חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

אנחנו מתאימים אם יש לך מכונית

אנחנו מתאימים אם יש לך מכונית


קטגוריה: כללי


לאחרונה נתקלתי בתופעה מאוד מוזרה. לפני כשבועיים יצאתי עם בחורה ,הפגישה הייתה די רגילה .
בסוף הפגישה הבחורה התעניינה אם יש לי מכונית. אמרתי שלא,הבחורה הסתכלה עלי בתדהמה ופליאה ואז שאלה שוב כלא מאמינה מה אין לך מכונית? ,אפילו לא להורים שלך? ,אפילו לא בעבר שלך?,אתה בטח מתכוון לקנות אחת בקרוב.
הסברתי לה שכרגע אין לי כסף לקנות מכונית ,ואז פתאום יצאה ממנה הודעה, כמעין פרץ פתאומי "אנחנו לא מתאימים". באותו רגעה לא ידעתי איך להגיב ,אני מאמין שלקח לי זמן לעכל את העובד שיש מישהי שנפרדת ממני בגלל שאין לי מכונית .
טוב ...בדרך לבית נזכרתי שהיא לא הראשונה שעושה את זה למעשה לפני חודש בלבד שוחחתי בטלפון עם בחורה אחרת והיא סירבה להיפגש איתי, היא טענה ש"אני צריכה לחשוב על זה" היום אני מבין שיתכן שזה בגלל זה .
טוב יתכן שזה צירוף מיקרים אבל אתמול מתקשר אלי חבר טוב ,הוא מספר לי שהוא ניכנס לויכוח רציני עם אשתו בגללי. בגללי שאלתי אבל למה מה עשיתי שאלתי אותו . הוא אמר לי שהוא רצה להכיר לי חברה של אשתו ,והשאלה הראשונה שהיא שאלה זה "האם יש לו מכונית" .הוא לא הבין את פשר השאלה ,"מה הקשר בין זה שאני מעוניין להכיר בינהם ולעובדה שאין לו מכונית" הוא שאל ."הוא בחור ממש טוב" הוא אמר לה ,"הוא אקדמאי ומאוד מוכשר" ,אבל היא בשלה אם אין לו אוטו אני לא מכירה בינהם כי זה לא ילך אני מכירה את החברה שלי .
אז עכשיו זה רשמי יש בחורות שמחפשות גבר עם מכונית , לגבי סוג המכונית זה כבר נושא אחר. אגב לאותו חבר אמרתי "אני רוצה בחורה שתואהב אותי ולא אוטו".

תגובות יתקבלו בברכה
02/05/2005
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • א.02/11/2005 בשעה 20:43
    31

    אז לא הייתה לי מכונית גדולה............

    הוסף תגובה
  • מכונית24/07/2005 בשעה 18:45
    30

    לאפרת
    הרבה תגובות נכתבו בתגובה לדברייך וכולם נכונים במאת האחוזים.אך בכל זאת אוסיף מספר דברים.דברייך מעידים כי רמת המשכל שלך נמוכה בהרבה מבנות 13.במאה ה 21 אתם דורשות שוויון זכויות מה דעתך על שיוויון זכויות בתחום זה.ולמה לך אין מכונית?.ואולי בגלל שאת מרגישה כה נחותה בלי מכונית אז את צריכה שהבחור יחפה על חסרונותייך בזה שלו תהיה מכונית. בתקווה לא להיפגש עם אחת כמוך. בחור שיש לו מכונית

    הוסף תגובה
  • רונית רופאה נשואה10/05/2005 בשעה 19:07
    29

    תגובה ל 25 - רצוי לבני המין ה"חזק" לקרוא
    קראתי את תשובתך המלומדת והייתי חייבת להגיב
    מ מ ח ק ר !
    כדאי שתתחיל לדאוג לזרעונים שמתייבשים
    בשנות ה 30 והלאה,
    מאשר לביציות המזדקנות...
    ודי לחכימא ברמיזא!!!
    בקרוב אצלך-)

    הוסף תגובה
  • שלומי10/05/2005 בשעה 14:19
    28

    האמת אני קצת מבין אותה
    האמת אני קצת מבין את הבחורה אבל מאידך אם שמתם לב לרוב הבחורות אין רכב העיקר הם יודעות להפיל את זה עלינו.

    הוסף תגובה
  • אורית10/05/2005 בשעה 12:32
    27

    היי
    אני מסכימה איתך שזה אבסורד לפסול בחור בגלל מכונית אבל אותו הדבר זה אבסורד לפסול בחורה כי היא לא רזה וחטובה
    מה שמביא למסקנה שכולנו אכולי סטיגמות
    לנסיך צריך להיות סוס לבן (או קדילאק לבנה)
    והנסיכה צריכה להיות יפיפיה עם גוף של 90-60-90
    הגיע זמן לשינוי לא!?

    הוסף תגובה
  • משה10/05/2005 בשעה 12:00
    26

    לאפרת מתגובה 21
    תסלחי לי!

    תסלחי לי שבתקופת התיכון, בשעה ששאר החבר`ה היו עסוקים בבנות ומכוניות, העדפתי ללמוד.
    תסלחי לי שבגלל זה, לא היה לי זמן לעבוד או ללמוד נהיגה.
    תסלחי לי, שאני לא בא ממשפחה אמידה, ולכן לא יכלתי לבקש מההורים שלי לממן לי את לימודי הנהיגה.
    תסלחי לי שאני סטודנט שאין לו זמן לנשום מרוב לימודים ועבודות, ופשוט אין לו זמן לקחת שיעורים עכשיו.
    תסלחי לי ולכל העולם הידוע, שיש אנשים המעדיפים לחיות את חייהם בדרכם שלהם, ולא איך שהחברה, או הנורמות, או את מכתיבים.

    תסלחי לי שאני חושב שאת חיה באשליות!
    מה שאת אמרת שם זה שגברים עם אוטו הם בחורים רציניים, וכל מי שאין לו אוטו הוא ילדותי. וזה בכלל לא מעניין אותך אם אין לו אוטו בגלל מצב כלכלי, או זמן, או שיש לו דברים חשובים יותר לעשות עם כספו (כמו לימודים). העיקר זה שהבחור שאת יוצאת איתו יבוא לאסוף אותך מהבית, כי אנחנו במאה ה-21... אני לא אתן לך את הכינוי הנורא שכל בת מתחלחלת אם אומרים אותו עליה (מתחיל ב "מ" נגמר ב "ת", שש אותיות "פ" איפושהוא באמצע).

    עוד לא קרה לי, ברוך ה`, שבחורה לא רצתה לצאת איתי בגלל רכב, ואני מקווה שאני לעולם לא אתקל באחת כזאת.
    אני לא חושב שאני או אנשים אחרים בלי רכב פחות ג`נטלמנים מאנשים עם רכב.

    אני מאחל לך המון המון בהצלחה במציאת הזיווג שלך, עם גישה כמו שלך, תזדקקי לכל טיפה.

    הוסף תגובה
  • העיקר זה אמונה בשם10/05/2005 בשעה 10:59
    25

    לאפרת , אחזקת רכב
    לאפרת !
    להחזיק גרוטאה זה לא דבר פשוט.
    זה כרוך לרוב בריצות למוסכים ,הוצאות גדולות של תיקונים, בנסיעות ארוכות צריך הרבה להתפלל שלא להתקע בדרך .
    אוטו שמתיישן זה עניין בעייתי. וכבר עדיף ויותר קל להסתדר בתחבורה ציבורית. לא צריך לחפש חנייה, ואפשר להשתמש למשל ברכבת במקום להתקע בפקקים.
    אוטו חדש זה הוצאה רצינית לרוב האנשים, במיוחד לבחורים צעירים שאינם ממשפחות בעלי אמצעים.
    אוטו ישן זה כמו בחורה מזדקנת.
    הי ישמרנו.
    אבל מנוע אפשר להחליף ולשפץ, ביציות מזדקנות של בחורה בשנות השלושים המאוחרות , זה אפילו מוסכניק לא יכול לתקן,
    גבירותי ורבותי תתעוררו.
    רדיפה אחר חומרנות , במיחוד נפוצה אצל בחורות מבוגרות , זה תופעה שלילית.
    השם מוריש ומעשיר, אצלו כל הכסף והזהב,
    כסף שורשו זה מלשון כיסופים. שיהודי צריך לכסוף להשם יתברך . (גוי זה סיפור שונה, כל עניינו של גוי הוא ענייני העולם הזה וזה העיקר אצלו) זה השורש הרוחני של כסף . יהודי צריך לכסוף להשם. אבל יש דבר שנקרא "שבירת הכלים" וכשזה מתגשם זה מתלבש לתאוות ממון (עם כל מיני תחפושות של שקרים).
    בוא לא נהפוך עניינים גשמיים למרכז החיים ,
    ייעודו של יהודי הוא אמונה בשם , למצוא בתוך העולם הזה השפל והחומרי את מציאותו יתברך,
    הרבה בחורות מבוגרות נותרו לבדן בגלל חיפוש מוגזם אחר חומרנות.
    העיקר זה אמונה בשם בכל מצב בחיים , והשם ברחמיו ישפיע לנו שפע רב רוחני וגשמי, שלא יחסר ונו כלום ויאיר עלינו אור אלוקי.

    הוסף תגובה
  • אלידע10/05/2005 בשעה 03:26
    24

    לא מצדיק, אבל מבין
    אולי בתת מודע עניין הרכב מבטא יכולת כלכלית, כזו שחשובה להחזיק משפחה. וכיוון שכל אישה רוצה שבעלה יהיה ה"גבר" המפרנס, הרכב הוא האינדיקציה לזה.
    אבל בעל-מודע בנות רוצות בחור עם רכב כי הן מפגרות.

    הוסף תגובה
  • חייםקה10/05/2005 בשעה 03:21
    23

    2 כל מילה בסלע! אשריך אחי

    הוסף תגובה
  • שבי09/05/2005 בשעה 22:04
    22

    לאפרת
    מה הקשר לבחור ג`נטלמן? המכונית עושה את הבחור לאחד כזה? וואי אני כ"כ לא מסכימה איתך, את בעצם אומרת שיהיה חסר השכלה ויהיה לו מכונית?מוזר...
    לבנים פה, אני חושבת שאתם צודקים, מכונית זה לא הכל, יש לזה יתרונות, אבל לפסול על זה? אני יצאתי לא אחת עם גברים בלי מכונית ואפילו אני אספתי אותם אם היה צריך, הרעיון הוא להכיר אדם טוב עם תכונות המתאימות לנו, לא אדם עם רכוש...

    הוסף תגובה
  • אפרת09/05/2005 בשעה 18:48
    21

    הבחורה צודקת ללא כל ספק!!!
    בחור ג`נטלמן שמכבד בחורה
    נדרש לאסוף אותה מביתה
    וזה נעשה בדכ` ברכב, מונית..אנחנו במאה ה -21
    זה כל כך טריוואלי, שגם בני 18 יודעים נוהג זה,
    קל וחומר בחור בשנות ה20 30 לחייו שמעוניין להתחתן. זה בפירוש לא מותרות!!!
    המסר הוא: תורידו במספר התארים, תהיו מעשיים ותיקנו אפילו גרוטאה, "הכל בשביל האהבה". ולא מדובר על אהבה חומרית!
    נ.ב. לכל יפי הנפש ש"המומים" מסיפורך, תירגעו,
    אם לא ישתנה מנהגכם הילדותי, ישארו לכם דייטים עם בנות 13 שרגילות לנסוע באוטובוס, וגם הן בגיל 18 ייעלמו...ב ר כ ב!!!
    |פדקס|

    הוסף תגובה
  • אמ09/05/2005 בשעה 14:27
    20

    אבל מכונית גם מראה על עצמאות

    הוסף תגובה
  • מרצדס09/05/2005 בשעה 13:38
    19

    כל אלה שאומרות כך.....
    כנראה שיש להן פגיעה רצינית ב"שאסי".
    גם אני נשאלתי מס` פעמים אם הרכב שהגעתי איתו לפגישה הוא שלי, או האם אני נייד...וכדו`.
    כנראה שגודל האהבה כגודל הפק"מ.....חבל!

    הוסף תגובה
  • עוד לא עו"ד08/05/2005 בשעה 17:44
    18

    נקודה למחשבה
    לכל (אינני יודעת באיזה מונח לכנותם) המצפים שהצד השני יבוא עם דירה ומכונית, כדאי שתשימו לב לסעיף 5 (א) (1)
    לחוק יחסי ממון בין בני זוג, תשל"ג - 1973.
    אולי זה יוריד אתכם מהעץ.
    יש דברים שעדיף לבנות יחד.

    הוסף תגובה
  • עכעעכ08/05/2005 בשעה 14:15
    17

    שלום לך!
    אל תבזבז את זמנך עליה היא לא שוה את זה כל מה שחשוב לה זה הנוחיות שלה ושיבזבזו עליה כסף.
    דרך אגב אתה נשמע בחור חביב, אם יש מצב ליצירת קשר הכתובת שלי מופיעה למעלה.

    הוסף תגובה
  • בחור08/05/2005 בשעה 09:11
    16

    תגובה ל- "עין הנמר"
    רק רציתי לחזק את דבריך !
    אני עוסק בהוראה בתיכון וכאשר אני אומר מה מקצועי , אני יכול לשמוע את אנחת הייאוש של בת הזוג למרחק של ק"מ.
    "איך אפשר לחיות ממשכורת של מורה" ? הן שואלות .
    ואז , כאשר אני מפנים שהבחורה המדוברת לא בדיוק הפרטנרית הרצויה לי, אני זורק לה -"כנראה שאם אני מחזיק בדירה יקרה משלי , ורכב ספורט יקר שנת 2005 , אני בכל זאת חי טוב" ומסיים את השיחה .

    הוסף תגובה
  • שמואל08/05/2005 בשעה 08:17
    15

    תגובה לאודליה מס` 12
    מה שכתבתי הוא שכשאנשים צעירים הקשר הוא הרבה יותר טהור.לא מסתכלים על הכסף אלא על האדם.ככל שעולים בגיל השיקולים נהיים הרבה יותר תועלתניים ולכן השיקול החומרי תופס יותר ויותר מקום. לצערי לפעמים זה נראה כמו שני אנשים שעושים עסקה כלכלית.ואז נכנסים לפה כל מיני שיקולים כמו מקצוע,דירה,מכונית וכד`.אני מסכים איתך שיש הרבה בחורות שכן מחפשות את האדם אבל לצערי נתקלתי בהרבה בחורות שאם הן שומעות שאין לי מכונית הן מיד משנות את היחס אלי.יש בחורות שדבר כזה נחשב אצלן כדבר שלילי ואז לצערי בגלל שטות כזאת הן מפסיקות את הקשר בלי לנסות להכיר את האדם שבי.

    הוסף תגובה
  • עין הנמר08/05/2005 בשעה 00:03
    14

    אין מכונית ,שבי בבית
    אחי אל תיפגע זה רק מראה על חוסר רצינות מצד הבחורה כמובן ואולי גם על אחת שמחפשת
    שיבזבזו עליה,לנצל את הצד השני.
    אחת כזו תשאיר איך שהיא ותלך פשוט לא שווה
    מאמץ גם אם היא נראית מצויין.
    אתה גם יכול לשם הציניות להוסיף שיש לך מרצדס ספורט ואז תראה את התגובה.
    בהצלחה

    הוסף תגובה
  • אוהב אמת06/05/2005 בשעה 17:11
    13

    אמת זה מידה חשובה
    בס"ד
    הקב"ה אוהב אמת, ועדיף דובר אמת מחלקלק/ה צבוע/ה ושקרן /שקרנית.
    אצל הרוב הגדול של הבחורות (וגם לבחורים אגב לא חסר) הנושא של מעמד כלכלי משפיע הרבה מאוד. שלא יעבדו עליכם !!!!
    גם אם יש בחורה שקצת יותר ערמומית , היא תברר את נושא הרכב כאילו בדרך אגב, ואם לבחור אין רכב , גם אם היא לא תגיד את זה , ולא תראה את זה זה מאוד ישפיע עליה.
    שלא יספרו לכם סיפורים !!!!!
    כשהייתי בחור צעיר יותר (איך אומרים , הכל יחסי) לא השתשמתי ברכב פרטי, כי כך היה לי נוח ולא הכרתי דרכים וכולי.
    בדיעבד אני חושב שזה הפריע לי.
    מה לעשות? אנו חיים בעולם הזה בעולם גשמי ותאוות הממון בוערת אצל כמעט כל העולם מלבד צדיקים יחידי סגולה. מעמד חברתי וכלכלי אלה פרמטרים חשובים בנושא של הכרויות, כי אנו חיים בעולם השקר.
    (העולם הזה קרוי "עלמא דשיקרא" לעומת העולם הבא" עולם האמת")
    במיוחד בחורות רוצות מצליחן.
    יש בחורות שיושבות עריריות עד סוף ימיהן כי לא מצאו חתן עשיר.
    אצל עשיר הן מוצאות מלא תכונות חיוביות.
    אצל מי שלא, הן תמיד מוצאות מלא חסרונות והן מלבישות את זה בכל מיני תחפושות של התאמה ובלה ובלה בלה.
    יש תועפה מעניינת אגב אצל אחיות בבתי חולים.
    הרבה אחיות יושבות עריריות עד סוף ימיהן כי לא מצאו חתן רופא.
    קיימת תופעה בבתי חולים של אחיות רווקות זקנות שחיפשו (ועדיין מחפשות עד כמה שזה נשמע מגוחך ואווילי כי הן מתנתקות מהמציאות לגמרי ) רופא.
    במיוחד בחורות מבוגרות, בד בבד עם ירידת הפוריות הדרסטית שלהן , החיפוש אחר מצליחן,
    עשיר, ובעל מעמד חברתי גבוה , ממשיך והן רק מעלות את הדרישות משנה לשנה.
    אולי זה לא כל כך נעים לאוזן, אבל רבותי,
    הקדוש ברוך הוא אוהב יהודי אמיתי.
    אפילו יהודי שקצת מתקשה ולומד מעט תורה לפי כוחו ומצבו, ואולי אפילו חוטא לפעמים, אבל אם יש בו מידת האמת, סופו שיתקן את הכל , ויחזור בתשובה.
    וכבר אמר רבי נחמן מברסלב לחסידיו " הכנסתי בכם הרבה אמת" , אמת זה אחד משמותיו של הקב"ה.
    מי יתן ונזכה להיות יהודים אמיתיים.
    הכי גרוע זה שקרן וצבוע או שקרנית ערמומית עם תחפושות של " קשר , אהבה, מילים כמו נתינה וכולי". את זה השם הכי שונא.
    וזה אגב היתה מידתו של יעקב אבינו , שהיתה בו מידת האמת.
    מי יתן ונזכה לילך בדרכי השם ובדרכי הצדיקים האמיתיים !!! (לא רבנים צבועים אלא צדיקים אמיתיים) שתמיד אוהבים את האמת.

    הוסף תגובה
  • אודליה06/05/2005 בשעה 16:24
    12

    למס` 6 ול11
    מס ` 6- אני לא מסכימה עם האמירה הכללית של מה שאתה אומר. זו הכללה גדולה מדי. לא נראה לי שאי-פעם אני אוכל לצאת עם מישהו רק מתוך מבט חומרי-כלכלי. מנסיון, זה לא יחזיק אצלי אפילו דקה אם אין משהו מעבר..

    ול-11: תודה רבה גם לך.

    הוסף תגובה
  • ETL06/05/2005 בשעה 14:04
    11

    לאודליה (מתגובה מס` 5)
    `כל, כל הכבוד!!!`
    וגם `תודה` משלי!

    כל טוב לך,
    מ- ETL

    הוסף תגובה
  • אלי06/05/2005 בשעה 12:51
    10

    אתה צודק ב-100%
    היום גם הבחורות וגם הבחורים הרבה יותר שטחיים ומחפשים את כל הדברים שסביב הקשר.
    פשוט מגעילה ההתיחסות הזאת.

    הוסף תגובה
  • ETL06/05/2005 בשעה 12:27
    9

    ".. תהיה לך מכונית!"
    הלצה, בהמשך לתגובתי מלפני כמה דקות:

    במפלגה הקומוניסטית באה"ב אמרו לחברים, שכשתבוא המהפכה, יקבל כל אחד מהם מכונית.

    לאחד החברים "זה לא התאים", והוא פנה אל היו"ר ואמר לו שאינו רוצה מכונית.

    השיב לו הלה: "אתה, כשהמהפכה תבוא - אנחנו כבר נגיד לך מה אתה רוצה!".


    הוסף תגובה
  • ETL06/05/2005 בשעה 12:20
    8

    "אם אין לך מכונית..."
    ב"ה.

    בתחילה הרשה-נא לי להתייחס למשפט האחרון בדבריך - על "בחורה שתאהב אותי ולא אוטו".
    זה נכון מאד, ובהרבה מקרים זו גם אינה קלישאה לומר ש"מי שלא רוצה אותך - לא שווה אותך", אבל ב"מקרה" שלך (וגם שלי, כנראה) - זה מאד, מאד מאד נכון!

    חוץ מזה, במקורותינו נאמר כבר ש"אהבה התלויה בדבר, בטל דבר -בטלה אהבה ואהבה שאינה בטלה בדבר, בטל דבר - לא בטלה האהבה."

    אני נזכר שאבי ז"ל יעץ פעם לחברו הפוליטיקאי הבכיר, ששאל אותו על בחור אשר בתו של זה עמדה להתארס עמו, מה דעתו של אבי על הבחור, שאותו הכיר. הפוליטיקאי הזכיר, שהמשודך מאד עשיר.

    בהתייחס לנקודה זו אמר אבי לשואל, ש"בחיי נישואין טובים אשר יש בהם גם כסף - זה באמת יכול להוסיף להצלחתם אבל אם בנישואין יש כסף, בעוד שהנישואין עצמם חורקים - הכסף רק מחמיר את המצב!".

    אז "Welcome to the club" - ברוך הבא למועדון "הולכי על-שתיים": אולי יארך מעט הזמן עד שתמצא מישהי חכמה מאלה, אבל במקום אחת כזו תקבל מישהי איכותית יותר ובוודאי - ש"על פני הרצף", לכל הפחות, תתאים לך יותר...

    שבת שלום ומבורך,
    "חזק ואמץ!" -
    ETL


    הוסף תגובה
  • שלי06/05/2005 בשעה 10:58
    7

    חסכת לך מס` פגישות מיותרות:-)
    אם זו הסיבה לאי המשכיות הקשר מצידה, סביר להניח שלאחר פגישה נוספת או שתיים, הייתה מגלה בעצמך כי היא אינה בשבילך, כי הסבירות שאינה רדודה רק בנקודה זו גבהה.
    אולם אין להאשים רק את הנשים בהתנהגות זו ,בתור בחורה בגיל מתקדם (33), ללא מכונית , לאא נכסים , וללא חסכונות, וללא אפשרות של עזרה מההורים (מה לעשות לא כולם בורכו)
    אני מוצאת את עצמי פעמים רבות בשיחות לא נעימות בה מתחקרים אותי על זה ש" איך אין לך כלום?" , ואז אני מוצאת את עצמי מתחילה להסביר שאיני מרוויחה הרבה, (למרות שעובדת במשרה מלאה) אני שוכרת דירה (כי אין לי ברירה) אני מממנת לימודי תואר שני.(כי עדיף לעשות זאת כל עוד אני רווקה, ובתקווה שזה ישפר את מצבי הכלכלי)..
    אני בטוחה שרוב הבנות שיצאת איתן , לא הפריע להם העובדה שאין לך אוטו, אני לעומת זאת נתקלת בבעיה שכל פגישה שניה בממוצע...

    הוסף תגובה
  • שמואל06/05/2005 בשעה 10:36
    6

    אתה צודק|כפיים|
    ידידי היקר.לצערי הצדק איתך.ככל שעולים בגיל הבנות יותר מחפשות חומריות.סטטוס כלכלי ופחות את האדם.

    הוסף תגובה
  • אודליה06/05/2005 בשעה 10:35
    5

    לכותב היקר ולכל הגברים חסרי ה|פדקס| , |תוכי|


    היה שקט.

    מי שמביעה כי הדבר הראשון שחשוב לה הוא ממון או נוחות, במהלך הפגישה או אפילו לפני כן, רק מסייעת לך להבין את סדר עדיפויותיה וכי אינה בשבילך. זה טוב שאתה שומע שאלה כזאת כבר בהתחלה, כך נחסך ממך להמשיך לאורך זמן ולגלות אחר-כך מהם הדברים שמניעים אותה ולא בראש ובראשונה- האדם שאתה ואהבה שאינה תלויה בדבר.

    ועוד משהו לכלל הדברים: אתם לא צריכים "להתנצל" או להגיש לא נעים שאין ברשותכם רכב. זה לא עושה אתכם פחות מעניינים, גבריים וכו`. נכון, זה יותר נח וקיימת האפשרות לצאת לטיולים ולמקומות מגוונים, אבל מי שבאמת ובתמים תהנה בחברתכם וממי שהנכם, תהנה אתכם בכל מקום.

    אודליה
    נ.ב.-ל"קדילק"- |סמרט|

    הוסף תגובה
  • נאור06/05/2005 בשעה 10:31
    4

    שלום לך ,
    אני חושב קצת אחרת מקודמיי ....

    כאשר בחורה כבר ניפגשה עימך , לא ניראה לי סביר לסיים קשר בגין סיבה זו , זה מעשה לא חכם ( בלשון המעטה ) .

    אולם , והיה והינך באמצע שנות העשרים , גיל בו מרבית בני גילך מתניידים עם רכבים ( ולא משנה עם הרכב בבעולתם או בבעלות הוריהם ) , יכולה להיווצר בעיה מסויימת .
    רכב כיום אינו אביזר מותרות ובנושא שאינו קל גם ככה ( היכרות ) מדוע להוסיף גורם נוסף שיכול לעמוד לרועץ ?
    רכב , גם יכול להעיד על עצמאות מסויימת ( אומנם קטנה , ובכל זאת ) ....

    שוב , איני בא לסנגר על בחורות הפוסלות בן זוג היות שאינו מצוייד ברכב , אך אני בהחלט יכול להבין שמבחינה פיזית / גיאוגרפית / ניידות או וואטאבר - היכרות כזו הרבה יותר מורכבת ....

    בהצלחה בהמשך .

    הוסף תגובה
  • קאדילק06/05/2005 בשעה 02:38
    3

    חתונה עם מכונית
    יש לך את הטלפון שלה ?
    יש לי מכונית להכיר לה

    הוסף תגובה
  • משה06/05/2005 בשעה 00:21
    2

    אחי, אל תחשוב שאתה היחיד
    אני בא מעדה מסויימת שבו נגיד ככה, אם אין לגבר מינימום דירה שלוש חדרים ווולבו, אין על מה לדבר בכלל:~|

    ועכשיו קצת יותר לעניין שלך, אתה באמת רוצה להכיר בחורה ששופטת אותך לפי המכונית שיש/אין לך? תגיד תודה לבורא העולם שחושף את פרצופן האמיתי של בנות כאלו לפני שזה נהיה מאוחר מדי.
    בחורה שתצא איתך בגלל מכונית (זו סתם הכללה, אני יכול לכתוב במקום מכונית כל נכס מטריאלי אחר) היא אחת שרוב הסיכויים תעזוב אותך בגלל סיבות כאלו.

    אין שום סיבה לקבל דבר כזה קשה, אתה תמצא את האחת שבע"ה תשאר איתך גם אם לא יהיה לך כלום חוץ מהבגדים שלעורך.

    בברכת "עוד ישמע בהרי יהודה" :-)
    משה

    הוסף תגובה
  • א05/05/2005 בשעה 23:36
    1

    אל תיקח את זה קשה:)
    ידידי היקר!
    מה שלומך?
    אני ממש מבין אותך מאחר וגם אני באותה סירה....יש בנות שם ממש רדודות ואני לא סובל את זה! אולם אי אפשר לומר את זה על כל הבנות מאחר ויש בנות שיש להן רכב והן ממש לא עושות עיניין מיכך שלי אין....וכאשר הן שואלות לפעמים למה אין לי רכב אז אני עונה להן שרכשתי דירה ורכב כרגע זה בעדיפות שניה.....
    רק טוב:)

    הוסף תגובה