חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

דייטים לחוזרים /ות בתשובה

מיוחדת_15303 מיוחדת_15303

דייטים לחוזרים /ות בתשובה


קטגוריה: כללי


זה לפעמים כל כך נראה לי סביר בכלל שאוכל למצוא את החצי השני שלי..
זה מצחיק כשהייתי חילונית לא היו חסרים דייטים(על אף שתמיד בחרתי בצניעות),זה לא שלא נראת טוב, או שלא מוקפת באנשים אוהבים, זה פשוט שלבעלי תשובה הרבה יותר קשה...
מורגשת מאוד העובדה שדתיים מבית בוחרים דתיות מבית ובעלי תשובה מוצאים את בעלות התשובה- דבר שאין לי כל בעיה איתו- ואף מכבדת את דרכם של כל אחד ואחת...
אבל אם מישהו אולי יודע איפה בכלל אני צריכה לחפש בעלי תשובה= אני אשמח לטיפ!
ובכלל בדבר אחד אני בטוחה- בורא עולם יתברך יעזור!!

"..אין איש בלא אישה ואין אישה בלא איש ואין שכינה בלא שניהם.."

אני חייבת לשתף אותכם במשהו שנורא קשה לי איתו...
בחיי החילוניים תמיד הייתי מוקפת הזדמנויות והצעות לקיים זוגיות...
בחרתי שלא..
בחרתי להתקרב אל הקדוש ברוך הוא- ובאמת הצלחתי אפילו לדבר על חתונה עם בעל תשובה כמוני...עד שהכל קרס... מדהים איך אין הכנה אפילו לדברים האלו- אבל- הכל מאיתו יתברך ואין בי
אפילו שמץ של שאלה למה...או מה לא היה בסדר...
יותר חשוב לי עכשיו לחשוב הלאה... למצוא את החצי השני שלי ולהקים בית של קדושה ושמחה אי שם במרחבים- ממש כמו שאוהבת...
אבל הקושי האמיתי והכי גדול הוא- שאין לי מושג אפילו ביכן ניתן להכיר בעלי תשובה....אני רואה לדתיים
מבית הרבה יותר חשוב לצאת עם בנות דתיות מבית- ועל כך אין לי לרגע כל עוררין...
רק רוצה לדעת האם בכל זאת אולי יש מקום או אתר שמישהו/הי שמעו עליו- שעוזר במציאת שידוך לבעלי תשובה...
"...אין הקדוש ברוך הוא מעמיד אדם במבחן אלא אם הוא יודע שהוא יכול לו.."
שיהיה לכולנו בהצלחה ורק בשורות טובות...
04/12/2005
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • גם אני מחפש 03/07/2014 בשעה 16:28
    17

    זה מסע אל עבר הלא נודע להכיר חוזר בתשובה שומר נגיעה.
    כמה אפשר לדבר ?
    כמה אפשר באמת להכיר ?
    לכן צריך שיהיה לכל אחד ברור מהי דרכו , זרם , וכמה שיותר ברור לו ככה יותר קל לדעת מה לחפש.
    ובכול מקרה עבודה קשה תהיה בבית וצריך להיות מוכנים לה.
    ולהיות קלים מאד אחד עם השני מאד סלחנים, ולהרבות באהבה כשמותר ולהפחית כשאסור .
    עניין הנידה יכול ממש להטריף את הדעת , בדיקות הפסק טהרה וכ"ו.
    זה עולם אחר ודורש הרבה מאד אמונה ודרך ברורה לזוג הטרי.
    כיום רני גרוש בלי בן 40.
    ושוב מחפש את הכלה שלי ...
    שיהיה בהצלחה לכולם .

    הוסף תגובה
  • דניאל27/12/2005 בשעה 10:22
    16

    לכותבת המאמר.
    בעולם המושגים הקיים יש הגדרות לרמת יראת שמיים. דתי- פירושו נכונות להקפיד על הלכות שולחן ערוך ופוסקים, הבנה שזהו רצון הבורא ונכונות לבטל רצונך לפני רצונו. מסורתי - פירושו שמירת מצוות לפי מה שמתאים לי, וזהו פגם באמונה. כמו שכבר כתבתי, התנכרות לבעלי תשובה היא בגדר אמונה טפלה ואני שמח שבין המגיבים לא כולם חושבים שהיא מוצדקת.

    הוסף תגובה
  • דניאל27/12/2005 בשעה 10:12
    15

    בעית ההתבדלות של ציבורים שונים בין יהודים מאמינים
    המציאות הקיימת בציבור הדתי היא שכל אחד בוחר בשבטיות שלו ופוסל אחרים. לכן תמיד משדחים בעלי תשובה רק לבעלי תשובה ועולים חדשים לעולים חדשים ובדרך כלל בני זרמים דומים ועדות דומות. כאשר הותרו השבטים להתחתן זה בזה, נקבע יום טוב: "ט"ו באב", מה שאומר שקשרי נישואין בין שבטים שונים הוא חיוני לקיומנו כעם אחד בארץ. כל העדפה שלא לפי יראת שמים או מידות הן בגדר שנאת חינם. והתיקון לזבה הוא אהבת חינם ועליה יעידו נישויים בין בני עדות שונות.

    הוסף תגובה
  • ME26/12/2005 בשעה 23:21
    14

    שוב תודה לכל הפונים על העיצות
    יש דברים שכן שוקלת לנסות- למרות שששוב- מגיעה מרקע חילוני- וזה עדיין קצת קשה לי לפנות אל אנשים ממש בשביל זה-דווקא כי לא כל מכירה ויודעת אייך זה דייטים במגזר הדתי...
    בן הזוג שהיה לי בשנים האחרונות חזר ביחד איתי בתשובה- וזה נגמר כשדברים הפסיקו להסתדר.... השם יעזור!:) חג שמח לכולם!

    הוסף תגובה
  • תומר25/12/2005 בשעה 13:28
    13

    את ממש טועה
    אם מישהו יאהב אותך והוא דתי אז ממש לא ישנה לו שחזרת בתשובה.
    רק שתדעי שמה שכתבת: "ועל כך אין לי לרגע כל עוררין..." לא נכון לפחות לדעתי.

    זה לא כזה קריטי כמו שנדמה לך ואת לא צריכה לחפש דוקא בעלי תשובה-את לא צריכה לשלול מעצמך אפשרויות שכן נכונות בשבילך.


    הוסף תגובה
  • שי25/12/2005 בשעה 01:01
    12

    אתר אחר
    שמעתי מכמה בחורות שיצאתי איתן לאחר היכרות דרך אתר מקביל - www.2become1.co.il - שהן הגיעו לאתר כי אמרו להן שהוא "מיועד לחוזרים בתשובה. אני לא שמעתי כך וגם יש שם מלא בחורות דתיות וחרדיות וכו`, אבל כנראה שאם הרבה חוזרות בתשובה הגיעו לשם - קרוב לוודאי שכך גם החוזרים בתשובה. תוכלי בכל אתר היכרויות לעשות חיתוך לפי הקריטריון הזה, ולגלות בעצמך באיזה אתר יש - לפחות "רישומית" - יותר חוזרים בתשובה.
    בכל מקרה, מסכים עם מי מהמגיבים שציינו שלא צריכה להיות לבחור דתי בעיה לצאת עם חוזרת בתשובה ולהיפך.
    בהצלחה.

    הוסף תגובה
  • לימור24/12/2005 בשעה 19:48
    11

    שלום לך יקירה!
    אני מאוד מאוד מבינה אותך ואת הצד שהבאת, לרוב זה אכן כך.
    אני, שאני בחורה מבית דתי, דווקא מסתכלת הרבה יותר באהדה על חוזרים תשובה מאשר אלו שלא. כי חוזרים בתשובה הם הולכים בדרך מתוך בחירה והבנה מלאה שזו הדרך. הם היו בצד השני ובכל זאת שינו כיוון. אני אוהבת לראות את הניצוץ בעיניים כל פעם שהם מדברים על עינייני דת.
    לעומת זאת אנשים דתיים מבית, לרוב גדלו כך והתחנכו כך, לא היה להם את כל הקושי במעבר ולפעמים כמה נקודות מתפספסות.

    אני מאחלת לך הרבה הצלחה ושתמצאי את החצי השני של במהרה בע"ה!

    הוסף תגובה
  • אריאל24/12/2005 בשעה 18:56
    10

    הצעה
    צרי קשר עם רבנים ממכון מאיר
    וכן גם באתר דוסידייט יש חוזרים בתשובה למרות שגם לא כל הדתיים מבית נרתעים מבעלי תשובה.. אז אל תתיאש גם כאן למצוא את המתאים

    הוסף תגובה
  • מוקי23/12/2005 בשעה 12:17
    9

    רעיון למיוחדת
    למיוחדת
    הדרך הטובה ביותר להכיר בעל תשובה איכותי
    היא ליצור קשר עם רבנית באיזור מגוריך שמנהלת מדרשה לבעלות תשובה. בדרך כלל לרבנית יש בעל- רב - והוא ראש כולל או ישיבה - או בעל קשרים. לכי לךשעורים של אותה רבנית, צרי איתה קשר ותאמרי לה שמחפשת שידוך . באמצעותה ובאמצעותוו יכירו לך בחורים טובים בעלי תשובה.
    כך עשו בנות רבות והתחתנו. אני מניח שגם באזור מגוריך ישנן מדרשות לבעלות תשובה. אם לא - תוכלי לנסות ולבדוק מדרשות בבני ברק או בירושלים, ללמוד בהן פעם בשבוע בשעות המתאימות לך. כך תרויחי גם לימוד וגם בע"V חתן כלבבך.
    בהצלחה רבה ובשורות טובות במהרה.
    ואשריך שזכית לשוב בתשובה. לא כל אחד זוכה לכך.
    נדרשת לכך חכמה ואומץ והמון סיעתא דשמיא!!!

    הוסף תגובה
  • איציק22/12/2005 בשעה 19:08
    8

    במקום שבעלי תשובה עומדים, צדיקים גמורים אינם עומדי
    אני דתי מבית וממש אני לא פוסל חוזרות בתשובה,
    נכון שיש הרבה שכן רוצים רק דתיה מבית , אך יש פה הרבה בגלל" מה יגידו" ויש גם בגלל התאמה,
    בהצלחה לכולנו

    הוסף תגובה
  • אסתר22/12/2005 בשעה 18:56
    7

    איפה מכירים
    נסי דרך מכון מאיר בירושלים

    הוסף תגובה
  • מיוחדת22/12/2005 בשעה 10:37
    6

    תודה לכל המגיבים!!!
    נורא הופתעתי למצוא תגובות:) ותודה..למי שהזדהה וגם למי שהאיר את עיני והראה את הצד השני...
    אני מחשיבה את עצמי כדתיה לכל דבר, וכמובן גם מתחזקת במדרשה מעולה- אבל מגדירה את עצמי מסורתית- דווקא כי אין רצון להשלות אף אחד- גם אני טועה- כי לא גדלתי עם הדת מבית- אבל אני מתקנת- ואני בוחרת לשנות- וכל דבר הוא שיעור בפני בעולם הגשמי הזה...
    אני מזדהה איתך נאור- על הקושי העצום לצאת אל החברה החילונית ולצפות שבעלי תשובה פשוט יגיעו אלינו בצורה כזאת או אחרת- אבל כנראה שלא, וכנראה שנצטרך לשנס מותניים ולחפש טוב טוב)))
    ולך אהובה יקרה, אני באמת כואבת את כאבך בזוגיות שנכשלה בשל "קריזות"של בעלי תשובה...דבר אחד למדתי על בעלי תשובה- לוקח לנו כמה שנים טובות עד שאנחנו באיזהשהו מקום לומדים הכל ויודעים איפה לוותר ואיפה לא- איך להתפשר ואיך לעמוד על שלנו- ואני יודעת את זה מהזוגיות הקודמת שהייתה לי ומהמפגש שלי עם הבית,והחברים החילונים- כמו גם מהתבוננות בעוד בעלי תשובה שקרובים אלי...
    אני מאחלת לך בהצלחה במציאת החצי השני ולכולנו גם
    אמן ואמן!

    הוסף תגובה
  • נאור22/12/2005 בשעה 08:23
    5

    תגובה ל - 3
    ראשית , צר לי על מה שחווית בעברך , מי ייתן ובע"ה תזכי למצוא את זיווגך במהרה ...
    ולעצם העיניין , אל תאגדי את כל החוזרים בתשובה לאגודה אחת , זה ממש לא מדוייק .
    ישנם חוזרים בתשובה שהחליטו לא להתחרד והשומרים על אישיותם הקודמת ( ואיש לא אומר כי לא הייתה חיובית ) .
    רב חבריי הינם בעלי תשובה , כמותי . איש מהם לא ייבדוק האם את אוכלת בד"צ או רבנות והם עם ראש פתוח יותר .
    זאת ועוד , האם ישנה ערבות שדתי מבית לא ימרר את חייה של האישה לה הוא נישא ? לי אישית רצו להכיר בחורה מדהימה שנישאה בעברה לעילוי של ישיבה דתית לאומית גדולה.
    חודש לאחר שנישאו התוודה בפניה הבחור כי הוא נמשך יותר למין השני . אנונימית , כל חבריו ( ואחרים... ) ידעו זאת אך חשבו כי זה "יעבור לו" לאחר נישואיו ...
    לכן , אל תכלילי . כל אדם הינו אינדיבידואל ועומד בפני עצמו . חפשי את פנימיותו / אישיותו , צאי עימו מספר חודשים ותהי על קנקנו . והחשוב מכל חג חנוכה שמח ובהצלחה בהמשך הדרך ..
    נאור

    הוסף תגובה
  • ציון22/12/2005 בשעה 03:38
    4

    דייטים לחוזרים בתשובה
    בס"ד

    לא אתפלא אם אני הוא זה שעליו את מדברת.
    אז אני רוצה לומר לך שתדעי.
    אנחנו אלו שעושים את ההצלחות בחיינו או את
    הכישלונות שבהחלטותינו.
    זה פשוט טעות נוראה לומר הכל מלמעלה.
    רשום על אדם וחוה,שהקב"ה יצר עבורם עולם
    מושלם טוב ויפה,אבל"הם חיפשו חשבונות הרבה".
    הקב"ה רוצה שנצליח בזיווג ואנחנו במו ידינו
    או לשוננו מקלקלים,ואח"כ עוד אומרים שככה
    רצונו של הקב"ה.
    אחותי היקרה צר לי לומר לך שאת טועה.
    למעשה כולנו טועים בצורה שבה אנו מתיחסים
    לבני זוגינו,ואח"כ מורידים דמעות...
    כמה סבל כמה ייסורים וכמה חבל ..
    אז לסיום נהיה קצת אופטימים ונגלה לכולם
    כאן סוד קטן ששלח לנו רבי נחמן מברסלב
    די מזמן "אם אתה מאמין שיכולים לקלקל אז
    תאמין שיכולים לתקן".
    או כמו שאומר כבוד הרב קוואס "אין זוג לא מוצלח
    ,יש זוג לא מודרך".
    באנו לעולם בכדי לתקן,לא בכדי לקלקל.
    אני מציע לך לדבר עם בן הזוג לשעבר
    ומבטיח לך שלא תתאכזבי.
    אחיי ואחיותיי היקרים,בבקשה לא לפגוע,בבקשה
    לא להעליב.פשוט להיות בני אדם ,לא לשכוח.
    הקטן שבקטנים.

    נ.ב לדעתי האישית
    הכוונה שהכל מלמעלה היא שכשאתה מקלקל,
    אז אינך ראוי לבת זוגך, ולוקחים אותה ממך ומעבירים אותה לאדם טוב יותר.
    אבל כאמור זיכרו שתמיד אפשר לתקן בחזרה.

    הוסף תגובה
  • באהבה21/12/2005 בשעה 21:21
    3

    הצד השני של המטבע
    שלום לך,
    קראתי את שכתבת, באופן מעשי כחוזרת בתשובה את מן הסתם שומעת שיעורים במדרשיה מסויימת שם שם ישנן שדכניות טובות שיכולות בהחלט לעזור לך.
    אם עדיין אינך במדרשיה, כדאי בכל מקרה לברר על אחת כזו גם בשביל היהדות וגם בשביל החצי השני.
    ועכשיו...רציתי להציג לך את התמונה מהצד השני ולמעשה את הכוויה שלי!
    גדלתי כחרדית לכל דבר, במסגרות חרדיות וכו`
    וכן, זה נכון חרדית נישאת ל...חרדי.
    אבל אני תמיד הייתי שונה, רוצה יותר, חכמה חושבת...כך לפחות חשבתי.
    בתחילת דרכי בשידוכים נפגשתי עם חרדים, אבל זה היה לא זה, לא מספיק בשבילי לא "רבי עקיבא"...
    אז התחלתי להפגש עם "מתחזקים" ומשם קצרה הדרך לחוזרים בתשובה...
    כך נישאתי לע`, חוזר בתשובה שהצליח להעלים המון...ובשידוך זה קל.
    נישאתי לו, ובו ברגע כבה האור בעולם, נכנסתי לגהנום מושלם לאדם שכל החרדיות שלו באה לידי ביטוי בתפיסות עקומות נוסח "אני קניתי אותך את שלי וכל מה שיש לך שלי!" "אני לומד כל היתר עליך!" "תביאי כסף את יודעת מאיפה" , הצדיק היה מרוקן את המקפיא ובודק...כשרויות!
    אבל אצל הוריו לא היסס לאכול בורקס חלבי שנאפה מיד לאחר העוף, "את לא יודעת הלכה!"
    ברור שגם לא נמנע מאיסורים אחרים ה"חוזר בתשובה" אבל עלי הקפיד כהוגן, תמיד הזכיר לי את הכמרים הצבועים.
    והוא נראה כזה תמים...כזה צדיק מה שנקרא "אברך משי" לפני שנתיים וחצי יצאנו אני וביתי לגאולה...
    ומה נראה לך? שהוא מניח לנו.
    אגב, אחד הדברים הכי מגוחכים היו שהוא טען שאני לא מספיק דתית, לא יודעת מה זה בית של תורה וכו`
    כתוב "אחרי רבים להטות" ו "אל תהיה פורש מן הציבור" יש לי חברות רווקות עד היום אבל חוזר בתשובה לא בא בחשבון אצלן....והיום גם אצלי!
    אז הנה לך על קצה המזלג, קצת על הצד השני של המטבע.
    אני בטוחה!!!! שאת לא שייכת לציבור החוזרים בתשובה מהסוג הזה, ומאחלת לך את הטוב ביותר עבורך בקרוב ממש!

    הוסף תגובה
  • משה21/12/2005 בשעה 11:48
    2

    תגובה
    ראיתי בפרופיל שלך שרשמת על עצמך שאת מסורתית!
    אז דבר ראשון את צריכה להבין שבחור דתי מבית או שנקרא לזה דתי לאומי או איך שאת רוצה אין לו מה לחפש עם מסורתית(לא שיש לי משהו נגדם,אבל מסורתי משתמע בעיני דתיים כמישהו ששומר שבת,כשרות וכל השאר עושה כראות עיניו כלומר שומר מסורת) אם את באמת מסורתית כמו שהגדרתי מסורתית אז באמת דתיים לא ירצו בדר"כ להיכנס לקשר לזה, אלא ירצו בחורה ברמה הדתית פחות או יותר כשלהם!
    ואם לא זה מה שהתכוונת במסורתית פשוט תשני את ההגדרה לדתיה ותיראי איך כמות הפניות משתנה בהתאם!
    בכל מקרה בחורה שחזרה בתשובה ועכשיו היא כמו כל דתיה אחרת אני לא רואה סיבה שצריך להעדיף על פניה בחורה דתיה מבית!!!

    הוסף תגובה
  • נאור21/12/2005 בשעה 08:54
    1

    פשוט מדהים ,
    אני מזדהה עם כל מילה שכתבת , ממש כאילו שאני עצמי כתבתי את הכתבה הנ"ל ....
    לא אחת אני משוחח עם בחורות דתיות מבית ואני נשאל שאלות שמעולם לא העלתי על דעתי כי אשאל. הכל מותר , הכל לגיטימי והכל מתקבל על הדעת ....
    אחת הבנות הגדילה ואמרה לי כי נסיונותיהם של בעלי תשובה אינם כה קשים ( נראה אותה חובשת כיפה באירוע של 500 איש חילוניים , או חוזרת בתשובה בבית שהאורים ותומים בו היא "שינוי" ) ...
    גם אני , כמותך , הייתי ממש קרוב לנשואין , עד לרגע בו גילו הוריה כי אני בעל תשובה. או אז חטפתי כזה בליל שאלות שהגיעו בצרורות , ממש כמטווח, וניכר היה כי תשובותיי לא ייפלו על אוזניים קשובות ( נדמה לי כי אפילו בשטחים הסתכנתי פחות ) .....
    אמש הייתי בהרצאתו של ראש ישיבה מוכר ופעם ראשונה הפנמתי והטמעתי מדוע נאמר בגמרא ב"ברכות" - "במקום שבעלי תשובה עומדים , צדיקים גדולים אינם יכולים לעמוד" ...
    אני מזדהה עמך לחלוטין גם בנוגע להיכרויות ...
    לא היה קל יותר מלהכיר בתור חילוני , אתה תמיד מוקף בבנות המין השני . אולם כיום אני שואל את שאלתך ממש - היכן ?
    אסיים בכך שאומר לך את מה שאני חוזר עליהם כמנטרה קבועה ( אותם שאלתי מדבריו של הרבי מליובאוויטש ) - אדם צריך לתור אחר זיווגו כמחפש אחר אבדה . לא מבקשים ממך יותר מכך.
    המלצתי לך לחבור לעמותת "ערכים" , שם תמצאי חוזרים בתשובה כמותך ואולי שם תמצאי את זיווגך ....
    שאי ברכה ובהצלחה
    מאיר

    הוסף תגובה