חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

האם זה פשע לשאוף להכיר בחורה איכותית וגם נחמדה?

יואב_19326 יואב_19326

האם זה פשע לשאוף להכיר בחורה איכותית וגם נחמדה?


קטגוריה: כללי


שלום לכולם !!!
יש לי שאלה שמציקה לי כבר לפחות חודש ואין לי עליה ממש תשובה... אז ככה... לפני חודש בת דודה שלי הציעה לי להכיר מישהי שעשתה איתה שירות לאומי... למרות שאני לא ממש בעד כל "השדכנים והשדכניות למיניהם", לא התנגדתי והרמתי טלפון...
האמת היא שבשיחת הטלפון התרשמתי שמדובר בבחורה מאוד משכילה ונבונה ודי הופתעתי לטובה...

מאחר ואנחנו גרים די קרוב אחד לשני נפגשנו כעבור שבוע... וכאן אני מתחיל לשקול את המילים בצורה מאוד מדודה כדי לא להישמע שחצן וגאוותן או איזה בראד פיט...
ברגע שנפגשנו הבנתי שבמחינה חיצונית אני לא רואה את עצמי נמשך אליה, ידעתי שאין מצב שהניצוץ שאמור להיות, יידלק.. ולפתע הבנתי שלא חשוב עד כמה היא תהיה חכמה ומלומדת, עדיין החיצוניות כן מהווה שיקול מסוים..
נכון שכמו שאני לא הכפיל של ג`ון טראבולטה ככה אני לא מצפה להכיר את מרלין מונרו אבל עדיין... האם אתם חושבים שאני טועה? האם האמת באמת החיצוניות לא משנה וזה דפוק שאני מייחס לזה חשיבות?.
שתהיה שנה טובה לכולם!!!...

01/09/2006
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • טלי12/10/2006 בשעה 19:20
    27

    חג שמח
    החיצוניות חשובה לדעתי
    אבל החיצוניות היא גם עניין אישי
    יכול להיות שבשבילך היא יפה ובשביל האחר היא לא יפה
    החיצוניות מושפעת גם מהפנימיות ולפעמים בהתחלה בחורה לא תראה לך כל כך יפה אבל בהמשך הרושם הזה משתנה
    לא סתם אומרים שיש יופי פנימי
    אם אתה מתלבט
    כדאי לתת צאנס נוסף.למרות שזה לפעמים קשה
    בהצלחה

    הוסף תגובה
  • לירז20/09/2006 בשעה 11:09
    26

    החיצוניות כן חשובה
    לפי דעתי אם אתה לא נמשך אל הבחורה
    אז חבל על זמנך
    והסר הספק מליבך
    לא הייתי רוצה שגבר שלא נמשך אליי
    יהיה איתי !!!
    חובה עליך להיות בקשר רק אם בחורה שאתה
    רוצה בה מכל הבחינות!!!!!(והזמן לא משחק תפקיד )
    אין טעם למשוך !לחתוך במקום
    לירז

    הוסף תגובה
  • מוריה20/09/2006 בשעה 00:32
    25

    לגיטימי
    לא חושבת שאתה טועה כלל, אם נרצה או לא, אי אפשר להתכחש לעובדה שמראה חיצוני משפיעה על ההחלטה שלנו אם להמשיך או לא. אין כאן עניין של נכון או לא נכון לי הרבה מאוד זמן הפריעה העובדה שלגברים יש נטייה לבחון ולהחליט קודם על פי מראה חיצוני, אבל מהר מאוד גיליתי על עצמי ועל הרבה חברות שלי שלא כ"כ נעים להודות אבל גם אותנו זה מעסיק... כמובן שנושא המראה לא צריך להיות המימד היחיד שבודקים אבל אם אין משיכה ראשונית ולא נראה שיש פוטנציאל להתחבר למראה של בן הזוג גם בעתיד אז חבל על הזמן והאנרגיות של שני הצדדים. לסיכום, לגיטימי (: בהצלחה

    הוסף תגובה
  • מאורס19/09/2006 בשעה 23:38
    24

    ל15
    כן אני ב"ה מאורס (בקרוב אצל כולם). אני מדי פעם נכנס לאתר (על המשתמש של אחותי- באישור כמובן) כדי לקרוא כתבות, ולייעץ אם אני יכול.

    הוסף תגובה
  • שרתאל19/09/2006 בשעה 13:39
    23

    יתכן
    לא נראה לי שזה באמת החיצוניות
    מניסיוני יצאתי למספר לא מבוטל של פגישות והמראה החיצוני הפריע לי בעיקר כאשר לא הרגשתי חיבור נפשי...
    ניסיתי לשאול את עצמי אותה השאלה והגעתי למסקנה שרבים הגיעו אלה - הקליק הזה שאתה מחפש לא בהכרח מוסבר, ולא נראה לי שמראה חיצוני הוא מה שמפריע באמת
    אבל אולחי זה באמת שונה בין בנים לבנות....

    הוסף תגובה
  • שירה18/09/2006 בשעה 21:30
    22

    מאד מבינה. לדעתי אתה צודק!
    אין מה לעשות! אתה לא חייב להיות ג`ון טראבלוטה אבל בהחלט יש חשיבות לקליק, כימיה ,מראה או איך שתקרא לזה..
    אם אין את זה אז אין. ואל תתפשר על זה!!
    בהצלחה!

    הוסף תגובה
  • יעל18/09/2006 בשעה 10:51
    21

    היי
    אני חושבת שזה טבעי שכל אחד והטעם שלו אבל לא בהגזמה

    הוסף תגובה
  • ר י נ ת18/09/2006 בשעה 00:36
    20

    לא חבל על שום דבר
    הנה המייל:
    rinataflalo@walla.com
    חשוב לציין את טיבו של האתר הזה שנותן במה לצעירים יותר.. אהבתי..

    הוסף תגובה
  • יואב17/09/2006 בשעה 19:35
    19

    היי
    שלום רינת... קודם כל תודה שחשבת שהכתבה מעניינת..
    דבר שני... חבל שלא השארת לי את המייל שלך...
    המשך יום נעים

    הוסף תגובה
  • ר י נ ת17/09/2006 בשעה 01:53
    18

    כתבה מעניינת
    שבוע טוב !!!
    אז ככה יואב..
    האמת אני לא מנויה באתר ,רק שמעתי עליו..
    אבל רציתי שתדע כ"כ התחברתי למה שאמרת.. וזה באמת שווה תגובה- גם מהצד שלנו (הבנות)
    הרבה אומרות את זה .. איפה אתם מסתתרים?!
    הטובים? האיכותיים? מבית טוב?!
    שיהיה לך בהצלחה ורק טוב לכולם
    אשמח לתגובה במייל

    הוסף תגובה
  • דנה15/09/2006 בשעה 08:24
    17

    הי
    אם אין משיחה חיצונית לא שווה כל התוכן שלה אם יש לך סלידה ממנה אז מה תתחתן איתה כי יש לי תואר של רופאה ?כסף זה ממש לא הכל בחיים
    שיהיה לך בהצלחה

    הוסף תגובה
  • עידו15/09/2006 בשעה 05:02
    16

    לאורית מתגובה 4
    אדם חייב לראות את אישתו לפני החתונה. וזה לא קשור לחרדים....זה קשור ליהודים. אז לא לעוות מושגים.

    זה כתוב בגמרא, ולמיטב ידיעתי הגמרא מקובלת על על הזרמים הלגיטימים השונים ביהדות.... :)..למעט אולי רפורמים או משהו דומה...אך הם אינם זרם לגיטימי

    הוסף תגובה
  • בחורונת15/09/2006 בשעה 03:46
    15

    תגובה ל13
    אם אתה מאורס אז מה אתה עושה פה?

    הוסף תגובה
  • ילדת פרחים 14/09/2006 בשעה 22:37
    14

    בכל זאת אתה זה שצריך לראות אותה כל בוקר למשך שארית
    חייך

    הוסף תגובה
  • מאורס14/09/2006 בשעה 21:06
    13

    תגובה ממאורס
    אחי היקר!

    "ניצוץ" יש רק אם תקיש אבני צור זו בזו, ו"קליק" זה חטיף שוקולד מדליק!
    אנשים (וזו פניה לכלווווולם!!!!) תפסיקו לחיות בסרטים, ותפסיקו לאכול את מה שהוליווד וויוה מוכרים לכם. אין כזה דבר אהבה ממבט ראשון, יש "תאווה" ממבט ראשון. חיצוניות היא בוודאי שיקול, ואם היא מגעילה אותך- מקומך עם אחרת. אבל, אם הפגישה זרמה בצורה כזאת טובה, ולא הרגשתם שהזמן עבר והיה על מה לדבר- אפילו אם אתה לא חושב שהיא פצצה, או אפילו אם אתה חושב "איך אני אוכל להמשך אליה?" יש לי הפתעה- בפגישות הראשונות עם ארוסתי שתחיה (שבע"ה נזכה להתחתן בעוד כחודש וחצי), היא לא כ"כ מצאה חן בעיני מבחינה חיצונית. אך כיוון שהיא לא הגעילה אותי והיה סבבה איתה- המשכנו, ועכשיו ב"ה אני חושב שהיא הבחורה הכי יפה בעולם!!! האהבה (האמיתית- לתוכן של הבנאדם) גורמת לך לראות את היופי מבחוץ. (כמו שאתה לא תתנגד לשתות יין משובח מאוד רק בגלל שהוא מאוחסן בחבית עץ מכוערת- כך אל תשלול על מראה, אא"כ היא ממש מכוערת, שאז כבר אין מצב).

    מקווה שעזרתי. בהצלחה! (אשמח לשמוע תגובות).

    הוסף תגובה
  • סמדר13/09/2006 בשעה 23:17
    12

    על קופים וחיות אחרות...
    לא מאמינה!!!
    סוף סוף מישהו שחושב כמוני.
    אני מסכימה איתך ומבינה אותך לגמרי.
    אין מה לעשות.
    כל מי שטוען שהמראה החיצוני לא חשוב - או משקר או מכוער.
    (ואם חושבים על זה, איכשהו גם המכוערים וגם השקרנים מחפשים בסוף בני זוג יפים, בדיוק כמונו..)
    ו- אגב, לכל מי שעוד לא עלה על הפטנט-
    רובינו לא מחפשים את ג`ון טרוולטה
    (למרות ש-לפחות פעם- הוא באמת היה הורס) ובטח שלא את מרילין מונרו
    (-כי מי באמת רוצה ברבי מפוחלצת ...)
    אלא מישהו שפשוט יעשה לנו את זה!!!
    אפילו אם כ-ולם יאמרו שהוא/היא קופיפ/ה...|אריק|

    הוסף תגובה
  • שירת הים13/09/2006 בשעה 18:04
    11

    חשוב שתהיה מציאת חן!
    אבל לא תמיד ניתן לראות את זה במבט ראשון. לא כולם זוכים שיש ניצוצות וזיקוקים על הפגישה הראשונה. הרבי מילובביץ אומר שאם אין דחיה אפשר וכדאי לנסות עוד פגישה או שניים. כמה פעמים בחיים נפגשים עם אנשים שמעצבנים או שאין לנו חיבור מידי איתם ועכשיו הם החברים הכי טובים שלנו.
    עצתי לך ידידי שאם אין דחיה תן לזה עוד צ`אנס
    מקסימום עוד ערב אבל לפחות תסיר את הספק.
    שהשם יתן לך עצה טובה ושתמצא את הנתיב הנכון ללכת בו.

    שנה טובה , ברכה והצלחה

    הוסף תגובה
  • גיא13/09/2006 בשעה 08:14
    10

    אין לך מה להמשיך איתה
    לדעתי אתה מסוג הבחורים שחיבים להיות שלמים עם המראה של הבחורה בכדי שהלב יפתח , ולכן אני חושב שאתה לא תתאהב בה , אז חבל על הזמן אני מציע לך לא להמשיך איתה .

    הוסף תגובה
  • ...13/09/2006 בשעה 04:57
    9

    כפי שנאמר
    אם בכל מקרה הולכת להיות שם מישהי שתצעק עלי...לפחות שתהיה יפה...

    הוסף תגובה
  • יצחק12/09/2006 בשעה 21:30
    8

    אישה נאה
    אחי היקר כבר אמרו חז"ל זי"יע ועכי"א שאישה נאה מרחיבה דעתו של אדם ואין שום דבר רע לשאוף להכיר אישה נאה אבל ! וזה אבל גדול
    תראה שזה לא הדבר היחיד שיניע אותך כי כמו שאתה יודע אחי יופי לא מחזיק הרבה זמן ואחרי החתונה דברים משתנים וגם היפה שבנשים יכולה למרר לך את החיים אז כל עוד זה לא העיקר (היופי) אין שום בעיה שתרצה דאוקא אישה נאה. כל טוב :)

    הוסף תגובה
  • יעל12/09/2006 בשעה 18:57
    7

    השאלה שנשאלת
    מהי המידה - כנראה שכמו כל דבר בחיים.

    אני אומרת, אם אתה שואל האם עשית בחוכמה -
    כנראה שאתה מטיל ספק במידה בה נתת צ`אנס.

    וזה כל העניין, מה משמעות הלא נראית בעיניך -
    היא לא נראית לך כי בעיני רוחך ראית מישהי שחומה עם עיניים מלוכסנות ומה שפגשת לא ענה על הקריטריון? אז אני לא צריכה להגיד לך שזאת לא עילה לפירוק חבילה.

    הקצה השני הוא אומנם היא מעוררת בך רתיעה שאז גם ברור לכולם שאין סיבה למשוך את העניין ולהמשיך.

    אך לא הכול בחיים שחור או לבן,
    מה קורה אם הבחורה שפגשת לא נדלקת עליה במיידי - אין ניצוצות וכוכבים אך היא נראית נחמד השיחה איתה נעימה ומעניינת -
    מה שצריך זה לתת צ`אנס,
    פעם ועוד פעם ועוד פעם.

    לא מתאים, סבבה אפשר להמשיך הלאה.
    אבל חשוב לזכור שאף אחד עוד לא הבטיח לנו הפתעות גדולות ונצורות - ומי שמחכה להן, כנראה שימשיך לחכות עבורן.

    אז תפתחו את הלב ותתנו לצד השני להכנס ולתפוס חלקיק קטן וכשהזרע הקטן ינבט הוא יצמח.

    בציפייה לישועה
    יעל.

    הוסף תגובה
  • נאור12/09/2006 בשעה 16:33
    6

    אתה בסדר גמור ,
    מי שאומר לך שחיצוניות כלל לא משנה לו , הינו יחיד סגולה אמיתי ....
    אפילו הקיצוניים שבחסידים ( תולדות אהרון ) נוהגים לראות את המועמדת לשידוך ובאם לא תהיה משיכה - השידוך יבוטל .
    מותר לך , זה לגיטימי ואתה חייב להיות שלם עם הבחורה עימה אתה יוצא ....
    מה שכן , משיכה אבסולוטית לוקחת זמן , לכן אל תנסה לחוותה לאחר דייט אחד ....
    אולם , באם אין משיכה כלל - חבל על הזמן של שניכם ועל עוגמת הנפש המיותרת שתגרם ...

    בהצלחה לך
    מאיר

    הוסף תגובה
  • נועה12/09/2006 בשעה 16:21
    5

    על טעם ועל ריח אין מה להיתווכח
    אני חושבת שאתה צודק,בלי הרבה בירבורים.אם אין קליק שום דבר לא יכול להועיל.

    הוסף תגובה
  • אורית12/09/2006 בשעה 15:25
    4

    היי
    אפילו אצל אחינו החרדים הוא חייב לראות אותה קודם פשוט כדי לברר משיכה בסיסית ולא משנה אם היא אנציקלופדיה מהלכת אם אין משיכה אז אין משיכה זה דבר בסיסי

    הוסף תגובה
  • DINAP12/09/2006 בשעה 01:37
    3

    יופי הוא עניין של אופי
    לא פעם שיחת טלפון מעניינת ומרתקת מפתחת בנו פנטזיה לגבי היושב בצידו השני של הקו. לא פעם המפגש הראשוני שקודמת לו ציפייה והתרגשות , מסתיים במפח נפש שכן הדמות אינה תואמת כלל את הפנטזיה. בפגישתך את הבחורה יואב, ציינת כי לא חשת משיכה כלפי הבחורה. אני חושבת שאין זה משנה איך אתה נראה. זכותו של כל אדם להרגיש נוח במחיצת בן / בת הזוג. לא משנה איך הוא נראה. גם בראד פיט יכול להרגיש נוח מאוד עם מישהי פשוטת מראה. ( כמובן שאצלו יש השיקול של איך זה יראה בתקשורת. לרובינו לא אכפת מה יגידו צלמי הטלויזיה והחבר`ה, נכון??? ) לפיכך חוש בנוח שלא חשת בנוח עימה בשל חוסר משיכה פיזית כלפיה.
    א ב ל זכור כי בשיחת הטלפון התרשמת עמוקות ממנה. משיכה אינטלקטואלית מסתבר היתה בינכם. יש על מה לדבר. זה חשוב מאוד במערכת זוגית. יתכן מאוד שלאחר עוד פגישה או שתיים יתברר לך שמולך האישה היפה ביותר שפגשת. לא בכדי אופי ויופי מילים כל כך זהות.
    עצתי לך היא , אלא אם כן חש אתה דחייה בלתי נסבלת , פגוש אותה שוב. נסה לחפש בפנים את מה שטרם מצאת בחוץ.
    או שכן או שלא.
    לפחות ניסית.
    שנה טובה
    והרבה הצלחה.

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת12/09/2006 בשעה 01:09
    2

    אם היא ממש דוחה אותך כנראה שאין מצב.. אך..
    אך אם אתה מרגיש התלבטות אתה יכול לנסות לעבור לפגישה שנייה. (יתכן כי נפלת עליה ביום שאינה הרגישה בטוב, או פחות טיפחה את את עצמה או לך תדע) לפעמים לא מספיקים להתארגן לפגישה הראשונה כמו שצריך הן מבחינה חיצונית והן מבחינה פנימית. ואם התארגנות זו לא בוצעה זה אכן משפיע על תוצאתה של פגישה.

    הוסף תגובה
  • מישהו12/09/2006 בשעה 00:51
    1

    אין כאן מושג של טעות לדעתי
    אם אתה מרגיש שזה לא זה אז לא זה, ולא משנה מאיזה סיבה. מה שכן, אם זו הבעיה היחידה, וחוץ מזה כיף לך איתה - למה לא לתת לזה עוד פגישה-שתיים ולראות?

    הוסף תגובה