חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

והנה נשבר עוד מיתוס על בנות ישראל המנומסות...

והנה נשבר עוד מיתוס על בנות ישראל המנומסות...


קטגוריה: כללי


האמת היא שהיתה לי הקדמה נורא מעניינת ל"מאמר" הקטן שאני מבקש לכתוב כאן... אני לא חזק בספרות וסיפורת, אז חשבתי שלפתוח ב"סיפור בתוך סיפור" יהיה נחמד... מושך את העין... אבל זה יצא ארוך, ולכן החלטתי לגנוז את ה"שוס" של הפתיחה. רק נזכיר ששוחחתי עם בחורה שרצתה להכיר לי מישהי, ואותה בחורה חייבה אותי להתקשר לחברה הזאת שלה ממש באותו ערב או מקסימום מחר, כי בחורה זה יצור עדין ומתחשב ומנומס נורא, ואחרי שהיא שקלה והסכימה שיעבירו אלי את הטלפון שלה, אם לא אתקשר אליה מיד היא עשויה "להיכנס לסרטים" בחושבה שמא מצאתי אותה לא ראויה לי, ואוי לפגיעה זו שאפגע בבת ישראל העדינה והרכה.
ובכן, הנה לכם מיתוס שאני מבקש לשבור לגבי בנות ישראל. הן אינן כל כך עדינות, שבריריות ובעיקר - אינן מנומסות. בעוד אנו, "המחוספסים", נדרשים להלך בין הטיפות וכל הזמן להיות מתחשבים ונחמדים ומנומסים (אוי כמה קיטונות של ביקורת אני שומע מבחורות שהדייט שלהם לא הציע לסחוב להם את הילקוט וכד`), הרי שבנות המין היפה מרשות לעצמן להתנהג איך שנראה להן.
ועיקר הענין - במה דברים אמורים ? ובכן, אם אתם קוראים שורות אלו הרי שגם אתם - ואני מקווה שאתן - משתמשות באינטרנט ככלי להיכרות. מצוין, גם אני. ומידי פעם אני שולח מייל לבחורה כזו או אחרת, בד"כ נוסח הפניה שלי הוא סטנדרטי ולא מתיימר לכלום, בעיקר מסתכם למחמאה לבחורה והזמנתה לכוס קפה מתישהוא. יש כאלו שנענות, ויש כאלו שמסרבות מסיבות שונות. סבבה. אבל אחוז לא קטן - פשוט מתעלמות. וזה - זה לדעתי, במילה אחת או בעצם שתיים: פשוט חוצפה. מישהו אומר לך שלום במכולת, לא מכבודך אפילו להחזיר לו שלום ? אודות לנפלאות אתרים כמו שדכנט, דתידייט ואחרים, ניתן לראות מתי עלמת החן קראה את המייל או הסתכלה בפרופיל של מי ששלח לה אותו. ומה אז ? שתיקה. לא "כן", לא "לא". לא "לא" עם תירוץ טוב, לא "לא" עם תירוץ צולע. פשוט התעלמות. זה מנומס ? בן אדם הזמין אותך לכוס קפה, לא תטרחי להקדיש לו את ה- 10 שניות שלוקח ללחוץ על reply ולכתוב לו שהוא בטח האדם הכי מקסים בעולם אבל נראה לך שלא יילך ביניכם ? שזה לא הוא, שזה את ? או כל תירוץ אחר ?
חשבתי שאולי אני באמת פשוט על הפנים ולכן - אוי לי ואבוי לי - אני הסיבה לכך. ובכן, פידבקים דומים שמעתי מכה וכמה מחברי. גם כאלו שהם נאים וחכמים ובני תורה וכל מה שבחורה דתיה תוכל לאחל לעצמה.
שמעתי כבר על בחורות שנכנסות לאתר פעם בשבועיים, ולכן מתאחרות בתגובותיהן, ולא על כאלו אני מדבר. כאמור, בעולם האינטרנט ניתן לראות ולדעת שהבחורה קראה את ההודעה שלך.
שמעתי גם כאלו שטענו שהן חוששות שאיננו יודעים לקבל לא, ושאולי חס וחלילה "נציק" להן, ולכן מעדיפות כבר בהתחלה פשוט לא לענות ולא להגיד כלום. וגם זה הבל ורעות רוח, כי ניתן בקלות לחסום כל חבר מטריד, או להתלונן למנהל האתר וכד`.
לסיכום: אנא מכן, בנות ישראל הנאהבות והנעימות. היו בבקשה גם יותר מנומסות. לא הרבה, רק במידה המחייבת בני אדם, בעיקר אם הם יהודים.
07/01/2005
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • יהודית16/02/2005 בשעה 18:44
    20

    תגובה ל-7, 16 ועוד כמה
    אכן לצערנו יש גם הרבה בחורים (שלפי הכרטיס שלהם נשמעים אנשים נחמדים, טובים איכותיים וכל השאר) שלא טורחים להחזיר הודעה. וודאי שהחיים יפים וצריך לקחת הכל בקלות, והרי הכל משמיים, אז למה בכלל לדאוג, אבל אנשים- קצת דרך ארץ! גם לבחורות היקרות שבאתר- יש כאן הרבה חברה` עדינים ורגישים (נתקלתי בהמווון כאלה) והם יקחו זאת ללב אם לא תענו. נכון שזה אולי מתסכל אתכן אבל מה לעשות- אלו הנתונים- צריך להתמודד איתם. וכתגובה ספציפית ל-16, יש גם הרבה בחורים חביבים שלא יטרחו להתקשר אחרי פגישה כדי לומר שלא מתאים להם. מי שמע על דבר כזה? רק כי אין כאן שדכן או שדכנית, זה לא אומר שלא צריך לסיים דברים רשמית. לכוווול הבחורות/בחורים באתר- אנא קחו לתשומת לבכם. יש כאן אנשים עם רגשות. אל נא תפגעו בהם...

    הוסף תגובה
  • יהודה15/02/2005 בשעה 20:30
    19

    תגובה ל13
    נכון, יש בנים "לא בסדר". האם כולם כאלה?
    העמידי את הפונה על חזקתו, חזקת כשרות, שהוא מהטובים. וכאשר תחזירי לו מכתב שלילה מנומס, הוא יקבל, ויעריך את ההתייחסות.
    ולגבי המטרידים? ברגע שהטרידו אותך - הם הוציאו את עצמם מדין "לא נעים", ולא צריכה להיות לך בעייה מצפונית לחסום אותם.

    ובנימה אישית - אני לא נפגע כלל ממי שלא מחזירה לי תשובה (אם כי אני עצמי מקפיד להחזיר) . כמו שאני לא נעלב מכל טמבל שאומר לי משהו.
    אבל זה לא תקין. פונים אליך, תהיה מנומס, ותענה החזרה.

    הוסף תגובה
  • מוני אלמוני15/02/2005 בשעה 13:38
    18

    נכון מאוד!
    תוצאה של מידה רעה הנקראת גאווה!!!

    הוסף תגובה
  • שלומית14/02/2005 בשעה 20:00
    17

    הצדק איתך
    שלום,
    לא מזמן היה בחור באתר הזה שכתב באותו הנושא בדיוק.וכיום אני יודעת שהצדק איתך ואיתו גם אם זה לא נעים לענות תשובה שלילית צריך לענות תשובה כלשהי.זה דבר מאד נעים וגם התגובות שלאחר מכן מאד נעימות ומראות על חום אנושי בסיסי בסוג מדיה קר כמו זה.
    בכל מקרה.לפעמים דווקא לאחר שענית/ ה תשובה שלילית מגיעה תגובה לא נעימה אבל צריך להתעלם ולהיות חזקים ולדעת שפשוט כשזה לא מתאים, זה לא מתאים. בכל אופן הרבה בהצלחה.

    הוסף תגובה
  • סמדר14/02/2005 בשעה 16:29
    16

    רגישות יתר
    כשאני גולשת באתר אני שולחת הודעה למס` בחורים שהפרופיל שלהם מצא חן בעני.
    חוץ מכתיבת מס` שורות ולחיצה על מקש ה-"שלח", לא השקעתי יותר מדי. ולכן אם אני לא מקבלת תשובה (וכן זה קורה גם מהצד שלכם)
    אני ממש לא נפגעת. זה כל הרעיון מאחורי אתר היכרויות, אתה בוחר את מי אתה מעוניין להכיר.
    מה שכן, אני כן נפגעת כאשר אני יוצאת עם בחור לפגישה והוא לא טורח לחזור אלי ולהודיע שהוא לא מעונין.(קרה לי לא מזמן)
    כן, אפשר לשאול למה אני לא פונה, אבל זה דיון בנושא אחר....
    יום טוב
    אני מאחלת לך ולכולנו (פה באתר) שנמצא את החצי השני שלנו

    הוסף תגובה
  • שחר14/02/2005 בשעה 14:02
    15

    אולי אני קצת נאיבית....
    אני מודה שזו פעם ראשונה שאני שומעת את זה.. שהרי גם אני , יוזמת פניה לבחורים מהאתר, וברור לי שמי שלא מחזיר תשובה פשוט לא מעונין. וזה לא צריך להגיד עלי כלום. זה אינטרנט וזה מראש ידוע ככלי פחות אנושי.. מה לעשות.. אבל אני לוקחת את מה שכתבת לתשומת ליבי, אז תודה.

    הוסף תגובה
  • נ14/02/2005 בשעה 00:30
    14

    בושה וחרפה (בעיקר למספר 12 היקר)
    חמור מאוד ההכללה שיש כאן. צדק מספר 12 ,כי מדובר באופי ולא במין. כבחורה, פוגע לראות את הזלזול לבחורה (שכן, היא גם בן אדם) עקב הכינויים החריפים שהועלו.נכון. יש בנות חצופות, יש גם בנים חצופים ששכחו נימוס מהו.
    חבל שבנים שקוראים כתבה זו, יבואו למחרת לפגישה עם אפס ציפיות ואפס ידיעות ונימוסים לבחורה שנמצאת מולם. כל בחורה ובחור צריכים לקבל יחס הוגן (ואפילו יותר) בפגישה.
    שלמה היקר, אם נואשת מלתור אחר הבנות הדתיות והלא צנועות ושאר ההכפשות המתאימות לאדם (שאני מאמינה) שמתיימר להציג עצמו כדתי, בכל פגישותיו אם הבחורות שתיארת כ"כ יפה- מדוע אתה נמצא באתר? או שמא, מדוע אתה נמצא גם בתוך ים הרווקות הגדול שתיארת? אולי בגלל היומרנות שלך?
    תפשפש בכיסיך במקום בהכללותיך.

    הוסף תגובה
  • שרית13/02/2005 בשעה 22:29
    13

    הבעיה אתכם!
    הרבה בנים פשוט לא יודעים לקבל לא מנומס. , ותא ההודעות שלי מלא וגדוש באלה שפנו אלי 7-8 פעמים במקרה הטוב ובאיזור 15 פעמים במקרה הפחות טוב. בחורה אומרת לכם לא, קבלו את זה יפה ואל תציקו. ולגבי האופציה לחסום, זה הרבה יותר לא נימוסי ולא נעים - ואופציה להתלונן למנהל האתר אין כאן עד כמה שאני יודעת

    הוסף תגובה
  • שלמה13/02/2005 בשעה 15:09
    12

    לכותב היקר - מה הפלא?
    לולי מסתפינא - מזמן אבל מזמן היה ראוי וכדאי לכולנו להפסיק ולהטריד עצמנו בחיפוש אחרי הדוסיות הכ"כ לא אכותיות, לא יפות, לא צנועות ולא חכמות שהמצאי המצוי מציע לנו לצערנו הרב, שבנוסף לכל חשובות עצמן כאילו הן עשויות מחומרים אחרים שלנו....

    מבדיקה וניסיון חיים עשיר עליי לציין כי נגע הרווקות הממאירה - הפושה במחנינו נובעת בראש ובראשונה - מאשמת הבנות היומרניות...

    הוסף תגובה
  • פלוני13/02/2005 בשעה 13:16
    11

    תראה...
    בעיקרון אתה צודק, מכללי הנימוס יש להשיב וגם אני נוהג כך גם אם בחורה לא מוצאת חן בעיני אני תמיד מקפיד לענות מהסיבה הפשוטה של מה ששנאוי עליך לא תעשה לחברך, יחד עם זאת מה שסיווגת את זה להתנהגות של בנים ובנות זה ממש לא נכון זה כלל לא תלוי במין אלא באופי, אולם, אני חושב שגם מי שלא עונה יש סיבה להבין אותו או אותה כי יש אנשים שהם מעדיפים לא ליצור קשר עם השני בכלל מחשש שהוא יותר יפגע הם חושבים שעדיף פשוט לא לענות וכך הצד השני לא יפגע בכלל ויבין מעצמו שזה פשוט לא מתאים ולא רואים צורך לענות לכל פניה אז למרות שזה בד"כ לא נכון , לא צריך לקחת את זה קשה מידי ואם לא ענו לך פשוט תחשוב שיש סיבה מוצדקת לכך אולי היא פשוט לא מוכנה לקשר עכשיו? ואולי היא חושבת שזה לא מתאים אז פשוט תבין ותמשיך הלאה אל תיפגע מזה למרות ששוב, באופן עקרוני אתה צודק אז אתה תקפיד לענות ואל תיפגע אם לא עונים לך בכל אופן תיזכור שאם זה הזיווג שלך יווצר קשר בינכם גם אם תרצה וגם אם לא ככה שזו מחשבה די מעודדת, לא? לסיום קח הכל בקלות!
    וואי! כתבתי קצת יותר מידי.......

    הוסף תגובה
  • אריאל13/02/2005 בשעה 10:48
    10

    ל9
    לא אמרתי שכותב הכתבה לא צודק,להפך הוא צודק מאד רק שאני לא חושב שזה יעזור כל כך מניסיון והיו כבר כתבות כאלה לכן אמרתי לו שלא יקח ללב ושיבין שאם לא עונים כנראה גם לא מעונינים...

    הוסף תגובה
  • שמואל13/02/2005 בשעה 01:58
    9

    צודק מאוד. מנסיון. ותגובה ל3
    אני תמיד מקפיד לענות - ובד"כ הבחורות מקפידות לא לענות לי... ול 3: גם לי זה הפריע בהתחלה והיום לא... אז מה ? לכן זה בסדר?
    אני מעוניין להתחתן. והייתי רוצה להתחתן עם בן אדם. "מעאנטש". אנושי. והמינימום הזה, להתייחס לפונה אליך, מי שאין לו את זה - זהו חסרון ב"מעאנטשכקייט".
    ולבנות שלא ידעו,לא חשבו, אבל לא עושות זאת מרוע לב - תעשו חושבים בעניין חוסר הרגישות הזה, שלא חשבתם על זה מראש, אבל אף פעם לא מאוחר לחזור בתשובה.
    ואגב: פנייה זו מיועדת גם לבנים. מטבע הדברים, אני פונה לבנות, אבל ברור שאין הצדקה להתנהגויות פסולות באף צד.

    הוסף תגובה
  • אריאל13/02/2005 בשעה 01:07
    8

    הגיע הזמן...
    הגיע הזמן שבחורות יפסיקו לתפוס מעצמם יותר מדיי...

    הוסף תגובה
  • נ13/02/2005 בשעה 00:58
    7

    צודק בהחלט אך תפנה זאת גם לבחורים
    נכון. אתה באמת צודק. אך כבחורה, נתקלתי גם בבחורים "לא מנומסים" שלא טרחו לענות.
    אז בל נתנפל על בנות ישראל העדינות והשבירות, יש גם הרבה בחורים כאלה באתרי ההכרויות.

    הוסף תגובה
  • זאב12/02/2005 בשעה 19:59
    6

    הצעה
    אולי צריך לסדר את האתר באופן שלא יאפשר צפייה בפרופילים אחרים עד שכל הפניות הקיימות נענות

    הוסף תגובה
  • זאב12/02/2005 בשעה 19:58
    5

    נכון
    חייכתי והייתי ממשיך אם לא הייתי יודע שזה כ"כ נכון.

    הוסף תגובה
  • שי12/02/2005 בשעה 18:51
    4

    ואפשר ללמוד מגרייסון לוי
    כן, זה בעל האתר "דוסידייט"
    כשמישהו מקבל שם הודעה ממישהי (ולהפך), מצורפת לה ההודעה הבאה:
    "בקשה חשובה של מנהל האתר: חברה זו התאמצה ולקחה את היוזמה ליצור איתך קשר. גם אם אינך מעונין בקשר, אנא נהג בדרך ארץ ,הקדש מספר דקות מזמנך והשב לה"
    נראה שגם מי שמנהל את ה"ביזנס" נתקבל בתופעה הזו. אני לא יודע אם זו נחלתם רק של הבנות או גם של הבנים, אבל בכל מקרה זו תופעה נוראית של חוסר נימוס שצריך לעקור מהשורש

    הוסף תגובה
  • אריאל11/02/2005 בשעה 15:26
    3

    לא חושב כמוך..
    בהתחלה גם אני חשבתי כמוך..אבל אחרי הרבה פניות שלי אל בנות אחרות ופניות של בנות אליי הבנתי שלא צריך לקחת ללב וממש לא לצפות ליותר מידי..אם הבחורה לא עונה אז היא לא רוצה..פשוט מאד.ובמיוחד באתר הזה שאתה רואה שהיא קראה את ההודעה שלך ולא מחזירה הודעה ,אתה מספיק מבוגר כדי לדעת שהיא לא מעוניינת...
    זה מה שיש לי להגיד,פשוט אל תיקח ללב.
    מקווה שתימצא את האחת.

    הוסף תגובה
  • ג11/02/2005 בשעה 14:54
    2

    מסכים עם כל מילה קרה לי גם הרבה

    הוסף תגובה
  • אביעד11/02/2005 בשעה 01:29
    1

    צודק בהחלט
    הלוואי שכל מי שיקרא את זה יפנים. זה באמת לא לענין שפנייה נקראת ולא נענית, או ישר נמחקת. יש בני אדם עם רגשות וצפיות ראשוניות משני עברי המסך, רצוי מאוד לענות ולא להשאיר את הצד השני עם חלומות ותקוות שווא.

    הוסף תגובה