חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

להכיר באינטרנט

להכיר באינטרנט


קטגוריה: כללי


החברים כבר עמוסים בילדים ובמשכנתא, בחותנת ובישולים לשבת ואני עוד ציפור דרור משוטטת בעולם ללא מחוייבות ממשית למישהו או למשהו. חוטי כסף ספורים מבצבצים בשערי השחור מרמזים לי שהזמן לא מחכה לי וצריך לעשות מעשה.
השבוע ביקרתי לראשונה באתר ולפתע הרגשתי בנוח בחברת אנשים כמוני,
שגם אותם מאשימים לפעמים בכך שהם ביקורתיים מידי או חולמים באספמיה,
שגם אותם שואלים בדביקות מאוסה: נו,...יש חדש? והם מתמלאים בכעס או עצב,
שגם מהם ההורים משתוקקים לראות נחת ומביעים זאת בגלוי כל פעם שמזדמן ולא נעים להם לאכזב, שגם הם נכנסים לאירועים משפחתיים בבושה מסויימת ומרגישים את ריקנות החלל שלצידם בעוצמה ממשית,
שגם בשבילם ליל הסדר הוא כבר מזמן לא סיבה למסיבה, והרבה חברים נותרו מאחור כמו גם שיחותיהם על מכונות הכביסה והטיטולים.
כאן אני פוגשת אנשים טובים שמשתוקקים כמוני למציאת בן זוג, שמגיבים ברגישות ומעומק הלב לדברים שכותבים אחרים ונעשה לי חם בלב.
לפעמים אני מצטערת לקרוא מה אנשים כותבים,
אנשים שלא חושבים שהם מיוחדים,
אנשים שלא אוהבים את עצמם ומצפים שאנו, בנות הזוג, נמלא את החוסר הבסיסי הזה שקיים אצליהם, אנשים שפוסלים אנשים בגלל הרקע העדתי (- למרות שלדעתי זה לגיטימי אך לא פוליטיקלי קורקט-) ולא מתביישים להודות בכך בפומבי (והרי אפשר לפסול על פי כרטיס הביקור, לא?),
אנשים שכותבים בשגיאות כתיב...
לדעתי כל אחד עם קצת מאמץ (- תספורת, ביגוד, תחושה נינוחה מול המצלמה, ותאורה טובה) יכול להיראות טוב יותר. (אני מאמינה שלגבי כל אחד מאיתנו יש בן זוג שיחשוב שהוא "חתיך הורס"). אני מצטערת לראות תמונות שקשה בהם לראות את היופי.
יש כאן מבחר גדול של אנשים וכל נתון נוסף לגבי הבן-אדם קובע אם ייפנו אליו או לא. כל פגישה נוספת שלא הביאה לקשר משמעותי גורעת מכמות האנרגיות הזעומה שיש לנו ב"חבלי הזיווג" לא כדאי להשקיע יותר באופן שבו אתה מציג את עצמך???
אני באופן אישי לא שמתי תמונה. אני אדם מוכר בעירי וגם ככה מרגישה בהיותי רווקה מסומנת ע"י החברה באות קלון מסויים. אבל אני שולחת למי שמעוניין ברצינות בקשר.
אני מאמינה בגורל- תקרא לזה יד מכוונת, אלוקים או אלוהים אם תרצו, ובכך שהעובדה שלא פגשנו את המתאים עבורינו איננה אפינו הארוך, הקרחת או העובדה שאנו ללא תואר אקדמי.
והרי חברינו הנשואים לא טובים מאיתנו במאום. לא?
אני מאמינה שאי שם בעולם מישהו מחכה רק לנו...
19/05/2005
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • נ29/05/2005 בשעה 01:14
    13

    למגיבים ולכותבת
    את כתבת יפה ותיארת את מה שרובנו חווינו בתחילת דרכנו בעולם הוירטואלי (שאני מקווה שנצא ממנו בקרוב מאד....).
    לממורמר שהגיב כאן (מספר 9) - חבל שאתה מכליל. אני יודעת על עצמי שלא פסלתי בחורים למרות שלעתים מראש ידעתי שזה לא כ"כ מתאים- וכמו שיש בנות קשות (ואולי יותר נכון, יודעות בדיוק מה הן מחפשות...) ,כך יש גם בנים קשים (וגם זה מנסיון, לצערי).
    לגבי העניין העדתי, שהגיבו עליו רבות- חבל שבעידן הזה, של המאה ה-21 שהחינוך משותף לכל העדות, החל מהגן עד בכלל, עדיין ישנן סדרי עדיפויות בגדר "גזענות" כמעט, בכל הנוגע לעדות. זה דבר שאני לא מבינה כיצד עדיין קיים, למרות כל השוני במנהגים וכו` וכו` וכו`... - אבל זה שווה מול הסיכוי למצוא אהבת אמת? זה מה שחשוב? המנהגים? באמת?! קצת הגיון ורצון טוב.
    צדק מי שכתב וייחל לפתיחות.....בעיקר בעניין הזה.
    לגבי מראה,עוד ניחא, ניתן להבין.
    אך עדות? בעיקר שחיצונית היום כמעט ולא תמיד ניתן להבדיל. יש הרבה ספרדים בהירים ואשכנזים כהים. אז מה?
    בתקווה שכולם יראו רק את הטוב באדם ממול (ולא עדה, תואר, מעמד ועוד...) וינסה לגלות אם איתו יוכל להגיע לאהבת אמת נצחית.
    ועם כל הכבוד לחשיבותו של השכל, בבחירת בן/בת הזוג, לא לשכוח גם את מקומו של הלב בבחירה....
    הרבה הצלחה לכולם (וגם לך, כותבת צעירה -ברוכה הבאה)

    הוסף תגובה
  • שי29/05/2005 בשעה 00:43
    12

    לכותבת היקרה
    חשבתי שאני יודע איך אפשר שהפרטים יופיעו בתגובה, אך טעיתי :-)
    את יכולה לכתוב לאימייל:
    [email protected]
    שבוע טוב

    הוסף תגובה
  • רחמים27/05/2005 בשעה 12:23
    11

    תגובה ל 3
    אני חושב שהיא צודקת. כלומר: זה לגיטימי אך לא פוליטיקלי קורקט
    לדעתי הבדלי המנטליות בין עדות מסוימות יכול לגרום למשברים וחיכוכים מיותרים בחיי הנישואין. ואם מישהו מפחד ומעוניין להמנע מכך יש בזה הגיון.

    וזה נכון בעיקר לחרדים: במסגרת עבודתי יצא לי ללוות סמינרים "אשכנזים" ו "ספרדים" ,וההבדל בין התנהגות הבנות היה בולט מאוד.

    הוסף תגובה
  • כותבת הכתבה26/05/2005 בשעה 13:37
    10

    תגובה לתגובות
    שמחתי לקרוא את תגובותיכם. בתגובה לתגובות:
    האתר אמנם מיועד לדתיים אך גם אנשים שאינם שומרים כשרות מחוץ לבית, ואינם מתפללים כל יום מוצאים בו את מקומם. אם יש את האפשרות לכתוב זאת בכרטיס הביקור כנראה שגם מפעילי האתר חושבים שזה לגיטימי...ואינני ממפעילי האתר למרות שהייתה סברה כזו.
    אומנם ה` אחד אך כיוון שאף אחד מאיתנו לא ראה אותו עדיין אנו קוראים למשהו הזה שנמצא מעלינו בשמות שונים ע"פ השקפת עולמינו. יהיה מי שיגיד שאני מבטאת כאן חוסר אמונה, לדעתי זה עדיין אל פוסל את אפשרותי למצוא בן זוג באתר שהוא דתי כביכול.
    באשר לאנשים שמסננים ע"פ רקע עדתי, אני אכן מצטערת על התופעה אבל אני מכבדת את זה וטוענת שאם למישהו לא נאה לצאת איתי בגלל היותי מבית זה או אחר זו בעיקר בעייה שלו. והייתי מעדיפה אם הוא לא היה מספר לי עליה.
    שי, אם היה לי דרך ליצור אתך קשר הייתי עושה זאת...רק טוב לכולכם!

    הוסף תגובה
  • ממורמר25/05/2005 בשעה 13:32
    9

    אם הבחורות לא היו כל כך קשות
    אם הבחורות לא היו כל כך קשות הם היו מתחתנות מזמן .
    אני אישית פניתי לעשרות בחורות באתר רק אחת חזרה אליי וגם היא הייתה תפוסה .
    אז אל תבלבלו לי ת`מוח שקשה לכם למצוא בן זוג.
    אגב אני נראה מצויין וזה ממש לא עוזר לי (אולי אם הייתי יותר אשכנזי זה היה עוזר).-(

    הוסף תגובה
  • נאור25/05/2005 בשעה 00:25
    8

    תגובה ל - 3 ....
    על מה אתה בדיוק מתפלא ידידי ? הרי מדובר בדבר נפוץ מאוד באוכלוסית היעד ( לצערי ) ...

    לפני מספר חודשים פנתה אלי בחורה דרך האתר וביקשה ליצור קשר ...
    קראתי את כרטיסה שנכתב בכישרון רב , הוא הכיל בדיוק את האלמנטים אותם ביקשתי ...
    אולם , שלוש מילים סתמו את הגולל על היכרות זו - "מחפשת בחור אשכנזי" כתבה הכותבת וגרמה לי בצער רב לעבור להודעה הבאה ( נשגב מבינתי להבין מדוע היא פנתה אלי - אני הרי מעורב - בן לאב ארגנטינאי ואם ממוצא טורקי )....
    לימים הפנמתי כי התנהלות זו משחקת לטובתי , הרי כמה חוויות חוותה אותה בחורה אשר גרמו לה לדגול בקו מחשבה זה ? האם היא הייתה עדה לקיפוח עדתי ? - ברב המקרים התשובה שלילית .
    אני מעריך כי מדובר בהשפעה מהבית ויש בזאת להראות על חוסר מסויים "בחוט שידרה" ( מחילה , אך זו דעתי האישית ותו לא ) , לכן בחורה כזאת לכתחילה לא תתאים לי ( וע"ס תגובתך - גם לך ) .....
    בתקווה לפתיחות גדולה יותר ...

    הוסף תגובה
  • אליה24/05/2005 בשעה 22:15
    7

    נשמע כמו בעל האתר
    נראה שנכתב ע"י אחד מבעלי האתר כלומר לשים תמונה ברורה יותר לכתוב בלי שגיאות כתיב וכדומה אז אין מה להתבייש אפשר להציג את עצמך כותב יקר בתפקידך בכל מקרה תודה על פעילותכם.

    הוסף תגובה
  • n24/05/2005 בשעה 22:06
    6

    ברוכה הבאה
    נדמה לי שרבים כמוך שזו להם טעימה ראשונה ממדיית ההיכרות הוירטואילת הזו יופתעו לטובה. אז ספרו לחברות (אגב, האטרקציה היא שבהרבה מהאתרים יש יותר בנים ובנות!!!) ולחברים, וככל שירבו המבקרים הסטיגמה על האתרים תלך ותדעך, ואיכות האנשים תלך ותגבר.
    אז ברוכה הבאה מי שאת. אנשים שיודעים לכתוב כמוך, טוב שהם פה. איתנו, בעולם הדייטים המוזר הזה.
    וכל אחד על פי דרכו ינהג פה. לשם כך האל ברא את המבחר הנפלא הזה.
    כל טוב לכולם.

    הוסף תגובה
  • יפעת24/05/2005 בשעה 21:37
    5

    חוסר אמונה באלוקים
    קראתי את מה שכתבת, ישנם דברים שהזדהתי איתם יותר וישנם דברים שהזדהתי איתם פחות.
    אבל...
    משפט אחד צרם מאוד לאוזני "אני מאמינה בגורל- תקרא לזה יד מכוונת אלוקים.." אם את מטילה ספק בקיומו של אלוקים, אז מדוע את מפרסמת את עצמך באתר שמוגדר לציבור מסורתי-דתי-חרדי? יש מספיק אתרים לחילונים, את יכולה לנסות שם.
    אדם בסטטוס "מסורתי-דתי-חרדי" יודע באמונה שלמה שאין זה גורל, אלא השגחה פרטית. ושאלוקים נמצא איתנו תמיד!!! וגם בזווג!!!

    הוסף תגובה
  • אריאל24/05/2005 בשעה 15:16
    4

    הציבור הדתי לאומי-שם V על הדברים

    הוסף תגובה
  • א24/05/2005 בשעה 13:29
    3

    כביכול שולי אבל עיקרי
    צר לי אך איני הולך להתייחס אל עיקרי דברייך.
    אני הולך להיות מהנודניקים שנטפלים לכאורה אל פרט שולי אך עיקרי מאין כמוהו לדעתי.

    לגיטימי מבחינך לסנן על עדה ???????
    כלומר במכלול הכללי כאשר אנו באים לתת את הציון המשוכלל לכרטיס שלפנינו יכנס לו הרקע העדתי בתור מרכיב.
    הללללללללללללללללללללוווווווווווווווווווווווווווו?!
    שנת אלפיים . בית מקדש נחרב בשל שנאת חינם ( נכון זה לא שינאה אך זה ניכור , עליונות , פירוד ). יש לנו אלוהים אחד בשמיים.
    חיי הזוגיות אינן פשוטים . מולנו ניצב בן אדם שונה ועלינו לדעת להכיל לתוכנו את השונות.
    מי שמתיחס אל אדם שונה על פי צבע עורו כיצד יוכל חיות חיים שלמים ובצורה הרמונית לצד השונה ממנו.

    שיהיה לנו רק אהבת אחים.
    די לסינון ( קרחות, תארים , גובה, משקל עדות ... )

    תנו צאנס לאהבה. לפעמים מניסיון היא נראית מאוד שונה ממה שדמיינו.

    הוסף תגובה
  • יפית24/05/2005 בשעה 09:17
    2

    כמה שאת צודקת מתוקה קראו בבקשה
    קראתי את מילותייך והזדהתי עם כל מילה בדבריך, אני מסכימה עם כל מילה נורא מעציב להכנס לאירוע משפחתי וכשכולם סביבך שואלים נו יש משהו? כאילו אם היה לא הייתי שולחת לכם הזמנה נו באמת או "בקרוב אצלך" פעם הייתי מגיבה בחיוך עכשיו כבר ממש נמאס לשמוע...
    וגם לגבי החברות שהתחתנו זה נכון כשקמה משפחה חדשה הראש במקום אחר יש את הבעל והילדים ואין כל כך הרבה זמן לשמור על קשר אבל מי שבאמת חברה טובה יכולה ...

    והכי כואב זה באמת ההורים שאני מאכזבת אותם מקווה שנשמע בשורות טובות בקרוב,
    מקווה שתמצאי את זיווגך בקרוב וכמו כן כל הבנים והבנות.|פפר|

    י

    הוסף תגובה
  • שי24/05/2005 בשעה 00:31
    1

    מילותייך חקוקות בסלע
    אכן, מעולם לא יצא לי לקרוא כאן משהו של מישהו, שחשתי שכל מילה - בסלע. ולמרות ששתיקה בתרי, רציתי לחזק ידייך. כתיבתך מעידה כאלף עדים על איכויותייך. ולא סתם החלטתי שהפעם אצא ממעטה האנונימיות, את מוזמנת להרים את הכפפה אם בא לך.

    הוסף תגובה