חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

שידוכים- בעיה בעיקר של בנות|סרנדה|

שידוכים- בעיה בעיקר של בנות|סרנדה|


קטגוריה: כללי


שלום!
קרה לכן פעם שהציעו לכן בחור, ואז פתאום הבחור קיבל עוד הצעה ומאז נעלם מהאופק?
נראה לי שיש בעיה בשידוכים במיוחד במגזר שלנו. בעיה שנובעת מכך שרבים הם הבנים, והם מקבלים המון הצעות לשידוכים, ואילו בנות רבות שכבר מעל גיל 25 כבר מרגישות זקנות, שלעולם לא יתחתנו..
אז מה אפשר לעשות?, אשמח לשמוע תגובות, וגם רעיונות איך אפשר להכיר אנשים, כי האינטרנט עם כל היופי שבו, זה די חתול בשק..|חתלתול|
22/03/2005
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • קוראת צעירה10/04/2005 בשעה 00:09
    25

    תגובה ל20 ו24
    חבל שיש אנשים בוטים ולא רגישים כמוך.

    הוסף תגובה
  • אנונימי07/04/2005 בשעה 12:50
    24

    תגובה ל 20 בנושא פוריות האשה
    בס"ד
    לאחר גיל ה 40 סיכויי האשה להרות מתבטאים באחוזים ספורים. כלומר רק מיעוט קטן של נשים יכולות להרות בגיל הזה במיוחד הריון ראשון.
    קרא היטב במאמר הבא:
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2012274,00.html

    לגבי פוריות הגבר בדיוק אתמול בערב שמעתי בחדשות על מותו של סופר יהודי שזכה בפרס נובל לספרות.
    נפטר בגיל 89 ויש לו ילדה בת 5 .
    תעשה חשבון באיזה גיל הוא הוליד אותה.
    כבר מעל גי 35 נכנסת אשה לתקופה בעייתית ביותר מבחינת פוריות. סיכונים מסוגים שונים
    השם ירחם.

    הוסף תגובה
  • נאור06/04/2005 בשעה 21:08
    23

    תגובה למס` 20 ( בלתי מזוהה ) ...
    שלום לך ,
    רציתי רק להזכירך איש שסביר מאוד להניח שגם בחורות קוראות את הנאמר בהודעות הללו , חלקן אפילו "ירחם ה`" מעל גיל 30.
    אינך צריך לזרות מלח על הפצעים של איש , מספיק לא קל לאותן הבחורות ובאמת אינך צריך "לעודדן" בתובנותך .
    ולידע כללי , בחורות יכולות להרות גם בגיל 40 -45 ( נכון , הפוריות כבר לא כפי שהייתה בתחילת גיל ה 30 ) , אין שום סיבה בעולם ( ואכתוב לך שנית - אין שום סיבה בעולם ! ) שבחורה תתפשר על דברים עקרוניים עבורה ותחייה כל חייה בהרגשת החמצה וצער רק כי נלחצה לרקום זוגיות ממוסדת עקב שעון ביולוגי מתקדם .
    גם אני במרומי גיל 33 לא עושה זאת , כל שכן בחורה .
    רק נקודה למחשבה .

    יום טוב לך וחג פסח כשר ושמח
    נאור

    הוסף תגובה
  • שמואל06/04/2005 בשעה 20:47
    22

    סיבוכים בציבור הדתי לאומי
    אני שואל את עצמי מדוע בצבור הדתי לאומי יש כל כך הרבה רווקים ורווקות ובציבור החרדי מתחתנים מהר מאוד?שם הציפיות פשוטות.הבחור מחפש בחורה מסורה עם מידות טובות שתהיה אישה ואם טובה והבחורה מחפשת תלמיד חכם ירא שמים עם מידות טובות.לא מחפשים ניצוצות לא מחפשים להאהב.האהבה באה בד"כ בזמן הנישואין.כנראה שזה מספיק אם היינו מסתכלים על הדברים בצורה פשוטה בלי דרישות כל כך גדולות היינו מתחתנים הרבה יותר מהר.

    הוסף תגובה
  • ורד06/04/2005 בשעה 14:13
    21

    תגובה לערן - מס` 19
    מצטערת שהבנת אותי לא נכון. בדרך כלל מתנפלים על הבנות שהן בררניות ולא מוכנות להתפשר על בחור שאינו אקדמאי. תמיד יימצא הגאון שיודע לומר עד כמה השכלה אינה הדבר החשוב ביותר ביחסים בין בני זוג וכו` וכו`.

    מה לעשות, דעתי שונה. אין בכך כל התנשאות או רברבנות. לי באופן אישי נושא ההשכלה חשוב. אני מכבדת כל אדם כאדם, אין זאת אומרת שכל אדם מתאים לי כבן זוג.

    הוסף תגובה
  • בלתי מזוהה06/04/2005 בשעה 08:24
    20

    אך תשכחו שבחורה יותר מוגבלת בפוריות
    אתם מדברים על גילאים קצת צעירים ( הכל יחסית כמובן)
    בנות מעל גיל 30 למרבה הפלא מאוד בררניות.
    גם בנות שנמצאות לקראת סוף הפוריות שלהם
    שהן כבר מעל 35 וחלקן ספק רב אם עדיין פוריות עדיין בוררות בעקשנות וטפשות שקשה להבין בכלל.
    אל תשכחו שלגבר יש במממוצע הרבה יותר שנות פוריות מאשר לאשה.
    זאת עובדה ברורה ופשוטה למרות שכמה רווקות מבוגרות לא רוצות לקבל את העובדה הזאת.

    הוסף תגובה
  • ערן05/04/2005 בשעה 23:52
    19

    סטיטיסטיקה פשוטה
    אם עושים חישוב פשוט מגלים שבנים ובנות מקבלים אותו מספר של היכרויות ,שהרי בנים מכירים לבנות ובנות לבנים ,לא?
    נ.ב לאקדמאית ורד -בתור אקדמאי קצת דוחה לקרוא את תגובתך המתנשאת...

    הוסף תגובה
  • בנימין04/04/2005 בשעה 09:22
    18

    ההודעה למס` 10
    ראשית, שטות גדולה להסתכל על רמת ההשכלה.
    לי אישית אין שום בעיה עם כל רמת השכלה שהיא ובלבד שתהיה עם חכמת חיים..
    שנית, נכון מה שאמר הבחור על בחורות שמחשיבות את עצמן ליפות ובוררות יותר. וכך מגיעות לגיל מופלג... אין מה לעשות, היצע וביקוש.
    בכל זאת אנו בני אדם ולכן צריכים לעבוד על המידות.

    הוסף תגובה
  • נאור03/04/2005 בשעה 10:52
    17

    תגובה למס` 16
    ורד , כעיקרון ישנו צדק בדברייך - אדם יעדיף תמיד בחורה שתהיה לו עימה שפה משותפת וכפועל יוצא בדר"כ תועדף השכלה דומה .
    מה שקצת צרם לי בתגובתך זו השורה הנ"ל "מי שאינו אקדמאי פשוט אינו מבין את צורת החשיבה הזו" . ורד , אני אקדמאי ואינני רואה בהבנתי המנטלית דפוס חשיבה שונה מאשר חלק מחבריי אשר לא הרחיב את השכלתו במוסד להשכלה גבוהה .
    השכלה אינה גושפנקא לחכמה - ממש לא . אני מכיר חברה אקדמאיים שנשגב מבינתי כיצד ניתן להחליף עימם מספר משפטים עקב קיבעונם הרב .
    זאת ועוד, לעיתים אדם אקדמאי לא יכול לעבור שינויים מנטליים מסויימים שאדם שלמד קצת פחות יכול לעבור בנקל .
    רב חבריי אקדמאים , כאשר הם הבחינו שאני בתהליך חזרה בתשובה הם ישר נאחזו בתורות שונות אשר למדו בעברם ואילו לחברה שלמדו קצת פחות - היה הרבה יותר קל לקבל זאת .
    שוב , בשורה תחתונה את צודקת, אך באישיו הזה ישנם המון יוצאים מהכלל .
    כל טוב לך
    נאור 4523

    הוסף תגובה
  • ורד03/04/2005 בשעה 00:35
    16

    תשובה למס` 14 בעלגולה
    איני יודעת אם אתה בחור אקדמאי. בכל אופן בחורות בימינו משקיעות המון בלימודים, רובן משכילות ולכן מחפשות בחורים משכילים. עובדה שאתה מרויח יפה וזה לא מדבר אליהן. מי שאינו אקדמאי פשוט אינו מבין את צורת החשיבה הזו.

    הוסף תגובה
  • אסף02/04/2005 בשעה 23:33
    15

    תשובה
    אנו לא מכירים מספיק את עצמנו
    כדי לדעת מה מתאים לנו לכן אנו כאלה בררנים

    הוסף תגובה
  • בעלגולה01/04/2005 בשעה 11:00
    14

    לא חסר בנות שנעלמות ולא חסר בנות שבוררות
    אותי בנות דחו מס` פעמים לפני שאפילו הסכימו להכיר ולהיפגש איתי.................
    יודעים למה????????
    בגלל שאני עוסק במקצוע שנחשב אי שם בתחתית האבולוציה המקצועית.
    העובדה שאני מתפרנס ויכול לפרנס משפחה וחצי בכבוד לא מעניינת אף אחת.
    העובדה שבחרתי במקצוע הזה כי זה מה שאני אוהב ולא מעניין אותי "מה יגידו השכנים" לא מעניינת אף אחת.
    אז לכל הבררניות אני מאחל לכן שתמצאו בעל עם מקצוע נחשב שהלך לעבוד בו רק בגלל שהוא נחשב ולא בהכרח כי זה מה שהוא באמת רוצה (ולא משנה אם רע לו בעבודה העיקר שתוכלי להגיד שיש לך בעל רופאעו"דפרופסורוכו`)|סים-סם|

    הוסף תגובה
  • יהיה טוב30/03/2005 בשעה 18:13
    13

    הבנים הרבה יותר בררניים!!!
    אני בת 32 וחצי, הכרתי בחור בן 37 , ואני "גדולה מדי בשבילו", הוא פשוט רגיל לצאת עם בנות 26 - 25 , ואין זה משנה שכל מי שרואה אותי חושב שאני בת 25 , אני רזה, מתאפרת בעדינות ולא בכבדות, מקפידה על לבושי, תלתלים ארוכים (לא צבועים)...
    הנקודה היא שהוא לא היחיד,הרבה פעמים חברים פונים אלי להכיר לי בחור, ואז הם חוזרים ואמרים כי "אני גדולה מדי" וכל זאת כאשר מדובר בבחורים שגדולים ממני לפחות בשנתיים, וזאת לפני שהם ראו או שוחחו איתי.
    ואם הגיל לא מפריע להם, אז יש להם בעיה שאין לי קרירה "רצינית" ואני, בגילי המופלג, רק סטודנטית לתואר שני, וכל מה שאני רוצה זה להקים משפחה ולהתמקד בה ופחות בקרירה.
    ואם עברנו את זה , אז איך זה שאין לי כסף לקנות מכונית, או דירה. או לנסוע לחו"ל כל שנה.
    חבר`ה מותר וצריך להיות בררניים במידה מסויימת, אך את תפספסו את הגבול
    בהצלחה לכולם!!!

    הוסף תגובה
  • GREAT29/03/2005 בשעה 20:57
    12

    חוזה דוגמנות?
    תדעי כי אני מכירה את זה חזק אני אומנם חילונית והתפלאתי לראות שבוחנים אותך
    אם את מלכת היופי אשכרה שוק בשר
    למה ישר לרמוס אולי יש לי לב ...טוב
    זה מדהים ברור שצריך כימיה אין ויכוח
    אבל אני יעודד אותך שהיום ההפך הוא אין מה לעשות בגלל זה צריך כל הזמן ללכת מטופחת
    איך אומרים התחרות קשה אך חייבים לשחות עם הזרם-)
    ולומר בגדול 25 זה מתחיל להלחיץ אותי גם אני אוטטו בת 27 ואפילו אין לי חבר...
    אז יהיה טוב חייב להיות רוצים כנראה את BEST

    הוסף תגובה
  • ורד29/03/2005 בשעה 19:51
    11

    ב ר ר נ ו ת
    למס` 10
    וגברים אינם בררנים?
    הרי כל בחור שסיים תואר כלשהו, במיוחד במשפטים או בכלכלה ולא כל שכן אם הוא עובד בהייטק או במשרה רצינית אחרת, מרים את האף ומתייחס לבחורה כאילו היא סמרטוט שלו. תמיד קל יותר לראות את הגיבנת של האחר ולא את שלך. נכון?

    הוסף תגובה
  • שמואל29/03/2005 בשעה 09:15
    10

    בנות בררניות
    מהנסיון שלי הבעיה היא של הבנות שרוכשות השכלה גבוהה וחלק מהן מצפות לפגוש את הנסיך על הסוס הלבן.מחפשות את הבחור המושלם ופוסלות סתם על שטויות.וכך מגיעות לגילן המופלג ולא מבינות מדוע הן רווקות.
    בנות תתחילו להתפשר לא הכל חשוב כל כך תבנו סדר עדיפויות מההכרחי ביותר לדברים שטוב אם יש אבל אם אין אפשר אז לא נורא גם אתן לא מושלמות.

    הוסף תגובה
  • ורד28/03/2005 בשעה 15:12
    9

    שוק פנויים-פנויות
    לדעתי את טועה בכמה מישורים:
    ראשית ,מנין את לוקחת את הרעיון שבנות 25 ומעלה הן זקנות שאין חפץ בהן? ההיפך הוא הנכון - בנות ה-25 ומעלה כבר סיימו את לימודיהן האקדמיים, בדר"כ הן עובדות במקצוע ראוי, הן גם כבר מיושבות בדעתן ולדעתי כל אחת מהן היא שידוך טוב באמת.
    זה לא נכון שאין לבחורות כאלה הצעות. השוק מלא בפנויים ובפנויות בגילאי 25 ומעלה, שאין להם דרך לפגוש זה בזו באופן טבעי ולדעתי זה מרכז הבעיה.

    שנית, על הרעיון שהאינטרנט מספק הכרויות שהן חתול בשק - אומר לך שכל הכרות בכל צורה שהיא , היא חתול בשק. גם שדכנים לא מספרים את האמת וגם חברים ובני משפחה מסתירים מה שהם רוצים, ולמעשה כל ענין השידוך-ההכרות הוא "טשולנט" אחד גדול.

    איך אמרו קודמי - יהיה טוב ...

    הוסף תגובה
  • אריאל28/03/2005 בשעה 13:13
    8

    שידוכים
    כדאי שתרדו מעצים הגבוהים לקרקע

    הוסף תגובה
  • רות27/03/2005 בשעה 00:35
    7

    הודעה לבחור שמלאו לו 33
    שלום לך,
    אולי יש לי להציע לך מישהי
    אתה מוזמן לפנות למייל [email protected]
    חג שמח:-)

    הוסף תגובה
  • לירון24/03/2005 בשעה 15:34
    6

    הי
    שלום לך ,רק שתידעי שגם לי זה קרה ,אבל אסור להיכנע בדרך אגב את רשומה באתר הזה אם כן , אני אשמח לישמוע ממך.

    הוסף תגובה
  • א.23/03/2005 בשעה 15:19
    5

    יהיה טוב!
    היי,
    האמת שגם לי קרה שבנות פתאום קיבלו הצעה ונלמו מהאופק!
    אני לא מבין למה את מרגישה זקנה??איפה זה כתוב שצריכים להתחתן בגיל 20?? ותאמיני לי יש הרבה בנים שמעדיפים בנות בגילאים האלה.
    דבר נוסף, לעניות דעתי הבעיה היא בדרישות של הבנות,אתן קצת מדזימות! זה מתחיל בכך שנשלח לכן תמונה ואח"כ הדרישות הרגילות מקצוע נחשב וכסף.....

    הוסף תגובה
  • נאור23/03/2005 בשעה 12:30
    4

    הבעיה היא בעיקר של בנות ???
    טוב לדעת אנונימית . לפני שבוע מלאו לי 33 ואני עדיין סינגל.
    הרי גדולים וחכמים ממני כבר אמרו - "הדשא של השכן ירוק יותר", על אותו המשקל את חושבת כי אנו , כגברים , מקבלים יותר הצעות .
    זה ממש לא כך !
    כולנו מקבלים הצעות במידה שווה , השאלה היא מה אנו עושים עם אותן ההצעות והאם אנו מנסים לתעל אותן לכיוון החיובי?
    בררנות הייתה ותהייה ( היא גם לא תכונה רעה כלל - תלוי מה מידתה ) הרי בכל זאת מדובר בפרטנר איתו אנו מתעתדים לחיות כל חיינו.
    אומר לך בכנות גמורה - אני בעל תשובה ( שנשאר במגזר הדתי לאומי ) האם תרצי להתחלף עימי ? אחתום לך בצורה חד משמעית - למרות שלא ראית את נתוניי - לא היית רוצה ! הסיכויים של בעל תשובה ( ולא משנה מצבו הסוציואקונומי ) למצוא בת זוג מהמגזר אליו סביר להניח את משתייכת - נמוכים ביותר . ובכל זאת , יהיה טוב :-)

    חג שמח
    נאור

    הוסף תגובה
  • נדב23/03/2005 בשעה 08:39
    3

    למה את חושבת שהבעיה היא בעיקר של בנות???

    הוסף תגובה
  • נדב23/03/2005 בשעה 08:34
    2

    שלום
    רעיונות- אין לי, כי תאמיני לי, אנחנו באותה סירה, ואת לא יודעת עד כמה...
    אבל בתור תגובה, אני בהחלט יכול להזדהות איתך!
    רק-טוב שיהיה לנו...

    הוסף תגובה
  • מ23/03/2005 בשעה 07:16
    1

    בררנות !!!
    בנות תפסיקו לברור אותנו (הבנים)

    הוסף תגובה