חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

והפעם: הודעות פתיחה

אוריה_4670 אוריה_4670

והפעם: הודעות פתיחה


קטגוריה: כללי


חברים יקרים- -

בטח כולכם עברתם את שלב "הפנייה האישית": הכרטיס מוצא חן בעיניכם, נראה שייך לברר, עכשיו הגיע הזמן לפנות...
בד"כ המצב לא כ"כ מסובך, בסה"כ המסר הכללי הוא: הכרטיס שלך מצא חן בעיני, מה דעתך על שלי? אשמח אם תצרי קשר...
וכך הרוב עושים. מנסים להעביר מסר עם שבירת קרח וחיוך. (עצה מבנות המין הנשי: אם יש משהו מיוחד שמצא חן בעניכים בכרטיס,כדאי שתכתבו, זה קצת מחמיא, וזה נורא עוזר להבין מי מולך, ולמה הוא פנה...)
אני יודעת שזה מעצבן שמודדים אותך על כל מילה שאתה כותב, אבל יצא לי לקבל כמה פניות, שממש ממש לא גרמו לי שיהיה לי חשק לחזור אל אותו בחור.
דבר ראשון: טעויות כתיב (או בעיקר תוספת של האות "י"). אכשהוא שכותבים לך "את נישמעת נחמדה אים את רוצה תחזרי" את תוהה על רמת האינטילגנציה של הבחור (כמה שזה נשמע נורא...)
טיפ נוסף זה לשים סימני פיסוק, לדוגמא, ההודעה הבאה שנשלחה אלי:
"שלום אוריה מה שלומך אשמח ליצור איתך קשר איך שנראה לך בתודה מראש"
(כל זה בשורה אחת) קשה לי להסביר למה, אבל סימני פיסוק היו נותנים הרגשה טובה יותר.
בכל אופן- לא לכולם זה כ"כ משמעותי, אבל פנייה נעימה לקריאה, יכולה להועיל.
וכמובן- כל זה נאמר גם לגבי פניות של בנות...

בהצלחה לכולם....
אוריה

18/05/2006
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • נעמה18/07/2006 בשעה 23:53
    33

    כמוך= כמוני..
    גם לי זה מפריע..כנראה שזו לא רק השריטה שלך

    הוסף תגובה
  • ברוניה08/06/2006 בשעה 06:03
    32

    אנחנו לא מושלמים.. אפילו את.
    בס"ד
    אוריה, את יודעת, שגיאות כתיב וחוסר סימני פיסוק עוד לא אומרים הרבה על האשיות של אותו האדם שפונה אליך. גם לו יש רגשות, גם הוא עבר משהו מעניין בחיים ועושה לך טוב שפנה אליך... יש דברים עקריים ויש לא כל כך.
    אבל לדעתי, הכי חשוב בכל אדם זו עין טובה. חפשי בו דברים טובים ותמצאי בעזרת ה`. באותה מידה שאנחנו מתיחסים לאנשים מתיס אלינו הקדוש ברוך הוא...
    יש דבר כזה שמאוד חשוב בזוגיות ובחיים בחברה- לדעת לסלוח ולוותר בדברים לא משמעותיים.
    ויש גם דבר כזה שנקרא אהבת ישראל...
    מה לעשות? אנחנו לא מושלמים.. אפילו את. באהדה, ברוני-ה

    הוסף תגובה
  • אוריה07/06/2006 בשעה 23:53
    31

    חברים יקרים-

    תודה על מגוון התגובות...
    תראו, לא היתה לי כל כוונה להתנשא, להגיד שלי אין כלל טעויות כתיב וכו`, וגם לא כל כך היה מתשמע מדברי שישר אפסול בחור בגלל י` אחת מיותרת.
    בסה"כ רציתי להסיב את תשומת לבכם למשמעות שיש בודעות הראשונות, כמו שיש בפגישות חיות "רושם ראשוני", ככה יש גם באינטרנט, והוא בא בלבוש של הודעות פתיחה... נראה שישנם בנות רבות (ומן הסתם גם בנים) שזה מפריע ומשמעותי להם. כמובן שרושם ראשוני אפשר לשנות, כמו במציאות גם פה, אבל כולכם יודעים את המשמעות שלו.. לא?
    בכל אופן, אני מתנצלת אם מישהו נפגע מדברי, בסה"כ רציתי להועיל קצת..

    שאו ברכה,
    אוריה

    הוסף תגובה
  • הדודה טובה07/06/2006 בשעה 22:31
    30

    שיואאאאווו...
    כמה רעש וצילצולים, כמה דרמה!
    כולה אמרה הבחורה שלא עושה לה טוב לראות שגיאות כתיב ומחסור חמור בסימני פיסוק.
    לא אמרה שהיא פוסלת על זה. רק שזה לא עושה לה טוב על הנשמה.

    הוסף תגובה
  • דויד07/06/2006 בשעה 19:51
    29

    ומדוע הכותבת מתנסחת בשגיאות ?
    "שמצא חן בעניכים בכרטיס" - עד עכשיו חשבתי שצריך לכתוב: "בעיניכן", ובכן טעות הייתה בידי.

    "שממש ממש לא גרמו לי שיהיה לי חשק לחזור אל אותו בחור." - איזה משפט מסורבל, אי אפשר לכתוב כבר בפשטות.

    "אכשהוא" - חיפשתי באבן שושן, ולא היה לאל ידי למצוא, אפילו בן-יהודה הישיש הזדעק מקברו: איה המילה?

    הוסף תגובה
  • יעל07/06/2006 בשעה 17:10
    28

    לאורחת המזדמנת ולאביגיל
    אורחת - את צודקת.

    אביגיל - קבל עם צ`אט ושדכנט -
    רציתי להתנצל ולבקש את מחילתך -
    הביקורת שלי הייתה סתם קטנונית -

    עמך הסליחה...

    הוסף תגובה
  • חרדית07/06/2006 בשעה 14:58
    27

    חחח אהבתי את התגובה של 12
    אם כי אני עדייך חושבת שזה לא סותר ולא מבטל את האמת שבכתבה כאן.
    זה נכון שלא צריך "לרדת לקטנות", אבל כשאתה מקבל הודעות חסרות כל טאקט תחבירי, אתה עושה 1+1 ואם אתה אינטלגנט, התוצאה שלך תהיה שווה 0 !!! כלומר: סינון מיידי לאינפנטיל התחבירי...
    בהצלחה לכולם כאן במציאת השידוך המתאים, ולא לכל אחד מתאים אינפנטיל...

    הוסף תגובה
  • נוני07/06/2006 בשעה 10:46
    26

    תגובה
    אוי אוריה הביקורת המוגזמת הזו מעידה על גאוה והתנשאות ואת תהיי הנענשת העיקרית אם בזוגיות חשקה נפשך ואולי הגיע הזמן לביקורת עצמית

    הוסף תגובה
  • אורחת מזדמנת07/06/2006 בשעה 08:13
    25

    מה קרה לכל המגיבים ..אני קורא את התגובות שלכם וכל
    אחד מתנצח על האחר....
    שי - לישראל
    שי - לפב
    אביגיל בדרך האמת - ליעל ולהפך....שתדעו לכן שחילופי התגובות בניכם מראה על קטנוניות ....כמו איזה שתי ילדות קטנות...

    מה קורה לכם חברים תתעדנו קצת...

    הוסף תגובה
  • חרדית07/06/2006 בשעה 02:00
    24

    |קולמוס|טאקט תחבירי...
    זה נורא לקבל מסרים שגויי כתיב, חסרי פיסוק, חסרי טאקט וכדו`...
    אבל מנגד, דווקא מעולה בשביל הסינון המהיר והמיידי.
    הרמה התחבירית והלשונית של הפניה, יכולים לעיתים, להוות תשקיף בהיר לאדם העומד מאחורי המילים-
    זה במידה והוא לא קרא את העצה שלך כאן...
    אז למה להרוס |סמי|

    הוסף תגובה
  • שי07/06/2006 בשעה 00:49
    23

    19,ו,20,,נפלתם למלכודת יותר מהר ממה שחשבתי
    ישראל,,"אססססור לטעות אפילו במילה אחת"?
    ואני אומר לכותבת מותר לשגות!,,לסטטיסטיקה אין נגיעה שם כמדיד אם האדם"בור" או לא,ואם שגית בשורה אחת במילה או שתיים ששם לכאורה אסססססור לטעות לאישורך,
    נו!
    מה זה אומר על השולח?
    לא אומר כלום!
    אתה תהיה מוכן לצאת עם מישהי "שיושבת" מעליך עם חיישנים?,אתה הרי תחשוב 100 פעם לפני שתוציא מילה מהפה שלך.
    ול 20 איך אין לך שום בעיה עם ספונטניים או אם הם באמת סגורים על איך מאייתים...אם את כבר מסננת אותם לפח,איך תדעי לאיזה קבוצה הם משתייכים? מה? תשלחי לו מבחן אנסין לנקד, ואז יקבל ציון? אם להמשיך או לא? ו"אפשר תמונה" זה לגיטימי ,מה פסול פה? יותר מזה, גם כשתצאי ל 5 או 10 פגישות עם בחור שהרשים אותך ,את עדיין לא מכירה אותו ,והוא לא אותך ,אז את רוצה להסיק עליו כבר דרך הודעה אחת?
    אני לא מדבר כאן על מקרים, שבורותו של השולח פורצת כבר מתוך הכתב, אני מדבר כאן ולעי"ל על יוד פה או שם או שלא במקומה זה סתם קטנוניות ,אני עם הכותבת בדעה אחת במיוחד כשמדובר בטעויות כמו: "תעויוט","עוהבת","להטפלל","קראטי את הקרתיס שלך" וכדומה, אם עד גיל כזה וכותב עוהבת במקום אוהבת אז יש גבול לכל תעלול.
    וכל טעות לגופה וכמשקלה כפי שכתבתי לעי"ל.

    הוסף תגובה
  • מושון06/06/2006 בשעה 23:43
    22

    לעוריה
    נו... באמת. מתעסקים בשטויות! ד"א הכתבה שלך זכתה בכמה שגיאויות כתיב. לידיעתך!!!
    נאה דורש נאה מקיים

    הוסף תגובה
  • שי06/06/2006 בשעה 22:50
    21

    ל-19 לא מציע לך להתמודד מולי בסטטיסטיקה והסתברות
    תמשיכי לתמרן בפתרונות יצירתיים בתנאי אי ודאות על חודם של נקודות ופסיקים תזרקי לפח,ואם הוא ביקש תמונה ?! אז בכלל "הלכה עליו" ,פה הוא הגזים, עד כאן! ,הנסיכה מווילס לא תפרסם חו"ח תמונה שלה באתר,ואל תספרי סיפורים ,בפורמט הזה אם הוא ,(סליחה) ההודעה שלו ,עם שגיאות לכאורה כשל אזרח זר או עולה חדש ,את לא תטרחי לבדוק אם זה אכן כך, בליינד הוא לא יעבור במסננת ,לא עם הסלקציה המחמירה והמיקרוסקופית הזו, המחמירה! את מחמירה עם עצמך לא איתו ,אבל זה תדעי עוד כמה שנים לא עכשיו ,רק תקחי בחשבון ,תרצי או לא ,כל שנה שתעבור ה"חורים" של המסננת שלך יקטנו יותר ויותר ,ושלא תביני אותי לא נכון! אני לא אומר לך ללכת עם בור ועם הארץ, ולאמר לא חשוב, העיקר הוא בחור טוב ,בזה אני בכלל לא דוגל,זה טיפשות ,אבל לפחות תהיי יותר נוחה ופתוחה לתת לעצמך לנשום לשמוע ולא לפסול על הסף ,תחשבי לרגע שפגשת בחור, בתור בבנק הכרתם שם ,בחור המגלה בקיאות בהמון תחומים ואיש שיחה מרתק,אתם יוצאים ואוהבים עפים ניצוצות באוויר ,הציפורים מצייצות אתם מטיילים לאורך החוף ,ברקע השקיעה בעיצומה, בריזה מהים מלטפת את שניכם אווירה משכרת באוויר,הוא מוציא ספונטנית דף,, שיר שהוא כתב לך,מעמקי ליבו,את קוראת,ו,,,השם ירחם,,,בלי פסיקים, ואם כן לא במקום ,ועם כמה שגיאות כתיב ,מה זה?,
    לשיטתך מה תעשי? תעיפי אותו לפח? מה תעשי? אני פשוט לוקח את דרכך ושיטתך עוד קצת קדימה אם היא נכונה, כולם פה יסכימו איתך שאת צריכה להעיף אותו לפח.
    ואם טעות בידך, יאמרו לך שאלו ניואנסים ברי תיקון זה לא ביג-דיל.
    נ.ב-אני מאלו האנשים הכי פשוטים שתפגשי בחייך שלומדים מהחיים ומשפרים בכל מה ד`אפשר,כך שהייתי בטוח עובר לך "במסננת"בסגנון סל חלק.

    הוסף תגובה
  • ישראל06/06/2006 בשעה 22:03
    20

    שי , הפתעת אותי, ולא לטובה
    סטטיסטית , אתה רוצה לדבר?

    אם מתוך שבע עשרה שורות יו"ד אחת עשתה דרכה למקום לא נכון .

    כשמדובר בפניה בת מספר מילים מצומצם אססססור לטעות אפילו במילה אחת .

    תשוה בין אחוזי הטעות , ונבין יחד מהי סטטיסטיקה .

    ישראל

    הוסף תגובה
  • פב06/06/2006 בשעה 20:52
    19

    לשי מ-18
    בואנה, בסטטיסטיקה אתה ממש, אבל ממש גרוע...
    אני מזדהה לחלוטין עם מה שאוריה כתבה, וברור לי שזה אחד הכלים היותר משמעותיים שיש לי לסינון. אני לוקחת בחשבון דיסלקציה, ולכן אם היה פונה בחור עם ממש מלא שגייאות הייתי טורחת לברר אם הוא עולה חדש ואפילו הייתי איכשהו נותנת צ`אנס, אבל עם כל מה שאוריה ציינה- ישר לפח... (אגב, ברור שלטעויות הקלדה אין חשיבות. כלומר: כשמחליפים א ב-ר וכאלה רק כי הן קרובות על המקלדת...) אין לי שום בעיה עם בחורים ספונטניים שלא עושים הגהה לפני שהם שולחים תגובה, אבל רק אם הם באמת סגורים על איך מאייתים...
    ואני גם פוסלת אוטומטית את אלו שהפניה שלהם מוכבת בעיקר מ"אפשר תמונה??" גם אם בלי זה הם היו נראים לי מעולים!!!
    שי ושכמותו, עזבו אתכם, אל תנסו להשתפר, אנחנו נשמח להמשיך לסנן אתכם...

    הוסף תגובה
  • שי06/06/2006 בשעה 17:44
    18

    ישראל ! תהיה פייר, אם הולכים כמו אוריה אז עד הסוף
    סטטיסטית ,אם מתוך 17 שורות המכילות המון מילים לשיטתך זה כולה "יוד" אחת שלא במקום וזה כלום (כפי שאמרת).
    אזי על אחת כמה וכמה, בפנייה המונה מילים ספורות בלבד "מותר" לשולח לטעות בכמה מילים ,וזה עדיין סטטיסטית מתחת למספר הטעויות של הכותבת.
    אם קטנוניים אז עד הסוף אם היא מנתחת אחרים ובודקת בציציות אז עד הסוף,תהיה פייר , היא "יורדת" פה על שולחי הודעות אליה בעלי שגיאות כתיב, שהם (השגיאות)בשבילה בחזקת חלון ראווה לאינטלגנציה שלהם,אז "קשוט עצמך ואח"כ קשוט אחרים" לפני שאתה יורד עליהם .היא בעלת אינטלגנציה טובה אך עדיין טעתה אז שתסיק מסקנה שזה לא אומר כלום על האדם.

    הוסף תגובה
  • ישראל06/06/2006 בשעה 17:23
    17

    תמר , עני קוטב ללו שגיעוט ואני גבר
    גם אני בתגובתי (אחת לפנייך) חשבתי כמוך לגבי הצורך בכתבה זו.

    עדיין
    אין זה מן ההגינות להכליל , הנה את בת , ואלמד עלייך זכות ואומר כי לא קראת שוב לאחר ההקלדה את הנוסח והכתיב ותקנת את תגובתך (15) ודי לחכימא

    אודות "בינה יתרה נתנה לנשים" כתבתי תגובה בכתבה "גברים מתבגרים לאט יותר מנשים" כיצד אשה מבחינה בפרטים שלא כמו הגבר.

    ישראל

    הוסף תגובה
  • מלכיאור06/06/2006 בשעה 17:11
    16

    לתמר מ-15
    מה זו הפמיניסטיות הזאת? וכי גברים כותבים בצורה רהוטה פחות מגברים?
    לו היה לי כח, הייתי מראה לך הודעות שבנות שלחו לי, רוויות שגיאות כתיב וטעויות הקלדה כרימון.
    ובכלל, מאיפה ההנחה הזאת שמעניין אותנו מה אתן חושבות? כל אחד מתנסח איך שהוא רגיל. מתאים לך - סבבה. לא מתאים - ביי ביי.
    וזה שאת עוברת על כל מה שאת כותבת - זה כי הבנים באמת נורא בררנים, ויושבים שעות להשוות את מה שכתבת למה שכתבו החברות שלך. ולכן יפה את עושה שאת משקיעה בכתיבה.
    יישר כח!

    הוסף תגובה
  • תמר06/06/2006 בשעה 12:14
    15

    אני לא מאמינה!!!
    כותבת נפלאה ויקרה!
    הכתבה הזאת עשתה לי רק טוב, אני אומרת לך. חשבתי שאני פרפקציוניסטית מדי בנושא הזה והנה באת ואמרת בקול רם את מה שאני חושבת כל הזמן, את פ-ש-ו-ט גדולה!!!
    למס` 8 גיא- כן, על זה היא הוציאה כתבה!!
    תאמר האמת שלאחר קריאת הכתבה והתגובות הבנתי משהו אחד. לנו הבנות העניין חשוב מאוד אולי כי אנו שמות לב לפרטים קטנים ואותם פרטים נושאים משקל רב בעינינו. הבנים מתייחסים בסלחנות לכל עניין הפרטים הקטנים ולכן זה לא נראה להם משמעותי. זאת הסיבה שאנו הבנות קוראות שוב לאחר ההקלדה את הנוסח והכתיב ומתקנות, והבנים, (סורי גייס) בהכללה, אולי לא יקראו עם שימת לב מרובה את המלל וישלחו ככה. את התגובה יבינו כל הקוראים ככה או ככה, אבל אנחנו מתחברות ונמשכות בלי לשים לב לתגובה רהוטה ומנוסחת יותר, כמובן אחת כזו ללא שגיאות.
    אז ע"מ ליישר קו: דעו נא בנים יקרים- אנו שמות לב מאוד מאוד לפרטים קטנים, לאיות בפרט ולנוסח בכלל. זה חשוב לנו מאוד, ואולי זה מוגזם לכלול את זה בבחינת "בינה ניתנה לנשים" אבל אנחנו גם די מקבלות רושם כללי (ואם יורשה לי, קובע) אודות הפונה כשהוא כותב עם שגיאות, ללא פיסוק (חשוב מאוד! באמת!) או מוסיף וגורע אותיות.
    הכובת, את לא צריכה להתנצל שזה אולי דברים פעוטים כי זה לא, עובדה שאנו מבססות את השיפוט ע"פ זה.
    הכתבה היתה במקומה...

    הוסף תגובה
  • ישראל06/06/2006 בשעה 12:05
    14

    שי, ראיתי רק יו"ד אחת לא במקום
    בשורה השישית בלבד . וזה לא ספור רציני ואין זה העיקר "ובמיוחד כשניתן לתקן טפלים אלו"

    זה לא בסדר מצדך , שי .

    אתה יודע "שזה מעצבן שמודדים אותך על כל מילה שאתה כותב"?

    אוריה ,
    העלית נקודה מאד חשובה. אני אישית הפנמתי חלק מן הכללים שהתווית. רק על ידי כתבה כשלך, ניתן באמת לדעת, כיצד פועלת פנייתי כאשר נשלחת היא אל הצד השני.

    כה לחי

    ישראל

    הוסף תגובה
  • מוריה06/06/2006 בשעה 08:21
    13

    אוריה
    בס"ד.
    אני מכירה הרבה בנים ובנות שמחסרים אותיות בכתיבה לא חושבת שזה מעיד משהו
    [ מניסיון ...] על רמת האינטלגנציה של מישהו ...
    סתם נקודה למחשבה לפעמים זוהי גם בעיה של דיסלקציה - ואלו לא אנשים טיפשים ...

    הוסף תגובה
  • שי05/06/2006 בשעה 21:36
    12

    לאוריה המתוקה , שימי לב ! ,,מוכנה ? קדימה.
    שורה ראשונה כתבת"הכרטיס מוצא חן בעיניכם"

    שורה שישית כתבת"שמצא חן בעניכים "

    שורה עשירית"דבר ראשון: טעויות כתיב (או בעיקר תוספת של האות "י").

    אוריה?! (תמיהה).
    ומה קורה פה עם ה-יוד שלך?החליקה על שמן?
    שלך טוב ,ושל האחרים לא טוב?
    שורה:
    ראשונה= א
    שישית= ו
    עשירית=י
    ביחד "אוי".
    נשמה ,זו היתה דוגמא רק לשם ההלצה בשמם של אלו שפסלת אותם על כתיב,תתעסקי עם העיקר, לא עם הטפל ובמיוחד כשניתן לתקן טפלים אלו.

    הוסף תגובה
  • ענת05/06/2006 בשעה 18:21
    11

    רוצה את התלפון שלי?
    פניה כזן חזרה על עצמה מאותו אדם - ומה נראה לו? כבר עדיף שיכתוב פלאפון מאשר תלפון !!!!! נו ועל זה לא יעלה לכם הסעיף ולא תתהו על קנקנו של אותו אדם?

    הוסף תגובה
  • בן המלך05/06/2006 בשעה 17:48
    10

    בקי צודקת
    צריך יותר תצומת לב ובכלל אני לא יש להבין מה את לעשות ביג דיל משגיאות כתיב זה דווקא מתחיק לדעתי ומראה שלאדם יש חושומור לפי דעתי אף אחד לא יפסול על דבר כזה אולי רק טיפה על זה ששמים יותר מדי יו"ד (אגב אפרופו שגיאות קטיב כותבים יו"ד כמו שכתוב פה ולא י`) אז זהו אני גאה בעצמי שהצלחתי לכתוב מגילה מפוסקת להלכה יאללה אני ילך מפה

    הוסף תגובה
  • ישראלי05/06/2006 בשעה 17:37
    9

    תגובת הפרופ
    השדכנט- יש לי משהיא להכיר לך, משהו סוף הדרך.
    הרווקים- סבבה, למה לא
    השדכנט:כן, תיראה יש רק בעיה אחת, ממש קטנה,יש לה בעיה במראה,{תמונה תמונה } אבל זה לא ממש בעיה, פשוט היא לא דוחהה, אבל ת`שמע המשפחה מפוצצים כסף תתחתנו אחרי החתונה, יש כסף עושים ניתוח ויש לך דוגמנית על , מה יש לך להפסיד?
    הרווק/ה:תיראה אני לא יודע, אני לא סגור, טוב למה לא, בכיף.
    השדכנט- וואלה מגניב, אבל מה יש עוד בעיה קטנה, באמת כולה שום דבר, היא עם קצת גיבנת, לא רציני ,רואים את זה, אבל זה לא משהו שמנתח טוב לא יכול לסדר, תיראה אחרי החתונה כסף זה לא הבעיה.
    הרווק/ה:גיבנת אתה אומר?! לא לא נורא, בסדר, נלך על זה העיקר "האהבה".
    השדכנט- אני שמח שאתה אומר את זה, למה יש עוד מיגבלה אחת, לא בשמים, סתם אתה יודע היא לא ממש שומעת, אבל תיראה היום הרפואה ממש מתקדמת יש מיכשורים חבל"ז.
    הרווק/ה:חרשת אתה אומר?! מה לגמרי!!! טוב אתה יודע אפשר לתקשר היום בהרבה דרכים,{וחוץ מזה תוכל לקלל חופשי חופשי זה גם משהוא יזבל} נו חלס לבעס אותי יאלללה תכיר לי אותה. ונראה
    השדכנט- וואלה, אני רואה שאתה ממש מתלהב זה ממש יופי, אפרופו יופי זה לא הצד החזק שלה, אבל אתה יודע איך אומרים הכל נתון לשינויים, תלוי במספר התשלומים, אם אתה יודע למה אני מתכוון... {%}
    הרווק/ה טוב, די מספיק לדבר, אני יוצא איתה, סגור, לא רוצה לשמוע יותר.
    ואכן כמו שתיארו לו את המצב כך היה ואכן בני הזוג מחליטים להתחתן.אחרי החתונה (הרבה מזל טוב לזוג הצעיר).
    הרווק/ה לשעבר {פונה למנהל השדכנט: תשמע יש לי נסיון. תן לי לפרסם כמה מאמרים בנושא הזוגיות זה יעזור לאנשים וגם לך }חוץ מזה אפשר להכיר לך גם משהיא?...המנהל –הופה הביצה רוצה ללמד את התרנגולת איך עושים אפרוחים.ואולי אני נשוי/ה? .טוב בא נשמע מה יש לך להציע לי.אוםםםםם ובכן הצעתי היא .משהוא משהוא .... רק יש בעיה אחת אבל בכסף אפשר לסדר את זה וכו וכו .ואז המנהל מתחתן .ואחרי החתונה הוא בא לבחור יחתיחת שקרן רמאי אז הבחור אומר לו מה קרה? אז המנהל אומר לו .אמרת שיש לה כסף? .והאמת היא שאין לה גרוש על הנשמה !!!.אז הבחור מממש מרגיש נפגע עד עומק נשמתו.בחור:.טוב רק בכסף טעיתי נו לא נורא . עזוב אותך מקטנות, כל השאר היה נכון.... טוב אכשיו אני חושב שהמצב שלנו פחות גרוע וכשמציעים לכם אל תפסלו"...

    הוסף תגובה
  • גיא05/06/2006 בשעה 15:17
    8

    על זה הוצאת כתבה ?
    גם אם את צודקת , לא היית צריכה להוציא על זה כתבה , כל אחד יעשה מה שבא לו ואם הפניה לא ניראת לך אז תגידי יפה שזה לא ניראה לך וזהו .

    הוסף תגובה
  • "בת שבע"05/06/2006 בשעה 14:41
    7

    פנייה נוספת המעצבנת (לפחות אותי)...
    אני מסכימה במאת האחוזים, כי אדם הפונה אלי ופנייתו מלאה בטעויות כתיב, יזכה ברוב הפעמים לתשובה שלילית.
    יש סוג נוסף של פניות שאיני אוהבת:
    יש אנשים שאינם טורחים כלל להשאיר רושם טוב על הקוראת ופנייתם מכילה "בקשה" אחת בלבד- תמונה!
    " יש מצב לתמונה?", "אפשר להחליף תמונות?" "יש לך תמונה" וכו`.
    איני נכנסת כאן לוויכוח ולדיון: האם יש חשיבות רבה כל כך לקבלת תמונה, או שמא כדאי להתרשם קודם מהאופי ורק מאוחר יותר מהאופי,
    אך לעניות דעתי, גם אלו החפצים בתמונה, צריכים לדעת כיצד לנסח את בקשתם.
    איננו נמצאים בשוק בשר, או בתחרות למלכת היופי!.
    ניתן להשתמש בלשון עדינה יותר, להודיע שהפרופיל מצא חן ויתכן שתהיה התאמה...
    ורק אז לבקש תמונה ("אשמח לקבל תמונה", או משהו בסגנון).
    ולסיום- במידה ואכן קיבלתם תמונה, אך המופיעה בתמונה אינה לטעמכם: אנא זיכרו להתנהג בדרך ארץ ובנימוס ולהודיע לה כי לדעתכם אינכם מתאימים.(אין צורך להסביר מדוע.)
    זה אמנם פוגע לגלות שלדעת אנשים מסוימים לא עברתי את מבחן היופי, אך זה פוגע עוד יותר לחכות לתשובה ולא לקבלה...

    הוסף תגובה
  • בקי05/06/2006 בשעה 12:00
    6

    מעניין ...
    אני בטוחה שיש עכשיו בנים ובנות שקוראים את מה שכתבת ופתאום נופל להם אסימון למה הם הרגישו מה שהרגישו ולפי מה הם דחו אנשים מסויימים... זה בהחלט משפיע, ולמרות מה שאביגיל אמרה, שלקחת את זה קשה מידי ושזה בסה"כ פנייה. מה לעשות, זה הרושם הראשוני בהתחשב בזה שאנחנו נמצאים באתר ולא פוגשים פנים אל פנים... ורושם ראשוני הוא משפיע. בין אם הוא מוטעה וזה גם יכול מאוד להיות. בכל אופן, בנים ובנות יקרים, כשאתם רושמים הודעה, תנו לה קצת יותר תצומת לב, כי זה מראה גם על רצינות בעיניי. ואני בדעה של אוריה... בהצלחה!! =]

    הוסף תגובה
  • הדודה טובה05/06/2006 בשעה 11:01
    5

    הללויה!
    חשבתי שאני היחידה פה עם שריטה עצבנית ביותר בכל מה שנוגע לפסיקים, נקודות ושגיאות כתיב... :)

    ואביגיל- נכון, זו בסך הכל פניה, אבל זו הדרך של הבחור/ה להציג את עצמו/ה וזה אומר משהו, גם אם קטן ביותר...

    הוסף תגובה
  • ברק05/06/2006 בשעה 10:17
    4

    עד כאן פינתו השבועית של אבשלום קור:-)
    ויש עוד דבר, בנוסף למכת ה-י`(כך המורה לספרות בזמנו העירה לי),זה לכתוב משהו השייך לגוף ראשון בגוף שלישי , לדוגמא:אני יספר במקום אני אספר,את זה אני רואה במיוחד בתרגומים לסרטים שאני מוריד(לא לספר לאף אחד).אוריה, אם חסרים או ישנם עודפים בפסיקים את מוזמנת להוסיף או לגרוע.

    הוסף תגובה
  • ענת05/06/2006 בשעה 09:37
    3

    מסכימה אתך, אוריה...

    הוסף תגובה
  • נאור05/06/2006 בשעה 08:30
    2

    אוריה ,
    עצתי לך - אל תתני את כובד משקלך על נושא זה . לעיתים את עלולה לפספס בגין כך אנשים נפלאים .
    לפני שנתיים כמדומני , יצא לי להתכתב עם בחורה מאתר מקביל . אוריה , בכרטיסה נכתב כי יש לה תואר שני ואני תמהתי כיצד לא קיימת ולו מילה אחת ללא שגיאת כתיב ( ממש כך ) .
    התחבטתי האם לפנות ( קצת ירד לי החשק , אני מודה ) ולבסוף החלטתי שכן .
    כמה נכון היה לעשות זאת .
    כבר בתחילת השיחה נשאלתי האם לא חששתי לפנות היות שהייתה מודעת לשגיאות הכתיב שלה .
    ואז הוסיפה כי היא סובלת מדיסלקטיות מסויימת וכפועל יוצא זה מוקרן על הכתב .
    היא הייתה חכמה בצורה שלא תאמן והרווח בפניה אליה היה כולו שלי ...
    אל תשללי אוריה , את לעולם לא יודעת מי באמת עומד מאחורי ההודעה ...
    בהצלחה
    מאיר

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת05/06/2006 בשעה 05:44
    1

    מצד אחד צודקת מצד שני לקחת מידי קשה זה בסה"כ פניה

    הוסף תגובה