חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

לכל כותבי הכתבות למיניהם......ולכולם|פסנתר|

פלוני_4158 פלוני_4158

לכל כותבי הכתבות למיניהם......ולכולם|פסנתר|


קטגוריה: כללי


לכל כותבי הכתבות... תישמעו חברה... קראתי חלק מהכתבות שנכתבו ורובם עוסקים, פחות או יותר, ב - או להתלונן שעדיין לא מצאתם בןבת זוג או שנימאס לכם לחפש בןבת זוג... או משהו בסיגנון דברים אלה... הייתי רוצה להגיד משהו על זה... תישמעו... באמת אין מה להתלונן ואין סיבה להרגיש ממורמרים כתוב במסכת סוטה: ארבעים יום קודם יצירת הוולד יוצאת בת קול ומכרזת בת פלוני לפלוני... בת הזוג של כל אדם(ולכן גם, מין הסתם, בן הזוג של כל בת אדם....) ניקבעה לו מראש מהשמיים עוד לפני שהוא נולד ובהמשך הגמרא שם בדף ב, כתוב גם שבזיווג ראשון אפילו אין הדבר תלוי במעשיו של אדם אלא זיווגו יגיע לו בכל מיקרה. אי לכך... כפי שאמרתי אין מה להיתלונן ווהרגיש חסרי אונים או לקנאות באחרים... כל אחדאחת יגיע זמנונה ובע"ה הוא ימצאתימצא את זיווגוזיווגה הראוי לו לה. כאמור. בזמן הנכון ובמקום המתאים כפי שנקבע לו לה משמיים עוד לפני שנולדה. לכן חיזקו ואימצו אחיי היקרים וביטחו בה` זמנכם עוד יגיע.. ואל תישאלוני מתי.... שימרו על עצמכם, היזהרו בדרכים והיו טובים זה לזה.

בברכת שלום כתיבה וחתימה טובה,
על החתום,פלוני...
נ.ב.

כל האמור לעי"ל כמובן אינו אמור ליגרוע מהמשך המאמץ למציאת בןבת הזוג.

13/09/2004
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • פלוני04/10/2004 בשעה 14:09
    17

    לשלמה,ולכולם! חשוב!!!!!!!!!!!!!
    שלום שלמה, חשוב לי מאוד לדעת מאין הבאת את החילוק הזה בין ספרדים לאשכנזים!!!!! מה המקור לדבריך??? ולכל מי שיודע מה המקור לכך נא לידע אותי בבקשה! חשוב לי מאוד לדעת את זה!

    הוסף תגובה
  • שלמה03/10/2004 בשעה 21:43
    16

    בתגובה לארבעים יום...
    בהמשך לתגובות הכותבים.לפי דעת האשכנזים אין אפשרות לשנות או לעכב אתזיווגו של האדם לעומת זואת לפי דעת הספרדים יש אפשרות לשנות ו/או לימנוע את זיווגו של האדם.לכן אדם שיש לו עיכוב יפשפש במעשיו ליבדוק מאיזה כיוון בא העיכוב.בהצלחה בהמשך החיפושים.

    הוסף תגובה
  • פלוני28/09/2004 בשעה 11:07
    15

    לפלונית אלמונית,
    ישר כוח על החיזוק והעידוד!
    אני שמח שיש כאלה שמסכימים איתי,חיזקת גם אותי. בע"ה כולנו נעשה ונצליח!

    הוסף תגובה
  • פלוני27/09/2004 בשעה 18:46
    14

    לדבורה,
    לדבורה,

    אני שמח שעודדתי אותך, ושעשיתי לאדם קצת טוב על הלב, זו היתה המטרה בעצם. גם אם עודדתי אדם אחד דיינו. שה` יברך גם אותך ואת כולנו.

    הוסף תגובה
  • פלונית אלמונית27/09/2004 בשעה 15:14
    13

    היי, שימו את לבכם.......
    ראשית - כל הכבוד לפלוני !
    היום נדיר למצוא בימינו אנשים שאינם מתבכיינים ו"דואבים" על "מר גורלם".
    צריך לדעת איפה ל"הסתובב" כדי לדעת להודות על מה שיש לנו ב"ה ושאנחנו בריאים ולא נזקקים לעזרת בשר ודם.
    רק אמונה תחזק אותנו ומעל הכל השמחה. ההתעלות הגדולה ביותר שיש היא לשמוח על כל הטוב שיש לנו.
    אני מאמינה שיש כאן אנשים מלומדים מבחינת השכלה, שעשו חיל בלימודים ובכלל במשרות בכירות וכו`.
    זה גם יבוא.
    צריך סבלנות ואורך רוח.
    וכן.. צריך להיות קצת לחוצים אבל, לעולם- אבל לעולם לא לשבת שאננים ולחכות שהעלם/ה תגיד על לפתח הבית...
    ולא לשכוח- השמחה תתן לנו כח בכל, לאו דוקא בזיווג.
    אדם ממורמר לעולם לא יגיע לנחת ושלווה בחייו. בהצלחה לי ולכם!

    הוסף תגובה
  • פלוני24/09/2004 בשעה 11:34
    12

    תגובות
    שלום לכולם זה שוב אני , פלוני, מאחר וראיתי את התגובות על הכתבה שפירסמתי הבנתי שלא הובנתי כראוי ולכן ראיתי לנכון לפרסם כתבת הבהרה. בכתבה זו אביא את שאלות המגיבים ואת תשובותי להם, בתיקווה שכך כולם יבינו יותר למה היתכוונתי. אני מניח גם שזה לא מפריע למגיבים שאני מפרסם את שאלותיהם מאחר ותגובותיהם לכתבה בין כה וכה ניתנות לקריאה ע"י כולם, ואם בכ"ז זה מפריע אז אני מתנצל מראש.

    והרי השאלות והתגובות כפי סדר הופעתם:

    1. ארבעים יום כו`
    מאמר ארבעים יום אינו שולל בחירה. אם הבן זוג מחליט שהוא רוצה להתחתן עם אחרת, אז הוא יכול.

    חוץ מזה שיש ראשונים שסוברים שארבעים יום כו` איירי דוקא לפני שנת העשרים.
    יהודה 14/09/2004 16:33:48

    ותשובתי:
    1.. ליהודה,
    עיינת במס` סוטה לפני שהגבת?
    ברור שלא תוכל להתחתן עם מישהי שלא ניקבעה לך משמיים.... וגם אם כן, בסופו של דבר הזיווג שלך האמיתי יגיע, אם תירצה ואם לא. לא הבנתי את העיניין בקשר לפני שנות העשרים.
    פלוני 19/09/2004 13:22:10
    ---------------------------------------------------------------
    2. וואלה
    אתה צודק
    יוסי 14/09/2004 17:46:56

    ותשובתי:

    2. לתגובה זו לא פירסמתי תשובה מטעמים מובנים...
    ---------------------------------------------------------------
    3.מסכימה אתך
    גם אני קראתי כאן חלק מן הכתבות, והצטערתי לגלות כי רובן עוסקות ברחמים עצמיים על אי מציאת האהבה (עדיין...). אפשר להבין את ההרגשה הזו, כי גם אני מרגישה כך לעיתים, אך עם זאת חייבים גם להיות אופטימיים ולבטוח בקב"ה שהמיועד/מיועדת יגיעו במהרה.
    שתהיה שנה טובה ובהצלחה לכלם!

    נירית 19/09/2004 11:32:46

    3. ותשובתי:
    לנירית,
    אני לא אמרתי שאני לא מבין את אלה שמתייאשים... אני סה"כ רציתי לעודד אנשים כדי שלא יפלו ברוחם. ע"פ מה שכתוב במקורות.
    פלוני 19/09/2004 13:24:07
    ---------------------------------------------------------------
    4.ובכל זאת...
    אני מכירה רווקות בנות 18 ובנות 28 אבל גם כמה רווקות בנות 58 .ומתי יגיע זמנן?

    אשר על כן אני מבינה את המיואשות/ים והמודאגות/ים למיניהם.

    ובכל זאת, הדאגה אינה משפרת את הבריאות וגם אינה משנה את המצב, ולכן יש לעשות את המאמץ הראוי לחיפוש בן/בת זוג, אבל לא להיכנס למרה שחורה.
    ... בתקווה שכל אחד ימצא את החצי השני שלו בזמן מן הזמנים.
    פלמונית 21/09/2004 23:40:10

    4.ותשובתי:
    לפלמונית,
    זה נכון שישנן רווקות או רווקים מבוגרים , ואני בטוח גם שיש כאלה שלא התחתנו מעולם (למרות שאני לא מכיר אישית כאלה) ,אבל אני דיברתי על הכלל ולא על היוצאים מהכלל כי תסכימי איתי שרובם כן בכל זאת נשואים וברור שלכל כלל יש יוצאים מהכלל ובאמת על אלו היוצאים מהכלל אין לי תשובה ניצחת, מה שכן זה שאני חושב שלגביהם באמת זה עיניין של חשבונות שמיים שאין לנו הבנה בהם. מלבד זאת , אני דיברתי על החברים כאן באתר שהיו ממורמרים ואני לא אמרתי שאני לא מבין אותם אלא פשוט אני לא רואה בזה טעם להרגיש כך, כי שוב , לרוב המכריע מובטח בן בת זוג, וכמובן שמוטלת עלינו החובה עם כל זאת, להמשיך ולחפש את זיווגינו. אני מקווה שעכשיו אני יותר בהיר.
    פלוני 22/09/2004 12:26:57
    ----------------------------------------------------------------
    5.בלה בלה
    מה אתה עושה באתר?????????.
    בבי 22/09/2004 2:40:31

    5. ותשובתי:

    לבבי,
    לגבי מה ששאלת מה אני עושה באתר... אם תיקראי את מה שכתבתי היטב תראהי שכתבתי כי כמובן זה אינו גורע מהמשך המאמץ לחיפוש בן בת זוג. כי הכל בידי שמיים חוץ מיראת שמיים ומציאת בן בת זוג זה גם נכלל ביראת שמיים כי זה ניכלל במצוות פרו ורבו.
    פלוני 22/09/2004 12:30:22
    ----------------------------------------------------------------

    6. אז איך זה שיש אנשים שנשארים רווקים לנצח?
    ולא מרצונם.
    קרין 22/09/2004 20:27:14

    ותשובתי:

    6.לקרין,
    עייני בשאלתה של פלמונית ובתשובתי לה.
    ----------------------------------------------------------------

    עד כאן התגובות והתשובות מצאתי לנכון שחשוב לפרסמן , באם תיתקבלנה תגובות נוספות לכתבתי הקודמת אנא קיראו את תשובותי בגוף הכתבה עצמה.מקווה שעכשיו אני יותר בהיר.

    תודה על תשומת הלב.
    פלוני.

    הוסף תגובה
  • פלוני23/09/2004 בשעה 10:42
    11

    לקרין,
    עייני בשאלתה של פלמונית ובתגובתי לה.

    הוסף תגובה
  • קרין22/09/2004 בשעה 20:27
    10

    אז איך זה שיש אנשים שנשארים רווקים לנצח?
    ולא מרצונם.

    הוסף תגובה
  • פלוני22/09/2004 בשעה 12:30
    9

    לבבי,
    לגבי מה ששאלת מה אני עושה באתר... אם תיקראי את מה שכתבתי היטב תראהי שכתבתי כי כמובן זה אינו גורע מהמשך המאמץ לחיפוש בן בת זוג. כי הכל בידי שמיים חוץ מיראת שמיים ומציאת בן בת זוג זה גם נכלל ביראת שמיים כי זה ניכלל במצוות פרו ורבו.

    הוסף תגובה
  • פלוני22/09/2004 בשעה 12:26
    8

    לפלמונית,
    זה נכון שישנן רווקות או רווקים מבוגרים , ואני בטוח גם שיש כאלה שלא התחתנו מעולם (למרות שאני לא מכיר אישית כאלה) ,אבל אני דיברתי על הכלל ולא על היוצאים מהכלל כי תסכימי איתי שרובם כן בכל זאת נשואים וברור שלכל כלל יש יוצאים מהכלל ובאמת על אלו היוצאים מהכלל אין לי תשובה ניצחת, מה שכן זה שאני חושב שלגביהם באמת זה עיניין של חשבונות שמיים שאין לנו הבנה בהם. מלבד זאת , אני דיברתי על החברים כאן באתר שהיו ממורמרים ואני לא אמרתי שאני לא מבין אותם אלא פשוט אני לא רואה בזה טעם להרגיש כך, כי שוב , לרוב המכריע מובטח בן בת זוג, וכמובן שמוטלת עלינו החובה עם כל זאת, להמשיך ולחפש את זיווגינו. אני מקווה שעכשיו אני יותר בהיר.

    הוסף תגובה
  • בבי22/09/2004 בשעה 02:40
    7

    בלה בלה
    מה אתה עושה באתר?????????.

    הוסף תגובה
  • פלמונית21/09/2004 בשעה 23:40
    6

    ...ובכל זאת...
    אני מכירה רווקות בנות 18 ובנות 28 אבל גם כמה רווקות בנות 58 .ומתי יגיע זמנן?

    אשר על כן אני מבינה את המיואשות/ים והמודאגות/ים למיניהם.

    ובכל זאת, הדאגה אינה משפרת את הבריאות וגם אינה משנה את המצב, ולכן יש לעשות את המאמץ הראוי לחיפוש בן/בת זוג, אבל לא להיכנס למרה שחורה.
    ... בתקווה שכל אחד ימצא את החצי השני שלו בזמן מן הזמנים.|רומן|

    הוסף תגובה
  • פלוני19/09/2004 בשעה 13:24
    5

    לנירית,
    אני לא אמרתי שאני לא מבין את אלה שמתייאשים... אני סה"כ רציתי לעודד אנשים כדי שלא יפלו ברוחם. ע"פ מה שכתוב במקורות.

    הוסף תגובה
  • פלוני19/09/2004 בשעה 13:22
    4

    ליהודה,
    עיינת במס` סוטה לפני שהגבת?
    ברור שלא תוכל להתחתן עם מישהי שלא ניקבעה לך משמיים.... וגם אם כן, בסופו של דבר הזיווג שלך האמיתי יגיע, אם תירצה ואם לא. לא הבנתי את העיניין בקשר לפני שנות העשרים.

    הוסף תגובה
  • נירית19/09/2004 בשעה 11:32
    3

    מסכימה אתך
    גם אני קראתי כאן חלק מן הכתבות, והצטערתי לגלות כי רובן עוסקות ברחמים עצמיים על אי מציאת האהבה (עדיין...). אפשר להבין את ההרגשה הזו, כי גם אני מרגישה כך לעיתים, אך עם זאת חייבים גם להיות אופטימיים ולבטוח בקב"ה שהמיועד/מיועדת יגיעו במהרה.
    שתהיה שנה טובה ובהצלחה לכלם!
    :-)

    הוסף תגובה
  • יוסי14/09/2004 בשעה 17:46
    2

    וואלה
    אתה צודק

    הוסף תגובה
  • יהודה14/09/2004 בשעה 16:33
    1

    ארבעים יום כו`
    מאמר ארבעים יום אינו שולל בחירה. אם הבן זוג מחליט שהוא רוצה להתחתן עם אחרת, אז הוא יכול.

    חוץ מזה שיש ראשונים שסוברים שארבעים יום כו` איירי דוקא לפני שנת העשרים.

    הוסף תגובה