חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

הגוש שנקטף?

אביגיל בדרך האמת_8644 אביגיל בדרך האמת_8644

הגוש שנקטף?


קטגוריה: כללי




שלום רב:

בתור יהודי אמיתי שמאמין בערכיי התורה והמצוות שמאמין בבורא העולם שנותן לנו כל חלקה טובה אומרת לו אני תודה. אני בשוק מהציאות הזאת שיהודי מגרש יהודי מארצו. הריי לפי התורה בורא עולם נתן לנו חלקיי ארץ זו אז שניתן אותה לאוייבים שלנו? זה נשמע גרוע ביותר. איך בכלל חושבים על ההתנתקות?
--תכלית החכמה היא מעשים טובים. תכלית התורה והמצוות היא האמונה והבטחון בה`. ותכלית האדם בעולם הזה היא עבודת ה` שהיא ממילא תכלית החכמה--
אז בתור יהודי אמיתי שראויי להיות צדיק להיות טוב להיות חכם. מה החכמה אפילו רק בלחשוב על ההתנתקות? הריי זה סותר בכלל את גבולות א"י לפי תורת האמת שלנו. אז ככה מתעלמים איך יהודי מגרש יהודי איך?
השוטרים והמפנים מתייחסים בצורה רעה ביותר וזה נובע מהשררה וכשאדם נהנה מהשררה הוא יקבל על זה רע כי רודף אחר חומריות תאוות וכבוד מסכן הוא וכי
רודף צדקה וחסד ימצא חיים צדקה וכבוד--משלי כא/כא`--

--מחכה לתגובות--

--דרך אגב אני תושבת מהמרכז ואיכפת לי מכל יהודי באשר הוא גם אם הוא רחוק ממני כי
שלום שלום לרחוק ולקרוב אמר ה` ורפאתיו--סוף פרק כז` בישעיה--
25/05/2005
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת15/06/2005 בשעה 00:55
    19

    תגובה לאנונימי

    תודה נשמת חיים.

    מעניין מי אתה. למה אתה אנונימי?

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת14/06/2005 בשעה 23:48
    18

    תגובה :לשלומי יזהר
    כל הכתבה שלי מבוססת על אהבת ישראל שאם לא כן לא היה איכפת לי מתושביי גוש קטיף וגם מהחלקה שלהם..

    הוסף תגובה
  • אנונימי14/06/2005 בשעה 20:47
    17

    לאביגיל
    תותחית פירושו - מלכה, שאקלית וכו`
    ובכל מקרה כוונתי שהדברים שכתבת נכונים
    ואמיתיים, ובכלל עיינתי בכמה מהכתבות שלך
    וכולן עמוקות ואמיתיות. כל הכבוד והמשיכי כך!

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת14/06/2005 בשעה 00:12
    16

    תגובה לתגובה הראשונה!!!!!!!

    כולם מדברים על אהבה ושרים על אהבה וחולמים על אהבה כמה כבר אפשר לא נמאס מאהבה שתלוייה בדבר
    תגידי?
    ובעיניי יו כמה כותבים על אהבה!

    --ותראי מה כתבתי במספר 3-

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת14/06/2005 בשעה 00:06
    15

    לאנונימי

    מה הכוונה תותחית? אהחחחחחח

    הוסף תגובה
  • שלומייזהר12/06/2005 בשעה 15:57
    14

    אהבת ישראל
    אבגיל גם צרך הרבה אהבת ישראל בין אחד לשני נכון שאנו נמצאים בתקופה קשה מאווד לעם ישראל שבו ה בוחן אותנו על אהבתנו לארץ ישראל ואהבת ישרל בנשמה זה הנסיושאנו עכשיו צרכים לעמוד בן לכן אנו מאווד צרכים לעמוד בנסיון הזה כמה שיותר לא לתפרע בכבשים להרבות אהבת ישראל וגם ללחם על ארץ שלנו בדרים של אהבת ישראל כי זה נסיוןשלנו עכשיו מאת ה יתברך שמו :D

    הוסף תגובה
  • שלומייזהר12/06/2005 בשעה 15:57
    13

    אהבת ישראל
    אבגיל גם צרך הרבה אהבת ישראל בין אחד לשני נכון שאנו נמצאים בתקופה קשה מאווד לעם ישראל שבו ה בוחן אותנו על אהבתנו לארץ ישראל ואהבת ישרל בנשמה זה הנסיושאנו עכשיו צרכים לעמוד בן לכן אנו מאווד צרכים לעמוד בנסיון הזה כמה שיותר לא לתפרע בכבשים להרבות אהבת ישראל וגם ללחם על ארץ שלנו בדרים של אהבת ישראל כי זה נסיוןשלנו עכשיו מאת ה יתברך שמו :D

    הוסף תגובה
  • אנונימי12/06/2005 בשעה 02:01
    12

    אשרייך
    כל הכבוד !
    אביגיל בדרך האמת הכי תותחית!

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת09/06/2005 בשעה 22:56
    11

    ההוכחה שעזה שלנו כפרה!

    --יהושע טו`.----מעקרון וימה כל אשר על יד אשדוד וחצריהן:אשדוד בנותיה וחצריה עזה ובנותיה וחצריה עד נחל מצרים והים הגבול וגבול:..------

    { בספר דברים גם כתוב }

    הוסף תגובה
  • אביגיל09/06/2005 בשעה 22:45
    10

    יגאל אתה טועה! עזה שייכת ועוד איך!

    כתוב בספר דברים בספר יהושע פרק יא +
    איך אתה טוען דבר כזה ?

    הוסף תגובה
  • אביגילבדרך האמת09/06/2005 בשעה 22:32
    9

    יגאל מי לימד אותך תנ"ך? אתה טועה?

    --כל עזה שלנו--

    גוש קטיף שלנו

    הוסף תגובה
  • יגאל09/06/2005 בשעה 21:26
    8

    עזה לא היתה שיכת
    ליהודים מאז ומתמיד , אם תסתכלי במפות
    של ישראל (בתנ"ך) אפשר לראות שהרצועה
    הזאת לא היתה חלק מישראל.

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת08/06/2005 בשעה 18:36
    7

    תגובה לכולם:
    --לערבים יש 22 מדינות לנו יש אחת--
    --אנחנו ארץ פיצית ועוד רוצים לקחת חלקים ממנה כמה כבר אפשר--
    --לערבים יש לאן ללכת לנו לא--
    --ערפאת קיבל כספים בשביל הערבים זה שהוא לא נתן תכסף להם זאת בעיה ענקית שלהם--
    --גם בקרב היהודים יש יהודים טובים אבל אנחנו לא הולכים להתפוצץ אצלהם--
    --הבא להורגך השקם להורגו--
    --ואיפה האהבה שלכם ליהודי אחר--אם היו באים לפנות אותך מביתך את לא היית מרוצה כמוהם היית מאשימה את כל מי שבעד ההתנקות--
    --אין לב לאנשים כי כבר לא איכפת לאנשים מכל חלקה בארץ הזו--

    --איך אפשר??????--

    הוסף תגובה
  • רונן08/06/2005 בשעה 17:08
    6

    "ההשארות" פה "אם בקולו תשמעו"!!!!!
    אלוקים אכן הבטיח לנו את הארץ הזאת והארץ הזאת ב"טאבו" אכן שייכת לנו וכך גם היה כשהיינו בגלות הארוכה בחו"ל אף שפיזית לא היינו פה. אם פיזית אכן יהיה לנו את הארץ הזאת תלוי ב"אם בקולו תשמעו". כביכול אפשר להוציא מדברייך שכל הדבר הזה שקוראים לו התנתקות לאלוקים אין יד בזה. ובכן זו תהיה כפירה לומר כך, אלא שזוהי גזירה קשה מאתו יתברך ועלינו לשבת ולשאול עצמנו למה (ולא להגיע לתשובות מטופשות כמו "לא היינו תקיפים לגבי ארץ ישראל כפי שהיינו צריכים להיות") למה זה קורה ולראות היכן אפשר לתקן בדברים רוחניים, ולא לשים דגש כל כך חזק על כל האג`נדה של נגד ההתנתקות בתחום העשייתי, אכן צריכים לפעול אך לשים את הדגש העיקרי על התחום הרוחני מה אפשר לעשות ולתקן. ולא אני ממציא זאת, שכתוב אם ראית עיירות נעקרות ממקומן, על כי לא החזיקו ידי סופרים ות"ח-רעיון אחד למשל לחיזוק. לא מובטחת לנו "ההשארות" פה אם לא בקולו של רבונו נשמע!!!

    הוסף תגובה
  • הומניסטית08/06/2005 בשעה 14:40
    5

    תגובה למספר 3
    התפיסה ש"הערבים הם אוייבנו" היא חלק ניכר מהעובדה שהערבים הם אוייבנו.
    הביני- בצד השני קיימים אנשים שרוצים בשלום, שרוצים להגיע להבנה. לא כולם מחבלים, לא כולם מגדלים שאהידים, לא כולם שונאינו. אנו צריכים לעשות כל מאמץ אפשרי כדי שהעולם הנפלא הנתן לנו הקב"ה יהיה טוב יותר.

    לגבי גוש קטיף- ההתיישבות שם נעשתה באופן לא הוגן, ראוי שנצא משם ומהר.


    הוסף תגובה
  • א`07/06/2005 בשעה 15:29
    4

    אין חדש
    שלום,
    זה חלק מעונש הגלות...
    לא יודעים מה לעשות...ואח"כ קוראים לזה מחדל.
    א`

    הוסף תגובה
  • אביגיל07/06/2005 בשעה 00:06
    3

    תגובה לכותבת מספר 1 ולמספ]ר 2
    לכותבת מס` אחד: קודם כל אפשר לפרסם פה כל דבר כפי שכתוב יש לכם משהו לספר. מי אמר שזה חייב דווקא על הכרות?
    לכותבת מספר אחד ושתיים:
    דבר שהוא לא אמיתי לא צריך לחשוב עליו לא צריך לדעת את הצד השני אם האמת כבר אצלך והאמת היא שהגוש הזה חלק מהעם וצריכים לתמוך בהם! איך את כותבת מספר שתיים תומכת בערבים שהם אוייבנו אני לא מבינה...!

    הוסף תגובה
  • הומניסטית06/06/2005 בשעה 17:13
    2

    פינוי התנחלויות, ויפה שעה אחת קודם
    יותר מ-3 מיליון פלסטינים חיים תחת כיבוש. השינאה שהם שונאים אותנו היא, בין השאר, מעשה ידינו, והגיע הזמן שמישהו יראה את זה.

    לך איכפת מכל יהודי? לי אכפת מכל אדם. אנו מאמללים אותם, מסרבים לתת להם לחיות חיים נורמלים, פלא שחלקם מתנהגים כמו חיות?

    אני תומכת בהתנתקות. לאף אחד לא מגיע לחיות כמו שחיים הפלסטינים שנמצאים תחת ידינו. זוהי תעודת עניות למדינת ישראל, הקוראת לעצמה "מדינה דמוקרטית".

    הוסף תגובה
  • שירה חדשה06/06/2005 בשעה 17:11
    1

    לכבד את הצד השני.
    מה בין שמיטה להר סיני? הרבה, תראי את כל המפרשים בנושא.
    מה בין הכתבה שלך לאתר - אין לי מושג.
    כאחת שבהחלט יש לה בעייה עם נושא ההתנתקות, צורם לי לראות את הנושא הזה באתר זה.
    אך לא פחות צורם לי לראות, שאת, כמו התומכים בהתנתקות - רואים רק את עצמכם, ומשתלחים בצד השני בצורה קיצונית.
    למרות שאני בדעתך,(ושבטח יהיה לך קשה לראות זאת מדברי כאן).
    האם עצרת פעם, לנסות ולהבין את הצד השני, גם אם אינך מסכימה לדעותיו?
    ולעניננו - כאשר עומד מולכם אדם עם דעות שונות, אתם לא חייבים לקבל את דעותיו, אתם חייבים לכבד את דעותיו, (אלא אם כן מדובר במקרים קיצוניים) עם קצת מאמץ אפשר להבין את הצד השני.
    ישנם כלכלך הרבה נושאים שאנו חלוקים בהם בדעתנו, אך זו לא סיבה לפסול בןבת זוג בגלל זה ( בטח לא סיבות פוליטיות) לפעמים קורה שבדייט הצד השני אומר דבר שאנו לא מסכימים איתו ומבחינתו - בזה נגמר נגמר הסיפר.
    אם נחפש נמצא בכל אחד דברים שאינם תאומים את הלך מחשבתינו.
    לא חבל לפספס סתם כך קשר שעשוי להיות קשר טוב ?

    הוסף תגובה