חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

אביר + מקשיב + אוהב + רגיש +אכפתי + כיו"ב = ???

ישי_12271 ישי_12271

אביר + מקשיב + אוהב + רגיש +אכפתי + כיו"ב = ???


קטגוריה: כללי


"אני רוצה שיהיה רגיש ואכפתי, שיאהב אותי כמו שאני, שאף פעם לא יכעס עלי, שידע להקשיב לי, שיתייחס אלי כמו מלכה, שלעולם לא יחשוב על מישהי אחרת, שיגיד לי דברים יפים כל הזמן, שיביא לי פרחים, שיהיה האביר על הסוס הלבן שלי"

"חשוב לי שתראה טוב, שיהיה לה לב זהב, שתהיה עדינה, שתהיה רגישה וחמה, שיהיה לה שכל בראש, שתהיה צנועה, שנוכל לדבר אחד עם השני שעות על שעות, שתהיה הנסיכה שלי"

תהיו רציניים לרגע. תקראו את הפסקה המתאימה לכם, תקראו טוב. ועם יד על הלב, זה לא באמת מה שאתם רוצים? אתה לא באמת רוצה שתהיה עדינה ושתראה טוב? את לא באמת רוצה שיקשיב לך כל הזמן ויחייך בהבנה? מי שהינהן שימשיך לקרוא...

עברתי ככה על הכרטיסים של כמה בנות ובנים כאן, ושמתי לב שככל שהאדם הכותב מבוגר יותר, כך דרישותיו הולכות ומתרחקות מהתיאור לעיל. אולי זה כי עברתם מספיק ואתם יודעים בדיוק מה אתם מחפשים, ואולי זה כי התבגרתם. אני אדבר כנציג המין הגברי (נציג. לא מייצג. יש הבדל), אך אני חושב שהדברים נכונים לשני הכיוונים, ומקווה שדברי לא יפלו על אזניים ערלות.

יש לי סוד לגלות לכל הבנות - כל התכונות הנפלאות שאתן מבקשות קיימות בהוליווד למכביר, ורק שם.
(לפעמים נדמה לי שאתן רוצות חברה ולא חבר)...

שיקשיב כל הזמן? לא ולא. הוא יקשיב, בוודאי. אבל לפעמים הוא פשוט יחכה לתורו לדבר. לפעמים הדברים שתגידי יראו לו משעממים מאוד, אפילו אם הוא יחייך ויהנהן. לפעמים לא יהיה לו כוח לדבר איתך בכלל, סתם כי הוא עייף עכשיו.
וזה לא אומר שהוא לא יאהב אותך.

שיהיה רגיש ואכפתי? לא ממש. נכון, הוא ישים לב לצרכים שלך, הוא יתן לך פרחים (כי את אוהבת את זה, לא כי הוא חשב על זה), הוא ידאג שתרגישי בנוח. אבל לפעמים הוא לא יבין כל רמז קטן שתשלחי לו אלא יחכה למסר ישיר. לפעמים הוא ירצה מאוד לחשוב על הצרכים שלו, לפני שלך.
וזה לא אומר שהוא לא יאהב אותך.

שלעולם לא יחשוב על מישהי אחרת? בלתי אפשרי. נכון, הוא יחשוב עלייך כל הזמן, את לא תצאי לו מהראש. נכון שאת תהיי המשענת שלו. אבל לפעמים כשתעבור מישהי ברחוב, הוא יסתכל, ככה בזוית העין. לפעמים הוא ידבר עם ידידה שלו או עם אחות/אמא ולא איתך, כי יש דברים שרק הן יבינו.
וזה לא אומר שהוא לא יאהב אותך.

שיהיה האביר על הסוס הלבן? בנות יקרות. בימי הביניים, בהם היו אבירים, וסוסים לבנים. היו גם הרבה יותר אנשים רגילים על סוסים אפורים וזקנים.
וזה לא אומר שהם לא אהבו.

בנות יקרות, אני חושב שאת העיקרון הבנתן. להיות ריאלי זה לא אומר להתפשר, רק להסתכל על העולם קצת אחרת.

04/07/2005
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • שלום לא, זה לא שמי22/07/2005 בשעה 17:25
    14

    תשובה אליך
    הקשר עם הבעל לבין עם החברה "מכיתה ב`" בודאי שזה שונה, וברור שיש כמובן נושאים(בודדים) שארגיש יותר בנוח לדבר איתה עליהם. זה בהחלט לגיטימי. אך זה יהיה נורא אם אני ארגיש איתה יותר זורמת.
    יש דברים שהבעל והאישה לא תואמים בהם,
    (דרך אגב- שופינג זה דוגמא גרועה!!! המון נשים שונאות ללכת שופינג, ויש גברים שממש אוהבים את זה-תלוי בבן אדם) אך אני עדיין חושבת שהבעל ואשתו צריכים להיות החברים הכי טובים בעולם! וזה לא יוצא מן הכלל!

    הוסף תגובה
  • ישי22/07/2005 בשעה 16:37
    13

    דעותינו חלוקות
    המצב שתיארתי הוא המצב האידיאלי מבחינתי.
    אם מבחינתך לא, מקווה שתצליחי למצוא את הדמות שיצרת בראשך, אני חושב שהרבה אכזבות עוד נכונות לך, ומקווה בשבילך שטעיתי.
    כשאני אומר את המשפט הזה (עם החברה והחבר) לגברים - כולם מהנהנים ומתחילים לספר לי על כל המקרים שהם הרגישו משועממים עד מוות באיזה יום שופינג, אבל אני מתכוון לצורך שממלאות חברות טובות אחת לשניה - שהוא צורך שחבר/בעל לא אמור ולא כדאי שימלא (באופן מלא, כוונתי) בעלך אמור להיות החבר הכי טוב שלך, להכיר אותך הכי טוב, לדעת עלייך הכול, וכיו"ב. אבל לפעמים החברה הטובה מכיתה ב` דווקא תבין ותכיר אותך יותר טוב, ואיתה תרגישי יותר זורמת. ולא רק שזה לגיטימי, לדעתי, זה אף הכרחי ובריא.
    ושוב, תמיד תמיד יש יוצאים מן הכלל, ואשריהם.

    הוסף תגובה
  • שלום לא, זה לא שמי22/07/2005 בשעה 14:15
    12

    "לפעמים נדמה לי שאתן רוצות חברה ולא חבר"
    לדעתי הדרישות הם לא מוגזמות.
    המצב שאתה תיארת זה בד"כ מערכת היחסים לאחר 20 שנות נישואים.
    וחוץ מזה אני מצפה שבעלי יהיה החבר הכי טוב שלי! אז מה זאת אומרת המשפט הנ"ל?
    אשמח לקבל ממך תשובה:)

    הוסף תגובה
  • דדה21/07/2005 בשעה 00:00
    11

    סוד הקסם ורוחמה השכנה
    הכתיבה שלך מקסימה ואני מסכימה בגדול עם דבריך. לפי מה שכתבת אני אמורה לחפש בחור ממוצע, לפי שיטת הרמב"ם, לא נדיב ולא קמצן, לא דברן ולא שתקן, לא אביר ולא צמית, בינוני משהו.
    לי קשה עם בחורים בינוניים שכאלה- או שלפחות ככה הם מגדירים את עצמם, לא מיוחדים, ממוצעים. קשה לאהוב מי שלא אוהב את עצמו, לא שואף להגיע לאן שהוא ולא נכון לתת מעצמו לקשר.
    וחוץ מזה- לפעמים אנחנו רואים זוג ושואלים- מה הוא מצא בה? או מה היא מצאה בו??? אז, הם מצאו. זה מה שהם אהבו ומצא חן בעיניהם.
    זכותה של המגיבה לדעת מה היא מחפשת. זו היא שמחפשת. והיא מחפשת מישהו שיתאים לה. לא לי ולא לרוחמה השכנה. ויום אחד היא תמצא מישהו שהיא תחשוב שהוא מקסים וקשוב ואני לא אבין ורוחמה השכנה תתחתן אתך כי היא תחשוב שאתה האביר הרגיל על הסוס בגיל הזהב שהיא חיפשה כל השנים ואני לא אבין...

    הוסף תגובה
  • ישי20/07/2005 בשעה 23:33
    10

    תתבגר תתבגר כך אומר לי הקול
    בלי להיכנס לתיאוריות על ההבדלים בין גברים לנשים ואם הם קיימים בכלל, אנונימית, הבעתי את דעתי האישית המבוססת על נסיוני האישי, וכך גם כל אחד מהמגיבים הבוגרים והלא בוגרים כאן.
    ועל כן לטעמי הזלזול שלך אינו במקומו.
    אני דווקא קיוותי לתגובות מסוג: "אתה ממש טועה, זה לא נכון" אבל את אלו לא קיבלתי, לא מגברים ולא מנשים, אז כנראה שהנקודה שניסיתי להעביר כן נכונה.
    אני מסכים לחלוטין שלעם הגברי יש ציפיות מוגזמות, אבל אינני יודע מה הם. קטונתי אני והכרומוזום Y שלי. לא ברור לי למה זה טיפשי. אמת שהכתבה היתה הרבה יותר שלמה עם שני הצדדים, אבל לא היה לי צד שני כשכתבתי אותה, בשביל זה אני באתר :-)
    (ולמרות הכול, התגובה שלך היא היחידה שהעבירה ביקורת בונה באופן ברור, חזקי ואמצי...)

    הוסף תגובה
  • אנונימית20/07/2005 בשעה 21:39
    9

    אולי תפסיקו לריב כמו ילדים טיפשים!
    כתבת דברים יפים
    אך ברגע שהפכת זאת לנושא של בנות בנים - הרסת הכל
    הדברים האלה קיימים בשני המינים כאחד, לכל מין יש את הדרישות שלו , וחבל שבחרת להתעלם מזה. (ותשובה כמו "אני גבר ולכן אני רואה את הצד הזה" אינה חכמה במיוחד).
    כל כתבה כזו מביאה לשלל תגובות ילדותיות ודי מפגרות (וסליחה על הבוטות אך זה בהחלט מתבקש) של תגובות בנוסח הבנות הן כאלה.... והבנים הם כאלה....
    חברה - אולי תתבגרו כבר.

    הוסף תגובה
  • ישי19/07/2005 בשעה 23:23
    8

    לאנונימוס
    לפי הכרטיסים, כן.
    תמיד יש יוצאים מהכלל, ואשריהם. לא בהם מדובר.

    הוסף תגובה
  • אנונימוס19/07/2005 בשעה 21:37
    7

    שאלה אליכם
    אתם חושבים שרוב הבנים מחפשים בנות עדינות?

    הוסף תגובה
  • ישי19/07/2005 בשעה 13:34
    6

    ברור שהתעלמתי מהצד השני
    בשביל להעביר את התחושות כמו שצריך - עם כל הניואנסים הקטנים - צריך להיות בת.
    אין ספק שזה הדדי, אבל לי יש תחושה, הנובעת מהנסיון שלי גרידא ולא משום דבר אחר, שאתן יותר `חולמות` ממנו.
    בכל מקרה, מיכל, את מוזמנת להרים את הכפפה ולנסות להסביר כמה אנחנו הגברים עם מעצבן וחסר רגישות :-) אל תשכחי לא להכליל...
    מירי - עצם זה שאת מצליחה לתמצת למשפט אחד מה את רוצה מגבר (שיאהב אותי ובאמת) ושרק את בעצמך יודעת מה את בדיוק מחפשת - מעיד על בעייתיות. הרי מה זה בדיוק יאהב - רשימה של דברים שאת רוצה שיספק לך, לא? כל אחד מגדיר אהבה אחרת, אז מומלץ לא להשתמש בביטויים שחוקים מדי ולנסות להבין שהעולם מורכב. ככה נראה לי...

    הוסף תגובה
  • מירי19/07/2005 בשעה 09:55
    5

    למרות שאתה צודק
    גם בצד השני של הגברים זה אותו דבר, גם לכם יש רשימה ארוכה מאד, של מה שאתה מחפשים ומה שאתם רוצים, ואם מישהי חורגת מהרשימה היא לא בסדר... אנחנו סה"כ מחפשות מישהו שיאהב אותנו ובאמת

    הוסף תגובה
  • מיכל19/07/2005 בשעה 01:52
    4

    גם לגברים יש דרישות
    ישי היקר הנך מציג כאן רשימה של תכונות שמחפשת הבחורה בבחור .אך התעלמת לגמרי מהצד השני!!!
    לגברים יש רשימות ארוכות של דרישות -שתהיה עדינה,חכמה,בעלת חוש הומור, שתדע לזרום ושתראה טוב,שתדע לפרגן ולקבל וכו` וכו` כולנו יודעים שמקבץ התכונות המבוקש לאו דווקא קיים באדם אחד אך עדיין אנו יכולים לדרוש זאת.
    רק צריך לזכור שזה הדדי ולא כמו שהצגת כאן את הצד הנשי הדורש...
    סתם נקודה למחשבה ףאשמח אם תגיב חזרה.

    הוסף תגובה
  • יעל18/07/2005 בשעה 18:27
    3

    כנראה שאתה צודק
    אבל, קשה להפנים...
    הצצתי בכרטיסך, מפליא!
    מילים כ"כ גדולות ובחור די צעיר :)

    הוסף תגובה
  • עדי18/07/2005 בשעה 15:12
    2

    :-)
    הכתבה הטובה ביותר שקראתי באתר עד כה.

    הוסף תגובה
  • גבר18/07/2005 בשעה 13:58
    1

    צודק במאה אחוז
    לדעתי אתה צודק במאה אחוז רק שכחת דבר קטן לבנות מותר הכל לעשות ולקבוע גם כללים אבל לנו חס וחלילה אסור אני גם חושב שרוב הבנות היום מסתכלות על הדברים שצינת ולא יודעות להעריך גבר טוב וגבר טוב זה לא גבר שמתנהג דווקה בכללים שצינת כי יש גברים שעושים המון רק הם לא מדברים הרבה ומראים את זה כי הם אמיתים ולא שחקנים .

    הוסף תגובה