חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

יופי זה לא הכל בחיים!!!

יופי זה לא הכל בחיים!!!


קטגוריה: כללי


נקודה למחשבה ויותר חשוב להפנמה!!!

בזמן האחרון במהלך ניסיוני להכיר בנים דרך האתר, נתקלת אני בבקשות מצד הבחורים להציג בפניהם תמונה שלי.
ברגע שאני מקבלת בקשה מעין זו, זה גורם לי להרגיש שכל מה שהם מחפשים זה אך ורק דרך לסנן.
אני יודעת שבעידן הוירטואלי זה מקובל, אך אני אינני חשה בנוח למסור לכל המבקש תמונה שלי ולחשוף עצמי בפני אדם שאינני יודעת אם בכלל מתאים לי לצאת איתו.
אני מרגישה שברגע שאני מביאה לבחור תמונה הוא שופט אותי על צורתי החיצונית וזה כל מה שמעניין אותו ולעיתים גם לא מגיב להודעה (שזו בעיה אחרת בפני עצמה.) אמנם אפשר לראות את יופי הבחור או הבחורה אבל יופי זה לא הכל בחיים!!!!
יופי ניחן לא רק דרך תמונה, הוא ניחן דרך תגובות, הבעות פנים, דרך מילים, דרך אופי ואת זה אי אפשר לראות או לשפוט דרך תמונה.
שמעתי טיעון מאחד הבחורים שהתכתבתי "כי הוא רוצה לראות אם הוא נמשך אליי".... עד כמה שאני יודעת אי אפשר להימשך דרך תמונה, אתה כולה רואה את היופי החיצוני ושוב פעם זה לא הכל בחיים!
מבחינתי זוהי שטחיות במלוא מובן המילה. הדרך הזו בעצם גורמת ל"דלג " על השלב הראשוני ולעבור הלאה כמה שיותר מהר. זה מראה עד כמה מסתכלים עלינו כאל "שוק בשר".
דיי חורה לי שככה נוצר מצב שבנים או בנות מפספסים את ההזדמנות להכיר אנשים איכותיים שאינם מעוניינים להיחשף דרך תמונות.
מי שלא מעביר תמונה אין זה אומר שהוא לא נראה טוב , פשוט לא מעוניין להיחשף כרגע.
אגב לא לכולם יש את האפשרות לשלוח תמונות ולא כולם נראים פוטוגניים בתמונות.
אני חושבת שיש לתת הזדמנות גם לאלה שלא נותנים תמונות.
אחרי הכל "אין להסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו"....

חג שמח.


18/10/2005
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • נוני08/06/2006 בשעה 16:14
    49

    הצעה
    על מה את מדברת אני לא הצלחתי להידבר עם שום בחורה בטלפון בגלל שאין לי תמונה בקטע הזה אתן יותר רעות את מוזמנת להתקשר אלי ואולי תפתחי לי את החסימה 035796534

    הוסף תגובה
  • יוסי31/10/2005 בשעה 23:06
    48

    אמת ויציב!!!
    בס"ד
    מסכים לגמרי עם חיים כל מילה אמת מי שמתעקש על תמונה מראה על חוסר רצינות בד"כ וגם הגיוני שזה אחד שיוצא אם כמה בחורות בו זמנית (נכון גם לבנות)

    הוסף תגובה
  • אריאל31/10/2005 בשעה 21:02
    47

    תגובה ליסמין
    אף אחד לא אמר שאני אדע וגם אף אחד לא אמר שרק לפי זה אני אשפוט,אבל לפחות אתה יודע בערך מי עומד מולך..ואם היא באמת צולעת, עיוורת, חירשת והיא משקרת לגביי כך אז כשאני אפגוש אותה אני יגיד לה ישר שתלך לחפש את החברים שלה רק בגלל העובדה שהיא שיקרה ואולי גם בגלל שהיא צולעת,עיוורת או חירשת.
    אבל אם כבר לא לסמוך על אנשים פה אז עדיף לא לסמוך אחרי שאתה רואה תמונה מאשר בלי שאז בכלל אתה לא יודע מה יפול עליך!
    אני אישית לא ניתקלתי במיקרים שראיתי תמונה שהיתה כל כך שונה במציאות ואם כן זה היה בדר"כ לטובה או טיפ טיפה לרעה ,אבל עדיין היה לי מושג מי תיהיה מולי פחות או יותר.

    הוסף תגובה
  • יסמין31/10/2005 בשעה 12:41
    46

    תגובה לאריאל, מס` 42
    אריאל,

    ואיך תדע מתמונה מחמיאה של הפנים שהגב` בומבה? ומצילום פרופיל איך תדע שהיא פוזלת? וסוחבת רגל? ובעלת שיניים רקובות?

    איך אמרתי כבר, פוטו טוטו. ולכן טוב מראה עיניים. אין ברירה, מי שמחפש בן/בת זוג צריך להיפגש ופשוט לראות את "הסחורה".

    וחוץ מזה, צודק מי שאמר: היופי לא הכל בחיים. אפשר לחשוב שהבחורים כל כך יפים... עמדו מול הראי ותהיו כנים עם עצמכם. כל אחד רואה את הגיבנת של השני, בטוח לא את של עצמו.:P

    הוסף תגובה
  • תהילה31/10/2005 בשעה 02:29
    45

    צודקת!!!
    לפעמים העוגה יכולה להיות יפה מבחוץ ובכלל לא טעימה. הגישה שלך להכיר לפי דעתי נכונה ביותר (עד שלב מסויים) יופי זה דבר שמשתנה ויכול גם בקיצוניות אם לטוב או להיפך. מה שנשאר זה הפנמיות התוכן של האדם שאיתו יצטרך "הגבר" (המדובר) לשאר איתו ובתקופה קצרה מאוד רק אז יבין מה החשיבות של הדבר.

    הוסף תגובה
  • נטע30/10/2005 בשעה 13:35
    44

    לאושרית
    לאושרית,

    תודה על העידוד.

    יש לי רעיון בשבילך טני לא יודעת אם תיישמי אותו אבל זה מה שאני עושה.

    אני מבקשת מבחורשנראה לי לאחר התכתבות באתר את הטלפון שלו ואני יוצרת איתו קשר.

    כך את לא נותנת מיד את הטלפון ואת יכולה להחליט אם נראה לך או שלא.

    לדעתי זו דרך טובה.

    אני מאחלת גם לך הצלחה.

    ביי ויום טוב

    הוסף תגובה
  • אושרית29/10/2005 בשעה 20:52
    43

    נטע, אני מבינה אותך...
    אבל הסיבה שאני לא נותנת מייד את מס` הטל` שלי היא שאני מעדיפה שלא לתת את המס`
    לכל בחור.

    לצערי, גם אותי שפטו, לא פעם בגלל מראה חיצוני, לא רק בגלל תמונה.
    זה קורה וזה כואב, אבל אין מה לעשות עם זה חוץ מלהמשיך הלאה ולקוות.

    בהצלחה!

    הוסף תגובה
  • אריאל28/10/2005 בשעה 13:29
    42

    תגובה לכל הבחורות היפות שלא רוצות לתת תמונה
    תפסיקו לשחק אותה צדיקות וצדיקים,לא נותנות תמונה למרות שאנחנו יפות...פשוט תיסמכו על מה שכתוב בכרטיס ,כן בטח!!!
    הרבה מאוד פעמים ראיתי בחורות שרשמו על עצמן "טוב מאוד" ואני אישית לא הייתי נותן להן "אל תסתכל בקנקן"
    שלא לדבר שמבנה גוף חטוב זה ממוצע וממוצע זה מלאה ומלאה זה דבה!
    אז אחרי שכל כך הרבה בנות ולא רק בנות כי גם שמעתי שיש בנים שרושמים על עצמם דברים לא נכונים אז לא יזיק לראות תמונה שלפחות אתה רואה את הכיוון ולראות שעומדת מולך בחורה רצינית..וזה ממש לא קשור אם היא יפה או לא.
    כי על הכרטיס ועל מה שאתן אומרות על עצמכן בטח שכבר אי אפשר לסמוך כאן,מניסיון!!!
    וזה עדיף מאשר לבוא לפגישה ולגלות שמי שאמרה לך שהיא ככה וככה ויפייפיה נראית כמו הצרות שלך!!!

    אז דיי לצביעות!
    גם תמונה חשובה,לא צריך רק להסתמך עליה כמובן,אבל זה חשוב לראות את האדם מולך!

    הוסף תגובה
  • אלמונית28/10/2005 בשעה 01:32
    41

    צר לי לקרוא את הדיון הזה
    (אקדים ואומר שאני נראית טוב ושיש לי כמה תמונות מאוד מוצלחות במחשב שלא מופיעות באתר.)
    אמנם זה מסקרן לראות איך נראה האדם לפני שפוגשים אותו אבל באמת ראוי לא לדעת איך האדם נראה.
    אני לא שמה תמונה באתר, גם לא פרטית, מכיוון שאני רוצה שהדבר יעשה בפשטות. אם הייתי שמה תמונה הייתי מרגישה שזה שוק, שאני מציעה את עצמי למכירה.
    מי שלא מספיק אמיץ להכיר אותי מעבר למראה כנראה פחות מתאים לי. אני מעריכה אנשים שפונים אלי על סמך התאור בכרטיס כי יש סיכוי שהם רוצים יותר להתאמץ בעניין.

    הוסף תגובה
  • חיים27/10/2005 בשעה 22:24
    40

    לאושרית
    ערב טוב.
    אני מקבל את דברייך בקשר לזה שתגובותיי לעיתים פוגעות,
    ולכן מהיום והלאה אשתדל למתן את תגובותיי.
    (וזאת בתנאי שכותבי הכתבות והמגיבים לא פגעו באחרים)...
    דבר שני,אני מאחל לך המון בהצלחה...
    והפעם זה מכל הלב...

    הוסף תגובה
  • נטע27/10/2005 בשעה 20:33
    39

    מה יהיה איתכם?!
    לאושרית,

    לדעתי, יש בנים שמעדיפים שיחה ישירה מאשר התכתבות.

    פשוט קל להם להתבטא יותר בע"פ ותאמיני לי שאני גם מעדיפה שיחה ישירה בטלפון מאשר להתחיל להתברבר בהודעות ובהתכתבויות.

    כך את גם יכולה לשאול שאלות ישירות ותוכלי גם לסנן במהלך השיחה אם הוא לא נשמע לך.

    דבר נוסף, אני גם מסכימה עם הכותבת .
    ומנסיוני המר לצערי, בזמן האחרון רוב הבחורים שהפרופיל שלהם אכן מצא חן בעיניי ויש לציין שהם ללא תמונה, ביקשו ממני תמונה ואני לא מרגישה בנוח לתת תמונה.
    אני כבר לא יודעת מה לעשות?!
    הפעם היחידה שנתתי לבחור תמונה היתה שהוא ממש נשמע לי, הבעיה שהוא הבטיח לתת לי תמונה בחזרה והוא לא נתן, רק כתב שאני לא נראית לו ושיהיה לי בהצלחה.

    מאוד נפגעתי מההתנהגות שלו כיוון שהוא לא מכיר אותי כלל, הוא לא דיבר איתי ומה גם שאמר שהנתונים שלי נראים בעיניו (עוד לפני ששלחתי לו את התמונה).
    אני חושבת שאתם הבנים מפסידים פה בחורות איכותיות ואף שוות גם מבחינה חיצונית וגם מבחינה פנימית.

    אני כבר לא יודעת מה לעשות, אני צריכה עצה!!!

    הוסף תגובה
  • דנה27/10/2005 בשעה 17:49
    38

    מזדהה
    אני מזדהה עם כל מילה שלך.
    אני בחורה שנחשבת ליפה ובחיים לא פירסמתי את פרצופי מטעמי דיסקרטיות...
    יש כאן אנשים שמכנים את עצמם בשם בדוי. אני לא. אבל תמונה? לא בשבילי.
    קרה לי הרבה פעמים שבחור התנה את הפגישה ביננו בשליחת תמונה שלי אליו! בעיקר בחורים שתמונתם מתנוססת באתר והם "מסבירים" לי שבגלל שהם פירסמו - גם אני צריכה לשלוח להם תמונה... סיבה מוצדקת...אני אמרתי להם לשים תמונה?

    ממש מראה על רצינות...הרי בכרטיס הביקור של כל אחד רשום פחות או יותר גם על החיצוניות,אז בשביל מה חרשום אם זה לא מספק?

    בקיצור..חוץ מזה שזה לא בוגר...חשוב שכל בחור-בעיקר מי שהמראה החיצוני הוא הפרט הכי חשוב בשבילו-ידע שהוא מפספס בחורות מקסימות ולעיתים גם יפיפיות כשהוא מתנה פגישה בתמונה...

    הוסף תגובה
  • אושרית27/10/2005 בשעה 14:01
    37

    ובהמשך לדברי הכותבת.... שאלה לי...
    קרה לפחות פעמיים שבחור פנה אלי ללא תמונה, זה לא הפריע לי, לא ביקשתי תמונה ולא כלום והסכמתי לנסות ולהכיר ושלחתי לו את כתובת המסנג`ר אך הוא מעולם לא התחבר, ואני שואלת את עצמי: יכול להיות שהם מעדיפים מייד לדבר בטל` ולהיפגש? מה רע בלפחות שיחה
    אחת במסנג`ר?

    הוסף תגובה
  • אושרית27/10/2005 בשעה 13:54
    36

    חיים....
    כן.. הנה אני מגיבה למרות שאמרתי שלא אגיב ומסיבה אחת פשוטה:
    שנינו כותבים באתר הזה

    ראשית, אני לא מכלילה, הבנת לא נכון.. אני האדם האחרון שעושה הכללות, כל מקרה לגופו וכן כל אדם.
    וכן, גם אני חונכתי בדרכים דומות ואחת מהן היא להעריך ולכבד בני אדם.

    שנית, זה לא היה "חיסול חשבונות" אלה דברים שנכתבו בלהט הרגע מעצם העובדה שפגעת בי בדרך שבה כתבת ואתה ממשיך לעשות זאת בזה שאתה כותב שאני "לא מדייקת בדבריי", לפחות כך אתה מרגיש "שאני לא מדייקת בדבריי".

    נכון, תגובתם של כולם חשובה אבל ההרגשה שלי, לפחות ממה שכתבת לי היא הרגשה שהתגובה שלי אליך לא חשובה.

    לגבי איחולי ה"בהצלחה" אני לא חושבת, או חושדת שאתה כותב משהו אחד וחושב בליבך משהו אחר, זו לא היתה כוונתי, אלא אני מרגישה שאתה נותן מצד אחד סתירה ומצד שני ליטוף.. והכוונה פה היא לכתיבתך בלבד, אתה אולי לא מרגיש אבל אתה פוגע בדרך שאתה כותב.
    נכון שאתה לא מתכוון לזה, כמו שאתה אומר, אבל בוא נציב את העובדות בשטח... אתה מציב עובדות (שאתה מנסיון חייך הגעת אליהן ויש שיסכימו איתך) אבל הדרך בה אתה מציב אותן יכולה לפגוע באנשים מסויימים.
    אני לא משתמשת בשום "חומר" בכדי ללכלך
    על אנשים- חבל מאוד שהצטיירתי בעיניך כאדם כזה וחבל מאוד שאתה משתמש בביטויים כמו "ללכלך" אני לא השתמשתי בביטויים כאלה.

    אכן, הקב"ה בוחן לב וכליות ויודע גם מה אני חושבת ומרגישה ותאמין לי שאני לא אדם רע, ויודו בזה האנשים שמכירים ואוהבים אותי.

    אני מקבלת את ההתנצלות שלך ומתנצלת אם גם אני פגעתי, זו לא היתה כוונתי.

    מסקנתי היא: שעדיף שלא אגיב למה שאתה כותב מעתה והלאה שכן זה רק גורם לוויכוח סוער ואין שום הסכמה וזה לא מטרת כתיבתי באתר ואני מניחה שגם לא שלך.

    דרך צלחה!

    הוסף תגובה
  • לושי27/10/2005 בשעה 13:33
    35

    אח, גברים..קשה איתכם..
    אוי, כמה שאת צודקת..
    זה מעליב, זה בוטה ויותר מכל זה שטחי..
    ולא יעזור לכם, כל היפי נפש האלה `לא צריך שתהיה מלכת היופי`, `לא אמרתי שזה ה-כי חשוב לי`..כן, כן, בטח..

    התמונה מייצגת מספר אחוזים מועט על תכונות האדם, חיצונית ופנימית.
    וזה פשוט חבל לפספס הרבה הזדמנויות טובות להיכרות בגלל זה.

    אני איתך, אחותי
    בהצלחה לכולנו!

    הוסף תגובה
  • חיים27/10/2005 בשעה 00:57
    34

    לאושרית...
    את האמת בהתחלה חשבתי לא להגיב לך
    ולו רק מהסיבה שאינך מדייקת בדברייך,
    אבל במחשבה שניה את בן אדם ואני גדלתי וחונכתי על להתייחס לכל אדם ולכן אענה לך...
    (אם תקראי או לא זה כבר עניינך).

    היו רק 2 תגובות שפנו אליי,וחבל שאת מכלילה
    מה גם שלא זכור לי שיצאתי עם בחורה בשם אושרית או שעשיתי רע למישהי בשם אושרית או שנהגתי בה בזילזול כל שהוא...
    כי אני חש מתגובתך כמו "חיסול חשבונות" שיש לך איתי... כי אם לא,ספק אם היית מסתכלת על דקויות של מילה או שניים...
    אני לא הכללתי את כל האנשים בשום תגובה שלי כאן,ולא בתגובות האחרות שלי.

    אני לא חושב שרק אני צודק, אבל עם כל הכבוד לך אין לך שום זכות להכניס מילים לפי, שלא נאמרו על ידי.
    תגובתם של כולם חשובה, וכל אחד זכותו לחשוב כרצונו. אך גם זכותי לחשוב אחרת ובמיוחד שאני לא באתי לכאן בדעה קדומה (אני לא טוען שאחרים באו לכאן בדעה קדומה)אלא הדעה שלי על הדברים כאן, נהייתה כזאת ממה שהולך כאן.
    ואני יכול להוכיח לך ולכל אחד/ת פה כי יש ביסוס לכל מילה שנאמרה על ידי.
    חבל שאת מייחסת לי את המשפט "פיו וליבו אינם שויים" בקשר לכוונותיי שאני מאחל בהצלחה או לא, ואני אומר לך "עם יד על הלב שבמקרה שלי את סתם "חושדת בכשרים"...
    את יודעת מה, יש בורא לעולם ורק הוא בוחן כליות ולב והוא יודע מהם כוונותיי. אז אני משאיר זאת לבורא עולם שישפוט אותי על כוונותיי כאן...
    (כי אני יודע מה אני חושב בליבי).

    אין לי מה לפגוע בך ולמרות זאת אם נפגעת מדבריי אני מתנצל בפנייך על שנפגעת מדבריי.
    (למרות שלא היה בכוונתי לפגוע אלא להציב עובדות בלבד).

    נ.ב.
    אני בחור שאין לו מה להסתיר כי אני יודע שכל מילה שכתבתי כאן נאמרה לאור דברים שקרו ולא סתם דברים בעלמא...
    ולכן אני מפרסם כאן את מספר הכרטיס שלי, כך שכל מי שיש לו בעיה עם דבריי (ולטענתך ישנם הרבה כאלה) יוכלו לפנות ישירות ולהביע את דעתם על דבריי...
    הכרטיס שלי הוא 12562 (חיים מירושלים)...

    והפעם אני לא ירשום לך בהצלחה,רק כדי שלא יהיה לך "חומר" ללכלך עליי...

    הוסף תגובה
  • אושרית26/10/2005 בשעה 19:39
    33

    חיים היקר...
    בוודאי ובוודאי שקראתי את תגובותיך, למרות שנראה לך שלא.

    ומכיוון שנראה שאתה חש שאתה צריך להשפיל ולפגוע בכל אדם שכותב לך תגובה ואח"כ כמובן "עוטף" אותה בברכת: בהצלחה וכו`, כאילו לא קרה שום דבר (ומעניין מאוד שכמעט כולם מגיבים דווקא למה שאתה כותב ובטח שלא בשביעות רצון) הגעתי למסקנה שאין טעם להתווכח איתך או לטרוח ולענות, בין כה וכה אתה לא מעריך את דעתם של אחרים, בטח שלא את שלי היות וחשת בצורך עז לחזור בצורה זו או אחרת על המשפט:
    "תקראי טוב" ולפגוע בי- כן, זה פגע בי מאוד!

    צר לי על כך שאתה חושב שרק אתה צודק, פקח את עיניך, ידידי, יש שם עוד אנשים בחוץ ותגובתם של כולם חשובה וצריכה להיות מוערכת!!!!

    שיהיה לך כל טוב (ואני, אגב, באמת מברכת
    מכל הלב!).

    נ.ב.
    את תגובה 27 שלך פירסמו באתר לאחר שכבר כתבתי ושלחתי את התגובה שלי להודעה שלך.
    ואכן, אני מסכימה שצריך לפחות לדבר קצת ולא לרוץ ולבקש תמונה.

    הנה, אני מסוגלת להסכים עם תגובה של אדם ולהתייחס אליה בכבוד הראוי לה. למה אתה לא מסוגל לעשות זאת????

    נ.ב 2
    חסוך לך את הצורך בלהגיב, אני לא מתכוונת לענות עם כל הכבוד, גם כך וכך בטח תפגע בי שוב, ותאמין לי שיש לי כבוד למה
    שאנשים כותבים ואומרים!

    הוסף תגובה
  • אורן26/10/2005 בשעה 18:48
    32

    תגידו מה שלא תגידו תמונה משקפת מציאות
    אולי לא ב100% אבל זה שופך אור.. מנסיוני ביציאות מהאתר שום בליינדייט לא הצליח נקודה. וזה רק יכול להועיל במקום לבזבז ערב שלם של עוגמת נפש לשני הצדדים. בכלל הייתי מציע לשדכנט לחייב את כולם לשים תמונה שרואים בברור
    זה יחסוך הרבה זמן להרבה אנשים ויעלה את היעילות של האתר בכלל .
    ועוד דבר יש הבדלים בין המינים בנושא הבחירה
    נשים מסתכלות על האישיות וכ`ו קודם, גברים מעדיפים קודם את המראה ואחרי זה האישיות וכו` וכדאי שתבינו את זה ..ומי שלא הוא מיעוט.

    הוסף תגובה
  • חבצלת השרון26/10/2005 בשעה 16:50
    31

    אני דווקא חושבת שזה אחד היתרונות באתר
    הרי נתונים יבשים כמו גיל, גובה, מקצוע וכו` יכולים להתאים להרבה מאוד אנשים,אבל ישנם הרבה סגנונות של אנשים. יש את הסטייליסטים, זרוקים,דוסים, חפיפניקים, פריקם, ערסים וכו` וכו` וכו`. ובתמונה-בהנחה שהיא אמיתית, לרוב ניתן לראות את זה,אם לא בדיוק אז בערך וזה יכול למנוע ערב מבוזבז של שני אנשים שבשניה הראשונה שיראו האחד את השניה ידעו שכל קשר ביניהם הוא מקרי בהחלט...
    העניין הוא שצריך לדעת לקחת את זה בערבון מוגבל, אבל בגדול זה יכול די לעזור.

    הוסף תגובה
  • חיים26/10/2005 בשעה 16:24
    30

    לאושרית
    אם היית קורא את מה שכתבתי כמו שצריך ולא בחפיפות, היית מבינה שכל תגובתך אליי מיותרת לחלוטין... (תגובות 15 16 27 )
    אני רשמתי שרק אלו שמבקשים תמונה ישר בלי לדבר עם הצד השני אפילו 5 דקות, והם מציבים דרישה שבלי תמונה על ההתחלה הם לא מוכנים לדבר בכלל, הם רדודים...
    (ואין לי בעיה להוכיח זאת)...
    לא כתבתי זאת על אלו ששמים את תמונתם באתר בפומבי,(כי לדעתי אלו היחידים שזכותם לדרוש תמונה על ההתחלה,לעומת אלו שמסתתרים אחרי תמונה פרטית או ללא תמונה, ודורשים ישר תמונה מאחרים.) וגם לא דיברתי על אלו שמבקשים תמונה לאחר התכתבות, ואפילו התכתבות קצרה של מספר דקות.
    (תקראי טוב,זה רשום "שחור על גבי לבן").

    ובקשר למה שכתבתי על זה שהבחורים הם אלו שזכותם לבקש תמונה יותר מהבנות ...
    תקראי טוב ותביני שאני רק הסכמתי חלקית עם זה שכתב זאת בתגובה 4,(פלא שעליו אינך מתלוננת).
    ורק על אלו שמתנות תחילת התכתבות בשליחת תמונה ישר,ועל אלו שעושות חקירה לבחור בצורה שלא היתה מביישת חקירות של השב"כ.
    ונותנות לבחורים תחושה שהם עושות טובה שהם מתייחסות בכלל...

    עוד דבר מעניין, אלו שמבקשות תמונה על ההתחלה, לא שולחות עם ההודעה או התשובה לפנייה את תמונתם...(אולי הם מפחדות שהבחור יאמר ראשון "לא")...
    ולכן אני טוען עליהם "קשוט עצמך תחילה".

    מה גם שאם תקראי את שאר תגובותיי, תביני שאני בחור שלא מבקש תמונה בכלל, גם אם אני צריך לנסוע לערים אחרות מהעיר שבה אני גר.

    ובקשר לסיפור שלך שסיפרת כאן (מ ותתפלאו...) לא חידשת לי כלום,
    כי זה הדבר שאני כבר חודשיים פה חוזר ואומר בכל תגובותיי ש"תמונה לא רק שלא שווה אלף מילים היא לא שווה אפילו אלף אותיות...

    תודי שאינך מסכימה שיעריכו אותך בתור "תמונה בלבד".

    בקיצור,לכתוב תגובה "ללא כיסוי" זה לא חוכמה צריך לקרוא ולהבין היטב לפני שמגיבים...
    מאחל לך המון בהצלחה...

    הוסף תגובה
  • יסמין26/10/2005 בשעה 10:14
    29

    פוטו טוטו
    שלום רב לך,

    אני מסכימה עם כל מילה שלך. אלך אפילו רחוק יותר: את כותבת שאמנם באמצעות תמונה יכולים לראות את היופי, אבל יופי זה לא הכל בחיים.
    אני חושבת שגם יופי לא רואים באמצעות תמונה. תמונה זה עניין של מזל, או שהיא מצליחה או שלא. ואגב, גם מישהו מכוער ביותר יכול לשים תמונה שצולמה מזוית שמחמיאה לו.

    לא קראתי את כל התגובות שלפני. גם אני לא מעבירה תמונה - כעקרון. ואני בכלל לא מכוערת. ההיפך הוא הנכון. מי שמסתפק בקנקן בלבד, פשוט אינו מתאים לי, לך, וכנראה לעוד כמה בנות. ולכן עדיף לנו לא להיפגש עם הסוג הזה.

    אל דאגה, מה שמיועד לנו, יגיע אלינו. אני מאמינה בכך באמונה שלימה.

    כל טוב לך, ובהצלחה.|שמש|

    הוסף תגובה
  • אושרית25/10/2005 בשעה 19:39
    28

    עוד תגובה לחיים ולבן, אבל לא רדוד...
    קודם כל, והכי חשוב חבל מאוד שאתה חושב שאדם שמבקש תמונה הוא רדוד- חבל מאוד ומצער מאוד לשמוע (לקרוא) ויותר מזה, אתה גם כותב ש"אם כבר מישהו צריך לבקש תמונה, זה הבחור. כי הוא זה שנוסע עד הבחורה ומשלם וכ`ו"- נו באמת!!!! מה זה קשור מי מגיע אל מי? ומה זה כל ההכללות האלה שמי שמבקש תמונה הוא רדוד???? אני מפרסמת תמונה שלי באתר ולא בגלל ש"אני חושבת שאני נראית טוב" כמו שכתב בן, אבל לא רדוד וגם לא בגלל שאני "נראית טוב" אלא בגלל שאני חושבת שזה עוד פרמטר, כמו שכתב מיכאל... אני לא מתביישת שאיך שאני נראית ואני מודעת לזה שאני לא יפה ולא נעליים!

    כמובן שתמונה היא לא משהו שניתן להסתמך עליו, יש הרבה אנשים לא פוטוגנים, ע"י תמונה אפשר לראות, פחות או יותר, עם מי הולכים להיפגש או עם מי מדברים, זה נותן מבט אחר על העניין.
    ותתפלאו (או שלא) אבל כבר קרה לי בעבר שבחור שיש לו תמונה בכרטיס פנה אלי, הוא לא ממש מצא חן בעיני, אבל נראה היה שיש דברים משותפים ביננו ולכן נפגשנו ובפג` גיליתי שהוא הרבה יותר נחמד במציאות אבל אתם יודעים מה? הוא זה שלא היה מעוניין בסופו של דבר.
    נו, מה אתם אומרים על זה???
    אולי הוא הופתע שלא לטובה (מבחינת המראה החיצוני)? אולי לא מצא חן בעיניו איך שנראיתי?

    אכן, למטבע יש 2 צדדים.
    כמובן, שאני לא חוששת לומר שגם אני שללתי בעבר בגלל תמונה אבל גם בגלל עוד דברים שלא התאימו מבחינתי.

    יופי הוא דבר חולף... אפשר להיפגש עם בחור יפהפה אבל ברגע שהוא פותח את הפה היופי נעלם, הוא הדבר הכי הכי פחות חשוב
    שיכול להיות.
    הכל עניין של טעם....

    בהצלחה לכולם ומועדים לשמחה!!!

    הוסף תגובה
  • חיים24/10/2005 בשעה 14:56
    27

    ל 25 ולכל שאר מבקשי התמונות על ההתחלה...
    ראשית, עם כל הכבוד לך, מדברייך ניתן להבין שאינך כזה עמוק וחושב... כי אם היית כל כך "עמוק וחושב" כהגדרת מכרייך (שזאת שאלה בפני עצמה, מי הם מכרייך "החכמים")
    היית מבין שפה מדובר בבני אדם.
    וזה שבחורה לא יפה בעינייך(חיצונית), זה לא אומר שהיא בן אדם שלא כייף להיות בחברתו...

    מה דעתך להזדהות בשמך האמיתי ולשים את תמונתך באתר? תן לאותן בנות לשפוט איך אתה נראה. אולי פדיחה להסתובב איתך בכלל...

    מה גם שאם היית מבין מה מתכוונים אלו שלא רואים בתמונה כ"אורים ותומים"...
    הם לא היו בעיניך "יפי נפש"...
    ולכן אסביר לך שוב.
    גם אלו שהם כמוני שלא שופטים לפי תמונה, חושבים שמראה חיצוני הוא גם חשוב, אלא שבסה"כ אנחנו רוצים לדבר עם הצד השני
    מספר דקות לפני שמחליפים תמונות. (כי הרי גם "אתם" מודים שהכרטיס לא משקף הרבה)
    ואז אין לנו בעיה להחליף תמונות.

    (דרך אגב, אני נפגש עם מי שאני פונה אליה תוך יום יומיים מרגע שנוצר קשר טלפוני או במסנג`ר,כי אין לי זמן לסתם דיבורים).

    אלא שהבעיה פה היא, שאתה פונה למישהי והיא ישר דורשת תמונה כאילו היא עושה לי טובה שהיא מעוניינת בכלל.(בלי לדבר אפילו 5 דקות קודם, ולדעת מי מולה בכלל).
    ובד"כ מדובר באלו שמעדיפות לשלוח 20 הודעות באתר במקום להרים טלפון 5 דקות לאחר 2 הודעות. (בכל דרך שהיא,"חסוי" ואפילו גוביינא).

    אז לכל אלו שמבקשים ישר תמונה,
    בבקשה,עם ההודעה שאתם מבקשים תמונה תשלחו תמונה שלכם ואנחנו נחליט אם אנחנו רוצים להמשיך או לא..
    אל תדאגו,לנו יש נימוס בניגוד אליכם ואנחנו נענה תשובה בכל מקרה.(אני רושם זאת מנסיון העבר של כמה פה שעברו את זה באתרים, וסיפרו לי זאת באופן אישי ולא דרך הכתבות כאן).

    כי אם אתם כבר רוצים "שוק בשר" תנו גם לנו לנהל אותו. ועל זה נאמר "קשוט עצמך תחילה ואחר קשוט אחרים".

    ועוד דבר,(בקשר לדבריך בתגובה 4).
    לידיעתך,אני אישית מעדיף "לבזבז" 100ש"ח.
    על מישהי שהיא בחורה טובה אך לא מוצאת חן בעיניי מבחינה חיצונית (כי בכל זאת היא בן אדם וצריך לכבד אותה)
    מאשר "לבזבז" על מישהי שתמצא חן בעיניי מבחינה חיצונית, ואילו מבחינה פנימית היא...

    לסיום,אני גם בעד הצעתך לחלק ל 3 קטגוריות, זה ישמש עוד כלי לסינון, ויחסוך מאיתנו "לבזבז" זמן "וכסף" על אלו שלא ראויות לכך...
    (מבחינה פנימית כמובן...)

    חג שמח ובהצלחה לכולם...

    הוסף תגובה
  • אברהם24/10/2005 בשעה 13:59
    26

    אנונימית- אין שם יותר מזהה מזה!
    את צודקת בדברייך שהרבה חבר`ה כאן לא רציניים בכלל לפתח קשר רציני- כל זה נכתב מן הכרטיס שלהם ולחוץ. חרה לי שלמרות דבריייך הנכונים את מתנהגת בדיוק כמו אלה שמתחת אליהם ביקורת... אינם מתייחסים לשאלות היכרות, כמו למשל מה שמך?

    הוסף תגובה
  • בן המלך24/10/2005 בשעה 00:31
    25

    די ליפי הנפש - פתרון ופשרה
    עם כל הכבוד לכולם - נמאסו התירוצים.
    "אין לי תמונה כרגע במחשב" "זה אומר שאתה שטחי" וכו`. כל מי שמכיר אותי יודע שאני אדם עמוק וחושב. אבל אני גם חושב שזה לא כייף להעביר סתם ערבים עם בנות המין היפה, שהגדרה זו בלבד היא היכולה לקשר אותן איכשהו לשורש העברי י.פ.י./ה.
    צריך לחלק את האתר ל-3 קטגוריות:
    1. המשועממים שרוצים סתם להסתלבט על כולם ולדבר במסנג`ר עד אין סוף.
    2. רציניים א - אלו שרוצים לצאת ברצינות. מחליפים תמונה, מדברים בטלפון ואז יוצאים ובפגישה עצמם רואים אם יש עתיד.
    3. רציניים ב - אלו שאוהבים הפתעות ולא רוצים תמונה

    כל אחד יוכל לפנות רק לקטגוריה שלו, ותשקוט הארץ 40 שנה.

    הוסף תגובה
  • רחל23/10/2005 בשעה 22:35
    24

    מנסיון
    אנשים שראיתי תמונה שלהם באינטרנט, היו יותר יפים בעיני בתלת מימד.
    לפעמים תמונה לא עושה טוב למצולם.

    הוסף תגובה
  • איילה23/10/2005 בשעה 21:43
    23

    תמונות....
    אנונימית חביבה .... וכן לכל הקוראים היקרים!
    לא פעם יצא לי לצאת עם בחורים שנראים ממש יפים בתמונה החשופה באתר , או ששלחו לי אותה באופן פרטי , וכשנפגשנו ... קודם כל המראה היה שונה כמעט לחלוטין , ושנית , היופי לא שווה אם אין נושא שיחה משותפים , פעמים רבות האופי עושה את היופי...

    הוסף תגובה
  • ההיא מהכתבה....23/10/2005 בשעה 16:48
    22

    ההיא מהכתבה של "קרה לכם פעם"
    אז זהו.
    שנכון שתמונה זה לא הכל בחיים ואני כן מאמינה שיופי חשוב אבל כמו הכותבת הנ"ל זה לא ה כ י חשוב... יש מעבר לתמונה האדם שאתה מאחוריה....
    העניין הוא כזה...
    שאדם יכול להציג לפניך תמונה
    והיא לא בהכרח שלו
    או ליתר דיוק
    היא כן שלו
    אבל אולי היא שלו ושל אחיו התאום (או משהו דומה לזה)
    ואני לא אומרת את זה סתם.
    כי זה קרה לי.
    דיברתי עם אחד - וזה מאוד זרם...
    וראיתי 3 תמונות שלו.
    על 2 עוד יכולתי לומר שיש דימיון וזה אותו אחד...
    אבל על התמונה השלישית? זה נראה כמו אח או קרוב משפחה.
    אותו בחור, לא רק שחיפש את כל הסיבות להתחמק ליצור איתי קשר (למרות שאפשר להגיד מהתרשמות ראשונה שגם הוא התרשם לטובה והיו לנו כמה וכמה נושאי שיחה משותפים) אלא גם הוציא אותי אשמה (איכשהו) בכל הסיפור הזה עם מליון תירוצים שאני אשמה בהם והתחמקות חד משמעית לענות לי על פשר ההבדל בין תמונה אחת למשניה....
    אז נכון שתמונה זה לא הכל בחיים אבל תמונות שיקריות ?? או כאלה שלא מוסברות???

    הוסף תגובה
  • אלמוני 523/10/2005 בשעה 13:51
    21

    ל 14. משיכה לפי תמונה? זו תאווה נטו
    כי הרי אם תלכי ברחוב ותראי פוסטר של דוגמן ידוע, ותהייה "המשיכה הראשונית כדברייך לפי תמונה".
    האם זה אומר שהוא מתאים לך ב 50% ?

    מי שמחפשת משיכה לפי תמונה בסוף תגלה
    כי משיכה רק לפי תמונה-זו תאווה בלבד...
    (מה גם שתמונה זה דבר קר ולא אמיתי)
    ובסוף אותה בחורה תגלה כי היא נשארה עם התמונה בלבד...

    הוסף תגובה
  • אריאל23/10/2005 בשעה 12:36
    20

    כל כך נמאס!!!
    לכולם חשוב המראה החיצוני גם בנים וגם בנות!
    אם שולחים אליכם תמונה לא צריך לקחת את זה באורים ותומים כמו שכבר אמרו כאן,הרבה לא יוצאים פוטוגנים בתמונות ובמציאות נראים הרבה יותר טוב וכן ההפך...

    אז מי שבאידיאל משחק אותה יפה נפש שלא חשוב לא בכלל מראה חיצוני שימשיך לחפש!

    זה ברור שלא רק המראה החיצוני הוא קובע אבל יש לזה משקל כלשהוא וכל אחד כראות עיניו מיחס אליו חשיבות כלשהי..בכל זאת אתה צריך אח"כ לחיות עם האישהגבר הזהאת.

    ובעידן שלנו באינטרנט שממש כבר אי אפשר לסמוך על מה שאנשים רושמים על עצמם לא יזיק לראות תמונה שלפחות אתה רואה עם זה בכיוון והרבה פעמים אנשים שרושמים על עצמם "טוב מאוד" נראים כמו "אל תסתכל בקנקן" ולכן חשוב לדעת שהבנאדם לא משקר ופחות או יותר מספר אמת על עצמו,פחות או יותר!

    הוסף תגובה
  • ארז23/10/2005 בשעה 10:34
    19

    תגובה להודיה
    חג שמח
    את לא קראת כמו שצריך!
    אמרתי שקודם צריך לשים לב מול מי מדברים ומי הבן אדם
    ולגבי התמונה מה לעשות? את לא בן ולא מכירה את סיטואציה, וקל להגיד שאנחנו מנסים לברוח!
    ולא סתם כתוב בגמרא שאסור לאדם לישא אשה לפני שיראנה, ולגבי החורה זה לא כתוב.
    דבר נורא חשוב, באינטרנט אם כל הכבוד גם שזה מקובל והכל, זה לא כמו איזה משהו שמכיר אותך ומכיר אותו,
    וממש כדי למנוע עגמת נפש משתי הצדדים, אפלו אם הבחורה היא מלכת היופי בעיני משהו אחר יש מצב שלמשהו אחר או ידחה אותו או ממש יהיה קשה לו להתחבר ליופי שלה(תאמיני לי בדוק!)
    ואם יש את האפשרות בסופו של דבר אחרי בירורים והכל ונראה מתאים, מאוד שייך להראות תמונה(אם אין אז אין, רק אם יש את האפשרות ולבחור או לבחורה יש תמונה נורמלית)
    אני מסכים שעושים עם היופי יותר מידי ולכן גם הרבה אנשים היום קשה להם להתחתן בגלל זה.
    ולא חסר סיפורים של פגישות שנגמרו אחרי פעם אחת שבנים חתכו, החורה אומרת- "איך הוא הספיק להכיר בפגישה אחת", מה לעשות? בלי יופי וחן מינימלי שיהיה, לאדם מאוד יהיה קשה להמשך לאשתו(לפחות בהתחלת החיים) וזה נועד לבנות את הגרעין הקשה של השנים הראשונות(הרי מזדקנים והיופי משתנה) בקשר הזוגי הכי חזק שאפשר.
    ואני מאד לא מסכים עם אנשים שקצת לא נראה להם, לפי דעתי על פי יופי פוסלים רק מתי שהאדם ממשממש לא מתחבר, אבל אם קצת לא מתחבר לאדם אני לפחות הייתי הייתי ממשיך להפגש.
    מצטער על האריכות מקווה שהבארתי את עצמי
    כל טוב חג שמח!

    הוסף תגובה
  • הודיה23/10/2005 בשעה 08:43
    18

    לארז!!
    לא נראה לי שיש בנות שהמראה שלהם ממש דוחה אותך שאפילו פעם אחת אתה לא תוכל לצאת איתה...ואל תתרץ לי פה תירוצים שככה ה` ברא אותכם!!שבכך אתה בורח מהבעיה ולא מתמודד איתה. עצוב לי לשמוע שזה מה שהכי חשוב בעינכם!!תאמין לי שאין בנות ממש ממש דוחות!ולא יקרה שום דבר אם בדרך לחיפוש בת זוגתך לא תפגע בבנות אחרות!

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת23/10/2005 בשעה 05:35
    17

    התמונה האמיתית היא זאת שבתוך הגוף@
    תראי..
    מצד אחד יש שישלחו תמונות אבלבמציאות לא יראו כמו בתמונות. אולם כשאת רואה בתמונה איך הוא נראה זה עלול להוריד איזשהי אבן מהלב אם הוא בכלל מוצא חן בעיניך בכלל אף על פי שיכול להיות שבמציאות הוא פחות ימצא חן בעיניך כי הוא לא דומה לתמונה שלו וזה בעיה.
    התמונה האמיתית זה במציאות. אך בכל זאת נחמד לראות תמונה גם לפניי לידע מי העומד מאחורי המסך של המחשב. את אפילו יכולה לראות אם הסגנון של איך שהוא נראה תואם לשלך או מישהו שאת מסוגלת להיותבחברתו מבחינת סגנון לבושו ועוד..
    כי בכל זאת גם אם הוא אינו נראה אותו הדבר זה בכל זאת הוא המצולם~ ומראה חיצוני יש בו חשיבות אוליי לא הכי חשוב אבל גם נותן חשיבות ושוב נחמד לראות תמונה קודם..ונחמד לראות גם תתמונה הזאת במציאות...וכמובן החשוב הוא ליתן לתמונה החיצונית הזאת שהיא הגוף
    להראות לך את הבפנים של אותה תמונה שהיא הנשמה הצרורה בתוך הגוף....
    התמונה הזאת)

    הוסף תגובה
  • חיים23/10/2005 בשעה 02:58
    16

    למורן 14, ולכל השאר...
    אני חושב שאני התכתבתי איתך בנושא,
    אם זאת את, אז תרשי לי לומר לך מספר מילים.

    1.הייתי מוכן להסכים איתך שתמונה אם לא מסתכלים עליה "כאורים ותומים" אלא כ 50% יכולה לשמש כסינון, אבל את (אם זאת את מירושלים) לא שאלת מי אני, ומה אני עושה בחיים, אלא ישר תמונה וזה מעיד שזה הדבר היחיד שחשוב לך. (ואם זו השאלה הראשונה שלך ושל אחרות אז אל תספרו לי שאתן לא מסתכלות על התמונה בזכוכית מגדלת).
    אילו החברים/ות באתר היו משוחחים קודם אפילו כמה דקות ולאחר מכן מבקשים תמונה ניחא, אבל ישר לבקש תמונה זה רדידות לשמה.
    ולכן אני לא מפזר תמונות שלי...

    2.הרי את לא יוצאת בלי תמונה, אז תרשי לי לשאול אותך איך זה שאת ועוד אחרות עד היום גם לאחר שבודקות בתמונה (וחלקכם כמו בתגובה 7 דורשות תמונה ברזולוציה מדוייקת)
    עוד נשארות כאן באתר? הרי אם זה מדד כל כך חשוב לסינון הייתם כבר צריכות למצוא מישהו מתאים...
    אלא שכנראה תמונה היא לא מספיקה בכלל לבחון דבר כל כך משמעותי כמו קשר רציני.

    אבל את יודעת מה? "איש באמונתו יחיה"
    רק אל תתלוננו שאתן מחפשות הרבה זמן ולא מוצאות בן זוג רציני לחיים.
    כי שמחפשים צריך לנסות כמעט הכל, וגם צריך לפעמים לומר "לא" ולפעמים לקבל "לא".

    וכאן נותר לי לומר את מה שאמר "אחד העם" באחת הכתבות כאן. לבסוף הבנים מוצאים את עצמם במקומות שהשתיקה יפה להם.
    והבנות, הם כמו תמיד מסתבכות ומסתבכות...

    וכאן אוסיף,מי יודע אולי כמה מהם בסוף יעבדו בפוטו, ובזמן שיצלמו חתונות אולי ימצאו מישהו שימצא חן בעינייהם גם במציאות, גם "בטלויזיה" של המסרטת וידאו וגם בפיתוח התמונות...

    שבוע טוב וחג שמח...

    הוסף תגובה
  • חיים23/10/2005 בשעה 02:16
    15

    ל 7 . ולכולם, למכירה- מקרוסקופ לבדיקת תמונות
    בנות או בנים שמבקשים תמונה (כמו שכתבת)
    "ברזולוציה מדוייקת".
    במקומך, במקום לשלוח להם תמונה הייתי שולח אותם להסתכלות פסיכיאטרית.
    ושלא ידאגו,שם יבדקו אותם מכל הכיוונים.

    עוד משהו שכתבת,
    "כי זאת התנהגות של אנשים שחושבים שהם נראים טוב".
    כדאי שתדע שיש הבדל גדול בין "חושבים" לבין "נראים טוב".
    ואם אתה חושב כמוהם, אתה רדוד ורדוד...

    הוסף תגובה
  • מורן22/10/2005 בשעה 23:37
    14

    כלי סינון אינו מילה גסה!
    כמובן שיופי אינו הכל בחיים, אך במקום לצאת לעוד פגישה ועוד פגישה.. (כאשר כל פגישה מביאה עמה מפח נפש גדול ) יש אפשרות לסנן.
    ואין הכוונה לרדת לפרטי פרטים ולבחון בחוט השערה ,אך לקבל התרשמות כללית.. ואין בכך שום רדידות או שטחיות כלשהיא.. להפך, זוהי הבגרות להודות ולהבין שצריך שתהא המשיכה הראשונית .... והמשכיל יבין... :)

    הוסף תגובה
  • רחל22/10/2005 בשעה 22:39
    13

    תמונה יפה
    אני לא רוצה להתיחס לתוכן הכתבה כי יש אנשים רדודים שמעניין אותם תמונה . אז בגלל זה הם לא יתחתנו חס וחלילה? ויש אנשים מלאים בתוכן שגם היופי מענין אותם וכו" יופי זה סך הכל אשליה מתוקה שבהחלט יכולה לתת פוש לבנית בית ! אז אים את רוצה להיות יפה זה לא קשה ,אני מאפרת מיקצועית ועים האיפור אפשר לחולל ניפלאות אים זה יעזור ליבנות בית, פני אלי ואעזור לך !!!!!!!!!!!

    הוסף תגובה
  • חיים22/10/2005 בשעה 22:38
    12

    לארז ולכל המגיבים....
    לארז, הלוואי והיו כולם לוקחים פה את התמונה בתור 50% . אבל כולם פה ובמיוחד הבנות לוקחים את זה כ"אורים ותומים"
    והראיה היא, שכשפונים למישהי התגובה שמקבלים היא "אשמח לקבל תמונה" לא משנה מי אתה ומה אתה העיקר תמונה. "ואולי חוץ מהתמונה אנחנו לא מתאימים בכלל". (וזה הסיבה שהרבה כאן למרות שמחליפים תמונות אחרי כמה פגישות חוזרים לכאן בחזרה,כי אז הם מגלים שחוץ מהתמונה אין ביניהם דבר משותף)

    שמתי לב,(מאחרים,כי אני לא מחליף תמונות)
    שאם הבחור ימצא חן בעיני הבחורה בתמונה אפילו אם הוא יאמר דברי הבל לפני הפגישה,
    היא תעשה הכל להיפגש איתו.
    ולעומת זאת, אם הוא לא ימצא חן בעיניה אפילו יאמר דברי חוכמה היא תחפש דרך איך לפסול אותו (מעטות פה לא עושות כך).
    הגדילה לעשות אחת ורשמה לי "מנסיון העבר אני לא מתכתבת ללא תמונה" לא משנה שלאחר שהיא פרסמה את תמונתה כאן,
    היא נראית "כמו אחת שעובדת בטמבור של הצבע"(והמבין יבין)... עובדה שאחר זמן היא הוציאה את תמונתה.
    עוד אחת רשמה לי "תשלח לי תמונה" (בלי שלום בלי כלום) אולי אני עובד אצלה ואני לא יודע? שתגיד לי אדרוש משכורת.עוד משכורת לא תזיק.

    לא פלא שאנשים נשארים פה הרבה זמן,וכנראה לצערנו ימשיכו להישאר...

    ולכל המגיבים, אני מסכים עם זה שאם כבר מישהו צריך לבקש תמונה, זה הבחור. כי הוא זה שנוסע עד הבחורה ומשלם וכ`ו (למרות שלדעתי כסף נועד להנות ממנו ואם לא נהנים ממנו לא צריך אותו)
    לעומת הבחורה,שבסה"כ "מואילה בטובה לרדת מהבית ולבוא לאיזה בית קפה לשעה שעתיים".
    לעומת הדרישות והחקירות שהיא עושה קודם, כאילו היא עושה טובה שהיא באה.
    כדאי להזכיר לכן בנות, אתן פה בשביל לחפש בחור לקשר,ולא בשביל לעשות טובה למישהו כאן.


    דבר שני, כל אחת ואחד פה משחקים אותה "נאה מאוד" "יפה" ורובם (תסלחו לי על הביטוי, ואת זה אני רושם רק בגלל מה שהולך פה) צריכים לרשום "אל תסתכל בקנקן".


    רק נקודה למחשבה...
    יופי בודקים רק פנים מול פנים ולא לפי תמונה. כי כמה פה שנראה אותם ב 2 תמונות נראים שונים? וכמה במציאות נראים אחרת מהתמונה?
    לדעתי, להחליט ב100% על יופי לפי תמונה זה טימטום, כי רק בהמה בוחרים לפי תמונה.
    (ואני לא מדבר על אלו שמדברים קודם כחצי שעה ואח"כ מבקשים תמונה)
    כדאי לזכור,"יופי הוא לא הכל בחיים אבל עם טמטום אי אפשר לחיות"...
    חג שמח לכולם.....

    הוסף תגובה
  • אורן22/10/2005 בשעה 22:28
    11

    לא מסכים. כן צריך תמונה!!!
    וזה לא קשור לרדידות זה קשור לטעם
    ויש לזכות לכול אדם לבחור אם נראה לו או לא.
    ורוב בני האדם קודם מחפשים לראות איך נראה האדם קודם זה הטבע מה לעשות.לא אומר שצריך לפסול על תמונה אפשר לתת צ`אנס אבל זה לא בושה לבקש תמונה!!!

    הוסף תגובה
  • חיים22/10/2005 בשעה 21:37
    10

    99% מהבנות באתרים מה שמעניין אותם זה התמונה בלבד
    אני כחודשיים באתרים וכל הבנות ללא יוצא מהכלל (למעט אחת) מה שמעניין אותם זה התמונה בלבד,ועוד קודם שהם יודעות בכלל מי אני ואולי אנחנו לא מתאימים בכלל ללא קשר לתמונה.
    עד היום אני התעקשתי וימשיך להתעקש לא להעביר תמונה כי אני לא מוכן להשתתף
    ב"שוק לממכר בהמות הזה" שבו ישנם אנשים כל כך רדודים שמה שמעניין אותם זה התמונה בלבד.
    (למרות שמציאת חן זה דבר חשוב, אבל מכאן ועד לקבוע לפי תמונה? לאן הגענו,כמה אנשים נראים טוב בתמונה ובמציאות נראים אחרת, ולהיפך)
    ולכל אותם בנות עניתי,ש "מי שרק מעניין אותה התמונה היא לא בשבילי בכלל" וכדאי שידעו ש"למטבע יש 2 צדדים".
    וראה הפלא ופלא כולם (למעט 2) חזרו אליי עם תשובה שהתמונה לא מעניינת אותם, ואם אני יתחרט אז הנה הטלפון שלהם והן מוותרות על התמונה בכלל.
    מה שמדהים הוא, שעד היום אני זה שאמרתי לא
    לבנות.(אני לא מתגאה בזה בכלל, הלוואי שהיתה אחת מהם שהייתי יכול לומר לה כן.
    ממש אבל ממש לא כיף להישאר באתרים הללו עם כל מה שהולך כאן).
    ושהבנות אמרו לי בסוף הפגישה שהם נהנו בפגישה, אז שאלתי אותם אם היה כדאי לוותר על הפגישה בגלל תמונה? והן ענו שלא.
    מה גם שאמרתי להם שאם הייתי,"רדוד ששופט אותם לפי תמונה" לא היתה פגישה בכלל.
    עוד שאלתי אותם, למה הן ביקשו תמונה?
    אז זה נע בין סתם אני לא שופטת לפי תמונה
    (לכו תעבדו על מישהו אחר, לא נולדתי אתמול ולא שלשום)
    וחלק טענו שבגלל שכולם מבקשים תמונה אז גם הן מבקשות. וזה מזכיר לי את האימרה
    "מטומטם אחד זרק אבן לים 1000 חכמים לא יוכלו להוציא אותה".
    דרך אגב,רציתי לכתוב כתבה מקיפה בנושא רק שלא היה לי זמן לעשות זאת עד כה.

    מאחל לך בהצלחה...תמשיכי לעמוד על שלך ותדעי שזו גם דרך לחפף ממך את כל הרדודים והלא רציניים שפונים ויוצאים בו זמנית עם 20.
    המון בהצלחה וחג שמח...

    הוסף תגובה
  • בת מלך22/10/2005 בשעה 21:21
    9

    עניין מורכב
    זהו עניין מורכב מאד ,כיוון שברור שחשוב לדעת איך האדם נראה הרי זה תנאי ראשוני .. אך מצד שני תמונה לא תמיד משקפת את האמת ויכולה עוד לפני שקשר מתחיל להשפיע על סיומו , אני מסכימה עם הנאמר שיופי זה תנועות גוף,חיוך ודינמיקה אחד מול השני.
    אני בחורה שנראית ממש טוב אבל בתמונות לא פוטוגנית כלל וחבל לי על תמונה להפיל קשר,מה שבמציאות נראה הרבה יותר אמיתי וטוב.
    לכן אני חושבת שכל זוג יקבע לעצמו את הכללים.
    חוץ מזה שיש משהו כיפי בלא לדעת איך הצד השני נראה.. ,תחשבו שאתם מקבלים הצעה מחבר או קרוב משפחה אתם מבקשים תמונה או מסתפקים בתיאור כללי של השדכן?
    זה באמת עניין מורכב אך כמו שכותבת הכבתבה ציינה בסופו של דבר האופי הוא שקובע והאופי גם יוצר את היופי הפנימי האמיתי שנראה גם על פני חוץ...
    זה לגיטימי לבקש תמונה אך צריך לדעת איך להתייחס לתמונה ובאיזה פורפורציה לקבל אותה..
    תמונה שווה אלף מילים אך המציאות מנצחת בגדול.|וילמה|

    הוסף תגובה
  • מתניה22/10/2005 בשעה 21:18
    8

    תמונה שווה אלף מילים
    אנונימית יקרה, הרשי לי להגיד לך קודם כל שאם בחור אומר לך שהוא רוצה לבדוק אם הוא נמשך אלייך על פי התמונה שלך הוא אדיוט. אבל מעבר לכך את צריכה לזכור דבר חשוב- כאשר יוצאים לחפש באתרי הכרויות, אתה יכול לכתוב מה שאתה רוצה על עצמך, לההלל את מידותיך, ולפאר את השיגיך, אבל מי אמר שזה נכון.
    מי אמר שאם בחורה כותבת על עצמה שהיא מטר שבעים, בלונדינית עם עיניים כחולות,
    זה לא בעצם תרגיל שיווקי של אותה בחורה לגרום לבנים לשלוח הודעה, אבל במציאות היא רחוקה מלהיות כמו התיאור שהיא נתנה על עצמה. הרבה פעמים בקשה לתמונה היא פשוט אמצעי נוח לדעת שלא עובדים עלינו כי קרו מקרים מעולם. אני מודה גם בנים רחוקים מלהיות צדיקים בנושא הזה ובטח שאי אפשר להגיד שמין מסויים יותר צדיק ממשנהו. על כן אני מציע לך לחשוב אחרת באשר להתנגדות שלך לתת תמונה כי יכול להיות שמי שיבקש בפעם הבאה הוא בן אדם מצויין שנפל כבר לא פעם לתרמית כזו או אחרת של בנות שהוא יצא איתן מהאתר והוא פשוט מפיק לקחים, ולא חס וחלילה רוצה לבדוק אם הוא נמשך עלייך על פי התמונה שלך.
    אכן המציאות החדשה שבה אנו מנסים לשווק את עצמנו באתרי הכרויות שונים על מנת למצוא קשר רציני היא בעיתית, ואין ספק שיש כאלה שמנצלים זאת לרעה ומעוותים פרטים על עצמם.
    אני מציע לך שמי שמבקש ממך תמונה פשוט תבקשי גם ממנו.
    בהצלחה בהמשך.

    הוסף תגובה
  • בן, אבל לא רדוד22/10/2005 בשעה 18:36
    7

    גם בנות מבקשות תמונה
    בתור בן,
    נתקלתי לא פעם ולא פעמיים בבנות שדורשות לראות תמונה (ועוד ברזולוציה מדוייקת) לפני המשך כל התכתבות.
    זו לא התנהגות המאפיינת בנים או בנות, זו התנהגות של אנשים שחושבים שהם נראים טוב (או לפחות אין להם בעיה עם המראה החיצוני שלהם והם לא מתביישים בו).
    לדעתי אין בכך פסול.
    מראה חיצוני הוא פרמטר לא פחות חשוב מהשכלה, סטטוס כלכלי/דתי וכו`.
    אף פעם לא דחית בחור בגלל מראה חיצוני?
    בקיצור, אל תהי כבדה. תזרמי...

    הוסף תגובה
  • אור22/10/2005 בשעה 18:14
    6

    זה לא העניין של משיכה
    העניין הוא שאם הבחור לא כ"כ יפה או הבחורה הם צריכים לדעת שכנראה הם "יקבלו" בן זוג לא כ"כ יפה וכל אחד צריך לדעת לא לקפוץ מעל הפופיק. לדעתי אנחנו רוצים לדעת איך בן הזוג נראה כדי שלא תיווצר פדיחה מבחינת ההתאמה החזותית זה לא אומר שאם הבחור מבקש תמונה או הבחורה זה בגלל שהם רוצים לראות אם אני יפה אלא לראות האם יש התאמה אולי הבחור בכלל מכוער ואת יפה והוא לא רוצה להרגיש מובך לידך? לפני שבוע ביקש ממני בחור כלשהו תמונה , והוא שלח לי את שלו (הוא פשוט לא רצה להגיע מנתיבות לירושלים סתם, טוב!!) הייתי בטוחה שמראה אצלו זה הקובע אך מה שניגלה לעיניי זה בחור שממש אבל ממש לא הסגנון שלי אין לי הגדרה אחרת ולא על מנת לפגוע חס וחלילה!! אבל הוא לבש חולצה צמודה שרשרת על צווארו וגורמט על ידו וקוצים בשערו. אז כבר ידעתי שזה לא יתאים כי זה מעיד על סגנון. אז תני תמונה אם צריך ואולי תחסכי עוגמת נפש בפגישה. בשורות טובות!!

    הוסף תגובה
  • רווק21/10/2005 בשעה 16:43
    5

    בד"כ מי שאומר את זה...
    נתקלתי בבנות שלא רותות לתת ואח"כ הבנתי למה הם סירבו...
    בחורה לא שולחת תמונה כשהיא מאמינה שלא תיהיה פגישה בעקבות תמונתה!!! וזהו!!!
    אחרת היא שמחה מאוד לשלוח...
    תבינו שככל שהבן יהיה איכותי ועדין ורגיש, זה שוחק לצאת לפגישות ולגלות בדקה הראשונה שהתיאור של "נאה מאוד" הוא ברירת מחדל של מישהי או התיאור של אמא שלה עליה... אין מה לעשות, ויופי מזה ממש אבל ממש לא הדבר הכי חשוב.
    הכרתי בנות מדהימות מבחינת יופי שלרגע לא נמשכתי אליהם בגלל התנהגותם וייחסם אבל זה עוד נקודה חשובה שיכולה לחסוך זמן ועוגמת נפש.
    לתשומת ליבך ונזכה לשמוע בשורות טובות לכל שוכני אתר זה ועמ"י כולו.
    חג שמח.

    הוסף תגובה
  • בן המלך21/10/2005 בשעה 15:47
    4

    עם כל הכבוד
    ואחרי כל ההתברברויות המטופשות שלך, אני רוצה לראות שתצאי עם איזה מכוער-על שיש לו אופי טוב.
    אני, בתור בן, לא מוכן לבזבז במצטבר איזה 100 ש"ח ויותר על שיחות טלפון+דלק+חניון+בית קפה בשביל מישהי שאיך אני רואה אותה בא לי לברוח.
    אם את רוצה לקבוע איתי דייט, לאסוף אותי מהבית על חשבונך ולשלם עלי בית קפה, אני מוכן לצאת איתך גם בלי לראות תמונה שלך.

    הוסף תגובה
  • אריאל21/10/2005 בשעה 14:29
    3

    תגובה
    זה שמישהו מבקש תמונה,זה לא אומר שזה הדבר היחיד שחשוב לו!!!
    אבל זה גם חשוב ויכול ליהיות שבתמונה הבנאדם יראה שהבחורה בכלל לא הטעם שלא(לאו דוקא מכוערת,אפילו יפייפיה אבל לא הטעם שלו) וכולם יודעים שתמונה זה לא בדיוק כמו המציאות וצריך לקחת בפרופורציה דברים..אבל לפחות יש לך מושג כלשהוא על איך הבחורה נראית.

    ונגיד שלא שלחת תמונה והבנאדם ראה אותך בפגישה וישר רואה שזה לא זה(גם בתורה רשום שהאישה צריכה למצוא חן בעיניך ואם לא אז לא)
    אז היה אפשר למנוע את כל זה בעזרת תמונה לפני!!!

    בקיצור מעטים האנשים בימיינו שלא איכפת להם בכלל ממראה חיצוני,גם בנים וגם בנות ולכן אני לא רואה שום דבר רע בלשלוח תמונה!

    הוסף תגובה
  • מיכאל21/10/2005 בשעה 13:33
    2

    מראה חיצוני הוא עוד פרמטר
    מראה חיצוני הוא עוד פרמטר במגוון התכונות שיוצרות את האדם. למה לא לפרסם תמונה וכן לפרסם מצב כלכלי או השכלה או כל דבר אחר? העין מתעייפת מהר. אדם שנראה לכם הכי יפה עכשיו לא יראה הכי יפה בעוד X זמן. תמיד יהיה מישהו יפה יותר. אני לא חושב שצריך לתת לא את הדגש הכי חזק למראה מצד אלה שמחפשים בן זוג פוטנציאלי, בדיוק באותה מידה שאני לא חושב שבני זוג פוטנציאלים צריכים להימנע לפרסם את תמונתם. אדם שמתחתן רק על סמך מראה חיצוני, עלול לגלות שהוא התחתן עם האדם הכי משעמם בעולם, וחבל. למה לתת משקל כ"כ גדול דוקא למראה?! זה בסה"כ עוד פרמטר...

    הוסף תגובה
  • ארז21/10/2005 בשעה 10:29
    1

    את צודקת! אבל.......
    חג שמח!
    תיראי, אמנם יש לי תמונה באתר ואני לא הראה אותה לכל דורש.
    לפי דעתי לפני שמראים, קודם כל צריך להתכתב עם הבן אדם ליראות מיהו ולאן המחשבות זורמות, אחרי זה לברר עליו, ולהבין לאן הבחור זורם עם הוא עמוק או אדם שיטחי.
    לעומת זאת!
    עדיין לכול הבנים חשוב העניין של יופי, כי אם היופי ידחה את האדם(לאו דווקא שהבחורה מכוערת במוצער, אפלו אם היא בעניי משהו אחר מלכת היופי) אז לא יהיה לבחור אופציה להתחבר לבחורה(אפילו אם היא הבחורה המדהימה ביותר בעולם).
    מה לעשות?! זה שריטה אצל הבנים שככה הקב"ה ברא אותם, שהם עדיין צריכים להמשך לנשותיהם.
    ומה שהתמונה באה ועוזרת למנוע עגמת נפש, גם לבחור וגם לבחורה.
    אז חבל שתיקחי את קשה!
    טוב ב"ה שתיצאי אותו במהרה!
    (מצטער על האריכות)
    כל טוב שנה טובה וחג שמח

    הוסף תגובה