חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

מיואשת|ברוז|

מיואשת|ברוז|


קטגוריה: כללי


באמת לא רוצה לייאש אתכם אבל אני אישית מיואשת לגמרי - אין לי חשק להיתחתן כבר- בנות שקוראות אנא חזקו אותי בחיי שיצא לי הטעם הטוב מכל הסיפור הזה, מהאינטרנט אני נראה לי יורדת, גם אם נפגשתי רק פעמיים ולא מפה, יש לי תחושה זולה לגבי זה, אולי אני טועה??? אני בקטע הזה צעד קדימה שני צעדים אחורה, זה נראה לי לא טיבעי ומלאכותי,מגיעה לטלפון ויורד לי החשק להיפגש אף אחד פתאום לא מוצא חן בעני בכלל,גם מי שנאה ונראה נורמלי - פתאום אני חושדת אותו שהוא..... מאז שנכנסתי לאינטרנט - אני מודה נכנסתי גם לצ`טים ונתקלתי שם בגברים נשואים - ש"הדיבור שלהם והעזות שלהם" יחד עם הרעיון של "אתרי הכרויות למינהם" הורידה לי את החשק להאמין "במשהו"- כאילו כולם ממהרים למלאת את התאוות שלהם, אני לא יודעת ממש פוחדת, כאילו כל הגברים הנשואים בוגדים בנשים שלהם-מתחילים עם כל העולם ואחותו -ועוד מסבירים את זה שאחרי כמה שנים צריך "לגוון" -לגוון אלק- אימא`לא אלוקים ישמממור, פה אני צריכה את העזרה של "הגברים" - מה, כולם כאלה??? כי זה נראה לי "אבן נגף",בקשה תגידו שלא- תגידו שגם אתם אוהבים ורוצים חיים יציבים, אהבה אחת,אישה אחת, מה קורה פה? טוב אני כבר לא יודעת מה, אבל נהייתי בררנית ופחדנית וחשדנית ואני לא יודעת מה לעשות,בחיי צריכה עזרה עידוד חיזוק , לא יודעת מה - כל מי שיכול לכתוב שיכתוב,פעם היו מתחתנים בלי בלגאנים- סבתא שלי התחתנה בגיל 12 הצילו........... . היום אני בת .... הצילו........... .וכד"א תגידו גם שהמסורתיים הלייט שביננו "שונים" מההפקרות המשתוללת בחוץ ושההפקרות המשתוללת בחוץ יותר קטנה ממה שנדמה לי.וסתם עשיתי רעש. הצילו שוב.
12/07/2005
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • ה"מיואשת" המאוהבת01/09/2005 בשעה 20:45
    31

    שוב תגובה " מהכותבת" המאוהבת
    אני פשוט אוהבת אתכם על האכפתיות שלכם - לכתבה הזאת התפרסמו 30 תגובות - אני פשוט גאה בכם אחי ואחיותי - שהגבתם למה שכתבתם ושאכפת לכם - אפילו שזה מימד מוזר שלא מכירים , אבל חשים את האכפתיות )של עם ישראל ..) באויור אני אוהבת אתכם לא נשאר לי מה להגיד.. הייתי מתחתנת עם כולכם....הלוואי שכולנו נהיי מאושרים פוראבר, נמאס לי מזולות מגעילה העיקר זה האושר האמיתי בתוך המשפחה- החום הנאמנות אני כ"כ אוהבת ומתגעגעת לזה.... ומצאתי פה עידוד וטוב לב שאי אפשר למצוא בשום מקום , לא יודעת יש הרגשה של משפחה אחת גדולה אוהבת אתכם תמיד תמיד תמיד מתפללת על כל אחד ואחד שהגיב ושקשור לפה, שיכיר את האישה הכי מיוחדת מדהימה ומטריפה של חייו ושתהייה הכי מדהימה ויהיה הכי מאושר ונאמן לה בעולם , מכולם בכל העולם כולו מתפללת בשביל כולם בשבילכם... אחים אהובים יקרים שלי,הייתי מתחתנת עם כולככככככככככם עכשיו כי יש לי " אובר אהבה" מה אני אעשה??? "חולה עליכם", מתה עליכים אחים שלי , שווה להיות הכי טובים בשבילכם,( והגיע זמן גאולתכם) ואחרי שהוצאתי את הדרמתיות שלי לערב זה... אסיים עד לדרמתיות הבאה שלי בכתבה הבאה... ושוב העיקר .. אוהבת אתכם פוראבר לנצח נצחים לעולמי עולמים. היו בקשר.

    הוסף תגובה
  • רעות04/08/2005 בשעה 23:28
    30

    את מעדיפה להתחתן בגיל 20?
    מה את מעדיפה להתחתן בת 12? תאמיני לי גם לי קשה ואני עוד מעט בת 24 ובאמת לא חשבתי שלמצוא בן זוג זה דבר כל כך קשה. אבל כמה שקשה אני מעדיפה למצוא את מי שיעשה אותי הכי מאושרת בעולם ולא סתם העיקר להתחתן (כדי להפסיק לשמוע בקרוב אצלך...או נו מה קורה יש לך מישהו...) בקיצור כל אחד עם הזמן שלו וכשהקב"ה יראה שאת מספיק מוכנה הוא ישלח את האביר ה...
    בקשר לגברים שבוגדים, זה הכל תלוי בגבר אם האופי של הגבר הוא רק לחפש אחרי בחורות וכל בחורה שהוא רואה ברחוב הוא מסתכל עם ריר בפה (אפילו אם הוא רווק)- כי זה מעיד על האופי . אז הרי לך גבר שבסופו של דבר ימאס לו מהאישה שמחכה לו בבית וכל הזדמנות שתהיה לו... (ואפילו דתיים) אבל אם זה גבר שלא כל החיים שלו מתבססים על סטוצים או על בחורות בלבד, זה גבר שרוב הסיכויים הוא לא מחפש לבגוד. בהצלחה בהמשך.."אין יאוש בעולם.."

    הוסף תגובה
  • בחורה טובה03/08/2005 בשעה 19:36
    29

    בחורה טובה מבית טוב - מגיבה
    את צריכה לשנן וגם ייתר הבחורות
    שחושבות ש"קלו כל הקיצים"

    זה נכון..... שאני משכמי ומעלה
    זה נכון..... שאני אמצא בקרוב את החלק החסר
    זה נכון..... שאני עושה השתדלות ואמשיך בזה
    זה נכון..... שמי שלא לוקח ת`חיים ברצינות מפספס
    זה נכון..... שהקב"ה דואג לכל בריה לספק לה מחסורה
    זה נכון..... שיש נסיונות ואתגבר
    זה נכון..... שחוץ מזה...הכל כמעט 100%
    זה נכון..... שאם עושים צדקה רואים תוצאות
    זה נכון..... שאם ניתן גם נקבל והרבה
    זה נכון..... שהקב"ה איתנו תמיד!

    בעידוד וחיבוק אוהב

    הוסף תגובה
  • מיואשת כמוך...03/08/2005 בשעה 01:11
    28

    אתרי ההכרויות באינטרנט
    את כל כך צודקת, לצערי. המצב הוא כזה שבאינטרנט וגם באתר הזה כל אחד אדון לעצמו ועושה ככל העולה על רוחו כגון: יוצר קשר ולאחר מכן נעלם ללא הודעה מוקדמת.
    אז נכון שאין את הקטע המעצבן של לומר לשדכנית או לדודה למה לא רצית להמשיך לצאת עם הבחור שהן הכירו לך, אבל בל נשכח שלפחות כך לבחור (או לבחורה) יש מינימום טיפת כבוד לבן אדם שהכיר לו ואז הוא לא "זורק" אותך מבלי לסיים בצורה יפה, אך פה כל אחד מרשה לעצמו להתנהג איך שבא לו כאילו שבאמת מדובר בכרטיס "יבש" ואין בחורה שעומדת מאחורי כרטיס זה.
    אני כמובן מדברת מהצד של הבחורות וכמובן אני לא מכלילה כי יש גם בחורים רציניים (כנראה...) ודבר נוסף, יש כאלו שמצהירים שתמונה לא חשובה ורק האופי חשוב, אבל ממה שנוכחתי לדעת זה בולשיט אחד גדול.
    ברור לי שמראה חשוב אבל להסתמך רק עליו? בזמנם של הוריי לא היה אינטרנט לא החליפו תמונות ונפגשו בפגישה עוורת, אז מה קרה להם? ישבו ובחנו את האופי של האדם היושב מולם ולא חרצו גורלות על פי תמונה שהחליפו מראש... נתנו סיכוי לכל אחת ואחד.
    ולמיואשת, את צודקת שבצ`אטים כגון: "תפוז" ואחרים, הגברים שם רובם מחפשים דבר אחד בין אם הם נשואים גרושים או רווקים, אז אני לא טורחת להיכנס לשם יותר זה סתם מבזבז זמן יקר ומייאש.
    חבר`ה, אני פונה לבחורים: תנו צ`אנס, אל תפסלו סתם, וגם אם לא נראה לכם תסיימו בצורה מכובדת. אנחנו אנשים בוגרים שמחפשים להגיע את אותה מטרה.
    והעיקר לא להתייאש.

    הוסף תגובה
  • יגאל02/08/2005 בשעה 18:13
    27

    איך זה יכול להיות ?
    אני קורא פה את התגובות , כולם פה באמת
    נשמעים בחורים/בחורות באמת טובים ( מפני שכל
    כך אכפת להם והם משתדלים לעזור ולתת עצות
    ) . איך זה יתכן שעוד לא מצאו את הבחור/הבחורה ?
    ואיך זה שכולם מיואשים ?
    כנראה כל שיטת ההכרויות הנהוגה היום , בכלל לא נכונה , אינטרנט ,שדכנים ,פגישות עיוורות וכו`
    מה שאני רוצה להגיד זה שצריך לארגן מיפגשים
    עם פעילויות משותפות וכד` , שזה
    בעצם מדמה מצב אמיתי בחיים בנגוד לפגישה
    עיוורת שזה בכלל מצב מלאכותי , שהסכוי שהוא
    יצליח הוא קלוש !!!
    ולא לחפש בן אדם לפי כרטיס , זה יותר מידי ממוחשב וקר .
    בתקווה שיש מי שיכול לארגן את מה שהצעתי.
    בינתיים אני רוצה לאחל בהצלחה לכולם .

    הוסף תגובה
  • בת02/08/2005 בשעה 11:32
    26

    מזדהה
    אוי אוי אחותי מרגישה בדיוק בדיוק כמוך.. הנשארו גברברים נאמנים חביבים בנינו האם מחכה לכל אחת מאיתנו אחד כזה??
    הצילוווווו

    הוסף תגובה
  • רפאל01/08/2005 בשעה 23:42
    25

    נסיון עידוד
    למיואשת בע"מ.
    רצית רק לעודד ולומר שאין יאוש בעולם כלל, למרות הקשיים חייבים להמשיך הלאה ולא לאבד תקווה אף פעם, כי בעצם אין בררה אלו הם חיינו.
    הקשיים רק מחזקים.
    אני מאחל לך מכל הלב, הרבה הצלחה במציאת אהבתך, כי גם אני נתקל בקשיים במציאת ה"אחת".
    תני חיוך הכל לטובה!!!!!!!!!!!!!.
    אני מקווה שעזרתי במשהו.

    הוסף תגובה
  • אפרת01/08/2005 בשעה 21:54
    24

    תחשבו טוב....יהיה טוב בע"ה-חייב-)
    מה זה כל הייאוש הזה שנכנסתם אליו?? היא רצתה חיזוקים לא לפתוח מועדון למיואשים...
    אל דאגה, עכשיו כבר טוב ובע"ה יהיה יותר טוב!!!
    איפה האמונה?? כרגע אנחנו במבחן האמיתי...
    אני מבינה שזה לא קל ופשוט (מתוך נסיון ) אבל כנראה שעדיין לא הגיע הזמן המתאים...
    ואל דאגה---נשארו עדין גברים מקסימים שלא נמצאים בצ`אטים---לפחות לא אחרי הנשואים.....
    אז שיהיה בהצלחה--ואל ייאוש.........|יאיא|

    הוסף תגובה
  • יניב01/08/2005 בשעה 02:06
    23

    יהיה בסדר !...
    חבל אל היאוש להכיר זה לא פשוט ולא קל צריך סבלנות .
    בהצלחה בכל.

    הוסף תגובה
  • עמית31/07/2005 בשעה 23:12
    22

    היאוש מתחיל מבפנים
    אני לא רואה את עצמי מטיל ספק בהכרויות, כי כנראה שאני לא מוצא את הזמן המתאים למצוא את אהובת ליבי..או את המקום הנכון
    לכן אני מפרש כל פגישה ופגישה כיאוש.

    צריך קצת יותר לקוות, ולהיות אופטימים.

    הוסף תגובה
  • Ace31/07/2005 בשעה 19:20
    21

    ל1 המלאך מAce
    הי,

    חשבתי על דבריך רבות, ושני דברים לי אליך.

    האחד, כשאני עברתי משבר בסגנון, תחושה שאולי אני חי בסרט, שאולי אני חולם על דבר שלא קיים אז עשיתי עם עצמי חשבון נפש. איני יודע מה גילך, אך אחרי שיצאתי עם לא מעט בנות רציתי להבין היכן הבעיה והתחלתי מנק` ההתחלה. אומר לך מה עשיתי ואם תזדהה אתה מוכן לאמץ זאת כשלב ראשון: העלתי על הכתב לפרטי פרטים את כל(!) הדברים שחשובים לי באופי, ביופי ובכל מה שתראה לנכון. כמו"כ רשמתי דברים שנדמה לי שחוסמים אותי, ושוב, באופי וביופי. אח"כ ביקשתי מחברים/רב/בנות שאני מכיר לעבור איתי על ה"רשימה", לקרוא את הכרטיס שלי לומר לי אם מה שאני מחפש קיים או שאולי זו נסיכה שקיימת רק באגדות. כך תוכל לבדוק האם יש "בעיה" בחלומות שלך.

    דבר נוסף, אני אישית התחלתי לעבוד על תיקון מידת ה"עין הטובה". (אם כבר לא מצליחים למצוא מישהי אז לפחות בינתיים נשתפר במשהו...). ולמה כוונתי? ולצורך הענין עין טובה על עצמך. תראה את לב הזהב שלך, את מי שאתה. תדגיש את הצדדים החיוביים ואח"כ תשתף אותה גם בכאב ובמקומות שאתה חש חסר. כל אחד מבין שלצד השני יש חסרונות שהוא יצטרך לקבל, אך בשביל לתת לו קצת חשק לקבל אותם אולי כדאי להראות לו גם את התמורה. ובלי קשר, תנסה לחשוב על איך הצד השני קולט אותך. אולי אם אכן אין לך עבודה אולי מישהי יכולה לפרש את זה שאולי הוא לא יוכל בעתיד לפרנס? אולי הוא אינו מספיק אחראי? וכד` מי שתרצה אותך בגלל כסף וכבוד אינך ראויה לך! אתה זקוק למישהי עם לב רחב ואוהב ושוב אני מאחל לך שתמצאה במהרה! תנסה להאיר והאור ימשך ויבוא. אולי החלום שאנו חיים בו הוא שאם נהייה מיואשים האור ירצה להאיר עלינו, אך מנסיוני זה עוד לא קרה...

    זהו, איני מכיר אותך ורק מנסה לעודד ולשתף אותך מניסיוני. זה לא אומר שאצליח אך בוודאי שזה לא אומר שאני בא לשפוט אותך או ללמד אותך מוסר ופתגמים...( :

    אם תרצה, המייל שלי לרשותך.
    Ace

    הוסף תגובה
  • סתם מישהו31/07/2005 בשעה 16:53
    20

    טיפ קטן מסתם מישו שעבר בסביבה

    האינטרנט הוא מימד שקרי, כסות עינים.
    הצאטים הם מקום
    אין בין זה לבין רוב העולם הדתי דבר וחצי דבר.
    רוב רובם של הבחורים הדתיים גם הם רוצים אשה אחת לאהוב, להקים איתה משפחה בלי שטויות . יש הבדל ניכר מאד בין העולם החילוני והדתי. אבל בכל מקום ישנם חריגים, יוצאים מן הכלל, שמחפשים בגידות ו/או מימוש תאוות בלי חשבון. לכן צריך להיות זהירים . כבדהו וחשדהו.
    אל תסיקי מסקנות מהצאט או מהאינטרנט. הם מייצגים רק מה שיש בהם. רוב הבחורים לא מגיעים לצאט. הרוב אינם גם באתרי ההכרויות.
    אבל חובת ההתדלות קיימת. זה ממש ממש קשה. גם לבחורים. כל החיפוש המייגע, שכבר נמאס ממנו. אבל, זו הדרך להשגת התקוות שלנו, והאושר ולמה שאנחנו מייחלים זמן רב. אמרו חכמים: לפום צערא אגרא =לפי הצער - השכר. נקודת המבט צריכה להיות לא של היום , והווה, אלא של יום החופה שלך, והיום בו תלדי את ילדך הראשון, והיום בו תאהבי ותהי מאוהבת, אז..כמובן הכל יראה לך שווה, כל הדרך המייסרת הזו. נסי לחשוב כך. אני לפחות, גם משתדל לחשוב כך.
    מאחל לך הצלחה רבה ושבע"ה תמצאי את חיר ליבך עוד שנה זו ויחד תכוננו בית של אהבה ושלימות , בית של תורה וחסד אחווה שלום ורעות.
    בשורות טובות במהרה.

    הוסף תגובה
  • המיואשת בע"מ31/07/2005 בשעה 16:38
    19

    תודה לכל המגיבים, וגם אני החזרתי תשובה....|לב||לב|
    קודם כל תודה על כל 17 התגובות באמת חיממתם את ליבי,ואני מגיבה לכל אחד ואחד:
    1. הצחקת אותי , עם כמה שאני דרמתית אני רואה שאתה יותר, טוב בוא נתעודד ביחד, אני מגלה כלפיך אחרויות ,אם אתה רוצה לשוחח תגיד,2.משה, תודה רבה לך חיזקת אותי,3.מישהי אני מקווה שתתחזקי מהכותבים אחותי..
    4.גלעד, באמת תודה על הרציונאליות זה באמת חסר לי, עזרת לי,5.אני חוששת לחייך,צור קשר 6.תודה רבה רבה,אהבתי..,אך בקטע של חוק דתיים שלובים הגזמת אני לא מפחדת להיפגש,אני מפחדת מהיאוש שלי - ונתת לי תשובה שזה מצב שקורה לפעמים והוא בריא ולא צריך להלחץ אאמץ זאת.7.בתאל , חד וחלק צודקת!! תודה רבה 8 .נאווה, תודה רבה! 9.תודה שאכפת לך ממלאך,אני גם הצעתי לו לשוחח. 10. נכון צודקת רונית, רק חבל שאני כבר מזמן לא בת ....21 ..די מזמן אפילו. חח. אבל את צודקת
    פורפורציות, תודה לך,11. אהבתי את העמקות זה באמת מעודד שמבינים את הפנמיות נותנים לה תקווה , הייתי צריכה להבין את זה לבד אבל, הנה כנראה שאנחנו גם נחלשים נפשית במקביל לשירות(המבורך) שהמדיה הזאת מציעה לנו, (עידוד של אנשים אנונימיים) יהי רצון שכולנו נחזק נפשית,12. תודה דיויד, 13.נכון, משהי גם צודקת, אוףף, בסוף כולם צודקים ,אבל האמת אין כאן סתירה , מישהי , אף אחד לא מכחיש את הפריצות ,האמת אני מקווווווווווווה מאוד שזה לא השתלט על חצי דור,והבנות החוצפניות כמו שכתבת שהפרובקטיביות זו מחמאה בשבילן זאת באמת בושה וחרפה!! איכככססססססס ריבונו של עולם.באמת פחד. אלו-קים ישמור! 14. אלמוני תודה רבה לך, החיים האמיתיים הם אצל הצנועים באמת, יראי השם באמת,אהבתי שגברים נגעלים גם כן, הלוואי שנזכה בואו נתפלל אחד על השני ודי כבר, די לרווקות.... (חח) 15. נכון, אתה צודק, גבר, אני מאוד לא רצינית אני חלשת אופי , מודה,כל מה שאני רואה אני לוקחת קונקרטי, אין לי סינונים , אני צריכה לעבוד על ההסתכלות שלי,בגלל זה בקשתי עזרה בכתבה, מקבלת תוכחה!תודה! 15. חחחחח עכשיו הרגת אותי לגמרי, תפתח את כישורי הכתיבה שלך ......(מלאך)...16. משה נשמה יקרה, מתוק מדבש..............
    תודה רבה לכולם (תודה, תודה, תודה, כמו ההוא מכפר מעערר) , עודדתם אותי וחזקתם אותי ,גם המוכיחים , אוהבת אתכם מאוד מאוד מאוד ומתפללת על כולנו,שנתחזק במורשת שלנו באמונה התמימה ושנראה את הפנימיות הטובה והאור מבעד לענני הזמן.

    הוסף תגובה
  • פאם31/07/2005 בשעה 16:19
    18

    לא להתייאש, רק לשמוח יש !!! :D
    חמודה, אל תתייאשי, ואולי את באמת צודקת לגבי היכרות דרך האינטרנט, כל האתרים האלה פשוט נעשו מסחרה ענקית, האשליה שיש כ"כ הרבה בחורים בחורות- מסנוורת וגורמת לאנשים לשלול על הדבר הכי קטן, כי הם בטוחים שיש עוד הרבה דגים בים (או באתר...)
    בגלל זה הם מרשים לעצמם להיות גם לא נחמדים, במחשבה שזה בסדר, זה בסך הכל מסחרה, לא?? וכל עוד זו רק פגישה אחת או שתיים, אין מחוייבות, אז אפשר להתנהג מגעיל כמובן, לא?
    בכל מקרה, תהיי בטוחה שלא צריך להתייאש, ואם את רואה שהיכרויות באינטרנט עושות לך רע- תפרשי. אם תהיי פתוחה להצעות ממקומות אחרים, תאמיני לי שתהני יותר !! מנסיון...
    אה, ועוד דבר, המסך תמיד, אבל תמיד גורם לאנשים להיות שונים ממה שהם באמת, לטוב ולרע, פנימית וחיצונית. אז אם אתם בכל מקרה ממשיכים עם האינטרנט- אל תפסלו לפני שנפגשתם, ואל תפסלו אחרי פגישה אחת, אלא אם כן זה ממש לא מתאים ואין שום סיכויי..

    ועוד דבר, כותבת יקרה, באמת, אני חוזרת על זה שוב, אל תתייאשי, הכל כתוב למעלה,כל מה שאת עוברת וכל מה שתעברי, בכל תחום בחיים- הוא לטובה, ואם קשה לך לראות את זה עכשיו, תנסי להזכר באירועים שהיו נראים לך ממש רעים, והתבררו בדיעבד שזה היה ממש לטובה !!
    והבחור שלך יגיע בזמן שהוא צריך להגיע, לא דקה לפני ולא דקה אחרי. קחי את כל הדייטים האלה כחוויות לימודיות...

    בקיצור אנשים, החיים יפים, ב"ה, תהנו מהם !!
    בהצלחה ענקית לכולם ושלא תהיה התנתקות !!

    :-):-):-):-)

    הוסף תגובה
  • משה31/07/2005 בשעה 14:58
    17

    למלאך ב-16
    החיים הם מה שאתה עושה אותם. ראיתי אנשים במצבים גרועים מאוד תופסים את עצמם בידיים ויוצאים מהם מחוזקים.
    מצד שני, ראיתי אנשים שחושבים שהחיים שלהם בזבל ומתנהגים כך, אז ברור שזו תהיה התוצאה.
    תאמין לי, הבית שלי הוא לא גן עדן. אבל הכל תלוי בחשיבה שלך ובאיך שאתה תופס את העניין ומנסה להוציא את הטוב מכל דבר. הקב"ה הביא לי את היכולת הזו, לעודד את עצמי ואלו שמסביבי, ולכן אני חי כאילו "בגן עדן". לא מנותק מהמציאות ולא מרחף, אבל יודע שיש דברים בעולם שאפשר לשמוח מהם, אפילו כשהמצב קשה.
    ולגבי האהבה
    אני עדיין מאמין שיש אהבה היום, למרות שעוד לא נתקלתי בה. לפי דעתי, הרוב מחפש היום תכונות הדדיות, עד לרגע שהוא מבין שזה לא הדבר הכי חשוב.
    אני בחור בן 21, סטודנט, ולפחות פעמיים שאלו אותי בנות משידך אם יש לי מכונית ודירה... מה הן נורמליות? ולפי זה שפטו שלא לצאת איתי. אנשים באמת לא מבינים שמה שקובע זה האדם עצמו, ולא מה שיש לו, כמו שאמר אלמוני 5.

    מלאך, וכותבת הכתבה, תתעודדו, תצאו מהברוך, ואני מבטיח שהכל יהיה בסדר.

    בברכה
    משה

    נ.ב. גיהנום חם מדי בשבילי, והם ניתקו את מיזוג האוויר לפני שנים... ואני גם אהיה בודד שם, כי כל החברים שלי יגיעו למקום אחר... אז אני חושב שאוותר.

    הוסף תגובה
  • מלאך31/07/2005 בשעה 13:04
    16

    למשה ול -ACE
    תודה על העידוד, אך אתם יודעים כמה עיצות ופתגמים שמעתי ועוד שומע אני...
    משה- אתה טוען שגן עדן הוא ביתך, אשמח לשמוע בנושא.
    ACE- זאת העיה שמרוב תקוות וחלומות - אין מציאות. כבר ויתרתי על כל כולי.

    בוא ואומר לכם ולכולם:
    אין לי עבודה.
    אין לי אשה.
    חברים - מממ..יותר מיואשים ממני.
    הא, יש לי כלב.

    איזה בחורה בדיוק תסכים להתחתן איתי?
    מי האחת שבאמת תלך על פי ליבה , ולא תחפש את כל הנוחות שבכסף, תואר, וכו`?
    האם יש אהבה בכלל היום? או רק אוסף של תכונות הדדיות ?
    לא יודע מה להגיד, באמת שהעולם הוא קר, והגיהנום החמים קורץ לי.

    הוסף תגובה
  • גבר31/07/2005 בשעה 09:48
    15

    את לא רצינית
    נתחיל בזה שלא כל הגברים כאלה כמו שלא כל הנשים ודבר שני אם את לא סומכת על הגברים באינטרנט אז אני מציע לך לפנות לכל השדכנים באזור המגורים שלך אבל לפי דעתי כמו שכתבת בתחילת הכתבה שאין לך חשק להתחתן ולדעתי זה בגלל שאת לא רצינית ואולי לא בשלה אני גם מציע לך לעבוד קודם על עצמך במיוחד על הנפש ורק אחר כך להתחיל לצאת כי חבל מאוד שאת מבזבזת לגברים את הזמן אם אין לך כוונות רציניות וכל עוד את לא נמשכת לאף אחד לטענתך אז כמו שאמרתי הבעיה היא בך .
    בהצלחה .

    הוסף תגובה
  • אלמוני 531/07/2005 בשעה 03:45
    14

    |ברוז| למיואשת |אריק|
    קראתי את מה שכתבת ורציתי שתדעי שיש גם בחורים טובים שנכנסים לאתר במטרה למצוא אהבה אמיתית ואישה לחיים. נכון שאני חדש בנושא של הכרויות באינטרנט וגם אני נכנסתי לצ`טים ונגעלתי ממה שראיתי שם, איך אנשים יורדים לרמה כזאת של שיפלות ומוכרים את עצמם בצורה כה זולה. לצערי לא הגעתי למסקנה האם זה המקום הנכון לחפש בו את האשה לחיים, אבל אני מנסה מי יודע.ולכן עצתי לך אם את באמת רוצה גבר טוב ונאמן, כדאי שתעשי כמוני זה אולי לא מאה אחוז אבל בטוח יותר טוב בהרבה.
    ולכן כשאת מחפשת בחור אל תסתכלי אם יש לו תואר או כסף או איזה מוצא הוא,את מחפשת בן זוג לחיים ולא מישהו לעסק הפרטי שלך. בדורות הקודמים היו פחות גירושים גם כי אז ידעו מהי באמת חתונה שבה בשביל שזה יצליח כל אחד צריך לכבד את השני ולוותר, וגם הסתכלו מי הבחור/ה מבחינת האישיות שלו/ה.
    לצערי, אני קורא כרטיסים ורואה איך אנשים הדבר הראשון שהם רוצים בבן הזוג זה אקדמאי או עדה מסויימת , אני בכלל לא מדבר על אלה ששופטים רק לפי תמונה (כמה פעמים התמונה מטעה מי יודע). הם לא מבינים שאם אין לו/לה דרך ארץ והוא/היא לא יודע/ת לכבד את האחר לא שווה כל התואר שלהם.תואר זה לא מדד לדרך ארץ ולא לחוכמת חיים ולא לחיים מאושרים.(היום זה גם לא מדד לעבודה טובה,כמה מובטלים אקדמאים יש היום? על זה אמר שלמה המלך"לא לחכמים לחם") ולכן כדאי שתסתכלי אם הבחור כנה, אם יש לו לב טוב, אם יש לו דרך ארץ,אם הוא יודע מה זה אשה ואם הוא באמת יודע מה חשוב בחיים. וגם שימצא חן בעינייך... (הוא לא צריך להיות חתיך אנחנו לא באגדות מספיק שימצא חן בעינייך).מאחל לך בהצלחה...|ברוז|

    הוסף תגובה
  • מישהי31/07/2005 בשעה 03:15
    13

    תגובה לגלעד ולכולם!
    אם כתבת שלפעמים היצר גובר והם הולכים לחדרי חדרים זה עדיין המון כאלו. ואם אתה חשב שזה לא מתממש במציאות אז אתה טועה כי זה כן וזה בקיצור נראה חצי מהדור הזה פלוס שהם בוגדים ומגעילים אוף!!! וזה נגרם מהפריצות בעיקר מהידיעה ובמקור העשייה שיש בנות שהם לא מתביישות בעצמם ולכן ככה זה הגועל בכל העולם כולו .. מה יהיה מה???

    הוסף תגובה
  • דויד31/07/2005 בשעה 00:35
    12

    אין יאוש בעולם כלל!!!!
    אל יאוש יהיה טוב , אני בחור לדוגמא שמחפש רק אחת ויחידה, פשוט אני לא מוצא אך איני מתייאש , אל תחשדי בכולם כי לא כך הדבר, שבוע טוב דויד בקמן

    הוסף תגובה
  • Ace30/07/2005 בשעה 22:25
    11

    תגובה ל -1
    "הבה לי בנים ואם אין - מתה אנוכי". כך אמרה רחל אימנו ליעקב לאחר אי הצלחתם בהבאת ילדים לאוויר העולם.

    לפעמים כשמשהו כ"כ מהותי חסר לך בחיים ההרגשה היא שהמוות עדיף, שהכל שחור שאולי כדאי בעצם לסגור את הבסטה.

    לפעמים, אני גם חש כמוך. אני מרשה לעצמי לומר זאת כיוון שאני מתאר לעצמי שכוונתך אינה חלילה וחס במישור המעשי כי במישור הרעיוני הרוצה לומר: תקשיבו, לחיים שלי בעצם אין משמעות.

    אך אם תרשה לי, עצם התחושה של החיסרון והחושך פירושם שכשיאיר האור הוא גדול ועצום. מתוך החסרון שיש לך עכשיו יש גם תקווה עצומה כי לשכתמצא אותה היא תמלא לך עולם שאחרים אולי לא כ"כ חסר.

    אני אומר לעצמי עצם זה שזה כ"כ חסר ומתיש ומיאש אותך, פירוש הדבר שזה קשור אליך פנימה וחשוב לך. אם כך האם אתה יכול לוותר על הדבר שעליו הכל עומד?
    להתעייף ולנוח-מותר, להתייאש-לא.

    לכולנו קשה, מי יותר ומי פחות. אתה מאלה שכנראה בצד של היותר אך תרשה לי לחזק אותך, תן לחלומות שלך למלא אותך, ואברך אותך שבע"ה תמצא את אשר אתה מחפש בקרוב ממש, אדם שהוא מלאך...

    "זה קורה
    שהדרך מתמשכת
    זה קורה
    יש ללכת, ללכת.

    שום דבר לא ידוע
    לא שנה, לא שבוע
    יש לנוע, לנוע..."

    הוסף תגובה
  • רונית30/07/2005 בשעה 21:28
    10

    האם יש סיכוי לאהבה??
    חברה!
    תנשמו עמוק ותרגעו...
    מה הלחץ?ממה אתם מפחדים מהחופש מהרווקות!
    תנשמו קצת,תחיו עם עצמכם קצת! אני לא יודעת בני כמה אתםאתן.נישואין זה לא הכל.ובסופו של דבר זה בא.הכי לא צפוי והכי מקסים.
    אני גם לאט לאט מבינה שאולי לחפש את זה כאן זה לא המקום.רשימת מכולת,אני רק יוצאת מתוסכלת.ועם הפרעות נפשיות.. (מה לא בסדר בי?!:)אבל אסור להפוך את החיפוש הזה לתכלית! פרופורציות! כמה מבין כל החברה כאן באמת חשבו על זה אם הם מוכנים נפית באמת להקמת בית .בזמן האחרון כ"כ הרבה זוגות מתחנים.וזה נראה כאילו משהו כאן לא כזה טבעי.כמו חובה.צריך להתנצל על זה שאתה לא רוצה להתחתן בגיל צעיר.בחורה בת 21 היא זקנה...
    מאיפה החשיבה הזאת צצה לה?
    צריך לזרום עם החיים ולהתאזן ביחס לעצמנו..
    כ"כ צריך לעבור את התהליך שלו.
    אתם לא סתם במצב הזה.תלמדו ממנו תתקדמו תתפתחו! אני מדברת גם אל עצמי..

    שבוע מצויין!
    המון אור,שמחה חדווה,בריאות!
    בהצלחה!

    הוסף תגובה
  • משה29/07/2005 בשעה 17:25
    9

    למלאך
    רוצה לדבר על זה?
    [email protected]

    אני לא יודע מה איתך, אבל גן עדן פתוח, ואנ ישם כל יום.
    אולי בדקת במקום הלא נכון.

    בברכה
    שבוע טוב!
    משה

    הוסף תגובה
  • נאוה29/07/2005 בשעה 17:12
    8

    אסור להתייאש
    אני מאמינה בכל ליבי שקיימים בחורים מצויינים עם רמה דתית ראויה ומקווה לפגוש את האחד בשבילי בקרוב. נכון, יש אנשים עם כוונות לא ראויות עם רצונות שלא מתאימים לי, אבל אני לא חושבת שהם משקפים את הכלל. בסיפור הזה יש הרבה מאוד תסכולים אבל אני משתדלת לראות את חצי הכוס המלאה. יכול להיות שבאמת כדאי לך לעשות הפסקה מחיפוש באינטרנט ולהשקיע במשהו שמעניין אותך ועושה לך טוב. זכרי: "ישועת ד` כהרף עין"! חזקי ואמצי ובעזרת ד` גם תצליחי.

    הוסף תגובה
  • בתאל29/07/2005 בשעה 15:31
    7

    בתגובה...
    שלום לך,קראתי את מה שכתבת ואני יכולה להבין אותך אבל את לא צריכה להתייאש
    בגלל שזה תלוי בך אם תדעי לבחור בחור רציני אז תקבלי אחד כזה זה תלוי במה שאת משדרת.............

    הוסף תגובה
  • Ace29/07/2005 בשעה 15:05
    6

    חזקי ואמצי!
    שלום לך,

    אכן, יש משהו מפחיד באינטרנט, לכי תדעי מי נמצא בצד השני...

    זהו פחד אמיתי ובריא ומי שאין לה/לו אותו אז יש בו תמימות יתר.

    אך ישנם עוד הרבה פחדים בחיים.מה אנו עושים איתם? נותנים להם לשתק אותנו? לא!פחד הוא דבר טבעי, נורה אדומה שצריכה להבהב, להזכיר לנו שצריכים לעשות אך בזהירות!
    גם לנסוע היום זה מפחיד, לכי תדעי מה יקרה...ובכל זאת נוסעים המון, ובזהירות.

    לדעתי האינטרנט אינו מקום זול, הסטיגמה הזו נוצרה עקב השימוש שאנשים עושים ברשת, ובכך גורמים להמון אנשים לפחד מהמדיה הזו ולא לנצל את מרחבי הידע שבה למטרות חיוביות. אני אישית נרשמתי לכאן כי כבר נמאס לי לחכות להצעות מחברים כמו קבצן, מלצאת עם בנות שאין ביננו בכלל קשר.

    כאן אני יוזם ואני יכול לחוש את האדם שמולי לפני שאנו מחיליטים יחד אם זה אכן בכיוון.

    יכול להיות שלך זה לא מתאים, אך גם יכול להיות שאם תמצאי מישהו נחמד ותספרי לו שאת קצת נרתעת מכל העסק ואם הוא יכול להיות קצת יותר סבלני ל"חקירות" שלך עד שתחליטיו לצאת...אולי עוד יצא מזה משהו.

    הרוב של הבחורים כאן (והבנות כמובן) נרשמו למטרה רצינית ולא למטרות חטיפה... ( :

    יש כאן המון אנשים שרוצים להקים בית נאמן ומלא באהבה לאישה אחת ויחידה. בנאמנות ולא במה שתיארת כאן.

    חוץ מזה שלכל אחד יש תקופות של יאוש, בהם הוא שומע הצעות וקורא כרטיסים אך שום דבר כבר לא גורם לו לרצות ולצאת. הרגש אינו דבר נשלט, לפעמים הוא למעלה אך לפעמים גם לא.

    זה טבעי, כל העניין הזה הוא די מתיש ולפעמים צריך להחליף כוחות ו...לשמוע עידוד.

    אל בהלה, לדעתי את עוברת תהליך שהוא בריא וטבעי. עם זאת הוא עדיין מלחיץ...

    אז קחי ת`בעסה בסבבה, תנוחי, תעשי חושבים ותצאי לעוד סיבוב...
    בע"ה יהיה בסדר ותמצאי את מי שראוי לך, את מי שיהיה נאמן לך ורק לך ויאהב אותך ורק אותך.בהצלחה...

    (יש פתרונות לפחד: תקבעי עם מישהו ביום/במקום ציבורי ותישארו שם/תנסי להפעיל את חוק דתיים שלובים וכו` עד שתתני בו אמון)

    הוסף תגובה
  • מלאך29/07/2005 בשעה 11:33
    5

    למשה
    איזה מלאך אני...

    מלאך שהתייאש מהעולם הזה.
    מלאך שרוצה לעוף מעלה, אך אין כנפיים איתי,
    הן הוסרו והושלכתי ארצה.
    וזה לא משל.
    זאת האמת הפשוטה והכואבת - בני האדם אינם קיבלוני, אף המלאכים.
    גן עדן סגור היום, וגם מחר.
    כנפיים...לו יהי...

    הוסף תגובה
  • גלעד29/07/2005 בשעה 11:12
    4

    למיואשת.......
    לפי דעתי זה ממש לא נכון, רוב הגברים מעדיפים אשה אחת וחיים יציבים, אבל כפי שאמרו חכמינו "יצר לב האדם רע מנעוריו", אנשים חוטאים בחדרי חדרים ונותנים פורקן ליצר הבהמתי שלהם והאנטרנט הוא סוג כזה של חדר...

    הוסף תגובה
  • מישהי29/07/2005 בשעה 09:26
    3

    אני מרגישה כמוך בדיוק@

    גם אני זקוקה לעידוד בזה יו. כתבת בדיוק מה שאני מרגישה. באמת יש אהבה אמיתית היום בכלל?

    הוסף תגובה
  • משה29/07/2005 בשעה 08:09
    2

    ל-1 ולכותבת הכתבה
    איזה מין מלאך אתה שרוצה להתאבד?

    ועכשיו אלייך חמודה.
    לא, לא כל הגברים כאלה. ואני אפילו מעיז ואומר שמה שראית בצ`טים שביקרת בהם הם מיעוט חולני ושפל. רוב הגברים שאני מכיר, כולל אותי, רוצים משפחה יציבה ואשה אחת, אהבה אחת.
    אל תנסי להבין איך העולם נוהג דרך צ`טים, תביני שלמקומות הללו נכנס קהל יעד מוגדר מאוד, וממילא נראה לך שכל הגברים ששם מעוניינים בדבר אחד.
    לגבי המסורתיים לייט... אני באמת לא יודע. אבל אני מניח שזה תלוי כמה מסורתיים הם וכמה לייט הם. :-)

    בקיצור, אל תתיאשי, יש איפשהוא בעולם מישהו שרוצה אותך ורק אותך, תני לו צ`אנס והוא יבוא מהלב (יותר מדי רדיו :~| ).
    וטיפ קטן, עזבי את הצ`טים הללו, הם לא עושים לך טוב.

    בברכה
    משה

    הוסף תגובה
  • מלאך29/07/2005 בשעה 01:52
    1

    אני יותר מיואש ממך...
    אם זאת לא היתה עברה להתאבד בדת....
    אין צורך להוסיף....

    הוסף תגובה