חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

גברים מתבגרים לאט יותר מנשים?

גברים מתבגרים לאט יותר מנשים?


קטגוריה: כללי


לאחרונה בחיי יש תופעה די מעניינת.. גברים שצעירים ממני בשנה-שנתיים (ואף שלוש)
מתחילים איתי.
עכשיו זה לא שאני נראית כמו איזה אחת שיצאה כרגע מאינקובטור- להיפך חלק אומרים לי שאני נראית יותר "בוגרת" לגילי (במילים אחרות, תתחילי לטפח את עצמך כי אם עכשיו את נראית 5 שנים יותר מה יהיה כשתהיי באמת בגיל שחושבים שאת??)
יש המון פלוסים בלצאת עם מישהו שהוא קטן ממך, ואני מתכוונת פה כאשר הבחורה היא הגדולה יותר (הנקודות האלה מתייחסות לחוויות שאני עברתי והם בהחלט לא הכללה לציבור הקטינים בחברתנו):
א. יש איזושהיא הערצה סמויה (ברוב המקרים) כלפיך בגלל ה"ניסיון" הרב שצברת בשנתיים כשהוא עוד לא היה מחשבה בראש הוריו.
ב. הוא תמיד ירגיש צורך להוכיח את עצמו מספיק ראוי לך מכל בחינה אפשרית, שזה נחמד מאוד ואף משעשע בחלק מהמקרים.
ג. יהיה לך מישהו שיהיה באותו ראש אחד עם הילדים שלך (גברים מתבגרים מאוחר?)
ד. הוא יעשה לך רק טוב לעור הפנים :) החיוך פשוט לא ירד ממנו.
ה. הוא יתגאה בך בפני החברים שלו- איזה נסיכה הוא דג.. (נסיכת הנילוס)
יש עוד מספר לא מבוטל של דברים שיכלתי לכתוב פה חלקם חיוביים יותר או חיוביים פחות, אבל משום מה יש לי חסימה מלצאת עם קטנים ממני. אולי זה בגלל שתמיד רציתי גבר חסון שיהיה שם בשבילי או שזה סתם בגלל מן קטע סוציאלי-חברתי שכזה שתמיד הבנות קטנות מהבנים בזוג.
בכל אופן הייתי שמחה לשמוע את דעתכן הבנות (בעיקר כאלה שיש להן ניסיון עם קטנים מהן) האם לדעתכן זה משהו אפשרי ורצוי? ואיך אני נפתרת מהחסימה הזאת שיש לי כלפי הסיטואציה?
תגובות למטה :)
שלכם,
חובבת קטינים

17/05/2006
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • אור יה07/06/2006 בשעה 08:50
    14

    אל תעשי לעצמך את זה
    אני לא יועת מה בקשר לקטנים ממך אך מניסיוני גם בחורים שהם בני גילי ממש לא הכי בוגרים , ההערצה והששעשוע שבה יכולים להיות מקסימים תקופה לא מבוטלת אך יציאות בציבור הדתי, תקנו אותי אם אני טועה, אינן עסקי שעשועים אלא מתוך מטרה שבסוף יצא מזה משהו ועם כמה שזה נחמד להיות מחויכת רוב היום(מניסיוני האישי) זה גם יכול להיות מאוד לא מצחיק כשאת קמה בוקר אחד ומבינה שהכל היה מקסם שווא , המציאות כבר לא כזו משעשעת ואת עדיין כמה חודשים/שנים מבוגרת יותר ולא הגעת למחוז חפצך!
    " שמחה זו מהי?"( קהלת)

    הוסף תגובה
  • נאור06/06/2006 בשעה 09:11
    13

    תגובה ל - 11 ...
    איציק , בנות מבוגרות יודעות מה הן רוצות מעצמן ? כן ממש , בדיוק כפי שהגברים המבוגרים יודעים מה הם רוצים מעצמם .
    איציק , אם אותן בחורות כה דעתניות , מדוע הן נזקקות לא אחת לזייף את גילן האמיתי ( יש כאן בנות שהזמן פשוט מיטיב עימן , כאשר הכרתי אותן לפני שנתיים הן היו בנות 28 , כיום הן מופיעות באתר כבנות 26 , וכעת אני רוצה שיקום הגבר ויאמר לי שדאג וטוני מ"מנהרת הזמן" הם דמויות פיקטיביות ) ...
    ככלל , גבר / אישה דתיים העוברים את גיל ה 28 - 30 מניותיהם בשוק ההיכרויות יורדות פלאים ולכן מתחילים כל הניסיונות המיותרים ( לדוגמא אישה המבוגרת מהגבר ב - 5 שנים ומעלה ) שסופם ידוע מראש .
    איציק יקירי , אני מוריד בפניך את הכובע שאתה יוצא עם מבוגרות ממך , אולם ההוכחה לרצינותך תהיה כאשר תינשא למבוגרת ממך ( למרות שעליך להזהר שבעתיים , היות שלהשלות בחורות מבוגרות בנוגע למערכת יחסים זה צעד ניבזי ביותר ) ...
    פעמיים כי טוב מוצלח לך
    מאיר

    הוסף תגובה
  • משה05/06/2006 בשעה 22:55
    12

    דעת יחיד
    אבל בכל זאת :-)

    לי אישית, אין שום בעייה לצאת עם בחורה שמבוגרת ממני עד שנתיים (אני בן 22) פשוט מהסיבה שאני לא רואה בזה שום פסול.
    אין שום הבדל מבחינתי לצאת עם בחורה בת 24 יותר מאשר לצאת עם בחורה בת 20, מבחינת כל הדברים, אם הזוג בוגר ויודע שהגיל לא משנה בהפרשים כאלו. ההבדלים היחידים שיכולים לצוץ הם כאלו שהזוג יוצר בעצמו, לדוגמא כשאחד הצדדים מנסה להשתמש בהפרש הגילים ליתרונו, אבל זה כבר לא הזוג הבוגר שתיארתי קודם, נכון?

    סטיגמות כאלו ממש פוגעות בזיווגים אפשריים, ואני יודע שכל הרבנים יוצאים בתוקף מול סטיגמות כאלו. הבעייה העיקרית היא שהבחור/ה חושב "מה יגידו ההורים/אחים/חברים? כולם יחשבו שדפוק בי משהו שהסכמתי לצאת עם מישהו/י קטן/גדול ממני!"

    ואני אומר, הלאה!!!!! צריכים להכניס לראש שזה דבר שלא קשור לכלום! הרבה זוגות מאושרים חיים כשהאשה גדולה מהבעל, אז אין מה לחשוש.

    אני ניסיתי לפנות כאן לבחורה בת 24, דיברנו והרגשתי שהיא כל כך נבוכה שוויתרתי על זה...

    בכל מקרה, שנדע להבדיל בין העיקר לתפל ולתת לעצמנו את הצ`אנס שאנו מתפללים לו.

    בברכה
    משה

    הוסף תגובה
  • איציק05/06/2006 בשעה 21:59
    11

    חובב "מבוגרות"
    אני בן 25 ואני תמיד מעדיף גדולות ממני,
    בגלל הניסיון חיים, יציבות, יודעות מה רוצות מעצמן, ועוד....
    בהצלחה לכולם
    [email protected]

    הוסף תגובה
  • שי05/06/2006 בשעה 20:44
    10

    מנסיוני באיזשהוא מקום זה קצת מביך
    לי למשל מפספסים 10 שנים מתחת לגילי האמיתי,
    בתיכון היתה לי בעיה כי חשבו שאני ילד ויזואלית זה לא הסתדר להן "מה,, פדיחה",
    היום בנות גילי נראות די מבוגרות לידי .
    מישהי שנראית תואמת במראה לגילי "נבהלת" כששומעת את הפער בינינו.
    אז להראות צעיר לגילך זה לא תמיד יתרון .
    את יכולה לפגוש בחור צעיר ממך ומתנהג "כבד" כמו 20 שנה קדימה ועם דעות של 20 שנה אחורה. אך לעומת זאת לפגוש בחור בוגר ממך בכמה שנים אך עם רוח ונפש צעירה שלא פגשת ואינה תואמת לכאורה את גילו.
    לדעתי ה"צעירות" נמצאת בנפש וברוח שבגבר שלעתים מחפים על גילו כך שאם פגשת בחור צעיר ממך בשנתיים או חמש זה לא אומר כלום ואין לך כל כך הרבה מה לעשות עם זה אז אל תבני על זה הרבה כי זה סתם יטעה אותך ואולי אף יאכזב אותך שבנית על זה.
    מה שחיצוני משתנה ותלוי בגיל,
    הנפש והרוח אינם משתנים ולא תלויים בגיל.

    הוסף תגובה
  • מלכיאור05/06/2006 בשעה 17:41
    9

    ממש מוזר
    מי יתגאה בזה שיש לו חברה מבוגרת? זו פאדיחה במקרה במקרה הרע, וכלום במקרה הטוב, אבל בטח שלא יתרון.
    אני הסכמתי לצאת בעבר עם בנות מבוגרות ממני, ואף בשנתים ויותר, אבל כמובן שיש כאן חסרון עצום, וסביר:
    א. הערצה סמויה? להיפך, הבנים מתייחסים לזה דווקא בזלזול. "מה, היא לא הצליחה למצוא מישהו בגילה??"
    ב. להיפך, הבחורה צריכה להוכיח עצמה, מהסיבה שפורטה בא`.
    ג. הוא לא באותו ראש, הוא צעיר יותר. ובכלל, רוב הסיכויים שירצה ילדים בגיל מבוגר יותר.
    ד. על איזה חיוך את מדברת?
    ה. ענינו על זה. ממש יתגאה, חברים שלו יצחקו עליו ויזרקו עליו כפכף.
    ובכלל, זה מה שאת מחפשת בקשר? שהגבר יהיה שרוך אחריך, יפאר וירומם אותך?
    מסכנה את ומסכן חבר שלך.
    איך את נפתרת מהחסימה? באמת, צרה צרורה. תסתכלי בספר טלפונים בערך המתאים...

    הוסף תגובה
  • ראשי תיבות אביחי05/06/2006 בשעה 16:35
    8

    טיפ קטן
    גברים לא מתבגרים !

    הוסף תגובה
  • היי05/06/2006 בשעה 15:36
    7

    גברים מתבגרים לאט יותר מנשים
    ועם סימן קריאה בסוף. אין צורך אפילו לחקור זאת. נושא זה גלוי לעין עוד מגיל הילדות (!).
    אין לי מושג איך הגעת למסקנות שהגעת, אמנם אין לי נסיון בבחורים צעירים ממני, אך מסקנותייך אלו נוגדות כל הגיון.
    כעת, עברי בשימת לב על כל ה"פלוסים", אינך חושבת שמינוסים זו הגדרה מתאימה יותר?
    נראה לי שהחסימה שלך מבחורים צעירים ממך, נובעת ממקום בריא. אל תחבלי באותו מקום.

    הוסף תגובה
  • ישראל05/06/2006 בשעה 15:00
    6

    יפה כחן מכח האנשים (ספרי במדבר קל"ג)
    בחלק המעשי , עומדות הנשים בהצלחה במשימות רוחניות הרבה יותר מן הגברים.

    דוגמות לכך :
    א` במדבר סרבו הנשים לתרום את תכשיטיהן ולגרום ולו בעקיפין לחטא העגל .
    ב` היו הראשונות לתת את התכשיטים לבנית המשכן ("ויבואו האנשים על הנשים" כנספח אליהן ולא כדבר עיקרי)

    בינה יתרה נתנה לאשה ("ויבן ה` אלקים את הצלע אשר לקח מן האדם לאשה" "ויבן" לשון בינה (מסכת נידה דף מ"ה עמ` ב`) כיון שיעודה בעולם חשוב יותר, נתן לה ה` כחות נעלים הדרושים לה למילוי שליחותה ואחריותה.

    תכליתה של ה"בינה יתרה" מודגשת במילה "ויבן" -לשון בנין- על האשה לבנות בית נאמן המתנהל בדרך התורה והמצוה.

    ה"בינה יתרה" מתבטאת גם בנוגע לגיל חיוב המצוות . נער מחויב במצוות בגיל שלוש עשרה שנה ואילו בת מתחייבת בהגיעה לגיל שתים עשרה. הפרש הגילים נובע מכך שהבת מגיעה לבגרותההבנה קודם לבן ולכן מתיחסת אליה התורה בגיל מוקדם יותר כאל אחת שהגיעה להבנה והכרה בתפקידה בעולם .

    מכאן גם כח התמודדותה עם סביבתה . היא פועלת מתוך רגש עמוק וביכולתה להבין את הנסיבות ולהעריך נכון את המציאות ונוהגת מעבר לצרכים מידיים .

    כך היה במצרים . בעוד אימת גזרתו של פרעה גרמה לגברים למאן להביא ילדים לעולם , הנשים סרבו להכנע , הן הבינו שהגלות היא זמנית ואילו ילדים בעם ישראל הם ערך קבוע, נצחי ולדורות .

    "בזכות נשים צדקניות נגאלו אבותנו ממצרים" (שמות רבה פרשה א`)

    עם כל האמור לעיל
    ישראל , לא ישראלה
    (אין אלו דברי)

    הוסף תגובה
  • נאור05/06/2006 בשעה 11:20
    5

    חושב קצת אחרת ,
    לדעתי שנה או שנתיים של הפרש לא אמורים להוות כל בעיה , אולם מעבר לכך , בהחלט לא מומלץ שהבחורה תהיה מבוגרת יותר מהגבר.
    כגבר אומר לך כי כתבת מספר דברים שהם לא ממש מדוייקים..
    גבירתי , אף גבר שלו מטרות רציניות ( והדגש על רציניות ) לא יתגאה בפני חבריו כי הצליח למצוא בת זוג מבוגרת ממנו ( האינך מעיינת כאן בהודעות המדברות על העובדה כי גברים פונים לנשים צעירים מהם ? ) . את התנהלות זו ניתן למצוא לעיתים בחברה החילונית , בה הגבר רואה אתגר ואפשרות כיבוש של בחורה המבוגרת ממנו , אולם לאחר שהשיג את מבוקשו יעבור הלאה ( ברב המקרים הוא לא ימסד את הקשר ) .
    הייתי פשוט מגיב גם על שאר הנקודות שהזכרת ,אך לצערי הדבר הנכון ביותר לאומרו הוא כי את טועה בכל הנקודות הנ"ל .
    כמובן שייתכנו מקרים שקשרים כאלו צלחו , ברב המקרים הם מסתיימים בעוגמת נפש שניתן היה למנוע בקלות ...
    בהצלחה בכל אופן
    מאיר

    הוסף תגובה
  • L-A05/06/2006 בשעה 10:22
    4

    היא גדולה והוא קטן.... משהו מהלב!!!
    נכון שיש הבדל בגיל
    אבל לפי דעתי אם היה הבדל משמעותי
    נניח של 2-3 זה סביר.
    מעבר לזה אולי זה לא היה בא בחשבון.
    על כל פנים, אם את מתקשרת ונפתחת כלפי
    הבן זוג, לא משנה מה גילו, אני הייתי זורמת...
    ורואה לאן מנשבת הרוח :)
    כמובן בשיקול דעת.
    גברים, לרוב, הם מאצ`ואים כלפי חוץ
    אבל, לרוב, הם פחדנים.
    הם לא מראים זאת.
    גיבורים לא במקומות שבהם הם צריכים להוכיח
    את עצמם, בלתרום ולעזור נניח.. לאחר נישואין
    תמיד הם ימצאו אמלתא לברוח.....
    גברים יותר OUT נשים יותר IN בבית.
    אין 0!
    לא לכולם, אז בבקשה לא להתנפל עלי.
    זו מגמה כללית רווחת......... אז אין מה להתווכח.
    על כל פנים, יש לך קשר עם בחור יציב
    עובד ולא עפיפון יותר מידי...אבל עדין ילד
    אולי יותר תמים ואלי פחות מנוסה.
    [לא בטוח-בעידן המיחשוב והתקשרות]
    על כל פנים, יש לשקול כל דבר לגופו!!!
    ולא לקפוץ למים, אלא, רק עם ה-1

    ודרך אגב, סתם הערת שוליים.
    אם אנשים/נשים היו יותר ותרניים
    ויודעים להתפשר על מה שצריך.
    לא היינו פה מזמן :)

    אני כדוגמא אישית, מנסה ולא שוללת
    כמעט שום בחור, על הסף.
    אלא אם כן... יש משהו ממש יוצא מן הכלל.
    אז..... תתגמשו חברים וחברות!!!!

    כל טוב הארץץץץץץץ לכולנו!

    הוסף תגובה
  • אילן05/06/2006 בשעה 08:21
    3

    אני לא מסכים איתך בכלל
    האמת שאני בכלל לא מסכים איתך , כל בחורה כמעט יודעת שאולי גברים מתבגרים טיפה מאוחר מבנות ( אז במקרה כזה את יכולה לצאת עם מישהו שגדול ממך ב5 שנים או יותר ) אבל בנות לרוב ניראות יותר מבוגרות מבנים ואם לא ברווקות אז אחרי נישואים ואחרי כמה לידות הם יראו גדולות יותר מבעליהן , ובלי קשר לחיצוניות אני חושב שרוב הבנות מעדיפות גבר גדול מהם אפילו בכמה שנים טובות , ואני חושב גם ההפך אני חושב שרוב הגברים גם כן מעדיפים בנות שצעירות מהם בכמה שנים , לי אישית קשה לצאת עם מישהי שגדולה ממני , בקיצור אני חושב שגברים שיוצאים עם בחורות גדולות מהם , אז לרוב הם עושים זאת להגשים איזשהי פנטזיה , או להרגיש בוגרים , אבל לרוב זה לא מגיע לחתונה , אני מדבר על הכלל ועל הרוב וכמובן שתמיד יש יוצאים מן הכלל , אז בכל אופן שיהיה לך בהצלחה עם הצעיר ממך או המבוגר ממך.

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת05/06/2006 בשעה 06:26
    2

    לגביי כל הא` ב` שרשמת אולי זה לא מה שיתבצע בפועל..
    פחות בחצי שנה, שנה זה אולי לא נורא. יותר- לא יודעת.---------לגביי כל הא- ב` שרשמת... זה לא על בטוח שמה שרשמת בא ב` זה אכן מה שיקרה יכול להיות שהוא לא ירגיש להוכיח את עצמו מספיק להיות ראוי לך כפי שכתבת יכול להיות שהוא לא יתגאה בך בפני החברים וכן הלאה.. כי את לא יכולה לדעת.. ואם את שואלת גברים מתבגרים מאוחר? (וזו שאלה שאני משערת שנובעת מספק בדבר הזה) אז עוד לקחת מישהו שהוא קטן ממך (אחד שפחות מתבגר?).. על אחת כמה וכמה שיש לך לחכמה בינה ודעת לפרוש מעל חכמתך את דעת בחירתך..

    הוסף תגובה
  • בקי05/06/2006 בשעה 01:23
    1

    לחובבת קטינים שלום =]
    אז נכון, גברים מתפתחים מאוחר מנשים. אבל זאת שאלה של גיל. יש גיל שבו הבנות יהיו מפותחות יותר ויש גיל שבו הבנים יהיו מפותחים יותר. ולכן את צריכה לשים בצד את כל העובדות המחקריות האלו שלא לפיהם בוחרים בן זוג, וללכת לפי אישיות ואופי. את תוכלי לפגוד שני בנים בני אותו גיל וכל אחד מהם יהיה שונה בהתנהגות מבחינת בגרות. כי זה תלוי בכ"כ הרבה דברים. כל אחד גדל בסביבה שונה, ועובר חוייות שונות. וכל הדברים האלו מעצבים אותנו. ולכן את לא צריכה ללכת לפי קריטריון גיל. כי אני בטוחה שאם תפגשי בחור מקסים שימצא חן בעינייך ולא תדעי מה הגיל שלו ולא תדעי שהוא קטן ממך. וזה יתברר לך אחרי. כבר תתני לזה פחות תצומת לב... כי כבר עברת שלב אחד... בהצלחה! =]

    הוסף תגובה