חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

מקום לחילונים/יות

שגב_15992 שגב_15992

מקום לחילונים/יות


קטגוריה: כללי


ברצוני לשתף אתכם למשהו שנוגע לכל הגולשים באתר זה.
אני לא יודע כמה זמן האתר הזה קיים אך סוף סוף שיש לנו (הדתיים) אתר משלנו ללא זימה וכו` עלינו לשמור עליו ולמה אני אומר זאת? כיוון שלא פעם ולא פעמיים יצא לי לראות תמונות של בנות שמגדירות את עצמן "מסורתיות" ומוסיפות לפרופיל שלהן תמונות שבהן הן נראות בחצאיות מיני, עם גופיות די חשופות, ואותנו המגזר הדתי זה ממש לא מעניין לפי דעתי ואפילו זה קצת פוגע. כי כמו שאמרתי שאם יש לנו כבר אתר אז עלינו לשמור על צניעותו ולא לאפשר להכניס את כל מה שבאמת אנחנו לא לא רוצים לראות.

וזוהי פניה לכל הבנות שזה נוגע אליהן "המסורתיות": יש כל כך הרבה אתרים אז בבקשה ממכן או שתכבדו את ציבור הגולשים באתר זה וסביר להניח שאתן יודעות שהוא ציבור דתי או שתגלשו ותוסיפו את תמונתן באתרים אחרים.
25/04/2006
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • שגב24/05/2006 בשעה 18:30
    35

    למר אריאל היקר
    שלום לך אריאל יש לי מס` נושאים חשובים לדבר איתך. אז אני מבקש ממך לקרוא שוב את הכתבה או שתעיין בזמנך הפנוי בתגובה 31 או 34 כנראה שאינך יודע כיצד מתנהל האתר הזה כיוון שלפעמים אתה רואה תמונות של בנות בניגוד לרצונך. וכמו שמפורט בתגובה 34 שלפעמים בנות שולחות הודעות. אתה לא נראה לי ילד קטן אבל עליך להבין שאדם מוסרי צריך להתאים את עצמו למקום בו הוא נמצא אינני אמרתי כלל שהמקום הנ"ל אינו ראוי למסורתיים אך מה לעשות כאשר אדם חילוני נרשם לאתר הזה אין לו את האופציה של חילוני אז הוא מסמן את האפשרות הכי קרובה לחילוני שהיא מסורתי. ולכן עיקר הכתבה שלי היתה מאין בקשה לכל הנוגעים בדבר שאת התמונות ה"יפות" שלהן הן יכולות לפרסם באתרים אחרים ובמידה והן רוצות לפרסם תמונה שלהן אני ממש ממש לא מתנגד.. להיפך אבל צריך לכבד את חברי האתר השמרניים יותר בדבר. שמתי לב שקצת רגזת מהכתבה שלי וזילזלת בה, אפילו כינית אותה "כתבה מטומטמת" אני לא כועס עליך כי אינני מכיר אותך כלל אני בטח לא ישכנע אותך שתסכים איתי אבל תבין שכבוד אחד לשני זה אחד הערכים החשובים ביותר אחד מערכיה החשובים ביותר של הדרך ארץ. אינני צדיק יסוד עולם אני מסכים איתך אבל רצונות ובקשות של מישהו שבסה"כ מבקש אפשר לדבר על כך כמו בני אדם תרבותיים סה"כ כולנו יהודים וכולנו בני אדם. אז אני רוצה לברך אותך בברכת חג ביכורים שמח ושהקב"ה ימלא את כל משאלות ליבך לטובה.

    הוסף תגובה
  • כרמית24/05/2006 בשעה 03:40
    34

    חברה תתעוררו, מה קורה פה?
    למה קפצתם כל כך גבוה ? מה עשו לכם? סה"כ ביקשו קצת התחשבות ? מאיפה הגעתם לכפיה דתית? מה זה ההתחשבנויות והכעסים האלה פתאום? זה ממש לא מתאים ובכלל לא במקום! ולמה לחשוד בבנאדם כאילו הוא מחפש את הכרטיסים עם התמונות האלה? ואם הבחורה שלחה לו הודעה? לא פעם שלחו לי הודעה אנשים סוטים שמצויים פה שהם לבושים בשורט הכי שקוף שיכול להיות על חוף הים וקוראים לעצמם חרדי מודרני, אין לי מושג למה מנהלי האתר אישרו את התמונה, אבח אני לא אחראית על תמונות של אנשים בדיוק כמו ששגב לא אחראי על התמונות החשופות של הבנות. אז אם יש מטרה אחת לכולנו , וכולנו רוצים רק טוב אחד בשביל השני, ויש לנו איך לעזור, למה לא לעשות זאת? ואין טעם להפוך את הכתבה הזאת למשהו שהיא לא ,כמו כל מיני הגדרות שבקעו מהתגובות שקראתי על כפיה דתית, חילול ה`, חילוני שווה יותר ממך.. כאילו מה הקשר ריבונו של עולם? בא לכם להתחשב? תתחשבו, לא בא לכם? לא צריך!! רק אל תכריזו מלחמה על כולם!!

    הוסף תגובה
  • שגב23/05/2006 בשעה 19:02
    33

    לתגובה 31
    רות, כל הכבוד כנראה שאת באמת בחורה חכמה כי רק את ובודדים הבינו את פשר הכתבה. כנראה שמר אריאל המכובד אינו איש שיודע לתת כבוד לאחרים ותוקף בלי שום הגיון על מניעים דתיים (קצת מזכיר לי את טומי לפיד)

    הוסף תגובה
  • אריאל23/05/2006 בשעה 01:53
    32

    תגובה ל28
    אם עד עכשיו לא הבנת מה אני אומר ,כנראה יש לך בעיה !
    וכמו שאמרתי,אם אתה כזה צדיק איך אתה בכלל מגיע לכרטיסים האלו???
    אז התשובה היא שכל מי שיש לה תמונה אתה נכנס ומסתכל!

    מיום ליום אני מגלה עד כמה עמוקה השריטה שיש לאנשים באתר הזה!

    הוסף תגובה
  • רות23/05/2006 בשעה 01:16
    31

    תגובה לחכם 27
    אריאל יקר!!
    הבחור הנ"ל לא ביקש מהבנות ללכת עם חצאית ארוכה, שרוולים ארוכים ורעלה. הוא בסה"כ ביקש ל-ש-י-ם תמונה נאותה שתכבד את האתר והגולשים בו! לגבי הבנות שמתלבשות ככה ויוצאות נגד הכתבה הזאת (שאגב מאוד לא מטומטמת, אלא לעניין ממש והגיע הזמן שמישו יקום ו"יעז"- ואני כותבת ככה כי הדתי תמיד צריך להתנצל על שהוא דתי ולחיות עם המציאות כמו שהיא ולשתוק. למה זה צריך להיות ככה?!?!) הן פשוט אגואיסטיות שלא אכפת להן מהזולת. כי אם היה מפריע להן, הן מראש לא היו שמות תמונות מסוג זה ולא היו יוצרות מצבים לא נעימים. אבל גם אחרי שמבקשים יפה, הן הופכות את זה ל"כפיה דתית" ו"חילול ה`" לאן הגענו?! חילול ה` זה מה שאתה וכל חבריך לדיעה עושים! לקטול מישו שמעלה בעיה שמפריעה לו. שהיא לא לרוחך שאמורה להיות לרוחך בתור אחד שמגדיר עצמו דתי (!!!!!!!!), אבל נגיד שלא- קבל וכבד את הטענה בשקט!
    ואל תשכח: "בגלל שנאת חינם..."!!! . למחשבה!

    הוסף תגובה
  • יוסי23/05/2006 בשעה 00:22
    30

    לא רציני

    למה אתה מיתעכב על מה שלא נוח לך יש פרופיל תמשיך לא יודע לא נשמע מספיק טהור

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת22/05/2006 בשעה 22:44
    29

    לתגובה 27 לא ראית את תגובה 12?

    הוסף תגובה
  • שגב22/05/2006 בשעה 14:50
    28

    לתגובה 27
    שלום לך מר אריאל.
    את ההגדרה מסורתי אתה וכמו כל אחד אחר מגדיר כמו שהוא רוצה אז תתחיל להתעניין בהלכות ומה לעשות גם אתה כמו כל יהודי אחר מצווה בצניעות.

    לתשומת לבך.

    הוסף תגובה
  • אריאל21/05/2006 בשעה 18:58
    27

    תגובה לכל הלא מבינים למה זה כפיה דתית
    ושוב אני אומר,כל עוד האתר מוגדר למסורתים גם,ומסורתיות ככה מתלבשות (גופיות וכו`) לבקש שהם לא ישימו תמונה שלהן איך שהן מתלבשות כרגיל זאת כפיה דתית!!! האתר הזה שלה בדיוק כמו שלכן.
    ומספיק שתיקראי את התגובות של אלו שכן הולכות ככה המסורתיות ותיראי איזה חילול השם הוא עשה בכתבה המטומטת שלו! אם כל כך מפריע לו הוא היה יכול לפנות לאותה בחורה ולהגיד לה את זה אישית. ובתור צדיק שהוא מתימר ליהיות שישים בחיפוש רק דתיה לאומית או חרדית ולא יתקל בדברים כאלה!!!!

    הוסף תגובה
  • שגב21/05/2006 בשעה 14:51
    26

    לכל מי שלא הבין שיקרא את תגובה 25

    הוסף תגובה
  • רות21/05/2006 בשעה 01:17
    25

    תגובה לאריאל:|
    מה עניין התקיפה? הבנאדם בסה"כ ביקש מהבנות בצורה מאוד מכובדת לשים תמונה לא פרובוקאטיבית. ברגע שלמישו דתי מפריעה הופעה מסויימת באתר (וזה מתוך פאן דתי ולגיטימי מאוד!!) והוא מעלה את זה על הנייר- זה כפיה דתית, אבל עצם העובדה שבנות שמות תמונות שלהן שלפי הגדרת הכותב- לא צנועות (וכנראה שהן באמת לא צנועות כי אחרת אני מאמינה שהוא היה מבליג)- זה לא כפיה חילונית חלילה. נכון???
    אין צורך לתקוע את המושג הזה בכל הזדמנות שיש. ולא כל פעם שמישו דתי מעז להעלות נושא שמפריע לו הלכתית/מצפונית, חייב להיות איזה חכם שיבוא ויגיד שישנה "כפיה דתית". כי בינתיים, מה שקורה כאן- זו כפיה חילונית במלוא מובן המושג!!! בחורה ששמה תמונה שלה בבגד ים וכדומה, בעצם קובעת לבנאדם עובדה שהוא יראה אותה ככה. ואפילו שניה זה מפריע. אז- בהחלט יש מקום להתחשבות!
    תחשוב על זה ותפנים- לטובתך!!!-)

    הוסף תגובה
  • ישראל21/05/2006 בשעה 00:16
    24

    היי , אני מסיר את הכובע בפנייך

    "הטוב ביותר הוא לפנות אליהן ישירות
    ולדבר על לבן"

    אין מלים ...
    .
    .

    הוסף תגובה
  • גולן20/05/2006 בשעה 21:55
    23

    לשגיב
    אתה פשוט צודק במאה אאחוז עד שיש אתר כזה לדתים שלא מעונינים לראות פריצות

    הוסף תגובה
  • היי20/05/2006 בשעה 21:40
    22

    תגובה ל- 10
    אריאל, עדיין לא הבנתי למה זו כפיה דתית?
    אתה לא ראית תמונה שאיננה נאותה, אני ודאי לא. אך שגב לטענתו ראה והוא טוען שזה מפריע לו. למה כשהדבר נוגע לנושאים דתיים זה הופך להיות כפיה דתית?

    נראה לי מעט קטנוני לפנות אל בעלי האתר... אם התמונה פורסמה הרי שזה נעשה ברשותם, לא?
    אני בטוחה שמדובר בכמות מזערית של תמונות אלו. הטוב ביותר הוא לפנות אליהן ישירות ולדבר על לבן.

    הוסף תגובה
  • אלינור19/05/2006 בשעה 14:50
    21

    כולנו יהודים - מה הולך פה ? התפלגות ?
    היי שגב !

    אז קודם אני חייבת להגיד שמה שרשמת היה ממש מגעיל , נכון יש לכם אתר הדתיים , אבל אל תכנה את עצמך דתי - כי דתי קודם כל אל תפגע באנשים ואתה יודע גם חילונים וגם מסורתיים הם בני אדם . כולנו נבראנו ע"י הקב"ה , וכל אחד הזכויות שיש לו ,
    אני למשל בחורה מסורתי - עושה המון מבחינה דתית ההבדל ביני לבין דתיה זה שהיא עם חצאית ואני לא , מה ההבדל ביננו - אין . תשאל רבנים הם יענו לך שאין שתינו בנות ישראל , ואל תזלזל בבנות ישראל, כי גם החילוניים יתכן ויחזרו בתשובה , ואתה במקום לקרב , כי כולנו עם ישראל עם אחד , אתה מבודד , עושה מחנות , אבל יש בורא לעולם והוא רוצה שעם ישראל יהיה מאוחד , ורק הוא יכול לשפוט - לא אתה .

    מבחינתי חילוני הוא יותר ממך .. אין לך ערכים בכלל , חבל שאתה אומר שאתה דתי כי אתה מוציא להם שם רע .
    כשהייתי בבית חב"ד בניו יורק קיבלו אותנו כבנות בית לא שפטו ולט כלום , וגן החרדים מנסים לקרב , מעניין שרק דתים לאומים שוללים - תבדוק את עצמך ותעשה את חשבון הנפש שלך ..

    כל טוב ..

    הוסף תגובה
  • ציונית דתית19/05/2006 בשעה 14:00
    20

    קצת אהת חינם..]
    חבר`ה, קצת אהבת חינם בבקשה...אין צורך לתקוף ישר..
    לדעתי שגב, בסה"כ אמר את דעתו, וזה לא יזיק לאף אחד להתחשב בבקשתו (ומן הסתם זאת גם דעה של אחרים שיסכימו איתו)
    הוא רק ביקש מבנות לשים תמונה צנועה באתר---לא צריכה להיות בעיה למי שנמצא באתר למרות שהוא "רק" מסורתי...
    ואתה שגב, גם ככה זה לא סגנון הבנות שאתה מחפש אז... בקטגוריה של דתית-לאומית לא מאמינה שתתיקל בבעיה כזאת אז זרום.......
    בקיצור חברים--תפסיקו לחפש על מי "לרדת"..יש מספיק אנשים שעושים את זה מעולה...קצת כבוד לכל אדם באשר הוא.
    בהצלחה לכולם!!|הפתעה|

    הוסף תגובה
  • שגב19/05/2006 בשעה 13:54
    19

    לתגובה 11
    אני בטוח שאתה באתר הזה מאותה סיבה כמו רבים. וישנם פה כמו שאמרתי ציבור דתי וגם חרדי. ועם כל הכבוד אני לא חושב שאני בתור בן אדם דתי צריך לראות בחורה שעשתה תמונה בחוף הים (סתם דוגמא) או שהחליטה להצטלם עם מיני. כי זה אתר לדתיים וצריך לכבד. הרי לא חסר אתרי הכרויות אז מי שקשה לו להתאים את עצמו לאתר ולהצטנע הוא יכול להירשם בעוד המון אתרים. שתהיה לך שבת שלום ומבורכת

    הוסף תגובה
  • שגב19/05/2006 בשעה 13:49
    18

    לתגובה 9
    לתגובה 9. אינני רואה את תמונות הגברים באתר כמו שהינך לא רואה את תמונות הנשים באתר אז כמובן שזה נוגע למה שאני ראיתי והיות ואני גבר שמחפש אישה אז אין באפשרותי לראות את הגברים באתר.

    שבת שלום

    הוסף תגובה
  • מוישי19/05/2006 בשעה 12:07
    17

    אני ממש לא מבין מה הבעיה
    אם אני לא טועה, ניתן להגדיר בחיפוש הגדרות לגבי זיקה דתית. אם אדון שגב שהוא דתי וצדיק מגדיר בחיפוש שלו בחורות חפיפניקיות או מסורתיות אז יש לזה 2 אפשרויות:
    1. אדון שגב הוא חפיפניק
    2. לאדון שגב יש לחץ באיזור המתניים והוא צריך לפרוק אותו, ולכן הוא מחפש מישהי שתתאים לזה.
    אם זה כל כך מפריע למר שגב, שבבקשה יגדיר בתוצאות החיפוש שלו רק "דתי לאומי" וזה יפתור לו ולנו את הבעיה.

    הוסף תגובה
  • נאור18/05/2006 בשעה 23:48
    16

    למספר 13 .....
    צר לי אך נשגב מבינתי להבין מהיכן הגעת לתובנה זו ....
    הכרתי דתיות אשר לובשות חצאיות בלבד ומתעתדות לשים כיסוי ראש , אך חפצות היו לשוחח עימי בטלפון בשבת ...
    אני בן 34 ואיני מוגדר דתי שנה או שנתיים , לכן את כל "הפולישטיקים" החיצוניים אני מכיר טוב מאוד ...
    לא התמונות באתר הן הקובעות את צניעותה של בעלת הכרטיס - מה שקובע הוא התנהלותה והכבוד שהיא נותנת לגולשים אחרים הפונים אליה ( או שהיא פונה אליהם )...
    מפאת צניעותו של האתר לא אפרט כאן מקרים שאני וחבריי חווינו ולכן אומר אין מדובר תמיד בבחורות שהן בבחינת טלית שכולה תכלת ( ואפילו שכרטיסן משדר כן ) , לכן הפנימי כי למטבע ישנם שני צדדדים .....
    ולסיום אומר לך דבר קטנטן , והיה ותראי תמונה שאינה לרוחך , את תמיד יכולה לפנות לבעלת הכרטיס ( כן כן לבעלת הכרטיס ולא למנהל האתר ) ולהסביר לה בצורה מכובדת מדוע עדיף לשים תמונה צנועה יותר ( ואומר לך בכנות - אני הצלחתי לעשות זאת עם חילונית גמורה הלומדת עימי, הכל תלוי באופן בו נאמרים הדברים ) ....
    בשורות טובות והמון הצלחה
    מאיר

    הוסף תגובה
  • גונ`י18/05/2006 בשעה 23:31
    15

    מסורתי דתי חילוני
    מר שגב הנכבד אני לא יודע איך אתה מגדיר את עצמך דתי דתי חרדי או מה שלא יהיה אבל אתה צריך להבין שיש כאלו שמגדירים את עצמם אחרת ולא תמיד הם מוצאים את עצמם באתרים שלפי דעתך הם אמורים להיות (מסיבות שונות) ללבוש גופיה זה עדיין לא פריצות (לפי דעתי בכל אופן ואני מגדיר את עצמי בתור דתי) לפי הכתבה שלך נראה לי שבמקום לחפש בחורה שמתאימה לך אתה משוטט ומחפש תמונות תתמקד בעיקר ונקוה שתמצא את בחירת ליבך "החסודה כדי שלא תצטרך לשוטט באתר!!!

    הוסף תגובה
  • יעל18/05/2006 בשעה 19:34
    14

    לשגב-צודק

    הוסף תגובה
  • אנונימית18/05/2006 בשעה 19:29
    13

    אדם ניכר גם לפי לבושו!
    מי שכתב שהלבוש לא אומר דבר על הבחורה, בעצם אומר, שהתנהגות האדם לא מעידה על אופיו... חישבו על כך.

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת18/05/2006 בשעה 19:17
    12

    גם החילונים מצווים על מצוות הצניעות הכותב צודק

    הוסף תגובה
  • אור 18/05/2006 בשעה 18:57
    11

    צאו מהבועה
    האמת שמאוד צודק נאור בגישה שלו. אני בחור שעונה להגדרה מסורתי ובתור מסתכל מהצד באמת בצורה אובייקטיבית אני לא תמיד רואה את הייחודיות שבעולם הדתי ועד כמה באמת אנשים שמגדירים עצמם דתיים מדקדקים במצוות שבין אדם לחברו שידוע שהן אפילו חשובות יותר מהכל . אז חברה באמת , אל תחפשו לחיות בבועה שלכם ולחשוב שהכל טוב וצריך לבער את הטרף שבא מבחוץ ואם אתם רואים שיש התעניינות באתר הזה מכאלו שמגדירים עצמם "מסורתיים" תנסו לראות בכך אפילו מחמאה שמישהו שלא דתי בהגדרתו בכל זאת רוצה איזושהי דריסת רגל בעולם הדתי ואל תדחו אותו כי זה רק יכול ליצור אנטי מצד אותם אנשים .ואחר כך נצטרך הרבה תושיה כדי ליצור הדברות מחדש. (אחד שנע בין 2 העולמות )

    הוסף תגובה
  • אריאל18/05/2006 בשעה 18:07
    10

    תגובה ל6
    what ever!!!
    לפי דעתי זאת כפיה דתית מה שאתם מבקשים...
    אני אישית לא ראיתי שום תמונה באתר שהיא יותר מידי חשופה ולא ראויה להופיע כאן.
    ושוב אם זה כל כך מפריע לאנשים פה,שיפנו למנהלי האתר ויגידו להם את זה.

    הוסף תגובה
  • צביה18/05/2006 בשעה 17:11
    9

    גם לכם הגברים לא חסר...
    נחמד מצידך שגב שאתה פונה לנשים באתר..
    אבל חשבת אולי שגם אתם הגברים לא ממש צדיקים??
    אני מדברת בעקבות מקרים שקרו לי באתר הזה, שגברים שפנו אלי, שנחשבים "דתיים" ו"מסורתיים" שאלו שאלות אינטימיות שאפילו גבר "חילוני" לא שואל , או שהציעו הצעות מגונות
    אז גם לכם הגברים לא חסר. וזה שבחורה מופיעה עם גופיה לא פוגע באף אחד!

    הוסף תגובה
  • גיא18/05/2006 בשעה 11:40
    8

    צודק בהחלט
    צודק בהחלט ,

    הוסף תגובה
  • נאור18/05/2006 בשעה 08:34
    7

    תגובה ל - 3 ...
    תודה על התגובה המכובדת ...
    לעצם העיניין , אני בהחלט סבור כי התמונות באתר מכובדות בהחלט. צר לי , אך מעולם לא צפיתי כאן בתמונה המשדרת מסר מיני או בוטה.
    זאת ועוד , כפי שנאמר בצדק , האתר מיועד גם למסורתיים וככזה הוא נותן במה גם לאנשים שמחוץ למיינסטרים הדתי.
    ולסיום אחזור על דבריי , סממנים חיצוניים הינם כה שוליים ולא אומרים דבר לגבי האדם . מבחינתי צורם הרבה יותר שבחורה כותבת על עצמה כי היא רגישה לזולת ובו בזמן מקבלת פנייה מבחור ומוחקת אותה אחר כבוד ללא כל מענה לשולח. עבורי בחורה כזו גם לא חשיבה כדתיה / מסורתית או Whatever ....
    רק טוב
    מאיר

    הוסף תגובה
  • היי18/05/2006 בשעה 04:22
    6

    כללי המשחק - סובלנות
    אך לא כלפי חוקי התורה.
    ואני מצדדת באופן חד משמעי ב"אחת".

    אריאל - זה אמנם לא אתר (רק) לחרדים. אך אם לא אכפת לך, שגב מגדיר עצמו כדתי לאומי. וכדתי לאומי הוא אומר שזה מפריע לו.
    התגובה שלך בוטה ומתגרה! גם אם האתר מוגדר למסורתיים הרי שהוא מוגדר לעוד שני ציבורים... האמן לי לא יקרה דבר אם הבנות תשמנה תמונה מתקופת החורף.

    נאור - ודאי שעדיף להתמודד. אך אמור לי על מה מדובר?
    מישהוא מטיף לחינוך מחדש? או בקש להסיר סקטור מסוים?
    סה"כ בקשו להתחשב ברגשות אלו שזה כן מפריע להם.

    ואני שוב חוזרת אליך אריאל.... צורת ההתבטאות שלך בלתי נסבלת! אתה נותן לזה לגיטימציה ללא כל הגיון.
    אני בטוחה שאם אותן בנות היו יודעות ב א מ ת כמה צער נגרם לבחורים האלה, זה היה מפריע להן לא פחות מלבחורים והן היו עושות משהו בעניין.
    אבל אצל האדון היועץ, הגישה היא - "יש מחסום? אכלת אותה! ושלא תעיז לנסות להגיע להדברות".
    שגב חזק ואמץ על העלאת העניין.

    הוסף תגובה
  • ישראל18/05/2006 בשעה 03:06
    5

    למה בחור בן 20 פונה לבחורה בת 30 ?
    באתר זה התפרסמה כתבה בשם :

    "די זה מעליב !!! למה בחור בן 20+ פונה לבחורה בת 30+ ?????????. לכו חפשו חיים"

    בתגובה כתבתי דברים שיתנו מענה ודעה אישית לכתבה הנוכחית "מקום לחילונים/יות"

    שוה קריאה !!!

    הוסף תגובה
  • אריאל18/05/2006 בשעה 02:21
    4

    תגובה ל3
    אין כאן קשר לאסור או מותר ולהתפשרויות!
    כל עוד יש אפשרות באתר להגדיר את עצמך מסורתי ,את לא יכולה לבוא בדרישות לאף אחת.
    מסורתי זה אחד ששומר שבת וכשרות במקרה הטוב ובמקרה הפחות טוב גם שבת וכשרות הוא שומר באופן חלקי ועל הלבוש ברור שלא צריך להוסיף...

    ולכן כל עוד האתר הזה מוגדר גם למסורתיים אין לך מה לעשות .ולמי שזה לא טוב שלא יסתכל בתמונות.

    הוסף תגובה
  • אחת18/05/2006 בשעה 01:48
    3

    אני מסכימה עם שגב. ולאריאל ונאור(מאיר) :
    זה ממש לא לעניין שבנות ישימו תמונות כאלה.
    ולו רק להתחשב בבחורים דתיים (שזה הרוב המוחלט באתר הזה...)
    אריאל היקר- מספיק עם הדיבורים האלה של חרדים: זה אסור נקודה. אתה יודע - לכולנו יש את אותה תורה, חוקים ומצוות.
    אז בלי כל מיני התפשרויות שכאלה :)
    ולך ,מאיר, זה שהמצב בחוץ יותר גרוע , זה לא אומר שאנחנו צריכים לתת לזה להיכנס לכל מקום ואתר בחיינו...
    תחשבו על זה (וכל הדברים נאמרים ברוח טובה ולא ח"ו לפגוע...)

    הוסף תגובה
  • נאור18/05/2006 בשעה 00:42
    2

    שגב ,
    מחילה מכבודך , אך היכן באתר ראית תמונה המשדרת פריצות ?
    שגב , עזוב אותך משטויות ונסה להתמקד בעיקר . נסה להתחבר יותר למלל בכרטיס , לתכנים והפנם שמשם אמור לבוא החיבור האמיתי .
    אני קובע עיתים ובדיוק כאשר אני יוצא מהישיבה, אני נתקל בבחורות שהתמונות באתר הינן שיא הצניעות לעומתן . אז מה לעשות , לא לצאת מהישיבה לעולם ?
    ובעבודה , האם אתה יודע כיצד נראות בנות חילוניות בתקופת התיכון ? אז להתפטר שגב , או פשוט להתמודד ?
    נראה לי עדיפה האפשרות השנייה ....
    בהצלחה ( והפנם כי הופעה חצונית כמעט ולא אומרת דבר ) .
    מאיר

    הוסף תגובה
  • אריאל18/05/2006 בשעה 00:03
    1

    תגובה
    זה לא אתר לחרדים וכל עוד האתר פונה גם למסורתיים אין שום בעיה שבחורה שביום יום הולכת עם גופיות גם תשים תמונה שלה עם גופיה ולהרבה חבר`ה דתיים זה לא כזה מפריע בחורה שהולכת ככה!
    ואם זה כל כך מפריע לך פשוט אל תסתכל בתמונות!!!

    הוסף תגובה