חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

דתי עאלק!!!!!!!|תם|

אורית_2743 אורית_2743

דתי עאלק!!!!!!!|תם|


קטגוריה: כללי


בזמן האחרון ישנה תופעה כאן באתרי ההכרויות של הדתיים, תופעה שנקראת המסורתיים.
הם שומרים שבת או כך לפחות הם מעידים על עצמם למרות שאחר כך הם הולכים לפאב תל אביבי,
הם מתחבטים בנושא הכיפה ,הם בכלל מאמינים בסלוגן השחוק של "חיה ותן לחיות" אבל הם רועים בשדות זרים- בנות קופידון או בליינד דייט כבר לא מעניינות אותם, הגינס הצמוד כבר לא עושה להם את זה אלא החצאית המתנפנפת ברוח.
הבת הצנועה והחסודה היא האובייקט המעניין עכשיו ,היא יותר תמימה אולי?!
אני לא מבינה מה יש להם לחפש כאן ,זה לא שהם מחפשים פרטנרית לשבת של "ערכים" או משהו כזה.
נמאס לי מהמשחקים שלהם מחציית הקווים הזאת אל הצד האחר הם רק מבלבלים את את השכל שמישהו כאן או אחד מהם יסביר לי את התופעה?

23/08/2006
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • מעיין16/05/2007 בשעה 13:41
    43

    היי
    זה שהם לא חרדים כמוך ששומרים על הכל וחיים בבועה שהכל אסור
    זה לא אומר שהם דתייםהם דתייים שחיים בסבבה ויש להם ערכים יותר טובים מהחרדים ששונאים את המדינה הזאת ולא מאמינים במדינה הזאת
    אז תחשבי טוב טוב לשקיול מילים שלך ותחשבי על העולם שבו את חייה
    אז יום טוב לך

    הוסף תגובה
  • שרון15/09/2006 בשעה 13:29
    42

    זאת המציאות
    ישנם הרבה בנים שמציגים את עצמם בדרך מסוימת באתר, אבל כשמדברים איתם בטלפון הם נשמעים אחרת. וחמודה- שומעים בטלפון כיצד בנים מדברים על נושאים מסוימים.
    אני באופן אישי סיימתי דברים בטלפון עוד לפני שראיתי את אותם בנים.
    אבל יש גם בנות שמציגות עצמן באור מסוים ובתכל`ס המציאות היא אחרת.
    צריך לדעת להבחין בהם. אבל אם זה כל-כך מפריע לך, אז תשאלי אותם כבר כאן באתר אם הם הולכים לבארים. ואם יש כאלו שאומרים שהם מתחבטים בנושא הכיפה- זו נורה אדומה, כי אחרי 5 דקות הכיפה כבר לא תהיה להם על הראש.

    הוסף תגובה
  • שמש11/09/2006 בשעה 20:34
    41

    מספיק עם העמדת הפנים - במיוחד אתה נאור!!!
    איזה רעש והמולה!!! עצם העובדה שכולם הרגישו צורך להגיב (טוקבקים כאורך הגלות) מוכיח שיש משהו בדבריה.
    לעינין מיהו דתי ומיהו לא - לכולנו זה ברור. השאלה אם אנחנו מוכנים להודות בתשובה, שכן יתכן שהתשובה תחייב אותנו להתמודד עם המציאות של עצמונו.
    ןלך נאור / מאיר - מספיק עם יפות הנפש. כולנו כבר הבנו שאתה "בחור איכותי" ללא "סטיגמות" ו"דעות קדומות". כל הערות שלך לגבי מחיקת הודעות ללא תגובה - מביישות אותך, שכן גם אתה נוהג להתנהג בשיטות כאלו (או לפחות דומות לאלו) - וזה מניסיון!! עליך כנראה נאמר "הפוסל במומו פסול".

    הוסף תגובה
  • אודי10/09/2006 בשעה 00:13
    40

    לא קל ליהיות דתי..
    טוב.. קודם כל.. אני חושב.שאת ממש מחטיאה למטרה.. נכון..אולי יש גברים שהם בתחילת הדרך.. והם קצת מבובלים..ולכ הם גם מבלבלים.. אגב לא פשוט ליהיות עיקבי יש חומר .. יש רוח ..ולכן יש המון כושי לבוא ולהיתמסר.. והמילחמה היא יום יומית.. מה שיכול לצאת ח"ו ממאמרך שכתבת הוא.. שיש בנים שבאמת ובתמים רוצים ליחיות חים ערכים ואת מוצאיאה להם מין שם רע.. רק מיכיון שהם..לדעתך לא מספיק מיתמסרים..(רשום בתץרה..שאת הרי כ"כ מסורה לה.."על תדון את חברך עד שתגיע....(מישנה)וים את כבר דן.. אז היה דן את כל האדם לכף זכות.(מישנה). מקוה שיתמזל מזלך ותימצאי את החתן..בימהרה.. רודי..

    הוסף תגובה
  • לחרדים מותר ?08/09/2006 בשעה 15:30
    39

    רגע אחד!
    או בגלל שהם לא אומרים הלל עם ברכה ביום
    העצמאות של מדינת ההתנתקות אסור להם?
    כי אם כן ,אני בטוח שהם יכולים להגיד עלייך דברים שישמעו קצת כמו דברייך על המסורתיים.
    תעשי לעצמך טובה-פעם בשבוע איגרת הרמב"ן
    וזה יעבור לך...

    הוסף תגובה
  • יעלי08/09/2006 בשעה 13:06
    38

    דיי, מספיק היא התנצלה

    הוסף תגובה
  • חגי08/09/2006 בשעה 12:01
    37

    חברה על תקחו ללב תקחו לריאות
    כל מי שאמר , אמר מהלב...|לב|
    וכל אחד העלה נקודה אמיתית!!!
    לא צריך לקחת את הדברים באופן אישי...
    אני חושב שהכתבה נתנה נקודה מעניינת
    דוקא בגלל בליל התגובות שבאו אחריה...|נורה|

    שיהיה בהצלחה לכולנו...|גיטרה|

    הוסף תגובה
  • יעל אחרת08/09/2006 בשעה 08:08
    36

    סליחה!?!??!!??!!?
    מי את שתקבעי מי ערכי ומי לא!? ומה לכל הרוחות רע ב"חיה ותן לחיות"?!?! חבל שאין כאן עוד אנשים שזהו ערך חשוב להם...

    נכון, אני לא הייתי יוצאת עם מסורתי, לא כי הם לא ערכים (הם יותר ערכים מדתי שחושב שהוא יותר טוב) אלא כי פשוט מבחינה דתית הם לא מה שאני מחפשת.
    אבל יש כאן אנשים שזה בדיוק מה שמתאים להם ואני לא רואה בזה שום פסול.
    ושוב, אולי הם כאן כי הם מחפשים קשר אמיתי עם מישהו שדומה להם? מי אמר לך שהכל ענייןשל חצאית מתנפנפת ברוח וג`ינס צמוד?!?!!?
    אחר כך אומרים שהחילונים שטחיים.......

    הוסף תגובה
  • אורית07/09/2006 בשעה 13:23
    35

    לכל המגיבים
    אני לא יודעת על מה יצא קיצפכם עלי
    אני רק הבעתי את דעתי ואל תיממו כל כך אני בטוחה שיש כאן יותר ממסורתי אחד שזכה להיכבות מאחיו הדתיים לאומים
    אז די עם ההתחסדות הזאת כבר התנצלתי בפני מי שפגעתי בו אבל לאדם חשוב וצריך שתהיה לו דעה גם אם היא אולי לא הולכת עם הרוב..

    הוסף תגובה
  • עדי06/09/2006 בשעה 23:55
    34

    שלום כולם
    תקשיבו , אורית מה את מתרגשת שהם הולכים למועדונים...? רוב הדתיים ולאו דווקא המסורתיים הולכים למועדונים , גם החרדים לא כולם אנלא מכלילה..! אז מה קרה? זה שאת דתיה זה לא אומר שהם לא יכולים ללכת למועדון..קבלי אותם כמו שהם הם לא עושים להם חטא..ככה הם חיים ואני תומכת בהם.

    הוסף תגובה
  • נתנאל06/09/2006 בשעה 21:03
    33

    הפוסל במומו פוסל
    קראתי את הכתבה והתגובות ופשוט שמתי לב לדבר הבא: אף אחד לא התייחס לכך שיתכן ו"הפוסל - במומו פוסל". מחברת הכתבה כותבת שהיא בעצם בגיל 32 ועדיין היא היא בעצמה "רועה בשדות הזרים" .אם היא מייחסת את עצמה לציבור "דתי" למה יושבת בחיבוק ידיים ומחכה לנסיך ?! עולה קול של תסכול ואכזבה קודם מעצמך ולא מהאחרים ואז כרגיל צריך לאתר את האשמים ולהפנות אצבע מאשימה על מישהו וזה לעולם לא תהיה את בעצמך אלא כל אותם שפונים אליך או את אליהם. אז לך עצה לעולם לא לחפש אשמים אלא לבדוק את עצמך.

    יש הרבה סטיגמות לגבי מה זה "דתי", נשמעו פה קולות שזה תלוי בלבוש חצאית או כיפה, חסידים או חרד"ל , בקיום יחסי מין לפני או אחרי הנשאוין.
    אישית אני יודע דבר אחד שהרבה ידע חסר לכל אותו הציבור "הדתי" וידע בסיסי.
    בהגדרה הלכתית יש דבר אחד - לימוד תורה לכל יהודי באשר הוא יהיה ושמירת הנלמד.

    לבוא ולהתחיל לחלק ולפלג את העם לכאלה ואחרים?! ובכלל מחברת שוכחת שזיווגו של האדם בידי השמים וכל יחד יקבל את המגיעה לו לפי רמתו, אף אחד לא יקבל מה שלא מגיע לו מהשמים ולו הוא זכאי, הדתיה יותר תקבל את הדתי כמוה ומסורתי יקבל את מנתו.
    המחברת נשמעת כקטנת אמונה, והרבה מגיבים פה אני די בטוח נמצאים באת רבדעה שכל מי שלא יפגשו בעזרת סעייתא דשמיא יפתר לטוב או לרע.

    בהצלחה ומועדים לשמחה.

    הוסף תגובה
  • כולכם פספסתם06/09/2006 בשעה 20:26
    32

    הבעיה אחרת לגמרי
    אורית כועסת כי דווקא עליה אף מסורתי לא מסתכל כאוביקט ובגלל זה רוצה לעשות עליהם חרם.

    הוסף תגובה
  • טלי06/09/2006 בשעה 18:04
    31

    תגובה ל28
    אני חושבת שהיא כן צריכה להתייחס לתגובות. אני גם ממליצה לכולם שלפני שהם כותבים כתבה שיחשבו עליה קודם. אין לשלול בני אדם ובטח ובטח לא להביע דעות באופן נחרץ כמו שהכותבת עשתה.
    אני מכבדת אותה ואותך אך מטרת הכתבות בן לא לפגוע ולזלזל בבני אדם ובאמונותיהם ןאני חושבת שהכתבה הזו פוגעת ולכן חישבו לפני שאתם רותים לכתוב כתבה כזו.

    הוסף תגובה
  • יהודה06/09/2006 בשעה 14:53
    30

    23, באמת, באמת, באמת.
    פה זה אתר לדתיים. חילונים- כל הכבוד להם, הם משיכמם ומעלה, מי שמנו ,עלובים שכמותינו, לעמוד בד` אמותיהם- שילכו לאתרים חילוניים.

    הוסף תגובה
  • דניאל06/09/2006 בשעה 11:46
    29

    מה איכפת לך, גם הם מחפשים שידוך כמותם
    מה איכפת לך ,גם הם מחפשים שידוך כמותם,דרך אגב הכותרת שלך לא במקום,קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים

    הוסף תגובה
  • גליה06/09/2006 בשעה 11:07
    28

    אל תתיחסי לתגובות פה ברצינות ...
    חבר`ה, מה קרה לכם ?
    תירגעו ! מה זה התגובות הללו ?
    אורית, סה"כ הביעה את דעתה !
    אם אתם לא חושבים כמוה, זה לא אומר שאתם צריכים לקטול אותה...
    על "ואהבת לרעך כמוך" שמעתם ?
    או "מה ששנוא עלייך אל תעשה לחברך" ...
    להזכירכם אנחנו בחודש אלול ...

    אורית יקירה,
    זכותך להביע את דעתך בפומבי,
    כאשר פונים אליי בחורים שלא מתאימים לי מבחינה דתית, אני ישר מבקשת מהם לעיין שוב בכרטיסי ולהיווכח בכך שוב.
    אין ספק, שעצם המענה לאותו בחור גורם לי לטורח, אך לכל אדם מגיע שיכבדו אותו באשר הוא אדם.
    בברכת שנה טובה ובשורות טובות :-)

    הוסף תגובה
  • שירלי06/09/2006 בשעה 09:16
    27

    הכתבה שלך ממש לא לעניין!
    מה הם מחפשים כאן?! אהבה בדיוק כמוך! בן/בת זוג
    האתר הינו לחרדים דתיים ומסורתיים. מי את שתקבעי מי יכנס לכאן ומי לא ואני באמת מצאתי אדם שממש לא מתאים שיהיה כאן ל"ע לא דתי ואפילו חילוני סוטה. הערתי את תשומת ליבם של מנהלי האתר והם הסירו את החבר הזה מהאתר!
    אבל לקבוע כך על ציבור שלם שכל חטאו זה שהם לא דתים לאומים בדיוק כמוך.
    גם אליי פונים כאלה, אולי בגלל שאני הולכת עם מכנסיים אוליי כי הם רוצים לנסות את מזלם.
    את יכולה לבחור במס` אפשרויות. להגיד לא מתאים לי!(זה לא בושה)
    להתעלם.
    לחסום.
    אז מספיק עם השטויות השאלה. קצת פתיחות לראות את העולם מסביב שאנחנו חברה מעורבת ויש אנשים מכחל הסוגים. המטרה לקבל גם מישהו אחר שחושב אחרת
    בהצלחה ושכולם ימצאו את שאהבה נפשם. אמן!

    הוסף תגובה
  • שי04/09/2006 בשעה 21:55
    26

    הדת היא כמו סכין ,רק צריך להזהר
    לא להחזיק אותה הפוך.

    הוסף תגובה
  • נמרוד04/09/2006 בשעה 21:19
    25

    מצויין
    תראי אני לא דתי במיוחד אבל אני גם בורר מאוד לפני שאני פונה למישהי לדוגמה אם בחורה רושמת שהיא בעד כיסוי ראש או שהולכת רק עם חצאיות אז אני מקפיד לא לפנות אליה כנל בתדירות של התפילה וכדומה לפי דעתי אם בחור הוא איננו רציני שלא יפנה לבחורות מאוד רציניות אלה אם כן הוא רציני לפחות לגביה אותו הדבר לגבי חוזק אמונתו שלא יפנה לבחורה שהסתנדרתים הדתיים שלה גבוהים...כמו כן בחורה שהיא באמת ממש רצינית ושומרת על עצמה צריכה לשקול גם לרשום שהיא חרדית כי אם היא רושמת מסורתית וכדומה זה פתח מיכיוון שבחברה המסורתית יש נורמות רבות ומגובנות ואת לא יכולה לדעת באיזה הקשר או נורמה פנו אלייך בקיצור מומלץ לבטה את מידת הרצינות שלך בכרטיס בצורה ובמונחים ברורים גם אם הם אינם מגדירים אותך במדוייק וכל אחת לפי דרכה ביי

    הוסף תגובה
  • יוחנן המטביל04/09/2006 בשעה 18:23
    24

    אני מסכים עם נאור 4 ויותר מזה
    כולנו ישראלים !
    זה מה שחשוב ! ולא הדת או מגזר או לאום העיקר שכולנו פה בני אומה אחת !

    ואפילו תגידו ערבי זה יותר מידי, זה מעבר לגבול כבר, ולא היא ! הוא הרי גר תושב, כמו בימי המקדש ממש, והרי גם הוא מקיים מצוות ישיבת הארץ, הוא בונה בתים ודירות וכמו שכתוב לנו במקורות "גוי קדוש".

    לכן המטרה שלנו היא לקרב לבבות, ואפילו אלה לא יהודים וכל שכן אם זה יהודי שמפנה ליבו לאבינו שבשמיים !

    הוסף תגובה
  • אשר אהבה נפשי04/09/2006 בשעה 17:41
    23

    קשקשנות מתנשאת
    ממתי יש לך בעלות על האתר והחלטת למי לתת אשרות כניסה ולמי לא? ויקירתי, מה זאת ההתנשאות הבוטה הזו? או במילים אחרות,
    "מי שמך"....
    זכותך לקבל או לשלול את מי שאת יוצאת איתו. את כל היתר, תעזבי בשקט.
    אף אחד לא קבע שדרכך היא המקודשת וכל מי שלא צועד בה טועה. ואל תתיימרי לייחס את אופי האתר על פי דרכך.
    חבל.
    הרבה הצלחה וטוב.

    הוסף תגובה
  • עמית04/09/2006 בשעה 14:09
    22

    אסביר לך..
    יש הרבה חילונים שרוצים קשר רציני ואותו הם יודעים, קשה למצוא בקופידון וחבריו. לכן הם באים לאתר כזה שבו כולם רוצים להתחתן ולא לשחק. לדעתי, החצאית המתנפנפת לא עושה להם כלום. הם ממילא לא יפנו אלי או אלייך. הם יפנו למסורתיים האחרים שבאתר. בנוסף, באתרים אחרים (ואני יודע כי הייתי פעם רשום גם שם) יש המון מתחזים - ילדים שמתחזים לבחורה ושמים תמונה של פצצה הורסת, בנים שמתחזים לבנות וכו`. כאן אין שטויות כאלה. לכן-כל מסורתי הוא בעצם חילוני ממש. פשוט אין פה הגדרה של חילוני. אפשר להבין אותם. הם פשוט רוצים רצינות מה שלא קיים באתרים אחרים.

    הוסף תגובה
  • שי03/09/2006 בשעה 22:28
    21

    מ`מילה את יודעת כמה זרמים יש לנו ביהדות ?
    ואללה אנחנו בבעיה לא פשוטה,,תראי,, :
    בזרם יהודי חילוני יש ככה:
    יהודי כופר לא מאמין ותעזוב אותו בשקט,או יהודי שרק מאמין אבל לא מקיים כלום,את זה שהולך להתפלל אח"כ נוסע לים,את זה שעושה הכל אבל לא שם כיפה,בקיצר בחילוני יש כחליפה שכל אחד מקצר ומוסיף למידה ככל העולה על רוחו שרק יתאים לו, וישב עליו נוח.
    בזרם הדתי יש את ה: חב"ד ,וכל הזרמים האחרים הידועים לנו בשמותם היחודיים להם,בנוסף לאלו יש את אלו שנצמדים למסורת אבותם בלי שם של זרם פשוט מסורת אבות.
    קרי: תימנים,עיראקים,פרסים,בוכארים וכ"ו
    אז כבר נאמר "אשת חיל מי ימצא "
    זה נכתב על זה שמחפש ובחיפושיו מה לעשות לפעמים נתקלים במציאות שלא נראת לו ,וזה בסדר וזה חלק מתהליך החיפוש עד שירחיק ויגיע למקום כריית פנינים שתביני עד איפה לעיתים המרחק מגיע.
    אז אל תתרגזי או תתאכזבי זה חלק מהחיפוש עד שאת תגיעי או שהוא יגיע אליך מהר מכפי שתכננת.
    בהצלחה והמון אורך רוח !

    הוסף תגובה
  • איציק03/09/2006 בשעה 20:52
    20

    תגובה
    אורית היקרה שלום,
    את מבלבלת את המוח, כפי שיש בנות שלובשות מכנסים ומגדירות עצמן דתיות, כך יש גברים רבים ששומרים מצוות אבל לא חובשים כיפה,
    אני לא בדיוק יודע מה מקומם אותך,
    אבל אם את חושבת שמראה חיצוני בלבד הופך אדם דתי או לא , יש לך טעות קשה,|ברוז|

    הוסף תגובה
  • רונית03/09/2006 בשעה 19:52
    19

    אלייך אורי
    אורית
    קראתי את שכתבת קראתי את התגובות שנכתבואני רק רוצה להגיד לך שהחיים הם לא שחור ולבן. האנשים הם מגוונים ולכל אחד יש את הקווים האדומים שלו.(לכן כל כך מעניין פה בעולם הזה).
    יש אנשים שמגדירים את עצמם דתיים לאומיים ובעניי מישהו אחר הם ממש לא ההגדרה היא עיניין של השקפה. אני מציעה לך לנסות להקשיב לאינסטינקטים שלך ולשכל שלך לתת הזדמנות לאנשים ולבחור את האדם שהכי מתאים לך. האתר פתוח למסורתיים וטוב שכך כי רבים הם כאלה וגם הם רוצים להכיר את החצי השני שלהם ואם הם פה כנראה האתרים של קןפידון והשאר לא ענו על ציפיותיהם אז הבחירה היא בידייך עם מי לצאת ועם מי לא.
    ומי יתן וכולם ימצאו את אשר חפצו.

    הוסף תגובה
  • לירז03/09/2006 בשעה 19:06
    18

    צריך לקבל גם את המסורתיים
    סליחה
    אבל לא צריכים לראות את הדברים בצורה הזאת.

    מה לעשות שיש גם זרם כזה , של בחורים דתיים אבל לא חזקים. הם שומרי שבת וחגים ומצד שני הם ליברליים יותר ואוהבים לבלות.

    יש בנות גם כאלה, ומין ימצא את מינו.
    ואם בחורה חזקה יותר היא לא חייבת להיפגש איתם, אבל פה יש גם בנות ליברליות ולכן לא צריך לשלול אותם מהאתר הזה. שכן הם לא חילוניים, הם מרגישים יותר קרובים לצד הדתי-מסורתי.

    הוסף תגובה
  • אייל03/09/2006 בשעה 17:10
    17

    מילים כדרבנות.
    "הושיעה ה` כי גמר חסיד - כי פסו אמונים מבני אדם", זה פסוק שבקרוב נשמיע בשפתינו - אלו מאיתנו שאמנם יתייצבו לאמירת סליחות מדי לילה בלילו (מעדות יוצאי אירופה) או שכבר עכשיו "העומדים בבית ה` בלילות" (מעדות המזרח וספרד).
    מזעזע לראות עד כמה רחוקה היהדות מליבם של רבים, רבים, החובשים כיסוי לראשם או יושבים לסעודת ליל שבת וחג!
    זו קריאה לשעת חירום למי שיש כל רגש שהוא בקרבם להיותם יהודים, למשא ההיסטורי ותרבותי ורוחני שהם נושאים על כתפיהם. כיצד יהיו ילדיהם הקטנים נרגשים בעתיד עם בוא החגים? כיצד ירצו להשתתף בחגיגת סידור וחומש?
    זו הקריאה: די לסינקרטיזם! די לשיתוף! הכיצד עולה בדעתנו יהודים בני יהודים מאמינים - להכניס עצמנו לתוך צל קורתם החשוכה של מועדוני ריקודים, דיסקוטקים, פאבים ספוגי אלכוהול? הכיצד איננו זוכרים ש"אתה [כלומר, הוא כביכול, עילת העילות וסיבת הסיבות] בחרתנו מכל העמים"! - להיות עם קדוש, להיות אנשים שונים ונושאי מסר אחר בחיים!!!
    וזה כמובן גם בהשפעה חשובה ודראמטית על זוגיות ועל חיפוש אחריה. אני אומר למנויים והמנויות כאן: לעולם אל תתפשרו על אמונה!!!
    וה` הטוב יעזור לכם וייתן לכם את שחיפשתם.

    הוסף תגובה
  • אורית03/09/2006 בשעה 13:40
    16

    התנצלות
    אני רוצה להתנצל כלפי אלו שהכללתי אותםוהם לא ממש מה שאני מתארת אבל אני עדיין חושבת שיש כאן נקודה שלא נתנו עליה את הדעת.

    הוסף תגובה
  • תמימה03/09/2006 בשעה 01:47
    15

    ל - 14
    אני בשוק!! ומזועזעת ממה שכתבת!!!
    ולא בגלל שכתבת, אלא מהעובדה שזה אכן קיים.

    הוסף תגובה
  • נאור02/09/2006 בשעה 20:21
    14

    תגובה ל 12
    ראשית שבוע טוב ,
    אומר לך על מה יוצא קצפי ....
    את כותבת על מגזר שכל תחלואיו הינו שמסורתיים פונים אליו ובכך לכאורה "מקלקלים" אותו ....
    אז גבירתי היקרה - במגזר "שלך" , ישנן בנות שקוראות הודעות ובמחי יד מוחקות אותן מבלי אפילו להשיב עליהן ( סליחה על הביטוי - אך שהבחור "יחפש את החברים שלו" ) ....
    במגזר "שלך" ישנן בנות הלבושות בחצאיות המגיעות עד הברך , מדברות גבוהה גבוהה - אך תתפלאי - מקיימות יחסי מין מלאים - בדייט ראשון !
    במגזר "שלך" יקירתי - ישנן טובות יותר וטובות פחות - כבעל תשובה אומר לך - ל-ע-ו-ל-ם אל תכלילי בין אנשים , שיפטי כל מקרה לגופו !
    שיהיה לך שבוע מקסים
    מאיר

    הוסף תגובה
  • אני01/09/2006 בשעה 11:30
    13

    תגובה לכתבה
    אורית אני חושבת שהאתר הזה מעולה שהוא פונה גם לתיים הלאומיים וגם למסורתיים. אני בחורה דתית אבל ישנן דברים שאני לא מקפידה עליהם כגון ללכת עם חצאיות, לשתות במקומות ללא תעודת כשרות אבל בכל זאת אני כן שומרת שבת (לא הולכת לבית הכנסת בשבת רק בחגים וזה גם לפעמים). אני לא מחפשת חילוני אלא אחד עם מסורת וכמוני ואני כן שמחה שיש את ההגדרה הזאת מסורתי. דרך אגב דיי עם ההגדרות האלה ודי לשפוט אנשים כל אחד יחיה איך שהוא רוצה ויגדיר את עצמו כפי שהוא רוצה. אם את לא מעוניינת בבחור מסורתי אל תפני אליו פשוטטטטט את יכולה לבחור איזה בחור שאת רוצה.

    הוסף תגובה
  • אורית01/09/2006 בשעה 11:19
    12

    לכולם
    אני לא מבינה את הכעס שלכם
    יש לי בעיה כי ישנם מתוכם וזה לא כולם שממש מנסים את מזלם עם הבנות של המגזר שלי ואתם יודעים למה אני מתכוונת...
    יש כאן גשר וכל אחד יכול למשוך לכיוון מסוים וזה גם יכול להיות לצד הירידה ולאו דוקא עליה ופה לדעתי טמונה הבעיה

    הוסף תגובה
  • יעלי01/09/2006 בשעה 09:19
    11

    נסחפת קצת!
    אני תוהה אם עבר עלייך יום קשה כאשר פרסמת כתבה זו.
    אני אומנם לא משתייכת למגזר הזה של המסורתיים- אנשים שמנסים להתקרב לדת.

    ובכול כלל יש יוצא מין הכלל, אז אל תכלילי את כולם.
    וחוץ מזה זכותם המלאה להיות באתר.
    בקיצור: חיי ותני לחיות!!!

    הוסף תגובה
  • יוסי01/09/2006 בשעה 01:56
    10

    כמה שטויות רשמת
    כתבה קצרה עם המון מילים מיותרות,
    אל תשפטי ציבור שלם שעיקרו להתחזק ולהתקרב לדת עוד ועוד.
    אני באופן אישי מכיר "דתיות לאומיות" שאין להן שום בושה להקרא כך, בחורות שחיות בשקר ותסכולים לגבי חיצוניותן ואמונתן, בא ציבור הנקרא מסורתי ונקרא כך על העובדה שאינו מקפיד על כל המצוות והחוקים, אך המסורת והאמונה שרושה בו וחרוטה בליבו.

    הוסף תגובה
  • אריאל 31/08/2006 בשעה 21:10
    9

    כתבה חשובה מאוד
    ישר כוח אורית על שהעלת את הנושא החשוב.

    לא חסרים חולי נפש שכאלה אשר מתייחסים אל האישה כאלמנט שמשתמשים ואחר כך זורקים, והאשה נשארת שבורה ורצוצה.

    אורית לעניות דעתי אף את תמימה בהתיחסותך לעניין , לא מדובר באנשים שרואים באשה הדתיה חסודה יותר, קיימים שיקולים ואנטרסים נוספים מעבר לכך.

    יש להיזהר ולהזהיר , ערלי לב אלו , שיטתם לנצל את מצוקת מצב הרווקות, ע"י כך שבתחילה קונים את לב האשה במילים יפות ושפע פינוקים ומתנות, ואחר החתונה ממרמרים את חייהן וסוחטים כספים רבים מבת זוגם וממשפחתה. אני מכיר מקרה כזהבאופן אישי.

    מאחר והשיטה הוירטואלית חושפת אותנו לנוכלים שכאלו, יש לחזור לשיטות הישנות והידועות. אין לתת אמון גורף לפני חקירה מעמיקה, של ידידים, משפחה, שכנים ועוד... על מנת לאסוף את מרבית הנתונים שרק ניתן, לפני קבלת ההחלטה הגורלית ביותר שבחיינו.

    בהצלחה לכולם.

    הוסף תגובה
  • שוקי31/08/2006 בשעה 19:47
    8

    הלו מותק, תירגעי! :-)
    זה לא שהבנות כאן יותר טובות... מניסיון עגום!
    זה בדיוק אותו הדבר גם אצלכן, כמו שהצדיק לפני אמר - זו בעיה שצריך לדעת להתמודד איתה כשמכירים אנשים דרך האתר.

    הוסף תגובה
  • שר אל31/08/2006 בשעה 19:26
    7

    להירגע בבקשה...
    לכותבת שלום....
    מאוד מפריע לי הגישה שלך שמאירה את המסורתיים באור שלילי משהו....אני אישית מגדיר את עצמי מסורתי למרות שאני בטוח שאני בעל רקע דתי מהרבה אחרים...
    גם אם נתקלת בבחור שמגדיר את עצמו מסורתי והוא לא נעם לך יש דרך ארוכה מזה ועד להכליל את כל המגזר המסורתי....אני אישית מכיר כמה וכמה בנות המגדירות את עצמן "דתיות לאומיות" או אפילו "חרדיות" שממש רחוקות מזה...אבל אני לא עושה עניין.
    ומה זאת אומרת מה יש להם לחפש פה??? סליחה?
    אף אחד לא כפה עלייך לדבר זה או אחר... את לא חייבת לענות לאף אחד או לצאת אם מישהו שלא נראה לך....
    ולמה את חושבת שאת יודעת מראש למה בחור "מסורתי" מעוניין בקשר אם בחורה דתייה... אני נפגש ומדבר עם בחורות ( לא רק מאתר) גם בשביל שיחת "ערכים"....
    תחשבי קצת לפני שאת מוציאה קיטור ככה....

    הוסף תגובה
  • ניב31/08/2006 בשעה 19:24
    6

    אני אסביר לך.........
    שאלת את עצמך וכי אין בחורות כאלה שמקיימות בדיוק את מה שתארת לעיל......???
    אז חמודה ...לפני ששערות ראשך מסתמרות על כך....תדעי "שיש ויש" ..בכל דבר בחיים...
    מקווה שעניתי לך לפחות 50% ....
    רפאל

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת31/08/2006 בשעה 18:11
    5

    האתר הוא גם למסורתיים.. אבל על דבר אחד אני מסכימה.
    --את לא חייבת להתכתב עם מסורתיים אם זה מה שנראה לך לא תואם למידות שלך.
    הרי אצל בורא העולם אין חילוקי מילים של זה דתי זה חילוני זה מסורתי אלא כי אם לפי מעשיו של אדם!---מה הם עושים פה? כל אחד מהם יוכל לענות לך על זה באמיתות הדברים אבל אני משערת שחלקם כן רוצים להתחזק ולהתקרב ליהדות ואלו שנוהגים כך אני מבינה מה יש להם לחפש כאן וזה כן להכיר בנות שאכן עם ערכים..
    אבל אני חושבת שמי שכן תקבל אותם תרצה שגם הם יתחזקו ולא ישארו בפן הרגיל שלהם להישאר מסורתיים ודיי.
    ומסורתי יכול להכיר מסורתיה בלבד כמוהו..
    --הלוואיי וכולם היו צדיקים גם אני רוצה בכך אני מסכימה איתך על דבר אחד שגבר שהוא טוען שהוא רק מסורתי בלי כוונות להתחזק ופונה לבחורה עם עקרונות יותר גבוהים זה נראה אכן לא מסתדר ותואם..--

    הוסף תגובה
  • נאור31/08/2006 בשעה 18:11
    4

    להסביר לך את התופעה ?
    מחילה מכבודך אורית , אך הייתי חפץ שתסבירי לי את רצונך .
    באיזו זכות את באה ומכלילה על מגזר שלם ? מי שמך להיות "הקול הקורא" של הציבור הדתי לאומי ?
    בהודעתך כתבת כך "הבת הצנועה והחסודה היא האובייקט המעניין עכשיו ,היא יותר תמימה אולי?!" ...
    אני תוהה כך ביני לבין עצמי מי התמים כאן – אני או את .....
    "הבת הצנועה והחסודה" ? "תמימה" ??????
    אז אורית יקרה – האתרים הללו מיועדים לחברה מעל גיל 18 ששכל בקודקודם , הניחי להם להחליט מה טוב עבורם ומה לא .
    מסורתי הינה לרב נקודת מעבר אל המגזר הדתי – מדוע עוד לפני קירוב הלבבות אל המגזר אנו מחפשים את החסרונות באחר ???
    ולסיום הייתי חייב לציין דבר מה – העובדה כי בחורה לובשת חצאית ומשתייכת לציונות הדתית - אינה הופכת אותה לא לצנועה , לא לחסודה ובטח ובטח לא לתמימה.
    אישיותה ואישיותה בלבד היא היא הקובעת !
    כל טוב
    מאיר

    הוסף תגובה
  • פילפילונת31/08/2006 בשעה 17:27
    3

    אלירן צודק. תקשיבו לאינטואיציה לרוב היא נכונה

    הוסף תגובה
  • מישהו31/08/2006 בשעה 17:07
    2

    מה יש להם לחפש כאן?
    בחורה. מה שכולנו מחפשים כאן. הפכנו כאן לשני עמים, שאסור למישהו מסורתי לחפש באתר של דתיים?

    הוסף תגובה
  • אלירן31/08/2006 בשעה 15:56
    1

    זהירות...
    כמו בכל דבר וירטואלי גם כאן צריך לעבוד במשנה זהירות. חדדו את החושים חבר`ה...

    הוסף תגובה