חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

הזדמנות שלא נוצלה |לבשבור|

הזדמנות שלא נוצלה |לבשבור|


קטגוריה: כללי


"על 3 דברים אי אפשר להתחרט: מילה שנאמרה, חץ שנורה והזדמנות שלא נוצלה"

הערה חשובה: עזבתי את האתר ומכיוון שכך כתבה זו נשלחה מהכרטיס של אחותי.

הורס אותי לשמוע שישנם אנשים שלא מודעים לכך שהם עלולים לפספס את זיווגם כשהם מסיימים קשר עם בחור/ה מסיבות שטותיות לחלוטין. לא חבל? ואם היא/הוא הזיווג שלך? אם עברתם את שלב המראה והמשכתם לעוד פגישות, למה לא להמשיך ולנסות להכיר? נכון שתמיד יש קשיים (כמו: את/ה סטודנט/ית ואין לך זמן לקשר בגלל מבחנים וזה אחרי שכבר הכרתם, לא חבל לזרוק לפח? או שכרגע אין לך רכב כי מכרת אותו ואין לך אפשרות להגיע לבחורה... תתבגרו! אתם רוצים להתחתן, לא?! או שזה לא כזה ברור...נראה אתכם מתחרטים אחר כך כשזה כבר מאוחר), אבל מה חשבתם, למצוא בת/בן זוג זה קל? אם על קשיים בחיים אתם יודעים להתגבר, אז תעשו קצת מאמץ ותנסו להתגבר גם כשזה נוגע למציאת בת/בן זוג שזה אחד התחומים היותר חשובים בחיים.

החוכמה היא לא רק להתפלל למציאת הזיווג אלא גם להתאמץ. זה בדיוק כמו בנאדם שלא ילמד למבחן ויתפלל להצלחתו, חבר`ה, זה לא הולך!

תעשו מאמץ והשתדלות וסיעתא דשמיא תהיה עמכם! כי כמו שסבא שלי היה אומר: "המזל לא דופק פעמיים בדלת"... לתשומת לבכם!

בהצלחה לכולם ושהקב"ה יעזור לכם להתפקח ולהתעורר מהפנטזיה שאתם שקועים בה כי אני התעוררתי ואני היום עוזב את האתר (אני מתחתן עם בחורה שבקשר איתה התגברנו על המון קשיים וכשאני חושב על זה שעמדתי לוותר עליה בגלל סיבות שבזמנו נראו לי משמעותיות, עכשיו אני רואה שזה היה שווה הכל, גם לנסוע באוטובוס או ברכבת עד אליה מרחק של שעה וחצי. זה התיש אותי אבל עכשיו אני המאושר באדם!). בקרוב אצל כל רווקי ישראל, שתצאו מהמצב הזה בקרוב, הכי טוב בשניים!

תחשבו על זה כדי שלא תבכו אחר כך (כמו שקרה לכמה מחבריי שחשבו שאם קצת קשה, אז יאללה ביי ו...נקסט, לבחורה הבאה, כמו שוק בשר... ועכשיו הם מבכים מרה על בחורות שפספסו)

יוסי |מאוהב|

06/07/2006
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • רינת20/07/2006 בשעה 18:23
    28

    אני ממש בהלם, רציתי לכתוב בעצמי כתבה כזו כאן
    אני באמת חושבת שהכותב צודק, לא באמת חבל לפספס את מי שעלול להיות האדם איתו תחיה באושרבגלל סיבה שטחית ?!
    אני בחורה שמאוד קשה לה להתאהב ולמצוא מישהו שבאמת יעורר בי עניין, לפני שנתיים הכרתי בחור והיינו מדברים המון בפון, לאחר חצי שנה של תהיות החלטנו להיפגש למרות ששנינו היינו רחוקים (הוא דרומי ואני צפונית), הפגישה הייתה בסדר גמור (עיוורת לחלוטין), אבל החלטנו לוותר על קשר מפאת המרחק ומפאת היותנו סטודנטים (המערכות דיי התנגשו). היום אני שואלת את עצמי האם היינו שנינו טיפשים, האם לא חבל כי מה ששנינו הרגשנו היה נדיר עבור שנינו. לא נותר לי אלא לאחל לכולנו בהצלחה במציאת הזיווג בע"ה.

    הוסף תגובה
  • אריאל20/07/2006 בשעה 17:20
    27

    ליעלי! לא בריא לחשוב יותר מדי
    תזרמי ותראי איך הולך. תאמיני לי שברגע שתמצאי את בן זוגך, הכל יסתדר והכל יתגמד... תבטחי בהקב"ה והכל יהיה בסדר. תני לזה צ`אנס

    הוסף תגובה
  • יעלי19/07/2006 בשעה 08:19
    26

    תודה לכול המגבים לי, אבל...
    כולכם התמקדתם בהווה,והיה והקשר מתאים מה הלאה מה בעתיד?
    לגאי - העניין של ההשקעה ברור, אין סיבה שאני אתן לגבר להגיע עד אליי תמיד, או שמתחלקים או שנפגשים באמצע.
    למאיר - לא שוחחנו בטלפון רק התכתבנו, ולדעתי הוא לא יודע על ההתלבטות שלי עכשיו,אומנם כשהתכתבנו העלתי אותה בכתב והוא אמר שאני צודקת ושאם אני רוצה אז אצטרך להשקיע ולהפגש לפחות פעמיים בשבוע, ושאני אקח זמן כדי לחשוב על זה.
    אך גם הוא בכלל לא דיבר על ...העתיד, אני יודעת שזה מוקדם וישנה את האפשרות שזה לא ילך ,אך אין מה לעשות אני לא יכולה לחשוב רק נקודתית, אלה כמה צעדים קודם, האם אני טועה?, אשמח לתגובתך.

    הוסף תגובה
  • נאור18/07/2006 בשעה 23:27
    25

    תגובה ל 17 ( יעלי ) ,
    אל תפספסי !
    והיה ושוחחתם וראית כי קיים חיבור טוב בינכם - אל תניחי להזדמנות זו לחמוק מבין ידייך .
    כל עוד יש רצון אמיתי - על מרחק אפשר לגשר, הכל שאלה של נכונות בני הזוג ...
    בהצלחה לך יעלי

    מאיר

    הוסף תגובה
  • אילן18/07/2006 בשעה 22:07
    24

    הסטייפלר רבי יעקב קנייבסקי-נשאל איפה הזווג שלי
    אחד שהגיע לגיל מבוגר הגיע לסטייפלר זצ"ל ושאל אותו,הרי כתוב בחז"ל ש40 יום קודם יצירת הולד מכריזים בת פלוני לפלוני. איפה הבת פלוני שלי? אמר לו הרב אתה כבר נפגשת איתה ודחית אותה לפני הרבה שנים בגלל סיבה טיפשית.(מתוך ספר בגן עדן מקדם)

    הוסף תגובה
  • גיא18/07/2006 בשעה 08:04
    23

    ל 17
    לדעתי את צריכה לנסות אבל בתנאי שגם את משקיעה , כי לתת לבחור לבוא אלייך כל פגישה מה שהרבה בחורות עושות כאן ובכלל זו לא נקראת השקעה , אז תחשבי על זה ורק אם גם את מוכנה לעיניין המרחק והכוונה שגם את תיסעי איליו אז תנסי .

    הוסף תגובה
  • רינת17/07/2006 בשעה 21:02
    22

    תגובה ל-17

    עדיף לנסות ולהתחרט מאשר לא לנסות ולהתחרט... וגם הבלתי יאומן יכול לקרות..
    אנחנו לר כותבים את הרשימות של הקב"ה, הן כבר כתובות ממזמן.. הרבה הצלחה!

    הוסף תגובה
  • טליה17/07/2006 בשעה 18:25
    21

    ליעלי מתגובה 17!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא לוותר
    אם את שואלת אותי, כדאי לך ועוד איך לנסות. את בעצמך אמרת כמה הבחור שווה ועצם העובדה שהוא מוכן לנסוע למרחקים בשביל למצוא את האחת, רק מוסיף לו ומראה שהוא לא מוכן להתפשר בגלל מרחק. זה מראה שהוא גם בחור חכם,רציני ורציונלי שיודע שאולי בשביל למצוא זיווג טוב והגון, עליו להתאמץ. לגבי הלבטים שלך, הכל שטויות! תאמיני לי שאם זה יהיה זה, הכל יתחוור לעומת זה. אם לא תנסי, לא תדעי וחבל שתתחרטי אחר כך (הבנתי שגם ליוסי, הבחור שכתב את הכתבה, הייתה בעיה של מרחק ובגלל שהוא לא ויתר, הוא ניסה וזה אכן הסתדר והגיע לחתונה. אולי זה יקרה גם לך). הלוואי ולכולם הייתה בעיה רק של מרחק, על זה אפשר להתגבר (אנחנו נמצאים בתקופה מודרנית שיש בה תחבורה נורמלית, גם מצפון לדרום ואתם יכולים להפגש גם באמצע...), הרבה זוגות נתקלים בבעיות רציניות יותר, כמו תפישות עולם מנוגדות, דת,אופי שלא מתאים וכו` אז לפי דעתי, מי שלא מנסה בגלל מרחק, הוא סתם טמבל ואפילו חסר אמונה, שכן אם הקב"ה זימן לו, עליו לנסות ולא להתיימר ולומר: "חבל לנסות, כי אולי זה לא ילך..." ובזה לסיים, מי אמר שזה לא ילך? אולי זו תהיה אהבת חייך? מקסימום זה לא הלך, לפחות ניסית... הקב"ה יעזור וגם אם זה לא הלך, הכל לטובה!
    שיהיה לכם בהצלחה

    הוסף תגובה
  • יסמין17/07/2006 בשעה 13:03
    20

    אכן, עלולים לפספס זיווג
    ליוסי ולשאר הקוראים,

    לפני מס` שנים הקשבתי לאחת התכניות הליליות בהן פונים בשאלות לרבנים שונים.
    מישהי התקשרה כדי לשאול על בת משפחתה, שגילה מתקדם, ואינה מוצאת את זיווגה.

    הייתה זו פעם אחת ויחידה בחיי ששמעתי תשובתו של רב בזו הלשון: הבחורה לא תתחתן. בעבר היא פגשה את מי שהיה הזיווג שלה, אבל היא שלחה אותו.

    איני זוכרת מי היה אותו רב בתכנית, אבל הייתי מזועזעת. עובדה, המקרה נשאר חרוט בזכרוני עד היום.

    הוסף תגובה
  • תוהה17/07/2006 בשעה 11:41
    19

    לדנה מ16 ולכותב הכתבה...
    הרי מישהו היה חייב לבוא עם תגובה פרובוקטיבית, לא?
    תמיד יש את האנטי הזה, שחייב להרוס.
    הידד!

    ולכותב הכתבה,
    הגענו למצב שכבר לא מדברים כמו אז, לפעמים מקשקשים במסנג`ר, אבל לא מדברים על מה שהיה ביננו. זה מחזיר אותי קצת אחורה כל פעם, אבל אני לא חושבת שאני צריכה לעשות משהו נוסף, כי בהתחלה כתבתי לו איזושהי הודעת התנצלות על ייבוש לא מכוון.. וזרם נחמד מאז.
    אין לי מושג מה הוא חושב וגם לא מנסה להבין כי זה לא מה שבאמת חשוב.
    אני כבר מזמן הבנתי שאסור לחיות בסרטים.
    אם הוא היה רוצה גם, אבל באמת ולא בהתלבטות, הוא היה מגיע אליי, לא?
    כל תוספת מצידי, לדעתי יכולה רק להראות אותי באור שלילי, ודביק מדי. וזה לא מה שאני רוצה להיות...
    אולי זה פספוס, ואולי לא, אולי זה סתם קראש לא ברור,
    מה שכן, היתה לנו תקשורת מעולה ודיברנו חופשי על מה שהרגשנו וחשבנו, ככה שאם באמת היה לו מה לומר, הוא בטח כבר היה אומר...

    הוסף תגובה
  • לני17/07/2006 בשעה 11:18
    18

    אז יעלי חמודה , לכי על זה......
    אז מה אם זה רחוק. יש אנשים שהזיווג שלהם נמצא מעבר לים. אז מה הם לא יתחתנו? קשה למצוא אדם שמוצא חן גם מבחינת אופי וגם יופי, ושיש מציאת חן הדדית. הלוא לא תפסידי את הסיכוי לפגוש את הזיווג שלך בגלל קושי טכני פעוט?
    וגם מה שהוא מוכן להתאמץ ולהגיע.
    ישר כוח ובהצלחה ושתבשרי לנו בשורות טובות בקרוב. אמן!

    הוסף תגובה
  • יעלי16/07/2006 בשעה 22:50
    17

    האם אני מפספסת הזדמנות|?|
    יש פה משהו מהאתר שאומנם לא נפגשתי איתו אך...
    ראיתי את תמונתו והוא נראה טוב
    התכתבנו 6 פעמים והתרשמתי שהוא גבר מאוד חכם, טוב לב, ישר ,כנה, מתחשב, סבלני,יציב... ובקיצור התחברתי לאופי שלו.
    אבל יש את הבעיה של המרחק אני בדרום הוא בצפון,אפילו לא ניסינו למרות שהוא אמר שלא מפריע לו, ושהוא נוסע רחוק אם צריך בשביל דייט,אך אני מפחדת כי אני חושבת רחוק, הלאה, מה יקרה?, איפה נגור?,ומה עם העבודה?

    אם לומר את האמת אני חושבת על זה הרבה, כי לא קורה לי בד"כ שגם היופי וגם האופי מוצאים חן בעניי.

    הוסף תגובה
  • דנה16/07/2006 בשעה 18:39
    16

    תעשה לי טובה!
    תשמע, רק אחרי שמצאת את האחד אתה מטיף לנו, ככה זה, כשטוב לך אתה יכול לרדת על אחרים ולהגיד "חברים" שלי לא מתאמצים וכו` השכת? איפה היית קודם!!!! בהצלחה לך בהמשך

    הוסף תגובה
  • עוז13/07/2006 בשעה 22:49
    15

    עדיף להתחרט על מעשה ולא על חידלון
    זה המשפט שמתמצת את הכתבה שלך. עדיף להתחרט על משהו שעשית מאשר על משהו שלא עשית כי פחדת מהקושי כי אם לא תנסה, לא תדע... זה המוטו שלי, אחרי מקרה שהיה לי... לצערי לא ניתן להחזיר את הגלגל. תפנימו...
    התחלתי קשר (אמנם לא הרבה פגישות) והכל היה טוב אבל הפסקתי אותו כי הייתה לי תקופה לחוצה והיו הרבה בעיות טכניות שמנעו להפגש וכשהתחרטתי, זה כבר היה מאוחר... באסה! אני יודע שהפסדתי כי אחרי זה נפגשתי אם הרבה בנות שאיתם זה באמת לא הלך (באמת ניסיתי) ואולי איתה באמת היה יוצא משהו...

    הוסף תגובה
  • דלמבר13/07/2006 בשעה 22:49
    14

    האם לא יכול להיות.....
    האם לא יכול להיות מקרה שיוצאים מס` פגישות לא מבוטל, ופשוט מפסיקים את הקשר בגלל שעם הזמן מגלים דברים שלא גילינו קודם...?
    טופס התנהגות מסויים, דברים שבן/ת הזוג לא מוכן לוותר עליו.

    הוסף תגובה
  • חמודה13/07/2006 בשעה 18:30
    13

    הזדמנות
    אני מאוד מאמינה, אני מתפללת כדי למצוא את זיווגי מאוד, ויחד עם זאת אני מנסה כל מיני אפשרויות שמציעים לי , אבל זה לא תמיד מסתדר, כך שאני לא יכולה לומר שפספסתי ולא ניסיתי את ההזדמנות....
    אבל זה מאוד קשה, קשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף

    הוסף תגובה
  • איש שמח13/07/2006 בשעה 14:38
    12

    תגובה ל 10
    אני פונה אליך מ 2 כיוונים אם יש לך סיבה די מוצדקת למכירת האוטו אז אין שום סיבה שתמשיך איתה ותגיד תודה להשם שהיא אמרה לך את הסירוב כעת ולא לאחר חתונה
    אבל מצד שני יתכן ולא הסברת לה את הסיבה והיא אולי חוששת מקמצנות מצדך חלילה כי אחרי הכל זה מאוד הכרחי כיום לכן תראה להיכן הדברים שלי תואמים ולך בכיוון הזה בהצלחה

    הוסף תגובה
  • מיכל13/07/2006 בשעה 12:22
    11

    |מעונן|
    כל מילה אמת...

    הוסף תגובה
  • יוסי13/07/2006 בשעה 03:21
    10

    מישהי דחתי אותי בגלל שאין לי אוטו
    מה יש לך לומר על זה? אני עובד בעבודה מסודרת, משכיל ולא סתם, מה שהפריע לה שמכרתי את האוטו ...

    הוסף תגובה
  • יוסי- כותב הכתבה12/07/2006 בשעה 23:35
    9

    ל"מישהו" מתגובה 8
    אין ספק שאתה צודק, ברור שברגע שזה לא נראה צריך לחתוך אבל אני מדבר על קשר שבו הכל נראה בתור התחלה וחותכים בגלל סיבות טכניות למשל ולא נותנים הזדמנות להכיר כמו שצריך, כי אם היו נותנים, לך תדע... (כמו במקרה שלי...)

    הוסף תגובה
  • מישהו12/07/2006 בשעה 19:28
    8

    תגובה ל-5
    להשקיע בקשר רצוי וכדאי, אבל ממש לא להחזיק בכוח משהו שלא נראה. זה לא פייר לא כלפי עצמך וגם לא כלפי השני.

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת12/07/2006 בשעה 17:04
    7

    הבעיה היא שאין הרבה אנשים רציניים לקשר!
    מכיוון שיש הרבה דגים בים אז אם זה לא הולך איתו/איתה עוברים הלאה למישהו/מישהי אחר/ת. אבל בעצם ככה הוא לא יצליח לשמור על קשר בכלל.. אז מה החכמה בזה??.. או שיש אנשים שרק מדברים ומדברים מתכתבים ומתכתבים ובפועל זה לא עובר לפגישה בכלל למהlt? בגלל המבחר ורוצים לעבור לקשר עם מישהו/מישהי אחר/ת וזה עבר כל גבול! ויש כאלו שמחפשים רק שטויות והבלים ולא קשר רציני בכלל!!

    הוסף תגובה
  • דפנה12/07/2006 בשעה 15:00
    6

    לכותב הכתבה
    יוסי, אתה צודק מאוד!
    שיהיה לך הרבה בהצלחה בע"ה!
    עצה טובה: ללמוד על נישואין דרך ספרי הרב שמחה כהן למשל, או לשמוע את הרב אבנר קוואס(יש גם באתר שלו) כל מה שיכול ללמד ולדעת . נישואין זה משהו אחר..
    והכי טוב, לעבור הכנה לנישואין עם מדריך ומדריכת כלות וחתנים. מזל טוב!

    הוסף תגובה
  • יוסי12/07/2006 בשעה 14:48
    5

    ל"תוהה" מתגובה מס` 3
    שאלת איך יודעים? אז בואי נענה לך כך. אם הכל בסדר בתור התחלה, יש לעשות את מלוא המאמצים ולהשתדל שזה ילך (ומרחק פיזי זה בכלל לא תירוץ, אני אומר את זה מנסיון...) ואם עשיתם הכל, אבל הכלללללללללל וראיתם שאין טעם להמשיך, לעולם לא תרגישו פספוס!
    בהצלחה ותחשבי על זה, אולי לא מאוחר לנסות לתקן. אשמח לשמוע מה את חושבת ואם פעלת...

    הוסף תגובה
  • אילן 12/07/2006 בשעה 14:26
    4

    צודק לאנשים אין סבלנות
    צודק בהחלט , באמת המון בחורים ובחורות חושבים שצריך להרגיש בהיי , כבר מהפגישה הראשונה או השנייה , והם לא מבינים שקשר בונים לאט , כמובן זה בתנאי שהמראה עבר כמו שכתבת , הרי תבינו כל אחד עבר איזשהי אכזבה בחיים וקשה לאנשים לבנות אמון על ההתחלה או להיפתח , לכן צריך את הזמן לבנות קשר .

    הוסף תגובה
  • תוהה12/07/2006 בשעה 13:46
    3

    איך יודעים?
    טוב שכתבת את זה. זה ממש השפיע עליי.
    היה לי מקרה עכשיו עם בחור שדיברנו ממש מלא בטלפון וזרם נפלא, דיברנו על הכל... זאת טעות לדבר הרבה לפני הפגישה, מנסיון אישי קשה. אבל פשוט כך יצא, ועד הפגישה הכל זרם מצויין...
    הפגישה היתה מוזרה. לא מצאנו נושאים..
    אח"כ בשיחת "דרכינו לאן", היה לשנינו נורא קשה להחליט...
    אמרנו לא, ואז מיד אמרנו כן.. ושנינו הרגשנו בדיוק אותו דבר.
    בסוף הבנו שהמרחק הפיזי יהווה בעיה וזה היה התירוץ הסופי.
    אולי זה סתם עוד פגישה שהיתה צריכה לקרות לשנינו, ואולי לא.
    אולי זה ביאס אותי בהתחלה, אבל זה לא בטוח אומר שפיספנו..
    איך אפשר לדעת?
    תמיד האמנתי, ואולי עדיין, שקשר צריך לזרום טוב מההתחלה, אחרת יהיו הרבה קשיים בהמשך.
    אבל מה שאתה אמרת גרם לי פתאום לחשוב שאולי אני טועה...
    איך יודעים מתי צריך להתעקש? אולי זה לא באמת זה...

    הוסף תגובה
  • סתם אחת12/07/2006 בשעה 13:37
    2

    כל כך נכון
    בתור אחת שנעזבה לאחר 9 חודשים, ללא סיבה,(כך הוא אומר וגם חבריו) אני מסכמה לכל מילה שלך.

    הוסף תגובה
  • יוסי12/07/2006 בשעה 11:57
    1

    שלום חבר`ה.זה יוסי כותב הכתבה. להלן תיקון!!!
    פרסמתי את הכתבה דרך הכרטיס של אחותי (מישום שהכרטיס שלי כבר לא נמצא במערכת הוא היה תקופה בהקפאה עד למחיקה סופית) ולכן רשום: אנונימית. סליחה על הבלבול

    הוסף תגובה