חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

חרדת דיטים

חרדת דיטים


קטגוריה: כללי


רציתי לשתף אתכם במין חרדת דיטיים שגיליתי על עצמי ואני חושב שיש אותה לעוד המון בחורים ובחורות אז ככה לפני מספר שנים שהייתי יוצא לדייט הייתי בא עם חשק הייתי ניפתח מאוד בפגישה אפילו אם הבחורה לא היתה ניראת לי הייתי מושך דייט שעתיים שלוש בשיחה פתוחה והייתי אפילו נהנה מזה בזמן האחרון שמתי לב שאין לי הרבה סבלנות לפגישות ובפגישות הכל נעצר גם מבחינתי ושמתי לב שזה גם מבחינת הבנות רציתי לציין שאני ניראה טוב מאוד אבל לבנות זה לא תמיד מה שיקנה אותן חשוב להם גם השיחה הזורמת וכל מה שכרוך לפעמים אני לא יודע אם אני מתנהג כך בגלל שזה לא ממש זה עם הבחורה הספציפית וכמו שאומרים לי תמיד שהיא תגיע אז אתה תרגיש את זה לא רק תדע אבל בכל זאת אני חושב שהשחיקה של הדייטים עשתה לנו משהו במיוחד למי שמתקרב לגיל 30 או עבר אותו יש לי חבר שהיום יוצא לדייט כדי לספק את את המצפון שלו אבל הוא צופה את הכישלון מראש .
אשמח לשמוע דעות מבנים ובנות
27/06/2005
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • אסתר19/05/2013 בשעה 21:24
    33

    מבינה אותך לגמרי זה חבר חדש שלקראת גיל ה30 מתגנב ומתחבר אלינו ברגעי המשבר הוא נקרא "ייאוש" ,בגילאים היותר צעירים לא כ"כ שמים לב יותר מרגישים יותר חיים! אבל עם הזמן הדייטים מקבלים טעם מר מאוד כי הוא לא הגיע עד עכשיו אז למה שיגיע"..."ואם זה לא הוא"..ושוב רוטינה אבל צריך להבין שלכל אדם יש תיקון מסוים ,ולהבין שהתיקון שלנו בין היתר הוא עיכוב בזיווג ולקבל את זה ,יש המון קורסים וטיפולים אישיים שיכולים לעזור ,הרבה תפילות והעיקר לחזק את עצמנו מול הייאוש בשמחה ואמונה שבסוף זה יקרה:)

    הוסף תגובה
  • שרון12/08/2005 בשעה 17:49
    32

    פסיכולוגיה בגרוש
    שלום לך אדם יקר,
    חשבתי על קשר אפשרי בין צורת הכתיבה- כמעט ללא פסיקים ונקודות, ובין צורת ההתנהגות ודרך המחשבה.
    אולי זאת רק אני, פילוסופית מלידה, אבל אני מאמינה שיש כאן משהו ששווה בדיקה.
    אולי אתה לא יודע מתי להפסיק? מתי לומר די?!
    הכל אצלך מתחיל ולא נגמר...
    אולי כדאי להיות יותר מרוכז וממוקד.
    תקשיב לעצמך ותשמע. לפעמים אנחנו צריכים לחזור למקורות. להתקרב לעצמינו. ואז אנחנו יודעים את התשובה, את המהלך הבא.
    הבט בה. הקשב לה. היא מוצאת חן בעיניך?
    נחמד לך בחברתה?
    אתה מוצא עצמך בדייט חושב על סידורים אחרים? על מתי כבר תוכל להשתחרר?

    אולי הועלתי במשהו? אני מקווה שכן.
    וכל מה שכתבת לך כתבתי לא פחות, גם לעצמי.
    שיהיה בצלחה.

    הוסף תגובה
  • הכותב24/07/2005 בשעה 10:10
    31

    תגובה ל24
    קודם כל בענין מה להזמין וכמה להזמין את זה כתב מישהו מהתגובות ולא אני עכשיו בקשר לבתי קפה אם שמת לב מה שניסיתי לומר פה שכל השחיקה מהדייטים נובעת מזה שנוסעים מהבית לאסוף את הבחורה ומשם לבית קפה ועד שמוצאים מקום בסופו של דבר מסתבר שכל דייט נמשך המון זמן בלי שתרצי/ ה אז למה לא להיפגש בשיטה השניה ותאמיני לי שזה לא מקמצנות אני בחיים לא נתתי לבחורה לשלם בפגישה הראשונה אז אני לא יודע בת כמה את אבל אל תרגישי שאת לא שווה אם לא יוציאו אותך לבית קפה בפגישה הראשונה עברנו את הימים האלה .

    הוסף תגובה
  • יגאל23/07/2005 בשעה 22:55
    30

    כל השיטה לא טובה
    לפי דעתי ונסיוני רב השנים בפגישות מהסוג הזה
    שגם אם יש תמונה זה עדיין פגישה כמעט עיוורת.
    אני רוצה להציע כאן לכולם דרך אחרת לפגישות
    לצורך הכרות .
    הפגישה צריכה להיות תוך כדי מיפגש קבוצתי ,
    או תוך כדי פעילות מסויימת למשל מישחק
    משותף .
    ואז כל הלחץ של הפגישה יורד כי , בחור/בחורה
    איקס לא באו במיוחד כדי לפגוש , אלא באים כולם
    לארוע כללי ( שצריך להיות מאורגן ע`י האתר אולי)
    מה שקורה הוא שבשיטה זאת אם מישהוא/מישהי
    מוצאים חן בעיניך אז אולי ניתן להזמין אותה למישחק משותף בינהם ואז גם הצד השני יכול לדעת אם גם הוא מעוניין להיות בקשר .
    אם מישהו מהאתר קורא את התגובה אז אולי יש
    באפשרותו לעשות משהוא בנושא זה של ארגון
    מיפגשים כמו זה .

    הוסף תגובה
  • שחר23/07/2005 בשעה 21:48
    29

    לשלומית
    שלומית יקרה!
    לא הבנת אותי - אני לא פוגע ולא פגעתי בבנות אף פעם. אני בחור מאוד רגיש ומתחשב. רק התכוונתי שלא איכפת לי ואני לא מוכן לצאת עם אף אחת לבית קפה בפעם הראשונה עד שאתהה על קנקנה. אם היא חמודה ועדינה - אשמח להזמין אותה לבית קפה. לגבי שאלתך איך ידעתי שזה בגלל מראה חיצוני - איך תסבירי שבטלפון לפני הפגישה יש שיחה זורמת ופתאום בפגישה לאחר דקה, היא עושה פרצוף חמוץ ובכלל לא רוצה לדבר איתי? לא צריך להיות תמימים. זה דבר שקל לזהות אותו ותאמיני לי אני מכיר ומנוסה בתנועות ובשפת גוף.

    הוסף תגובה
  • שלומית22/07/2005 בשעה 14:51
    28

    תגובה לשחר!
    שחר היקר,
    מסתבר שיש גם בחורות שלא יודעות להתנהג יפה ואפילו בצורה מכוערת אפשר להגיד, אבל זה לא אומר שאתה צריך לפגוע עכשיו בבחורות בגלל שקרה לך מקרה אחד לא טוב. ברגע שאתה פוגע בהן זה יחזור אליך כמו... בומרנג- זאת אומרת שגם אתה תיפגע וככה לא תצליח למצוא אהבה. ודרך אגב לא בטוח שהיא "פסלה" אותך על המראה החיצוני כפי שאתה מציין זאת- מאיפה אתה יודע מה היא חושבת?

    הוסף תגובה
  • יעל22/07/2005 בשעה 13:04
    27

    לא להתייאש
    רק רוצה להגיד לך כמה דברים, זה קורה עם הזמן אבל לא צריך להתייאש, עד שהאחת תבוא ותעריך אותך כמו שצריך

    הוסף תגובה
  • שחר21/07/2005 בשעה 22:29
    26

    בקשר לבתי קפה
    אפרופו בתי קפה- יצאתי עם מישהי והיא אמרה שהיא מעדיפה להיפגש בבית קפה. היא הזמינה משהו בסכום סביר למדי. הפגישה לא היתה משהו למרות שלפני כן כשדיברנו בטלפון השיחה ממש זרמה. איך שהיא ראתה אותי היא חשבה כנראה שאני לא מספיק יפה בשבילה. לאחר 45 דק` היא אמרה שהיא צריכה ללכת. והיא כלל לא עשתה שום סימן של כוונה לשלם על חלקה ואף רמזה לי שאני בתור בחור צריך לשלם עליה. שילמתי. היא לא אמרה שום תודה. יצאנו מבית הקפה. איך שדרכו רגלינו בחוץ-היא אמרה שזה לא נראה לה. היה לילה חורפי וגשום, אך למרות שהיא נסעה לכיוון שאני הייתי צריך לא היה איכפת לה והיא השאירה אותי בגשם ונסעה לה ברכב הפרטי היפה שלה. דרך אגב, היא עבדה במשרד גדול והרוויחה הרבה כסף, ואני - רק סטודנט שמגרד קצת כסף מעבודות מזדמנות. מאז אני לא דופק חשבון- לא מעניין אותי כלום ואני לא הולך עם אף אחת לבית קפה בפגישה ראשונה.

    הוסף תגובה
  • אלעד21/07/2005 בשעה 22:09
    25

    וואלה אתה צודק
    אתה ממש צודק. גם אני הייתי בפגישות הראשונות פתוח וזורם אבל עם הזמן והאכזבות - הכל פשוט לא הולך. אני פשוט מקבל black out בפגישה ולא מצליח לפתח שיחה זורמת וטובה.

    הוסף תגובה
  • שלומית21/07/2005 בשעה 20:17
    24

    תהיות נוספות....
    כותב כתבה יקר!
    האמת שלאחר שקראתי את התגובות שלך באמת אני מזהה חרדה שהיא באמת לא סתם פחד מדייטים אז מסתבר שיש הבדל בין פחד, חשש רגיל מפני דייט לבין חרדת דייטים. אני חושבת שבאמת אם בחורה תשמע שאתה רוצה לעשות איתה סיבוב קצר מסביב "לבלוק" זה ישמע לה פרברטי- סוטה ואני רוצה להגיד לך שזה מוצדק. כי בחור/ה רציניים נפגשים פגישה נורמלית במקום נורמלי אם הולך סבבה ואם לא יש הרבה דרכים לחתוך ובכל זאת לא לפגוע באף אחד.
    לקבוע מראש זמן מוקצב לדייט פוגם בספונטניות ופוסל את הדייט מראש אז בשביל מה לצאת לדייט מלכתחילה. יכול להיות שיש טיפול בנושא חרדות מדייטים שהם מעבר לסתם ברבורים יכול להיות שיש לך טראומה רצינית...
    ובקשר לקמצנות ולהתחשב לא להזמין הרבה אוכל יקר וכ"ו... זה באמת כללים של קמצנים בלבד ואם אכלת הרבה אז את תמיד יכולה גם לשלם אם את כזאת בחורה מתחשבת. אעפ"י שאני אף פעם לא הזמנתי בדייט הראשון משהו יותר ממשקה- גם כי אני לא יכולה לאכול בפני בן אדם שאני לא מכירה וגם אני מעדיפה להקשיב לו ושהוא יקשיב לי גם אם אני יודעת כבר שזה לא מתאים...

    הוסף תגובה
  • הכותב21/07/2005 בשעה 13:13
    23

    תגובה ל21
    תראי בלי קשר לקמצנות ולכסף לדעתי פגישה שמתנהלת בבית קפה תמיד לוקחת יותר זמן ולא תמיד זה מסתיים בחצי שעה שלא לדבר על זה שלפעמים אין מקום בבית קפה מסוים אז צריך לעשות סבב בתי קפה עד שמוצאים מקום שכל הסבב הזה לבד יכול לקחת חצי שעה ואם אני אוסף אותה מהבית אז קחי בחשבון גם את הזמן מביתה לבית הקפה אז פגישה קצרה לדעתי זה לעשות טיול קצר בשכונה שלך או שלי או לקבוע במקום מסוים ושכל צד יגיע עצמאית ואז יהיה גם יותר סבלנות לשני הצדדים .

    הוסף תגובה
  • הכותב21/07/2005 בשעה 09:14
    22

    תגובה לחיים 18
    חיים לדעתי אתה לא צודק ואתה יודע מה לאחרונה דווקה אני לא שואל הרבה שאלות בטלפון ולפעמים זה עדיף כי גם אני לא סובל שמתחקרים אותי בטלפון עם כל השאלות הקבועות ומעצבנות שלדעתי מפריעות לשיחה לזרום .

    הוסף תגובה
  • הצלחה21/07/2005 בשעה 08:42
    21

    איך להפחית את חרדת הדייטים
    בקשר לחרדת דייטים, גם לנו, לבנות יש חרדות כאלה. לפני שאני יוצאת לדייט, אני מרגישה לחוצה מאוד כי אני לא יודעת מי זה האדם שיהיה מולי ואיך הוא יתנהג וכו`.
    אני מציעה לכולם לקבוע מראש שהפגישה תהיה קצרה מאוד. זוהי פגישה ראשונה ואין צורך למשוך פגישה הרבה זמן בכלל. אם קבעתם מראש שהפגישה הראשונה תהיה קצרה ביותר רק בשביל לראות אחד את השני ולהתרשם, אז אף אחד לא יפגע אם לא יצא כלום.
    חברה! תעשו כך כי גם אני עשיתי זאת ויצאתי מהר מפגישה שלא עניינה אותי.
    אל תדאגו אם כן יהיה קליק אז הפגישה תהיה יותר ארוכה. אבל מלכתחילה, לקבוע פגישה קצרה מאוד. מספיק חצי שעה. תאמינו לי שזה עובד וכך לא תהיה לכם חרדה של דייט איך לצאת מפגישה לא רצויה.
    בנות!! אל תזמינו שום דבר במסעדה חוץ משתיה. התחשבנה בכיס של הבחור. ישנם גברים שאין להם כסף ויש להם חרדת הכיס.
    אז בנות, לא לאכול על חשבון הברון. וישנם גברים גם קמצנים אז לא צריך טובות מהם.
    בהצלחה לכם בנים ובנות ויהי רצון שתמצאו את זווגכם במהרה אמן

    הוסף תגובה
  • דדה20/07/2005 בשעה 23:12
    20

    פגישה קצרה
    אני מסכימה עם מי שכתבה שלצאת לדייט זה להכיר עוד אדם, עולם ומלואו וזו יכולה להיות חוויה אבל מסכימה גם עם הכותב שלאחר אין ספור מפגשים מאכזבים זו יכולה להיות חוויה מתסכלת. אז קודם כל, אני חושבת שפגישה ראשונה צריכה להיות קצרה- אם זה זה, יופי, תהיה פגישה נוספת ארוכה יותר מקודמתה. אם זה לא זה, לא נורא, לפחות לא פתחתי את הלב במשך 3 שעות או שהקשבתי בסבלנות נימוסית ובזבזתי את זמני וזמננו.
    אם יש מישהי שחושבת שאתה קמצן כי מתאים לך לדבר באויר הצח ולא בבית קפה זו בעיקר בעיה שלה. לא שווה להיות מוטרד לגבי מחשבות מסוג כזה.
    משהו שאני עושה כנגד השחיקה זה ללכת למקומות חדשים שלא הייתי בהם- ככה אני מכירה מקום חדש ולומדת על האדם שאיתו אני נפגשת...
    מסתבר שכולנו אתך. החזק מעמד!

    הוסף תגובה
  • שלומית20/07/2005 בשעה 17:53
    19

    תגובה לחיים מ-18
    אתה יודע, יש מרחק גדול מהרשימה למציאות. יש דרכים רבות לדעת אם יש התאמה ואחת מהן אינטואיציה. אבל גם לצאת לדייטים היא אחת מהן וחייבים אם רוצים להכיר גם לצאת לדייטים.

    הוסף תגובה
  • חיים20/07/2005 בשעה 16:17
    18

    לא יוצאים עם כל אחד
    שלום
    אני מכיר את התופעה.
    היא קורת בעיקר בגלל שלא בודקים אם יש התאמה.
    מה שאני מציעה זה לעשות רשמה של דרישות.
    ואם הצד שני עומד בכך אז לצאת איתו.

    הוסף תגובה
  • הכותב20/07/2005 בשעה 10:06
    17

    תגובה למאיה
    מאיה לא מצאתי את הכרטיס שלך את מירושלים או מהמרכז ?

    הוסף תגובה
  • הכותב20/07/2005 בשעה 09:23
    16

    תגובה לשלומית 15
    שלומית קודם כל את צודקת אני כתבתי פה באחת התגובות שגם אני מעדיף את הספידייט הלא פורמלי רק שיש עדיין את הבחורות האלה שאם הגבר לא יוציא אותם לבית קפה אז הם ירגישו שהם לא שוות או שמראש לא מכבודם להיפגש לפרק זמן מסוים או לטיול קצר וכדומה אבל מנסיוני שמתי לב שרוב הבחורות שעברו את גיל 27 ועברו כמובן המון דיטיים אז דוגלות בשיטה . תודה שלומית ובהצלחה לכולם .

    הוסף תגובה
  • שלומית19/07/2005 בשעה 23:43
    15

    תהיות שונות...
    שלום לך כותב יקר!
    ראשית כל מילה בסלע, כמובן.
    שנית אני אומרת בשביל מה לצאת לדייט ולשבת יותר מזמן "מוקצב" אם מי שנראה מלכתחילה או קצת אחרי כמה דקות לא מתאים.
    דבר נוסף,בהצעה עצמה כמובן ניתן כבר לראות פחות או יותר מי מתאים ומי לא. לאחר מכן בשיחת הטלפון ניתן לסנן רבות... ונכון נשארים עם מעט מעט מאד אבל עדיף לחכות אפילו תקופה ארוכה לדייט ושיהיה דייט איכותי ואולי לא זה שיוביל לדבר האמיתי אבל לפחות שתהיה הרגשה שהיה שווה לחכות ויהיה ניתן להעריך בעתיד את אותם הדייטים מאשר לצאת "סתם" לעוד דייט. ונכון שנורא נעים להכיר אנשים חדשים אבל זה שוחק מאד וכבר נמאס לרבים מאיתנו. ובקשר לספידידייט שנכתב כאן- מה ההבדל בין ספידידייט פורמלי בחברה פורמלית מאשר ספידידייט בלתי פורמלי כאשר שני האנשים קובעים על כך מראש? זה יכול להיות לפעמים הדבר הנכון לעשות בזמן המתאים.עשיתי אחד כזה וזאת הייתה חוויה בהחלט מרתקת, אם כי קצת בעייתית אבל היא התאימה בנסיבות מסויימות...

    הוסף תגובה
  • מאיה19/07/2005 בשעה 16:52
    14

    תוספת לתגובתי הקודמת.
    אני בת 26 מירושלים.

    הוסף תגובה
  • מאיה19/07/2005 בשעה 16:42
    13

    תגובה לכותב ממאיה
    לכותב שלום,

    אני קצת מתביישת לפרסם את מס` הכרטיס שלי קבל עם ועדה. אם אתה רוצה העבר לי את מס` הכרטיס שלך ואני אצור איתך קשר.

    אופציה אחרת- אני כרגע באתר. תנסה ליצור איתי קשר דרך הצ`ט.

    הוסף תגובה
  • אנונימי19/07/2005 בשעה 16:09
    12

    למאיה 11
    היי מאיה אשמח שנשוחח על זה בטלפון אבל אני לא רוצה להשאיר טלפון בין התגובות אשמח להשאיר לך טלפון דרך הכרטיס שלך רק תעזרי לי לאתר אותך בת כמה את ומאיזה עיר ? וגם את מספר הכרטיס שלך ואני אכתוב לך תודה .

    הוסף תגובה
  • מאיה19/07/2005 בשעה 14:19
    11

    תגובה לכותב ממאיה
    כנראה שחלה אי הבנה. לא התכוונתי לכך שתציע לבחורות מראש לקיים פגישה קצרה.
    זה דבר שפוגע ואני ממש ממש לא מציעה לך לעשות זאת.

    התכוונתי לכך שיש חבר`ה צעירים שמארגנים ספידידייט. תיכנס לאתר רואים שש שש ותקבל על כך עוד פרטים.

    הייתי באחד המפגשים שלהם והיה נורא נחמד.
    אם אתה מעוניין לשוחח איתי בע"פ על מנת לשמוע על חוויותי מהספידידייט אתה יכול להשאיר את מס` הפלא שלך ואני אתקשר אליך (אתה לא חייב).

    המון בהצלחה

    הוסף תגובה
  • אנונימי19/07/2005 בשעה 12:24
    10

    תגובה למאיה 7
    מאיה תודה קודם כל על ההזדהות ותגידי למה התכוונת ספידדייט לפגישה באוטו או לטיול קצר בגן ? אני דווקה עושה את זה אבל לא תמיד זה נעים להציע את זה לבחורה כי יש כאלה שישר לושבות שאני קמצן ויש את הבנות שלא מספיק פתוחות לפגישה כזו כי הם אומרות לעצמם מה לא מגיע לי כוס קפה או מכל מיני טעמים אחרים אבל אני אישית מעדיף היום את הפגישות האלה של טיול או משהו כזה כי זה גם יותר פותח ואני מרגיש יותר נוח מאשר הרשמיות הזו בבית קפה .

    הוסף תגובה
  • אנונימי19/07/2005 בשעה 12:18
    9

    תגובה ליעל 4
    היי יעל תודה על ההזדהות ואשמח אם תתני לי פרטים עלייך ואני אצור איתך קשר כבר באתר
    ותציני מאיזה עיר את שיהיה לי קל לאתר אותך .

    הוסף תגובה
  • מירי19/07/2005 בשעה 09:58
    8

    תקשיב
    אני אישית דיי הפסקתי עם זה מרוב שזה תמיד לא היה ניראה לי... פשוט תצא רק לדברים שממש ניראים לך לא כדי לסמן וי מסויים. אני ניפרדתי ממישהו אחרי 9 חודשים. הוא אחרי שבוע וחצי כבר יצא עם מישהי. אני עדיין מחפשת את האומץ

    הוסף תגובה
  • מאיה19/07/2005 בשעה 09:14
    7

    כותב יקר,
    כותב יקר,

    אומנם אינני בת 30 כי אם רק בת 26, אך אני מרגישה הזדהות עם כל מילה שכתבת. בעבר כשהייתי בת 22 הייתי מסוגלת לשוחח שעות גם עם כאלה שממש לא נראו לי. כיום, אין לי יותר סבלות. ברגע שלא נראה לי אני מנסה בכל כוחי למשוך שעה של פגישה וזאת על מנת שלא להלבין את פניו של הצד השני.
    אני לא חושבת שזו התנהגות נאותה, אך אין ברירה מרוב דייטים אין יותר כח.
    אני מציעה לך ולטיפיסים "שחוקים" אחרים את שיטת הספידידייט. כך לא תצטרך לבזבז זמן רב ולבזבז כסף על בחורה שממש לא נראית לך.

    בהצלחה

    הוסף תגובה
  • מיכל19/07/2005 בשעה 01:56
    6

    לא כך..
    עצוב לשמוע זאת. דווקא אני באה כל פגישה עם מטענים מחודשים ועם שמחה גדולה בלב,תקווה קטנה ,,הרי תמיד נחמד להכיר עוד בנאדם.
    אם אתה יודע מראש שייכשל אז למה אתה טורח בכלל?
    חוץ מזה אתה מכיר את אפקט פיגמליון?זה הכוח של התת מודע פועל...

    הוסף תגובה
  • איילת18/07/2005 בשעה 23:40
    5

    חרד יקר
    חרד יקר ,כנראה שאתה בא מראש בגישה שזה לא יצליח, וזה לא מה שאתה רוצה נסה
    לבוא בגישה החיובית שזה כן יצליח אולי זה מה שאתה כן מחפש,אולי זה המזל שלך.
    ושיהיה לך בהצלחה בהמשך החיפושים.

    הוסף תגובה
  • יעל18/07/2005 בשעה 23:32
    4

    מסכימה איתך
    לפעמים אחרי הרבה דייטים מתחילים להשחק, גם הרבה לפני גיל 30 (אני בת 21 ומכירה את התופעה:). אך אסור להתייאש!
    אגב- למה לא צרפת קישור לכרטיס שלך?
    בהצלחה!

    הוסף תגובה
  • מתן18/07/2005 בשעה 18:56
    3

    חבל שאתה לא משתמש בפסיקים
    ובנקודות, זה היה יכול להקל על הקריאה, להראות טוב זה לא העיקר.

    הוסף תגובה
  • גיא18/07/2005 בשעה 14:01
    2

    נכון גם לי זה קורה
    נכון גם לי זה קורה לפעמים מה לעשות נשחקנו קצת אבל אני עדיין מנסה ולא מתיאש וגם לא מבקש תמונה כמו שרוב הבנות עושות כי הם כבר לא נפגשות בלי תמונה שזה חרדה בפני עצמה .

    הוסף תגובה
  • אושרית18/07/2005 בשעה 13:55
    1

    אפשר להבין..
    גם אני מרגישה כך... עוד לפני שאני יוצאת (כשאני כבר יוצאת, פעם באלף שנה...חחח) אז כן, מראש אני יודעת שזה מועד לכישלון.
    לא יודעת איך להסביר את זה, יכול מאוד להיות שזה מה שאמרת,שזה סוג של שחיקה, למרות שאני מאמינה שזה בא מתוך אכזבה, יותר
    נכון אכזבות.
    ונכון, תמיד יש את אלה שאומרים: כשזה יגיע אז תרגיש, אז תדע... לא ברור לי העניין הזה
    :| בכל פעם מחדש אני מנסה להרגיש אבל לא מצליחה, אני אמורה לדאוג? (צוחקת) כנראה שזה באמת כמו שהם אומרים: כל דבר בעיתו, כשלא תחשבי זה יגיע וכו` וכו`...

    מה נשאר לי לאחל? בהצלחה!!!

    הוסף תגובה