חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

האינטרנט כלי למצוא אהבה או סתם אשלייה ?:-0

האינטרנט כלי למצוא אהבה או סתם אשלייה ?:-0


קטגוריה: כללי


לפעמיים אני חושב מה לי ולהכרות באינטרנט ,
ויש את הצד האחד שומר תשמע יש המון סיפורים שזוגות התחתנו מהיאנטרנט.
ויש את הצד השני שאומר תשמע אנשים רציניים שתופסים מעצמם לא יפנו לאינטרנט להכיר זה סתם אשלייה.

לאחר מספר פגישות עם בחורות דתיות באתר שלא צלחו ,חשבתי לעצמי מי צודק בין הצדדים שציינתי למעלה,
ואין לי תשובה אני מבולבל פשוט ניסיתי הכל ,אבל זה לא זה פשוט זה לא זה,
בתור בחור דתי נשים דתיות כבר לא עושות לי את זה ,ואולי רק בגלל שלא "נפלתי" על האחת הנכונה

אני לא יודע כבר מה לחשוב ,אבל דבר אחד אני יודע שלאחרונה אני יוצא בחורה חילונית ביותר

וממש מצליח לי איתה והקשר פשוט מתקדם יפה מאוד והבנתי שהיא חילונית והיא פשוט שלמה עם זה וטוב לה ופתאום גם לי טוב ועוד בתור דתי ,וזה אחרי 3 שנים של נסיונות להכיר בחורה דתיה עשרות פגישות בכל הדרכים ושום דבר ,התכתביות באינטרנט שיחות טלפון פגישות כלום פשוט זה לא עשה לי את זה
לפני חודשים אמרתי אשנה כיוון אלך לכיוון החילוני וואלה הצלחה מאין כמוה ,פגישות מוצלחות ולאחרונה קשר מוצלח ,
לא מבין ממש לא מבין את המורכבות הזו שיש בעולם הנשי הדתי שכל כך הרחיק אותי ממנו
ואני בדילמה מוסרית עקב היותי דתי
אולי נמצא תשובה אצלכם
26/06/2006
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • אנונימוס17/07/2006 בשעה 23:34
    24

    להי. ולהגר היקרה
    הי,,,,ממי, אני מצטער עם פגעתי בך, אבל אני עומד על כך שבחורה חילונית מתעסקת פחות בגשמיות ויותר ברגש.
    ובבקשה על תכשילי אותי בגלל הכתב, כי בע"פ אני יכול לבחון את הבוחנים לפרופסורה.
    וחוץ מזה אני אדם דתי כמוך ואולי יותר ומאוד גאה בזה.
    ולהגר תודה רבה על ההבנה וסינגור, אני שמח לגלות שיש עוד בנות נחמדות כמוך.
    יש מצב להכיר אותך?

    הוסף תגובה
  • הגר11/07/2006 בשעה 18:57
    23

    להיי ולאנונימוס
    להיי - תרגעי קצת, את מאוד תוקפנית בתגובות שלך.
    קצת קשה לבן-אדם לכתוב ולהתנסח, ואת תופסת אותו ב"מילה", קצת עדינות.

    לאנונימוס- אני גאה בך על המאמץ של הכתיבה, אך לא חושבת כמוך, בכול אופן הרבה הצלחה.

    הוסף תגובה
  • אלומת אור11/07/2006 בשעה 14:06
    22

    לכותב היקר, מה ההתלבטות?
    כתבת שנטשת את המגזר הדתי בגלל המורכבות שלו ואתה מוצא סיפוק עם בחורה חילונית, נו.... מה הבעיה?
    טוב לך כך, אז תמשיך. תלך אחרי נטיות ליבך!!
    ואת הבחורות המסובכות תשאיר בצד , לבטח ימצא מסובך תורן שיתאים לסוג הזה...

    רק מה שאתה נמצא ב"דילמה מוסרית" - ושאלתי היא איזה דילמה בדיוק? אתה טוען שטוב לך והקשר מצוין. עזוב אותך מדת.... העיקר האהבה.

    וברצינות, אם אתה דתי מכל סוג שהוא, צר לי אך בשביל רק להיכנס לקשר הזה (מבלי להחליט להתחתן או לא), אתה כבר אמור להיות רחוק מן הדת כמטחווי קשת. אתה לא חושב שבהתנהגותך אתה סותר את הדת עליה אתה יושב???
    או שהחלטת לעשות "פסק זמן-דת" ולהתחבר עם חילונית...
    הכל בסדר, אם אתה שלם עם עצמך....
    והיות שלא - תבחר מבין שניהם:
    או דת או (מדינה) חברה חילונית.

    הצלח בבחירה.

    הוסף תגובה
  • רעות11/07/2006 בשעה 10:26
    21

    מנסיון...
    ראיתי שציינת שאתה יוצא עם בחורה חילונית. זה אמנם נראה ורוד עכשיו, כי אתם מכבדים אחד את השני, זה אמנם דיי מצליח כרגע, כשאתם רק יוצאים ביחד, אולם אני חייבת לומר לך מנסיוני, שבעתיד הרחוק יהיה לכם קשה מאוד להקים בית. כי כרגע אתם רק שניים וכל אחד יכול לעשות ככל העולה על רוחו "איש באמונתו יחיה" אולם נשאלת השאלה, מה יקרה כשתרצו להביא ילדים לעולם שכזה?
    אז נכון, לפעמים זה נראה אפילו קצת קסום, ילד שגדל בפתיחות מסוימת, אבל זה עלול לבלבל אותו ממש ולגרום גם לקונפליקטים ביניכם למשל: יום שבת והיא רוצה לנסוע עם הילד להוריה... מה יקרה במצב כזה?
    עליי לציין כי אני באה מרקע מסורתי-דתי וגדלתי במסגרות חילוניות. באופן טבעי גם יצאתי עם אנשים חילוניים גמורים. היו לי שני קשרים רציניים, האחד במשך יותר משנה והשני במשך שבעה חודשים. בשני הקשרים, כאשר הסתכלתי על טווח עתידי של הקמת בית ומשפחה, נוכחתי לדעת שכמעט אין לזה מקום. לאחר הפרחידה מהבחור שיצאנו שנה מצאתי את עצמי כותבת שיר שאומר באופן כללי שאם אני לא אוותר עליו ועל הקשר שלנו, אני אאלץ לוותר על חלק ממני בשבילו (הדת והעולם היהודי)
    ועוד נקודה קטנה למחשבה... יש כאן כאלו שאמרו שזה לא יכול להצליח אלא אם היא תתקרב לעולם הדתי. אני רוצה להוסיף סיוג קטן להצעה/אמירה הזו. לדעתי, גם אם היא תתחיל לקיים מצוות, אם זה יהיה רק למענך, זה עלול להתפוצץ בפניך ביום מן הימים, בריב הראשון הגדול עלולים להפלט מפיה משפטים ארסיים והרסניים כמו: "אני שיניתי את חיי רק בשבילך, וזה מה שאני מקבלת..." או משפטים אחרים באותו הסגנון. ובקיצור... זה יכול להצליח רק אם תהיה לה קרבה מסוימת לדת, ואם הקרבה הזו תבוא מתוכה ולא רק ממך.
    זהו...
    שיהיה בהצלחה לכולם...

    הוסף תגובה
  • היי11/07/2006 בשעה 02:38
    20

    לאנונימוס וכל השאר -
    אם הדתיות הרבה יותר גשמיות מהחילוניות, ואינן יודעות לתת אהבה, מי צריך כאלו נשים??
    אולי כותב הכתבה צודק בבחירתו! ואם הוא צודק, מדוע אתה מנסה לשכנע אותו לחפש בשבט שלו? איזו אכסיומה מטופשת היא זו?
    או
    שתפסיק להתנסח בכזו כלליות, ותסביר למה אתה מתכוון כשאתה אומר "גשמיות", לעיתים מבלבלים את המושג עם "ראש על הכתפיים".
    דבר נוסף, להיות "דתי" יכול להתפרש מעומק הים ועד גובה הגלים. אז לאיזה "דתיות" התכוונת?
    מה שלא יהיה, פרופסורה משיגים לאחר תחקיר נושא ולא לפי הכמות הנוחתת עליך.
    ממני- דתיה גאה,
    השואפת לחיים רוחניים
    ולא בוחלת באמצעים גשמיים!

    הוסף תגובה
  • אנונימוס10/07/2006 בשעה 22:43
    19

    חמוד יש לי פרופסורה ב,,,,
    בבעיות מסוג כמו שלך. אני עומד להגיד לך את האמת אך ורק את האמת.
    אני אדם דתי שחי כבר שנים רבות בעולם החילוני. אני יצאתי אם בנות משני העולמות מגיל 14. אני חושב שיש בידיי שיא פגישות/חברות
    בכל אתריי השידוכים הדתיים והחילוניים כאחד,
    אני רק אומר לך כמה בנות ופגישות זה, כשלוש מאות בנות שפגשתי ממש.
    אני אומר לך את האמת כמו שכתבה ליאת הדתיות שצריכות להיות יותר רוחניות הן באמת מאוד גשמיות.
    אני אישית לא ממש נפלתי בקטע הזה.
    אני לא ממליץ לך ליצור קשר עם חילונית ולו רק בגלל שזה לא בסטטוס שלך, אולי באמת החילוניות מבלות יותר שלא כמו בדתיות (יורצאיד ושבע ברכות)אני חושב אתה נפלתה ליאוש קצת, תן לזה לעבור מעליך ותמשיך לחפש בשבט שלך, ואשם יעזור לך למצא את המיועדת בקרוב ממש אמן .
    אני מאוד מקווה שהבנת אותי.
    אני לא ממש יודע לכתוב, אבל למענך ניסיתי.

    הוסף תגובה
  • גלי07/07/2006 בשעה 17:34
    18

    שומר נפשו ירחק..
    עלם ...
    עצה מלב אל לב...ומתוך ניסיון... שומר נפשו ולבו ירחק...שלא יכאב לך הלב...
    אם אתה באמת דתי וזה חשוב לך אז במעבר לחיים האמיתיים זה כמעט בלתי אפשרי עם העלמת חן שמצאת לך...
    אל תתייאש

    הוסף תגובה
  • היי07/07/2006 בשעה 17:05
    17

    לליאת
    לא הבנתי איך הגעת למסקנה שלבנות החילוניות יש אהבה ואצלנו אין.

    הוסף תגובה
  • משה07/07/2006 בשעה 16:21
    16

    לנאור
    צודק הגזמתי (בטעות האמנם, אבל הגזמתי)

    בדקתי עכשיו באתר של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, זה עמד על בערך 20 אחוז גירושין סך הכל בחברה הישראלית לפני 5 שנים.

    למרות שאני מאמין שעדיין יש את אלו שמעלית את הממוצע, ואלו שמורידים אותו...

    בברכה
    שבת שלום ומבורך לכולם!
    משה

    הוסף תגובה
  • נאור07/07/2006 בשעה 12:43
    15

    תגובה למשה (12) ,
    קצת ניסחפת ידידי - 50 אחוז מהזוגות הנישאים המשתייכים לציבור החילוני מתגרשים ?
    נו באמת .....
    אפשר להקצין , אך לפחות לשמור על גבול הטעם הטוב ....
    שבת שלום

    מאיר

    הוסף תגובה
  • ליאת07/07/2006 בשעה 00:32
    14

    למשה...
    כמה משפחות דתיות חיי הנישואין בזבל?
    כמה חיים וסובלים?
    כמה לא רוצים להתגרש בגלל מה יגידו?
    כמה לא רוצים להתגרש כי הם יהיו סוג ב?

    הוסף תגובה
  • רינת06/07/2006 בשעה 20:13
    13

    שלום לכולם,
    אני בחורה דתייה ואני יכולה לומר שנכון עם בחור חילוני קשה לבנות בית כי התפיסות והשקפות העולם שונות וזה דיי מסבך את העניין, אבל גם דתיים זה כבר לא שוס, יצא לי לפגוש לא מעט דתיים שמגדירים עצמם כדתיים ובעלי השקפות דומות לשלי, אבל מבחינת פתיחות הרבה יותר משתייכים לעולם החילוני, אז איך אני כבחורה דתייה אמורה להסתדר עם בחורים דתיים כאלו.

    הוסף תגובה
  • משה06/07/2006 בשעה 18:45
    12

    ליאת
    אמרת שלהם יש את המושג אהבה ולנו אין, תוכלי בבקשה להגדיר לי למה את קוראת אהבה?

    באופן סטטיסטי, מתוך כל שני זוגות חילונים שתלכי לחתונה שלהם, אחד יתגרש. יש לך הסבר לזה? אולי האהבה גורמת לגירושים...?

    בברכה
    משה

    הוסף תגובה
  • ליאת06/07/2006 בשעה 11:56
    11

    ל"היי"
    אני לא אמרתי שהבנות הלא דתיות הן רוחניות , ממש לא, ואני גם חושבת שזה לא טוב לבחור דתי לצאת עם חילוניה בגלל כל נושא הדת.
    אך... אצלהן יש את המושג אהבה, ואצלנו אין!
    אצלנו יש תואר, כסף, כבוד, מעמד,

    הוסף תגובה
  • היי05/07/2006 בשעה 21:59
    10

    לליאת (8)
    ליאת, את באמת חושבת שלבנות החילוניות לא אכפת מחיצוניות, כסף וכל השאר???
    הייייי, אנחנו חיות על אותו כוכב?!
    אם זה לא מעניין אותן, והן כאלה רוחניות ובכל זאת חילוניות, בררי עבורי ממה הן ניזונות. אולי גם אני אאמץ את הדרך שלהן.
    העובדה שהיא "רוצה אותו כפי שהוא" נובעת מההיכרות הספונטנית. באותה מידה זה יכול היה לקרות עם בחורה דתית. הייתי רוצה לראות את חוסר החומריות הזו לאחר נישואים, או יותר נכון את הצעידה שלה לקראתו בנושאים רוחניים. או עוד יותר נכון ל-א הייתי רוצה לראות אותו מסתבך.

    הוסף תגובה
  • ישראלי05/07/2006 בשעה 19:23
    9

    תגובת הפרופ
    דתי שיוצא אם חילוניה ???? לאחר החיבוקים והנשיקות המתבקשות,האישה מסתכלת על הציור שזה עתה קיבלה כמתנת יום הולדת –טבע דומם:על שולחן מונחים ורד אדום בקבוק שמפניה,כיכר לחם ובקבוק חלב. היא פונה אל הבעל ושואלת מה לדעתו המשמעות של הציור,בגללו הוא בחר בו למתנה. הבעל עונה:"חביבתי,כאשר התחתנו, היית בשנות העשרים שלך,ודמית לורד רענן, בשנות השלושים נדמית לי כיין שמפניה תוסס,בשנות הארבעים היית כמו לחם טרי,חם ומשביע ועתה בשנות החמישים את מזכירה לי פרה עתירת חלב." האישה לא ממש מתלהבת מהמשל של הבעל ומיד עונה לו:"יקירי, יש איזה שהוא עומק במשל שלך,?או שבעצם אתה מתחיל להזדקן ולאט לאט אתה מאבד את נימוסיך.אבל בכל מקרה אני רוצה להוסיף כדי שתדע –באמת,בת עשרים הייתי כמו ורד אדום וריחני,אלא שאת עלי הכותרת הראשונים,לא אתה תלשת. בשנות השלושים שלי,הייתי אכן כמו שמפניה תוססת ומשכרת,אלה שאתה שתית רק את השארית מהבקבוק לאחר שרוב השמפניה התפזרה בין החוגגים מיד עם שליפת הפקק. בשנות הארבעים,באמת דמיתי לכיכר לחם,חם,מהביל ומשביע,אלא שאתה קיבלת רק את הקליפה שנשארה בערב עם חזרתך מהעבודה,
    ואילו עתה,שאני בת חמישים,אמרת שאני דומה לפרה המניבה חלב,רק כדאי שתדע שיש בסביבה כמה פרים המתעניינים לדעת מתי החמור יוצא מהבית .לסיכום
    מי שבמשך היום חושב כמו סוס.חרוץ כמו דבורה חזק כמו שור ובערב יוצא לדייט כמו כלב חייב ללכת לרופא חיות.סביר להניח שהבעיה היא שהוא חמור. {ואמרו חזל .זקני עמי ארצות ככל שמזדקנים דעתם מיטפשת}אתה יצור נאלח חסר בושה .זיבלון .אין פלא שהדתיות לא רוצות אותך. דתי שיוצא אם חילוניה??? חילוניהההה .גמרת -?לקרוא. זה מה שיהיה .וזה כואב בסוף

    הוסף תגובה
  • ליאת05/07/2006 בשעה 15:21
    8

    לצערי הרב אתה צודק!
    הבנות הדתיות מלאות בדרישות חומרניות של תואר כסף וכדומה , ואין אצהלם אהבה ,
    בניגוד לבנות הלא הדתיות, שאצלן הן רואות אותך נדלקות ורוצות אותך כמו שאתה.
    אתה ממש צודק לצערי

    הוסף תגובה
  • גיא05/07/2006 בשעה 14:25
    7

    הכל בגלל שאנחנו אמצע...........
    לדעתי הבעיה היא ב "אמצע" שרובנו נמצאים בו אני מתכוון מבחינה דתית , כי אם היינו חרדים היינו מתחתנים בגיל 19 ולא שואלים הרבה שאלות ולא מגיעים לבררנות הזו , או אם היינו דתיים לאומיים חזקים אז השדכנית בישיבת ההסדר כבר היתה מוצאת לנו מישהי בגיל 22 , בקיצור אנחנו נמצאים בין שני עולמות שלפעמים אנחנו גם טועמים הרבה מהעולם החילוני , וכך אנחנו מגיעים לידי בלבול עד שנמאס לנו ואז אנחנו עוברים לחפש מעבר לכביש ( הכוונה בעולם החילוני ) מה שקרה לך .

    הוסף תגובה
  • היי05/07/2006 בשעה 11:12
    6

    היי לך
    אתרי השידוכים הם דרך נוספת גם אם לא בטוחה ב-100%, אם מלאת בחייך ולו טופס יחיד של לוטו, אל תאמר לי שהיית בטוח שהמיליונים נועדו עבורך.
    לגבי הקשר עם האקסית, אני סבורה שתגובתי מיותרת לחלוטין לאחר תגובות כ"כ אמיתיות ועוצמתיות.
    אין לי ספק שאם היו מצמידים סכין לצווארך ובלבד שתחלל שבת, היית בז להם ומוסר נפשך על כך. והנה, בחיים פשוטים הזורמים על מי מנוחות אתה עומד שלוו אל מול דתך העומדת, לטעמי, בסיכון גבוה.
    נראה לי, שלאחר שתחליט בתוך תוכך לאן אתה שייך, ועד כמה אתה מוכן להקריב עבור אותם ערכים, לפחות יהיה לך רווח נקי מהבלבול הטורדני.
    אגב, לא קשה לנחש למה הקשר ביניכם כה זורם כעת. אך אני תוהה אם אותה זרימה תמשיך לאחר נישואים......

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת05/07/2006 בשעה 09:08
    5

    האינטרנט הוא כלי שתלוי איך אתה משתמש בו..
    הזיווג לפי המעשים..
    אם אתה משתמש בו לטובה ולא מחפש שטויות ומקומות גלישה הרסניים אזי הוא טוב ואם תגלוש במקומות רעים אזי תחיה בעולם השקר בעולם אשליה.. והכל תלוי באדם עצמו אם הוא רציני למציאת בת זוג באמת האינטרנט יוכל לסייעו במהרה אך אם יכיר המון בנות בו זמנית מכייוון שדרך האינטרנט יש גישה להמון דגים הוא יפול בדרכו ..
    ודיי לחכימה ברמיזה!!

    הוסף תגובה
  • נאור05/07/2006 בשעה 08:44
    4

    דעתי ,
    אני בהחלט מסכים איתך. רק אחוז מזערי ביותר יצליח למצוא את שאהבה נפשו דרך מדיה זו .
    חייבים להיות אופטימיים ולקוות , אך אזור להשלות עצמנו - הסיכויים כה נמוכים ושואפים לאפס.
    ע"מ לסבר את האוזן אומר לך כי בדוסי דייט נמצאים כ 25000 איש במאגר .
    האתר קיים לפחות 8 שנים .
    152 זוגות ב-ל-ב-ד נישאו בעזרתו במהלך כל השנים הללו ( אוקיי , לא כולם מדווחים , נאמר 300 זוגות נישאו - בסביבות שני אחוז בלבד ) .
    לכן עצתי לך - נסה בעיקר דרכים אחרות , רב הסיכויים שמאתרי היכרויות בוויב לא תבוא לך הישועה .
    ולנושא השני שהעלית - זוגיות עם חילונית .
    אין עוררין על כך כי מדובר בעולם קל הרבה יותר להיכרויות . אולם , דת היא הרבה יותר מורכבת מההתנהלות שציינת.
    כעת אתה בקשר עם בחורה חילונית , האם היא תשמור שבת , טהרת המשפחה , כשרות ? איך היא תעשה זאת אם הדבר לא בא מתוכה פנימה ?
    לדעתי זהו צעד מסוכן מאוד להיות דתי . ייתכן והינך צעיר , אך דע ידידי - אין לך השגה כמה כוח יש לאישה . חבל להכביר במילים - אישה יכולה להעלות אותך מעלה מעלה ואישה יכולה להפוך אותך לחילוני כמותה .
    חכם לא נכנס לסיכונים מיותרים
    לשיקולך
    מאיר

    הוסף תגובה
  • מישהו05/07/2006 בשעה 00:16
    3

    שיהיה בהצלחה איתה,
    אבל ממש לא ברור לי מה הקשר. מה, דתיה זה אופי? זה מראה? במקרה מצאת בחורה מתאימה שהיא חילונית, באותה מידה יכולת למצוא בחורה מתאימה שהיא דתיה.

    הוסף תגובה
  • אייל04/07/2006 בשעה 23:19
    2

    לא ולא ולא ולא
    רק אם היא תשנה את אורחות חייה להיות לפי תורה ומצוות. אפילו אלף שנים תצטרך לחכות - עדיין זהו היסוד הבסיסי ביותר של החיים להקים בית המתנהל לחיי תורה ויהדות. נטישת העיקרון הזה הרי היא כנטישת היהדות.
    יש בעולם החילוני אלפי נשים הצמאות לגבר ולזוגיות, וקל ביותר להתפתות ולקחת מביניהן אישה. יש נשים חילוניות שמוכנות שהגבר שלהן ישכב עם עוד נשים ובלבד שיוסיף להיות גם איתן!!! לכן זהו המאבק הגדול שכל גבר דתי מנהל כיום וזו המלחמה האמיתית ביצר. לא להתפתות לפיתויי העולם החילוני הכללי האזרחי. להילחם בזה ולנצח. עד שתמצא את האישה שחיה באופן שאתה מצווה לחיות בו כל עוד אתה יהודי מאמין וירא שמיים.

    הוסף תגובה
  • תוהה ולא טועה04/07/2006 בשעה 23:16
    1

    אתה דתי או לא דתי ? ? ?
    בתור דתי, איך בכלל תוכל להקים בית עם אישה חילונית? איך היא תבשל לך אוכל כשר בלי לשגות בטעות בהילכות בשר וחלב למשל? ומה עם טהרת המשפחה? אין קיום לקשר כזה במסגרת נישואים, אתה תאלץ מתי שהוא לוותר או על הדת או על האישה. או שהיא כמובן תצתרץ ללמוד ולקיים אורך חיים דתי כלשהו, גם אם זו לא השקפתה, אלא רק כויתור עבור בעלה. בקיצור, זה ממש לא פשוט, ולא פלא שהקשר בינכם זורם, כל מקום שיש ליצר הרע אינטרס ואחיזה בו, אתה "תצליח" שם.

    הוסף תגובה