חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

לחפש או למצא??

לחפש או למצא??


קטגוריה: כללי


אני כותבת לכם הבנים, אני יפת תואר, מלומדת, עם המון חכמת חיים, אני לא מתפארת בזה או בעלת אגו, אבל הנתונים האלה הכרחיים למה שאני רוצה לכתוב פה.

בשנה האחרונה, בה התחלתי לצאת ברצינות עם בחורים אני מסננת פניות כמו כולם (אני חושבת) וכמובן שאי אפשר לצאת עם כולם רק אם כאלה שנראים לי ולא משנה למה הם נראים לי - נכון?

בגלל שאני יפה וחכמה מכל הבחינות אנשים נוטים לחשוב שאני בררנית אבל אני ממש לא! אני פשוט יודעת מה אני רוצה ולכן גם את רוב הפגישות שהיו לי השנה ממש רציתי!!! כן כן ממש ככה היו איזה אולי 10 גברים שנפגשתי איתם השנה וממש רציתי אותם בתור בן זוג!

אבל נראה לי שהבנים עסוקים בלחפש ולא ממש בלמצא להם בת זוג.
היום קראתי ספר שנפל לידי בו הרבנית אומרת שכל מה שחשוב זה שלום כשיש שלום יש הכל וזה נכון – הכי חשוב "שלום בית" ובתור שוחרת שלום אני יכולה להגיד לכם שגם בקטע הזה לבן זוג שלי לא יהיו בעיות אבל מה אתם מחפשים בנים? אני יפה, חכמה בכל המובנים, מלומדת, אוהבת שלום, תורמת לחברה... אז מה מה מה עוד אפשר לבקש???

בנים, פשוט תחליטו שהמטרה שלכם זה למצא מישהי ולא לחפש עוד ועוד כי לא יוצאים מזה ומגלים שבגיל 35 אתם עדיין רווקים ולא מבינים איך! סתם עצה – בפעם הבאה כשתראו בחורה טובה פשוט תתביתו עליה ואל תתנו לה ללכת כי לא מוצאים כאלה כל יום ודי לחיפושים! הכל עניין של החלטה! תחליטו שאתה מוצאים ותמצאו אם אתם מחליטים שאתם מחפשים אתם תמשיכו לחפש עוד הרבה הרבה זמן...... וחבל.... :-(

02/09/2006
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • דניאל20/09/2006 בשעה 19:46
    41

    צניעות
    ראשית חמודה שלי קצת צניעות לא תזיק לך אולי בגלל זה את מרחיקה אנשים ממך.
    שנית כתבת מה עוד אפשר לבקש??? אז כנראה שגברים מחפשים אופי טוב ואולי לך אין זה יש רק יופי וחכמה ואני גם בזה בספק אחרת למה לך להיות אנונימית.
    בלי לפגוע או להעליב.

    הוסף תגובה
  • אבי20/09/2006 בשעה 13:49
    40

    גם אני כמו כולם פה,אשמח להכיר אותך...
    אני ה-בחור ה-11 שלך...

    הוסף תגובה
  • מוריה20/09/2006 בשעה 00:08
    39

    לנאור או מאיר (תגובה 6) כ"כ נכון
    מסכימה איתך, בחרת במילים הנכונות להגדיר את מה שעובר בראש של כל בר דעת שקורא את הנאמר למעלה

    הוסף תגובה
  • ריקי19/09/2006 בשעה 21:44
    38

    זיווגים
    את צודקת פשוט כל הגברים זבל גם הדתיים מופרת הם זבל שבזבלים יודעים הם לקחת רק את מה שהם רוצים דופקים וזורקים או משחקים ברגשות של הבחורות קרה לי מקרה עם המון בחורים שידעו אייך לשחק אותה אבל עלי לא הצליחו וככה הגעתי לגיל מאוחר בת30 כיום אל תידאגי אותם אלה שצחקו עליך ועל כל הבחורות יקבלו את עונשם אני מברכת אותך ואותי שנמצא בחור טוב ונתחתן עוד השנה אמן

    הוסף תגובה
  • אתי19/09/2006 בשעה 15:42
    37

    מישהו 2
    מילים כדורבנות... אני גם בעד לא התפשר על תכונות כי אם אין משיכה, לא יהיה רצון להמשיך ואם היא שם, אז לפעמים גם תתקן תכונות וטעויות כדי שזה יימשך... אהבה זו מחלה לא מובנת שהרבה זמן כבר לא נדבקתי בה

    הוסף תגובה
  • אתי19/09/2006 בשעה 15:42
    36

    מישהו 2
    מילים כדורבנות... אני גם בעד לא התפשר על תכונות כי אם אין משיכה, לא יהיה רצון להמשיך ואם היא שם, אז לפעמים גם תתקן תכונות וטעויות כדי שזה יימשך... אהבה זו מחלה לא מובנת שהרבה זמן כבר לא נדבקתי בה

    הוסף תגובה
  • בן המלך19/09/2006 בשעה 02:02
    35

    ליעל מ9, ובכלל
    מה קפצת על רפי? מה הוא עשה לך?
    הכותבת יוצאת כנגד הבנים, בלי להסתכל קודם על עצמה.
    כל בחורה רוצה מישהו "גבוה", 175 ומעלה, אפילו אם היא 157.
    היא רוצה בייניש גם אם היא דתייה בלאי.
    רוצה אשכנזי, למרות שהיא אפילו לא יודעת מה ההבדל בין נוסח אשכנז וספרד.
    רוצה טייס או לוחם סיירת אפילו אם היא כ"מ.
    רוצה רופא, אפילו אם אפילו הגייה נכונה אין לה ולא התחילה ללמוד באוניברסיטה.
    רוצה עשיר אפילו אם היא נאלצת למלצר מגיל 4 למחייתה.
    והכי גרוע - רוצה את כולם ביחד, למרות שלה אין כלום מכל אלו.
    ואז באות הנוראות מכל - בנות כמוך, יעל. והן מחזקות את ידיה של כל בחורה, ולא יודעות שבכך הן הורסות כל סיכוי סביר שלהן למצוא מישהו אמיתי שיאהב אותן ויהיה להן טוב איתו.
    שלא תביני, אני 180, חטוב, סטודנט למקצוע נחשב, בייניש ועוד כמה מהדרישות המגוחכות האלו, ואני עדיין יוצא במפגיע כנגד הטיפשות הזאת.
    הבעיה היא שאנשים מחפשים "שווה" במקום לחפש מישהו טוב.
    ואם כבר הולכים לפי "שווי", אז צריך שכל אחד ואחת יידעו מה השווי שלהם. בחורה ניסתה לשכנע אותי שהיא שווה כי לאבא שלה יש כסף ואחיה סטודנט לרפואה. אז שלחתי אותה לצאת עם מישהו שאחותו סטודנטית לרפואה ולאבא שלו יש כסף.
    השאלה היא: מה אנחנו, לא מה מי שאנחנו רוצים.
    אז או שעובדים לפי התאמה או שהולכים לפי שווי, אבל אז חשוב לדעת גם מה אנחנו שווים.
    אה, יש אפשרות שלישית. להישאר רווק.
    זה כנראה האפשרות שלך, יעל.
    או שאני טועה?

    הוסף תגובה
  • אורית18/09/2006 בשעה 11:13
    34

    מספר 6 לדעתי צודק!
    בנים איזו בושה!
    מה קרה לכם? נראה שהאתר הזה מאבד את כל שפיות דעתו . אז מה אם אחת כותבת על עצמה שהיא יפה חכמה וכו.. זה עדיין לא אומר שכולכם צריכים להתנפל ולתת מספרים...
    התרשמות גרועה!

    הוסף תגובה
  • יוסי18/09/2006 בשעה 10:35
    33

    ליפה והחכמה שלום!
    יפות ממך וחכמות ממך נשארו רווקות עד גיל מאוחר, במקום להפיל את התיק על הצד השני אולי כדי לך לעשות חשבון נפש עם עצמך... זה הרבה יותר מועיל מאשר להגיד הבנים לא רוצים להתחתן. הרבה גברים בוכים בלילה לאביהם שבשמיים שיעזור להם במציאת זיווגם. אז ככה לפתור את עצמך מאחריות בגלל שהבנים לא רוצים, זה לא רציני...
    בהצלחה לך ולכולם

    הוסף תגובה
  • ישראל18/09/2006 בשעה 08:21
    32

    אולי...
    אולי את לא כל כך יפה כמו שאת חושבת...

    הוסף תגובה
  • אוראל17/09/2006 בשעה 08:32
    31

    הי
    אהבתי מאוד את מה שכתבת ואני איתך ממש מכל הלב-רק שתדעי לך שמכיון שאת חכמה ויפה באמת אולי גברים נרתעים ממך בגלל שאת משדרת אמיתיות וידוע שאת צריכה אדם נאור ובוגר בעל תודעה רוחנית גבוהה- אשמח מאוד לנסות איתך כי אני לא הייתי מותר על לב אמיתי
    אשמח לשמוע ממך - 0522662382 ישירות
    שנה מתוקה ומבורכת לכל בית ישראל.|לב|

    הוסף תגובה
  • א17/09/2006 בשעה 02:30
    30

    מי אמר שאת יפה וחכמה?
    זה את אומרת... תני לנו הבנים להחליט !
    זה שחצנות עצם זה שאת אומרת את זה
    ויכול להיות שאת משלה את עצמך אז תרגיעי קצת את עצמך...

    הוסף תגובה
  • אלמונית16/09/2006 בשעה 23:18
    29

    מה נסגר ????
    מה קרה בחורים יקרים שמעתם שיש פה בחורה יפה וחכמה (לטענתה כמובן) אז החלטתם שאתם מעוניינים ומשאירים את הפרטים בכזאת התלהבות??!!?! ממש אבל ממש מגעיל לדעתי!!

    הוסף תגובה
  • צופית16/09/2006 בשעה 23:12
    28

    לפרופ`
    אתה מצחיק ומשעשע!

    הוסף תגובה
  • ישראל14/09/2006 בשעה 16:05
    27

    אני רוצה בחורה טובה!!!
    קחי אותי!!!

    הוסף תגובה
  • בהמשך ל-השווהה!!!!!!14/09/2006 בשעה 08:49
    26

    היי פרופ.....
    ובתגובתך לתגובתי...

    חשבת על זה שלקחת חלק נכבד בקו הטוקמן של אלפי גברים בעולם??????????

    באחוזים שלפעמים גם נשים יכולות לשבת כמו מומיה לידך..........

    הוסף תגובה
  • ישראלי13/09/2006 בשעה 22:58
    25

    תגובת הפרופ ל23
    קשקשן ??? אני?? לא יכול להיות! כתוב שעשרה קבים של שיחה ירדו לעולם ו9 לקחו הנשים .ורק קב אחד{טוקמן} נשאר לנו הגברים.{ממש לא יפה ככה לקחת לנו את הקו טלפון}אז איך את מסבירה את הכתוב? .והאמת יש לי מחקר מדעי באחד האוניברסיטאות המובילות בישראל על זה .שם המחקר "כשאת אומרת לא למה את מתכוונת .כשאת אומרת לא...." זהו מחקר חלוץ בתחומו.והמחקר הוא גם מה קורה כשאת אומרת כן למה את מתכוונת כשאת אומרת כן...{יאווו } לא שמעתי .מה?את בטוחה?ככה? למה לא אמרת... נוט פרובלם .ואז בתוך המחקר התגלה לי משהוא שאני ינסה להסביר אותו כאן ... .ונעשה את זה קונקרטי.אני יוצא לדייט מי לדעתך רוב הערב מדבר? .הגבר או האשה? ואל תבני על זה שאצלי זה אחרת .אז לא .גם הפרופ כשהוא מגיע לפגישת הדייט .זה ערב חדש !ולא עם דן מרגלית .טוב בהנחה שהגבר מדבר יותר אז איך זה מסתדר עם הקביעה ש9 קבים שיחה ירדו לעולם? אלה התשובה היא .שנשים אוהבות לשוחח עם נשים .ואת הגבר הם צריכים רק כדי שהוא יקשיב להם .אבל רוב הגברים לא בנויים מנטלית לשמוע את כל מה שיש לאשה לומר על עיניני העולם הזה ... ולכן אני מופתע ממש שאשה יפה ומושכת כמוך חושבת שגבר גברי כמוני הוא קשקשן.מה אם הייתי מקשקש לך את הערב .זה לא היה סוף הדרך. והכי שקשוקי {שקשוקה}שבעולם?.חבלז .וחוץ מזה רק איתך אני עושה דברים .לבד לא בא לי .לסיום שיר בראש השנה בראש השנה טללללה .זהו בראש השנה נקבע מה יקרה איתנו במשך השנה .וכתוב בספרים שביום א של ראש השנה הגברים לא ישנו עד אחרי חצות .ולמחמירים אז לא לישון בכלל במשך היום .והטעם הוא שמי שיושן המזל שלו יושן וזה לא טוב .וכך מובא מעשה שהיה יהודי אחד היה עייף אחרי שקם בנץ החמה להתפלל בתפילת ותיקין ואחרי התפילה הוא ביקש ללכת לישון אז הרבי אמר לו אבל אם תלך לישון המזל שלך גם ילך לישון אז הוא ענה לרבי "עדיף שהמזל שלי ילך לישון מאשר שהוא יהיה עייף"... חי חי חי .אפצי . אין אין כמו תפוח של ראש השנה וכמו שכתוב בשיר השירים תפוח זה אחלה .שנה טובה .אהבתי מאד מאד מאד

    הוסף תגובה
  • בדיוק כמוך.13/09/2006 בשעה 14:39
    24

    אני איתך
    יקירתי את צודקת אני נמצאת במצב די דומה לשלך קשה למצוא מישהו/י טוב/ה לקשר אני לא חושבת שצריך להאשים רק את הבנים אבל צריך להבין שבשנים האחרונות נוצרה בעיה בכל שוק הפנויים פנויות.

    הוסף תגובה
  • שווהה!!!!!!!!!!13/09/2006 בשעה 13:42
    23

    הכשרון (-:
    ישראלי (פרופ 1,2) אתה קשקשן ברמות!!!!!

    אבל זה יפה!!!!!!!!!!!

    לא חרם???

    תעשה עם זה משהו....

    כמו האחים דוסיגרים, לא?????

    הוסף תגובה
  • --13/09/2006 בשעה 13:36
    22

    ישראלי- כמה פעמים אמרו לך שאתה קודח בלחץ

    הוסף תגובה
  • יובל12/09/2006 בשעה 22:33
    21

    אשמח מאוד להכיר אותך
    תשלחי לי מייל אם זה מתאים לך

    [email protected]

    אני בחור רציני מאוד שרוצה לבנות בית בישראל ואם את המתאימה, אקח אותך לאישה.

    הוסף תגובה
  • ישראלי12/09/2006 בשעה 20:58
    20

    תגובת הפרופ 2
    טוב הסכימה הכיפה אין ברירה אחרת מר ורע יהיה גורלי .אלוהי תציל אותי נפלטה זעקה מהכיפה שמע איזה אברך את זעקת הקטנה אץ הבוחער עם הפאות המסולסלות והציל את הכיפה .ומיד באה השדכנית של הכפר וקבעה שידוך בין הכיפה לבחור היקר .וחיו הם באושר, הללוהו ויש להם שמונה עשרה ילדים, כן ירבו.... ומכוון שאת אנונימית אז אני מרשה לעצמי לקבוע בבטחון חד משמעי שאת היא הבחורה מכיפה אדומה ושכרגע את עוד לא פגשת את הזאב ולכן השדכנית לא פונה אליך . לשדכנית יש ניסיון מקצועי רב.היא יודעת שרק אחרי פואסט טראומה עם הזאב .רק אז יש מצב לשידוך.... לפני זה חבלז... אבל אחר זה כל אחד הוא יותר טוב מהזאב .אה?{האמת שהסיפור על הכיפה יש גם בגירסה הגברית אבל זה רק למי שהיה בצבא בקרבי .כל ה...{היין התכונתי]בניווטים... .שנה טובה

    הוסף תגובה
  • ישראלי12/09/2006 בשעה 20:40
    19

    תגובת הפרופ 1
    תמונה אחת שווה אלף מילים .ופגישה אחת שווה אלף "זימונים"....ומכוון שאת חכמה ויפה.להלן מעשה שהיה כך היה.{ כיפה אדומה- גרסה חרדית }היה הייתה בעיר ירושלים כיפה אדומה ילדת מחמדיים ואמה הרבנית, הצדקת הגדולה ואביה הפרוש מכל הבלי .לא עלינו. ויום אחד, לאחר שחרית סל עם ממתקים הביאה הרבנית "סבתא חולה, לא עלינו", אמרה האם ואמרנו מי שברך,ירחם השם" "קחי הסל עם הממתקים במהרה הכל בהכשר הבד"ץ, אל דאגה" נטלה ספר תהילים ואצה החסודה לעשות את רצון האם היקרה הלכה והלכה ביער האפל ולפתע פגשה בזאב עצל הזאב גבוה, וזקן על לחיו
    "שלום לך", אמרה חיית הקודש... "גמרתי הלל כי היום ראש חודש" "ולכן אלווך ולא ארבה שיחה שנאמר `אל תרבה שיחה עם האישה`" `מה מעשייך?` שאל הוילדה-חייה "אני הולכת לסבתי לגיטל בת אריה" "זו סבתי, שחולה במחלת אהבה ההיא", אמרה "התתפלל עליה בתפילת עמידה.?" בוודאי", ענה החבר "אך עלייך להגיע כבר, אז בואי נמהר" וכך הלכו, כאדם וחווה וגם טיילו ביער האפל והנורא ואז אמר: `אוי, עלי לרוץ למנחה!` אך באמת רץ לבית הסבתא וכשהגיע, לא דפק בדלת אלא נכנס לבית והסבתא זועקת מי שם?ואז נזכר ששתה מקודם חלב אז ספר חצי שעה – מעכשיו! ואחר ששטף את פיו ורעבו גדול פתח את פיו ובירך `שהכל` ומיד-מיד טרף את כל האוכל של הסבתא הצדקת .הסבתא שראתה את הזאב שגם פושט את הקיטעל ברחה מהבית . נכנס הזאב למיטת הסבתא ולפני שהספיק לומר"יושב בסתר עליון" נשמעה דפיקה בדלת ברעש קטון .הייתה זו הילדה הקטנה (להזכירכם – כיפה אדומה שהביאה ממתקים בהכשרים מצויינים אך לא ידעה שזה הזאב האלים.אך סבתא נראתה מוזר חשבה הכיפה היא נראית כמו הלוויתן שטרף את יונה למה אוזנייך כה גדולות? שאלה לשמוע שיעורי תורה", ענה הזאב . ולמה האף שלך כל כך מעוות ? כדי שאוכל להריח בשמים במוצאי שבת .ולמה שינייך נראות כו מפחידות ? כדי לאכול את הממתקים שלך ולברך `שהכל נהיה בדברו .ומהר מהר בירך הרשע וטרף את הממתקים של הכיפה אדומה .הי הופתעה הכיפה איפה העדינות והדרך ארץ?האם היו בממתקים גם כדורי מרץ ?ושאר ממסטלים? הצילו סבתא!!! ואז קפץ הזאב על הכיפה .את חייבת לנסות איתי דייט אחד .נכון אני לא סבתא אבל אני משהוא .עובדה בהתחלה חשבת שאני כמו סבתא .מסכימה? או שאני יפרסם אותך כאחד שנותנת ממתקים לזאבים .טוב הסכימה הכיפה אין ברירה

    הוסף תגובה
  • ש12/09/2006 בשעה 19:00
    18

    למס` 3 אפשר להכיר אותך?

    הוסף תגובה
  • יעל12/09/2006 בשעה 18:48
    17

    מאיר צודק

    הוסף תגובה
  • נאור12/09/2006 בשעה 17:44
    16

    תיקון - ראותה = רהוטה כמובן

    הוסף תגובה
  • רפי 1856112/09/2006 בשעה 17:43
    15

    ליעל החמודה
    יעל אהלן,אני לא מכיר את הכותבת והתגובה בהתאם,לא אישית אלא על מה שכתבה בלבד. חוצמי אין לי שום בעיה עם החשיפה,אז הנה,יש לך את הפרטים.......

    הוסף תגובה
  • שי12/09/2006 בשעה 17:00
    14

    רתיעה
    אולי בגלל שאת " יפת תואר , חכמה "
    גברים נרתעים ! ואולי הם כן מעונינים !
    אולי תנסי את ליזום פגישה נוספת , איך את יודעת שהם לא רוצים
    חסר אולי פרט בכתבה שלך ?

    הוסף תגובה
  • בחור טוב12/09/2006 בשעה 16:27
    13

    בת כמה כותבת המאמר?
    בס"ד

    אם זה רלוונטי, אשמח להכירך.

    הוסף תגובה
  • אביחי12/09/2006 בשעה 16:26
    12

    שלום
    גילך?
    אנא צרי קשר

    הוסף תגובה
  • מאיר12/09/2006 בשעה 16:20
    11

    דחילקום..
    אחותי את צודקת .. אין ספק שכולנו רוצים תכונות טובות ועוד יותר רוצים
    ===כ י מ י ה===
    אבל כימיה זה דבר שאפשר לפתח .
    אהבה אפשר לייצר..
    קשר מפרה אפשר לבנות .
    נכון יש כאלה שהתמזל מזלם והכימיה פרחה בינהם מייד כנפגשו , הכוכבים זרחו והניצוצות התעפעפו בינותם .
    אבל יש כאלה שלא התמזל מזלם , וגם הם רוצים / צריכים /כדאי להם - להתחתן , אז מה עושים - משנים תפיסה!
    ד י ל ח י פ ו ס י ם
    מתחילים למצוא את האחת שנוכל יחד לפתח כימיה (אפי` שהיא עדיין לא קיימת במלואה יום לפני הוורט -בעז"ה בקרוב...) את האחת שיחד אחרי שבע ברכות נייצר אהבה.
    את האחת שביניין הקשר איתה הוא יציב ומפרה.
    כן שינוי בתפיסה , יכול אפי` לקצר את התהליך של בניית הקשר והכימייה , כאן אני --אבל אני לוקח אחריות על פיתוח הקשר . אני לא פסיבי שמחכה לאחת והיחידה שתבעיר בי את אש אהבה , אני בא להתחתן!!

    דבר תורה :
    "מוצא אני את האישה.. רע ממות " (מישלי שם שם) ומצד שני "מצא אישה מצא טוב" סתירה ?!
    אז ככה - אם אני בתהליך תמידי של חיפושים (בתפיסת החיים) אזי כל פעם שאני מסתכל על אישתי שתחייה (איפה שהיא נמצאת ..) אני מוצא אותה בהווה -ומה , היא ממש רע ממות . אבל אם אדם בא בגישה שזהו מצאתי את אישתי בעבר ,אז אומר לנו החכם מכל אדם מצא טוב.
    סתם כך ניתן לשים לב שהראשון תמיד מחפש את עצמו (מוצא אני) הוא לא מחפש להעניק לאישתו אהבה , הוא מחפש תמיד איך להשיג טוב לעצמו ומה לעשות , הראשון לא מצא טוב , חבירו שמצא את אישתו ובחר בה בגלל יכולתו להעניק לה אהבה שהיא טובה לה מצא את טובתו.

    לכל הבנות שזה עושה להם איזו שהיא התרחבות בלב , אז לא!
    התגובה שלי מתייחסת גם לכן אחיותי, כולנו בני אדם וכל אחד ואחת צריך/ צריכה לעשות את מלאכתו/ה.
    -)

    הוסף תגובה
  • גיא12/09/2006 בשעה 15:32
    10

    את חושבת שאת יפה.........
    ניראה לי שאת מסוג הבחורות שחושבות שהם יפות ומושלמות , אבל ניראה לי משום מה שאת לא ממש כזו כי אם היית מושלמת אז לא לגברים שנפגשו איתך מה לחפש במקום אחר , אז בבקשה תבדקי את עצמך לפני שאת מאשימה את הגברים הרגישים שיש בעם ישראל

    הוסף תגובה
  • יעל12/09/2006 בשעה 13:49
    9

    לרפי
    איזו תגובה בוטה -

    אתה לא מכיר את כותבת הכתבה,
    ולנו נותר אלא לקחת את מילותיה.
    אתה בטוח שיש לך את התשובה לכל דבר,
    אני לא מתיימרת לכך.

    היא לא פגעה בך ונראה שתגובתך היא אישית שלא לצורך.

    ואל תטיף על אנונימיות - כי גם לכתוב רק רפי עוד לא ממש הפכה אותך למיודע או מוכר.
    הפוסל בחברו - במומו פוסל.

    הוסף תגובה
  • מוריה12/09/2006 בשעה 12:49
    8

    היי אנונימית,
    אני מסכימה עם מס` 2 , התאמות לא נקבעות על סמך תכונות חיצוניות בלבד,
    ומה שחשוב הוא שבני הזוג פשוט ירגישו טוב אחד עם השני, כך שזה לא משנה אם יש למישהו תואר ברפואה או שמישהי זכתה בתואר מלכת היופי, אם זה לא זה, זה לא זה , נקודה.

    ויכול להיות שזה מה שקרה לך עם הבחורים שיצאת איתם , אני שמחה שיצא לך לצאת עם מי שבאמת רצית, ואני מקווה שתמצאי גם את מי שיהיה האחד שאת רוצה.

    מלבד זאת המשפט " אני פשוט יודעת מה אני רוצה" קצת בלבל אותי, כי זה יכול להשתמע להרבה כיוונים, את צריכה לעשות עם עצמך אולי קצת חשבון ולראות אם ב"אני יודעת מה אני רוצה " הזה, לא מסתתרת בררנות שמגבילה אותך.



    הוסף תגובה
  • אורצ`12/09/2006 בשעה 12:03
    7

    צודקת!
    צודקת במאה אחוז!!!
    גם אני חושבת כמוך... כל הבנים אותו דבר!
    רק שתדעו שמה שאתם עושים, זה פשוט נורא ואולי אפילו חטא!! מורידים לבחורות ת`ביטחון העצמי...!! זוועה!!!!!!!!!!!!!!!

    הוסף תגובה
  • נאור12/09/2006 בשעה 11:01
    6

    ממש שיר הלל לצניעות ,
    אנונימית , אכתוב לך מספר מילים וכולי תקווה כי לפחות תפנימי את חלקן ....
    ע"ס הודעתך לא נוצר אצלי הרושם של בחורה חכמה. סורי , האסוציאציה שנוצרה שונה בתכלית .
    קראתי את הודעתך יותר מפעם אחת ולא מצאתי בה עומק מחשבתי ואוצר מילים שהשאירני פעור פה ....
    שפתך רגילה לחלוטין , העברית לא ממש ראותה כך שבואי נוריד במעט את מפלס השחצנות ....
    הסירי דאגה מליבך - אילו כרטיסך היה גלוי , מילותיי היו שונות לחלוטין . אולם , בשל העובדה כי איש לא יודע מי כבודה - אשתמש בכל אשר על ליבי ....
    אדם חכם גברת אנונימית לא נידרש לכתוב בכל פיסקה כי הוא כזה , אדם חכם שותק , מצטנע ומשתדל לדעת כי יש הרבה יותר חכמים ממנו ....
    אדם יפה גברת אנונימית , לא כותב בהודעתו ( אם בכלל מזכיר זאת ) כי הוא חשיב כיפה תואר ( כמה שנים לא שמעתי את הביטוי הזה - הוא אופייני יותר לאגדות של אנס כריסטיאן אנדרסן ) ....
    אדם יפה , יודע שהוא יפה והוא לא נדרש לחזור על זה השכם והערב ....
    בואי אחדש לך משהו גבירתי - עשרת הגברים שסרבו להיות עימך בזוגיות - סרבו לעשות כן מהסיבות שציינתי ( אם כך את מגדירה עצמך בכתב , אני תוהה מה את מפגינה בתקשורת בין אישית , פאר הבריאה ממש ) .....
    אל תכעסי עלי , דבריי נאמרו ע"מ שתדעי כי אדם איכותי אינו מתרברב , אלא פשוט יודע בתוך תוכו שהוא כזה , הוא אינו נדרש להפגין זאת ....

    שנה טובה
    מאיר

    הוסף תגובה
  • רפי12/09/2006 בשעה 02:32
    5

    אנונימית
    לאנונימית שלום ,קודם כל אני לא מבין למה את מתחבאת מאחוריי אננימייותך ולא כותבת את שמך? דבר שני, תסלחי לי שאני קצת בוטה אבל מאיפה החוצפה לטעון טענות אלו ושמה את עצמך כמושלמת ומי שלא מתאים לו להמשיך את הקשר איתך,משהו אצלו לא בסדר ולא את חלילה. {מושלמת שלי} אז תדעי לך שכימיה בין בני זוג זה לא נתונים על הנייר,אלו רק נתוניי התחלה להכרות.

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת12/09/2006 בשעה 00:57
    4

    צודקת אנשים לא רציניים ירבי...!

    הוסף תגובה
  • בחור יפה חכם ומלומד12/09/2006 בשעה 00:53
    3

    אל תתני לנו מוסר ! גם הבנות מתנהגות אותו דבר !

    הוסף תגובה
  • מישהו12/09/2006 בשעה 00:45
    2

    כתבת פה 2 דברים:
    1. את חכמה ויפה, ובכל זאת מסיבות לא ברורות לא הלך לך עם בנים.
    2. רצית בערך 10 גברים שיצאת איתם השנה.

    אני לא מכיר אותך, אז כמובן קבלי הכל בתור ניחוש... אבל לדעתי 2 הדברים האלה מראים על משהו אחד: את כניראה חושבת שהתאמה בין בחור ובחורה זה משהו סכמטי, כלומר אם יש תכונות מסוימות זה מצליח ואם אין, אז לא. בגלל זה רצית כ"כ הרבה בנים (כי היו להם את התכונות המתאימות..), ובגלל זה את לא מבינה למה לא הלך לך – כי הרי גם לך יש את התכונות המתאימות.

    אבל האמת היא שהתאמה (או כימיה) לא ממש קשורה בתכונות. היא קשורה פשוט בזה, בכימיה, שאף אחד לא ממש מבין. מה שאני מציע לך זה קודם כל לא לכעוס על גברים שמחפשים כימיה ולא רק תכונות טובות, ויותר חשוב - חפשי את הכימיה הזו בעצמך. :-) אל תתפשרי רק על תכונות.

    הוסף תגובה
  • אני12/09/2006 בשעה 00:27
    1

    היתי שמח להכיר אותך
    שלום לך
    את נשמעת בחורה למופת והיתי מעוניין להכיר אותך. [email protected]

    הוסף תגובה