חיפוש

  • חיפוש באמצעות כינוי
  • חיפוש מהיר
  • חיפושים שמורים
  • אנא הכנס כינוי מלא או חלקי

    לדוגמא: יעל_1, משה2345

  • לתוצאות לחץ על שם החיפוש

    יצירת חיפוש חדש >

מסורתי? לך מפה...

מסורתי? לך מפה...


קטגוריה: כללי


רק רציתי לתת כמה מילים שהרבה חשים כמוני פה.
לא כל מסורתי הוא פגם בחברה שלכם, חבל שאין פה שום יחס לבחורים שרוצים להתחזק
רק תבינו, אני לא חושב שאף אחד נכנס לפה לשחק
אבל כשבחורה רואה שאני מסורתי אני פשוט מחוק בשבילה.
לא יעניין אותה מה השאר, לא אכפת שאני מתחזק,
תדעו לקבל גם את האנשים השונים במקצת ממכם ורוצים מאוד להקים בית דתי
אתן מפסידות בחורים לא פחות טובים
בכל מקרה, הכיוון שלנו הוא עזיבה לאור היחס ואי הקבלה, האתר צריך להיות לציבור הדתי חרדי בלבד, אין לנו מקום פה אנחנו לא רצויים. בהצלחה לכולם
19/03/2006
רוצה להוסיף כתבה?
תגובות הוסף תגובה
  • בקי18/05/2006 בשעה 12:19
    26

    יש משהו בדבריך
    מצד אחד אני מבינה את מה שאתה אומר. אתה צודק שיש בנות שכשהן יראו שאתה מסורתי הן יחליטו אוטומטית שלא. אבל חשוב גם שתבין ש: א- אם אתה בחור טוב עם כוונה רצינית וטובה אז זבש"ם. ב- זה נובע מפחד. טבעי שנחשוש מדברים כאלה. יש מצב הגיוני שהבחורה אומרת לעצה שאם היית חילוני ועכשיו אתה מתחזק זה לא ישאר במצב הזה. זה או שתהפוך להיות חרדי. שזה נפוץ ואתה לא יכול לטעון שלא. או שתחזור שוב בשאלה. וזה קצת מדאיג. כי בחורה דתייה רוצה ברוב המקרים לחיות ע"פ הדרך שהיא גדלה וחונכה בבית. ומראש היא תעדיף להיכנס למערכת יחסים שנראת בעינייה בטוחה יותר. ואני אומרת בעינייה, כי אנחנו לא יודעים מה באמת טוב לנו.... וזה בכלל לא אומר עליך שאתה פחות טוב מכל אחד אחר. אני מצדיעה לכל בחור ובחורה שעושים צעד והחלטה כזאת גדולה. כי אתם הולכים נגד הזרם ויוצאים מהבועה כביכול שהקיפה אתכם. ולפעמים זה מלווה גם בהתנגדות מצד המשפחה והחברים. אז ברור שזה לא קל. ולכן אני רוצה להגיד לך ולכל האחרים: כל הכבוד!!
    וחשות שתמיד תזכור, שה` ידאג לשלוח לך את הזיווג שלך. ובזה שפנית לבחורה שדחת אותך, כנראה שהיא פשוט לא בשבילך, אז תגיד תודה שה` חסך ממך את ההכרות איתך, כי לך תדע איך זה היה יכול להיגמר... ולא חסרים לבבות שבורים בעולם כן. בהצלחה!! =]

    הוסף תגובה
  • בן22/04/2006 בשעה 23:00
    25

    תגובה ל 23
    אני לא מדבר על רמות דתיות, אני דיברתי על מהות של המילה.
    אני לא מסכים שבן אדם שלמשל עושה קידוש ושומר כשרות, ויחד עם זה נוסע בשבת או מדליק טלויזיה, יקרא אדם ששומר מסורת. הוא שומר מסורת אבל לא במלואה, וזה לא בידיוק להגיד שהוא מסורתי.
    בסדר אם כבר בעם נהוג לקרוא לאנשים כאלה מסורתיים-אין מה לעשות. אבל צריך שלכל דבר יהיה הגדרה מדויקת...

    הוסף תגובה
  • משה21/04/2006 בשעה 12:31
    24

    תגובה ל21
    מסורתי לא שווה לדתי!
    מסורתי זה אחד ששומר מסורת ומשם באה המילה ,כלומר שומר שבת וכשרות בדר"כ.
    היום כל אחד שקצת יש לו קשר לדת ולמסורת קורא לעצמו מסורתי,אדם יכול לעשות קידוש בשבת ולאכול כשר ולקרוא לעצמו מסורתי,אבל שניה אחרי הקידוש או הארוחה הוא יראה טלויזיה או יצא לבלות ...ולכן כשמישהו אומר על עצמו שהוא מסורתי אף אחד כבר לא יודע למה הוא מתכוון ובמקרה הכי טוב זה שומר שבת וכשרות כמו שצריך לא יותר מיזה! ואם זה כן יותר מיזה שלא יקרא לעצמו מסורתי,אלא דתי.

    וכל עוד הבחור כאן קורא לעצמו מסורתי הוא לא יכול לצפות שמישהי דתיה תירצה לצאת איתו בדיוק כמו שהיא לא תירצה לצאת עם מישהו דתי אחר אבל ברמה פחות ממנה (למשל לא שומר נגיעה והיא כן וכו`)

    הוסף תגובה
  • יעל21/04/2006 בשעה 11:16
    23

    בן-אתה טועה בשוויון ההגדרות, כי זה רמות דתיות שונו

    הוסף תגובה
  • יהודה21/04/2006 בשעה 01:31
    22

    אתה סתם נעלב וטועה
    מסורתי? חפש מסורתית. ויש הרבה כאלה באתר. למה לברוח? בחורה דתית לא תתאים לך ואתה לה. מה מעליב בזה?
    לא סתם נאמר ` לא לחינם הלך הזרזיר` וכו`.

    הוסף תגובה
  • בן20/04/2006 בשעה 20:48
    21

    זו לא המילה המתאימה
    חברי יכול להיות שאני טועה, אבל נראה לי שאתם לא מבינים את המילה מ-ס-ו-ר-ת-י. מסורתי- הואהיא אדם ששומר מסורת! ואם אדם שומר מסורת, אז הוא דתי, מסכימים איתי?.
    ואני לא מסכים אם זה , שאדם מסורתי הוא זה שמשבא לו הוא שומר ומשלא בא לו לא שומר,. אדם כזה ניקרא חצי מסורתי, או חצי דתי. חברי צריך להבין ת`מילים במלוא המלה של המסר שהמילה משדרת, כך ניראה לי שנכון, ומבחינתי מסורתי=לדתי.
    ים יש לכם ערעור על זה ,אני מוכן לשמוע.

    הוסף תגובה
  • גיא18/04/2006 בשעה 16:06
    20

    למסורתי.
    אחי אני מסכים איתך. אבל אל תתייאש . פשוט תסביר יותר על עצמך.. ובנות לפי דעתי תנו צ`אנס . כי הוא בסופו של דבר יכול להיות יותר טוב ממני ומהרבה אחרים. . .

    הוסף תגובה
  • אושרית18/04/2006 בשעה 15:42
    19

    תראה..
    אפשר להבין למה אתה ושאר הבחורים מתכוונים, גם אותי פוסלים בגלל שאני לובשת מכנסיים, אבל כמו שאנשים פה כתבו- אולי אתה צריך לפנות לבנות שהן ברמה הדתית שכרגע אתה נמצא בה (זה מה שאני עושה.. ולמען הסדר הטוב אבהיר שאני פונה לבנים בלבד כן ? :-) )הנה, כבר בתג` הראשונה קיבלת הצעה, אז למה לא, נכון?

    שיהיה בהצלחה!!!

    הוסף תגובה
  • ענת18/04/2006 בשעה 10:31
    18

    תגובה לכתבה
    אני מסכימה איתך תעבוד את ה` כמו שאתה מרגיש ויודע אל תעשה חשבון לאף אחד מותק ואתה לא שונה ויש בחורות יותר טובות כמו שיש מסורתיים עם נשמה טהורה מבלי שיראו את עצמם צדיקים המשך נום נעים לך

    הוסף תגובה
  • הדסה16/04/2006 בשעה 23:07
    17

    בהצלחה.
    כותב יקר, אני מבינה את מה שאתה אומר בכתבה הזו שלך. באמת. אני רק רצה להגיד לךשאין צורך להרגיש כך. תן לי להסביר לך את הרקע מאחורי מילים אלו. כשבחור בא לבחורה ואומר לה אני רוצה להיות יותר דתי (אם במילים אלו או במילים אחרות) מה היא מחפשת? את הכוונה, לראות עמ"נ להאמין, שכן לסמוך על זה שזה באמת יקרה, זה לא עניין שלא מאמינה/סומכת עליו אלא עניין של למה להיכנס למיטה חולה? למה לתת לרגשות להיות מעורבים? להתאהב בבחור ואז לוותר או עליו עם כאב לב שכיתברר שהוא לא בדיוק עומד מאחורי המילים שלו, או לוותא על הרמה הדתית שהיא הגיעה אליה. היה לי בחור שאמר - אחרי החתונה אני מתכוון, היה לי אחר שאמר אם זה יהיה רציני אז שנינו נתפשר.., אחר אמר את צריכה להתפשר. לכן זה לא עניין של חוסר קבלה, אלא כשאתה בא לבחורה תאמר לה, אני בהליכים, כבר עשיתי 123, ואני רוצה להגיע ל456,יש לי את זה, לזה אני עדיין לא מוכן... הכוונה להראות לה שאתה לא רק מדבר, אלא בעיל מעשים. ולא עושה דברים בשבילה, אלא כי אתה מאמין שזו הדרך הנכונה.

    הוסף תגובה
  • ילדונת16/04/2006 בשעה 22:12
    16

    לא ממש מזדהה
    אני מצטערת, אבל אני ממש לא מבינה ממה אתה נעלב. לי בתור דתייה לאומית מאוד חשוב הקטע הדתי, ואני לא ארצה לצאת עם מסורתי או דתי לייט, לא בגלל שהוא פחות טוב או משהו כזה, פשוט זה סגנון שונה!
    אהי חושבת שלפחות לדתיים בחיפוש בן זוג מאוד חשוב הרמה הדתית, אז אנא קבל זאת בהבנה. ונראה לי שמי שמתעלמת ממך כי אתה מסורתי זה פשוט לא מתאים לה, ואין בזה דבר רע.
    אני מאחלת לך שתמצא את זיווגך, ושתצליח להתחזק בדת ויהיה רק טוב!!

    הוסף תגובה
  • ילדונת16/04/2006 בשעה 22:12
    15

    לא ממש מזדהה
    אני מצטערת, אבל אני ממש לא מבינה ממה אתה נעלב. לי בתור דתייה לאומית מאוד חשוב הקטע הדתי, ואני לא ארצה לצאת עם מסורתי או דתי לייט, לא בגלל שהוא פחות טוב או משהו כזה, פשוט זה סגנון שונה!
    אהי חושבת שלפחות לדתיים בחיפוש בן זוג מאוד חשוב הרמה הדתית, אז אנא קבל זאת בהבנה. ונראה לי שמי שמתעלמת ממך כי אתה מסורתי זה פשוט לא מתאים לה, ואין בזה דבר רע.
    אני מאחלת לך שתמצא את זיווגך, ושתצליח להתחזק בדת ויהיה רק טוב!!

    הוסף תגובה
  • שרית16/04/2006 בשעה 22:07
    14

    מסורתי
    כשבחור כותב מסורתי אני מניחה שהוא מעונין במסורתית. וכשכבר פניתי לאחד שהגדיר את עצמו כך הוא ענה שמבחינה דתית אנחנו לא מתאימים. למרות שאם הכיוון הוא להתחזק ממש לא אפסול, אבל ההגדרה מטעה מאוד.

    הוסף תגובה
  • אריאל16/04/2006 בשעה 18:00
    13

    תגובה ל12
    שמעת על לדון כל אדם לכף זכות?
    בלי קשר עכשיו לעיניין מסורתי או לא,
    אולי האתר עובד לפי שעון חורף? ולכן זה רק נראה לך כאילו זה היה בזמן שעוד לא יצאה שבת?(ויש אתרים כאלו שעובדים לפי שעון חורף!!!)

    הוסף תגובה
  • "בת שבע"16/04/2006 בשעה 02:33
    12

    הסבר...
    ברצוני לשתף אותך בסיפור שארע לי לאחרונה:
    במוצ"ש , לפני מספר שבועות, פתחתי את המחשב. חיכתה לי הודעה חדשה מאדם המכנה עצמו מסורתי. מיד, החזרתי לו תשובה נימוסית ובה ציינתי כי לא נראה לי שנתאים.
    לאחר התבוננות נוספת בפרטי ההודעה, גיליתי להפתעתי הרבה, כי הודעה זו נשלחה לי בשבת!, כחצי שעה לפני יציאת השבת!.
    אני בטוחה שלא כל אדם המגדיר עצמו מסורתי, מחלל שבת ואיני ממהרת להכליל, אך מקרה זה זעזע אותי...
    לי אישית אין שום דבר נגד אנשים מסורתיים, ואני סמוכה ובטוחה שלרבות אחרות ששוללות מסורתיים, אין שום דבר נגד.
    יש להפריד הפרדה מוחלטת בין האישיות שלך והאדם שאתה לבין הרמה הדתית שבה אתה נמצא כרגע.
    יתכן מאד שאתה בן אדם מדהים ואכן שווה להכירך, אך באופן אישי, אני מודה שכאשר אני רואה הודעה מאדם מסורתי אני מיד כותבת לו שלא נתאים. (זו אותה תגובה שאכתוב לאדם המגדיר עצמו חפיפניק, אדם שאוכל גם במוקומות ללא תעודת כשרות ואפילו חרדי וכו`). פשוט כי זו אינה הרמה הדתית שאני מחפשת!
    סליחה אם יצא לי לפגוע בך או בכל אחר המגדיר עצמו מסורתי...

    הוסף תגובה
  • אני..14/04/2006 בשעה 01:07
    11

    תראה..
    אם אתה מתחזק, אני חושבת שכדאי שתציין את זה בכרטיס, כי כשרואים מסורתי אז זה ניראה שזה מצבך כיום ואתה לא שואף הלאה..(יש גם כאלה..)

    הוסף תגובה
  • אביגיל בדרך האמת12/04/2006 בשעה 18:38
    10

    אתה רוצה להתחזק אז יופי! אבל מה עם מסורתי חפיפניק?

    הוסף תגובה
  • יעל12/04/2006 בשעה 17:39
    9

    מאוד עצוב
    נורא עצוב שזאת ההרגשה שלכם, אבל זה לא נכון.
    ברגע שתתחילו בשיחה הראשונה להדגיש את זה, ושאתם רוצים "לחזור בתשובה" אז אני בטוחה שיהיו אנשים שיסכימו להכיר

    הוסף תגובה
  • שים12/04/2006 בשעה 16:04
    8

    יש באתר גם בחורות מסורתיות...
    השאלה למי אתה פונה ? אם זה רק לבחורות דתיות שכנראה מחפשות מישהו באותה רמת דת אז זה לא מפתיע . אבל מסקרן אותי לדעת מה גרם לך להרגיש ביחס הזה באתר ?

    הוסף תגובה
  • נועה12/04/2006 בשעה 15:30
    7

    כל מילה חקוקה בסלע...
    אתה צודק...אני גם מרגישה כמוך
    אני חושבת שהרבהכאן מסתכלים על מידת הדתיות. אולי זה לגטימי אבל מאיפה אני יודעת אם אני אחבוש כיסוי ראש בעתיד ואם הוא יהיה חלקי או מלא? אף אחד לא יודע רק היושב במרומים. אבל זה לאפייר ששופטים לפי זה....

    הוסף תגובה
  • ליאן12/04/2006 בשעה 15:20
    6

    היי מסורתי חכה שניה ....-כנס
    יש הרבה במה שאתה אומר
    אני אישית בתור בחורה חרדית /דתית
    לא אצא עם בחור ללא כיפה
    בגדול זה הדבר העיקרי שמפריע לנו הבנות
    אתה חייב להבין שמסורתי זה לא כאן ולא כאן
    ולא שזה דבר רע .אבל אם תנטוש לאן תלך ??
    באתרים החילוניים גם לא ממש תמצא את עצמך .כי אם תכיר מישהי ניפלאה אך לא שומרת שבת ,מה תעשה?הרי לא תוותר על המסורת עצתי לך היא תחליט מה יותר מתאים לך להיות חילוני או דתי

    הוסף תגובה
  • נאור12/04/2006 בשעה 14:50
    5

    חג שמח ,
    אז בראשית דבריי ברצוני לבקש ממך להישאר באתר ולהמשיך בחיפושך אחר המיועדת לך ...
    לעצם העניין - מחד , אני בהחלט מבין את הרגשתך , ומאידך אני מבין גם את הצד שמנגד ....
    איש לא אמר כי מסורתי הוא פגם בחברה ( אפילו חילוני גמור אינו פגם בחברה והוא יכול להיות במעלתו ובגמילות חסדיו יותר מאדם הנראה לך חסיד גמור ). מה שכן עליך להפנים כי בעת שימושך במושג "מסורתי" אתה מכניס כל כך הרבה סימני שאלה ואי וודאות לקשר – עד כי רב הנסתר על הגלוי ....
    כיצד אתה מגדיר מסורתי ?
    האם הכוונה לעשות קידוש בערב שבת ומיד בסיומו להדליק את הטלוויזיה ולראות "ארץ נהדרת" ? ( רב האוכלוסיה תגדיר כך מסורתי – אני זורק לך את הכפפה , תבחן את דבריי ) ...
    בהודעתך כתבת כך - "תדעו לקבל גם את האנשים השונים במקצת ממכם" .
    ידידי , אינך שונה ממני כלל בשאר המובנים , אך בנושא הדתי עדיין לא גמרת בדעתך לאיזה מגזר ברצונך להשתייך....
    כאשר התחלתי את תהליך התשובה , כלל לא יצאתי להיכרויות ומסיבה אחת – רציתי לדעת ראשית לאיזה מגזר א-נ-י משתייך ורק אז אוכל בעצם לחפש את המתאימה לי. כל עוד אינך יודע מהו המגזר המתאים לך – מה אתה יכול לדרוש מזוגתך ?
    האם אתה מחפש בחורה דתית לאומית או דתית לאומית תורנית ? או אולי אתה מעדיף בחורה חרדית לאומית ( כל מגזר שונה מקודמו בצורה רבה ובעל מאפיינים שונים לחלוטין ) ?
    אולי בכלל תחליט כי אתה מעוניין לקחת את תהליך התשובה לקצה השני ותתחרד , כיצד תחייה עם דרכך זו בחורה דתית לאומית ? ( אין מדובר רק בצבע הכיפה , מדובר בדפוס חיים שונה במהותו ) .
    זאת ועוד , והיה ותכיר בחורה דתייה ותחליט כי "לא מתאים לך" לשמור שבת – מה יהיה כעת עימה ? ( ואתה יכול לבדוק את הדברים הנאמרים ע"י התבוננות בכרטיסי היכרויות של בנות שהתגרשו מהסיבה כי בן זוגן החליט לחזור להיות חילוני ) ....
    לסיום , אחזור ואדגיש כי אינך "מחוק" כלל – נהפוכו.
    עצתי לך לקרוא את תגובתי זו בעוד מספר חודשים לאחר שתתקבע על המגזר אותו בחרת , או אז תראה כי כאשר תאמץ לך מגזר מסוים מתוך כלל הבלילה המצויה כיום , יקל עליך ( ועל זוגתך ) למצוא את בת הזוג התאימה לך ביותר ( וכפועל יוצא כמובן – ענן הערפל יתפוגג וכך גם אי הוודאות מצד בנות המין השני לגביך ) ....
    שיהיה לך בהצלחה
    חג פסח כשר ושמח והמשך שהייה באתר ....
    מאיר

    הוסף תגובה
  • משה12/04/2006 בשעה 13:20
    4

    זה לא מדוייק
    האמת, אני פשוט מפחד.
    יצאתי כבר עם בנות שהגדירו את עצמן "דתיות לאומיות" מהאתר. מה אני אגיד לך, דתיות הן לא היו.
    אז אני יושב וחושב, אם בחורה שקוראת לעצמה דתית לאומית חושבת כך, אז מה התפיסה של בחורה מסורתית? אם אצל דתייה לאומית נגיעה, כיסוי ראש ומכנסיים זה בסימן שאלה, אני כמעט בטוח שאצל רוב המסורתיות זה עניין של מה בכך.
    למה שאדם שמחפש מישהי עם רמה דתית סבירה, צריך לבדוק ב"מגזר" שבו זה בקושי קיים? למה להכנס לוויכוחים אם כיסוי ראש כן/לא? איך אפשר לשמור נגיעה אם הצד השני רק מחכה שתישבר?
    אולי הבעייה היא בהגדרה, אני חושב שמסורתי שבאמת רוצה להתחזק צריך לרשום "דתי לאומי" ולרשום על עצמו שהוא מתחזק באיזור הטקסט החופשי.

    חג פסח כשר ושמח!
    בברכה
    משה

    הוסף תגובה
  • לינור12/04/2006 בשעה 11:24
    3

    תגובה למסורתי
    שלום לך!בתור בחורה שגדלה בבית מסורתי ההגדרה למסורתי היא לא ממש ברורה(יש בחורים שמגדירים עצמם מסורתיים נניח ואינם שומרי שבת ובחורה שנמצאת בסטטוס אחר לא תרצה להתחיל "לשנות" בן אדם) במיוחד לבחורה שמגדירה את עצמה לדוגמא דתיה או דתיה לאומית או כל שאר הצירופים,לדעתי עלייך להרחיב בכרטיס שלך את שאיפותייך מבחינה דתית ואולי כך זה לא ירתיע בנות אחרות.
    בהצלחה

    הוסף תגובה
  • משה12/04/2006 בשעה 09:51
    2

    תגובה
    דבר ראשון יש אנשים שלא יפסלו אותך בגלל שאתה מסורתי!
    דבר שני אתה חושב שרק אתה סובל מיזה?
    יש בזרם הדתי לאומי הרבה רמות שכל אחד משייך את עצמו לאחת מהן ולדוגמא:בחורה דתיה ברמה טובה(לא חרדית) לא תרצה לצאת עם מישהו דתי מבית אבל לא כזה מקפיד בכל המצוות(לא שומר נגיעה למשל וכו`) וקל וחומר לא תירצה לצאת עם מישהו מסורתי כי בעיניה זה לא שאתה לא בחור טוב או משהו כזה אלא פשוט לא מתאים לה מבחינה דתית,וזה לא משנה אם באת מבית דתי או מסורתי!

    אמרת שאתה לא חושב שאף אחד נכנס לפה לשחק,אתה תמים מידי,חצי מהאנשים פה לא רציניים ולא יודעים בכלל מה הם רוצים מעצמם!
    מניסיון!

    בקיצור זה שבנות לא רוצות בגלל שאתה מסורתי זה בגלל שאתה לא ברמה הדתית שלהן,בדיוק כומ שהן יפסלו מישהו שהוא דתי מבית שלא ברמה שלהן! וזה מה יש וזה דיי לגיטימי!

    בכל מקרה שיהיה בהצלחה ושתזכה למצוא במהרה את הזיווג שלך.

    הוסף תגובה
  • מ12/04/2006 בשעה 02:09
    1

    מבינה
    אני אומנם לא מסורתית היום אך הייתי בעברי הרחוק עברתי תהליך ארוך ולכן באיזה שהוא מקום רוצים מישהו שהוא באותו קו
    לא צריך חלילה להיעלב מזה אבל בנות תמיד מחפשות שהצד השני יהיה אף יותר מהן
    למה שלא תפנה למסורתיות ותתחזקו יחד
    ואם תביא לי את פרטיך אשמח להכיר לך חברה שלי נחמדה מאוד שהיא גם בתחילת שלבים של
    התחזקות
    חג שמח ושה` ישלח לך כוח ורצון טוב לעלות מעלה מעלה, אשריך
    מ.

    הוסף תגובה