חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

"קבצים" שלא ניתנים למחיקה

ספי_2749 ספי_2749

"קבצים" שלא ניתנים למחיקה


קטגוריה: כללי


קרה לכם פעם שלמרות כל הפגישות והדייטים יש בת/בן זוג שלא יוצאים לכם מהראש
למרות שחלפו שנים?
אז לי זה קרה פעמיים, אבל .....את גיבורות הסיפור אפילו לא פגשתי -נשמע מוזר?.....כדאי שתקראו.

מאת מחבר רב המכר "איך לצאת לדייט ולהשאר בחיים " ועוד אחד שפורסם בשם בדוי לא מזמן
אבל גם נחל הצלחה והתעניינות בקרב חברי האתר....(לכן אני לא אזכיר את שמו).

אז כאמור אני עומד לספר על שני מקרים שקרו לי בחיים שקשורים להיכרות שחרוטים במוחי
כפספוסים של חיי וקשה לי לשכוח אותם האחד שלא באשמתי והשני באשמתי המוחלטת.
המקרה הראשון-שלא באשמתי: הכרתי בחורה באתר הכרויות (לא בשדכנט)והתחלנו להתכתב,
זה קרה ימים ספורים לפני שהגיעה תקופת השירות השנתית שלי במילואים .היא ביקשה להתכתב לפני שנדבר בטלפון ואז אם יראה לה היא תתן לי מס טלפון. הסכמתי, והתכתבנו. ערב לפני צאתי למילואים
זה היה בחצות בדקתי מייל אחרון לפני שאני אעזוב את המחשב לתקופה של כמעט חודש
(בזמנו היו מילואים ארוכים כיום תקופה יותר קצרה)ואז ראיתי הודעה ממנה ובה מס הטלפון שלה
רשמתי אותו והכנסתי לארנק ואמרתי לעצמי שבהזדמנות הראשונה אתקשר . יומיים לאחר מכן
כשכבר התארגנו במוצב וסוף סוף היה לי זמן לדבר התקשרתי אליה באמצע שמירה ושוחחנו
היה מאוד מעניין היא עבדה אז במחלקת המינויים של מעריב .יום לאחר מכן היא התקשרה אליי להפתעתי ושוב שוחחנו והיה מעניין וכך קרה שפעם אני מתקשר ופעם היא והיא אפילו הייתה מתקשרת אליי יותר מאשר אני הייתי מתקשר וככה בזכותה עברו לי המילואים יותר בקלות וגם ברגעים קשים
שהיינו יוצאים לפעילויות מסוכנות הייתי חושב עליה ומהציפייה לטלפון שלה היה לי יותר קל
באחת השיחות אפילו אמרתי לה שזו פעם ראשונה שאני מדבר כלכך הרבה עם מישהי שאפילו
לא פגשתי עוד. שבוע וחצי לפני סיום המילואים הפסקתי לקבל שיחות ממנה וניסתי להשיגה
ולא הצלחתי אבל מכיוון שזה היה שבוע קשה מבחינת פעילות אמרתי שאנסה יותר כשהמצב יירגע
ובאמת מס ימים לפני שחרורי התקשרתי שוב והיא ענתה שאלתי לשלומה ושאלתי לאן היא נעלמה
ושהיה לי שבוע קשה אבל כרגע יש לי את כל הזמן בשבילה ובדיוק לפני שבאתי לומר שאני מצפה בכיליון עיניים לפוגשה היא הטילה עליי את הפצצה:"מאז הפעם האחרונה ששוחחנו דברים השתנו"
מז זאת אומרת ?שאלתי .... הכרתי מישהו בשבוע האחרון והוא מה זה חמוד ואני לא חושבת שאני
רוצה לראות מישהו אחר כרגע אמרתי לה אם זה מה שאת מבקשת אין לי מה לומר, תעשי חיים וניתקתי את הטלפון.

כל כך נפגעתי מזה כמו שבחיים לא נפגעתי מה אני כלב ומה עם כל השיחות המעניינות שהיו לנו אמרתי ביני לבין עצמי מה הכל היה שקר? מה לא מעניין אותה לראות איך אני נראה?(אז עוד לא הייתה לי תמונה באתר ההוא)והמוזר הוא שהיא יזמה שיחות יותר ממני ובסוף ויתרה עליי כאילו הייתי עלה נידף ברוח כלב שעשועים והכי גרוע זה שאני סקרן מטבעי וכלכך רציתי לראות מי זו העלמה שאיתה שוחחתי שעות אפילו אם זו תהיה הפגישה הראשונה והאחרונה אבל בעיניה לא היה טעם לזה

המקרה השני-באשמתי:לפני מס שנים הייתה שדכנית שהכירה לאחי את אישתו ולאחר
מכן לקחה כפרוייקט אותי וניסתה לשדך לי בנות. באחד המקרים היא הכירה לי בחורה בשם
מורן התקשרתי לבחורה ונשמעה דיברנו קצת וכמובן שבסוף השיחה הצעתי שניפגש
היא אמרה לי שהיא רוצה מאוד אבל כרגע אימא שלה במצב לא טוב והיא צריכה לטפל בה
וכרגע היא לא יכולה לצאת אמרתי לה שאין בעיה ואם היא תרצה לא אכפת לי לחכות
שהעיניינים יסתדרו (אימא שלה תחלים) ואז ניפגש והיא אמרה לי שהיא תשמח.

עבר שבוע ובינתיים התגייסתי למילואים (בדיוק היה לי תקופת שירות באותו זמן)ואמרתי לעצמי שבסיומם של המילואים אני אתקשר לשאול מה שלומה ואם הכל בסדר בבית
ביום שהשתחררתי ואני עוד בדרכי הביתה קיבלתי טלפון(מס לא מוכר)עניתי ועל הקו הייתה
הבחורה התפלאתי איך היא השיגה את הטלפון שלי ומתברר שהיא התקשרה אליי הביתה וביקשה מאימי את הטלפון הנייד שלי ולכן מאוד הערכתי אותה על המאמץ שאלתי אותה כמובן מה שלומה
ואם איכפת לה שאני אתקשר בערב כיוון שאני בדרכים ובקושי שומע והיא אמרה בטח!
ואז רגע לפני שסגרתי שאלתי אותה דרך אגב איך אימא שלה מרגישה היו כמה שניות של שקט ואז היא אמרה שאימא שלה בסופו של דבר נפטרה הייתי בשוק................

בערב אחרי שנחתי התקלחתי וכל שאר הדברים התקשרתי ושוחחנו כמעט שעה ואז גיליתי
שהם מאוד דתיים בבית ואין להם אפילו טלוויזיה הנושא קצת הטריד אותי כי מיד חשבתי
"איך היא תקבל את זה שאני הולך לים מעורב" "ולהיות בלי טלוויזיה" אז אמרתי לה שאולי
כנראה בסופו של דבר אנחנו לא מתאימים אז היא אמרה לי אתה בטח מפחד ממני בגלל המקרה שקרה לי ואמרתי לה שממש לא אלא פשוט אולי אני לא מספיק טוב בשבילה אולי היא צריכה מישהו יותר מחמיר ממני שהולך לשעורים ויותר יכול להתאים לה והיא אמרה: אולי בכל זאת? אבל אני הייתי נחוש בדעתי ובסוף ניתקתי איתה קשר.

לא יודע אז מאוד הפחיד אותי למרות שאני דתי ומבית דתי בחורות שנימצאות ברמה דתית גבוהה משלי הייתה לי מחשבה בראש מה יהיה אם נתחתן והיא תגיד לי ככה אסור וככה מותר אבל מצד שני עד היום אחרי שנים מנקרות לי המחשבות בראש איך עשיתי דבר כזה אולי היא הייתה זקוקה לי באותו זמן אולי הייתי צריך לעודד אותה בזמנים קשים (סהכ אני יודע מה זה לאבד הורה אבי נפטר כשהייתי בן 13) איך זה שאפילו לא נפגשתי איתה והמחשבה הכי גרועה מה אם אימא שלה אמרה לה לפני מותה תבטיחי לי שתתחתני מהר ואם הבחור טוב תלכי על זה... זאת מחשבה שממש מפחידה אותי
ותמיד אני חושב אולי יכלתי כבר להיות אבא לילדים
מוסר ההשכל מהסיפור שלי תמיד תתנו צאנס בקשר במידה שרק חלק קטן בצד השני מפריע לכם
מי יודע אולי יש דברים שהזמן מגשר עליהם
השאלה הנשאלת משני הסיפורים היא למה יש תמיד את אותו מקרה שיושב לנו בראש ולא יוצא?
למה המוח מסרב למחוק קבצים אלו ?ומה שמוזר במקרה שלי שאני אפילו לא ראיתי אותן ובכל זאת
אם מישהי/הו יש לו תשובה לשאלותי אשמח לשמוע תגובה.....
ברכת הצלחה לחיילי צהל באשר הם.......



24/07/2006
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • עינת07/08/2006 בשעה 00:33
    23

    הכל בהשגחה פרטית.....
    יש לי רק דבר אחד לומר לך וזה :שהכל, אבל הכל , כולל הכל, בהשגחה פרטית של בורא עולם. ואם היית אמור להיות אם אחת מהן, איכשהו היית נפגש איתן או שהן היו מתקשרות. כך שלדעתי כדאי לך להסיר דאגה מליבך, ואם יש לך ספק, אז אולי תעשה קצת עבודת שטח ותתקשר, אולי אחת מהן עדיין רווקה...?

    הוסף תגובה
  • חייל06/08/2006 בשעה 15:45
    22

    צבא
    ועל זה נאמר כל הבאסה בצבא
    הצבא דופק הכל בחיים

    הוסף תגובה
  • ציונית דתית04/08/2006 בשעה 15:31
    21

    לסיכום התגובות ניתן רק לומר:|יאיא|
    הכל מלמעלה...והכל נעשה רק לטובה בע"ה
    (גם אם זה לא נראה כרגע)
    ועצה נוספת: חבל על זמנך...זרום:-)

    הוסף תגובה
  • הדס בדרך האמת03/08/2006 בשעה 23:02
    20

    יואב
    אני צודקת או שאני צודקת???

    הוסף תגובה
  • חייבת להגיב03/08/2006 בשעה 13:56
    19

    לאביגיל בדרך החלשים.- יואב שוב צודק
    אביגיל, לא יכולתי להימנע מלהגיב לתגובה האחרונה שלך כלפי יואב:
    1. לדברייך : עדיף להיות רווק בגיל שלו ובלי ילד....תגידי מה את בסדר????
    ילד זה ביטוי לאהבה ...טוב שיהיה לו מי שימשיך את זיכרו.
    2. התוכנית המדוברת "ארץ נהדרת" היא תוכנית סטירה מעולה....שהיתה ועדיין תרפיה לכלל אוכלוסית ארץ ישראל.
    וכן דוקא אהבתי את הביטוי "דברי חלש"
    לכל האימרות החכמות באו רק מהרבנים...
    בחיים צריך תמיד להיות פתוחים לאפשרויות....
    אז בבקשה ממך ,די להגיב העניין נשגב ממך...

    ובבקשה : "דברי יותר חלש"....

    הוסף תגובה
  • יואב03/08/2006 בשעה 13:13
    18

    הדס הדרך הישר
    ראשית את צודקת התכתובת בהחלט משעשעת. וגם אני בכל פעם שאני נכנס לאתר אני מחפש עוד עצה מלומדת של גברת אביגייל בדרך האמת. לא רק בכתבה הזו אלא בכולן. שכן מעין כזה של עצות ועוד בחינם כדאי לנצל עד תום. מה שאני ממש אוהב אצלה הוא את סגנון הכתיבה. כגון אני מצטט :"אני הבאתי עיצה מהלב ואתה מחפש לריב" השימוש בפועל "הבאתי" בהחלט מעיד על השכלה רבה ובעיקר על "נסיון" כפי שהיא מעידה על עצמה - אכן בחורה מנוסה. לגופו אנני מחפש לריב איתה ולא לרדת עליה. אנני מכיר אותה רק קראתי את הכרטיס שלה. ואז התפלצתי, שבסך הכל מדובר על ילדה בת 20 והיא מחלקת כאן לכולם הוראות והמלצות ושאר ירקות :D באופן ענייני את צודקת שנושא המאמר אבד בסבך הטוקבקים ולכן נראה לי שיותר לא אגיב לגיבובים הבאים מפרי עטה הפורה של אביגייל בדרך האמת. לסיום שאלה: כולכן הולכות בדרך: האמת, הישר, החלשים וכו` האם יש אור בקצה הדרך? ואהבתי את מה שכתבת. תצליחי!!

    הוסף תגובה
  • הדס בדרך הישר03/08/2006 בשעה 11:23
    17

    אביגיל ויואב
    התכתובת בינכם,יש לציין, משעשעת ביותר. בכל פעם שאני נכנסת לאתר אני אצה רצה לחפש תכובת זו בידיעה שללא ספק התחדשו דברים, ותמיד דבריכם המפולפלים והמתחכמים מעלים חיוך על פניי. אולם נדמה כי כל דיון נוסף בינכם כולל ירידות אישיות זו על זה וזה על זו ולעיתים הדבר אינו נעים.
    במהלך קריאת התגובות נדמה כי נעלם לגמרי הנושא עליו דן המאמר והטוקבאקים נהפכים לישות בפני עצמה.
    הצעה לי לשניכם:אולי תכתבו אתם מאמר או סיפור שלכם? אולי תכתבו אותו ביחד?
    יכול להיות מעניין.

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת03/08/2006 בשעה 01:29
    16

    ליואב- אני הבאתי עיצה מהלב ואתה מחפש לריב...
    תקרא את התגובה שלי שוב כנראה לא הבנת..
    תראה מה שבטוח שעדיף להיות רווק מאשר להיות מישהו בגילך עם ילד שעוד מחפש את האחת של אבל בעיקר תגובתי היתה על כך שאתה לומד שטויות מטלויזיה .. דבר נוסף אתה מחפש לריב איתי? ואין לי שגיאות כתיב! לך יש לדוגמא: "חלש"יש" אהחחחחחחחח
    יו איזה בן אדם בוגר אתה משהו. תחנך את עצמך קודם!! יאלה ביי

    הוסף תגובה
  • יואב02/08/2006 בשעה 21:29
    15

    אביגייל-בדרך האמת?
    אביגייל שוב את מתלהמת ושוב המזג "הטוב" שלך פורץ החוצה בעוצמה. אביגייל בנושא מעמד אישי יש רווק, רווקה, אלמן, אלמנה, גרוש, גרושה, חד הורית, חד הורי וכו`. אנני מבין עם כל הנסיון שלך למה אינך מסוגלת לחשוב על אפשרות ראלית מה גבר בן 45 עם ילד מחפש באתר שידוכים?? השאלה הנשאלת היא מה את מחפשת כאן!! למעט: להעליב כאן כותבים וסתם גולשים, לכתוב בשגיאות כתיב, ולהגיב בחוסר טעם וחוסר טאקט על כל כתבה המפורסמת כאן. אביגייל - את עדיין ילדה אבל החיים עוד לפנייך אני מציע לך ללמוד בכל יום עמוד אחד מהספר - מסילת ישרים. עם כל הנסיון שלך אני בטוח ששמעת עליו - (ספר טוב והסופר ג"כ מעולה). את יודעת אני גם כהן ואני אשתדל לברך אותך בשבת בברכת כהנים. רק תרגעי ותמצאי קצת שלווה.

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת02/08/2006 בשעה 17:04
    14

    ליואב- לאדם כמוך לא מגיע הסברים..--
    לא מגיע לך הסבר אם זה לא מספק אותך שאני טוענת שכן אני אומרת את זה מניסיון אז כל מה שאומר ממילא לא תאמין..
    ודרך אגב בן 45 ועם ילד ובאתר שידוכים זה יותר גרוע מרווק או רווקה. ועוד שלומד שטויות מתכונית כ"ארץ נהדרת" סחטיין על הבגרות"""...

    הוסף תגובה
  • גם בת 20.502/08/2006 בשעה 15:48
    13

    לאביגיל בדרך החלשים.- יואב צודק
    נמאס לנו מהאימרות שלך...את כזאת אינפנטילית.....(ילדותית...אם לא הבנת את הביקורת)

    הוסף תגובה
  • יואב02/08/2006 בשעה 09:30
    12

    אביגייל-עוד משהו אלייך
    אביגייל היקרה והצעירה - אני מניח שאנו מכירים כבר 20 שנה (בערך מיום היולדך) כי אחרת איך את יודעת שאני רווק???? אז לידיעתך עלמתי יש לי בן בערך בגילך! אולי את רוצה להכיר אותו נראה לי שעם מזג כמו שלך משעמם לא יהיה שם (-: , במחשבה שניה אני אוהב את הבן שלי ולכן אני יורד מהעניין. בנוסף הייתי שמח אם היית מפרטת מהיכן הנסיון הרב שאת טוענת שיש לך?? עם כמה גברים כבר הספקת לנהל חיי זוגיות? וכמה עבודות דוקטורט כבר כתבת בפסיכולוגיה וביעוץ זוגי? אז אנא חמודתי "דברי חלש"

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת01/08/2006 בשעה 19:54
    11

    ועוד משהו אליך יואב..
    יחסית לגבר בן 45 שצופה בטלויזיה ועוד כתוכנית "ארץ נהדרת" זה מראה כמה שאתה "בוגר"..

    וכמו שכתבתי זה שאני בת 20 לא עושה פחות מבינה ויודעת ויש אנשים בגילך שאינם בוגרים כלל אוליי בגלל זה נשארת רווק?

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת01/08/2006 בשעה 19:42
    10

    ל- 4 ו-9.. אני חושבת שכתבתי די ברור. וזו דעתי.
    אני בטוחה שהכותב הבין את מה שאמרתי. ולתגובה 4- כן בן אדם זה מתוך ניסיון! זה שאני בת 20.5 ואתה בן 45 זה לא עושה אותי עם פחות ידע בתחום הנ"ל.. כמו שיש מי שבגיל שלך שאינו בוגר כלל ולהיפך.
    שלום ולא להתראות!

    הוסף תגובה
  • מוטי01/08/2006 בשעה 19:29
    9

    לאביגייל ב תגובה 6 !!!
    דברי חלש... " , יש הרבה

    ברור יותר ??????????????????????

    הוסף תגובה
  • יואב01/08/2006 בשעה 16:18
    8

    אביגייל - לא הבנתי את הביקורת
    אוי אביגייל אני פשוט בהלם! דברי חלש - זהו מונח שנטבע ע"י התכנית "ארץ נהדרת" בטוח ששמעת עליה, ומשמעותו - אנא היי יותר צנועה. והסיבה שכתבתי לך את זה היא שיחסית לנערה בת 20 את נותנת כאן עצות ללא סוף ומסבירה לכולנו תהליכים שונים ומשונים הקשורים לאישיות של גולשים/ות אנונימיים ולפי עניות דעתי את צעירה מידי וחסרת נסיון לטעון את כל הטענות שאת טוענת. אני מקווה שלא תכעסי למשמע הבקורת, זו רק דעתי ואולי אחרים חושבים אחרת.

    הוסף תגובה
  • אנונימי בטירוף...01/08/2006 בשעה 03:08
    7

    לכותב היקר, אתה חייב לקרוא!
    נראה לי שיש לך בעיה אחת וזה....הצבא...דבר איתם שיקצרו לך את שירות המילואים או שלפחות יתנו לך להשתחרר לערב במקרה שתצטרך...עד אז בהצלחה
    -)

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת01/08/2006 בשעה 00:57
    6

    ליואב לא ממש הבנתי תביקורת מה זה "חלש"יש?

    הוסף תגובה
  • מישהי31/07/2006 בשעה 22:40
    5

    נראה לי
    שכשרק מדברים בטלפון בלי שהיה מפגש כלשהו, זה גורם לדמיון לעבוד שעות נוספות. ואז, אם השיחה טובה, המח מנסה לעזור לנו לבנות סיפור נחמד ומצייר לנו ציורים יפים-בקיצור, מתחילים לדמיין-והכי גרוע-מאמינים לדמיונות האלו. וכיון שאין משהו שיוכיח אחרת, אנחנו תקועים עם אותם דמיונות יפים ונעימים.
    לי קרו מקרים דומים, עם בחורים שיצא לי לדבר איתם כמה פעמים לפני פגישה והשיחות היו מעולות, והפגישה, איך לומר, הוציאה את כל הרוח מהמפרשים...
    אז אל תתבאס, כי לא בטוח שאת הכיף שהיה בשיחה היית מוצא גם בפגישה, ובכלל, בזמן ההחלטה היית שלם עם עצמך, אז אין סיבה לחשוב על זה שוב ושוב.
    בכלל, מחשבות של - "אם הייתי... אז אולי..."
    לא נכונות ולא מובילות לשום מקום, הן רק גורמות לאנשים לשקוע.
    אז תתעודד יקירי, ובשורות טובות בקרוב אמן.

    הוסף תגובה
  • יואב31/07/2006 בשעה 21:43
    4

    אביגיל בדרך האמת
    אביגיל היקרה - יחסית לכמות העצות שאת מנדבת כאן לכל גולשי האתר ברור כי יש לך הרבה נסיון, השכלה פורמלית והצלחות מוכחות .אז אם יותר לי בנימה אישית ממרום 45 שנותי: "אביגייל דברי חלש" יש הרבה טוקבקיסטים סדרתיים בכל אתרי האינטרנט אבל בעיצס גיבר כמוך טרם נתקלתי וסליחה על הבקורת

    הוסף תגובה
  • מורן31/07/2006 בשעה 15:23
    3

    נשמה טובה..|לב|
    תראה מאמי..במקרה שני לגבי מורן..עשית טעות חמורה!! שפטת מהר מדי וזה נורא מעצבן אותי בגברים בכלל..למה אתם לא נותנים צאנס!!??

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת31/07/2006 בשעה 03:25
    2

    כמה אתה כותב ואוו..
    ----לגביי המקרה הראשון: כנראה בגלל שעוד לא יצאתם ועוד לא החלטתם שאתם חברים הרי בעצם עוד לא הייתם בקשר רציני כלל אז היא הרשיתה לעצמה ואז היא גילתה שמצאה מישהו אחר.. דיברתם המון בטלפון וכנראה ראתה שלא יוצא מזה כלום כי כנראה לא היה לך את הזמן לזה אז היא כבר ויתרה ולכן אתה יכולת להבין לבד גם שאם אין לך זמן לקשר לפגישות.. לא טוב לדבר כל כך הרבה עם מישהו לפני הפגישה חבל על הכסף והזמן היקר.
    ----לגביי המקרה השני: כבר את המסר כתבת בעצמך בסוף הכתבה.
    ל ש א ל ת ך הסופית: למה המוח מסרב למחוק קבצים אלו? כי לקחת אותם יותר מידיי ללב זוכרים בעיקר דברים שנוגעים ללב.. -בעצם בשביל ללמדך איך לא לשגות בפעם הבאה. ראה תגובה מספר 1. זה נכון שאפשר לחשוב שאתה מחובר למישהו רגשית משיחת טלפון אבל אל תחשוב על מה ואם אולי היתי נוהג בדרך אחרת כי כנראה שעכשיו לא תוכל לשנות משהו משני המקרים אז אין בכך משהו מועיל.. פשוט למד את המוסר שכתבת בעצמך, ועיצה ממני לא לדבר כל כך הרבה בטלפון לפני הפגישה הראשונה. ותמשיך הלאה בהצלחה!:-)

    הוסף תגובה
  • שמוליק30/07/2006 בשעה 22:04
    1

    נסחפת טיפה...
    ראה,מנסיון אישי,אי אפשר להשליך משיחות טלפון בלבד(מוצלחות ככל שיהיו) על הצלחת או אי הצלחת הקשר, בטרם ראית את הבחורה ושוחחתם פנים מול פנים.
    אתה בעצם חושב על בחורה שהיא כלל לא קיימת,פרי דמיונך.בפועל כשאתה פוגש בחורה לאחר ששוחחתם בטלפון מתגלה לה תמונה אחרת לגמרי(לטובה או לרעה),המציאות.
    כך שלהסיק מכך שהיית יכול להיות נשוי לאחת מהשתיים זו בהחלט היסחפות...
    אם היית פוגש אותן ואז הקשר היה מתנתק,אז זה כבר מקרה אחר לגמרי,והיה מקום לספקותיך.

    הוסף תגובה