חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

גבר הוא גבר... (בלי שמץ יהירות ולשם ביקורת בונה בלבד)

גבר הוא גבר... (בלי שמץ יהירות ולשם ביקורת בונה בלבד)


קטגוריה: כללי


שלום לכולם! לכל חברי מועדון הלבבות השבורים,
יש לי שעה מתה בעבודה ויצא לי קצת לטייל באתר. האמת, לראות כ"כ הרבה אנשים ששופכים את ליבם זה מדכא ומעודד כאחד.. בכל אופן, אני רוצה לנצל את ההפוגה אצלי ולשתף אתכם בהגיג מהגיגי ראשי הקודח. אחרי שתקראו אולי תאמרו שאני סטיגמטית- שמרנית- אנרכיסטית, וזו זכותכם המלאה, אבל אני מאמינה שרובכם יסכימו עם השורה התחתונה..

אני באופיי אדם שמאוד אוהב את ה"ספייס" שלו בזוגיות, את ההרגשה שלכל אחד יש עולם משלו ושלא חייבים להיות יחד בכל שעה משעות היום. לכן, עד כה נתקלתי כל הזמן בבחורים שרדפו והתקשרו וחיזרו ורצו לבלות איתי כל יום. בלי שמץ של יהירות (והרי אף אחד לא יודע מי אני, אז מותר לי) בחורים מוקסמים ממני וממה שאני משדרת ותמיד מתאכזבים לגלות שאני לא רוצה להמשיך (מה שקורה לרוב, וזה כבר עניין שצריך להיות מנותח אצל פסיכולוג, אבל עזבו, זה לא שייך עכשיו...). בכל אופן, הסינריו הזה מסתדר יפה בתבנית הטבועה אצל הגבר המצוי, שכל מהותו היא במילה אחת -צייד. היינו, כשהנקבה מראה שהיא נורא רוצה, הזכר מיידית לוקח צעד אחד אחורה כי אין את הצורך לצוד, היא הרי מונחת כבר בכיסו. אבל, ראה זה פלא- יצאתי עם בחור שדי מצא חן בעיני ומאחר שאני לא בעניין של לשחק משחקים, הראיתי לו עד כמה הוא מצא חן בעיני ורציתי להיפגש, לשם שינוי, יותר מפעמיים בשבוע (כי כנראה זה מה שקורה לי כשאני רוצה מישהו. איזה כיף להרגיש נורמלית..). הבחור מצידו, התחיל להיעלם לי, נגוז, התנדף.

זה כ"כ מכעיס ופוגע אבל בנותיי היקרות, זהו הגבר (או שמא נאמר, הילד): הוא בנוי למרדף וזה מה שעושה לו את זה ואם את לא בחורה שמשחקת ואוהבת את הפוזה של ה"קשה להשגה"- אבוד לך מראש.

אני החלטתי שעל אף שאינני בת 19, אני לא אכנע ולא אשחק משחקים, ואם אני נתקלת בבחור שמעניין אותי, ועל אף שזה כ"כ נדיר- אני אראה לו את זה ולא אעשה הצגות של "אין לי זמן" ושל "אני לא יודעת".
גברים (בעצם- ילדים..) - אני יודעת שזה טבוע בכם באופן אנתרפולוגי, אינהרנטי וטבעי, אבל תנסו להילחם בתכונה הטבעית הזו שניחנתם בה, תהפכו את זה למשהו נרכש ולא מובנה ואם אני כבר רוצה אתכם - תנצלו את זה ותקבלו את מה שיש לי להציע ב-2 ידיים פתוחות, כי זה לא יחזור בשנית.. ואולי כך כולנו ניוושע ונגאל....
אני


03/04/2006
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • אריאל11/05/2006 בשעה 17:08
    34

    לאילן ולכל מי שמסכים איתו!
    מה הבעיה להתקשר לבחורה יום למחרת ולהגיד לה ,בצורה יפה לא נראה לי שאנחנו מתאימים???כל כך קשה?
    הרי אתם יודעים שהיא מחכה לטלפון ולא שאני מסכים לזה שזה רק תפקידו של הגבר אבל עדיין מה כזה סיפור להיפרד כמו בני אדם? וsms זאת לא דרך מכובדת!
    ואח"כ מתפלאים למה אנשים לא טורחים בכלל לענות כאן להודעות שאנשים פונים אליהם...או מתעלמים אחרי קבלת תמונה וכו`
    קצת דרך ארץ..ואם תתנהג כמו בנאדם ,לך תדע אולי אותה בחורה בעצמה תכיר לך עוד חברות שלה..לי אישית זה קרה כמה וכמה פעמים בעבר שבחורות שיצאתי איתן ולא המשכנו הכירו לי חברות שלהן!

    הוסף תגובה
  • היי11/05/2006 בשעה 16:03
    33

    לדסי אילן וכל השאר...
    להשאיר בחורה תלויה באוויר ללא מידע לגבי אפשרות המשך הקשר או ביטולו, זה אחד הדברים היותר אכזריים שניתן לפגוש בנושא השידוכים.
    גבר חייב לגלות דעתו. זה יכול להיות דרך טלפון sms מייל או אם תרצו מכתב..... העיקר לא לבשל את הצד השני על אש נמוכה.
    בנוסף, בפגישה ראשונה לא חושבת שצריך לפרט למה צד אחד לא מעוניין. ואת זה כדאי שיפנימו גם נשים וגם גברים, הפרטנר-ית אומר "לא" קבלו את זה ואל תדושו בזה. זה פשוט חסר טעם ואינפנטילי.

    הוסף תגובה
  • דסי.הדס11/05/2006 בשעה 12:16
    32

    אילן, ומי שחושב כמותו--
    אני ממש לא מבינה אותך.. ואת שחושבים כמוך.
    גם במצב בו הבחור לא מעניין אותי ואני לא ראה המשך לקשר אני מתקשרת ואומרת לו את זה.
    SMS מכובד לפרידה? נו באמת..
    יש יתרון לשיחת פרידה. להיפרד בצורה יפה, (לך תדע איפה תפגשו שוב..), לשמוע מה לא מתאים, לאחל בהצלחה ועוד..
    תאר לך את עצמך במצב בו אתה ממש מעונין להמשיך בקשר, היא אמרה לך בפגישה:" אל תתקשר , אני אתקשר כבר אתקשר אליך ונראה איך נמשיך". אתה מסכים, והולך לישון בתהיות מה היא תחליט.
    למחרת היא לא מתקשרת, וגם לא אחרי יומיים שלושה. אני מניחה שבטח תתהה מה קרה, תתחיל לחשוב שאולי היא לא רוצה או שאולי היא עסוקה ולך תדע, אולי היא חולה פתאום או שאמא שלה בלה התקף לב. אתה לא יודע מה לחשוב.
    עבר שבוע , היא לא מתקשרת - הבנת שהיא לא מעונינת.

    לא היה עדיף אם היא הייתה מתקשרת יום למחרת ואומרת לך שהיא לא מעונינת?

    זה היה יכול לחסוך לך את "עוגמת הנפש הזו", ואם היא לא ממש בטוחה בהחלטה היית יכול לשכנע אותה לנסות עוד פגישה וז להחליט, היית יכול במהלך השבוע ליצור קשר עם עוד בחורה.

    מקווה שהבנת...

    הוסף תגובה
  • דודי11/05/2006 בשעה 11:51
    31

    דון קישוט
    המוטו של החיים!!!
    גבר .הוא גבר.
    הוא האביר על הסוס הלבן///
    שצריך להצילgt את "הנסיכה"
    (ואים אתם הבנות...לא גורמים לו להרגיש
    שאתם: " נסיכות" )
    יש סיכוי בסופו של דבר שהוא יוותר עליכם
    ויתן לדרקוןgtgtgtgt
    לעשות את העבודה.
    ותחשבו על זה ?

    הוסף תגובה
  • נאור11/05/2006 בשעה 08:39
    30

    תגובה ל-23 ( אילן )....
    מצד אחד אתה בהחלט צודק - ישנן בנות המסננות לאחר פגישה , אך אינך יכול לדעת מיהן ולכן אינך יכול להכליל בצורה גורפת .
    אני בדר"כ אומר את דעתי בסוף הדייט וכך הבחורה לא נישארת "תלויה" באויר ויודעת היכן היא עומדת ....
    אני סבור כמותך כי אין כל היגיון להתקשר לבחורה לאחר הדייט ולומר לה כי אינך חפץ להמשיך ( מדוע להתקשר , להשלותה ואז לומר לה תשובה שלילית ? ) , SMS מכובד יכול לעשות את העבודה בצורה ראויה וטובה .
    כל טוב לך
    מאיר

    הוסף תגובה
  • אילן11/05/2006 בשעה 08:14
    29

    תגובה לדסי ולשאר הבנות כאן
    אה דסי תעשי לי טובה , במקום לכתוב מגילות ולחכות יומיים שלושה שהבחור יתקשר אז תתקשרי איליו בעצמך ובלי תירוצים , חוץ מזה אני חושב וכתבתי את זה שאם הבחור לא ממש עיניין אותך אז בטח שלא היית מחקה ממנו לטלפון , בקיצור אני חושב שאחרי פגישה אחת אני לא מחויב לתת הסברים , אני לא אוהב את השיחה הזאת שאחרי , אני חושב שגם אתם לא אוהבות , וכדאי שהבנות יבינו לבד שאם הבחור לא מתקשר אחרי הפגישה הראשונה אז הוא לא עשה תאונת דרכים והוא לא טס לאמריקה בלי להודיע הוא פשוט לא מעוניין .

    הוסף תגובה
  • יעל10/05/2006 בשעה 21:56
    28

    לתגובה 22 ולכול המגבים לה
    עם כול הכבוד ויש כבוד - הגזמתם!
    אפשר לחשוב אז הוא לא התקשר ביג דיל , תבני לבד,שלא יהיו טעיות אני לא בעד אבל אם קורה מצב כזה או שמבנים לבד שהוא לא מעוניין או שמתקשרים לשאול, אבל מפה ועד לשבת ולחכות כמה ימים נראה לי מוגזם .

    הוסף תגובה
  • דוד10/05/2006 בשעה 18:56
    27

    תגובה לאילן 23
    אני לא בא להתווכח כרגע על התפקיד של מי להתקשר או לא להתקשר,כי בוא נגיד שכבר שנים פחות או יותר הגבר עושה את זה ולא שאני מסכים אם זה אבל לא אנחנו נשנה את כל העולם.
    ולעינייננו לא כל בחורה מסננת אותך כשאתה מתקשר ולכן מגיע לה לקבל טלפון שבו תגיד לה אם כן או לא ובחורות שכמו שאמרת מסננות, להן אני מסכים איתך במאה אחוז שלא מגיע שיתקשרו אליהן.
    ולכן הייתי מציע לך להבא כשאתה יוצא אז להתקשר למחרת לבחורה ולהגיד לה כן או לא ובמידה והבחורה מסננת אותך פעם ,פעמיים אז שתלך לחפש את החברים שלה... ואתה לא חייב לה שום דבר רק כדי להודיע לה שאתה לא רוצה.

    הוסף תגובה
  • דוד10/05/2006 בשעה 18:55
    26

    תגובה לכתבה
    מעבר לעובדה שאני חולק על כל מילה בכתבה, חבל שלא השארת פרטים. (מס` מנוי וכיו"ב).
    כי את נשמעת אחת שמעניין להכיר אותה.

    הוסף תגובה
  • דסי10/05/2006 בשעה 14:41
    25

    אילן, סליחה??
    אתה באמת חושב שלא צריך להודיע אם זה לא מסתדר?
    אני ממש ממש לא מסכימה איתך. קרה לי כבר 3 פעמים שנאלצתי לחכות לטלפון יומיים שלושה אחרי הפגישה. זה סתם גוזל אנרגיות מיותרות, מתיש, מאכזב ומונע מהבחורה להמשיך הלאה. אני חושבת שצריך להודיע ולהתקשר יום אחרי הפגישה, בין אם זה להמשיך בקשר או לנתק.

    אני חושבת שהבנות שמסננות בכוונה את הבחור ולא עונות מספר פעמים הן חצופות, פחדניות , לא יודעות להתמודד עם המציאות וגם לא איך להתנהג.

    אין לי שום בעיה לטלפן, בתור בחורה, לבחור לאחר הפגישה אם זה ע"מ להמשיך או אם זה בכדי לומר שלא מסתדר.
    אבל אני חייבת לציין שהבחורים לא תופסים יוזמה כזו כמבורכת אלא כמין "התלהבות" מצד הבחורה... וזה לצערי.
    מה גם שהבחורה צריכה קצת יותר תשומת לב .. אין מה לעשות... ככה אנחנו. וככה אתם אוהבים אותנו.

    תראה, במידה והבחור לא מתקשר יומיים אחרי הפגישה אני מתקשרת אבל כבר יודעת בתוכי שאו שהוא לא רוצה ואז אני מעירה לו בעדינות על כך שלא טלפן לומר זאת או שהוא פשוט אדיש ונתקלתי כבר ב-2 בחורים כאלו שהיו מעונינים אבל כנראה שיש להם דברים אחרים פחות רציניים על הראש.. ובמקרה כזה הוא לא מתאים לי..

    בכל מקרה- תטלפן לבחורה. לא להשאיר קצוות פתוחות. רוצה לנתק קשר? תעשה את זה . אל תיעלם פתאום.

    ואני? צריכה להתקשר עכשיו לבחור .. לומר שלא נראה לי שאנו מתאימים.. wish me luck

    הוסף תגובה
  • היי10/05/2006 בשעה 10:47
    24

    אילן, אתה לא ג`נטלמן!

    הוסף תגובה
  • אילן10/05/2006 בשעה 08:31
    23

    תגובה ל22
    האמת שאני לא חושב שאנחנו צריכים להודיע לכם ,אם זה לא זה אז תבינו לבד , ולמה אני אומר את זה כי קודם כל אני לא חושב שתמיד הגבר צריך להודיע , ודבר שני יש בנות שמסננות שיחות כך כשמתקשרים להודיע להם אחרי פגישה אז הם לא עונות בכוונה , אז תעשו טובה אל תצפו לשיחה רק שהבחור ניראה לכם , ולכן אני חושב שלא מגיע לכם הסבר.

    הוסף תגובה
  • המאוכזבת09/05/2006 בשעה 18:14
    22

    אנצל את העניין להוסיף משהו
    קרה לי כבר כמה פעמים שיצאתי עם בחור פגישה נחמדת אבל אחרכך הבחור לא מתקשר ולא כלום וזה מעצבן כי בחורות מחכות וכל צלצול בפלאפון מקפיץ אותן "אולי זה הוא".
    ולמרות שאומרים שאם הוא לא מתקשר זה אומר שהוא לא רוצה בכ"ל הבחורה רוצה שיגיד לה ...
    כולנו מבינים שפעם הבחור לא רוצה ופעם אחרת זו הבחורה לכן לפחות להתקשר גם אם לא רוצים...
    אז בבקשה קצת להתחשב ברגשותנו...
    אני צודקת??????????.

    הוסף תגובה
  • שי09/05/2006 בשעה 00:59
    21

    "ספייס" ,ו"צייד" קחי אותם ותזרקי לפח ,,מהר!
    אם תמשיכי לחיות עם התפיסות האלו ,לא תצאי מזה .
    את נראה לי טיפוס שכבר אחרי 10 שניות בפגישה יודעת לאן זה הולך,נסגרת,ויהיה מה שיהיה אין לו סיכוי,
    כן !! גבר שזה נראה לו ירצה להפגש איתך למחרת לפחות הוא אמיתי,למה? כי זה נראה לו ומוצא חן בעניו,מה חשבת שאם את מוצאת חן בעניו הוא "ישאיר אותך על אש קטנה " ויתקשר אחרי 4 ימים ,ככה בשביל העניין,,סרט הודי?,למשוך אותך? אם את קוראת לגבר "צייד" סימן שכל ימייך את חיה עם תפיסת עולם של "ניצודה" את צריכה להחליט עם עצמך ,או שאת מחפשת בעל ופרטנר לחיים, או שאת מחפשת משחקי חתול ועכבר,צייד וניצודה.
    ספייס? תשכחי מזה אל תבואי לקשר עם גישה של ספייס, ה"ספייס" או איך שאת קוראת לו אמור להשתלב עם הקשר ,ולא להגיע בתור איזה תנאי כבסיס לכל הקשר ,
    קשר אמור להיות הרמוני,שני קווים החבוקים אחד סביב השני ,ולא מקבילים כל אחד עם ה"ספייס"והתנאים שלו . גם אם זה לא נראה לך ,לא נראה לי שסיימת עם המשחקים,ותכונה שהיא מובנית "בילד אין"(אי אפשר להשתחרר ממנה) יש בגבר ואחרות יש באישה זאת אוהבת מתנה זר פרחים וזה אוהב פטישון BOSCH
    ולא הפוך אבל "צייד"? בתור גבר אין לי, ולעוד הרבה כזו, מאיפה הבאת את זה?לדוגמא הגברים הביישנים הם דווקא לא "ציידים"מה תגידי עליהם?שהם מומחים במארבים ?.
    את כתבת "ואם אני כבר רוצה אתכם - תנצלו את זה ותקבלו את מה שיש לי להציע ב-2 ידיים פתוחות" דרך אגב רק אל תשכחי שכל אלו שלא רצית אותם אמרו כך.
    .יש לי הרגשה שאת מבולבלת ומפחדת ממשהו מחייב.
    אז קחי בחשבון ש- קשר זה מחייב ,מחייב ליחס,מחייב לתת לצד השני להרגיש שמישהו חושב עליו,מחייב לקיים הבטחות,ומה לעשות לפעמים הספייס שהיה לך כשלא היה לך גבר מצטמצם קצת,וגבר לא יכול להתנהג כאילו אין פה אף אחד בסביבה ,ללכת עם חברים ולזרוק יחס רק מתי שבא לו.קשר זוגי זה סוג של מסגרת מחייבת ומי שרואה זאת אחרת יהיה בעתיד בבעיה והזוגיות סתם תחנוק אותו.
    אין כמו זוגיות מרווחת מרעננת ופורה לשניכם וצריך להיות מרחב לכל אחד להתפתח בכיוונים שלו, שכל אחד יוציא את הטוב מהשני,אבל להביא את זה כאולטימטום ? כתנאי לקשר?
    זה רע!,תמצאי לספייס הזה שלך,מקום חדש תוך כדי הקשר תני להרמוניה להווצר שם,
    סה"כ אני מאחל לך שתפגשי גבר ותתאהבי כך שיפלו לך כל תאוריות "הצייד" שבנית.

    הוסף תגובה
  • מס` 708/05/2006 בשעה 12:31
    20

    ------
    למדתי שאנשים כאלה לא משתנים. דיברתי איתו, הוא הביע עניין אך לא שינה את התנהגותו. המשיך באדישות אין קץ ולא התקשר מיוזמתו.
    כנראה יש לו את כל הזמן שבעולם.. או שהוא לא ממש מעונין כמו שהוא אומר

    הוסף תגובה
  • איל07/05/2006 בשעה 23:45
    19

    גבר הוא גבר
    גבר הוא גבר,
    הוא נולד גבר, עובר קורסים של גבר (בהשאלה מ"שוטר הוא שוטר..." האלמותי של גדעון עזרא האליל).
    מניפסט שלם על כלום.
    קצת בקורת עצמית לא תזיק.
    בהצלחה רבה
    תצטרכי את זה!
    נ.ב.
    לכל סיר יש מכסה, גם את תסתדרי בסוף.

    הוסף תגובה
  • אודי07/05/2006 בשעה 13:05
    18

    נשמע מאד סנובי
    וואוו נשמעת סנובית ברמה קיצונית....
    מה זה ההכללות הללו האם גברים זה אדם אחד?
    אני לא מבין ולא מסכים אפילו לא לדבר אחד שכתבת....
    ואם זה נכון אז את כנראה נפגשת עם יצורים סורי....

    הוסף תגובה
  • יאיר06/05/2006 בשעה 23:57
    17

    אוי זה כל כך פתטי !
    מעניין הבחור, לא מעניין, לרגע חשבתי שמדובר כאן בקטיפת עלי כותרת מגביעי נרקיס. עם הגיל וקמילתו האיטית של הפרח גם את תווכחי שככה זה בחיים, אז אוליבמקום לשנות את הגברים כולם, אולי תתחילי להשתנות קצת בעצמך.

    הוסף תגובה
  • דוד06/05/2006 בשעה 23:13
    16

    לאחת שכותבת אני 17 פעמים, ראוי הרבה ספייס לזמן רב

    הוסף תגובה
  • שני05/05/2006 בשעה 15:21
    15

    את פשוט צודקת!

    הוסף תגובה
  • היי04/05/2006 בשעה 15:32
    14

    לגיא
    גיא, אתה צודק. אך הטלפון נועד להרגיע אותה ורק בשביל זה חשוב שהיא תתקשר.
    הצלחה רבה לכולם!

    הוסף תגובה
  • גיא04/05/2006 בשעה 13:16
    13

    תגובה ל 7
    לדעתי הוא לא מעוניין בך , והוא לא ביישן כי אם הוא היה ביישן הוא לא היה מתקשר אלייך באותו ערב לשאול אם הגעת , ואם התקשרת והוא לא דיבר איתך על פגישה שניה אז הוא לא מעוניין , ואל תנסי ליצור איתו קשר כי זה לא יעזור .

    הוסף תגובה
  • היי03/05/2006 בשעה 03:33
    12

    7 יקרה
    אני מסכימה עם קודמי 9 ו - 10.
    ואת צודקת שצריך לטלפן יום לאחר פגישה וכו`. אבל כעת אנו עוסקים בך ולא בו.
    לכן אם חבל לך לתרום לאיבוד הקשר כי אולי לא מיצית את הקשר עד תום, עשי מה שלבך מורה לך. הרי הציפיה לטלפון ממנו קורעת אותך! ברגעים אלו חשבי על עצמך ולא עליו - אינך מציקה לו. לכן פשוט הרימי טלפון, והיי חזקה לדבר על כל מה שמציק לךבהתנהלות הקשר הזה.
    ניתוח הוא כואב אך רק כך יגיע הצורי.
    המון אהבה אלייך ובהצלחה

    הוסף תגובה
  • מספר 702/05/2006 בשעה 19:25
    11

    חבר`ס-
    הוא לא ביישן בכלל.
    ואם הוא לא מעונין שיתקשר ויגיד ביום למחרת.
    אחרי יומיים.
    היה אומר כשטלפנתי.
    היה מתקשר היום.
    אבל לא להתקשר שבוע? זה ממש לא יפה, גובל בזלזול וחוצפה.
    בנות, בחורים - צריך לדבר יום אחרי פגישה.
    לא חשוב מה המסקנה. לא חשוב אם היה או לא היה "קליק".

    הוסף תגובה
  • נאור02/05/2006 בשעה 14:44
    10

    תגובה ל -7
    לדעתי את יכולה להתקשר אליו ...
    אולי מדובר בבחור קצת ביישן ולכן נסי את להיות היוזמת ...
    סה"כ מדובר בבחור מנומס ( התקשר לשאול האם הגעת לביתך - אל תקחי זאת כמובן מאליו לגבי שני המינים ) ולכן צרי קשר ונסי לברר מפורשות האם הוא מעוניין להמשיך להיות בקשר ...
    מכל הלב - בהצלחה לך
    מאיר

    הוסף תגובה
  • יעל02/05/2006 בשעה 14:38
    9

    תגובה למס` 7
    לדעתי הוא לא מעוניין בהמשך הקשר. אם את חולקת על דעתי ועדיין לא בטוחה, פשוט תתקשרי אליי תדברי ישר וענייני . בהצלחה

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת02/05/2006 בשעה 14:09
    8

    ברור שאת צריכה גם זמן בשביל עצמך.. אבל
    אבל לא שחייב שיקרה אצל כל קשר שאם האישה תתקרב לגבר אז הוא יעלם לה.......

    הוסף תגובה
  • אז מה לעשות?02/05/2006 בשעה 13:45
    7

    אני רוצה להתייעץ אתכם במשו-
    בשבוע שעבר יצאתי עם בחור.לא חסרו צחוקים והיה ממש נחמד,אני חושבת שגם מבחינתו.
    לאחר הפגישה הוא שאל אם הגעתי לביתי (נסעתי ברכב) והחלפנו כמה מילים (לא על הפגישה ממש או על המשך הקשר).
    מאז הוא לא יצר קשר .לא טלפן מיוזמתו ולא שלח הודעות.
    ואני? שלחתי הודעת שבת שלום וקבלתי תגובה. שלחתי עוד הודעה וקבלתי תשובה. טלפנתי והוא ענה אך התחמק משאלה על המשך.
    זהו. היום, ערב יום העצמאות ואני לא יודעת מה קורה הלאה.
    אין לי בעיה לטלפן וליזום אך אני צריכה לדעת שהוא מעונין..
    לא רוצה לטלפן שוב עכשיו.. מרגישה שאולי הוא לא רוצה..
    מצד שני- אני מרגישה פספוס.. הוא באמת מצא חן בעיני..
    אני צריכה להמשיך הלאה? (חבל..חבל לי)
    לחכות לטלפון ממנו? (אני עלולה להקמל..)
    לטלפן אליו שוב?.(..לא רוצה להציק...)

    אובדת עצות כבר

    הוסף תגובה
  • ארי02/05/2006 בשעה 12:35
    6

    אני לא מסכים איתך
    מה שנראה לי הוא שגברים ממשיכים לצאת עם בנות גם כשהם רחוקים מלהחליט בבחינת
    לא היה נורא אז אין לי מה להפסיד
    וכשבחורה דוחה אותם הם מתאכזבים כי הם מרגישים שאפילו בתור לצאת עוד פעם הם לא מספיק טובים(מה האמת אני לא יודע אני רק בחור)
    כשהבחורה מתחילה לשדר שזה רציני הבחורים עושים חשבון האם זה מה שהם רוצים
    וכשהם לא בטוחים שכן הם חותכים כדי שלא להיפגע ולא לפגוע(אולי זה מאוחר מדי)
    אצל רוב הבחורים זה לא קשור לצייד
    אלא לנתינת צאנס גם אם לא בטוחים
    ככה נראה לי

    הוסף תגובה
  • גיא02/05/2006 בשעה 10:04
    5

    את יהירה ועוד איך
    את יהירה ועוד איך , שמת לב מה כתבת כאן ? כשזה היה מהצד שלך זה היה בסדר והשתמשת במילה ספייס , אבל ברגע שזה היה מצידו של הגבר הנחשק , אז פתאום הגברים אשמים אה? , ומה שכתבת שגברים אוהבים את המרדף זה שטויות להפך אני אוהב שהבחורה מגלה עיניין ואפילו יוזמת , אני לא אומר שבחורות צריכות לרדוף ולשכנע דברים לצאת איתם אבל אני אומר שהם צריכות ליזום מדי פעם ולהיות יותר ספונטניות .

    הוסף תגובה
  • מלכיאור01/05/2006 בשעה 21:51
    4

    לכותבת הכתבה - בלי שמץ יהירות
    אני אתן לך קצת ביקורת בונה.
    תראי, דבר חשוב הוא לדעת להסתכל על הדברים בפרופורציה. דבר שקשה לבנות לעשות ברוב המקרים, בגלל התפתחותן השכלית שאינה מתקדמת.
    לדוגמא - כשאת לא רוצה אז זה לא אומר שכולם רודפים אחריך, כמו גם כשלא רוצים אותך זה אומר שנבהלים, אלא שפשוט , איך לומר, לא עשית לו את זה.
    הגבר לא צריך ללכת לפי החליל שלך ולהיות איך שבא לך. כמו שאת לא רוצה שיגידו לך מה לעשות, ככה אל תהיי ביקורתית. מי שילדה קטנה פה זאת את, מצטער.
    רוצה דוגמא לציידים אמיתיים? אתן לך.
    אתמול הייתי במשחק של מכבי שהוקרן באוניברסיטת ת"א. אם היינו עושים שם סקר דמורגפי מי מהמגדרים אוהבים לצפות בכדורסל יותר, הרי שהבנות היו לוקחות בגדול. מי שהייתה שם יודעת על מה אני מדבר - על כל 5 או 10 בנות היה בן אחד. ברצינות!
    ולמה לדעתך הן באו למשחק? אענה כמו שענתה הבחורה מהמחצית (למי שהפסיד להלן ציטוט:)
    השדרן שאל אותה בצחוק "האם את אוהבת את צ`סקה?" - הבחורה "לא"
    "אז באת לעודד את מכבי" - בחורה "לא"
    "אז למה באת???" בחורה:"מה קרה לך, ראית כמה בנים יש כאן?!"
    שתהיה לך תקופת התבגרות נעימה, ולמידה מהנה לבגרויות
    (אמרת בעצמך שעדיין לא הגעת לגיל 19, לא?)

    הוסף תגובה
  • יהודה01/05/2006 בשעה 21:40
    3

    תגובה
    א)קודם כל אני חושב שזה נכון.

    ב) אבל אני חושב שזה קיים גם אצל בנות שאם בן יגיד לבת מיד בהתחלה שהוא מאוד רוצה אז זה מוריד אצלה את החשק להיות איתו, כי כך אדם בנוי לשאוף לדברים שהוא צריך לרדוף אחריהם, זה חלק מהריגוש וההנאה, ודברים קלים מדי, לא גורמים לתחושה טובה.

    הוסף תגובה
  • צודקת צודקת צודקת01/05/2006 בשעה 19:23
    2

    אני מאוד מסכימה איתך..

    הוסף תגובה
  • נאור01/05/2006 בשעה 15:52
    1

    ממש לא מסכים איתך ,
    כבר ברפרוף קל משורות הודעתך ניתן לראות כי ניפגעת מאותו בחור.
    את מסיקה מסקנות שאין להן אחיזה במציאות לגבינו הגברים וזאת בגלל שגבר אחד התנהל ב-ד-י-ו-ק כפי שאת מתנהלת בדר"כ ...
    בהודעתך כתבת כי את דוגלת בספייס וכי אין צורך להיות יחד כל שעה משעות היום. אולם , כאשר גבר מראה כי אינו חפץ להפגש איתך יותר מפעם בשבוע - אז הגברים כבר לא טובים והבעיה בנו ....
    מחילה מכבודך , אך רב ההודעות כאן קובלות על כך כי הגברים מעדיפים להפגש פעם או פעמיים בשבוע , התמזל מזלך ופגשת גברים החפצים להפגש יותר - גם זה לא טוב ??
    ברשותך , אל תכנסי לנושא האבולוציה , היות שכנגד אני יכול להביא לך עשרות דוגמאות אשר יש להן שריד אבולוציוני מהעבר ( שריד רב משמעות הינו "הגובה" . מדוע בנות שגובהן אינו עולה על 1.65 מחפשות גבר מעל 1.80 ? היות שבעבר גבר שהיה גבוה, קל היה לו לשמור על הטריטוריה שלו - ראה למרחוק , ובנוסף מלאכת הציד הייתה קלה עבורו בצורה משמעותית מאשר גבר שהיה נמוך והשגת הציד הייתה עבורו מלאכה קשה . ).
    לסיום אומר לך , גם הגברים איתם יצאת לא רצו לשחק איתך משחקים , כאשר ביקשו לראותך יותר - את זו שקיבלת רגליים קרות ( בדיוק כמו הבחור המדובר ) - כך שלמטבע ישנם שני צדדים ....
    בשורות טובות לך וחג שמח
    מאיר

    הוסף תגובה