חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

תורת המשחקים

תורת המשחקים


קטגוריה: כללי


במוצ"ש בהיר אחד יצאתי עם חברה לפגוש חבר משותף, ממש מרחוק ראינו את חבר שלו,א` שחיכה לו,

נפרדנו לדרכינו ובאותו ערב חבר שלנו התקשר, תוך כדי שיחה עלה נושא שא` מבין בו וכך הוא עלה לשיחה, המשכנו לדבר וששמנו לב שהשיחה קולחת וממשיכה לכיוונים אחרים, הוא ביקש להמשיך לדבר, הסכמתי ועוד באותו ערב הוא התקשר הפעם מהסלולרי שלו וגם למחרת וכבר ביום ראשון יצאנו לדייט הראשון שלנו שהיה נחמד, כאן המקום לומר שמבחינתי בצורה אוטומטית מודעת או לא,זה לא בליינד דייט רגיל כמו כאן באתר או שמכירים לי בדרך אמצעית, אמנם הוא ראה רק צללית שלי מרחוק וגם אני לא ממש ראיתי אותו בבירור, זו לא הייתה התלהבות ממבט ראשון אבל עדיין זה היה פחות יזום, יותר ספונטני ולכן מטבע הדברים הציפיות היו בהתאם.

אני חשבתי שהוא חמוד. והוא נתן לי להרגיש שהוא גם חושב כך.
במהלך אותו שבוע הרגשתי שכל הזרימה של ההתחלה קצת נעלמה, בכמות של השיחות, בתוכן שלהם, בכך שהוא מציע כל פעם לצאת ותמיד זה לא מסתדר, דיברתי איתו על זה ואמרתי שאם הוא לא מרגיש שהוא רוצה להמשיך שרק יאמר, איכשהוא זה המשיך לתוך השבוע השני ואולי גם השלישי כשההרגשה הכללית היא שיש משהו שם ביננו אבל שום דבר לא זורם. זה בסה"כ דייטינג אבל אני צריכה להרגיש איזשהיא דחיפה. החלטתי שאאמץ את מידת הסבלנות ובמקום לחתוך אני פשוט אהיה שם, זה היה קשה בהתחשב בזה שממש חיבבתי אותו ואהבתי את מה שהיה בו.
לאחר עוד שבוע הוא אמר לי שהוא שם לב שעכשיו מצידי אין את הרצון, זה הוביל לשיחה רצינית שבעקבותיה החלטנו או לחתוך או לנסות שוב הפעם ממקום גלוי.. בלי משחקים... היה לנו דייט נפלא

ישבנו ודיברנו עד אור הבוקר ושנינו זרחנו, ההודעות והטלפונים שביומיים שלאחר מכן היו המתוקים ביותר שקיבלתי אי פעם. ואז זה הפסיק כך פתאום. לא ידעתי מה להרגיש או לחשוב ואיך להגיב, העיניין הוא שיום אחרי אותו הדייט הוא חלה למשך כל השבוע, אז התחשבתי גם בזה, ובכל זאת, לאחר שלושה ימי שתיקה שבמהלכם שלחתי לו רפואה שלמה ולא זכיתי למענה הוא התקשר כמה פעמים וחיפש אותי. שסוף סוף התקשרתי חזרה הייתי כל כך רישמית, זה הדבר היחיד שיצא לי.. הוא שלח לי הודעה : למה אנחנו כאלה קרים ושוב התחילו המשחקים.. הוא אמר שמישהוא מאיתנו צריך את האומץ לחתוך את זה כי הוא לא חושב שקשר צריך להראות כך.

ואני? אני יודעת שהוא אדם טוב, שכל כך ניסה לא לפגוע בי, אני גם מרגישה שכל הזמן ניסיתי לשמור על הקשר הזה ושזה לא זרם כי הוא לא השקיע מספיק, אני בחורה אמיתית. שונאת משחקים, אוהבת כנות , ואומרת מה שאני מרגישה בד"כ כדי שלא יווצרו אי הבנות קטנוניות

ובכל זאת כל פעם יש לי את ההרגשה שעולם הדייטים הוא מגרש אחד גדול ולפעמים עם אנשים מסוימים צריך לדעת איך לשחק, לא בהיבט שלילי, סוג של טקטיקה , איך להגיע אל הלב של השני.

אולי הלחצתי מידי? אולי ציפיתי לטלפונים והתלהבות מסוימת מוקדם מידי? אולי הייתי נותנת ליחס להגיע מעצמו? אולי מה לעשות , למרות שנראה כאילו יש לפעמים איזה ניצוץ אולי הוא לא ממש מתחבר אלי.

אז עכשיו אני עצובה: גם כי אני מתגעגעת לכל הסלנג שיצרנו לנו, המחשבות שחלקנו וכל הדברים שהוא רצה להראות לי ושנעשה יחד כשהזמן יתאים, וגם כי אני חושבת שאולי פיספסתי משהו יפה בגלל שאני לא שמה לב שאולי אני במגרש ופשוט הולכת לי בצעדים קלילים
ומה אתם חושבים?

31/03/2006
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • בקי16/05/2006 בשעה 10:59
    16

    אני עכשיו בסרט הזה...
    רציתי להגיב למה שאמרה יעל. בהחלט אהבתי את המשפט "יאללה, נקסט!!" את צודקת ב100%
    המקרה הזה כ"כ מוכר. אצלי הבחור רוצה שנשאר ידידים. אז זה בכלל מבלבל. כי אם הוא רוצה שנשאר ידידים זה מראה לי שאני מוצאת-חן בעיניו ואם זה ככה אז למה שלא יהיה יותר רציני?? אנשים אתם מוזמנים להגיב לי אני מאוד אשמח!

    הוסף תגובה
  • יניב30/04/2006 בשעה 10:16
    15

    היתמכרויות לאתרי הכרויות
    את צודקת רוב הבנות והבנים כאן מכורים לאתר הזה הם יוצאים איתך ועוד עים 5 במקביל זה שהם לא רצינים זה פשוט הם מכורים כמו בטוטו למישחק של הדייטים לי זה קרה פעמיים באתר הזה יש כאן אנשים רצינים ואיכותיים אבל קשה לימצוא אותם אבל הם כאן שהיה לך בהצלחה...

    מצפה לתגובות

    הוסף תגובה
  • גולן29/04/2006 בשעה 20:56
    14

    לקרן ובן המלך
    אל תשימי לב לבן המלך. את יכולה לראות מכל הכתבות שלו באתר שהוא טיפוס שממש חושב את עצמו. את צודקת, קשר הוא זוגי וצריך להיות משני הצדדים ולבן מלך (מתנשא אחד) תפסיק לחשוב שבחורות צריכות ליפול לרגלך, אתה לא שונה מבחורה שחושבת את עצמה ושכל הבנים לא אוהבים -אתה הסוג שבנות אולי מתרשמות בהתחלה בגלל המאצואיזם אבל אח"כ ממש מבחיל להיות עם בחור עם אופי כשלך שכל פעם מרגיש שצריך לשרת אותו לפנק אותו ומתחשבן על כמה כל אחד השקיע בקשר. אם אתה עדיין פה אני מניח שאתה עדיין רווק. אתה בדרך הנכונה להשאר פה לנצח. שנה כיוון ותצליח.

    הוסף תגובה
  • משה28/04/2006 בשעה 14:20
    13

    לכותבת הכתבה -11
    מנסיון, קשרים שבהם הבחורה הסתירה את ריגשותיה, שיחקה משחקים וציפתה רק ממני לקדם את הקשר מבחינה רגשית, לא עלו יפה.

    אנחנו כולנו דתיים, וככאלו אנו נמנעים מלעשות מעשים מסויימים לפני החתונה. לכן קשר בין בחור ובחורה מתבטא בראש ובראשונה ברגשות שהם חושפים אחד כלפי השני. אם אחד מהצדדים משחק משחקים, זה פשוט לא יעבוד.

    בברכה
    משה

    הוסף תגובה
  • למוד ניסיון27/04/2006 בשעה 13:34
    12

    תשובה ל 11 כותבת הכתבה
    לכותבת שלום ,
    את צריכה להראות מה את מרגישה בלי הצגות ובלי משחקים.בנים לא אוהבים משחקים. המשחקים נועדו בשבילכן הבנות, שאם אני יראה לה שאני רוצה אותה אז היא תעלם. למה שגבר רוצה בחורה הוא מחזר אחריה ושאת רוצה משהו את צריכה להרגיש נודניקית? למה שלא תשנסי מותניים ותתחילי להלחם עליו? תאמיני לי הוא יאהב את זה ויעריך אותך (אם הוא באמת גבר).
    ולשם ההגינות, אני חייב להוסיף שאם הוא אחד שמתחמק או שאת מראה נכונות לפתח את הקשר, אבל באמת מראה בלי לשמור בלב, והוא תסלחי לי שם פס. אז חבל על הזמן שאת איתו.
    בהצלחה לך,

    הוסף תגובה
  • כותבת הכתבה26/04/2006 בשעה 22:39
    11

    לעולם וכל אחד לחוד
    השאלה המרכזית מבחינתי היא כמה להיות אני או אם תרצו כמה להשקיע/ לחשוף את מה שאני מרגישה בלי הצגות.
    נכון, התפקיד הוא לא רק שלכם וכן גם אנחנו צריכות אבל עדיין לגבר שמרגיש שבחורה לא מעוניינת יש פריבילגיה לחזר ולי בתור בת זה יתן הרגשה של נודניקית לא רצויה
    כמה אני צריכה לסחוב את העגלה? לבד ? או שאולי האביר יואיל לקום מהסוס ולעזור קצת?
    באמת רוצה תשובה..

    הוסף תגובה
  • קרן26/04/2006 בשעה 19:38
    10

    תגובה לבן המלך
    היי..תראה קצת נסחפת והקצנת את הכל...
    הרי ברור ששני הצדדים צריכים להשקיע..
    אבל אני התייחסתי למקרה הספציפי הנ"ל וכמו שמתואר היא הרגישה שהוא ואני מדגישה שהוא!!!! לא מתייחס..שהוא לא רוצה להיפגש!!! מה שאומר שהוא משחק איתה ושם אותה בסטנד ביי..היא מהכיוון שלה עשתה את המקסימום והוא לא ממש הגיב לה..ולכן הוא לא שווה את ההתייחסות שלה!!!
    בו המלך היקר לא התייחסת למקרה הספציפי שהתפרסם כאן..מיהרת להגיב על התגובות שלי ושל יעל כי לא הסבת את תשומת ליבך למקרה..אם תשים לב תראה שהבחור במקרה הזה לא היה ממש בסדר..
    ושוב אני מתזכרת אותך אני מאמינה שלטנגו צריך 2!!!
    בהצלחה ויום טוב :)

    הוסף תגובה
  • יעל26/04/2006 בשעה 11:52
    9

    זה מה שקורה כשמתחילים קשר ....
    זה מה שקורה כשמתחילים קשר שהוא טוב, אפילו מאוד, הפרידה הולכת ונעשת יותר ויותר קשה, אבל יהיה בסדר לכל סיר יש מכסה כמו שאומרים :-)

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת26/04/2006 בשעה 04:25
    8

    לא הבנתי מה הבעיה בכלל...

    הוסף תגובה
  • גיא26/04/2006 בשעה 01:37
    7

    אם נמשיך להתרפק על העבר לא יהיה עתיד...
    איך זה שרק שנחתך קשר פתאום הרגעים הכיפים חוזרים אבל כל הרגעים שלא (ובדרך כלל הם רוב!!!) נשכחים לגמרי?
    יש משהו בטבע האדם שמה שכבר לא נמצא אצלו קורץ לו לחזור... צאו מזה!
    אל תחשבי מה לא עשית בסדר ומה הוא עשה, זה רק יבאס!
    תחיי את ההווה כאילו אין עבר (רק ביחס לדייט כמובן) תהיי את, ואני ממש מסכים עם קודמיי תשקיעי בקשרים זה לא יבוא פתאום לבד !

    הוסף תגובה
  • בן המלך26/04/2006 בשעה 00:14
    6

    לתגובות 2 ו-3
    מה נסגר?
    תמיד יש איזושהי ציפיה שהבן הוא זה שידחוף את הקשר, ורק הוא ייזום ויקדם את העניינים.
    מספר 4 צודק לחלוטין.
    קשר בונים ביחד. הקשר לא נבנה ע"י צד אחד, בן או בת. לא ייתכן שצד אחד ישחק אותה קשה להשגה ובאמת ובתמים יצפה שהצד השני ירדוף אחריו. זה לא בוגר ולא אחראי, ובסופו של דבר מי שעושה את זה ימצא את עצמו לבד.
    קרן ויעל, אתן יכולות להמשיך בדרך הנבזית הזאת ובגישה המזלזלת הזאת כלפי בחורים, אבל אל תתפלאו שיזרקו אתכם.
    גם בנות עושות קטעים, וכפליים מבנים.
    וכששני הצדדים לא כ"כ מתלהבים, אבל מצופה מהבן להשקיע לבדו, מה הפלא שלא רוצים להמשיך אתכן את הקשר? ואח"כ ברוב כסלותכן, יעל וקרן, עוד תחשבו שהועפתן בגלל שלא שיחקתן מספיק משחקים, והיה צריך להתנהג בצורה יותר קטנונית.
    רפואה שלימה.

    הוסף תגובה
  • אושרית25/04/2006 בשעה 23:27
    5

    היי
    נראה שהיתה איזושהי אי הבנה ביניכם... אולי כדאי לך לדבר איתו שוב ולהסביר למה נשמעת כ"כ רשמית ואז, אם הוא ימשיך באותה המחשבה זה כבר משהו אחר.
    ממה שסיפרת נראה שאולי חבל לפספס.

    מאחלת לך שתחליטי את ההחלטה הטובה ביותר עבורך ובהצלחה בכל דרך :-)

    הוסף תגובה
  • למוד ניסיון25/04/2006 בשעה 22:36
    4

    נקודת מבט ניטרלית
    היי כותבת יקרה ללא שם.
    אני מתפלא מהתגובות של קודמותי שהן כל כך רוויות ברצון לעשות דווקא לצד השני ורק לצאת בצורה של "לא לצאת פרייר". זה מאין צורה נוקמנית? לא הבנתי מה הטעם בתגובה של "יאלה נקסט"? אתם לא מבינים שיחסים דורשים טיפוח הדדי? אם דיברתם וקבעתם להמשיך ללא משחקים אז למה כשהתקשרת היית קרה ורישמית? אלו הם דברייך נכון? למה שלא תלמדי לקח לפעם הבאה ותהי יותר אמיתי ורגישה לא תסתתרי מאחורי חזות קרירה? גם גבר הוא בן אדם והוא גם אנושי ומחפש חום ואהבה, אז בנות אם לא תתחילו לשדר אנושיות ואמפטיה המצב רק יחמיר. כי למה "אצל בחורים, ההתלהבות בהתחלה היא אדירה" ואצל הבנות יש בקושי איזה ניסיון לצחקוק כדי לא להעליב? שלא נדבר על זה שבכלל אין התאמצות להכניס קצת תוכן לשיחה. רוב הבנות רוצות משהו שיצחיק אותן והן יבשות כמו קרש.
    זה לא ילך אם לא יהיה שיתוף גם מצד הבנים וגם מצד הבנות!
    בהצלחה לכולם/ן.

    הוסף תגובה
  • קרן25/04/2006 בשעה 17:52
    3

    יש לשים גבול!!!
    לפי דעתי כבר אחרי שהוא כביכול "שיחק" איתך אחרי הפגישה הראשונה הייתה צריכה להדלק לך נורה אדומה.שהרי בחור שעושה לך טובה וניפגש איתך או בכלל מדבר איתך בטלפון ,לא צריך בכלל את היחס שלך..
    לצערי אנחנו הבנות טיפה יותר רגישות ואופטימיות ורוצות לתת צ`אנס לכל בחור שאומר מילים יפות ונראה כמו חלום שהתגשם..
    מה שיש לעשות הוא לפעול על פי תחושת הבטן ..אם אחרי הפגישה יש יחס קודר ומזלזל מהצד השני אז יש לנתק את הקשר לחלוטין..כי מי שאכפת לו ממך לא יעיז לזלזל בך!!
    על כל מקרה עדיף לך בלעדיו..הוא לא שווה אותך..
    שיהיה לך ולכולנו המון בהצלחה.. :)

    הוסף תגובה
  • יעל25/04/2006 בשעה 14:03
    2

    נראה לי שישנה איזושהי תופעה ממכרת
    אצל בחורים, ההתלהבות בהתחלה היא אדירה
    ואחרי יממה מה שנשאר הוא רק אדווה קלה של גל שמזמן נופץ.

    לאחרונה היה לי קטע עם בחור, שיחה נחמדה בטלפון, קבענו לצאת -
    ואז פתאום זה לא מסתדר,
    והבחור פשוט התנדף כלעומת שבא,

    אז מה להבין מזה? שטעיתי? שאמרתי משהו לא בסדר?

    לא! אין מה להתרפק על מה שבקושי היה -
    וכנראה שהבעייה היא בבחור, בחוסר היכולת שלו להתחייב, להיות פנוי לקשר - וואט אוור.

    ומה שנותר לנו לעשות הוא לומר: יאללה, נקסט!!

    הוסף תגובה
  • היי25/04/2006 בשעה 12:26
    1

    הוי... כל כך מוכר
    ובכל זאת אני אומרת לך אל תעצבי. טבעי ומתבקש שתתגעגעי לביחד שלכם, כי את אותו הטאץ` רק שניכם יכולים להשיג. ולא תוכלי להשיג את הטאץ` הזה עם אף אחד!
    אך
    באותה מידה, כשתכירי מישהוא אחר, ותהיה לך כימיה איתו, הרי ששוב, יהיה לך סוג קשר מיוחד (פחות או יותר) שעם אף אחד אחר לא תגיעי לאותו סגנון.
    כי כל שניים יוצרים סגנון משלהם!!!
    ולכן, אם באופן כללי את רואה שהקשר נתקע כל פעם, הייתי ממליצה לך למשוך את ידייך מקשר כזה. (אני באופן אישי מעדיפה שהצד השני יקבל את ההחלטה לכך.)
    דבר נוסף, הזמן הוא המרפא לכל. קחי את הזמן, אל תצאי לדייטים במשך תקופת זמן כפי שלבך יורה לך. ותופתעי מכיווני ראיה חדשים בענין הקשר הנ"ל, כשברוב הפעמים האספקט החדש עוזר ללב להשתוות עם הפן השכלי בעניין.
    המון אהבה אלייך,

    הוסף תגובה