חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

"קשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף"

עוזיאל_14703 עוזיאל_14703

"קשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף"


קטגוריה: כללי


אני נכנס לשדכנט ולאתרים נוספים לדתיים בלבד ואני המום מבקשות הבנות.
דווקא הבנות הלא כל כך צעירות בנות ה40+,מחפשות את "האביר על הסוס הלבן,את הנסיך,את הגבוה
הבלונדיני,החתיך,עם העינים הכחולות."(מוכר לכם?)
מה קורה להן? השוכחות הן את גילן? וככל שהן משכילות יותר הדרישות בהתאם ובעיתן מחריפה.
לא חבל? יפיפיות חכמות בנות 20 מתחתנות קלי קלות ולמבוגרות יש זמן-הן מחכות ל"אחד"שיבוא
ויקח אותן בסערה.
רווקות בגיל המדובר פוסלות ממש אלמנים או גרושים שעשו את שצריך לעשות:להביא לעולם הרבה
צאצאים5+,בטענה:גדול עלי!!!!!
אלמנות שנישאות בשנית מפסידות את פנסית הבעל שנפטר ולא רוצות לזוז ממקומן.(הן מוכנות להתחתן
ב"חתונה שחורה"עם השכן מאותו הרחוב.) ולכן, בשורה התחתונה-רובן לא נישאות בשנית(למרות שהן
משדרות לכל העולם שהן כן רוצות.)
וגרושות(ויש ,לא עלינו,יותר מדי)-ספור אחר כואב לא פחות.
בקיצור-"קשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף" ומדובר בזיווג שני!!!!זיווג ראשון בגיל צעיר-קלי קלות
-לרוב.את הבעיות אנחנו יוצרים במו ידינו(או ראשינו)וחבל!!!!
ומי שחושב שאיני צודק-שיקום!!!! או שיכתוב.
עוזי.


09/11/2005
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • גרושה+15/11/2005 בשעה 07:56
    14

    תודה
    עוזיאל, תודה על ההבהרה בנושא הגרושות.
    ושוב...איחולי הצלחה.

    הוסף תגובה
  • גיא14/11/2005 בשעה 10:10
    13

    זה דור קלוקל
    צודק הדור שלנו השתנה זה לא מה שהיה פעם , הטכנולוגיה רק קלקלה את ההסתכלות על הפנימיות שבאדם , האוניברסיטה רק בלבלה וטישטשה את החינוך הדתי שגדלנו עליו ועוד כהנה וכהנה , מה לעשות הלכה לה התמימות שהיתה אמורה להימצות דווקה אצל האנשים הדתיים , השם יעזור ויפקח את עיננו ובעזרת השם עוד נצא מהאתר .

    הוסף תגובה
  • אנונימי14/11/2005 בשעה 08:39
    12

    רווקות מבוגרות
    בס"ד
    סופן שהן נשארות רווקות זקנות בלי פוריות ובלי משפחה.
    בגיל 35-40 מאבדות רוב הנשים במיוחד אלה שלא הרו מעולם את פוריותן.
    רואים אותן אחרי שנים רווקות זקנות ועריריות.
    לא נשאר שום דבר מהגאווה שלהן.
    הן לא הולכות בדרך התורה והאמונה וסופן שנשארות רווקות זקנות ועריריות.
    מחפשות את הכי יפה הכי חכם והעיקר העיקר הכי עשיר!!!!
    אכל כל אחד צריך להכיר את מקומו וגם בחורה צריכה להכיר את מקומה.
    היופי זה לא לעולם , הן מזדקנות , מאבדות את היופי ואת הפוריות בגלל שהולכות בגאווה וטפשות.
    אנחנו לא תמיד נשאר צעירים ויפים.
    שהשם ישמע צעקתנו ונזכה להקים בית בישראל.

    הוסף תגובה
  • עוזיאל14/11/2005 בשעה 08:21
    11

    כללי
    אומר את האמת-אני מתפלא שעדיין לא קטלו אותי עקב מאמרי.אני רגיל שהרבה אנשים נעמדים על רגליהם האחוריות עקב דברי או כתיבתי.האמת היא קשה כואבת ונוקבת-ולכן כל ההתנגדות במקום בו אני חי.ב"שדכנט"נמצאים ,כנראה,אנשים מזן אחר.תבורכו.עוזי-14703.
    חוץ מזה-אני כנראה-תפוס!!!!

    הוסף תגובה
  • עוזיאל14/11/2005 בשעה 04:30
    10

    תגובה למבקרים(עד כה)
    תודה למצדיקים.אשמח לשוחח עם כל דיכפין טלפונית-046960611
    לתובעת את עלבון הגרושות אומר שלא כתבתי שום דבר מעליב אודותן.כתבתי אודות רווקות ואלמנות ועל הגרושות כתבתי שהן בעיה קשה וכואבת בפני עצמן.מצטער אם הובנתי לא נכון.
    עוזי-14703

    הוסף תגובה
  • x13/11/2005 בשעה 20:59
    9

    צודק!
    כמי שמבקר באתרי השידוכים לדתיים הבעיה היא לא רק לבנות 40+.גם בנות 29+ פוסלות הצעות וחבל הרי מיום ליום הן לא הופכות לצעירות יותר.כולן כותבות למטרת נישואין אך כשרוצים לקבוע דייט הן מתלבטות .הרי דייט זה לא מחייב מקסימום שרפתן שעה או שעתים. לתשומת ליבכן בנות. ושיהיה בהצלחה לכלם.

    הוסף תגובה
  • גולן13/11/2005 בשעה 15:58
    8

    מזדהה איתך מניסיון חיים
    אני בחור שמבוסס היטב[לפני כ 7 שנים זכיתי בסכום נכבד ולא משנה כמה] באתר ההכירות לא ציינתי זאת מאחר ואני מחפש בחורה לא חומרנית כי לצערי כולן מדברות על כסף בלבד מבלי שהכירו קודם לכן אותי.אציין בנוסף שאני גבר גבוה ונאה אך לי חשוב האישיות והאופי ולא הכסף.

    הוסף תגובה
  • גרושה+13/11/2005 בשעה 08:00
    7

    תובעת את עלבון הגרושות...
    או.קיי. עוזיאל , אז אתה כהן ולכן מוגבל הלכתית לקשר עם רווקות או גרושות. אז למה "ללכלך" גם על ציבור הגרושות באופן גורף??? -כדבריך "וגרושות-סיפור אחר כואב לא פחות."
    רוצה לחדש לך כי אני גרושה מזה כשנתיים ואם ל-4, לא מעוניינת כלל בקשר עם רווק. אדרבא מחפשת גבר גרוש או אלמן שיש לו ילדים וזיקה להורות. ברור לי כי רווק או גבר ללא ילדים פשוט לא יסתדר עם הסביבה הבייתית (והמקסימה, יש לציין ) שלי. אין מה לעשות, החיים עם ילדים זה משהו אחר שלא נתפס אצל מישהו שלא חווה זאת מעולם. זאת מערכת יחסים של נתינה מתמדת, חוויות יחודיות ויחסי גומלין שרק הורה יוכל לחיות עימם. ברור לי הקושי (גם כהורה) לקבל ילדים של מישהו אחר, אבל לגבי רווק-על אחת כמה וכמה. אגב, יצאתי עם גברים שלא רוצים רווקה מאותן סיבות שהזכרתי. אולי כדאי גם לך לחשוב על כל ההיבטים.
    והעיקר...שיהיה בהצלחה!!!

    הוסף תגובה
  • נאור12/11/2005 בשעה 22:41
    6

    עוזי , טעות שלי ....
    מתנצל ( לא הבחנתי כי אתה כהן ) ....
    אל תתיחס לדבריי המתייחסים לרווקות ....
    בהצלחה רבה לך ....

    נאור

    נ.ב - שלומית , תודה לך ....

    הוסף תגובה
  • שלומית12/11/2005 בשעה 22:20
    5

    לנאור... הוא כהן!!!

    הוסף תגובה
  • נאור12/11/2005 בשעה 21:19
    4

    מספר נקודות עוזיאל ,
    אני בהחלט מסכים איתך כי בררנות ייתר יכולה לעמוד לרועץ בגיל צעיר , כל שכן בגיל מתקדם יותר .
    אולם , אין בכך לגיטימאציה להינשא לבני זוג שאינם מתאימים, רק כתוצאה מ"שעון ביולוגי" מתקדם יותר....
    דבר נוסף שכתבת הינו שבחורות רווקות בגיל מתקדם , פוסלות גברים אלמנים וגרושים עם ילדים, בטענה שהסיטואציה "גדולה עליהן" ( והוספת שלושה סימני קריאה המביעות את פליאתך ).
    ובכן , על מה הפליאה ? להיות הורה הינו תהליך מתמשך שאת חלקו מפנימים עוד במהלך ההריון ולא כל אחד יכול בבת אחת "ליפול" למשפחה מוגמרת ...
    אני אישית הצבתי לעצמי גבול עד מקסימום ג+1 ( אני רווק ) , ג+2 זה כבר "גדול עלי" ( כהגדרתך ). רצונו של אדם כבודו עוזיאל ואתה מחוייב לכבד את רצונה של כל בחורה אחרת ...

    ולסיום נגעת בנושא האלמנות....
    מעולם לא עמדתי על התנהלות זו שלהן , אולם יש בכך היגיון רב .
    לרב מדובר בנשים המטופלות בילדים , האם אתה מוכן להיות ערב לכך שהנישואים הבאים יצליחו ? ( והיה ולא אז למעשה הן תצאנה קרחות גם מההיבט הפיננסי ...) .

    ראיתי בכרטיסך כי הינך גרוש + 3 ( הרבה נחת מהילדים ) , מדוע אתה פונה לכתחילה לנשים רווקות ? מדוע שלא תפנה לגרושות המטופלות בשלושה או ארבעה ילדים ?
    מחילה עוזיאל , אך האם אתה כרווק, בכנות , היית רוקם את עתידך עם בחורה ג+3 ?

    כל טוב ושבוע טוב
    נאור

    הוסף תגובה
  • שלמה12/11/2005 בשעה 19:13
    3

    צודק, אבל לא מדויק
    בס"ד.
    אולי אתה צודק לגבי בנות ה-40,
    אבל לגבי בנות ב-25-30:
    הן גם מחפשות את האביר החתיך,
    על המרצדס הלבנה,
    רק שלפעמים הן מתבייות לכתוב את זה באתר.

    הוסף תגובה
  • אפרת12/11/2005 בשעה 11:26
    2

    מה לעשות ?
    אז מה אתה מציע לעשות .

    הוסף תגובה
  • שני11/11/2005 בשעה 14:43
    1

    צודק..

    הוסף תגובה