישה שלך לבחורות בכלל.

    הוסף תגובה
  • משה21/12/2005 בשעה 22:00
    8

    תגובה ל4
    "לצערי הבחורים היום מנצלים את טוב ליבן של הבחורות "
    זה שהבחורות מציעות לשלם זה טוב ליבן???

    אתן צריכות להציע בלי שום קשר לטוב לב או לא..אף אחד לא חייב לכן כלום!!!

    "כשהבחורה מציעה לשלם, הם מסכימים מיד"
    אם את לא מתכוונת באמת לשלם,בשביל מה להציע בכלל?אם את מציעה תציאי באמתואם לא אז אל תציאי לשלם בכלל אולי הבחור יחשוב עליך כל מיני דברים,אבל לפחות אל תיהיי צבועה!

    הוסף תגובה
  • דוד21/12/2005 בשעה 21:55
    7

    תגובה לריקי
    זה שבחור משלם עליך זה הופך אותו לבחור טוב???
    זה לא שכל כך איכפת לנו לשלם עליכן,מה שמגעיל אותנו ומקומם הרבה בנים זה שאתן אפילו לא חושבות להציע(לא כולן,אבל יש כאלו),כאילו שחייבים לכם משהו!!!
    ולגביי מה שכתבת "לגביי שאר הפגישות, כמובן שזה לא נורא אם הבחורה תשלם" לא נורא??
    כאילו זה שהיא תשלם בשאר הפגישות ,זה לא אמור ליהיות ככה ,אלא היא מתפשרת?

    נ.ב אני לא מבין את המחשבה השיטחית הזאת שרק אם בחור משלם עליך את חושבת שהוא משקיע בך,רק בכסף אפשר להשקיע בך??


    הוסף תגובה
  • חיים21/12/2005 בשעה 20:09
    6

    לתגובה 4
    מעולם לא לקחתי בחורה לאיזה פארק וכד`
    בשביל לחסוך כסף.
    אני תמיד בפגישה ראשונה (ושניה) מציע לבחורה לקבוע היכן היא רוצה לצאת, ולא משנה אם זה בית קפה או מסעדה או כל מקום אחר, העיקר שתרגיש בנוח.
    וגם אם מדובר בבחורה שאני לא מעוניין בה, אני יכבד אותה ויתן לה את ההרגשה הכי טובה, ויכולות להעיד על כך, כל הבנות שיצאתי איתם.

    קרה לי פעם אחת שמישהי שיצאתי איתה (לא מהאתר) אמרה לי שהיא לא נוהגת לצאת בפגישה ראשונה לבתי קפה וכדומה, אלא היא נוהגת בפגישה ראשונה לשבת ולשוחח בחוץ או ברכב.
    אמרתי לה, שלא משנה לי היכן,העיקר שתרגיש בנוח.
    ולמרות שלא הייתי מעוניין בה (לא רק בגלל המראה אלא גם בגלל 2 דברים באישיות שלה שלא אהבתי).
    עצרתי באיזה קיוסק וקניתי שתיה, ממתקים ופיצוחים. בשביל שתהיה אווירה טובה בשיחה. (כי אני בכ"ז לא רגיל לעשות פגישות ברכב).

    דבר שני, אני לא יתן לבחורה לשלם בפגישה ראשונה, לא בגלל האג`ו אלא בגלל שזה הנורמה היום.
    אל תשכחי שיש בנות שמציעות רק מתוך נימוס ויתכן שאין להם כסף באותו רגע. (זה קורה).
    אז לא יקרה לי כלום אם אני יוציא 100 ש"ח (לידיעתך, גם אני אכלתי ושתיתי).

    בד"כ שבחורה רוצה בפגישה ראשונה לשלם
    (ואין הרבה כאלו,בניגוד לדברייך) אני יאמר לה שהיא תתן את הטיפ למלצר/ית.
    ולכותבת,מגיע ישר כח על כך.

    בקשר לקמצנות,
    אז לידיעתך, ישנם גם בחורים טובים כאן, אלא שרובם בד"כ לא מבקשים ולא שולחים תמונה.
    זה לא אומר שכל מי שמבקש תמונה הוא קמצן אבל מי שיוצא רק אם יש תמונה הוא בד"כ רוצה לחסוך לעצמו "הוצאות".

    הגדיר זאת בצורה הטובה ביותר אחד החברים כאן,"היוצא רק עם תמונה".
    "שהוא לא מוכן להוציא 100 ש"ח במצטבר על דלק ובית קפה על בחורה שהוא רואה אותה הוא רוצה לברוח, כי אז תיכלה הפרוטה מהכיס".

    אז תביני לבד, שבפגישה עם בחור כזה והדומים לו. אם את וחברותייך לא תיראו במציאות כמו בתמונה, אתן תזכו לעשות רונדלים בפארקים חשוכים ואף תזכו לדעת כמה מטרים רבועים גודל הפארק. (והוא יטען שזו סגולה לדיאטה).
    ויתכן שאף המציאות תעלה על כל דמיון...

    ( וללא קשר לתמונה.סיפרה לי מישהי שאיזה בחור (לא מהאתר)בפגישה ראשונה העלה אותה במעלית של בית מלון "למעלה למטה" בערך 20 פעם).

    אני התרעתי, כל אחת תעשה כרצונה. מי שלא תשמע שלא תתלונן אח"כ למה הדייט היה סיוט.

    בהצלחה לכולם..

    הוסף תגובה
  • רוני21/12/2005 בשעה 19:19
    5

    לריקי
    אם כבר דיברת על בחורים טובים, לפי צורת ההתבטאות שלך לא נראה שכל כך מגיע לך אחד כזה.
    לא כל מי שיוצא לטייל בפארקים הוא קמצן. בתור אחד שתמיד שלם על בחורה ומתוך עשרים ומשהו דייטים רק פעם אחת בחורה התיעה לשלם ובסוף שילמה רק 5 שקל טיפ אני בהחלט מזדהה עם כותבת המאמר שתחיה.
    הגישה שלך פשוט מראה שאת רוצה להתפנק ולהעביר ערב "בסבבה" כי יש מי שכבר מממן את זה אז למה לא להנות? לנצל ועדיף כמה שיותר. הנימוס קיים אבל עצם הרצון הטוב מראה על אישיות ומוסר. העובדה שאמרת שהבנים מנצלים את טוב לב הבנות ומסכימים מיד מראה שאת סתם צבועה וכלל לא רוצה לשלם אלא רק מציעה כדי לצאת בסדר. מאוד מקווה לא להכיר בנות בעלות אופי כזה בשום מצב (גם לא לדייט).
    זכרי שכל אחד מקבל את ראי נפשו...ואז את ובן זוגך תנסו לנצל כמה שיותר מהשני... בהצלחה.

    הוסף תגובה
  • ריקי21/12/2005 בשעה 17:43
    4

    לצערי הבחורים היום מנצלים את טוב ליבן של הבחורות ה
    גם אני וגם חברותיי, נתקלות שוב ושוב בבחורים שבפגישה ראשונה, כשהבחורה מציעה לשלם, הם מסכימים מיד.
    איפה הנימוס, אפשר לחשוב שכולם תפרנים, הרי כל הבחורים שיצאתי ושאני יוצאת עובדים ומתפרנסים בכבוד, אפשר לחשוב כמה עולה כוס קפה, שלא לדבר על אלו הקמצנים (ולא חסר כאלו) שלא יוצאים לבית קפה, אלא מעדיפים לעשות רונדלים בפארקים חשוכים, העיקר לחסוך כסף.
    לדעתי, בחור טוב לא יסכים שבחורה תשלם.
    כמובן, אני מדברת רק על פגישות ראשונה ושנייה. לגבי שאר הפגישות, כמובן שזה לא נורא אם הבחורה תשלם.
    איפה הבחורים שמוכנים להשקיע בבחורות???
    נ.ב. כמובן, אני לא מכלילה, יש גם בחורים טובים בעולם, רק צריך למצוא אותם עם פינצטה...

    הוסף תגובה
  • דוד21/12/2005 בשעה 11:28
    3

    תגובה ל1
    בגלל שזה הפך ליהיות נורמה הבנים לא מסכימים לפחות בפגישה הראשונה לתת לבנות לשלם,לפחות רובם! וזה לא בגלל שזה פוגע בתחושת הגבריות שלנו אלא בגלל שאתן תחשבו שגבר שלא ישלם עליכן הוא קמצן!!! ואל תנסי להכחיש כי ככה רוב רובן של הבנות יחשבו!

    לגביי כותבת הכתבה הלוואי שכל הבנות היו כמוך! :)

    ואני כבר לא מדבר על פגישה ראשונה (זה מילא) מה תגידי על בחורה שרוצה שישלמו עליה לפחות בתחילת הקשר כל הפעמים? (כלומר בכמה חודשים הראשונים של הקשר? וזה לא מקרה שהמצאתי...)

    הוסף תגובה
  • נאור21/12/2005 בשעה 09:20
    2

    אומר לך בקצרה ,
    לפני שנתיים וחצי יצא לי להכירבחורה מת"א ( אני חיפאי ) ...
    לא הועילו הפצרותיי שאגיע למרכז - היא עמדה על כך שנפגש באמצע הדרך , קרי נתניה...
    אותה דעתנית המשיכה במתכונתה גם בסיום הערב כי נתחלק בתשלום שווה בשווה...
    עברתי מאז כמה עשרות דייטים, טובים יותר וטובים פחות , העובדה היא שרק את הדייט עימה, כתוצאה מדרך התנהלותה , אני זוכר כאילו היה ברגע זה ממש...

    הוסף תגובה
  • אנונימית21/12/2005 בשעה 02:42
    1

    מסכימה איתך, אבל
    בתור אחת שמציעה לשלם על עצמה קורה לי ברוב הפעמים שהבחור לא מוכן, או משחק אותה לא מוכן- שאני אשלם. יש כאלה שמרשים לי לתת את הטיפ...
    אבל מה שרציתי לומר זה שבהחלט צריך להציע לשלם-ולהיות מוכנים לזה באמת- אבל כנראה שאצל חלקם זה פוגע בתחושת הגבריות...
    מעניין אותי מה יהיו תגובות הבנים פה.

    הוסף תגובה