חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

האם לבחורות דתיות יש טעם שונה?

האם לבחורות דתיות יש טעם שונה?


קטגוריה: כללי


את השאלה לעיל אני שואל כיוון שאני באמת רוצה לברר תופעה מוזרה ואמיתית
שחקרתי אותה ולא חס וחלילה להשמיץ
והשאלה נשאלת על סמך העובדות הבאות

כשאני יוצא לדייט אחד מ3 דברים יכול לקרות לי כמו לכל אחד אחר
או שהבחורה לא מוצאת חן בעיניי(לאו דוקא רק בגלל יופי) ואז זה מסתיים אחריי פגישה אחת
או שהבחורה נחמדה וטובה אבל אני לא נמשך מיד ואז אני נותן לזה צאנס ואם עדיין זה לא עושה לי את זה אני מסיים את הקשר
וה-3 שאני מגיע לפגישה היא מוצאת חן בעיניי ונמשך אליה מיד מכל הבחינות.

הבעיה מתחילה במקרה ה-3 כשאני מגיע לדייט וסוף סוף מישהי שבאמת מוצאת חן בעיניי
ולא משנה אם היא דתיה או מסורתית אני מרגיש שהיא די תופסת מעצמה ודי נותנות לי להרגיש כאילו "מי אתה בכלל שאני אצא איתך אני ראויה למישהו הרבה יותר טוב ממך" כמובן שהם לא אומרות את זה אבל זה בתחושה שלי .במה זה מתבטא אביא דוגמא אחת להמחשה:בחורה כזו יכולה לדבר ולחייך ולהיות נחמדה
אבל אז כשאתה מוריד אותה בבית היא טורקת לך את הדלת של האוטו בעוצמה כאילו מסמלת ברוך השם שהפגישה הזו נגמרה וכמובן בשיחה שאחריי היא אומרת אתה נחמד ואתה אחלה אבל אתה לא מה שאני מחפשת
ואז זה מעלה בך את התחושה אוליי באמת אתה לא נראה טוב אוליי אתה משעמם?

עד שקרה המקרה הבא :בקיץ יום אחריי פגישה כזו ואחריי יום לא מוצלח בעבודה החלטתי ללכת לים לנקות את הראש
ואז דווקא תיירת שנראית סוף התחילה איתי היא שאלה אותי איזו שהיא שאלה ומכאן הענינים התגלגלו לשיחה קולחת ואז היא אמרה לי שאני very funny guy ושהיא היתה רוצה להפגש איתי
אבל מכיוון שהיא גויה נאלצתי לשקר(לא רציתי להתפתות) ואמרתי שיש לי חברה שאני אוהב ולצערי לא אוכל להפגש וככה זה הסתיים . המקרה הזה העלה בי את הרצון לעשות מחקר
ערב אחד התלבשתי רגיל כמו שאני מתלבש לדייט כדי שיהיו אותם תנאים לניסוי .חבשתי כובע,
והלכתי למועדון של חילונים א-מכיוון שרציתי לדעת מה זה ליין של מסיבות סקרן אותי
ודבר שני רציתי לדעת אם הייתי חילוני איך היו מתייחסות אליי חילוניות
אז קניתי לי בירה וישבתי על הבר תוך שאני בוהה בעבודת הברמנים לאחר יותר משעה שכמעט באתי ללכת התיישבו לידי בחורה ולידה החברה שלה עם בן זוג בהתחלה שני החברות דיברו ואז כשהבחורה השניה הלכה עם החבר שלה למקום אחר הבחנתי מזווית עיני שהיא מסתכלת עליי
אבל לא זזתי ולא הגבתי ואז היא הציתה סיגריה והתיישבה עם הפנים אליי אני לא הזזתי את ראשי הצידה כדיי להביט בה אבל אז היא התקרבה אליי תוך כדי שהיא מאפרת את הסיגריה במאפרה שהייתה מולי במקום לקחת אותה לידה קרוב כשהתופעה חזרה לא יכלתי שלא להביט בה
והיא היתה יפה מאוד אז היא אמרה לי:"חשבתי שכבר לא תשים אלי לב" ומכאן השיחה פשוט זרמה
ודברנו על כל מיני נושאים כיפיים תחביבים וכדו` והיה ממש נחמד אז היא שאלה אם אני רוצה
את הטלפון שלה ואז הרגשתי את הצורך להיות כנה כי היא היתה ממש נחמדה ולא רציתי לשקר לה
וסיפרתי לה שאני דתי ואם היא תרצה לצאת איתי זה אומר שאני שומר שבת ואני אוכל רק במקומות כשרים היא חשבה על זה ואמרה שהיא שמחה שאני כנה אבל היא לא יכולה בלי הבילוי של שבת
ולוותר על המסעדות שהיא אוהבת ונפרדנו כשני ידידים טובים והלכתי לדרכי מאושר.

בעקבות המקרה הזה ועוד כמה מקרים של בחורות חילוניות שהתחילו איתי שנראות אחלה עלתה בי השאלה מה שונה כלכך בבחורות דתיות/.מסורתיות? אוליי הרף ציפיות שלהן גבוה מאוד?
למה בעיניי חילוניות אני כן מוצא חן ודתיות לא? למה הפגישה צריכה להיות כמו ראיון עבודה ? למה כלכך מעניין אותם המסביב(תואר וכדו`) ולא מי אני באמת ?למה בחורות דתיות שצעירות ממני ב-5-7 שנים חושבות שהגיל שלי מבוגר מדי בשבילם לפניי שראו אותי וחילוניות לא? ולמה עד היום (גיל 32)אני לא יכול להגיד שהיה לי קשר עם בחורה דתיה שנהנתי ממנו או שהיתה לי אהבת אמת?

אני מאמין באמונה שלמה שאם הייתי חילוני ומבלה באותם מקומות בילוי הייתי מתאהב יותר מפעם אחת והייתי לבטח גם נשוי היום
אבל שלא תבינו לא נכון אני לרגע לא מתחרט שאני דתי ואני שמח בכל מה שהקבה נתן לי כולל את השבת והדבר היחיד שטוב במסיבות של החילונים זה הבחורות חוץ מזה כל ההתנהלות והאווירה מאוד ריקנית ובוהמית לא הייתי חוזר למקום כזה שנית ......

אני שוב חוזר אני לא חס וחלילה בא להשמיץ פה את הבחורות הדתיות אלא באמת מחפש תשובות לשאלות כי אני מאמין באמונה שלמה שאי שם יש בחורותשנראות טוב גרות במרכז הארץ והם לא כמו אלו שנתקלתי בהם עד היום

נ.ב
1. אני לא מפרסם את שמי מכיוון שאני לא רוצה שמישהי שיצאתי איתה תיפגע אבל לצורך
מענה לתגובותכם אני אקרא לעצמי בשם בדוי -מרקו פולו
2 המחקר נעשה במרכז הארץ כיוון שאני לא יוצא עם בנות שגרות רחוק מידי אני מחפש קשר עם משהי שאני אוכל לראות אותה לעיתים תכופות וזהו בעצם הבסיס לקשר טוב
3 אנא ממכם תרשמו לי תגובות מסקרן אותי מה יש לכן/כם לומר וכמובן שאני אענה חזרה
4 בנות יכולות להגיב גם במייל [email protected]
בשורות טובות ויהי רצון שהחייל החטוף גלעד שביט יחזור לביתו בריא ושלם...
שלכם- מרקו פולו (שם בדוי)
06/07/2006
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • נאור19/07/2006 בשעה 11:20
    38

    תגובה ל -36 ( זוהרית )
    כמה שדברייך נכונים , כל מילה אמת צרופה .
    כולן צנועות , כולן חסודות וברצינות גמורה - חלקן הארי ייכנס למיטה בדייט הראשון או השני ...
    אך זוהרית , האמת לעיתים כואבת , לכן הניחי להן לכתוב דברים שהן עצמן לא מאמינות בכך ...
    הנייר סופג הכל , גם את חוסר היושר הנ"ל

    כל טוב
    מאיר

    הוסף תגובה
  • עמית18/07/2006 בשעה 16:40
    37

    למרקו
    אתה בהחלט צודק ותיארת את המצב לאשורו.
    חבל שכך הם פני הדברים והבנות הדתיות אינם זורמות ולא נותנות באמת צ`אנס למישהו אם הוא לא עונה על כל רשימת המכולת שלהם.
    אני פחות או יותר באותו מצב כמוך ואין עצה ואין תבונה...
    הדבר היחיד - להמשיך להאמין ותבוא האחת שתדע להעריך.
    בהצלחה.

    הוסף תגובה
  • זוהרית18/07/2006 בשעה 12:04
    36

    לכל המתיימרים להכיר חילונים/יות
    זה כבר ממש מכעיס מה שקורה כאן ועוד מדברים על שנאת חינם שהובילה ל.....
    מאיפה אתם מביאים את כל הדעות הצרות, התפיסה הארכאית והראייה הכל כך צרה על העולם החילוני.
    אני באה ממנו.
    הייתי שם וגם בחרתי בעבר את בני הזוג שלי משם ולא לא חשבתי איך יהיה להעביר איתו לילה אחד..... (סליחה על השפה הבוטה לכל הבחורות הדתיות הרגישות כאן).
    די לצביעות שלכן. אתן לא מתייחסות למראה??
    אתן צנועות וחסודות ושומרות מגע??
    נו באמת. יש לי מלא חברים חילוניים, ואפילו מסורתיים דתיים שמספרים לי סיפורים על בחורות דתיות שכביכול מעבירות מסר של צניעות ומרחק ומצד שני מתנהגות ההיפך.
    מצד שני יש בחורות חילוניות - כמו שהייתי בעברי, שבודקות לעומק דברים. תפיסת עולם, ערכים של כבוד וצנעה, כבוד האדם וזכויותיו, תפיסת עולם מתקדמת ולא שוביניסטית, ראייה של שוויונות, חשיבה ועוד דברים מאוד חשובים לזוגיות ולקשר משמעותי ולא רק שמירת שבת וכשרות.
    אז תגידו לי, מאיפה אתן מביאות כאן את הדעות הנחרצות שבחורות חילוניות שטחיות, מחפשות רק סיפוקים מידיים, ולא מתעמקות באמת באופי של האדם.
    מעניין מה קורה כאן?? נשים דתיות פוסלות גברים בגלל שאין להם תואר, כסף ו........
    כמה שטחי זה, לא??

    הוסף תגובה
  • פרפרים בבטן18/07/2006 בשעה 01:34
    35

    דעתי
    אם מישהו הגיע עד להודעה שלי באמת מגיעות לו מחיאות כפיים.
    אמרו פה הרבה דברים: דיברו על מעמד וכו`.אני, בתור מי שיש לו ב"ה את אלו, לא מסכים עם זאת שאמרה את זה.
    הבנות הדתיות פשוט לא יודעות מה הן רוצות. הן מחפשות מישהו לחתונה, מישהו רציני. לכן הן לא מוכנות לבזבז זמן. אבל מרוב שהן יודעות לכאורה מה הן לא רוצות, הן לא יודעות מה הן כן רוצות. כל אחת חושבת שכמה שהיא תסנן יותר בנים זה יעשה אותה יותר "שווה". רבותי, אני אומר את זה על בנות מכובדות שאני מכיר, שלא להזכיר את רפות השכל.
    חוצמזה, אצל חילונים יש היכרות פנים אל פנים. אז אם הלכת לפיק אפ בר והיו שם 20 בנות יפות, אחת התחילה איתך. בשביל להגיע לאותו מצב אתה צריך לצאת עם 200 בנות, מתוכן רק 20 יהיו יפות, ומתוכן אחת תרצה. זה החסרון שבבליינד דייט.
    אז מה הפתרון? אין לי מושג. מפסיקים לשחק משחקים ובודקים כל הצעה ברצינות. שווה להשקיע מחשבה גם בבת הצולעת של השכנה. לא לפסול ישר.

    הוסף תגובה
  • גיא17/07/2006 בשעה 19:36
    34

    אחי, יש לי תשובה לבעיה שלך...
    אתה בן 32 ועד עכשיו יצאת רק עם בנות מהמרכז ולא יצא כלום, אני חושב שהבעיה היא בזה שאתה מגביל את עצמך מבחינה גאוגרפית. למרות שיש הרבה בנות במרכז, אולי האחת והיחידה נמצאת דווקא בצפון או בדרום?! אל תהיה כבד...

    הוסף תגובה
  • משה17/07/2006 בשעה 16:23
    33

    למרקו היקר !:-)
    צהריים טובים לך! אחי ,קודם כול אל יאוש !! באם זה יעזור ,דע לך שנינו בני אותו גיל וגם אני רווק. .רציתי רק לומר לך ,שיש בדבריך המון.אני ,מסורתי פלוס שהתחזק ,ברוך ה`,מזה מספר שנים.בעבר לא הייתי חובש כיפה(לצערי),כך שהמון בחורות ממש יפות ומשכילות התחילו איתי.כעת ,שהנני חובש כיפה הן קצת יותר חוששות לגשת (זה טוב מבחינתי ,כי היום אני מעדיף בחורות בעלות זיקה לדת לאמור -דתיות) אבל כיום אני רואה את הקושי בלהכיר דתיות.ממש קשה ,אסור להתקרב אליהם ולדבר איתם.מה להגיד לך אחי,תחושה לא נוחה.בסך הכול יש לי רצון להתחתן עם דתיה לפחות ,או חרדיה.אך לא הולך.והפחד שלי הגדול שהצטרך בלית-ברירה להתפשר ולקחת חילונית מיני אלה ששדכו לי חברים (משכילות מאוד-כמו הצעות שהביאו לי:עו``ד,מהנדסות ,מורות וכו`. ויפות).ולבנות הדתיות אני פונה אליכן בקריאה-אתן באמת רוצות להתחתן -מספיק עם כול האפיונים הללו שלכן-רוצות כיפה כזה ולא אחרת,באיזה ישיבה למדת,באיזה לא,מה המשרה שלך וכו`.לא עדיף שתסתכלו על הצד הדתי של המיתרס-הבחור שלפניכם הינו דתי-בן של הקדוש ברוך הוא. לא מספיק !!? המשך יום נעים לכולם,משה.

    הוסף תגובה
  • לני17/07/2006 בשעה 11:53
    32

    אז ככה... |בלרינה|
    זה לא פשוט כל העניין של השידוכים.
    אני יכולה לטעון בדיוק ההיפך. יום אחד אני עוד אכתוב ספר הומוריסטי בנושא. כבר קרה שהייתי צריכה להביא איתי משגר זיקוקים כי יש עדיין שחיים בפנטזיה שאם הם לא רואים זיקוקים זה לא זה.
    גם אני חוזרת בתשובה ואין מה לעשות כשחילונים זה יותר קל.
    שאתה בא לפגישה הרבה פעמים יש הרגשה שאתה מגיע לראיון עבודה או מקסימום מוכר רכב.
    צריך גם לדעת להפריד בין הדברים. אני לא יודעת בכמה פגישות היית אבל לא כולם אותו דבר. בטוח שבין הבנות האלה היו גם כאלה שמצאת חן בעינהן והן לא מצאו חן בעייניך.
    לא יצא לך אף פעם לתת לבחורה תשובה שלילית?
    יש עניין שתהיה מציאת חן. וכשיש את זה הרבה יותר קל להמשיך הלאה. ולכל אחד יש את החן ששמור לו עבור בין זוגו.
    אני מאחלת לך מכל הלב שבקרוב מאוד תזכה להכיר את הזיווג שלך משורש הנשמה ותזכה במהרה להקים בית שמח ומאושר ומלא אהבה
    ברכה והצלחה

    הוסף תגובה
  • יעלי16/07/2006 בשעה 23:39
    31

    לאבי מ- 29
    ניסית לחשוב פעם, למה?, למה הן מתנהגות כך?
    הא..., אולי בגלל שבחורה דתיה חושבת לטווח הארוך,ולא "זורמת"( אני אישית שונאת את המילה הזאת,אני לא עובדת בחברת החשמל),שקולה מתונה ומחושבת בכול צעדיה,מחפשת קשר רציני בלבד.

    אני חלילה לא משמיצה או שופטת את הדרך החילונית, איש איש באמונתו יחיה, אבל זו דרך חיים שונה, ועימה גם התנהגויות שונות.

    הוסף תגובה
  • יעלי16/07/2006 בשעה 22:59
    30

    דעתי היא ש:
    לכול בן אדם יש טעם שונה ,זה או אחר.
    אך לדעתי לא מדובר פה בטעם, אלה בצורת חיים שונה,ולכן ולכן יש את השלילי ואת החיובי.
    אז לענינו בהכרויות:
    הבחורות הדתיות קצת יותר בישניות, קצת יותר צנועות, קצת יותר מתונות...

    הוסף תגובה
  • אבי16/07/2006 בשעה 13:08
    29

    אמת ויציב
    כל מילה שלך נכונה גם אני עשיתי מחקר כזה אבל טיפה שונה אני יכול להסביר את התופעה בכך שהבנות החילוניות יותר פתוחות לדברים חדשים והם לא באות בד"כ עם רשימת דרישות מהבחורים ולכן הם נותנות צאנס אפילו אם הוא לא שיא השלמות ולעומת זאת הדתיות אם דבר קטן לא מוצא חן הם פוסלות וחבל ,יתפרסם מאמר באותו נושא על הביקורת שהרב אבינר מעביר על הבנות הדתיות בענין זה ולא שצריכים להתפשר אבל לא לפסול כ"כ מהר לתשומת לבכם בנות!!!

    הוסף תגובה
  • אלינור14/07/2006 בשעה 16:05
    28

    בתור אחת שבאה מהעולם החילוני ...
    היי !
    מה קורה ?

    טוב אז בתור אחת שחוותה את שני העולמות ויצאתי גם עם בחורים חילונים וגם עם בחורים דתיים - כי אני מסורתית שחוזרת בתשובה אבל אני באה מהעולם החילוני אז בוא נגיד שאתה צודק הבנות הדתיות יש להן יותר ציפיות הפגישות יותר רציניות - לא שזה אמור להיות - אבל זה מהסיבה הפשוטה שהפגישה היא למטרה רצינית לקשר שיוביל בסוף לחתונה וזה מה שבחורה דתיה בודקת , בעוד שחילונית אצלה זה סתם לבלות ונראה מה יהיה לא לרציני אולי אפילו לא לחברות . זה ההבדל ....

    זה לא שאתה לא נראה טוב ולא שאתה לא כיפית זה פשוט מה מטרת הפגישה .

    אני למשל לפני שנתיים שהייתי יוצאת עם בחורים ולא הייתי ככ דתיה זה היה סתם כדי שבחור יצא ונבלה וזהו בלי מחשבה אפילו לקשר רציני ,
    היום כשאני יותר בדת אני יוצאת לפגישה במטרה לחתונה ואני רואה עם זה מישהו שאיתו אני רוצה לבנות בית - כמובן שצריכה להיות שיחה קלילה ולכייף ולא איזה ראיון כי גם לי זה קורה עם בחורים דתיים ואני גם לא אוהבת אז זה . אבל עדיים לשיחה יש קצת יותר חשיבות .

    ןלגבי זה שאתה בטוח שהיית עכשיו נשוי - זה לא ככ בטוח ייתכן שהיית מתאהב אבל מי יודע שזה היה מוביל בסוף לחתונה ? זיווג זה משמיים .
    ייתכן שגם ההית מתגרש ?

    אי אפשר לדעת אבל זה שהיית יוצא עם בחורות ומתאהב זה לא אומר שהיית מתחתן - אני אמנם רק בת 22 ויצאתי עם בחורים מהעולם החילוני והספקתי להתאהב וגם להפגע וזה לא תמיד הוביל לחתונה כי החשיבה של העולם החילוני קצת שונה לגבי העתיד .

    בכל אופן שיהיה בהצלחה והכי חשוב להיוץ בשמחה ובאמונה שככה השם רוצה ןשזה לטובה ובעזרתו יהיה בסדר .

    הוסף תגובה
  • מאי 14/07/2006 בשעה 11:01
    27

    הומור שמעתם עליו?...:)


    לכותב היקר..

    רבים פוחדים גם מהומור. ואני ממש אוהבת לצחוק (הצחוק גם בריא לבריאות...) ויש כאלה שלא יודעים איך לאכול את זה שפתאום בחורה דתייה מבינה ויודעת מהו הומור וצחוקים.. חבל אנשים...

    אני מאחלת לך המון הצלחה..

    הוסף תגובה
  • מורן14/07/2006 בשעה 10:45
    26

    כפרה עליך
    בוא תבין משהו שאני אומרת לך עכשיו...
    לדתיות וגם לחילוניות גברים או נשים לכולם חשוב יופי חיצוני אך!! לא לכולם..יש כאלה שזה מעניין יותר חלקם פחות..
    אבל מאמי אצל חילוניות..זה פשוט מאוד התהליך..עושים מהר..והולכים הביתה..יש הבדל כל כך עצום בין חילוניות לדתיות

    הוסף תגובה
  • מרקו פולו14/07/2006 בשעה 01:01
    25

    תגובת הכותב ל-20
    כרגע אימתת את כל חששותי
    הדמות הוירטואלית-הסיוט של חיי
    זה אחד הדברים שחשבתי ולא רציתי להאמין
    כשניסיתי להכנס לראש של אותן בחורות
    אבל אם את אומרת אז כנראה שזו עובדה וחבל שכך המציאות

    הוסף תגובה
  • חן13/07/2006 בשעה 22:11
    24

    המצאה גאונית
    היי מרקו
    אני חושבת שכל הבעיה נובעת מצורת המפגשים של הציבור הדתי כשאתה יושב בדייט אתה מרגיש כמעט כמו לראיון עבודה וקשה לך מאוד לזרום.
    לעומת החילונים שיכולים סתם להתחיל את הקשר משיחת חולין בבר או בכל מקום אחר, כאחת שחזרה בתשובה אני יכולה לומר שהדייטים הראשונים שלי היו כקיעת ים סוף מבחינתי . חזרתי מאוד מבולבלת לכן אני חושבת שאולי יקום אזשהו גאון וימציא למגזר הדתי אזשהו מפגש שהוא גם צנוע, מבחינה הלכתית וגם האנשים ירגישו יותר משוחררים

    הוסף תגובה
  • אבישי13/07/2006 בשעה 20:04
    23

    למספר 8
    שלום יעל,
    כתבת ממש לעניין!
    אף אחד באתר לא נותן צ`אנס אחד לשני וחבל!

    הוסף תגובה
  • חייל במילואים13/07/2006 בשעה 19:51
    22

    6- צודקת לגמריי
    איפה מוצאים את הכרטיס שלך?

    הוסף תגובה
  • ליאת13/07/2006 בשעה 17:34
    21

    לצערי הרב...
    הבנות הדתיות (לא כולן חלק גדול מהן) מייחס חשיבות רבה מידי לתואר, כסף, מעמד, מקצוע.
    ולא מתחייסות באותה החשיבות לאופי, טוב לב.
    ואני מבינה אותן , לא כי כך צריך להיות, אלא כי החברה היא כזו.
    בחורה שתבוא ותציג את החתן שלה שהוא עוסק בחקלאות אפילו שהוא עם האופי הכי מדהים ודתי ברמה מעולה והכל בסדר יהיה לה לא נעים מכל החברות וכל החברה שלה.
    זה בעיה כללית בחברה, ויש פה ושם בנות שלא מסתכלות על הדברים החומריים.
    לסיכום... כותב הכתבה אתה צודק!

    הוסף תגובה
  • שיר13/07/2006 בשעה 17:05
    20

    ממש מבינה!
    כמה שאני מבינה..

    אוף אתה בכל כך צודק.. ואני בחורה..

    יש המון! פסילות..

    ופחות זורמים..

    ויש דמות וירטואלית כזאת בראש..

    ולא משנה כמה אתה אחלה..

    אם אתה לא נכנס לקריטריונים של הדמות הזאת

    זה לא זה..

    מתנשא משהו..

    הוסף תגובה
  • אילן 13/07/2006 בשעה 14:23
    19

    דתיים הם אנשים רציניים מדי ולכן.........
    אתה ממש צודק , לדעתי זה נובע מזה שדתיים הם אנשים יותר רציניים כאלה חינכו אותם להיות רציניים ולדבוק בהלכה וגם במטרה , אבל מצד שני הבנות מחפשות להתרגש מהר מהבחור , שזה לרוב לא קורה בפגישות הראשונות כי זה סוטר , אי אפשר להיות רציני מדי וגם ספונטני או קליל , נכון שיש אנשים שיש בהם את שניהם אבל לרוב זה לא מסתדר ביחד , ולכן קשה יותר לדתיים להיפתח , עד כאן זה מובן , אבל למה לעזאזל לנטוש מהר ולא לתת צאנס לקשר להיבנות לאט לאט עד שתגיע הפתיחות הרצויה.

    הוסף תגובה
  • מרקו פולו12/07/2006 בשעה 21:37
    18

    תגובת הכותב ל-6
    אני חייב לומר שאת קלעת להרגשתי בול
    במיוחד מה שכתבת ב-2 השורות הראשונות וחבל שכך המציאות
    אבל אני חייב לציין שזה מדובר על מי שאני יצאתי
    ואני חלילה לא בא להכליל ציבור שלם כי יש דתיות שהם לא כך אבל בינתיים מי שרציתי עד כה נתנה לי את ההרגשה שאת מציינת

    הוסף תגובה
  • מרקו פולו12/07/2006 בשעה 21:33
    17

    תגובת הכותב ל-5
    אני חייב לתקן אותך חילוניות לא מתעניינות בצד הפיזי בלבד מאוד מעניין אותן מי הבן אדם שמולן
    ולפי מה שאת אומרת על מה שמחפשות בחורות דתיות אז יש לי שוב הערה ומה אם בן אדם שהוא טוב לב אבל אין לו תואר והרמת דת שלו רגילה זה לא מספיק טוב לחיים משותפים?

    הוסף תגובה
  • מרקו פולו12/07/2006 בשעה 21:16
    16

    תגובת הכותב ל-3
    חן חן על הברכה וחופה אצלך בקרוב אמן !
    אני יכול להרגיע אותך לא התייאשתי להיפך מהמחקר קיבלתי חיזוק לעצמי

    הוסף תגובה
  • מרקו פולו12/07/2006 בשעה 21:14
    15

    תגובת הכותב ל-2
    נכון בהחלט אבל בחורות חילוניות מתעניינות מי אתה באמת והמסביב זה המשני הכל עניין של סדר עדיפויות

    הוסף תגובה
  • מרקו פולו12/07/2006 בשעה 21:12
    14

    תגובת הכותב ל-1
    היי

    לפי מה שאת כותבת פה אז התרכובת הכימית
    שלי לא מתאימה לשום בחורה דתית שמצאה חן בעיני לפחות עד כה

    הוסף תגובה
  • רונית12/07/2006 בשעה 20:56
    13

    אז זהו שלא
    לעניות דעתי, בנות דתיות חוקרות יותר לעומק וחשוב להם גיל ועוד כל מיני דברים כי מבחינתם קשר זה משהו רציני ולא סתם משהו חולף שלא יזיק לנסות בשביל בריגוש..
    שמתי לב שבכתבה שלך כתבת הרבה על המראה החיצוני, שזה גורם לך לפסול בנות על ההתחלה, וגם שאתה חושב שדתיות שלא רוצות לא נמשכות למראה שלך, אז צר לי לומר לך אבל המראה זה ממש לא הגורם הכי משמעותי!! ברור שיש למראה חשיבות, וצריך משיכה, אבל- גם אם משהו יראה מהמם אבל יהיה לו אופי נוראי, או דעות שלא מתאימות למשהי, זה לא ילך.. לפחות לא לאורך זמן. והגיוני, שמראה חיצוני פלות משעותי לבנות..
    שיהיה בהצלחה, ואל תפסיק לנסות ולהכיר את הבחורה המתאימה.. ואני לא חושבת שמחקרים בנושא יעזו יותר מידי, אלא לנסות ולבנות את עצמך ולראות אם מה שאתה מחפש באמת מתאים לך.
    שיהיה בהצלחה!!

    הוסף תגובה
  • מישהו12/07/2006 בשעה 19:38
    12

    תגובה ל-5
    אהבה ומשיכה מינית הם דברים שיש ביניהם קשר אך הם אינם אותו הדבר בשום אופן, וכמו שאת כניראה יודעת את זה – כך גם החילוניות. הן לא ריקניות, וחבל לזלזל.

    כדי להצליח בזוגיות, צריך גם התאמה וגם אהבה. כל מי שמחפש אחד מהדברים האלה, ולא משנה איזה מהם, מקטין את הסיכוי שלו להיות מאושר בזוגיות.

    הוסף תגובה
  • יוסי12/07/2006 בשעה 18:27
    11

    אל מרקו פולו
    אני גם בדעתך ,הדברים שתיארת בכתבה שלך
    קרו לי את אותו הדבר, אני לפעמים משתגע מה הבנות הדתיות מחפשות בקשר רציני ? כמה שאתה חמוד וטוב בתכונות אופי, עם מראה חיצוני נחמד . הבנות שוללות אותך למרות שאתה בחור דתי ,

    הוסף תגובה
  • נאור , 12/07/2006 בשעה 16:52
    10

    תגובה לליאת , לאורה ולמתיימרים להכיר את ...
    הנשים החילוניות ...
    צר לי אך נשגב מבינתי להבין מהיכן אתן שואבות את כל בליל השטויות שכתבתן ( מחילה על השפה , אך זה ממש מתבקש ) ....
    אורה , הבנות החילוניות ל-א חיות באווירה מתירנית וריקנית. הבנות החילוניות אורה יודעות מהי אהבה לא פחות ממך וכאחד ששאל אותן ( איני בטוח שאת פעם שאלת ולו אחת מהן ) הן מעולם לא התבלבלו בין אהבה למשיכה מינית .
    ליאת , סורי אך גם את לא מצויה בניבכי החברה החילונית . גם אם אתה חתיך אין זו ערובה כי בחורה חילונית "תחטוף" אותך - מדובר בדיסאינפורמאציה מוחלטת .
    איני סנגור של החברה החילונית , אולם בתור אחד שהיה חלק ממנה במשך 28 שנים וש-כ-ל משפחתו עדיין נמנית עימה , צר לי שאין לכן מושג על מה אתן מדברות - אך זה לא מפריע לכן לכתוב זאת .
    והערה קטנה לסיום - אני זורק לשתיכן את הכפפה ומזמינכן לחפש כאן באתר כרטיסים של בחורות שבכרטיסן לא נכתב "בחור הנראה טוב" - באחריות , המשימה לא תהיה קלה עבורכן .

    כל טוב
    מאיר

    הוסף תגובה
  • לימור12/07/2006 בשעה 16:40
    9

    דעתי..
    מה שאני הולכת להגיד ייאמר בהכללה אך חשוב לי לציין שזה לא אומר שכ-ו-ל-ן כאלה אני בטוחה שיש כאלה שהם לא ויש הרבה. ולתשובה שלי..

    אני חושבת שלרוב הבנות החילוניות כשהן יוצאות לפאבים ולמסיבות הן לא מחפשות משהו רציני, הן יכולות לנצל את ההנאה עד הסוף ובסוף לזרוק. הרי אחת רצינית לא תסתובב שם ותתחיל עם כל אחד שהיא רואה.
    אולי אתה באמת בחור שניראה טוב ויש כאלה שחושבות שאין להן מה להפסיד.
    בנות דתיות בד"כ מחפשות קשר רציני יותר ועמוק, אולי מכאן בא ההבדל. ברור שבנות חילוניות מחפשות קשר עמוק בשלב כלשהו אבל לרוב בהתחלה זה לא יהיה כך.
    חוץ מזה ייתכן שזה מן חוק מרפי שכזה..

    בהצלחה!

    הוסף תגובה
  • אנונימי12/07/2006 בשעה 16:16
    8

    מירי היקרה..
    צר לי שאת חושבת ככה שלבנות הדתיות לא חשוב המראה החיצוני:)
    חשוב לכן מאוד! לא פחות מכסף ,אופי, ותואר.
    אתם לא מבינים דבר אחד, הכל מהקב"ה!
    לא חסר לי כסף, יש לי מקצוע מכובד ומעמד ואני לא מכוער ולא נשוי...איך??

    הוסף תגובה
  • יעל12/07/2006 בשעה 16:15
    7

    ואני חושבת
    שמה שמפריע - זה לא המראה שלך
    ולא הבחורות הדתיות, ולא הפתיחות של החילוניות.

    מה שמפריע היא צורת המפגש הדייטית -
    ברגע שאתה בפאב אין עליך לחץ, נחמד - זורמים
    וממילא כל הקשרים גם עם התיירת לא נמשכו -
    כך שלא נמצא בהם הפגם.

    בדייט - שהיא צורת מפגש מאולצת אתה ישר חושב קדימה - עם זה אני אתחתן?
    וזה מה שהורס ולא מאפשר לתת צ`אנס -
    א"א לדעת אחרי פגישה אחת כלום -
    וגם לא אחרי שתיים (רק אולי מראה חיצוני, שאין מצב שתמשך אליו...)
    והיום אף אחד לא נותן צ`אנס - כי בתא ההודעות ממתינות עוד 3 הודעות של בחורות אחרות, ואוי ואבוי מה אני מפספס -

    אז האמת שמה שאתה מפספס זה את הבחורה שיושבת מולך שמאוד נחמדה וטרחה והגיעה לדייט איתך, אז לא תתן לה צ`אנס?

    הוסף תגובה
  • ליאת12/07/2006 בשעה 15:25
    6

    אתה צודק
    הבעיה היא שאצל הדתיות משחק המעמד, התואר, הכסף, ואח"כ אהבה!
    בחורה דתייה לא תצא איתך אם אתה אינסטלטור אפילו שתהיה חתיך סוף ואופי מעולה , וזה למה?! בגלל מה יגידו!
    אצל החילוניות זה שונה, בחורה רואה אותך אתה חתיך יש קליק , יאלה זורמים.
    בהצלחה לך!

    הוסף תגובה
  • אורה12/07/2006 בשעה 14:50
    5

    אני בטוחה
    אני בטוחה שאתה נראה מצויין ,וברור שחילוניות מחשיבות את זה כדבר ראשון, מכיוון שהן חיות באוירה מתירנית וריקנית ומחפשות קשר פיזי בעיקר.. (העיקר להנות ולמצא "אהבה". ואם תשאל אותן מהי אהבה, הן יבלבלו בין זה לבין משיכה מינית..).
    לעומת הבנות הדתיות שאכן מחפשות את הבן זוג ומחשיבות את המקצוע שלו, ואת הרמה הדתית שלו, ואת כל שאר הפרטים ה"לא רומנטיים" אבל חשובים לחיים משותפים!
    ה` יעזור שתבין ותקבל את העניין ותמצא את זיווגך הטוב ביותר והאמיתי לחיים מאושרים ומשותפים.
    ואנא, חפש אותה במקומות הנכונים..
    בהצלחה!

    הוסף תגובה
  • אסתר12/07/2006 בשעה 14:36
    4

    למרקו
    היי מרקו,

    מה שרשמת אל תשים לב תעריך את עצמך וככה יעריכו אותך (בניסיון).
    אל תתיאש בעז"ה תמצא את בת זוגתך עוד השנה אמן.

    הוסף תגובה
  • אסתר12/07/2006 בשעה 14:36
    3

    למרקו
    היי מרקו,

    מה שרשמת אל תשים לב תעריך את עצמך וככה יעריכו אותך (בניסיון).
    אל תתיאש בעז"ה תמצא את בת זוגתך עוד השנה אמן.

    הוסף תגובה
  • נאור12/07/2006 בשעה 14:17
    2

    פשוט מאוד ,
    לבחורות חילוניות קל הרבה יותר לפתח שיחה עם גברים היות שמגיל הגנון בחינוך הוא מעורב ולכן התקשורת לא עומדת לרועץ .
    כנ"ל הגברים הדתיים - עת הם מתחילים לצאת לדייטים, הם סגורים יותר ולא תמיד קל להם לתקשר עם הנשים ( בהמשך הם "משתפשפים" ) .
    ולסיום, מניסיון גם את הבנות החילוניות מעניין תואר וכל "המסביב" כהגדרתך , תלוי רק היכן אתה מחפש אותן .....
    בהצלחה
    מאיר

    הוסף תגובה
  • מירי12/07/2006 בשעה 09:43
    1

    מרקופולנסקי
    קודם כל, אתה מתנסח ממש יפה.
    שנית,בעיני הבעיה היא לא בבנות הדתיות או בבנות הילוניות ולא בך...השגרת דייטים שאתה מתאר לא פוסחת על אפאחד מאיתנו (חוץ מאלה שגדלו יחד בבני עקיבא או נפגשו באוטובוס וכאלה..) וזה לא קשור למה שאתה משדר או למה שהן מחפשות...זה עניין של כימיה, גורם שיש בכל המגזרים בעיני..ואם כבר אתה מתיחס לעניין המראה החיצוני- זה עניין שפחות שמים עליו דגש בציבור הדתי (לפחות,עד כמה שמודים בזה)ולכן, זה שאתה נראה טוב, אמנם עוזר לא מעט, אבל גם אם היית נראה קצת פחות טוב, זה היה גורם פחות משמעותי בעיני הבנות הדתיות. ושוב...רק לדעתי..
    שיהיה אחלה יום
    ובהצלחה...

    הוסף תגובה